Douglas
Alle reviewsDouglas
Alle reviews (113)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Parfum
Fles parfum bij Douglas besteld. Dit product komt binnen via een partner van Douglas. Maar als je rechtstreeks bij de partner besteld scheelt je dat veel geld dus volgende keer niet meer via douglas maar direct via parfum dreams bestellen
Bij bestelling op de webshop krijg je telkens niet de gekozen samples. Of niets, of maar 1 of de verkeerde.
Het zou echt fijn zijn als jullie wat meer tijd, geld en energie gaan steken in jullie medewerkers. Het service is of te arrogant of te nonchalant. Al 15 jaar kom ik bij jullie en echt elke keer teleurgesteld in de service van jullie medewerkers. Ik zou nooit een review schrijven als ik ook niet steeds vaker om me heen hoor hoe naar het is om jullie winkels binnen te lopen en de blikken en service van jullie medewerkers te ervaren. Producten top, maar verder is dat het ook wel.
Kadobon
Douglas stond bekend om het leuk inpakken van je aankoop,dus niet meer.11 maart kocht ik een kadobon van 25 euro in de Theresiastraat Den Haag,deed die jonge verkoopster het in een zakje,zeg ik, doe je niet leuk inpakken in folie? Zegt zij,NEE.ik zei,belachelijk.,zegt zij,wat zegt U?,ik zei belachelijk.zegt zij ,We doen het niet meer,of U moet er nog wat bijkopen!!??Ik wilde idd nog de bronzer en mascara van Estee Lauder kopen,maar dat doe ik dus niet meer bij Douglas.Volgens mijn FB vrienden wordt er in andere steden,nog wel leuk ingepakt.bv Zoetermeer..25 euro is dus te min,en ook vroeg ze niet naar mn klantenkaart.Service is weg,Ik heb zelf ook een zaak en WIJ vinder service heel belangrijk.Jammer Douglas,ik ga voortaan naar de overkant of ICI..
Parfum la vie est belle ruikt amper
Voor mijn verjaardag eau de parfum la vie est belle gekregen van parfumerie Douglas Amsterdam. Nu merk ik dat de geur heel snel vervaagd. Ik heb deze geur al enkele jaren en MERK duidelijk verschil. Normaal blijft de geur dagen hangen. Nu is het al binnen 15 min verdwenen. Onderop de fles staat eau de parfum. Graag hoor ik hoe dit kan?
Met vriendelijke groet,
HillyMorphe defected setting spray
Absolutely awful. I returned a defected item which they said over the phone the refund would go straight into my account once received. First off the item was defected and I don’t know any other company that asks for the product back as it was a batch serial number defected item? Then I shipped it back and weeks went by where I did not receive my refund. The item was received back at Douglas July 27 and it’s now august 29!!! I’ve called over 10 times about this item. The workers on the phone kept saying yes the refund has been issued Over and over but I have yet to receive any money into my account. I’ve called again and it took over an hour to get through to a worker (the phone line just disconnects if there’s more than 4 callers waiting) and she told me “yeah sorry there’s delays in the financial department and there’s no knowing when the money will go into your account. I feel absolutely scammed of money, have been such a loyal customer for 4 years since living in the Netherlands. From now on I will never shop at Douglas. Ici paris, cult beauty, look fantastic, Sephora, de bijenkorf could NEVER do customer service like this.
Order not confirmed
More than 2 weeks ago I placed an order on the site, money was withdrawn from my bank card, but there was no confirmation of the order. I'm still waiting for a refund. Disappointed with the service.
Pure oplichting!
Hey klantenservice! Ga eens met je luie hol aan t werk en zorg ervoor dat onze bestelling na 11 dagen wordt bezorgd of het geld zo snel mogelijk terug op mijn rekening, anders neem ik juridische stappen! Genoeg is genoeg! Door jullie ben ik mijn vaderdagkado misgelopen! HEEL SLECHT!!!!
Niets
Ik had een cadeaubon van Douglas en geurtjes genoeg. Vandaar dat ik een sieraad wilde kopen. De betreffende verkoopster was enorm druk met een tweetal, op leeftijd, dames die op vakantie waren en niet voornemens waren iets te kopen. Gezellig roddelend over een zeer succesvolle plaatselijke onderneemster, gingen de toeristische dames met slechts proefgeurtjes (waar ze zélf om gevraagd hadden) weer weg, speciaal uit de 'grote potten' gevuld door de verkoopster. Toen mij uiteindelijk een blik waardig werd gegund, werd ik eerst kritisch bekeken. Ja, ik had iets minder zorg aan m'n make-up besteed die ochtend, én ik was voornemens geld uit te geven (niet om de verkoopster van haar werk te houden met slechts een paar gratis samples...). De armband die ik had uitgezocht, was helaas te groot. De verkoopster wist niet eens, dat ik met m'n cadeaubon had willen betalen, kwam niet met een alternatief, maar verwees me direct door naar een juwelier aan de overkant, die (in haar woorden) "vast wel iets binnen mijn budget" zou hebben. Ik gooi mijn cadeaubon nog liever weg, dan dat ik daar ooit nog iets koop, laat staan bedelen om gratis samples.
