Farfetch

3.6

Bestellen

3.2

Service

3.6

Prijs

3.7

Levering

36%

Zou hier weer kopen

Farfetch

Je wilt er natuurlijk iedere dag opnieuw leuk uitzien. Maar waar kun je nou de allerbeste outfits vinden? Een van de winkels die je zou kunnen bezoeken is Farfetch. Maar wat voor soort kleding zal deze winkel verkopen? Zullen kun jasjes en tops wel van goede kwaliteit zijn? Hoe lekker zullen hun jumpsuits nou echt zitten? Hoe lang zul je het kunnen volhouden om hun schoenen te dragen? Zal het lang duren voor je sieraden of accessoires worden bezorgd door de klantenservice van Farfetch? En wat voor een klantenservice zal je van deze kledingwinkel kunnen verwachten als je met een probleem of klacht zit en dus wat hulp nodig hebt? De enige manier om deze vragen voor jezelf te beantwoorden is door de luisteren naar wat echte klanten van dit bedrijf te zeggen hebben. Lees hun reviews om te ontdekken wat hun ervaring met dit bedrijf is. Hun meningen en beoordelingen kunnen je helpen bij de beslissing wel of niet hun raad aan te nemen om wel of niet bij Farfetch te shoppen.


Over Farfetch

Farfetch is een kledingwinkel. De winkel is begonnen in 20058, dus ze bestaan al meer dan 10 jaar. De oprichter was de Portugese entrepreneur José Neves. Ze noemen zichzelf een “online platform voor mode en fashion”. Ze verkopen kleding voor zowel dames als heren. Voor vrouwen hebben ze een selectie jassen, gebreide kleding, spijkerkleding, lingerie, jurken, rokken, jumpsuits, topjes, korte broeken, strandkleding, jasjes en nog veel meer. Je kunt er ook terecht voor sportieve kleding die je kan dragen tijdens het sporten. Voor mannen zijn er vesten, polo shirts, jassen, ondergoed, pakken, jasjes, broeken, T-shirts, sokken, korte broeken enzovoort. Natuurlijk heeft Farfetch ook schoenen. Je kunt kiezen tussen sandalen, laarzen, ballerina schoentjes, slippers, espadrilles, pumps, sneakers, instappers en nog veel meer. In hun categorie tassen vind je clutches, rugtassen, vintage tassen, schoudertassen, koffers, heuptasjes enzovoort. En hun selectie accessoires bestaat uit portemonnees, sleutelhangers, riemen, handtassen, handschoenen, brillen, make-up, briefpapier, paraplu’s, sjaals, haaraccessoires, boeken, tijdschriften en ga zo maar door. En als laatste hebben ze nog wat sieraden zoals horloges, oorbellen, kettingen, armbanden en brooches.
 




Diensten van Farfetch

De kleding van Farfetch kan vrij makkelijk online besteld worden. Er is een Farfetch bezorgservice die je kan helpen om de kleding bij jou thuis te krijgen. Je kunt ervoor kiezen dat de website de prijzen in Euro’s laat zien, maar je kunt de website zelf niet op Nederlands zetten en zult het dus moeten doen met de Engelse benaming van de artikelen. Ook is er een Farfetch klantenservice die vragen kan beantwoorden of problemen kan oplossen.


Klachten, Complimenten en Tips voor Farfetch

Heb jij al een kledingstuk van Farfetch in de kast hangen? Dan ben jij de perfecte persoon om uit te wijden over deze kledingwinkel. Hoe comfortabel zijn hun broeken nou echt? Was het makkelijk om een sieraad te bestellen via hun website? Duurde het lang voor het vest of jurkje werd thuisbezorgd? En wat zei de klantenservice van Farfetch toen je ze om hulp vroeg? Schrijf een review over Farfetch en laat ons weten wat jouw mening over dit bedrijf is.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (25)

Riem

Ik heb een riem bij hun gekocht en nooit mogen ontvangen! Ze willen niets oplossen! Service is heel slecht ?

D

Dijana

22-10-2023

0forum

schoenen

Enkele weken geleden schoenen besteld bij Farfetch. Na een paar dagen nog eens gekeken naar de track and trace aangezien ik nog niets had ontvangen. Hier stond op dat het reeds geleverd was. Customer service gecontacteerd dat dit niet toegekomen was. Zij sturen mij een 'bewijs van levering' van UPS door. Nergens een handtekening op te zien, een verkeerde naam opgegeven aan wie het zogezegd overhandigd was. Voor hen was de kous af tenzij ik een bewijs kon aanleveren dat er geen levering heeft plaatsgevonden. Ben ik zelf naar het UPS punt gegaan, een document opgevraagd waarop stond dat het pakket effectief nooit in België is toegekomen. Dit terug doorgestuurd naar de customer service, geen antwoord meer, zelfs na meerdere malen te mailen. Kortom, meer als 200€ de vuilbak in door slechte service van Farfetch. Hier koop ik nooit meer.

