Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Ben je op zoek naar een magazine voor mannen? Wellicht vind je Esquire Magazine een leuk tijdschrift. Lees via NederlandReview welke ervaringen er bekend zijn bij Esquire Magazine .
Esquire Magazine is een tijdschrift voor mannen die graag stijlvol gekleed door het leven gaan. Via Esquire word je op de hoogte gehouden van de nieuwste hotspots, dranken, films en series en het magazine biedt een reikende hand op het gebied van stijl en horloges.
De content op de website van Esquire Magazine is ingedeeld in stijl, series, hotspots, barbershops, cocktailbars, koffiebars, restaurants, winkels, drank, the good life en entertainment.
De redactie bestaat op het moment van schrijven uit Jonathan van Noord (Digital Content Manager), Lisanne Meeder (Contributing Digital Editor), Lotte Verheul (Contributing Digital Editor) en Angelique Wilms (Editoral team Esquire).
Er worden een aantal voordelen voor abonnees benoemd. Zo heb je iedere dag kosteloos toegang tot de smartphone en tabletversie van Esquire Magazine via Tijdschrift.nl. Direct na je aanmelding krijg je toegang tot de vorige drie edities. Je zal elke editie van Esquire Magazine ontvangen nog voordat het magazine in de winkelschappen ligt. Abonnees profiteren van exclusieve kortingen en aanbiedingen. Je kunt besparen op de winkelprijs, je mist nooit een uitgave en je kunt eenvoudig en rap je abonnement verlengen of opzeggen.
Esquire Magazine valt onder Hearst Media Nederland C.V. en is gelegen aan de Moermanskkade 500, 1013 BE in Amsterdam. Mocht je telefonisch contact willen opnemen dan kan dit via telefoonnummer 085 888 29 43. Er is eveneens een mogelijkheid om een e-mail te sturen. Dit kun je doen via klantenservice@hearst.nl. De openinstijden zijn van 09:00 uur 's ochtends tot 17:00 uur 's middags. De klantenservice is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar.
Je kunt kiezen uit drie abonnementsvormen. Deze zullen we hier aan je toelichten. Bij het eerste abonnement ontvang je zes tijdschriften. Je krijgt 27% korting en je mist nooit een uitgave. De meest recente editie is direct digitaal beschikbaar. Na de actieperiode is het abonnement simpel op te zeggen.
Bij de tweede abonnementsvorm ontvang je twaalf edities. Er zit 56% korting op dit abonnement. Je krijgt gratis een New Tailor bon t.w.v. € 129,- en je zult nooit een uitgave missen. Zodra het magazine is uitgegeven is deze voor jou direct beschikbaar. Na de actieperiode is het abonnement direct opzegbaar.
Je kunt een abonnement ook cadeau geven. Dan ontvang je vijf keer het blad tezamen met een gratis Greetz kaart.
Je kunt bij Esquire Magazine ook losse nummers kopen. Op het moment van schrijven zijn de kosten voor een los nummer € 7,99.
Op de website van Esquire Magazine kun je ook de leveringsvoorwaarden raadplegen. Het kan altijd raadzaam zijn om deze door te nemen. Er staat vaak bruikbare informatie in. In deze leveringsvoorwaarden wordt onder andere dieper ingegaan op de volgende definities: abonnee, abonnement, bestelling, bevestiging, digitale uitgave, klant, klantenservice, overeenkomst, product, tijdschrift, uitgave, Hearst, voorwaarden, webshop en het welkomstgeschenk.
Ben je klant bij Esquire Magazine ? We zijn reuze benieuwd naar jouw ervaring bij dit bedrijf. Laat via NederlandReview weten wat je bevindingen zijn bij dit bedrijf. Heb je weleens een magazine van Esquire Magazine gekocht? Ben je abonnee (geweest)? Hoe zijn jouw ervaringen bij dit bedrijf? Ga je in de toekomst weer een abonnement afsluiten? Zou je andere mensen aanbevelen om op Esquire Magazine een abonnement te nemen? Je mening is veel waard. We stellen het ontzettend op prijs als jij je mening over dit bedrijf deelt via NederlandReview. Dit is het platform voor objectieve en onafhankelijke bedrijfsreviews.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!