Dior - Dolce Vita
Parfum besteld die “door een fout in het systeem” niet geleverd kon worden. Aankoop werd vanuit hun ontbonden. Diezelfde parfum staat echter direct weer op hun website te koop voor 10 euro duurder. Gebeld om aan te geven dat het een verjaardagscadeau betreft en dat ik verwacht het aangekochte product gewoon voor de eerder overeengekomen prijs te kunnen bestellen. Enige dat hiervoor nodig was is dat ze een kortingskaart/code toesturen, maar ze hebben echt 0,0 coulance getoond. Slechte zaak!
Douglas giftcard
In januari een giftcard gekocht, blijkt die niet geactiveerd te zijn. In ander filiaal te horen gekregen dat we terug moeten naar filiaal waar die gekocht is. Daar krijgen we te horen (na overleg met klantenservice) dat we een mail naar de klantenservice moeten sturen. Via e-mail krijgen we van de klantenservice te horen dat we in de winkel moeten zijn. Nog steeds geen geactiveerde card ontvangen of geld terug. Wat een wanvertoning.
Biotherm
Zeer dom, asociaal en onbeschoft personeel in de Douglas Kalverstraat. Ik zocht naar een gezichtsscrub en een van de dames die mij wilde helpen liet mij bijna met een facewash de deur uit gaan. De dame bij de kassa vertelde mij op onbeschofte en geïrriteerde toon dat ik geen gespaarde punten kon inleveren (ik had ruim voldoende punten in mijn app) omdat het toch niet in haar “systeem” stond. Mijn verjaardagsvoucher kon ik evenmin inleveren want dat was alleen voor “online”. Toen ik aangaf dat de gezichtscrub (die ik na verkeerd advies van haar collega zelf had gevonden) online niet beschikbaar was werd mij verteld door de dame van de kassa en haar coördinator “dat ik maar een ander mooi product uit moest kiezen”. Bovendien gaven zij mij het idee dat ik maar “niet zo moeilijk moest doen omdat ik toch al 25% korting kreeg”. Deze korting is er overigens standaard en dus een sigaar uit eigen doos. Een soortgelijke negatieve ervaring heb ik al eens eerder gehad bij deze winkel. Kortom: slaat u deze winkel van douglas aan de Kalverstraat alstublieft. Het personeel heeft een misplaatste arrogantie en lijkt zich totaal niet bewust van hun ongelooflijke domheid en onbeschofte gedrag.
L'oreal inforcer
Waarschijnlijk ander personeel, super aardig en goede service! Op deze manier kom ik hier graag
J'adore eau de parfum 150 ml
Op 25-12-2021 via de website van Douglas een 150 ml fles J'adore eau de parfum besteld. Dit blijkt echter geen echte eau de parfum te zijn, de geur verdwijnt al na 5 min. al zou ik de hele fles leegspuiten dan zou je het na 5 min al niet meer ruiken. Op 4-2 het hoofdkantoor gebeld en dit aan hun medegedeeld zij adviseerden mij om met de fles naar een willekeurige Douglas winkel te gaan en het probleem voorleggen. Ik ben toen naar de locatie in Ridderkerk gegaan daar werd mij verteld dat er 's middag toevallig ook iemand was geweest met dezelfde klacht en ook een parfum van Dior.
Een andere verkoopster gin mij verder helpen omdat de manager net naar huis was. In eerste instantie zei ze dat er altijd een Dior logo op de fles staat (leek wel of ze mij wilde beschuldigen van oplichting) maar nadat ze op de andere flesjes had gekeken kwam ze tot de conclusie dat daar ook geen Dior logo op stonden.
Toen heeft ze geroken en zei dat ze niet bijzonders rook, ze kon misschien wel een tester meegeven van 100 ml. Maar ik heb een eau de parfum van 150 ml gekocht en die wil ik ook gewoon weer terugkrijgen. Dat ging niet morgen zou de manager er weer zijn en die zou mij dan terugbellen en de fles moest ik daar achterlaten.
De volgende dag werd ik idd door de manager teruggebeld.