P

Pieter

04-09-2023

0forum

Armband La Gramme

We hebben een €300+ armband gekocht bij Farfetch. Na minder dan 8 maanden brak de armband, zonder dat er sprake was van enig abnormaal gebruik. We hebben Farfetch gecontacteerd en nadat zij de foto's hebben doorgestuurd aan hun partner, werd beweerd dat er sprake was van normale slijtage. Ze blijven wijzen naar de beslissing van hun partner en weigeren als verkoper hun verantwoordelijkheid te nemen. We zijn zeer teleurgesteld over de zeer armoedige customer service van Farfetch.

K

Kees Nijenhuis

22-03-2023

0forum

een hoodie

Hoodie besteld , geen mail gekregen met track en trace dus ik weet ook niet welk bedrijf verantwoordelijk is voor de zogenaamde levering ? Op hun website staat gewoon bezorgd bij status ? Klantenservice maar een mail gestuurd, ben benieuwd of ik reactie krijg ? het ruikt idd naar scam ,ben je aan het surfen zie je iets leuks en korte tijd later is het ineens 60% afgeprijsd ! Zo lokken ze je binnen en ze leveren niets en zeggen gewoon in je account artikel is bezorgd ! ben benieuwd of ze nog antwoorden welk bedrijf het zou hebben afgeleverd !

D

dave nijpels

08-03-2023

1forum

Nike 270 red shoes

As a high rated google reviewer with honest reviews about products and websites I want to place a compliment for the service of farfetch. Although multiple negative reviews about delivery and service I doubted to order expensive Nike shoes. I always securely check websites that are new or unknown to me. And normally I do not order if shops have negative reviews. However, farfetch was the only shop at which these shoes where available. To be sure I payed with security for delivery and refund by PayPal. The shoes were needed for a special occasion and I payed extra for extra fast delivery. Delivery was planned between 29th November and 5th December. At the night of 28th November I got mail that on the morning of 29th November, DHL would deliver my package. And so happened on the exact time of the communicated mail. The product was in perfect state and all new without any defects. Including complete instructions for return in case of wrong size or anything else. I do not recognize my order in the light of negative reviews about farfetch service. Compliments for very fast delivery from USA to the Netherlands and complete product.

N

Niels

01-12-2022

0forum

Fear of God trui

Ik heb een dure trui bij farfetch gekocht van fear of god. Tot mijn verbazing zag ik dat een aantal draden van de naden los hingen en dat was al reden genoeg om de trui terug te brengen. Vervolgens hebben ze aangeven dat de simpele plastic binnenzak niet meer in tact was en dat ze daarom de trui niet kunnen aannemen. Ik heb nog voorgesteld om voor die zak nog extra te betalen want wat kost dat nou? Een euro? Ik heb in mijn mail aangegeven dat ik mij echt bestolen zou voelen en heb ik ook verwezen naar de kapotte naden en daar hebben ze helemaal geen gehoor aan gegeven. Kortom, bijzonder slechte service! En hiermee hebben ze er voor gezorgd dat ik nooit meer wat koop bij Farfetch en ik zou ook iedereen sterk adviseren dit niet te doen. Ze hebben tenslotte 225 euro van mij afgepakt

J

Jord

08-11-2022

0forum

Shoes - returned but never got my money back!

I purchased a pair of shoes from farfetch which did not fit well. I returned the shoes immediately in excellent condition, identical to how I received them, in original packaging. Although they confirmed that they received the return, and wrote me I should receive my refund, they have not sent the money! It has been months now, they deny helping me no matter how much I try. I send them the copies of my invoice, screenshot of my order, screenshot of my credit card transactions even but no! They still keep my money with them and do not respond to me properly. STAY AWAY FROM THIS COMPANY! THERE ARE MUCH BETTER OPTIONS OUT THERE.

