Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Ben je op zoek naar goede producten om je huid mee te verzorgen? Elemis is een innovatief en wereldwijd opererend Brits huidverzorgingsmerk. Op het moment van schrijven hebben de medewerkers van Elemis al ruim 30 jaar ervaring in de huidverzorging. Elemis is te bestellen in ruim 45 landen. Lees via NederlandReview welke ervaringen er over Elemis bekend zijn.
Elemis stelt dat de huid, lichaam en welzijn de kern is, waar ze zich bij het bedrijf mee bezig houden. Producten bevatten volgens Elemis altijd een unieke formulier waar wetenschap en natuur op een vernieuwende manier samenkomen. Het team van deze organisatie bestaat uit wetenschappers, huidverzorgingsdeskundigen en pioniers.
Op het moment van schrijven zijn standaard leveringen tijdelijk gratis. Normaal gesproken zorgen bestellingen vanaf € 35,- ervoor dat je geen verzendkosten hoeft te betalen. Voor een bestelling onder de € 35,- is het bedrag aan verzendkosten € 5,-. Artikelen worden binnen 3 à 4 werkdagen geleverd. Leveringen worden vanaf het vaste land van Europa verstuurd. Hierdoor heeft de Brexit geen invloed op de verzendingen.
Het kan gebeuren dat je niet tevreden bent over de diensten of producten van Elemis. Mocht dit het geval zijn willen ze dat graag horen. Er wordt aangegeven dat ze als doel hebben om ontevredenheid bij de klanten te kunnen wegnemen. In dit soort situaties is het verzoek om contact op te nemen met de klantenservice. Dit kun je doen via de klantenservice van je account.
Consumenten hebben sinds een aantal jaar het recht om een aankoop binnen 14 dagen te annuleren. Binnen deze termijn hoeft er geen reden van opgaaf worden opgegeven. Dit valt wettelijk onder het herroepingsrecht. De 14 dagen gaan van start op het moment dat je een product hebt ontvangen. Je zult de organisatie wel van het annuleren op de hoogte moeten brengen.
Dit kun je doen middels een duidelijke verklaring. Je kunt een online verklaring insturen, waarbij je gebruik kunt maken van een model annuleringsformulier. Je vindt dit formulier op de website van deze organisatie. Als je iets terugstuurt moet dit in de originele verpakking gebeuren. Beschadigde items zullen allicht niet geaccepteerd worden. De verzegeling mag ook niet verbroken zijn.
Het kan voorkomen dat je een beschadigd of fout item hebt ontvangen. Mocht dit het geval zijn bieden ze hun oprechte excuses aan. In dit soort situaties verzoeken ze je de bestelling niet te weigeren. Ze zien graag dat je zo snel mogelijk contact met de klantenservice opneemt. Als je een bestelling niet zal aannemen kan het retourproces vertraging oplopen. Als je online contact met Elemis opneemt is het verzoek om er een foto bij te voegen. Een personeelslid zal vervolgens met je issue aan de slag gaan met als doel een zo goed mogelijke oplossing te vinden.
Als je iets retour wilt sturen moet je handelen volgens de retourprocedure. De eerste stap is om contact op te nemen met de klantenservice. Zorg dat je jouw ordernummer en de naam van het artikel bij de hand hebt. Ze willen ook graag de reden van de retourzending weten. Als het bedrijf deze informatie heeft vergaard ontvang je een uniek RMA-nummer. Daarna hoor je alle informatie die je nodig hebt voor je retour. Er wordt met klem verzocht om het retour te sturen item, veilig in te pakken. Op het moment van het versturen van een retour, is het belangrijk dat je een bewijs van verzending ontvangt.
Heb je al ervaring met Elemis? Wat vind je van de producten? Hoe gaat het nu met je huid? Wat vind je van de kosten? Is je bestelling op tijd bij je afgeleverd? We stellen het op prijs als jij je ervaringen over deze organisatie deelt op deze pagina!
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!