Zij vertelde dat zij niets bijzonders rook en dat het misschien wel aan mijn hormonen zou liggen. Ik ben 62 jaar en heb geen last meer van mijn hormonen!! Toen begon ze dat ze wel een bodylotion kon geven zodat ik dat er eerst kon opsmeren voordat ik de parfum zou gebruiken, dat blijst dan beter hangen. Pardon als ik een parfum koop dan wil ik dat gewoon kunnen gebruiken zonder eerst een bodylotion te moeten smeren. Ik gebruik deze parfum al meer dan 10 jaar en als ik het op een jasje spuit dan ruik je het een aantal dagen later nog maar bij deze fles niet.
Ik moest de fles daar maar achterlaten en dan zou een vertegenwoordigster van Dior er wel naar kijken alleen wist ze niet wanneer die zou komen en hoe lang het zou duren.
Heb meteen weer het hoofdkantoor gebeld en dit doorgegeven.
Zij vertelde dat ik de fles terug moest halen en dat ik deze week teruggebeld zou worden. Het is inmiddels woensdag en ik heb helaas geen telefoontje meer ontvangen.
Waarom kunnen ze bij Douglas niet zoals bij andere winkels gewoon een nieuwe geven wanneer een product niet goed is. Waarom moeten ze moeilijk doen en je behandelen alsof je een of ander crimineel bent die de boel oplicht.
Ik heb al vaak producten via de website besteld van o.a. Chanel maar ik zal dit niet meer bij Douglas doen.
Dit is toch niet de juiste manier om klanten te behandelen.
Het is een parfum dat best wel aardig wat geld heeft gekostParfum ,Beste kopers pas op !! groot leugenaar winkel!!
Beste kopers pas op !! groot leugenaar winkel!!
ik heb een parfum gekocht via online, op website schrijft 24 uur bezorgd duurt drie dagen, ik heb nooit zo groot leugenaar niet gezien. beter ergens anders betelen !!wenkbrauw vuller
Ik heb 11 januari dit artikel online besteld. Het zou 12 januari jl. geleverd worden. Ik heb nog steeds niets ontvangen. het is nu 15 februari. Talloze malen gebeld en gemaild maar niets kwam. Uiteindelijk was er een klantenservice medewerkster die het bedrag dat ik reeds betaald had, omzette in een giftcard. De giftcard en pincode zouden apart verzonden worden. Giftcard heb ik ontvangen maar geen pincode. Dus ik kan er niets mee. Het restant dat ik overgemaakt had via Ideal zou ook teruggestort worden, maar ook dit heb ik niet ontvangen. Weer talloze malen gebeld en gemaild, maar nee hoor, geen pincode en geen geld teruggestort. Slechte service aan de telefoon. Ze zeggen maar wat en het gesprek is afgelopen. Mijn advies is dan ook: bestel nooit online bij Douglas!!!!!!!!!!
Producten
Heel slecht! Bestelling geplaatst op 28.01 als verjaardagscadeu met een kaart erbij. 1 week later heb ik ze gemaild dat ik nogsteeds niks had ontvangen, geen reactie gekregen op de mail (voor wat heb je dan een klantenservice?). En dan wordt vandaag 10.02 mij bestelling geannuleerd met de domste reden. Dat ze niks hebben kunnen afschrijven van mijn bank, terwijl ik nooit mijn bank details met ze heb gedeeld! Ik had de optie gekozen om te betalen en afhalen in de winkel. Als jullie iets niet kunnen leveren dan zeg je dat gewoon op tijd en laat je iemand niet wachten om dan met een leugen te komen 2 weken later!
Nyx wenkbrauw potlood in de kleur auburn
Hoe willen jullie in godsnaam iets verkopen als ik niet even de nyx wenkbrauw potlood mag uitproberen op mijn hand....is een kleine moeite en ik kom er niet eens voor binnen! Nee mevrouw u moet het beoordelen van uit de verpakking. De vorige keer mocht er wel even snel uitgeprobeerd worden kom nou. Dan na een kleine discussie wilde ik dit wel even bespreken met het management. Manager er bij. Ja mevrouw heeft te maken met de drukte... Er stonden 3 of 4 mensen achter mij poe poe.... de groeten.
Anderen bekeken ook


Wanneer u wat ouder wordt kan het gebeuren dat u niet meer alles goed kunt horen. Heel vervelend, want niemand wil graag met een hoortoestel rondlo...

Wanneer je geblesseerd bent, of een blessure juist wilt voorkomen, kun je soms wat extra hulpmiddelen gebruiken. Als je wat extra ondersteuning nod...

Wilt u beginnen met het openen van een fitnessketen of voor u persoonlijk? Dan kunt u de apparaten bemachtigen via de website www.fitnessdelivery.n...
er is een reden waarom ze bij douglas werken. meeste zijn niet slim genoeg voor een echte baan of het zijn jonkies die daar zitten voor de personeelskorting. dat gezegd te hebben, die in dordrecht zijn echt vriendelijk.