FietsenOpFietsen

5.8

Bestellen

2.5

Service

3.9

Prijs

3.4

Levering

47.1%

Zou hier weer kopen

FietsenOpFietsen

Nederland is een fietsland. Iedereen houdt wel van lekker fietsen met zonnig weer. Maar ga jij voor goedkope prijzen of voor een hip fietsmodel? Of wil je juist een elektrische fiets om regen en wind te trotseren? Je hebt het voor het uitkiezen in de online webshop van FietsenOpFietsen. Lees hier betrouwbare ervaringen van andere klanten die een fiets kochten bij FietsenOpFietsen. Wat vonden zij van de fietsen, prijzen en service van deze online aanbieder van fietsen. Laat ook je eigen review achter op NederlandReview en laat ons weten wat jouw ervaring is met FietsnOpFietsen zodat ook andere fietsliefhebbers goed geïnformeerd een online aankoop kunnen doen.

Over FietsenOpFietsen

’Betrouwbaar’, ‘veilig’ en ‘goedkoop’ zijn kernwoorden voor FietsenOpFietsen. Hun betrouwbaarheid garanderen ze met klantbeoordelingen en een webshop keurmerk. De veiligheid zit hem in het online beveiligde betalingsverkeer. Ze zeggen daarnaast de goedkoopste aanbieder van fietsen online te zijn. Ben jij het het hier mee eens of juist helemaal niet? Laat het NederlandReview weten in een recensie met jouw mening.


FietsenOpFietsen is een online webshop waar je sinds 2010 al fietsen kunt bestellen en is de oudste bestaande webshop voor fietsen van Nederland en België. Het bezoekadres van FietsenOpFietsen is in Amsterdam op de Overtoom. Je kunt online op de webpagina van FietsenOpFietsen de kleur van je fiets bepalen, de wielmaat en het merk, het aantal versnellingen, het materiaal van het frame (staal of aluminium) en je kunt je gekozen producten vergelijken.
        

Diensten

FietsenOpFietsen heeft volgens henzelf al 50.000 tevreden klanten en 124 verschillende fietsmodellen in de categoriëen meisjesfietsen, jongensfietsen, damesfietsen, herenfietsen en omafietsen, beachcruisers en elektrische fietsen, transportfietsen en bakfietsen. De merken die FietsenOpFietsen aanbiedt zijn onder andere: Popal, Vogue, Altec, Umit, Troy en Spirit.


De omafietsen van FietsenOpFietsen zijn erg populair. In tegenstelling tot wat de naam doet denken zijn deze omafietsen niet alleen voor oude oma’s, maar ook heel populair bij de jeugd. Ze zijn zwart, hebben altijd een heel degelijke uitvoering met grote wielen zoals oma vroeger had hebben de reputatie niet snel kapot te gaan. Het model is inmiddels een soort ‘vintage’ en waarschijnlijk daarom nog populairder geworden. FietsenOpFietsen heeft een aparte pagina voor aanbiedingen van omafietsen. Houd deze in de gaten, want omafietsen zijn over het algemeen niet goedkoop, ook niet bij FietsenOpFietsen.


De beachcruiser is een stoere retro fiets met jaren ’50 model frames en meestal voor jongens bedoeld. Pas sinds ongeveer tien jaar is het Nederlandse publiek bekend met dit model. Prijzen variëren tussen 99 euro en 349 euro. Zoals elke moderne fietshandel heeft FietsenOpFietsen ook elektrische fietsen in de aanbieding die tot wel 2489 euro kunnen kosten.




Service en contact

Gratis verzending geldt voor het hele assortiment. Als je voor 13 uur ’s middags een fiets besteld bij FietsenOpFietsen is de fiets volgens hen de volgende dag in huis. Mocht je niet tevreden zijn, kun je je geld terugkrijgen. Het is ook mogelijk om bij FietsenOpFietsen achteraf te betalen nadat je de fiets in huis hebt. 


