NederlandReview

    Ervaringen Fietsenwinkel.nl

    Fietsen van een hele fijne manier zijn om je te verplaatsen. In het verkeer fiets je overal letterlijk doorheen en het is ook een middel om op je gemak de omgeving te verkennen. Maar in alle gevallen wil je natuurlijk wel rijden op de beste fiets. Dus waar kun je die vinden? Één fiestenwinkel die je zou kunnen proberen is Fietsenwinkel.nl. Maar wat voor kwaliteit stadsfietsen biedt deze winkel aan? Hoe makkelijk zullen hun elektrische fietsen zijn? Zal het lang duren voor de bezorgservice van Fietsenwinkel.nl om je sportieve fiets te bezorgen? En zal de klantenservice van Fietsenwinkel.nl je aan het juiste vervangende fietsonderdeel kunnen helpen? Hier kun je alleen achter komen door reviews te lezen van klanten die al een fiets of fietsonderdeel bij Fietsenwinkel.nl hebben gekocht. Hun meningen, ervaringen en beoordelingen zullen je beslissing om wel of niet bij Fietsenwinkel.nl te shoppen vast een heel stuk makkelijker kunnen maken.

    Over Fietsenwinkel.nl

    Fietsenwinkel.nl is, zoals de naam van de winkel al aangeeft, een winkel die fietsen verkoopt. Ze hebben vele winkels in bijvoorbeeld Almelo, Heerenveel, Zwolle, Amsterdam, Rijswijk, Delft, Assen, Vello, Maastricht, Hilversum en andere plaatsen. Kijk op hun website voor een overzicht. In hun winkel kun je vele verschillende herenfietsen en damesfietsen vinden. Zo zijn er bijvoorbeeld stadsfietsen zoals transportfietsen, bakfietsen, omafietsen, vouwfietsen, moederfietsen, sportieve stadsfietsen, retro fietsen en nog meer. Dus of je nou een vouwfiets wilt die makkelijk is mee te nemen in het OV of gaat voor een retro design, Fietsenwinkel.nl heeft verscheidene mogelijkheden. Voor de sportievelingen zijn er sportieve fietsen zoals trekkingfietsen, racefietsen, kindermountainbikes, elektrische mountainbikes en hybride fietsen. Voor wat meer gemak zijn er elektrische fietsen en speed pedelecs met lage instap. Je kunt kiezen voor een voorwielmotor, middenmotor of achterwielmotor. Ook biedt Fietsenwinkel.nl verschillende reserveonderdelen en andere accessoires aan. Zo is er fietsverlichting, standaards, bagagedragers, fietskarren, fietshelmen, fietsbellen, e-bike accus, fietsendragers, spatborden, handvatten, fietscomputers, fietspompen, windschermen, fietsbellen, pedalen en fietsgereedschap. Hun selectie fietsen bevat collecties van merken zoals Batavus, Gazelle, Cube, Giant, Sparta, Puch, Brinckers, Cortina, Sensa enzovoort.


    Een reclame van Fietsenwinkel.nl

    Diensten van Fietsenwinkel.nl

    Je kan natuurlijk één van de winkels van Fietsenwinkel.nl bezoeken, maar als er geen bij je in de buurt is dan kun je de fiets of het onderdeel via hun website bestellen. Hun bezorgservice levert de fiets dan bij je thuis af. Aangezien veel fietsen niet goedkoop zijn heeft Fietsenwinkel.nl ook een fietsverzekering die je kan beschermen tegen onvoorziene kosten. Ook kun je bij Fietsenwinkel.nl terecht voor een servicebeurt of onderhoud van je fiets. Daarnaast hebben ze apparatuur die de juiste framemaat kan bepalen. Op hun homepage kun je op de hoogte blijven van het laatste nieuws. En mochten er problemen optreden dan kun je altijd hun klantenservice benaderen.

