Donald Duck weekblad | Duckstadshop

5

Bestellen

2.9

Service

4.3

Prijs

3.9

Levering

42.9%

Zou hier weer kopen

Donald Duck weekblad | Duckstadshop

De meeste van ons kennen die overbekende driftige eend in matrozenpakje wel. Ooit begonnen als een van de eerste figuren van Walt Disney, maar ondertussen is Donald Duck een huishoudbegrip met een eigen tijdschrift. Wellicht was je zelf lid toen je nog thuis woonde en wil je dit stokje graag doorgeven aan jouw eigen kinderen. Dan wil je natuurlijk wel eerst weten of het aangaan van een abonnement net zo vrolijk is als het stripblad zelf beweert te zijn. Laat je daarom hier adviseren door de consumenten die jou zijn voorgegaan en lees hier de reviews van hun ervaringen. Uiteraard zijn wij ook benieuwd naar jouw mening en beoordeling, dus kom snel terug voor een recensie.

Duckstad & Co.

Veel van de avonturen van Donald en zijn neefjes Kwik, Kwek en Kwak spelen zich af in Duckstad en omstreken. Hier wonen onder andere ook zijn vriendinnetje Katrien, vijand Guus Geluk, oma Duck, Gijs Gans, Willy Wortel, oom Dagobert, Goofy, Clarabella en Karel. Maar ook Duckstad kent zo zijn beroemdheden, want het is ook de woonplaats van Mickey en Minnie Mouse, en het werkgebied van de Zware Jongens en de snode kat Boris Boef. Veel mensen, zowel jong als oud, vinden het leuk om hierover te lezen. Wist je dat stripboeken  en comics leuke en toegankelijke manieren zijn om kinderen vertrouwd te maken met lezen? De woorden worden slechts bijzaak voor het kind, maar ondanks dat de plaatjes en tekeningen aantrekkelijker zijn, worden de woorden stiekem wel opgepikt, herkend en opgeslagen. Een kind leert dus spelenderwijs lezen, zonder dit zelf echt te beseffen.

Tijdschriftabonnementen

Hoewel veel papieren tijdschriften en kranten het moeilijk hebben dankzij de digitalisering, is het nog steeds mogelijk om een abonnement af te sluiten op de overgebleven magazines. Vaak is het mogelijk om vooraf een bepaalde tijd te kiezen, en anders is het een kwestie van de opzegtermijn in de gaten te houden. Vanaf het moment van afsluiten en betaling valt vervolgens het weekblad wekelijks in de brievenbus. Is het een maandblad, dan is het uiteraard maandelijks. De abonnementen zijn doorgaans relatief eenvoudig op te zeggen.



Donald Duck weekblad | Duckstadshop

Donald heeft al heel lang een eigen tijdschrift. Je kunt je op dit blad abonneren via de Duckstadshop of iemand een abonnement cadeau geven. Er is keuze uit verschillende varianten en verschillende tijdschriften. Je kunt kiezen voor een abonnementsvorm van tien nummers, een jaar, of het uitgebreidere Dubbelduck. Afhankelijk van welke versie je hebt gekozen, is er ook een digitaal leesbaar deel en abonnee-edities. Naast de ‘gewone’ Donald Duck, zijn er ook nog versies zoals de Junior, Pocket, Extra of de Katrien Duck. Ook hier zijn verschillende abonnementen in mogelijk. Naar eigen zeggen zijn alle abonnementen eenvoudig opzegbaar, maar of dit zo is, lees je hier in de de klantenrecensies.

Reviews van klantenervaringen

Voordat je een abonnement afsluit, wil je weten waar je aan begint. Of het nu om een vrolijk weekblad gaat, een telefoonabonnement, of Je wilt gewoon weten waar je aan toe bent. Is het opzeggen van het abonnement bijvoorbeeld net zo eenvoudig als het afsluiten? Hoe gaat de verspreider om met klachten als een tijdschrift verkreukeld en doorweekt in de brievenbus belandt? Is een abonnement echt goedkoper dan losse nummers in de winkel? Worden de lezers en abonnees daadwerkelijk vrolijk of krijgen ze te maken met Donalds beroemde driftbuien? Lees, schrijf of deel het hier in de recensies en laat jouw ervaring en beoordeling horen. Jouw mening telt echt!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (14)

dubbelduck

Het zijn een paar dieven en oplichters!! Wel een abonnement, maar geen dubbelduck. Bij navraag proberen zij jou altijd een abonnement voor de pockets te verkopen. Een aantal jaren meer verdriet dan plezier ervan gehad. Koop geen donald duck, want het zal jou bezuren!!!