FietsenOpFietsen is telefonisch en per e-mail bereikbaar of via een contactformulier op de website.


Heb jij al een leuke fiets gekocht bij FietsenOpFietsen? Laat ons in een recensie weten wat jouw ervringen zijn met de service, producten en prijzen van FietsenOpFietsen!


Op zoek naar een goedkope fiets om online te bestellen bij FietsenOpFietsen? Leeshier eerst betrouwbare recensies van klanten die jou voorgingen.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (17)

FIRST CLASS OPLICHTERS

Wat een bedrijf, fietsen worden verzonden met PostNL, indien adres gegevens bijvoorbeeld niet kloppen of wat voor reden ook. Zodra de PostNL chauffeur niet moeite stopt voor de juiste adres wordt deze meteen retour gestuurd. Dit biedt fietsenopfietsen de kans om te profiteren van de verplichte retourkosten (25 EUR) na de klant. Dit na bijna 1 maand wachten op terugstorting. Wij hadden 2 fietsen besteld, 330 EUR betaald, 286 EUR retour ontvangen. Kregen we een kortingsbon van 5% aangeboden. WAUW, NOOIT MEER IETS BESTELLEN HIER.

F

Faaz

19-01-2023

0forum

fiets

Fiets een jaar geleden besteld en nu al van binnenuit roesten,banden overal droogtescheuren( alsof ze er al 10 jaar onderzitten). service tuurlijk niet. zij doen niks. Zeker nooit meer daar ook mar iets bestellen!!!!

B

ben klomp

16-04-2022

0forum

jongensfiets

fiets besteld navraag gedaan bleek alles in orde te zijn dag later zou de fiets komen, geen mail van levering opnieuw 48 uur later contact gehad blijkt fiets niet meer in voorraad te zijn maar nog wel te kopen? en dan nog een mail kunnen sturen met de vraag of ik blij ben met mijn aankoop vraag me af welke aankoop

Z

zadelhoff

05-04-2022

0forum

Incomplete fiets met verkeerde onderdelem

Incomplete fiets Verkeerde onderdelen op de fiets Nageleverde onderdelen niet origineel maar a c tion kwaliteit Nemen geen verantwoordelijkheid Schuiven alles af op leverancier Je mag zelf retour betalen ondanks niet compleet

R

Raymond

28-09-2021

0forum

Altec transportfiets

289 Euro voor een fiets die waarschijnlijk niet meer dan 100 euro import kost. leuk voor Chinezen van 60 kilo maar niet voor de Nederlandse jongens en meisjes, er zit welgeteld een 5 euro aan lak op , alle onderdelen waren bekrast of beschadigd tot op blank metaal. Profiel zit er niet op de bandjes dus het is wachten tot de eerste glijpartij, boutjes en moertjes zijn zo kort of afwezig dat je dit bouwpakket niet in elkaar krijgt en de klantenservice doet net of ze heeeeel druk zijn want drie dagen laten krijg je een keer een mailtje terug. Ik kan het helaas niet meer terugsturen want was al uitgepakt en dus beschadigd maar je kan beter een tweedehandse Nederlandse fiets kopen voor 300 (heb ik er twee voor zelfs) want dit is maximaal 6 maanden rijden voor ie instort.

