Emma Sleep
Alle reviewsEmma Sleep
Alle reviews (175)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Emma diamond kussen
Emma Sleep levert niet en heeft onprofessionele service.
Ik wacht al sinds oktober op 2 Emma sleep diamond Kussens. De bestelling zou er binnen een week zijn. Bij de bestelling was mijn huisnummer toevoeging niet goed door gekomen. Gelijk al achteraan gebeld en 't zou geregeld zijn.
Nu 3 maanden, 2 nazendingen, contact met post nl en bijna wekelijkss bel of mail contact later nog steeds geen pakket.
Ik wil mijn pakket annuleren en mijn geld terug. Ook dit lijkt nu onmogelijk omdat ze hier een pakket voor nodig hebben, maar die is kwijt.
Service is vriendelijk, maar weet van niks. Kunnen mij niet doorsturen, vragen niet beantwoorden en komen beloftes niet na. Onprofessionele service die je van 't kastje naar de muur sturen. Ik snap niet hoe dit bedrijf overeind blijft staan. Ontzettend vervelend dat er nergens een contact punt is. Er lijkt geen medewerker te zijn die zich verantwoordelijk voelt voor het probleem van de klant en dit weet op te lossen.
Mijn laatste stap is rechtsbijstand inschakelen.
Hoe krijg ik zsm mijn geld terug?Emma O2 matras en bed
Ik had al besteld en zag toen de reviews pas. Toen schrok ik best even, maar bij ons was er niks aan de hand. Het matras kwam wel net een paar dagen eerder dan het bed, maar het kwam beide wel vrij snel. Wij slapen heel goed op het matras, en zijn van rugpijn af! In ons geval dus een fijne ervaring met Emma.
Emma Hybrid Matras
Normaal zou ik hier absoluut niet de tijd voor nemen, maar ik wil toch even een review plaatsen, omdat ik behoorlijk veel klachten heb gevonden over Emma haar service. Ik wil zeggen dat het matras echt als beton ligt, en dat ik het vrijwel direct retour heb aangemeld. Maar telefonisch zijn zij goed bereikbaar, ik werd vriendelijk te woord gestaan en de retour werd direct aangemeld. Enkele dagen later nam de bezorg- en afhaaldienst contact met mij op om een afspraak in te plannen. Ook dit ging erg vlot. Al met al is het binnen een week retour gegaan. Ik was na het lezen van de recensies bang dat het ook weken- of zelfs maanden zou gaan duren, maar dat is niet het geval geweest.
Dus wat ik denk, is dat zo'n bedrijf echt wel alles eraan doet om op tijd te leveren, op tijd op te halen en andere service te verlenen, maar dat ze ook afhankelijk zijn van bepaalde leveranciers of diensten. Uiteindelijk is het allemaal mensenwerk, en worden er links en rechts foutjes gemaakt met orders, of systemen die niet naar behoren werken. Geen enkel bedrijf dat gericht is op continuïteit zou opteren voor een opschuivende levertijd, slecht bereikbare service of überhaupt boze klanten met al dan niet retourzendingen.
Desalniettemin zijn alle klachten niet meer dan begrijpelijk en terecht. Ik zou me kapot irriteren. Ik vond het al een teleurstelling dat het een onbegrijpelijk hard bed is waarop - als ik voor mijzelf spreek - amper op te slapen is. Maar dat ligt aan mezelf. Een bed online kopen is een risico. Dus ik ga van het weekend lekker naar de winkel.Wolkenkussen
AUB niks kopen !!! Zonde van je geld, energie en tijd.
Verschrikkelijke slecht bedrijf !! Komen keer op keer hun leverafspraken niet na. Eerst moet je 4 weken wachten, vervolgens wordt dit weer met 4 weken verlengd.
Voor mij nooit meer.Ja, maar is het matras goed of slecht?
Het gaat mij niet om de service of wat dan ook maar de ervaring van slapen op het matras....hoe is dat?Emma Black Friday Special
If you are expecting your product to arrive on time, then think again. We placed the oder for our Emma mattress bundle on the 26th of Nov. We STILL HAVEN'T received our duvet and it is now the middle of January and the order has been delayed AGAIN. We just arrived in the Netherlands and we were desperately needing this bed and linen. The first 02 mattress that we received was faulty, as it didn't expand properly and they had to send us a new one. Emma's customer service were clueless with how to resolve the situation and haven't offered anything by way of apology on this 2 month delay.