J

J.Redelaar

04-11-2023

0forum

Engelse donald duck pockets

Een tip! Niks bestellen in de webshop.. want als de levering niet in orde is omdat je zoals wij 2 dezelfde pockets hebt ontvangen is het een gebed zonder eind. Vele mailtjes verder, telefonisch kunnen ze niks voor je betekenen en in de chat is het antwoord: “Ik zet het door naar de desbetreffende afdeling”. Al bijna 3 maanden bezig en het resultaat 40 euro kwijt en geen pockets!

A

Annemiek

12-08-2023

0forum

verzamelmap

Probeerde een jaar Donald ducks op te bergen in 2 verzamelmappen (worden per set van 2 verkocht) maar dat lukt niet. Had er nog 1 nodig. 3 maal contact gehad met de 'klantenservice' en 3 maal beloofd het op te lossen zodat ik 1 extra map kon kopen i.p.v. 2. Tot op heden niets gehoord. Je wordt dus gewoon afgewimpeld met loze beloften. Vandaag maar eens een brief geschreven, kijken of dat wat oplevert. Maar voor mij nooit meer een Donald Duck of een ander blad van DPG.

I

Igo Stegerhoek

08-02-2023

0forum

DPG Donald Duck Abonnement en cadeaukaart

Koop geen cadeaukaart! Heb een cadeau van 15 euro gekregen maar deze is blijkbaar niet inwisselbaar in de donald duck shop! Staat wel op de kaart maar je kan uiteindelijk alleen abonnement nemen! Na diverse keren contact met de “klantenservice” steeds andere smoes en uiteindelijk wordt aangegeven dat je alleen met bijbetaling boven de waarde van de kaart iets kan bestellen uit de shop. Maw de kaart is dus eigenlijk niets waard. Hebben na deze schandalige issue het abonnement opgezegd (ruim twee maanden voor einde abonnement) Hebben brief ter bevestiging van opzegging gehad maar na einddatum opeens accepgiro of we de laatste 2 maanden nog even extra willen betalen. Terwijl je de hele abonnementsperiode al vooral betaald hebben! Verschillende keren via “klantenservice” dit proberen recht te zetten. Toch telkens nieuwe acceptgiros en zelfs aanmaningen gekregen. Na voor de zoveelste keer alles uitgelegd te hebben (later zelfs wat minder netjes en aardig met dreigen dat we het wel voor willen laten komen) is er eindelijk door een medewerker van de “klantenservice” het nagekeken en is aangegeven dat ze “per ongeluk” een fout hadden gemaak. Het is een dubieuze manier waarop ze bij DPG media werken. Ze gaan ervanuit dat mensen niet tegen hun dreigementen ingaan en betalen. Voorkom deze allende en neem nooit een abonnement van DPGmedia ( Donald Duck, Tina , Libelke, Autoweek, VTWonen etc. Etc.)#Boevenpraktijken

A

Arie

09-01-2023

0forum

Donald Duck

Wat een ongelofelijke boevenbende. Eerst smeren ze je stiekem een 3-jaars abo aan, vervolgens bieden ze aan de ruilen naar Tina. Na overleg met dochter teruggebeld om te bevestigen en dan kan het opeens weer niet. Schandalige afhandeling!! Trap er niet in! (en dat na zelf ook al dik 20 jaar lid te zijn geweest)