A

Anoniem

04-09-2021

0forum

Altec classic 28 inch

Hele slechte service !! Beter ergens anders je fiets kopen. Wij kregen een kapotte fiets opgestuurd (in een natte/kapotte doos), op verschillende plaatsen schade/ slag in het wiel/ rijsporen op de banden oftewel een 2e handse fiets ?!? Gelijk contact met hun opgenomen, de fiets mocht terug gestuurd worden maar moest wel in een fiets doos. Bij ons was deze doos dus al kapot. Gevraagd of ze dan een nieuwe doos op konden sturen, dat doen ze niet want dat hebben ze niet. Antwoord, ga maar ergens een fiets doos regelen (bij een fietsenwinkel ofzo). Het lijkt er gewoon op of ze een tussen bureau zijn waar jij je fiets koopt en dat zij dan via een leverancier een fiets opsturen zonder dat ze zelf service kunnen verlenen. Maar goed, naar veel moeite gedaan te hebben eindelijk 1 doos gevonden. Ingepakt en foto's gemaild, antwoord ; fiets is niet goed ingepakt dus kan (nog) niet retour (doos was te klein). Kans op schade (tijdens transport) was hierdoor aanwezig en dat is dan de verantwoordelijkheid van de klant !! De fiets had toch al op meerdere plaatsen schade, is dat straks dan ook mijn schuld ?? We zijn nu al een paar weken verder en de fiets is nog steeds niet retour. Steeds maar mailen, je krijgt dan wel antwoord maar voor de rest moet je het zelf maar uitzoeken. Ik zou er goed over nadenken voordat je besluit om hier een fiets te kopen.

J

Jamie Van Berkel

20-08-2021

0forum

Brol op wielen

Koop nooit een fiets bij fietsenopfietsen.nl. Het liep al fout bij de levering die al veel te laat was. Wat er al vast op moest zitten van de fabriek uit was slecht gemonteerd waardoor de fiets al schade heeft. Bij de eerste fietstocht heeft de fiets het al begeven we waren nog niet eens uit ons straat. Ik heb al meermaals contact opgenomen maar dat verloopt heel stroef. Ik vind het jammer voor mijn kleinzoon het was een cadeau voor zijn communie en ik ben zeker mijn geld kwijt. In 1 woord BROL!!

M

Marleen

03-08-2021

0forum

Meisjesfiets

Kut bedrijf gewoon oplichters. Beschadigde fiets gekregen om om te ruilen moet je 300 stappen nemen om je geld terug te krijgen

H

Hich

11-06-2021

0forum

Fiets

Wat een waardeloze zaak. Op de site adverteren met: vandaag besteld, morgen bezorgd. Nou trek er maar een poosje voor uit. Vrijdag besteld, nu is het woensdag en nog niks binnen. Verjaardag van mijn dochter in het water omdat er geen kado is!! Maandag gebeld, gisteren gebeld, het helpt niks. Zij vinden dat ze hun best gedaan hebben. Ik vind dat niet. En ondertussen zit ik met de problemen. Never nooit meer een fiets van dit waardeloze bedrijf!

A

Angela

09-06-2021

0forum

Fiets

Zoals zo veel reviews hier al zeggen een zeer slechte zaak. Ook wij hadden een fiets besteld waarvan op de site stond dat deze de volgende dag geleverd zou worden. Na een week nog geen fiets en geen enkele reactie op de mail waarin we de fiets wilden annuleren. Ook telefonisch zijn ze onbereikbaar. Anderhalve week later krijgen we een fiets geleverd. Deze hoeven we dus niet meer want we hebben er al 1 besteld en geleverd gekregen door een partij die haar woord wel na komt. Maar voor een retour brengen ze 25 euro in rekening! We hadden maar moeten annuleren zeggen ze dan! Kortom ze reageren gewoon niet op de mail en kunnen je dan 25 euro in rekening brengen. Waardeloos stukje bedrijfsvoering.

R

Rik

12-06-2020

0forum

Altec Sweet moederfiets en accessoires (slot)

Esther Mol Esther Mol Fietsenopfietsen.nl Ik heb 22 mei een fiets gekocht bij fietsen op fietsen. Het begon met de bezorging. Ik kreeg netjes een track and trace voor accessoires die de volgende werkdag werden bezorgd. Vervolgens geen nieuws over de bezorging van de fiets. Telefonisch niet bereikbaar dus maar gemaild (nooit antwoord gekregen, het is nu 4 juni). Op 26 mei werd deze fiets alsnog bezorgd zonder vooraf bericht (gelukkig waren we thuis). Na het in elkaar zetten wil ik gaan fietsen hoor ik een keiharde knal. De binnenband is meteen kapot. Ik heb hier op 27 mei over gemaild en nog eens op 3 juni en tot op heden (4 juni) geen reactie mogen ontvangen. Al die tijd heb ik wel betaald en staat de fiets ongebruikt voor de deur en heb ik nog steeds geen vervoer. Hoe gaat fietsen op fietsen dit oplossen? Ik hoor graag. Een ontevreden klant.

