Douglas

Alle reviews

Douglas

44% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (106)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Morphe defected setting spray

    Absolutely awful. I returned a defected item which they said over the phone the refund would go straight into my account once received. First off the item was defected and I don’t know any other company that asks for the product back as it was a batch serial number defected item? Then I shipped it back and weeks went by where I did not receive my refund. The item was received back at Douglas July 27 and it’s now august 29!!! I’ve called over 10 times about this item. The workers on the phone kept saying yes the refund has been issued Over and over but I have yet to receive any money into my account. I’ve called again and it took over an hour to get through to a worker (the phone line just disconnects if there’s more than 4 callers waiting) and she told me “yeah sorry there’s delays in the financial department and there’s no knowing when the money will go into your account. I feel absolutely scammed of money, have been such a loyal customer for 4 years since living in the Netherlands. From now on I will never shop at Douglas. Ici paris, cult beauty, look fantastic, Sephora, de bijenkorf could NEVER do customer service like this.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Order not confirmed

    More than 2 weeks ago I placed an order on the site, money was withdrawn from my bank card, but there was no confirmation of the order. I'm still waiting for a refund. Disappointed with the service.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Pure oplichting!

    Hey klantenservice! Ga eens met je luie hol aan t werk en zorg ervoor dat onze bestelling na 11 dagen wordt bezorgd of het geld zo snel mogelijk terug op mijn rekening, anders neem ik juridische stappen! Genoeg is genoeg! Door jullie ben ik mijn vaderdagkado misgelopen! HEEL SLECHT!!!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Niets

    Ik had een cadeaubon van Douglas en geurtjes genoeg. Vandaar dat ik een sieraad wilde kopen. De betreffende verkoopster was enorm druk met een tweetal, op leeftijd, dames die op vakantie waren en niet voornemens waren iets te kopen. Gezellig roddelend over een zeer succesvolle plaatselijke onderneemster, gingen de toeristische dames met slechts proefgeurtjes (waar ze zélf om gevraagd hadden) weer weg, speciaal uit de 'grote potten' gevuld door de verkoopster. Toen mij uiteindelijk een blik waardig werd gegund, werd ik eerst kritisch bekeken. Ja, ik had iets minder zorg aan m'n make-up besteed die ochtend, én ik was voornemens geld uit te geven (niet om de verkoopster van haar werk te houden met slechts een paar gratis samples...). De armband die ik had uitgezocht, was helaas te groot. De verkoopster wist niet eens, dat ik met m'n cadeaubon had willen betalen, kwam niet met een alternatief, maar verwees me direct door naar een juwelier aan de overkant, die (in haar woorden) "vast wel iets binnen mijn budget" zou hebben. Ik gooi mijn cadeaubon nog liever weg, dan dat ik daar ooit nog iets koop, laat staan bedelen om gratis samples.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Dior - Dolce Vita

    Parfum besteld die “door een fout in het systeem” niet geleverd kon worden. Aankoop werd vanuit hun ontbonden. Diezelfde parfum staat echter direct weer op hun website te koop voor 10 euro duurder. Gebeld om aan te geven dat het een verjaardagscadeau betreft en dat ik verwacht het aangekochte product gewoon voor de eerder overeengekomen prijs te kunnen bestellen. Enige dat hiervoor nodig was is dat ze een kortingskaart/code toesturen, maar ze hebben echt 0,0 coulance getoond. Slechte zaak!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Douglas giftcard

    In januari een giftcard gekocht, blijkt die niet geactiveerd te zijn. In ander filiaal te horen gekregen dat we terug moeten naar filiaal waar die gekocht is. Daar krijgen we te horen (na overleg met klantenservice) dat we een mail naar de klantenservice moeten sturen. Via e-mail krijgen we van de klantenservice te horen dat we in de winkel moeten zijn. Nog steeds geen geactiveerde card ontvangen of geld terug. Wat een wanvertoning.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Biotherm