    Klachten, Complimenten en Tips voor Fietsenwinkel.nl

    Rijdt jij al op een fiets van Fietsenwinkel.nl? Dan kun jij ons vast meer vertellen over deze keten van fietsenwinkels. Wat is jouw oordeel over de kwaliteit van hun elektrische fietsen? Duurde het lang voor hun bezorgservice om de stadsfiets bij je thuis te bezorgen? En wat zij de klantenservice van Fietsenwinkel.nl toen het onderdeel toch niet juist bleek te zijn? Schrijf je eigen review en vertel ons wat jij van Fietsenwinkel.nl vindt.

    Zal een fiets van Fietsenwinkel.nl je brengen waar je zijn moet? Lees reviews over hun stadsfietsen, elektrische fietsen, mountainbikes & racefietsen

    Fietsenwinkel.nl
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (10)

    4.2
    40% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    5
    Service
    rating
    2.2
    Prijs
    rating
    5.8
    Leveren
    rating
    3.8

    Schrijf nieuwe review

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Schrijf zelf een review over Fietsenwinkel.nl

    Uw beoordeling

    E bike

    Beste fietsenwinkel.nl, via deze weg wil ik graag mijn onvrede uiten en andere mensen waarschuwen. Hopelijk steken jullie er wat van op, want zoals u straks kunt lezen, schijn ik jullie werk te moeten controleren.


    23 augustus jongstleden heb ik contact gehad met één van jullie medewerksters. Via de telefoon heb ik het probleem aangekaart wat er mis is aan mijn in augustus 2019 aangeschafte fiets. ( 24-8-2019) (dit was toendertijd al een hele onderneming, want contact met de winkel was een uitdaging) Enfin, mij werd verteld dat de garantie verlopen is op 13-8-2021.

    Mijn fiets valt dus tien dagen buiten de garantie. Maar dit vond de aardige medewerkster zo vervelend voor mij, dat ze mij toezei dat het nog BINNEN de garantie opgelost zou worden.

    (fiets is in mijn bezit sinds 24-8-2019, dus waar die 13-8 vandaan komt is mij een raadsel). Ik zou binnen een paar dagen gecontacteerd worden door het reparatiepunt die mijn fiets gaat maken.

    Tot zo ver, een blije klant.

    1-9 besluit ik toch nog eens contact met jullie te zoeken, aangezien ik nog niks gehoord heb van het reparatiepunt. Mijn fiets staat nog thuis. Ja dit is ruim een week later. Mij werd verteld dat ik toch echt door het reparatiepunt gecontacteerd moet worden. Jullie sturen het reparatiepunt een mail, wordt mij verteld. Mij werd ook verteld dat het de laatste week van het hoogseizoen is dus het is druk. Prima. Ik wacht af.

    7-9 nog niks gehoord. Ik snap het is druk, maar zo druk?! Ik besluit nogmaals met jullie te bellen aangezien ik ook op fietsvakantie ga en de vakantie eraan zit te komen.
    Ik krijg te horen waarom ik zo lang heb gewacht met contacten? "Als het zo belangrijk was, had u eerder contact kunnen zoeken."
    Sorry, hier zakt mijn broek van af?! Ik wacht te lang. Ik heb contact gezocht, jullie en het reparatiepunt laten niks horen. Moet ik nou jullie werk gaan controleren? Dit is waanzin. Ook wordt mij even medegedeeld dat het buiten de garantie valt.
    Sorry, hoezo dit is mij allang toegezegd en het zou geregeld worden. De mevrouw aan de telefoon gaat de desbetreffende collega spreken, maar neemt het verhaal van me aan.

    Ik besluit het reparatiepunt zelf te bellen. De beste man vertelt mij dat ik contact met hem moest zoeken. Zucht. Serieus meen je dit? Enfin, ik kan de fiets langs brengen. (Wat overigens niet om de hoek is)

    11-9 bel ik met het reparatiepunt, aangezien de beste man z’n best voor mij zou doen de fiets op tijd te fixen voor mijn vakantie.
    De man vertelt mij dat ik gecontacteerd zou worden door jullie, en dat hij er helemaal klaar mee is. (Goh... Toch fijn dat je me dat even meldt, ik ben er inmiddels namelijk ook behoorlijk klaar mee!)
    Er wordt wederom geen contact met mij opgenomen door jullie, dus ik bel wéér met jullie.
    Dan krijg ik wederom te horen. “Het ligt aan de accu en nee het valt niet binnen de garantie.” Ik ga hier uiteraard niet mee akkoord. Er volgt wederom een verhaal dat het uitgezocht gaat worden en ik word terug gebeld.

