Expert
Alle reviewsExpert
Alle reviews (19)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
IJskast
Woensdag 19 april 2023 een koelkast besteld bij Expert. Volgens de site donderdag geleverd door Expert Landgraaf. Helaas kon de winkel landgraaf niet leveren door te late bestelling volgens hun. Afgesproken om na het weekend te leveren. Dinsdag gebeld wanneer levering zou zijn. Deze moest nog worden ingepland.
Hierover was ik al niet blij. Dit ook gezegd echter werd onvriendelijk benaderd en doorverbonden met de planning. Konden pas woensdag leveren. Gevraagd waarom ik er zelf achter aan moest gaan. Reactie, u was ook onvriendelijk tegen mijn vrouw ik annuleer de order en telefoon werd op de haak gegooid.
Foei, slechte service, onvriendelijk. Geen reclame voor Expert.Wasmaschine
Bedankt voor de in trieste slechte service
Acer Chromebook 2 stuks
Expert Assen
Vanwege het gemak online twee Acer Chromebooks 15 inch gekocht bij Expert Assen. Maar dit werd een nachtmerrie. Na twee weken liet de verf aan de binnenkant bij het toetsenbord los op diverse plekken. Kleine zwarte puntjes werden zichtbaar op een zilverkleurige chromebook en dat bij alle twee Chromebooks. Dit kan geen toeval zijn. Maar goed dan denk je de chromebooks zijn maar twee weken oud en garantie dit wordt wel goed opgelost in de winkel, dus niet.
En daar ga je, weg het gemak van online bestellen. Naar de winkel rijden, parkeergeld betalen en de tijd die erin wordt gestoken. Verkoper oordeelt het zou kunnen komen door extern gebruik, zoals horloge, ringen. Gezegd dat dit niet kan, dragen geen ringen geen horloge,s Chromebooks worden in een hoes gedaan als ie niet wordt gebruikt enz enz. Hiervoor vijf /zes jaar twee andere merk laptops gehad en hier zat geen enkele beschadiging op. Zo gaan wij met onze spullen om. Nou dan moest de chromebooks maar “even”opgestuurd worden volgens de verkoper en dat kan wel twee weken duren. ( Acer gebeld die zegt dat dit eerder vier weken kan duren) Ook werd er gezegd dat het een gebruiksvoorwerp is en dat er technisch niets mee mis is. Ik heb gezegd dat als je een auto, fiets, koelkast enz koopt ( gebruiksvoorwerpen) ook niet wil dat de verf na twee weken loslaat ook al is het product technisch goed is. Dus ook niet van een laptop.
Wat een slecht bedrijf hier koop ik nooit meer iets, wat een ellende. Expert wijst naar Acer en Acer weer naar Expert.
Dit heeft ons alleen maar veel tijd , geld & ergernis gekost. Vreemd dat de klant al het werk moet doen terwijl Expert zo'n product verkoopt met fouten. Waardeloze service, niet kunnen inleven hoe dit allemaal voor de klant is. Dit is de service van Expert Assen.
Ben meer dan kwaad en wil nooit meer iets te maken hebben met Expert Assen.Zanussi Lindo 500 wasmachine
Nadat onze 8 jaar oude Zanussi wasmachine kuren begon te krijgen niet lang getwijfeld en weer een Zanussi gekocht. Een lindo 500.
Deze heeft welgeteld twee jaar en drie maanden probleemloos en ook tot onze tevredenheid gewassen, tot dat de machine door de kamer begon te springen tijdens centrifugeren. Gelukkig was ik thuis om de machine uit te zetten want deze stond niet alleen te dansen, er kwam rook uit het zeepbakje!! De binnenkant van de trommel ter hoogte van het lager was zo heet geworden tijdens het centrifugeren dat ik mijn hand er niet meer op kon houden.
Na openen van de achterzijde en demontage van de riem en de poelie bleek dat het lagerhuis waar het lager in geperst zit los was gekomen uit de kunststof kuip en dit is gaan draaien in de kuip waarbij er zoveel hitte vrij kwam dat de kuip begon te smelten. Gelukkig was er iemand thuis om op tijd de machine uit te zetten, anders was misschien de hele keet in rook opgegaan.
Hierop contact opgenomen met de leverancier "Expert" in Wezep. Deze heeft een reparatie melding gedaan bij de Elecrolux Groep en deze was genegen om voor de somma van €219,00 een monteur langs te sturen om even te kijken wat er loos was met de machine, want ja, de garantie was verlopen. Hier ben ik dus niet mee akkoord gegaan want er bestaat zoiets als wettelijke garantie en in dit geval heb je gewoon recht op een kosteloze reparatie of als dit niet mogelijk is een kosteloze vervanging.
Weer terug gegaan naar Expert en deze verschool zich natuurlijk achter het feit dat de garantie verlopen was en er helaas kosten waren verbonden met een eventuele reparatie.
Aangegeven dat ik geen vertrouwen meer heb in het merk Zanussi en een andere wasmachine wil aanschaffen met een korting van de helft van de aanschafprijs. Helaas, maximaal €100,00 korting kon ik krijgen op aanschaf van een nieuwe AEG. Na enig "aandringen" mijnerzijds is er €160,00 korting gegeven op de aanschaf van de nieuwe wasmachine.