Emma Wolkenkussen
Nadat ik een wolkenkussen heb gekocht en heb moeten wassen volgens de wasvoorschriften kwam hij helemaal gebobbeld uit de was. Contact opgenomen om een nieuw kussen te ontvangen. In eerste instantie kon dat, maar later bleek toch van niet. Toen gemeld dat ik dan het kussen retour wilde sturen (het was nog binnen de retourtermijn), maar dat kon ook niet want het was mijn schuld dat ik het kussen niet goed had gewassen... Eindeloze zinloze discussie verder blijf ik teleurgesteld achter met een gebobbeld kussen.
Compleet bed en toebehoren
Levertijden zijn misleidend! Op 4 december een grote bestelling geplaatst, nu 16 januari staan er nog steeds artikelen op 'gepland te leveren op 3 februari'. Over het algemeen ontvang je net voor die datum een mail met... Uw bestelling is vertgaard. Ja er staat écht vertgaard in plaats van vertraagd.
Meerdere keren contact opgenomen maar de klantenservice kan niks doen, behalve hetgeen zeggen wat jij ook ziet... Een oplossing is er niet. Maar wel op de website blijven opperen dat er een levertijd is die niet reëel is. Misschien eens stoppen met bestellingen aannemen en zorgen voor je klanten die wél al besteld hebben.
Vertrouwen is in ieder geval naar een dieptepunt gezakt en overweeg de hele bestelling te annuleren. Komen ze de rest maar weer ophalen.Emma matras
Emma matrassen zijn prijzig, en zullen best wel lekker liggen, maar tot nu toe wordt er niet geleverd. Wel geld innen maar keer op keer wordt de levering uitgesteld.
Wij wachten nu al 6 weken en hebben weinig hoop op een spoedige levering .
Wat een slecht bedrijf, 1ste en laatste keer geweest dat we daar wat bestellen. Na lezen van de reviews is het duidelijk dat we niet de enige ontevreden klanten zijn.Beddengoed
Leveren niet en proberen je geld te houden!
Besteld op 24 november, 6 weken later nog niks ontvangen. Na 4 weken contact opgenomen, bestelling zou opnieuw worden verzonden. Na 2 weken nog steeds niks vernomen. Weer gebeld, bestelling zou een prijsfout zijn en word geannuleerd. Mijn geld heb ik nog niet terug.
Waarom laat Emma niks van zich weten in al die tijd? Ze verzenden gewoon niks en hopen dat je ze het geld laat houden.
Op Trustpilot verwijderen ze honderden slechte reviews om te verbloemen dat het een zooitje is bij hun bedrijf.Diamond topper
Levertijd gelogen: op site 10 dagen na 5 weken nog niets
Klantenservice 0 reacties gehad op mijn 5 mailtjes en telefoon nemen ze niet op het lijkt wel een spook onderneming.
Ben nu aan het kijken hoe ik mijn geld kan terug krijgen.
Emma-sleep is een in en in slecht bedrijf zo'n spijt dat ik me zo heb laten oplichten.Compleet bed.
Onbetrouwbaar bedrijf qua levertijden.
Topmatras
27 november 2022 een topmatras gekocht. De aangegeven levertijd is dan 2 weken. Met het bestelnummer kun je op de website de levertijd in de gaten houden. Ondertussen is de levertijd al 11 weken geworden. Communicatie is slecht. Zou me verbazen als ze de 11 weken gaan halen. Wees gewaarschuwd!
Boxspring
EMMA-SLEEP NIET BESTELLEN!!!!!!20.11.boxspring bestelt. Bezorging tijd was 2-3 weken. Na de bestelling en betaling was de leveringstijd opeens zonder uitleg 4-6 weken. Na 6 weken op 29.12.22 is de bezorgingstijd zonder uitleg veranderd naar 10-12 weken ( tweede week van februari) na de bestelling!!!!!! Ik heb meerdere emailen en berichtjes gestuurd maar Emma beantwoorde niet. Ik heb na 10 berichtjes, een email gekregen van Emma dat het bed 5 december in de soorten centrum was. Ik heb gebeld maar Emma klantenservice zegt dat er geen vertraging is, maar het is niet waar!!!!! Ze willen mijn geld niet teruggeven, wel na 14 dagen, na het annuleren. Dat betekent dat ze je geld nemen en dat ze zich niet aan de afspraak houden over de levering, geven je geld niet terug om op een andere plek een bed te kopen, maar je moet wachten. Onprofessioneel bedrijf en klantenservice. Niet worden opgelicht als wij!!!!!