    Je raadt het misschien al... dit gebeurt niet.
    Ik bel 15-9 wederom met jullie. Zelfde verhaal “We gaan het voor u uitzoeken en u hoort vandaag meer van ons”. We kunnen u wel tegemoet komen met een korting van 20%. Ik ga niet akkoord. Toegezegd is toegezegd. Binnen de garantie is niet ineens een korting.

    17-9 nog niks... Ik ben eigenlijk te boos en teleurgesteld om wederom te bellen. Dit doe ik toch. Ik wil m’n fiets. Al een maand zonder mijn vervoersmiddel. Inmiddels ben ik op fietsvakantie zonder fiets. Echt top!
    Wederom het verhaal van de mogelijke korting. Ik ga niet akkoord. “Dit snappen we mevrouw. We gaan het intern bespreken…. Ik zet het voor u op de mail”

    Ik krijg natuurlijk geen mail. Waarop ik zelf meerdere malen mail. Ik blijf netjes, maar ik ben inmiddels zo boos/ teleurgesteld. Dit is ook de rede waarom ik niet meer bel.

    Wat ik ook niet snap. De garantie is ingegaan op 13-8-2019. Terwijl ik de fiets pas op 24-8-19 in bezit heb.. Hier krijg ik na meerdere mailtjes een reactie op. "Ja uw garantie ging in toen u uw fiets kon ophalen in 2019, niet vanaf wanneer deze daadwerkelijk in uw bezit is…" (Dit ging toen niet ivm gescheurde enkelband)
    Heeeeel bijzonder.
    Anders had ik mooi binnen die twee jaar gezeten!!

    Ik krijg uiteindelijk een mail met een overzicht uit welke accu’s ik kan kiezen met 25% korting. Ohja de verzendkosten komen er nu ook ineens bij. Deze zijn €39.95.
    Sprakeloos. Dit hoor ik voor t eerst.
    Ik ben zo boos, zo geïrriteerd, dat ik jullie wel een slechte review moet geven. Ik heb bij een andere, grote fietsenwinkel gevraagd of zij wat voor mij konden betekenen. Hier werd ik top geholpen. Er werd geluisterd, met me mee gekeken, ze vonden het verhaal zeer bijzonder en niet klant gericht. Helaas moet ik dit via een dealer doen die Brinckers verkoopt. Dus via jullie.

    23 augustus begon het circus, nu 29 september… nog steeds geen fiets. Ik hoop in de toekomst nooit meer zaken met jullie te hoeven doen. Sterker nog, als er in de toekomst wat gaat mankeren aan mijn fiets dan denk ik wel drie keer na voordat ik jullie weer bel. Zeer, zeer spijtig.

    Door: Karen29-09-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    4
    rating

    Brinckers Brisbane 2020 model

    Goede prijs voor een goede fiets. De service is zwaar onder de maat van op zijn minst wat ik acceptabel vind. Dit wordt uitbesteed aan (kleine) ondernemers of zoals in Eindhoven door Fietsenwinkel.nl zelf gedaan. In mijn geval ging het om een paar problemen zoals het niet op tijd blijven van de klok. Het bijna letterlijke antwoord was: De fiets fietst toch en dit is niet functioneel voor de fiets waardoor dit geen probleem is. Neem even 30 seconden om over deze zin na te denken. Is die klantvriendelijk, oplossingsgericht of iets waar je de klant mee verder helpt? Dit soort reacties leidt alleen tot negatieve gevoelens bij de klant en kunnen beter achterwege gelaten worden. Een tweede voorbeeld: Ik merk geen verschil tussen de normale en de sports modus. Kunnen jullie dat checken? Dit horen we van meerdere klanten. Een prima antwoord, echter op mijn volgende vraag of er vanuit Fietsenwinkel.nl een actie ligt om dit op te lossen valt de monteur weer in herhaling en zegt dat dit niet functioneel is. De fiets fiets toch. Natuurlijk was ik al niet blij en dit helpt niet. Als gevolg heb ik een klacht per mail ingediend bij de Fietsenwinkel.nl, maar tot op heden geen reactie.
    Mijn advies: De Brinckers Brisbane is een prima fiets voor een redelijke prijs. Mijn ervaring is dat je voor service beter elders kunt gaan.

