6.2

5.1

6.4

6.2

55.6%

Epine

Ben jij altijd op zoek naar de nieuwste gadgets? Wil jij als eerste op de hoogte zijn van de nieuwe trends? Dat kunnen ze bij Epine wel begrijpen. Ze zijn zelf ook gek op gadgets en zoeken het hele internet af naar de nieuwste producten voor hun webshop. Heb jij in de webshop al een leuke nieuwe gadget gevonden, maar wil je meer weten over de ervaringen van andere klanten voordat je bestelt? Lees dan hier hun reviews en beoordelingen. Je weet dan wat je van Epine kunt verwachten zodat je nooit voor onnodige verrassingen komt te staan.

Over Epine

Een webshop voor van alles en nog wat, dat is Epine. Om namelijk te zeggen dat Epine alleen gadgets verkoopt is eigenlijk niet voldoende. Ze hebben dan ook meerdere webshops die allemaal onder Epine vallen. Er is dus niet een specifiek product dat door Epine verkocht worden. De webshops staan echter wel allemaal voor kennis, service en specialisme. Ondanks dat de producten niet met elkaar verbonden zijn, heeft het team van Epine wel alle kennis en expertise van de producten. Ze weten alle voor- en nadelen en helpen klanten graag met advies.

Rij jij binnenkort op een hoverboard van Epine?

Het assortiment van Epine

Er zijn vele webshops online te vinden die zich richten op specifieke producten. Bij Epine werkt het net anders. Ze zijn gespecialiseerd in verschillende producten en hebben deze producten onderverdeeld in verschillende webshops die allemaal onderdeel zijn van Epine. Het assortiment bestaat dan ook uit camerasets, alarmsystemen, hoverboards, segways, brand- en inbraakwerende kluizen, dashcams, IP-camera’s, elektrische deursloten, elektrische steppen, laptopkluizen, sleutelkluizen, maar ook deurbellen.

Diensten Epine

De diensten die Epine aan klanten levert, dragen allemaal bij aan een positieve winkelervaring voor de klanten. De webshop garandeert klanten bijvoorbeeld altijd de hoogste kwaliteit voor de beste prijs. Bestellingen die voor 17:00 betaald zijn, worden de volgende dag al geleverd. En de verzending is in Nederland gratis. Overigens heeft Epine ook een niet-goed-geld-terug garantie op alle producten.

Klantenservice Epine

Heb je vragen over de producten van Epine? Of heb je een klacht over de levering? Ga dan naar de contactpagina op de website om contact op te nemen met de klantenservice. Je kunt hier direct het contactformulier invullen om een bericht te sturen. Je kunt echter ook zelf een mail sturen naar het e-mailadres. Voor dringende vragen of klachten, heeft Epine een LiveChat en telefoonnummer. Je wordt dan altijd direct te woord gestaan door de klantenservice. Het is ook mogelijk om via Social Media contact op te nemen. Stel je vraag dan via Facebook!

Schrijf een review over Epine!

Heb jij een dashcam voor je auto gekocht in de webshop? Of wilde je een nieuw alarmsysteem en had Epine precies wat je zocht? Schrijf dan een review en geef jouw beoordeling over de webshop en de producten. Wat vind je van de kwaliteit en de prijs? Is de levering betrouwbaar? Kun je veilig bestellen? Geef antwoord op deze vragen in jouw review en vertel over jouw ervaringen met Epine.

Ben je op zoek naar een camera, SmartWheelz, kluis, dashcam of een smartphone? Je kunt terecht bij Epine. Lees wel eerst hier reviews en ervaringen.

10

Alle reviews (9)

Slecht

lechte camera systemen. Ik had een ZModo camerasysteem met 16 camera's aangeschaft. Installatie was een hel. Eindelijk up and running en na ongeveer 8 maanden de repeater kapot. Werd mij verteld dat deze niet in groep of een stopcontact mag worden waar andere (zwaardere) apparaten op staan zoals bijvoorbeeld een printer ofzo. Door piekspanningen zou een en ander kapot kunnen gaan. Vreemd verhaal. Overigens stond de repeater op een aparte groep van de noodverlichting. Wel met enig bombarie een nieuwe repeater meegekregen. Sinds gisteren geen beeld meer op de monitor en camera's worden allemaal niet meer gezien door de recorder waardoor deze niets meer opneemt. Kan sommige camera's enkel nog live benaderen via de app. Zeer onbetrouwbare camerasystemen. Aan te raden hier niet aan te beginnen, zonde van het geld.

Marco

07-11-2020

0

Reolink camera

ik heb bij epine 3 camera,,s gekocht waarvan 1 niet zo goed werkte telefoon,s contact opgenomen geen probleem kreeg retourbon om op te sturen gaan hem testen vriendelijke mensen bij de klantenservice waren ze overal maar zo vriendelijk en behulpzaam en geduldig

Aldewereld

31-08-2019

0

Camera systeem

Eigenlijk verdient deze firma helemaal geen ster. Ze hebben mooie producten maar de service is ronduit beroerd. Slecht bereikbaar en als je ze te pakken krijgt dan schoort het aan communicatieve eigenschappen. Laat staan in meedenken. Mijn advies: KOOP HIER NIETS! Lees andere reviews...

Andy

27-08-2019

0

Slechte voorlichting, inferieur product en slechte service.