Boxspring & topper
Geloof niet in de mooie woorden en positieve testresultaten. Wees geen domkop en koop hier niets. Bedrijf int je geld en verstrekt vervolgens alleen maar leugens waarom er niet kan worden geleverd in lijn met de voorgespiegelde levertermijn tijdens het doen van je bestelling! Medewerkers van klantenservice zijn moedeloos en bot, maar verdienen een betere werkgever die eerlijk moet zijn over levertijden. We slapen nu al 2 maanden op de grond dankzij het alomgeprezen Emma. Oproep aan consumentenbond om ook deze zaken mee te nemen in de beoordeling en advisering aan consumenten. Helaas toch een domkop geweest....
Emma Sleep Diamond Topper
3 maanden geleden een bestelling geplaatst van een Diamond Topper met een maximale levertijd van 10 dagen. 2 maanden later nog niks binnen gekregen. Na 2 maanden de bestelling geannuleerd en nu wacht ik al 3 weken op de terugbetaling waarvan ze hebben gezegd dat dit ook maximaal 2 weken zou duren. Mijn advies: Koop hier niet!
Kussens
Vreselijke service!! Koop hier nooit iets!! Wij hebben hier kussen op proef laten komen en kosteloos mogen retourneren. Wij zitten inmiddels al 2 maanden op €180,- te wachten. Klantenservice gesproken en die zeggen gewoon doodleuk dat het bedrag is terug gestort terwijl dit absoluut niet het gaval is. Wij geven aan dat het geld niet op onze rekening staat en de service medewerker( voor zover je dit zo mag noemen) zegt gewoon dat het is overgemaakt naar een rekeningnummer. Vraag je welk rekeningnummer..... kan hij geen antwoord op geven! Wat een vreselijk waardeloos gebeuren!!
Dekbed
Vreselijke service. Levertijden worden telkens maar opgeschoven, in het beste geval krijg je er een mail van, meestal moet je het zelf gaan opzoeken.
Bed
Verschrikkelijk slechte klantenservice. Beloftes maken en niet nakomen. Collega opeens hele dag in training terwijl je hem/haar 5min er voor gesproken hebt. Product komt onaangekondigd in 4 delen. Nooit iets kopen hier is mijn advies.
emma houten bed en matras
Oh God behoede je, koop hier niets! Wat een verschrikkelijk bedrijf, men moest zich schamen. Ik ben nu al maanden bezig mijn bed, wat piepte en kraakte alsof zijn leven er van af hing, op te laten halen. Maar dat gaat niet zomaar, wat heet, dat gaat helemaal niet. Tevens gaat het dus ook niet om mijn geld terug te krijgen. Geen bedam geen matras en geen geld. Echt, wat een waanzin. Die mensen bij de klantenservice zijn verschrikkelijk!!
Topmatras
Op 28 november heb ik een topper bij Emma gekocht en deze zou uiterlijk 13 december 2022 worden geleverd. Helaas is deze leverdatum zonder enige communicatie verplaatst naar 22 december 2022.
Als ik hier zo de recensies lees, ben ik niet de enige met deze situatie en is dit blijkbaar een normale gang van zaken bij Emma.
Pas op voordat je hier een bestelling plaatst. Bezorgtijden worden mooier gemaakt dan ze daadwerkelijk zijn. Ik zou Emma niet aanbevelen.
Update 19 december 2022:
De bezorgdatum is wederom opgeschoven. De uiterlijke bezorgdatum is nu 30 december 2022. Ik zie steeds meer en meer reviews met hetzelfde probleem. Belachelijk! Nogmaals, bestel niet bij Emma. Ze komen hun afspraken niet na.
Anderen bekeken ook

Big Green Smile NL, de webshop voor al uw natuurlijke producten? Lees beoordelingen! Ben je ook benieuwd naar de reviews over Big Green Smile ...

Hoe denken andere mensen over Voetbal International? Zijn ze blij met hun huidige abonnement en als ze niet blij waren met hun abonnement konden ze...

Wat zeggen anderen van Cristine le duc? Er zijn volop verschillende meningen over Cristine le duc. Het is niet vreemd, aangezien het een bedrijf is...

Bent u ook benieuwd hoe het winkelen op AliExpress andere gebruikers is bevallen? Veel mensen die online shoppen komen vroeg of laat terecht bij Al...
Heel erg herkenbaar.
Wij hebben Emma in gebrek gesteld.
We zitten al sinds september 2022 op ons eigen geld te wachten. Gaat om een kleine 3k wat Emma gewoon niet terug betaald. Het is echt veruit het slechtste bedrijf waar ik ooit mee te maken heb gehad.