    Door: Wilko25-06-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    6.5
    rating

    Stromer ST 3

    Tijdens aankoop best goede service al bleek achteraf niet alle informatie correct te zijn.
    Gezien de hoge prijs van mijn ST3 met extra service gekocht.
    Twee service beurten met haal en brengservice.
    Echter is er weinig van service te merken en heb ik er maanden en heel wat mails over moeten doen om mijn fiets opgehaald te krijgen.
    Ivm uitval verschijnselen van de accu kon ik mijn fiets niet meer gebruiken en stond deze dus duur maar waardeloos in de schuur.
    Nu, maanden verder is hij opgehaald maar ook een week na het ophalen is de reparatie nog niet ingepland.
    Wanneer ik mijn fiets terug krijg is dus nog maar de vraag.
    Ik hoop dat mijn ervaring een uitzondering is maar ik koop van mijn leven nooit meer iets bij deze zaak / keten

    Door: Nicole van Elsen08-05-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5.5
    rating

    Fiets

    Zeer slechte communicatie. Steeds maar zelf achter de status van de door hun bestelde onderdelen aan bellen. Inmiddels 2,5 maand verder en nog steeds geen onderdelen verzonden.
    Service partner, welke de fiets komt repareren in opdracht van hun, is gestopt met de samenwerking met fietsenwinkel.nl omdat er loze beloften worden gedaan.
    Al met al spijt dat ik hier een fiets heb gekocht 1.5 jaar geleden!

    Door: D.08-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2.5
    rating

    Fiets elektrisch Brisbane

    Geen service, communicatie via de telefoon onaangenaam met een miep die het allemaal niets interesseert. De miep wil de kosten voor de baas drukken en is er niet voor de klant. Koop hier geen fiets, wat een narigheid hebben we gehad. Momenteel staat de fiets al 6 maanden voor garantie bij een fietswinkel via fietswinkel. We moeten er telkens achteraan bellen en horen maar niks nuttigs, alleen dat het waarschijnlijk over 4 weken klaar moet zijn.. we overwegen juridische stappen.

    Door: Fiets23-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Fiets

    Wat een drama. Betaal aub paar honderd euro meer maar dan heb je vaak wel de service. Onze fiets van onze zoon staat al 5 maanden voor reparatie.

    Door: Georgette Bootsma28-02-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Twee elektrische fietsen

    Levering was prima, maar als je iets hebt met je fiets dan hoef je niks van ze te verwachten. Na schade aan de fiets, waarvoor ik verzekerd was via hen alleen maar gedoe gehad. Ze komen afspraken niet na, bellen niet terug en hebben geen idee waar ze het over hebben. Ze zijn slecht bereikbaar en na honderden mailtjes en telefoontjes elke week weer doen ze opeens na een half jaar alsof ze niet meer weten waar het over gaat. Meerdere klachten ingediend, maar nog steeds niet opgelost. Inmiddels valt de accu ook steeds uit, dus ben nu al bang voor alles wat hieruit achterweg gaat komen.