Via de chat mij goed voor laten lichten over een draadloos camera systeem. Het advies was een Vegas systeem met 4 camera’s. Hier hadden ze de beste ervaringen mee. En het bereik zou tot 300 meter zijn. Echter had ik slechts afstanden van 10, 15, 20 en 50 meter. De harde schijf bleek niet leverbaar te zijn. Hier moest ik steeds zelf naar informeren. Uiteindelijk heb ik zelf een harde schijf moeten kopen in inbouwen. Bij het ophangen van de camera’s draaien de schroeven snel dol van de camera’s om ze te stellen. Dit is een slechte kwaliteit vergeleken bij bijvoorbeeld het merk Foscam o.i.d. Door plaats van de antennes op de camera’s zijn de camera’s niet in een hoek naar links te plaatsen. Dan komt de antenne tegen de voet. De camera’s zijn HD, maar de unit die bij het Vegas systeem zit levert verre van HD beeld op. Dat is blokkig en korrelig. Direct bleek het bereik niet goed. Camera’s vallen weg. We hebben met andere gelijke draadloze signalen getest en verschillende plaatsen geprobeerd. Andere 2,4GHz signalen deden het prima, maar het camera systeem niet. Na contact met Epine bleek dat er slechts 1 maand telefonische support bij zit. De rest gaat via tickets wat niet direct en snel werkt. Er werd een update en gelijk een duurdere antenne geadviseerd. Dit heeft niet tot een oplossing geleid. De app KalayCam op de telefoon is traag en laad langzaam op een moderne samsung S8 of S9. Ook het overschakelen van camera’s gaat bijzonder slecht. Apps van bijvoorbeeld foscam of synology werken veel stabieler en beter. Binnen 1 jaar is het touchscreen van de hoofdunit kapot gegaan. Ook bij de antenne aansluiting zat speling. De klachten zijn weggelegd bij Epine. Inmiddels had ik ook overal (ook op de camera’s) al sterkere antennes geplaatst. Epine heeft het defect aan de touchscreen wel verholpen maar gaan totaal niet in op bereik issues. Ze testen het niet eens en nemen de klacht niet serieus. Dit is ook bij de klacht over de KalayCam app. Ondanks de Carry-in garantie waarbij je je product zelf haalt/brengt of opstuurt, sluiten ze de ticket en sturen ze het op eigen kosten terug om maar niet met je in gesprek te hoeven gaan. Deze partij levert een slechte kwaliteit van camerasystemen. De service en hulp is bijzonder beperkt. Ik zou met klem een ander merk camerasysteem adviseren aan anderen. En ik zou deze bij een andere partij kopen die meer meedenken als er problemen zijn en vooraf eerlijk zijn over bereik en kwaliteit van hun product. Hier werd veel beloofd en later ontkent. Jammer.

SKILL

14-05-2019

0

3de defect na 2 maanden nog steeds niet opgelost ...

Betreft : 3de defect e-step (in amper 9 maanden tijd !) nog steeds niet opgelost ... 1ste defect (step breekt tijdens het rijden : onveilig en gevaarlijk !) : heeft epine hersteld MAAR : - herstelling niet correct gebeurd - nieuwe schade toegebracht - epine probeerde alsnog (verzend)kosten aan te rekenen 2de defect (afbreken van de standaard) : zou garantie moeten zijn maar epine verschuilt zich achter onzinnige uitleg van hun leverancier 3de defect (step weigert dienst) : epine verschuilt zich weer achter hun leverancier, zij willen dat ik de step eerst terugbreng want zij moeten protocol leverancier volgen, etc. Nogmaals : met de leverancier heb ik niets te maken ! In een herstelling of omruiling is er nog onvoldoende vertrouwen. Dit heb ik epine op 13/03/2019 laten weten via een aangetekende zending. Tot op heden nog geen reactie van epine ... Volgende stap is via overheidsinstanties en indien nodig via rechtbank. Wordt vervolgd !

Erwin Van Meel

28-03-2019

0

Camera 2013

Buitencamera 2013, nam niet op, probleem uitgelegd, tel.nr. Td gehad, heeft het probleem prima opgelost op mijn pc. werkt weer Prima !! Prima Service !!

albert Rodrigo

21-12-2018

0

Super slechte service bij bedrijf firma Epine Cijfer: 1

Super slecht bedrijf, smeren spullen aan waarvan ze niet waar kunnen maken dat het werkt zoals het zou moeten werken. Zal hier nooit meer iets kopen. Let op als je wat koopt bij deze slecht bedrijf garantie is carry in wat betekend in Papendrecht afgeven op eigen kosten wanneer je het opstuurd zijn ook deze kosten voor jezelf zelfs in de garantie periode ook de telefonische ondersteuning is maar 1 maand daarna via een 0800 nummer. Voordat je iets bij dit slecht bedrijf koopt lees eerst hun algemene voorwaarden ben benieuwd of je dan nog tot koop overgaat. Service: Slecht Assortiment: Voldoende Retourproces: Slecht Klantenservice: Slecht Vakkundigheid personeel: Onvoldoende

Bert

26-08-2018

0

Prima

Tot op heden altijd gewoon op tijd geleverd en afapraken nagekomen.

Wouter

23-06-2018

0

Goed

Ik heb even zitten googlen op hun producten maar dit is 1 van de weinige webshops waar een korting ook daadwerkelijk een korting is (en niet een verhoging van de normale prijs). Veel webshops doen dat maar bij deze waren ze ook goedkoper dan andere webshops. Nu 2x besteld en volgende dag waren ze in huis.

Jos

25-04-2018

0