Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Zoek je een bedrijf om een horloge te kopen? Exluso kan dan voor jou de uitkomst zijn. Lees hier de reviews om te kijken of dit het geval is.
Exluso is een online winkel waar je de allernieuwste en compleet-zijnde collecties kunt kopen. Het bedrijf stelt dat het horloges verkoopt van de beste horlogemerken. Excluso heeft een uitgebreid assortiment, dat bestaat uit heren en dames horloges. Deze horloges worden verkocht in uiteenlopende prijsklassen en naar verschillende smaken.
Zo wordt het assortiment gesierd door stijlvolle, klassieke, fashion en sportieve horloges. Klanten kunnen bij het horlogebedrijf kiezen uit verschillende kleuren. Enkele kleuren zijn goud, rosé en zilver.
Op het gebied van bezorging kunnen levertijden van elkaar afwijken. Er wordt per product op de pagina van het horloge aangegeven hoeveel tijd het in beslag neemt. Dit kan onder andere doordat een horloge niet op voorraad is en deze besteld zal moeten worden. Er wordt aangegeven dat werkdagen variëren van 1 werkdag tot 2 weken. Je zult dus goed moeten kijken op de desbetreffende pagina en bij het product. Voor de benelux zijn verzendingen kosteloos. Zit je in het buitenland en wil je iets bestellen? Dan zul je contact moeten opnemen met de klantenservice. De pakketten die worden verstuurd zijn altijd aangetekend. Via een speciale track & trace code kun je deze volgen. De track en trace code wordt als verzendbevestiging naar je verstuurd. Zodra je die hebt ontvangen kun je via een klik de status bekijken.
Mocht je als klant klachten, vragen of feedback willen hebben dan kan dit. Er kan op diverse wijze contact op worden genomen via de onderstaande middelen: er kan een bericht verstuurd worden via een online LiveChat mogelijkheid. Het bedrijf heeft geen informatie van je nodig. Als de medewerkers van Exluso aanwezig zijn dan krijg je direct een antwoord. Een andere wijze waarop contact opgenomen kan worden is door een e-mail te sturen naar info@excluso.nl. Er kan ook een contactformulier via de website worden ingevuld en verzonden. Het bedrijf kan telefonisch bereikt worden via nummer 023 620 1 620. Telefonisch is de klantenservice bereikbaar van maandag tot en met vrijdag. Tijden zijn van half tien 's ochtends tot half zes in de avond. Bij Excluso.nl kunt u op diverse wijze betalen. De betaalmogelijkheden zijn via iDEAL, Bancontact / Mister Cash (België), bankoverboeking, achteraf betalen via AfterPay, PayPal en Creditcards MasterCard, Visa, American Express en Discover Network.
Retouren en ruilen is mogelijk. Let er wel even op 14 dagen na ontvangst van de bestelling de termijn voor ruilen of retourneren afloopt. De aangekochte producten moeten geen schade hebben en mogen niet incompleet zijn. Tevens moet de aankoop of aankopen in de originele verpakking zitten. Er dient voor retouren een retourformulier ingevuld te worden. Als je dat hebt gedaan kun je er voor kiezen om geld terug gestort te krijgen, te ruilen of een waardebon te ontvangen. Het bedrijf stelt vaak binnen 5 werkdagen terug te betalen. Uiterlijke termijn is 30 dagen.
Heb je een klacht? Het bedrijf is verbonden aan Webshop Keurmerk. Mocht je vinden dat een klacht niet goed is afgehandeld kun je via een link een klachtenprocedure starten.
Mochten beide partijen er niet uitkomen dan is het tijd voor een onpartijdige geschillencommissie. De uitslag die door de geschillencommissie wordt gedaan is geldig. Vergeet ook niet om even in de algemene voorwaarden van dit bedrijf te kijken. Dat kan altijd handig en tevens belangrijk zijn.
Ben jij al klant bij Excluso? Heb je horloges bij dit bedrijf besteld? Ben je tevreden over je aankoop? Wat zou je andere mensen aanbevelen? Dat ze hun horloge bij Excluso moeten kopen? Wat vind je van de prijzen? Het wordt door de bezoekers van NederlandReview gewaardeerd als je een review geeft via deze pagina. Door jouw mening help je andere personen een weloverwogen aankoop te doen. Je leest onafhankelijke bedrijfsbeoordelingen via het platform van NederlandReview.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!
Horloge was binnen garantietijd kapot gegaan en is zoner problemen kosteloos en snel gerepareerd.
J Berkelaar
10-09-2024
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal