Emob

4.4

Bestellen

2.6

Service

4.2

Prijs

3.4

Levering

23.3%

Zou hier weer kopen

Emob

Op zoek naar leuk meubilair van goede kwaliteit voor correcte prijzen? Dan moet je bij Emob zijn. Wat klanten vinden van het aanboden de service van Emob lees je op deze pagina! 


Over Emob 

Bij Emob kan je terecht voor meubelen en decoratieartikelen van hoogwaardige kwaliteit en betaalbare prijzen. Het bedrijf werd opgericht in 2009 onder de naam Emob4kids. De webwinkel stond al snel bekend als de referentie op het vlak van kinderkamerinrichting in Nederland, België en Frankrijk. Al snel groeide het verlangen om uit te breiden tot een volwaardige webshop met meer dan enkel kinderkamer meubilair. In 2016 werd een vernieuwde webshop gelanceerd die alle zusterondernemingen onder 1 dak bracht.  




Diensten van Emob

Bij Emob kan je terecht voor meubels en decoratieartikelen. Heel wat van hun producten hebben ze op voorraad zodat ze binnen enkele werkdagen bijna overal in Europa kunnen leveren, ze hanteren correcte prijzen en ze staan altijd paraat om je te helpen. Je vindt er spullen voor baby's, kindermeubels, meubilair voor in de slaap-, woon- en badkamer maar ook voor in de keuken, de bar, hal en berging. Je vindt er ook heel wat decoratie en verlichting en zelfs tuinmeubelen en speelgoed. Ook artikelen voor op kantoor kan je bij Emob vinden. Je kan er dus praktisch je hele interieur bestellen, handig toch? 


Vragen of klachten voor Emob 

Heb je vragen of een klacht over Emob? Neem dan zeker contact op met de klantendienst, ze zullen je vast en zeker verder helpen! Op de website vind je alle informatie die je nodig hebt om ze te bereiken. Je kan ze bereiken via e-mail, de telefoon op werkdagen van 9 uur tot 17 uur of een online contactformulier. Emob heeft ook een FAQ waar alle vaak gestelde vragen vermeld worden, misschien vind je hier wel het antwoord dat je zoekt!  


Schrijf je eigen review!
Wil je anderen laten weten hoe jouw ervaring is met Emob? Verloopt de service vlot en heb je geen problemen? Hoe is de kwaliteit van de producten? Laat het weten in de reviews! Potentiële klanten zullen geïnteresseerd zijn in wat ze mogen verwachten van de kwaliteit en de service van Emob. Zo help je anderen bij het maken van een beslissing! 


Ben je van plan om een bestelling te plaatsen bij Emob? Lees dan zeker enkele van de reviews op NederlandReview! Je vindt er honderden betrouwbare reviews van echte klanten over hun ervaring met honderden bedrijven. Ben je van plan om in zee te gaan met een bedrijf dat je niet zo goed kent? Ben je niet zeker of je een bepaalde aankoop wel of niet zou doen bij een bepaald bedrijf? Zoek het dan eerst even op, op NederlandReview. 
 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (60)

behang, nooit ontvangen

Behang besteld a 85 euro incl verzendk. Levertijd 3/4 weken. Na 4 weken gehoord dat het er niet is, maar er was wel een alternatief. Prima. Het was namelijk hetzelfde behang, design, alleen de plaatsing van de zeedieren iets anders. Maar precies dezelfde tekening verder. Moet ik nu weer 4 weken wachten? Vroeg ik. Ja was het antwoord. Na 4 weken kreeg ik een email dat ik mijn behang de volgende week zou ontvangen. Een update. Oh fijn. Een week daarna toch maar eens contact opgenomen, want ik had 8 dagen daarvoor niets ontvangen. Na heel veel op en neer ge-email (en een dochter die inmiddels geen zeemeerminnenkamer meer wil!) tot de conclusie gekomen dat ze 8 weken geleden mijn geld al hadden teruggestort....... Natuurlijk is dat wel fijn, maar ontzettend slechte communicatie. Ik had het niet in de gaten en daarna zelfs nog een update gekregen dat het behang bijna geleverd werd. Ik maar wachten en wachten! 3,5 maand heeft het alles geduurd.