Moraal van dit verhaal: Schaf geen Zanussi wasmachines aan, het zou zo maar je huis kunnen kosten en de club Electralux Groep geeft dus niet thuis als de machine total los is als deze direct na de garantie defect raakt. Tevens Zou ik ook nog eens nadenken om wat bij Expert in Wezep wat aan te schaffen. Zolang alles draait zoals het hoort mag je met goede reviews komen, mocht er stront aan de knikker zijn is de service ver te zoeken.
Ik moest deze frustratie even kwijt, sorry.
Helaas kun je geen negatief cijfer geven. Een tien min is op zijn plaats voor zowel kwaliteit als service.Wasdroger Wirlpool
3 weken geleden een whirlpool wasdroger gekocht bij Expert Landgraaf die na 1 week al storingen had, ik heb een bedrijf waar we wel 3 tot 5 keer de droger nodig hebben per dag dus zaten we wel in de problemen. Naar Expert Landgraaf gebeld waar je heel lang in de wacht staat. Mijn verhaal gedaan en volgens die mevr werd ik brutaal terwijl ik dit niet was maar wel geirriteerd omdat de droger het al begaf. Maar ik bleef wel netjes en ze zei dat ze mij anders niet meer ter woord stond. Dit ter zijde, ze vertelde mij dat ze mij verder niet kon helpen maar de technische dienst van whirlpool moest bellen(dus wel verkopen en verder geen service meer). Dit gedaan en de monteur kon pas anderhalve week later. De goede man is geweest en toen hij weg was en ik de droger weer wilde gebruiken deed hij helemaal niks meer en viel in demo. Weer expert landgraaf gebeld en deze vertelde mij dat ze verder niks konden beteken voor mij en gaven mij het telefoonnummer weer van de technische dienst. Samen met de mevr geprobeerd om de machine van de demo af te krijgen maar ook dit lukte niet en ze zei dat er weer een monteur langs moest komen weer anderhalve week wachten. Van alle ellende maar weer een nieuwe droger gekocht maar nu bij een bedrijf waar ze wel het woord service kennen. Zit nu met een droger in de maag van 3 weken oud waar ik niks mee kan. Dus Expert Landgraaf NOOIT meer! P.S. Ze hebben mij ook nog eens verkeerd geadviseerd want deze droger was geen professionele droger zei de monteur voor de zaak.
Harman Kardon Cititation soundbar
Soundbar online gekocht bij Expert en nu na enkele weken (!) is deze nog steeds niet bezorgd. Navragen helpt niet want zowel via mail, wapp en telefonisch is Expert onbereikbaar. Dit bedrijf komt wel heel erg onbetrouwbaar over. Het kan specifiek aan Expert in Diemen liggen, maar dit is niets anders dan oplichterij...
TV
Expert Landgraaf.
Wat een drama. Hebben hier een tv gekocht voor de slaapkamer, ondanks de arrogante wijze van benaderen door twee medewerkers. We mochten blij zijn dat gevoel kreeg je, dat we daar een tv mochten kopen. Zagen een type wat ons aanstond; tv direct betaald, tv steun ophangen betaald en installeren betaald.
Een zzp´er tenminste bij mijn vraag of hij dat was kreeg ik als antwoord; ´zoiets´ kwam hem installeren. Welnu een drama. Eerst had de man al moeite om ergens te parkeren, was bang voor een bekeuring. Als ik de tv nog niet had betaald had de man zo rechtsomkeert kunnen draaien met de mededeling wat hij met die tv zou kunnen doen. Nu lag dat wat anders en vervolgens ging hij het tussenmuurtje waar de tv opgehangen moest worden met grof geschut tegemoet, een klophamerboormachine, wat schade opleverde in de andere slaapkamer. Vervolgens lukte het hem niet om de tv te installeren; bel maar met Ziggo en het wezen vertrok.
De tv hing in ieder geval, ben zelf even in de meterkast gaan kijken en daar bleek dat de kabel voor de betreffende ruimte los was. Ingeplugd en zelf de tv prima geïnstalleerd. Dank zzp´er voor de medewerking…
Bij reclameren werd mij verteld dat expert nooit installeert. Maar ik had er toch voor betaald? Toen werd het stil.
Deze review is een beknopte vorm, ik kan hier een boek over schrijven maar dat voert te ver. In ieder geval hebben wij voor de verdere aankopen een betrouwbare leverancier gevonden in Heerlerheide. Wat een verademing.Klipsch home cinema
Expert Oss, wat hebben jullie en slechte service. Een home cinema set van Klipsch bij jullie gekocht, en de eerste zat kapot in de doos. Daarna een week moeten wachten op een nieuwe, en deze heeft een geluid van een setje wat je op de kermis wint. Als er een medewerker komt luisteren, en idd ook zegt het klinkt nergens naar, denk je dat 't opgelost wordt. Daarna wordt je aan 't lijntje gehouden door een of andere oetlul, en als ze 'm dan opgehaald hebben en er zelf naar geluisterd hebben zeggen ze dat er niks mis mee is, en dat ze er niks aan kunnen doen. Terwijl een medewerker van hun bij mij thuis ook zei dat 't voor dat geld grote rommelhoop is!! Tot overmaat van ramp wordt er ook nog gezegd dat 't m'n eigen schuld is, want had ik de doos maar moeten bewaren en er eerder mee moeten komen.