    Door: Kristel van 't Hul17-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    5
    rating

    Brinckers Brisbane elektrische fiets

    2 Fietsen gekocht in juli 2019, in filiaal nijmegen.
    Was al een heel gedoe om de goede maat te bestellen , maar ze beloofde er alles aan te doen om het in n korte tijd te regelen.
    Na enkele dagen konden we de fietsen ophalen wat ook al niet vlekkeloos ging omdat de verkeerde maat klaar stond. Gelukkig stond de goede maat in de winkel, dus konden we ruilen.
    Na ongeveer driekwart jaar kregen we problemen met de accu, die onder de 20% spontaan uitviel.
    Er werd doodleuk verteld dat je hem eerder moet opladen, wat niet altijd dus kan als je de gehele dag gaat fietsen.
    Na veel bellen en mailen mochten we dan eindelijk de accu laten testen en hebben we netjes zoals werd gevraagd na n bepaalde periode n service beurt laten doen.
    Zoals verwacht is uit de test niets gekomen.
    Na 1,5 jaar begon bij 1 fiets iets te kraken bij het stuur, waardoor ik dus weer n afspraak moest maken, maar dat valt niet mee.
    Netjes via de site n afspraak gemaakt, waar men dus vraagt of je n service beurt heb gedaan.
    Heb hier dus ja ingevuld, waarna ongeveer 2 dagen n mail ontvangen om dit te bevestigen via n bon op te sturen.
    Helaas werkt de link op de site dus ook nooit om n foto erheen te slepen, dus telkens weer n foto maken van de fiets of bon.
    Meerdere malen gebeld en aanvragen gedaan via de site, krijg nu geen mail of bericht terug.
    Moet je dus zelf in de gaten houdend via de site of er n bericht voor jou in staat!!
    Na eindelijk n bevestiging te hebben om mijn fiets naar het dichtstbijzijnde service punt te brengen( 30 min fietsen) bel ik deze op en krijg leuk te horen dat hij. Iet meer voor fietsenwinkel.nl werkt. Dus maar weer bellen, ondertussen dus 2 weken verder, krijg ik n adres liefs 40 min fietsen hier vandaan om mijn fiets na te laten kijken en om weer n service beurt te laten doen. Helaas geen haal en breng service.
    Nu blijkt dat mijn fiets van bijna 2 jaar n versleten voorvork heeft die dus eerst besteld moet worden , dus moet ik mijn fiets eerst ophalen, ivm ruimte gebrek en later weer terugbrengen voor reparatie. Ook zijn de remblokjes op( na 2000 km)????????
    Dus al met al, service nul komma nul.
    Koop hier dus noooooooit n fiets.
    Voor ons is het 1 maal maar nooit meer.
    Site werkt zo goed dat ik denk dat oudere mensen die toch vaker zo’n fiets kopen er niet mee om kunnen gaan, ze sturen je van het kastje naar de muur, want bellen lost niets op, krijgt te horen regel het liever via de site

    Door: h.christiaans04-07-2020
    Kristel van 't Hul17-09-2020

    Hier precies hetzelfde met de Brinckers Brisbane fiets. Ook problemen met de accu, maar volgens hen niks mis mee na uitlezen en ligt het aan mijn manier van de accu opstarten. Allemaal onzin. Meerdere malen kilometers van huis af stil gestaan omdat alles weer uitviel en ik de accu niet meer aan de praat kreeg. Inderdaad erg slechte service, geven geen thuis. Bij mij in de winkel in Zwolle. Daarvoor had ik schade aan mijn fiets waar ik via hen voor verzekerd was, maar ook dat is nu ruim een half jaar later nog niet gerepareerd omdat ze steeds niet thuis geven. Inderdaad NOOIT een fiets kopen hier. Ik heb er in ieder geval heel veel spijt van.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5.5
    rating