J

Jenny

03-09-2023

0

TV meubel

NOOIT HIER BESTELLEN! Ik heb een tv meubel besteld. Bij ontvangst moest ik de doos helemaal openscheuren omdat het zo strak verpakt zat. Er bleken veel onderdelen te ontbreken en het meubel had meerdere beschadiging. Ik zou 2-5 weken moeten wachten op nalevering. Inmiddels is het de 9e week en ik heb nog niets ontvangen. Ij heb hierover geklaagd en ik wil het meubel retour sturen. Ze willen het meubel alleen retour nemen als ik de transportkosten van 70 euro betaal en zorg voor goede verpakking van de materialen, maar die was dus helemaal gescheurd. Belachelijk en ik heb ook hierover geklaagd. Ik krijg smoesjes en het probleem wordt ontkend. Ik moet gewoon maar weer afwachten. Nu zeggen ze dat de bezorgdienst deze week heeft geprobeerd de ontbrekende en nieuwe onderdelen te bezorgen maar dat ze het hebben retour gestuurd omdat ik niet thuis was. Bijzonder, want ik was wél thuis en er is niemand geweest. Nu komen ze volgende week, dan zijn we 10 weken verder, maar dan ben ik juist niet thuis. De klacht ligt inmiddels bij de externe klachtencommissie en ik zit al 2,5 maand met een bouwpakket in mijn woonkamer. Schandalig. Service is geen serivce te noemen. BESTEL HIER NUET!!!

F

F

30-06-2023

0

Germenia schoenenkast

V

Vioolschool Leidschenveen

03-04-2023

0

Kinderbed

Besteld, 2-6 dagen levertijd, meermaals aangegeven alles in het magazijn te hebben, maar dan toch na 14 dagen en e-mail dat er vertraging is vanuit de fabrikant. Riekt naar #faillissement?

G

GJB

24-02-2023

0

Kasten

Op 18 januari kasten besteld en volledig betaald. Heb ik daar even spijt van. Er werd een snelle levering beloofd. Na een paar dagen kregen we een mail met de vermelding dat er problemen waren met de fabrikatie waardoor de voorziene verzenddatum wedd verschoven naar 15/02. Er ging contact met ons opgenomen worden zodra ze meer wisten.Ondertussen is het 17/02 en ik hoorde nog niets!

M

Marrit Huysmans

17-02-2023

0

Pc tafel

Slechte ervaring qua levering en commercialiteit van het bedrijf ivm zoeken naar een oplossing voor de klant. Bestelling en online betaling gedaan op 29 01 23. Op 31 01 23 een track en trace bericht gekregen met vermelding dat mijn pakket in depot van DPD Vilvoorde aangekomen is. Sindsdien evolueert de levering niet meer. Toen ik bij Emob naar mijn bestelling informeerde kreeg ik enkel melding dat ik moest wachten tot DPD mijn pakket verder ging behandelen. Bediende van Emob stelde niet voor zelf eens bij DPD te informeren. Dat heb ik dus telefonisch zelf gedaan: DPD deelde me mee dat ik niet hun rechtstreekse klant was, maar dat Emob was en dat het aan Emob is om hen te bellen. Heb aan Emob gevraagd naar DPD te bellen. Bediende Emob antwoordde dat ze een mail naar DPD had gestuurd om te vragen eens naar mijn pakket te zoeken. Teruggebeld naar DPD waar ze me zeiden dat ze van Emob geen mail hadden ontvangen. Terug aan bediende Emob gevraagd om naar DPD te bellen: is nog steeds niet gebeurd. DPD heeft een formulier "verlies van pakket" maar het is Emob die dat aan DPD moet opvragen, om ook een schadevergoeding van DPD te ontvangen zodat ze naar de klant een ander exemplaar van het bestelde artikel kunnen sturen. Dat is nog allemaal niet gebeurd. Emob verschuilt zich achter de mededeling dat DPD een onderzoek moet uitvoeren. Ik, de eindklant, wacht nog altijd op mijn bestelling. Emob heeft niets gedaan om een commerciële oplossing voor te stellen of om te bellen naar hun verzendfirma. Ben zeer ontgoocheld. Over de kwaliteit van hun meubelen kan ik tot nu toe niets melden.

M

Marleen

09-02-2023

0

Bedhuisje

Ik had een bestelling geplaatst, deze is tot 3x toe verlaat geweest (3x ook heel geduldig geweest), maar toen kwam kerst en aangezien dit een kerstcadeau was heb ik dit moeten annuleren.. Dit had ik dus ook gedaan, een maand (!) later krijg ik toch een pakje aan. Deze wil ik dus terug sturen, maar zou op mijn kosten moeten gebeuren. Aangezien er niet tot een overeenkomst gekomen kan worden (wat eigenlijk niet echt nodig is want ze zijn in fout) moet ik dus ook verdere stappen ondernemen, iets wat ik liever niet gedaan had. Maar ik betaal dus geen 20€ aan retour, voor een pakje dat een maand eerder geannuleerd is geweest.