E

Esther

04-06-2020

0forum

Damesfiets

Vreselijke ervaring met de klantenservice van dit bedrijf. In november een fiets aangeschaft voor mijn dochters verjaardag, bij het uit de doos halen zat er schade op het frame en waren er onderdelen niet aanwezig. Na vele e-mails de onderdelen en een lakstift ontvangen blijkt bij het verder in elkaar zetten nog meer niet correct te zijn verscheidene onderdelen weer gekregen, ik heb filmpjes moeten maken van de onderdelen en de fiets conclusie een productiefout. Nu 2 maanden later is de fiets nog niet gehaald of hersteld of vernieuwd. Ze willen dat er na een hoop gesteggeld over de foute fiets eerst een bedrag wordt betaald voor het ophalen van de fiets. Samen met de Arag bezig geweest voor een eerlijke oplossing echter fietsenopfietsen geeft geen thuis voor een schappelijke regeling en de levering voor een deugelijke fiets.

A

Angela Kuijt

22-01-2020

1forum

blauwe popal jongens fiets

de levering is snel en vlot verlopen alleen bij DHL liep de tijd dat ze opgaven iets uit je moet er ook niet van uit gaan dat je een top fiets voor dat geld kunt kopen dan moet je maar een fiets gaan kopen van over de 1000 euro dan mag je wel een top fiets verwachten maar al met al is de popal jongens fiets die ik voor mijn zoontje heb gekocht toch ook zeker van goede kwaliteit en ik zou er zo weer eentje voor m kopen had 1 dingentje de standaard klopte niet met verhouding met de maat van de fietst daar had ik nog geen eens over geklaagd bij fietsenopfietsen.nl wel in een review gezet ze hebben mij zelf heel netjes benaderd via een mail dat vond ik tot mijn verbazing wel geweldig van ze dat ze dat deden zonder dat ik zelf maar 1 klacht naar hun te hebben gestuurd ik heb een foto gestuurd van de standaard van de fiets en heb er zonder moeite voor te doen een compensatie voor gekregen voor een standaard die wel bij de fiets past dat vindt ik pas klasse van ze dat ze dat op eigen initiatief deden door wel naar beoordelingen van de mensen kijken in reviews ik zou tegen de mensen willen zeggen mijn oordeel is zeer positief en ik kan deze zaak of mensen totaal niet heb de site via internet op gezocht deze kwam bij mij uit als de goedkoopste van alle site die ik heb bekeken heb en er waren tot mijn verbazing best veel prijs verschillen en heb voor de goedkoopste gekozen ik woon niet in Amsterdam waar deze zaak staat maar petje af voor de service die ik heb gekregen heb van jullie daar dank ik jullie voor door deze review hier neer te zetten