    e-fiets

    Hallo,

    Heb nu ruim 9 weken geleden gebeld naar de klanten service voor een fiets waarin ik belangstelling had.
    Was de laatste en in de aanbieding en leek voor een leuke prijs.
    Nog nooit op een e-bike( high speed fiets) gereden en oa wat twijfels over de frame maat, dus een proefrit aangevraagd voor deze fiets.
    Stond in een magazijn en moest dan naar winkel naar keuze.
    Wou Leeuwarden maar was een week ervoor net gestopt dus Groningen.
    Kon maar naar een tijdje nee toch niet, want daar konden ze deze fiets niet op kenteken zetten zei de persoon die ik aan de lijn had, vond het nogal vreemd aangezien de RDW daar nota bene om de hoek zit.
    Uiteindelijk dan maar Zwolle.
    Op een donderdag gebeld zou vrijdag verstuurd worden en ongeveer Dinsdag/Woensdag zou ie in Zwolle zijn klaar gemaakt en wel, en anders bericht.
    Einde week geen fiets, geen bericht, helemaal niks.
    Dus zelf gebeld naar Zwolle, niks bekend.
    Naar de klantenservice gebeld, zou in de loop van de week erop in Zwolle zijn.
    Maar einde week daarop weer niks, ook geen bericht.
    Oa naar Groningen gebeld en vragen gesteld en ja natuurlijk konden zij een e-bike op kenteken zetten, maar dan omzetten van Zwolle naar Groningen nee dat kon dan natuurlijk weer niet, erg vreemd.
    Nog een aantal keren gebeld maar, erg moeilijk te pakken te krijgen, allemaal beloftes maar ondertussen nog steeds niks.
    Uiteindelijk weer naar Zwolle gebeld en toen kreeg ik weer een andere persoon aan de lijn en die vroeg om wat voor fiets het ging.
    Dit vertelt en toen werd er gemeld dat ze die daar gewoon op voorraad hadden in de zelfde frame maat.
    Dus de volgende dag erheen, in gesprek met een verkoper en nee die hadden ze daar niet staan, erg vermoeiend ondertussen, oa ruim een uur rijden en eigenlijk nog niks dus.
    Toen ik vertelde dat ik eigenlijk al een fiets op het oog had was alle aandacht voor mij als sneeuw voor de zon verdwenen, waarschijnlijk konden ze dan geen geld meer aan mij verdienen !!???
    Toen heel erg opzichtig proberen een andere fiets aan mij te slijten.
    Conclusie naar ruim 9 weken krijgt (pruts)fietsenwinkel.nl het niet voor elkaar om een fiets vanuit een magazijn naar een winkel te brengen voor allen maar een proefrit.
    Om dit te communiceren lukt ook niet en en vertragingen ed. melden gaan hoogst waarschijnlijk nog met rook signalen.
    Iets anders regelen is natuurlijk al helemaal te veel gevraagd.
    En dit gaat alleen nog maar om een proef rit, laat staan als er iets mis is met de fiets, ik wil er niet eens aan denken.
    Met andere woorden: 1 GROOT DRAMA.

    Door: johan wiersma22-06-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Brinckers boston

    Waardeloze winkel. Compleet afhankelijk van fiets voor werk en alles. Belofte "binnen 2 tot 3 week" nadat mijn fiets gestolen was.... Betaling gedaan krijg doodleuk te horen " wacht maar lekker schijt ons het dat je aan het werk moet" kan nu nog langer wachten en zal straks toch zeker 6/9 weken moeten wachten als het niet langer is. Aub mensen koop hier niet. Lees de reviews, het is een en al ellende heb er slapeloze nachten van. Het interesseert hun totaal niet, ze denken niet met je mee. Tros radar en alles staat er vol van met hun ellende. Ondertussen kan ik gewoon helemaal niks en dat in deze tijd dat juist mensen die nog kunnen werken en willen werken door hun gewoon niks kunnen.

    Door: Russchen 27-05-2020
    Sandra Russchen27-05-2020

    Zou hier dus totaal niet kopen never nooit weer en waarschuw liever iedereen ervoor! Doe het niet bespaar je de ellende ga naar de gewone fietsenwinlel voor betrouwbare service.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    5.5
    rating

    FAQ

    Is Fietsenwinkel.nl een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 10 ervaringen geplaatst over Fietsenwinkel.nl. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4.2 gekregen, waarbij 40% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Fietsenwinkel.nl actief?

    Fietsenwinkel.nl is vooral actief in de categorie Online shop en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Sport & Outdoor

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Fietsenwinkel.nl gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.