B

burcu

22-09-2022

0forum

Alexander McQueen riem

Een riem besteld van € 700 bij Farfetch. Deze zou bezorgd worden door UPS. Nou de bezorging was twee dagen te laat, geen ramp. Riem opgehaald bij een afhaalpunt van UPS. De riem uitgepakt, bleek geen originele verpakking van de riem bij te zitten. De riem was verpakt in een dust bag van een ander bedrijf. In die dust bag zat dust bag van Alexander McQueen, overigens vies, en daarin zat de riem. De riem was niet voorzien van originele tags noch van enige originele kaartjes. Op de riem zat een verkleuring en de riem zag eruit alsof deze al gedragen zou zijn. Contact opgenomen met Farfetch en zij konden er helaas niks aan doen en geen omruiling verzorgen dus moest ik de riem maar terugsturen en ze gaven mij "uit coulance" € 12 korting voor verzendkosten voor de volgende bestelling. Klantenservice te belachelijk voor woorden, maar goed. De riem teruggestuurd en vervolgens nog een keer besteld om te kijken of de riem ditmaal wel met originele verpakking zou komen nadat ik contact met de klantenservice heb gehad en expliciet mijn ordernummer had vermeld en aangegeven dat ik hoop dat de riem ditmaal wel gewoon netjes wordt geleverd. Niets was minder waar. Ditmaal was het pakket door UPS niet geleverd, omdat niemand thuis zou zijn (nou wel dus want ik had het naar ons bedrijf laten bezorgen waar de hele dag mensen aanwezig zijn). Maar het pakket is nog dezelfde dag afgeleverd bij de bezorg punt. Eenmaal het pakket daar opgehaald, bleek het pakketje al open te zijn geweest. En overigens zat er wederom een dust bag in van een ander bedrijf. Geen originele verpakking. Geen riem. Te belachelijk voor woorden dat er een webshop in luxe goederen bestaat waar dit soort goedkope service wordt aangeboden. Inmiddels twijfel ik ook sterk aan de echtheid van de producten nu je zo een slechte service krijgt. NOOIT MEER daar bestellen. Echt af te raden. Zelfs bij de Zeeman krijg je een betere service en zijn de producten beter verpakt dan van Farfetch.

N

Natalia

20-09-2022

0forum

stone island shirt

Wat een verschrikkelijk slecht bedrijf. Ik heb 2 stone island shirts besteld. 1 in maart M en 1 in maat L. Ik heb de M terug gestuurd. Nu kreeg ik terug dat ze geen geld terug sturen omdat er opeens een gat in de achterkant van het shirt zit. Ik kan er niet aan doen dat hun een slechte vervoerder kiezen en daardoor een gat tijdens het transport in de shirt is gekomen. Ik krijg dus nu mijn geld niet terug. Nooit meer dit zeer slechte bedrijf!! echt nooooooit meer. Ik zou iedereen aanbevelen om hier niet te kopen.

J

Jochanan bax

20-09-2022

0forum

Alexander McQueen riem

Een riem besteld van € 700 bij Farfetch. Deze zou bezorgd worden door UPS. Nou de bezorging was twee dagen te laat, geen ramp. Riem opgehaald bij een afhaalpunt van UPS. De riem uitgepakt, bleek geen originele verpakking van de riem bij te zitten. De riem was verpakt in een dust bag van een ander bedrijf. In die dust bag zat dust bag van Alexander McQueen, overigens vies, en daarin zat de riem. De riem was niet voorzien van originele tags noch van enige originele kaartjes. Op de riem zat een verkleuring en de riem zag eruit alsof deze al gedragen zou zijn. Contact opgenomen met Farfetch en zij konden er helaas niks aan doen en geen omruiling verzorgen dus moest ik de riem maar terugsturen en ze gaven mij "uit coulance" € 12 korting voor verzendkosten voor de volgende bestelling. Klantenservice te belachelijk voor woorden, maar goed. De riem teruggestuurd en vervolgens nog een keer besteld om te kijken of de riem ditmaal wel met originele verpakking zou komen nadat ik contact met de klantenservice heb gehad en expliciet mijn ordernummer had vermeld en aangegeven dat ik hoop dat de riem ditmaal wel gewoon netjes wordt geleverd. Niets was minder waar. Ditmaal was het pakket door UPS niet geleverd, omdat niemand thuis zou zijn (nou wel dus want ik had het naar ons bedrijf laten bezorgen waar de hele dag mensen aanwezig zijn). Maar het pakket is nog dezelfde dag afgeleverd bij de bezorg punt. Eenmaal het pakket daar opgehaald, bleek het pakketje al open te zijn geweest. En overigens zat er wederom een dust bag in van een ander bedrijf. Geen originele verpakking. Geen riem. Te belachelijk voor woorden dat er een webshop in luxe goederen bestaat waar dit soort goedkope service wordt aangeboden. Inmiddels twijfel ik ook sterk aan de echtheid van de producten nu je zo een slechte service krijgt. NOOIT MEER daar bestellen. Echt af te raden. Zelfs bij de Zeeman krijg je een betere service en zijn de producten beter verpakt dan van Farfetch.