K

karim

16-10-2019

0forum

Herenfiets

Conclusie: De klantendienst bestaat uit een aantal vriendelijke dames die je altijd het gevoel willen geven je te willen helpen maar ze spelen een erg smerig spelletje - Fiets komt beschadigd aan + enkele onderdelen ontbreken - De fiets moet nog helemaal in elkaar gestoken worden wat nergens duidelijk om hun website staat + geen handleiding erbij en ook materiaal of zo van die sleutels om de fiets mee in elkaaar te steken - Ik wil de fiets retourneren - Een heel gedoe, ze willen dat je allerlei foto's verstuurt die ze dan weer niet kunnen openen op hun computer - Een hele lange ping pong die bijna 2 maanden geduurd heeft van foto's versturen, ook van de verpakking, dan is de foto weer niet duidelijk genoeg, dan is de fiets weer niet goed verpakt bij het terugsturen - Uiteindelijk laten ze je weten dat de retour je ook nog geld kost. - Erg veel tijdsverlies (zeker 20+ uur) en retourkosten - Bij het hele retourproces zit je ook met de vraag of ze de fiets uiteindelijk nog gaan aanvaarden of niet. In de tussentijd heb je geen fiets en dit geen allerlei problemen. Ontzettend stresserend. Conclusie: a) De fiets moet gewoon in 1 stuk aankomen b) Als de fiets toch in elkaar gezet moet worden, moet dit erg duidelijk worden aangegeven op de website, er moet een handleiding bij (alle losse onderdelen zitten gewoon in een plastic zak en je moet zelf maar uitzoeken wat bij wat hoort) en er moeten sleutels/schroeven bij zonder dat je zelf nog naar een winkel moet gaan om ze te kopen of naar een fietsenmaker moet gaan c) Het retourproces moet beter, eindelijk ping pong met foto's over en weer, dit kan echt niet. Uw klantendienst hoort ook in 1 berichtgeving duidelijk kunnen maken wat ze op de foto willen zien. Het achterlicht is niet te zien op de foto's, u hebt dit ook niet gevraagd. Denkt u dat ik oneindig veel tijd heb? Vertrouw uw klanten toch gewoon, wat een dikke miserie is dit. De verborgen kosten bij de retour moeten ook opgelost worden. U moet dit duidelijk aangeven op uw website en bij het BEGIN wanneer het retourproces via mail wordt aangevraagd. Pas na 10 tallen uren heen en weer met emails worden de retour kosten aangeklaard.

J

Jonas Pdp

06-08-2019

0forum

opgepast !!

Hier nooit iets kopen ! Omschrijvingen kloppen niet, zou Shimano op moeten zitten maar zit e.o.f Turks gedoe op wat niet werkt. Als oplossing willen 25 euro terug storten. Schijnt ook in de voorwaarden te staan dat omschrijvingen fout kunnen zijn en geen recht geeft op het juiste produkt. Sneu volk met heel veel andere webshops, snelle dozenschuivers zonder service etc.

S

Stijn

11-04-2019

1forum

Waardeloze service

Beste mensen, Koop nooit een fiets van het merk Popal. Mijn dochter kreeg van haar dooppeter een fiets van dit merk, maar na nog geen jaar is deze al op verschillende plaatsen hevig aan het roesten. Ik stuurde foto's op en vroeg om een oplossing, maar dit valt blijkbaar niet onder garantie. Met andere woorden, deze fiets is voor het schroot.

J

Jasper

12-03-2019

0forum

Drama 1 woord DRAMA

Drama 1 woord DRAMA!! Wat een verschrikkelijk slechte Service! Fietsje besteld voor dochter haar 3de verjaardag Fietsje komt binnen, man is handig en monteerd wat nodig is. Blijkt het zadel scheef en 1 vd trappers vast te zitten. Nogmaals man is handig dus probeerd zelf het probleem al te verhelpen. Wat dus niet gaat. 1 oplossing nieuw zadeltje en trapper en probleem is opgelost. (Zou je denken) Naar talloze mailtjes met foto’s en filmpjes. Die zogezegd niet goed bevonden worden door popal.. leverancier... Weer nieuwe foto’s etc. Eindelijk de goedkeuring we zouden een nieuwe trapper en zadeltje toegezonden krijgen. Tot 2 keer toe gezegt dat dit verzonden is door popal. Tot 2 x toe niks ontvangen. En ze blijven anar afschuiven! Bieden totaal geen oplossing of gevoel van medeleven. Ik ben er ziek van! Dochtertje van 3 heeft een fietsje gekregen voor haar verjaardag op 18 dec. En tot op heden niks opgelost. En maar blijven zeggen dat ze het vervelend vinden! ????

M

Manuela Elegeert

28-12-2018

0forum