Dyson

6

Bestellen

2

Service

3

Prijs

2

Levering

50%

Zou hier weer kopen

Dyson

Herinner jij je de eerste keer dat je je handen droogde in een Dyson handdroger? In vergelijking met de traditionele apparaten moest je je handen niet ergens onder houden maar tussen en het apparaat maakte een hels kabaal. Maar je handen waren in een mum van tijd droog!


Hoe het begon

Uitvinder James Dyson ergerde zich aan het feit dat zijn stofzuiger het niet goed meer deed vanwege al het stof in de stofzuigerzak. Hij vond dat hij daar iets aan moest doen en kwam vijf jaar en heel veel prototypes later met ’s werelds eerste stofzuiger zonder filter. Het apparaat was niet alleen innovatief, ook het design leek in niets op de gangbare stofzuiger. Sindsdien begeeft hij zich op de markt van huishoudelijke apparaten met het doel ze te verbeteren en met iets innovatiefs te komen. Allemaal met het herkenbare, strakke Dyson-ontwerp.


Allergisch?

Ben je allergisch voor stof dan is een Dyson-apparaat voor jou heel geschikt. Ze zijn namelijk ontworpen om allergenen te verwijderen en zo je huiselijke omgeving schoon te houden. Dyson heeft een eigen onderzoekslab waar ze onderzoeken hoe allergenen aan te pakken.  Dyson-stofzuigers zijn dan ook gecertificeerd als asthma & allergy friendly


Dyson nu

Nu verkoopt hij met zijn internationaal technologiebedrijf zijn producten in 65 landen en heeft hij meer dan 1000 ingenieurs in dienst.  Op het hoofdkantoor in Malmesbury (Engeland) werkt hij met een kernteam dat bestaat uit wetenschappers en ingenieurs en dat maar blijft groeien. Dyson vindt dan ook dat ingenieurs de grote probleemoplossers zijn en dat er meer van moeten komen. Daar werkt hij aan mee door middel van zijn James Dyson Foundation.


Welke producten kan ik waar kopen?

Via winkels en de Dyson-website kun je het volgende kopen: (snoerloze) stofzuigers, kruimelzuigers, haarverzorging, luchtbehandeling, verlichting en handdrogers. Op de website worden staan de producten en de technologie erachter tot in detail uitgelegd. Heb je vragen over een product dan is er een helpdesk beschikbaar op doordeweekse dagen tot 20:00 uur en op zaterdag tot 14:00 uur.


Krijg ik garantie?

Dyson biedt op al zijn producten garantie. Op stofzuigers bijboorbeeld is dat 5 jaar op onderdelen en arbeid. Op de website vind je uitleg en ook de kosten wanneer er na een bepaalde periode een reparatie plaats moet vinden.</p>


Bestellen en levertijden

Als je een product via de webshop bestelt op werkdagen voor 12:00 uur, dan wordt het de volgende werkdag thuis bezorgd. Vanaf 25 euro betaal je geen verzendkosten. Voor bestellingen onder 25 euro, bijvoorbeeld accessoires, wordt &euro; 5,95 aan verzendkosten berekend.


Heb jij ervaringen met Dyson en de producten van Dyson? Wat is de kwaliteit van de apparaten en kloppen de levertijden? Laat je mening achter bij NederlandReview. Of lees hier de beoordeling van anderen die al ervaring hebben met een van de Dyson-apparaten.


Ervaringen met een stofzuiger of andere Dyson-apparaat? Deel ze hier!


Hoe beoordeel jij Dyson filterloze stofzuigers en andere Dyson-apparaten? Lees hier de mening van gebruikers over de kwaliteit en service van Dyson.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (2)

Dyson föhn

3 jaar geleden een dyson fohn gekocht voor €400. Ik merkte toen al dat deze föhn erg kwetsbaar is, waren meerdere storingen, maar afijn, hij bleef het wel doen. Tot een maand geleden gingen ineens de rode lampjes knipperen en deed de föhn niets meer. Opgestuurd voor reparatie, kost je €125! Dit toch maar gedaan omdat het wel een erge dure föhn is om zomaar weg te gooien. Maar helaas kon de föhn niet gerepareerd worden, en dan heb je dus gewoon pech!! Ze willen je tegemoet komen met 25% korting, belachelijk voor zo'n duur apparaat met een levensduur van 3 jaar. Ik heb meerdere keren contact gehad met de helpdesk. De ene toonde begrip en beloofde een nieuwe föhn, terwijl de ander zei &quot;tja dit zijn de regels en voor jou maken we geen uitzondering&quot; Ik werd afgedaan dat ik heel blij moet zijn met 25% korting, want dit deden ze eerder nooit. Ehh ? Moet ik dan het risico nemen om weer die föhn te kopen en vervolgens over 3 jaar weer met hetzelfde probleem te zitten? Nee Dankje. Erg slechte service dus. Ze kunnen niets betekenen voor je

M

Mirjam

12-08-2023

0

Dyson V11 pro gold stofzuiger

We zijn na 3 weken nog steeds niet verholpen. Na 3 weken nog steeds geen V11 pro gold stofzuiger ontvangen. Flink voor betaald. Geld krijg je ook niet terug. Zeeeeer slechte service !!! Nooit meer van Dyson iets kopen. Ik heb zoiets nooit meegemaakt. Al 8 keer gebeld. Elke keer wel min 45 min zit je in de wacht. Maar ik heb de stofzuiger nog steeds niet ontvangen. Vinden jullie ook niet dat dit te lang duurt. Vinden jullie dit wel normaal zo. Waarom laten jullie de klanten zo lang wachten eigenlijk. Het is toch absurt dat de klant zoiets moet meemaken? Ga maar zelf onderzoeken geen probleem. Maakt mij uit doe je maar 3 maanden over, maar ondertussen al meer dan 3 weken klant laten wachten omdat jullie intern moeten onderzoeken is toch geen service. Dit is echt slecht service !!! Stuur nou die stofzuiger eens op. Is dit echt zo moeilijk! Zo je klanten laten laten wachten is toch niet normaal. Hier baal ik echt heeeel erg van ! Als jullie geen machine kunnen leveren. Stort gewoon mijn geld terug. Wat een moeilijke systeem hebben jullie. Slecht slecht slecht !!! Echt nooit meer van dyson iets kopen of aanraden. Musa Bektas

M

Musa Bektas

26-09-2020

0