K

Kim

28-01-2023

0

kast

Goeie levering de persoon kon het pakket niet alleen dragen dus geholpen, gelukkig kon ik dit. Misschien zorgen dat de persoon in kwestie een meubel drager meeneemt. De kwaliteit van het meubel is ons goed bevallen we zijn tevreden bedankt

E

Evelien

27-01-2023

0

Eettafel

Aanvankelijk werd ik wat ontmoedigd om hier te bestellen omwille van enkele negatieve reviews. Echter bleek niets minder waar te zijn. Ik bestelde een zeer degelijke eettafel, inclusief stoelen, dewelke allemaal tijdig geleverd zijn. Zeer te spreken over de ervaring met Emob.

W

Wouter

26-01-2023

0

Bureautafel

Dit bedrijf is een scam. Ze hebben een kapot product geleverd. Ze reageren niet op mijn verzoek om dit probleem te oplossen. Het is een typisch Belgisch scam bedrijf. Koop niet bij dit bedrijf anders verlies jij je geld

M

MK

04-01-2023

0

Kinderbed

Het meest waardeloze bedrijf wat ik ooit heb meegemaakt. We hebben een bed besteld met behoorlijk wat mankementen. Niet alleen behoorlijke kleurverschillen in het hout wat simpelweg niet gelakt is, maar ook hout wat gescheurd is, stukken eruit etc.. de kwaliteit is zo slecht dat ik mijn dochter niet eens hierin durf te laten slapen. Kortom, ik heb totaal geen vertrouwen in dit product en ik wil hier vanaf zien. In overleg met Emob geven ze mij de optie om 10% korting te krijgen, 15% korting op een volgende aankoop, of het product retour sturen. In dat laatste geval moet ik wel zelf €50,- retourkosten betalen. Te belachelijk voor woorden! Denk na voordat je hier een bestelling plaatst de service is zelden zo slecht als hier..

B

Bob

04-01-2023

0

Eetkamerstoelen

Zeer ontvreden over de service van dit bedrif. 2 Eetkamerstoelen besteld om te gebruiken als bezoekers stoelen op ons kantoor. Wij waren op zoek naar een bepaalde kleur vandaar dat wij hier terecht kwamen. Maar ik alles geweten had was ik even verder gaan zoeken. Bij levering helemaal tevreden over de kleur, echter waren de poten van de twee stoelen verschillend. Mail gestuurd hierover en dan begint het gedonder. Emob kan mijn bestelling niet terug vinden. Orderbevestiging/nota gemaild en toch zegt men de bestelling niet terug kan vinden. Vragen om allerlei foto's van stoelen,stickers van de verpakking en artikelnummer van de stoelen. En daar kan het bedrijf volgens hen niets mee. Men is het artikelnummer van alleen de poten nodig en die kan ik niet aanleveren omdat het pakket in een verpakking is afgeleverd en alleen de handleiding van stoelen is meegeleverd. Men heeft het dossier gesloten en doet geen enkele moeite om het fout geleverde opnieuw op te sturen. Iets wat ik niet heb kan ik.ook niet aanleveren. Oplossen van problemen is dus niet de sterkste kant van Emob. Zeer slechte klantenservice.

J

Joh. van Klaveren

21-11-2022

0

Tafel

Ik belde om te vragen waar me bestelling bleef en kreeg een arrogante vrouw en heel klantonvriendelijk aan de lijn ze wou me haar naam ook niet geven tot wie ik had gesproken ze kon me niet eens helpen over de mail die ik niet binnen heb gekregen nog steeds niet en ze wou hier heel snel vanaf zijn.. die vrouw haalt het bloed nu onder me nagels vandaan want blijkbaar is ze de enigste persoon die daar aan de lijn hangt en ze hangt ook zo op want ik moet maar wachten maar als ik geen mail heb wie zegt dat het binnen komt dit is voor mij de laatste keer en blijkbaar zijn er meerdere mensen met haar aan de lijn geweest wat een ongemanierd persoon is ze bah bah

P

Priscilla

12-10-2022

0

Linnenkast

Waardeloos bedrijf!! Linnenkast besteld van bijna € 800 en deze kwam aan met beschadigingen welke zijn ontstaan gedurende productie. Gereclameerd en er zouden nieuwe delen besteld worden. Levertijd 12 weken!! Reservedelen kwamen zeer knullig verpakt aan en hierdoor weer schade, nu ontstaan tijdens transport. Weer gereclameerd, is de kast (of reservedelen) opeens niet meer leverbaar. Aangegeven dat ik geen beschadigde kast wilde en verzocht de spullen terug te nemen. Dit was niet mogelijk, ik kon een korting krijgen van 30%. Hier was ik het niet mee eens en aangegeven dat ik geen korting wilde maar een onbeschadigde kast. Jammer, maar ze namen de spullen niet terug. Korting kon verhoogd worden naar 40%. Weer aangegeven het mij niet om een korting ging, echter was dat het enige dat ze konden doen. Na veel heen en weer mailen bleef de situatie onveranderd. Gezien we geen zin hadden in een juridisch langdurig traject hebben we uiteindelijk de korting maar geaccepteerd. Klantonvriendelijk bedrijf welke haar verantwoordelijkheden ontloopt!!