N

Natalia

19-09-2022

0forum

Portemonnee

OPLICHTERS. Sturen je een lege doos toe, maken het je vervolgens onmogelijk om je geld terug te krijgen. Bestel hier NOOIT. Was de eerste keer in mijn leven dat ik ben OPGELICHT op het internet. Waardeloos bedrijf, waardeloze 'service' en waardeloos klantcontactcentrum. OVERSLAAN MENSEN!

J

Jurriaan

29-08-2022

0forum

geen

Dit bedrijf koopt data gegevens van derde en gebruikt deze om te spammen terwijl je zelfs nooit iets bij hen gekocht hebt. Pas op met je gegevens bij farfeytch!

W

Wim

03-11-2021

0forum

Isabel Marant sneakers

Er zouden 'nu geen verzendkosten' zijn. Mooi wel; €20. Ik dacht het op te lossen met Farfetch. Iedere keer kwam de helpdeskmedewerker met een reden waarom ik wel verzendkosten had betaald en iedere kon ik het foto's en info weerleggen en toch blijft Farfetch voet bij stuk houden en willen de verzendkosten niet vergoeden. Maar wel iedere keer afsluiten met dat ze me een fijne dag wensen (bla bla) maar met een echte oplossing komen ho maar.

U

Uranela de Goey

13-10-2021

0forum

Bad service and too high shipping costs

Minpunten: - verzendkosten in eigen land liggen hoger (20 Euro) dan een artikel laten bezorgen uit het buitenland - verzendkosten zijn te hoog: 10 Euro - alleen korting bij eerste bestelling - maten verschillen in prijs - zeer beperkte betaalmogelijkheden; via PayPal kan je alleen met creditcard betalen en niet je debetkaart - te korte periode om te retourneren. Farfetch wil dat je al binnen 7 dagen je retour aanmeld en het moet binnen 14 dagen bij ze binnen zijn - slechte klantenservice; ligt niet aan hen waardoor ze ook geen gedegen antwoord kunnen geven; ligt of aan de leverancier die de verzendkosten bepaalt. Er wordt niet verder uitgezocht waarom Pluspunten: - variatie aan artikelen - snelle levering - de afgelopen weken in juli en augustus hebben ze sale

A

Ann

07-08-2021

0forum

Commes des garcons converse

Ik wacht al twee maanden op een duur paar schoenen en aan de klantenservice heb je helemaal niets!!! Nooit iets kopen hier

S

Sascha

16-02-2021

0forum

Philip plein t-shirt €487

Een shirt van €487 gaat binnen 3 maanden kapot, omdat het slechte kwaliteit is. Grote kans dat het gewoon nep merk is. Ik heb shirts van minder dan een tiende van de prijs gehad die langer mee gaan. Farfetch weigert het te vervangen of terug te betalen. Koop hier vooral niks, het is weggegooid geld.

M

Marieke

21-10-2020

0forum

Trui

Slechtste service ever, trui besteld, niet geleverd en gewoon bevestigd door koerier dat dit verkeerd is gegaan. Farfetch weigert er überhaupt naar te kijken en zegt dat het bezorgt is, zelfs als ik de mail van de koerier toevoeg dat het niet bezorgd is. En als klap op de vuurpijl zijn ze wel de kosten terug gaan claimen bij de koerier. Echt schandalig deze oplichters

H

Hans

12-09-2020

0forum

Gucci pet

Zogenaamd volgende dag in huis Ik wacht al 19 dagen en hij is nogsteeds niet verstuurd Maar ze weigeren het geld terug te geven

R

R

07-09-2020

1forum

Stone island trui

Verschillende artikelen besteld.. wel juiste aantal pakketten gekregen maar in 1 doosje zat ipv stone island trui een ralph lauren shirt.. Verschil 210 euro en 60 euro!! Aangezien ik wel het juiste aantal paketten heb gekregen kunnen ze niets doen case closed?!?! Niemand reageerd meer op onze mails en telefoontjes Super slecht ik bestel hier nooit meer

K

Kevin Heijboer

28-06-2020

0forum

Gucci Pet

Echt top service! Ik begrijp die negatieve reacties niet. Ik heb een gucci pet besteld op dinsdag en donderdag ochtend binnen gekregen en ja de juiste maat en kleur! Kijk als je geen geld hebt voor dure dingen.... dat is wat anders ahahah! Maar zeer tevreden over Farfetch!

I

Idris

11-06-2020

1forum