Ze zeggen ook nog zo mooi, over een paar weken komt er hier een vertegenwoordiger van @Klipsch langs, en daar zullen we 't dan wel aan voorleggen. Nee oetlul, die bel je gewoon NU op ipv over een paar weken!!!
Ik zou zeggen, @Expert.nl Oss doe er iets mee, en los 't gewoon netjes op. Anders gaat er alleen maar veel slechte reclame komen!!!!niet
De winkel in Groningen oogt vreselijk rommelig en donker, maar omdat ik liever koop bij de 'kleinere' winkelier, probeer ik het toch steeds weer.
Soms vriendelijk personeel maar ook norsig en weinig behulpzaam.
Voor een (wéér) niet aanwezig product werd ik verwezen naar een drie x duurdere winkel.
Geen wonder dat kopers een deurtje verder gaan en graaft deze Expert? haar eigen graf.
Heel jammer!schoenkast
heel goed kast en groot
niet gehad
Aankoop niet bezorgd,pakket kwijt,Expert doet niks.
Erna inductiekookplaat
Een Etna inductiekookplaat gekocht bij Expert in Nijverdal.
Ga in de regel naar deze winkel voor mijn aankopen omdat ze een breed assortiment hebben en zeer prettig en professioneel personeel.Laurastar stoomstrijkijzer
Super apparaat. Keuze was ruim. Mooie nette grote winkel. Ben enorm goed geholpen door de leuke personeelsleden die naast veel kennis en juist advies zeker in zijn voor een grapje of bakje koffie. Ik kom zeker terug!!
Slechte levering
Ondanks dat er tussen 1 - 4 geleverd zou worden stonden de mannen 12 uur op de stoep. Omdat er niemand thuis was, zijn ze weggegaan en geweigerd om na 1 terug te komen. Schandalige service.
Niet doen!!
Ik heb inmiddels ruim 3 jaar geleden een televisie gekocht bij de Expert. De televisie (van Samsung) kostte bijna €2000,-. 2,5 jaar na aanschaf is de beeldkwaliteit ontzettend slecht geworden. Winkel waar ik hem gekocht heb is inmiddels gesloten, dus naar de Expert gemaild waar ik naartoe kan om deze televisie onder garantie te laten repareren. (Volgens het Nederlandse consumentenrecht heb je recht op garantie gedurende de gebruiksduur van apparatuur. Volgens hun site is dit in mijn geval 6 jaar) Nu, 7 maanden later heb ik alleen maar ontwijkende antwoorden gehad en heeft er nog niet eens iemand gekeken wat mijn klacht precies inhoudt!
De Expert beroept zich op het feit dat zij een inkooporganisatie zijn voor zelfstandige ondernemers, iets wat nergens terug te vinden is!
Mijn advies: Als u elektronica wilt kopen en goede garantie en service verwacht waar u recht op heeft, dan moet u zeker niet bij de Expert zijn!assortiment te beperkt, prijzen te hoog
vind het jammer want ik vind het een aardiger bedrijf dan die grote ketens maar de realiteit is gewoon dat expert daar niet mee kan concurreren qua assortiment en qua prijs. ze worden eruit geconcurreerd door de (nog) grotere jongens, helaas.
Charme
Al is ook dit een grote keten, toch heeft Expert voor mij de charme van zo'n gezellig oud tv-winkeltje, waar ik vroeger wel eens kwam. Alsof het geen keten is, maar gewoon een eenmanszaakje ofzo. Ik vind dat in ieder geval heel aangenaam winkelen. Fijner dan zoiets als de MediaMarkt, dat is mij te schreewerig. En heb zelfs al eens online besteld bij Expert, en ook dat ging eigenlijk heel goed: snel geleverd, veel keus.
Goed holpen
Ik word altijd goed geholpen bij Expert. Ik kocht altijd alles bij expert op de hoek van de straat, maar nu online. Gaat nog makkelijker!
Afdingen helpt!
Je kan altijd afdingen in een winkel bij ze! Gewoon vragen waar ze het voor verkopen en ze geven je altijd wel een (kleine) korting!! Vet handig dus!
Anderen bekeken ook

Heeft u elektronica of gadgets nodig maar kunt u dat niet vinden in de winkels? Dan kunt u gadgets via de webshop geeektech.com gadgets bestellen. ...


Goed of slecht? Wat anderen van dit bedrijf vinden. Het is een bedrijf actief in de telecom en de hosting. Het is een bedrijf waar je terecht kunt ...

Kies ervoor om dit te lezen om alles te weten wat je moet weten over dit bedrijf. Natuurlijk houdt GSMLoket zich met telecom en met mobiele telefon...