F

Fred Geurtsen

24-08-2022

0

Buro voor meisjes

Waar-de-loos. Rommel. Ik heb tientallen buro's, kasten, bedden, etc in elkaar gezet van vele bedrijven, maar dit aat alles. Barsten in het hout, alleen maar laf laagje grondverf, slecht geboorde gaten waardoor de schroeven er niet toe nauwelijks in kunnen een te korte inbussleutel, en schroeven die AFBREKEN. Waardeloos.

O

O.A.D.

05-07-2022

0

Tafel

G

Gedupeerde klant

01-06-2022

0

tv meubel

Via bol.com een tv meubelkast besteld in november 2021. Het bestellen verliep vlot. En de levering van de kast ook. Binnen 2 weken in huis. Echter, bij het uitpakken van het pakket bleek dat er 2 onderdelen beschadigd waren. De boardplank van de lade en een plank aan de zijkant. De kwaliteit is niet super. Contact gehad met de klantenservice. Er werd een chat aangemaakt. De onderdelen werden besteld bij de fabrikant en binnen 5 weken zou het in huis moeten zijn. Na 6 weken geen berichten meer gehad. Zelf via de chat contact opgenomen met Emob. Daar werd gezegd dat het niet geleverd was en dat ze het opnieuw bestellen. Ik had er nog steeds vertrouwen in. Maar zo ging het nog vaker. Zelf actie moeten ondernemen en niet op de hoogte gehouden van het niet nakomen van de levertermijn. Op een keer gebeld. Er wordt niet echt meedenkend gedaan. Continue zeggen dat dit de informatie is die ze nu hebben. Dat het ligt bij de fabrikant. Ik gaf aan dat zij een verplichting hebben naar mij, dus wat zij doen om die zgn fabrikant actief te houden. Er zou spoed achter worden gezet. Nu is aangegeven dat ik binnen 2 weken de producten in huis zou hebben. Op zn laatst. O ja, ik kan er ook voor kiezen om het retour te sturen. Maar mag de kosten daarvan zelf betalen. Ook bol.com heeft nog contact met ze opgenomen, maar kreeg hetzelfde te horen.

K

Karin

25-03-2022

0

Kledingkast

In week 48 hebben wij een bestelling gedaan, waarbij het leveringstermijn 3-4 weken was. Nadat dit termijn was verstreken, heb ik hen gemaild met het verzoek voor een update van stand van zaken. Hun klantenservice reageert snel en lieten weten dat de levering 2 weken langer duurde. Nadat dit termijn ook verstreken was, hen opnieuw gemaild en bleek de vracht diezelfde week nog te komen, waardoor wij de bestelling een week later konden verwachten. Nadat er ook toen geen bericht binnen was gekomen, heb ik hen gebeld en bleek dat de bestelling niet bij de geleverde vracht zat. De verwachting is dat de bestelling bij de vracht in week 8 zit. Ik moet rekening houden met dat het in week 9 geleverd gaat worden. Ik ben benieuwd. De totale levertermijn zou dan 13 weken zijn. Dat de levering enorm vertraagd is, vind ik uiteraard enorm vervelend. Waar ik het meest ontevreden over ben is dat zij de klanten niet op de hoogte houden van de stand van zaken, zoals een vertraging. Ik moest er zelf achteraan, ook wanneer hun aangepaste levertermijn niet werd nagekomen.

G

Gerrianne

10-02-2022

1

8 stoelen

Ik bestelde 8 eetkamer stoelen bij hun. Na meer dan 4 weken te wachten, ja stond op hun website dat dit 3 - 4 weken kon duren, nam ik maar zelf contact op. De dag erna krijg ik mailtje dat de fabrikant ermee bezig is en de levertijd onbekend. Om de dag erna een mail te krijgen dat de stoelen niet meer bestelbaar zijn en het geld gaat worden terug gestort. Het lijkt erop dat de bestelling niet eens is opgevolgd en bij toeval is ontdekt... hierdoor 4 kostbare weken verloren. Mij zien ze niet meer terug.

S

steven de coster

31-01-2022

0

Tv meubel

Product niet geleverd. contact gehad dat het 2-3 weken vertraagd is. inmiddels een maand verder, niks gehoord niks ontvangen

J

Jeroen Westerbeke

27-01-2022

0