    Zeer dom, asociaal en onbeschoft personeel in de Douglas Kalverstraat. Ik zocht naar een gezichtsscrub en een van de dames die mij wilde helpen liet mij bijna met een facewash de deur uit gaan. De dame bij de kassa vertelde mij op onbeschofte en geïrriteerde toon dat ik geen gespaarde punten kon inleveren (ik had ruim voldoende punten in mijn app) omdat het toch niet in haar “systeem” stond. Mijn verjaardagsvoucher kon ik evenmin inleveren want dat was alleen voor “online”. Toen ik aangaf dat de gezichtscrub (die ik na verkeerd advies van haar collega zelf had gevonden) online niet beschikbaar was werd mij verteld door de dame van de kassa en haar coördinator “dat ik maar een ander mooi product uit moest kiezen”. Bovendien gaven zij mij het idee dat ik maar “niet zo moeilijk moest doen omdat ik toch al 25% korting kreeg”. Deze korting is er overigens standaard en dus een sigaar uit eigen doos. Een soortgelijke negatieve ervaring heb ik al eens eerder gehad bij deze winkel. Kortom: slaat u deze winkel van douglas aan de Kalverstraat alstublieft. Het personeel heeft een misplaatste arrogantie en lijkt zich totaal niet bewust van hun ongelooflijke domheid en onbeschofte gedrag.

    er is een reden waarom ze bij douglas werken. meeste zijn niet slim genoeg voor een echte baan of het zijn jonkies die daar zitten voor de personeelskorting. dat gezegd te hebben, die in dordrecht zijn echt vriendelijk.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    L'oreal inforcer

    Waarschijnlijk ander personeel, super aardig en goede service! Op deze manier kom ik hier graag

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    J'adore eau de parfum 150 ml

    Op 25-12-2021 via de website van Douglas een 150 ml fles J'adore eau de parfum besteld. Dit blijkt echter geen echte eau de parfum te zijn, de geur verdwijnt al na 5 min. al zou ik de hele fles leegspuiten dan zou je het na 5 min al niet meer ruiken. Op 4-2 het hoofdkantoor gebeld en dit aan hun medegedeeld zij adviseerden mij om met de fles naar een willekeurige Douglas winkel te gaan en het probleem voorleggen. Ik ben toen naar de locatie in Ridderkerk gegaan daar werd mij verteld dat er 's middag toevallig ook iemand was geweest met dezelfde klacht en ook een parfum van Dior.
    Een andere verkoopster gin mij verder helpen omdat de manager net naar huis was. In eerste instantie zei ze dat er altijd een Dior logo op de fles staat (leek wel of ze mij wilde beschuldigen van oplichting) maar nadat ze op de andere flesjes had gekeken kwam ze tot de conclusie dat daar ook geen Dior logo op stonden.
    Toen heeft ze geroken en zei dat ze niet bijzonders rook, ze kon misschien wel een tester meegeven van 100 ml. Maar ik heb een eau de parfum van 150 ml gekocht en die wil ik ook gewoon weer terugkrijgen. Dat ging niet morgen zou de manager er weer zijn en die zou mij dan terugbellen en de fles moest ik daar achterlaten.
    De volgende dag werd ik idd door de manager teruggebeld.
    Zij vertelde dat zij niets bijzonders rook en dat het misschien wel aan mijn hormonen zou liggen. Ik ben 62 jaar en heb geen last meer van mijn hormonen!! Toen begon ze dat ze wel een bodylotion kon geven zodat ik dat er eerst kon opsmeren voordat ik de parfum zou gebruiken, dat blijst dan beter hangen. Pardon als ik een parfum koop dan wil ik dat gewoon kunnen gebruiken zonder eerst een bodylotion te moeten smeren. Ik gebruik deze parfum al meer dan 10 jaar en als ik het op een jasje spuit dan ruik je het een aantal dagen later nog maar bij deze fles niet.
    Ik moest de fles daar maar achterlaten en dan zou een vertegenwoordigster van Dior er wel naar kijken alleen wist ze niet wanneer die zou komen en hoe lang het zou duren.
    Heb meteen weer het hoofdkantoor gebeld en dit doorgegeven.
    Zij vertelde dat ik de fles terug moest halen en dat ik deze week teruggebeld zou worden. Het is inmiddels woensdag en ik heb helaas geen telefoontje meer ontvangen.
    Waarom kunnen ze bij Douglas niet zoals bij andere winkels gewoon een nieuwe geven wanneer een product niet goed is. Waarom moeten ze moeilijk doen en je behandelen alsof je een of ander crimineel bent die de boel oplicht.
    Ik heb al vaak producten via de website besteld van o.a. Chanel maar ik zal dit niet meer bij Douglas doen.
    Dit is toch niet de juiste manier om klanten te behandelen.
    Het is een parfum dat best wel aardig wat geld heeft gekost


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Parfum ,Beste kopers pas op !! groot leugenaar winkel!!