J

Jurgen

23-11-2022

1forum

Donald Duck Digital

Ik heb twee keer contact moeten opnemen met de klantenservice om het abonnement op te zeggen. Onmogelijk om een medewerker per chat te bereiken (om een bewijs van het verzoek te krijgen en als je geen Nederlands spreekt is het makkelijker per chat) dus ik heb nog een maand betaald niet eens wetende dat ik nog steeds in rekening werd gebracht en natuurlijk geen terugbetaling. Ik kon de dienst niet eens gebruiken omdat mijn zoon geen apparaat had dat de app kon draaien. En ze zeiden zelfs dat het abonnement voor een jaar hoorde te zijn, terwijl ik dat bij de inschrijving had gecontroleerd en speciaal om die reden voor digitaal had gekozen. Nu koop ik niet eens meer in de winkel omdat ik het niet eens ben met hun beleid, ondanks dat mijn zoon hun publicaties leuk vindt. Gelukkig hebben kinderen veel verschillende interesses. Als er iets is, raad ik aan weg te blijven van dit bedrijf.

P

Pauline Laval

15-11-2022

0forum

donald duck

donald duck per week in de losse verkoop € 3,35 Met abonnement per week € 3,95

G

Gert Versloot

05-08-2021

0forum

Pockets en vakantieboeken

Op de website staat levertijd 1-5 werkdagen. Na bestelling niks meer vernomen. Gebeld en meneer wist precies om week bestelling het ging maar kon niks aangeven. Ik moest een ander telefoonnummer bellen. Gebeld en mevrouw kon geen antwoord geven, ik moest een bericht via de website sturen, lachwekkend slecht. Kreeg als reactie een standaard antwoord waar ik niks aan had. Na antwoord van mijn kant geen reactie meer. Ik had de bestelling nodig voor een verjaardag en dit heb ik dus niet gered. Waardeloze webshop. Zal het iedereen afraden.

M

Maarten

07-07-2021

0forum

abbonoment

eenmaal een abonnement afgesloten, blijf je er voor de rest van je leven aan vast zitten. Ook na meerde aanvragen om het stop te zetten. goed tijdschrift, waardeloze service

D

Daniel jansen

06-05-2021

0forum

Pockets

Zo nu en dan bestel ik een pocket ivm de drukte begin dit jaar duurde het even een paar dagen langer dan normaal jammer maar als je nagaat dat half nederland ineens een wereld aan pakketjes besteld snap ik dat heus wel.mensen aan de telefoon waren altyd vriendelijk. Dus ik heb geen klachten

W

Wiebe bouma

02-04-2021

0forum

na 20 jaar abonnee Donald Duck plots geen abonnement meer

Na 20 jaar trouw abonnee: Klantenservice ontbindt liever stiekem abonnement, dan een gegronde klacht oplossen. Het is wel eens krap, in de weken voordat het salaris wordt overgemaakt. Dus nadat op 13 november het abonnementsgeld van € 12,30 voor de Donald Duck is geïncasseerd, contact opgenomen met DPG Media. De medewerker vertelde mij dat de incassodatum kon worden verzet tot na de 23e, maar dan moest ik wel een nieuw abonnement afsluiten! Omdat het geld net was geïncasseerd, is afgesproken dat het de volgende incassoperiode (t.w. ca. 24-12-20) zou ingaan. Verder zou ik in de week waarin ik even geen abonnement had, een gratis nummer ontvangen. En het abonnement was ook nog eens goedkoper. Zo afgesproken, attent, klant heel tevreden! Echter de uitvoering ging heel anders: Op 20 november wordt er door DPG Media een bedrag van € 10,36 bijgeschreven (had ik in eerste instantie over het hoofd gezien), op 21 november en 18 december € 11,75 geïncasseerd. Tussendoor heb ik een dubbel exemplaar van de Donald Duck ontvangen. Kortom: de ingangsdatum is veel eerder en niet zoals afgesproken, de incassodatum is niet zoals afgesproken EN het gratis nummer tussen de abonnementen heb ik zelf moeten betalen. Daarom een contactformulier ingevuld met het hele verhaal. En de eerstvolgende werkdag telefonisch contact gezocht met de KLANTENSERVICE Ik mijn verhaal gedaan; de medewerker van de klantenservice reageerde heel koeltjes dat de incassodatum niet verzet kan worden. Dat diegene waarmee ik alles ben overeengekomen, dit niet had kunnen toezeggen. De medewerker liet duidelijk blijken dat ik het met dit antwoord moest stellen. Geen excuus, geen poging om iets voor de klant te betekenen, helemaal niets! Verbouwereerd, omdat er een bindende afspraak was gemaakt, die kennelijk niet kon worden nagekomen door DPG Media. En een KLANTENSERVICE die geenszins van plan was om tot een oplossing te komen. Zei ik: “als het zo moet dan wil ik de overeenkomst ontbinden”. Hij zou dit met zijn leidinggevende overleggen. Voor het gesprek werd beëindigd, heb ik aangeven contactformulieren te hebben ingevuld en gevraagd om mij nadien te informeren. Gisteren (05-01-21) ontving ik een oproep waarbij een salesmedewerker aangaf een interessant aanbod voor me hebben, omdat het abonnement op de Donald Duck was geëindigd?! Flabbergasted dat ik na een telefoongesprek en 3 contactformulieren, de laatste van 22-12-20 waar in reply wordt aangegeven binnen 5 dagen te reageren door customer service. En 20 jaar onafgebroken trouw abonnee te zijn geweest, niet even in kennis wordt gesteld dat mijn abonnement eenzijdig door DPG Media is ontbonden. Taal noch teken: ik ben niet gebeld, niet aangeschreven en ook niet gemaild (spambox gecheckt). Dat vind ik geen service maar afserveren! 19 jaar probleemloos via Sanoma, nu nog geen jaar na overname bij DPG Media en ik ben direct geen abonnee meer. In mijn optiek ben je dan als bedrijf zijnde niet goed bezig!

