4.5

3.7

25%

Eneba

Zoek je een webshop voor digitale games? Eneba is een bedrijf waar je allerlei digitale games kunt kopen. Lees via NederlandReview wat de klantervaringen bij dit bedrijf zijn.

Wat is Eneba?

Eneba is een online webshop voor digitale games. Het bedrijf stelt dat het verzamelen van games in de markt toeneemt en dat iedereen op hun website iets kan vinden wat hij leuk vindt. Van frisse nieuwe games, wereldberoemde gametitels tot aan verschillende consolegeschenkenkaarten. Je kunt producten die zijn in te delen in de volgende categoriesoorten: store, games, git cards, game points, xbox, PSN, nintendo en software.

Geschiedenis

Eneba wordt ontwikkeld door Helis. Dit is een internationale groep van softwareontwikkelings-, creatieve en esports-bedrijven. Het hoofdkantoor is gelegen in Kaunas in Litouwen. Eneba.com is een nieuw opgerichte winkel voor digitale games. Het bedrijf stelt een enorme selectie titels te hebben die volgens het bedrijf voor de scherpste prijs verkocht worden. Volgens het bedrijf is Eneba de plek om de beste game deals te vinden. De game collectie groeit met de dag. Iedereen kan volgens het bedrijf iets naar de zin vinden. Je moet dan onder andere denken aan frisse nieuwe games, wereldberoemde gametitels of verschillende console cadeaubonnen. Er worden allerlei acties in het leven geroepen om games onder de aandacht van spelers te brengen. Ze bieden een verscheidenheid aan geweldige deals via hun wekelijkse verkoop, sociale media-weggeefacties en andere dingen.

Het bedrijf verkoopt niet alleen games. Eneba stelt een echte community te zijn van gamers. Zij delen kennis en inzichten om mensen een favoriete vorm van digitaal entertainment te kunnen aanbieden. Er wordt aangegeven dat het bedrijf erin gelooft dat games een vorm van kunst is. Zij vinden dat informatie delen over deze games de moeite waard is en bloggen constant over favoriete games. De community bestaat uit gamers van over de hele wereld.

Mocht je contact willen opnemen met het bedrijf dan kun je online een ticket inschieten. Je kunt ook een e-mail sturen. Het e-mail adres dat je kunt gebruiken is support@eneba.com. Als je iets wil bestellen dan zul je een account moeten hebben. Als je deze nog niet hebt zul je je moeten registreren. Je kunt op de website de taal instellen waarmee je bediend wilt worden. Er zijn diverse manieren waarop je betalingen kunt verrichten. Betaalwijzen die onder andere op de website worden aangegeven zijn iDEAL, PayPal, Mastercard, VISA, paysafe card en Sofort banking. Er wordt door het bedrijf aangegeven dat games interactieve en boeiende vormen van entertainment zijn. Een game is langer dan een film en voor velen aantrekkelijker dan een boek. Er wordt geadviseerd dat je je vooraf moet verdiepen in de desbetreffende game de je wil kopen voordat je tot aankopen over zal gaan. Het bedrijf geeft aan dat games een perfecte manier zijn om te ontspannen na een gespannen dag of week.

Welke klantervaringen zijn er bij Eneba?

Ben jij al klant bij Eneba? We zijn reuze benieuwd naar jouw bevindingen bij dit bedrijf. Welke digitale games heb jij bij Eneba gekocht? Ben je nog steeds tevreden over deze games? Wat is de prijs die je voor de games betaald hebt? Ga je in de toekomst vaker artikelen bij Eneba kopen? Door jouw visie te delen via NederlandReview help je andere mensen een betere keuze te maken. NederlandReview is het online platform voor objectieve en onafhankelijke reviews over bedrijven.

10

Alle reviews (24)

Bought Membership for an online game

Bought membership for old school runescape, Wich requires a 16 digit code. They gave me a 12 digit code, I told them that the code was wrong because you really need a 16 digit code to claim it. They told me i had to prove it by making contact with runescape service and ask them why my 12 digit code doesnt work.. Disgusting,.. contacted several times but they rather keep the money Im not saying its all a SCAM. Im saying i have proof of it sometimes being a SCAM buy at your own risk

Malcolm

15-08-2023

0

Xbox game pass online code

Payment failed according to their website, but amount was paid in full! No digital code received. I created not one, but two tickets last week, bur absolutely no response! Avoid Eneba!!!!

Eduard

10-07-2023

0

Gamekaart code

Ordered a 16 digit code for a game. Received a 12 digit code. I contacted them about my code, they said i had to prove the code didnt work. In wich i responded with a picture of the code being invalid. They said i had to contact the helpdesk of the game to get proof that the code doesnt work. Wich is ridiculous since i needed a 16 digit code and received a 12 digit one. After numerous texts i decided to let it go. It already costed me 2 hours and at this point i understood i wasnt getting my money back. 1/10 would not recommend

Malcolm

23-04-2023

0

Digitale key (al in gebruik)

LET OP: HIER NOOIT WAT KOPEN. Bestelling ging snel, sleutel was al in gebruik. Geen mogelijkheid om te refunden zonder door onmogelijke hoepels te springen. Schermafbeeldingen gemaakt, worden niet geaccepteerd. Eneba wijst je zelf naar waar je je code wilt gebruiken voor een refund. De partij daar zegt logischerwijs dat je naar de verkoper toe moet. Veel vingertjes wijzen en geen oplossing. Terugboeking aangevraagd via PayPal omdat er geen oplossing geboden wordt. Waarschijnlijk ben ik me geld kwijt, maar goed. HIER NOOIT BESTELLEN. GA ER VAN UIT DAT JE GEEN BRUIKBARE CODE KRIJGT TENZIJ JE GELUK HEBT.