    Beste kopers pas op !! groot leugenaar winkel!!
    ik heb een parfum gekocht via online, op website schrijft 24 uur bezorgd duurt drie dagen, ik heb nooit zo groot leugenaar niet gezien. beter ergens anders betelen !!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    wenkbrauw vuller

    Ik heb 11 januari dit artikel online besteld. Het zou 12 januari jl. geleverd worden. Ik heb nog steeds niets ontvangen. het is nu 15 februari. Talloze malen gebeld en gemaild maar niets kwam. Uiteindelijk was er een klantenservice medewerkster die het bedrag dat ik reeds betaald had, omzette in een giftcard. De giftcard en pincode zouden apart verzonden worden. Giftcard heb ik ontvangen maar geen pincode. Dus ik kan er niets mee. Het restant dat ik overgemaakt had via Ideal zou ook teruggestort worden, maar ook dit heb ik niet ontvangen. Weer talloze malen gebeld en gemaild, maar nee hoor, geen pincode en geen geld teruggestort. Slechte service aan de telefoon. Ze zeggen maar wat en het gesprek is afgelopen. Mijn advies is dan ook: bestel nooit online bij Douglas!!!!!!!!!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Producten

    Heel slecht! Bestelling geplaatst op 28.01 als verjaardagscadeu met een kaart erbij. 1 week later heb ik ze gemaild dat ik nogsteeds niks had ontvangen, geen reactie gekregen op de mail (voor wat heb je dan een klantenservice?). En dan wordt vandaag 10.02 mij bestelling geannuleerd met de domste reden. Dat ze niks hebben kunnen afschrijven van mijn bank, terwijl ik nooit mijn bank details met ze heb gedeeld! Ik had de optie gekozen om te betalen en afhalen in de winkel. Als jullie iets niet kunnen leveren dan zeg je dat gewoon op tijd en laat je iemand niet wachten om dan met een leugen te komen 2 weken later!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Nyx wenkbrauw potlood in de kleur auburn

    Hoe willen jullie in godsnaam iets verkopen als ik niet even de nyx wenkbrauw potlood mag uitproberen op mijn hand....is een kleine moeite en ik kom er niet eens voor binnen! Nee mevrouw u moet het beoordelen van uit de verpakking. De vorige keer mocht er wel even snel uitgeprobeerd worden kom nou. Dan na een kleine discussie wilde ik dit wel even bespreken met het management. Manager er bij. Ja mevrouw heeft te maken met de drukte... Er stonden 3 of 4 mensen achter mij poe poe.... de groeten.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    gucci bloom parfum

    heel veel min punten
    al vanaf 22dec besteld niet binnen terwijl het nu al 11januari is.
    vorige week gebeld en er zou een onderzoek gestart worden en ik zou na 5 dagen wat horen maar heb nu nogsteeds niks gehoord heel slecht

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Parfum en ligne

    - Commande (DGL BE0000348934) de 91,53 euros passée et payée le 29/11.
    - Réponse très rapide par mail de Douglas qu'ils ne peuvent pas livrer et qu'ils rembourseront le montant payé dans les 10 jours.
    Après 3 semaines sans retour d'argent - je contacte avec grande difficulté le service client (SERVICE PAYANT – ILS PAIENT EN PLUS LEUR ARNAQUE SUR LE DOS DU CLIENT !!!) de Douglas qui me dit qu'ils ne savent pas sur quel compte bancaire ils doivent déposer (TOUT est cependeant sur leur application bancaire ! !!!).
    - Les coordonnées bancaires sont envoyées le 16/12/202, et à nouveau par courrier, promesse de remboursement dans les 10 jours ......
    - Le 10/01/2022 - presque un mois et demi après la commande - NO CENT BACK ....

    Pour une telle entreprise, il n'y a qu'un mot : VOLEURS ! !!!.
    Ne commandez JAMAIS chez DOUGLAS, ils prennent votre argent et ne vous livreront rien.
    Ils ne livrent et ne remboursent jamais ..- lisez tous les avis qui racontent la même histoire .. !
    Mieux vaut payer un peu plus et ne pas être victime de tels escrocs ! !!!.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ariana Grande parfum o.a.

    • Bestelling on line (DGL BE0000348934) voor bedrag 91,53 Euro geplaatst en BETAALD op 29/11.
    • Zeer snel antwoord per mail van Douglas dat ze niet kunnen leveren en binnen 10 dagen betaald bedrag terug storten.
    Na 3 weken geen cent terug – ik neem met veel moeite contact op met de (BETALENDE !!!) klanten dienst van Douglas dat mij aangeeft dat ze niet weten op welk rek nummer ze moeten storten (ALLES staat toch op hun bank app !!!!).
    • Bank gegevens worden doorgezonden opo 16/12/202, en opnieuw per mail, belofte dat ze binnen de 10 dagen gaan terug storten …..
    • OP 10/01/2022 – bijna anderhalve maand na bestelling – GEEN CENT TERUG ….

