10

10

10

10

100%

Drankspel.nl

Je kunt gewoon drinken of je kunt er een spelletje van maken. Voor dat laatste heeft Drankspel.nl wel een aantal oplossingen zodat je tijdens het drinken wat lol met vrienden kunt beleven. Maar wat zal nou de kwaliteit van die tafelkleden zijn? Zullen die drankspellen nou echt zo leuk zijn? Hoe lang zul je je met zo’n spel kunnen vermaken. Zal je wel bier kunnen drinken tijdens Beerpong? Zal het lang over voor de bezorgservice van Drankspel.nl mens-drink-je-niet bij je thuis heeft bezorgd? En hoe zal de klantenservice van Drankspel.nl reageren als het tafelkleed toch niet zo goed tegen al die drank blijkt te kunnen? Alleen mensen die wel eens een drankspel van Drankspel.nl hebben geprobeerd kunnen je hierover iets vertellen. Lees hun reviews om te ontdekken van deze spelers van Drankspel.nl en hun spellen vinden. Hun ervaringen, cijfers, meningen en beoordelingen kunnen je laten zien hoe Drankspel.nl echt in elkaar zit.

Over Drankspel.nl

Drankspel.nl is een hobbywinkel die drankspellen aanbiedt. De zeggen een unieke aanbieder te zijn van de leukste drankspellen. Hun assortiment bestaan eigenlijk uit twee spellen die allebei op een groot tafelkleed zijn gedrukt. Dit tafelkleed is gemaakt van polyester. Volgens Drankspel.nl is het voordeel van polyester dat de glazen die op het kleed staan er niet zo makkelijk af zullen vallen, ook niet als het kleed nat is geworden. Ook is het kleed waterafstotend. Je kunt het dus gemakkelijk afwassen en het is licht genoeg om makkelijk op te bergen. Het eerste spel dat Drankspel.nl aanbiedt is Beerpong. Dit pakket bestaat uit een tafelkleed, 10 American Red Solo Cups, 10 American Blue Solo Cups en een set van 3 pingpongballen. Het andere spel aangeboden door Drankspel.nl is mens-drink-je-niet. Het tafelkleed dat hierbij hoort is gebaseerd op mens-erger-je-niet. Het verschil is dat de pionnen vervangen zijn door glazen. Er zitten siliconen bandjes bij die je om een glas, beker of flesje kunt doen. Zo weet iedereen welke beker van wie is. En daarnaast is het nog mogelijk om een combinatie van alle twee de spellen te bestellen.

Diensten van Drankspel.nl

De tafelkleden van Drankspel.nl kunnen gemakkelijk online worden besteld. Kies het spel of de spellen die je wilt en plaats een bestelling. De bezorgservice van Drankspel.nl zal het spel dan zo snel mogelijk naar je opsturen zodat je meteen kunt beginnen met spelen. Ook heeft Drankspel.nl een klantenservice die je kan helpen als er een probleem optreedt.

Klachten, Complimenten en Tips voor Drankspel.nl

Heb jij wel eens één van de drankspellen van Drankspel.nl gebruikt? Dan horen we graag alles over jouw eigen ervaring met deze drankspellenwinkel. Wat is de kwaliteit van die tafelkleden erbij? Zat alles erbij of miste er een aantal dingen? Konden jij en je vrienden je lang met een drankspel vermaken of waren jullie het eigenlijk zo zat? Duurde het lang voor de bezorgservice van Drankspel.nl op kwam dagen met het spel? En is erop te vertrouwen dan de klantenservice van Drankspel.nl je helpt als je een vraag hebt? Laat je eigen Drankspel.nl review achter en vertel ons wat jouw mening over deze drankspellenwinkel is.

10