Berry Van Ockenburg

11-02-2023

0

Game pass ultimate

SCAM, DONT USE! They sell non working codes and then refuse to refund you. Even after taking 10 screenshots and talking to customer service for 10 days. AVOID AT ALL COSTS

Pim

27-12-2022

0

AVG Internet security AVG Ultimate

Ik begon een paar weken geleden met het kopen van AVG internet security. De key was verlopen. Duurde enkele mailtjes heen en weer dat ik me geld terugkreeg. Daarna heb ik AVG Ultimate gekocht. De sleutel werkte maar het bleek niet op mijn account , maar op iemand frans acount. Ik kwam daar achter doordat ik AVG Helpdesk had geraadpleegd. In het begin zag ik dat het programma op 3 apparaten werkte . Terwijl ik deze alleeen op mijn pc draaide. Na een week zag ik dat er al 17 apparaten op dit programma werkte , terwijl het maximale maar 10 is. Na een mail of 6 waarin ik vroeg dat ik een werkende sleutel wilde hebben op mijn account heb ik een nieuwe sleutel gekregen , maar die werkt niet en was voor het programma AVAST. Nu ben ik wel klaar met dit bedrijf. Bij Groupon ,G2A en Gamivo heb ik betere ervaring. Ga daar maar eens inkopen. En ga nog wel reclameren voor een nieuwe sleutel of anders geld terug bij dit K bedrijf. Zonde van al die tijd en ergenissen. Mijn advies; doe hier geen zaken mee.

J.B

25-12-2022

0

Cdkey Xbox

Goeie prijs / info , vond het duidelijk en eerlijk

Sem

20-10-2022

0

Roblox ingame currency

Absolut scam! Suddenly currency was displayed in AUD which means I received way less from what I payed in EUR. Stay away!!!

TVL

14-10-2022

0

Amazon giftcard US

Na de 1e Amazon giftcard besteld te hebben, wilde ik een tweede aanschaffen. Toen begon de site direct te mekkeren over fraude, terwijl de eerste bestelling gewoon prima liep. Waardeloos dit.

TM

29-07-2022

0

Xbox live chivalry 2

Normaal vertrouw ik zulke sites niet zo, helemaal niet met zulke prijzen. Ik kan niet anders zeggen dat alles helemaal top was, ik heb direct het product gekregen waarvoor ik heb betaald!! Super site!!

Aron

17-07-2022

0

CD Key voor Steam

Ik heb een product gekocht met die 'global' zou kunnen worden ingewisseld op Steam. Echter op Steam kan ik de code niet inwisselen. Ik word nu al weken door Eneba van het kastje naar de muur gestuurd omdat zij iedere keer screenshots van me vragen omdat zij de key weer via een externe verkoper hebben. Inmiddels heeft Eneba mijn bestelling geannuleerd, maar heb ik mijn geld nog niet terug. Ik kan dus niet meer bij mijn cd-key én ben het geld kwijt. Zeer onbetrouwbare website, koop er niet! Het zal in 80% van de gevallen goed gaan, maar als je pech hebt en bij die 20% zit kan je fluiten naar je geld.

J A Waanders

05-07-2022

1

Minecraft

Hele slechte service. Code gekregen, maar werkte niet. Bericht gestuurd. 2 dagen later reactie. Ook al werkt code niet, omdat ik de code heb gekregen, krijg ik geen geld terug.

C

Cara

27-06-2022

0

Game

Bestellen duurt langer dan op andere sites en code werkt niet meer melding bij redeem code. 1e en laatste keer dat ik hier koop.

Mo

15-02-2022

1

Peggle 2

Product key werkt niet in mijn regio, terwijl deze is verkocht als GLOBAL key. Veel kastje naar de muur sturen. Wijze les geleerd voor die paar euro. Bij deze club moet je uit de buurt blijven.

Dennis

13-01-2022

1

Gold xbox one

Als het niet werkt krijg je geen geld terug ze sturen je van her naar der voor een paar cent zijn gewoon legale dieven meer niet koop zeker niks meer van deze site

hakan kursun

28-12-2021

0

Gamepas

Niet kopen hier, code week niet en geen terug betaling!

Alexander Bahlbie

24-12-2021

0

Tomb Raider

I have a lot of issues with your site, and i will continue to let other players know. The check-out is excruciatingly long and unneccesarry. Click here, confirm code on mobile, react within 5 minutes, etc. Totally stupid, and serves only for buyers to make a mistake somewhere along the line. This is unacceptable, and i will make sure no friend of mine or community will ever fall into this effin trap. And don't give me the safety precaution or whatever. No OTHER cdkey site does this. STOP it.

K

Keimpe Visser

20-10-2021

0

Xbox Live Gold

Prima. Erg snel en tot nu toe geen problemen gehad.

A. Bos

08-10-2021

0

Netflix Gfitcard 75 TL via TURGAME , TURGAME is een oplichter.

TURGAME EN ENEBA ZIJN DE GROOTSTE OPLICHTERS. Deze gaan dan ook een rechtzaak krijgen. Ik kocht een 75 TL netflix gift card. De code bleek al gebruikt te zijn. Eneba wil niet helpen aangezien het via turgame op hun platform is. Turgame is dus ook aan het oplichten. Maar aangezien het via eneba.com is gekocht, zijn ze hier verantwoordelijk en legaal aansprakelijk voor. Hier volgt dus een rechtzaak aan ookal gaat dit om een tientje. Ik heb genoeg bewijs stukken. Laten we samen dit bedrijf eruit halen. Rotte appels moeten eruit.

Anoniem een ontevreden klant.

30-08-2021

0