    Voor zo’n onderneming bestaat er een woord: DIEVEN !!!!
    BESTEL NOOIT BIJ DOUGLAS ze nemen u geld en leveren u niets.
    Terugbetalen doen ze niet ….!
    Betaal liever iets meer en wees niet de pineut van zo’n bedriegers !!!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Estee Lauder bronzer

    Ik ben zeer tevreden over de service van Douglas bij Lijnbaan. Reservering gemaakt en kwam vrij direct daarna het product ophalen en alles stond al voor mij klaar. Ondanks dat je aan de deur staat nog steeds fijn geholpen kunnen worden. Dankjewel en ik kom zeker nog eens mijn inkopen doen.
    Groet, Marjolein

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    She Armani parfum

    Wat een akelige klantenservice hebben ze.. De dame aan de telefoon wilde zsm het gesprek afkappen terwijl ik mijn ongenoegen wilde uitspreken over mijn geannuleerde bestelling die naar haar zeggen van een bedrijf moest komen waar ze mee samen werken. Zeggen ze doodleuk je kan het opnieuw bestellen maar dan is het wel gelijk 32 euro duurder. Ik bestel toch bij Douglas. Nadat ik mijn visie wilde uitleggen wenste ze me een fijne dag. Toen ik zei dat ik dit echt slechte klantenservice vond omdat ze me wilde afkappen en haar naam vroeg hing ze me op in m'n oor! Vind ik niet kunnen!!

    Ik lees dat mensen hier vaker problemen mee hebben. Ik zelf heb het ook een keer gehad. Vervelend

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Parfum dior

    Ik ben vandaag goed geholpen door de dames van de douglas met de click en collect ik was naar de centrum gekomen voor dior parfum voor heren en wist niet dat je eerst moest reservering maken. Maar lieve mevrouw begreep mij situatie en heeft zonder moeite mij de product kunnen verkopen. Erg blij

    ik denk dat dit standaard is misschien wel de regel maar ik heb al 3 keer zonder bestelling te maken producten mogen afhalen misschien dat dat per filiaal wel kan verschillen

    Ik denk dat het met drukheid te maken heb

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    160 euro verbannen

    Ik heb mijn Sinterklascadeautjes online besteld bij Douglas (mijn bestelling is op 26 november geplaatst) en deze is nooit aangekomen. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met zowel DHL als Douglas (de eerste via messenger en de tweede via e-mail) en in beide gevallen was het een hel. Douglas reageert niet op e-mails en de lijn is altijd bezet. Ik ben erin geslaagd om met één persoon te spreken en ze vertelden me dat ze een "onderzoek met DHL" moesten starten omdat het pakket zogenaamd met succes is afgeleverd en dat ik een week moet wachten om antwoord te krijgen. Uiteindelijk antwoordt DHL mij enkele dagen na mijn berichten en eerst zeiden ze dat ze een "onderzoek" zouden starten en na weken als antwoord op mijn toenemende hoeveelheid ongemak en berichten zeiden ze (DHL) dat het "onderzoek" voorbij was en dat ik contact zou zijn met Douglas, meer niet, allemaal super geheim blijkbaar. Dezelfde dag belde ik voor de tweede keer naar Douglas (na verschillende pogingen van communicatie en het niet beantwoorden van e-mails) en ze vertelden me dat ze wat "ongebruikelijk" verkeer hadden, zodat ze niet konden aanzetten tot het "onderzoek" na mijn vorige telefoontje dus moesten ze op dat moment het "onderzoek" met DHL starten. Daardoor ietwat verbaasd vroeg ik opnieuw aan DHL of hun onderzoek voorbij was en ze bevestigden het dus ... DOUGLAS loog tegen me. Douglas online is een louche en inefficiënt bedrijf. KOOP NIET ONLINE. Tot op hedene (27 december) heb ik GEEN ENKELE oplossing voor mijn probleem. Ik heb 160 euro aan cadeaus voor mijn familie uitgegeven en ik heb ze niet ontvangen, maar het ergste van dit alles is het gebrek aan communicatie en het gevoel ongestraft beroofd te zijn en respectloos behandeld te worden. Dat terwijl ik inmiddels uren bezig ben met bellen, mailen enzovoort.

Anderen bekeken ook

Durexshop.nl
3 reviews

Wilt u een condoom, glijmiddel of iets anders kopen maar durft u het niet om het zelf te kopen bij een lokale winkel? Dan is de website www.durexsh...

Cosmania
5 reviews

Waarom zou u kopen bij dit bedrijf: Cosmania.nl? Cosmania.nl is een bedrijf wat zich richt op persoonlijke verzorging. In de wereld van de persoonl...

Podobrace
17 reviews

Wanneer je geblesseerd bent, of een blessure juist wilt voorkomen, kun je soms wat extra hulpmiddelen gebruiken. Als je wat extra ondersteuning nod...

oogvoororen.nl
22 reviews

Wanneer u wat ouder wordt kan het gebeuren dat u niet meer alles goed kunt horen. Heel vervelend, want niemand wil graag met een hoortoestel rondlo...

Douglas

Douglas: Ervaringen
Je ruikt het meestal al van verre… je komt in de buurt van een winkel van Douglas Parfumerie! Ga je naar binnen of loop je voorbij? Wat is het slimst? Hoe denken anderen over deze parfumwinkel? Wat verkopen ze hier zoal, hoe zijn de prijzen en hoe is de kwaliteit? Krijg je goed advies als je daarom vraagt of ben je op jezelf aangewezen? En, niet geheel onbelangrijk: zijn hier goede dealtjes en aanbiedingen te vinden, hebben ze goede acties? Kom alles te weten over Douglas bij NederlandReview en doe zelf ook een bijdrage als je zelf klant bent (geweest) bij deze parfumerie! Laat je mening achter en vertel zo anderen hoe jij deze winkel beoordeelt!

Over Douglas
Douglas is een grote naam in heel Europa als het gaat om schoonheidsproducten. Met meer dan 1700 winkels in 19 landen in Europa is het een bekende naam in menig winkelstraat. Het bedrijf vindt haar oorsprong en naam bij John Sharp Douglas, een Schots emigrant die in Hamburg de eerste parfum- en zeepfabriek vestigde, in 1821. De producten waren een succes en werden verkocht in winkels in de buurt. In 1910 openden zussen Maria en Anna Carstens een parfumwinkel met de titel Douglas Perfumery in Hamburg. En vanaf die tijd groeide het bedrijf door tot de toppositie die het nu inneemt. Al lang niet meer alleen in Hamburg, maar dus verspreid over heel Europa.

Diensten van Douglas
Je kunt Douglas in de winkel of online bezoeken. Bij dat laatste krijg je gratis 2 samples naar keuze, gratis bezorging, 24-uurslevering (voor België geldt een 48-uurslevering), gratis retourneren, de mogelijkheid bestellingen af te halen bij DHL of in een store en zelfs een gratis cadeauservice. Want een parfum is voor velen het ideale cadeautje en wordt vooral veel geschonken bij verjaardagen, Sinterklaas of met Kerst. Douglas biedt dan ook een uitgebreid assortiment aan giftcards, vanaf 10 euro en oplopend tot 100 euro, voor de gulle gever. Altijd netjes verpakt voor het feestelijke effect. Een andere kaart die Douglas aanbiedt is de Douglas Card. Bestel deze kaart online en met een week of drie heb je de kaart in huis en dan begint het grote genieten met de volgende voordelen:

  • Beauties sparen voor € 5,- korting op het gehele Douglas assortiment
  • Het glossy magazine Fabulous by Douglas bij u thuisbezorgd
  • Exclusieve VIP-vouchers met korting op prachtige producten
  • Als eerste inschrijven voor workshops en events, zoals meet & greets met Leco van Zadelhoff
  • Persoonlijke post met waardebonnen om gratis luxe samples op te halen
  • VIP-avonden; ontdek een avond vol beauty, inspiratie en verrassende extra’s
  • 10% korting op producten waarop nog geen korting wordt verstrekt, zoals make-up producten, accessoires en enkele geuren en verzorgingsproducten. Een aantal merken is uitgesloten van korting.

Klachten over Douglas
Niet tevreden over de producten of de service van Douglas? Je kunt het op ze op meerdere manieren laten weten. Ga langs in een van de winkels of zoek het antwoord online. Voor elke afdeling zijn er speciale (email)adressen en telefoonnummers.

Hoe denk jij over de Douglas? Laat het ons en heel Nederland weten!

Goede of slechte ervaring gehad? Schrijf een review! Of van plan iets te kopen? Lees eerst beoordelingen zodat u weet wat en waar u het best kunt kopen!

}