J

Janet Roos

08-01-2021

0forum

diverse artikelen in de webshop

Bestelling van meerdere artikelen zou binnen een werkdag aankomen. Masr na 3 werkdagen nog niets. Meerdere keren contact gezocht met de klantenservice, maar die is niet heel behulpzaam. Enige melding was wij hebben het aan de post meegegeven, meer kunnen wij niet voor u doen en we denken dat het donderdag komt, ook niet dus! We hebben ook nooit, zoals wel op de site staat, een verzendmail en een tracecode ontvangen. Er is dus ongetwijfeld wat bij de verzending misgegaan, maar dat wilden ze niet erkennen. Uiteindelijk bestelling kunnen annuleren....waarvan je dan weer geen bevestiging krijgt wat ook wel weer heel bijzonder is. 2 dagen na de annulering ineens wel een verzendmail met tracecode en pakket qordt dag later geleverd. Maar we hadden toch al geannuleerd? Omdat we op vakantie zijn pakket maar naar postnl punt doogestuurd zodat het automatisch teruggestuurd wordt. Na 14 dagen na annulering geen geld retour. Dus maar weer contact met klantenservice. Er is niets geannuleerd, kon niet meer!! Niemand die dat aan ons gemeld heeft. Nee, u krijgt nu pas uw geld terug als de retour is afgehandeld en dan binnen 10 dagen. Om gek van te worden. Hoe belachelijken amateuristisch is dit alles. Nu dus maar wederom afwachten of het geld, zoals beloofd, ook echt binnen 10 werkdagen op de rekening terugstaat. Vast niet. Zal wel weer een of andere smoes komen !! Zullen we dus vast ook wel weer achteraan moeten. Al met al een hele slechte ervaring met de donald duck webshop. Ons zien ze als klant zeker niet terug. Mensen denk goed na voordat je hier iets besteld. Als het goedgaat zal het prima zijn, maar zodra het niet gaat zoals het moet..... een vertoning van onwelwillendheid en bureaucratie. Inmiddels wachten we al bijna 3 weken op ons geld ?

H

Hamming

25-07-2020

1forum

Diverse artikelen

Men belooft levering morgen maar we zijn nu een week verder en hebben nog niets ontvangen. Er is twee keer gebeld (op woensdag en donderdag) en beide keren zei de dame dat het net die dag bij postnl afgegeven was. Nu zaterdag, geen bezorging. Men liegt dus gewoon. Mijn zoon was gisteren jarig en we hadden geen cadeau. Schandalig dit, heel erg ontevreden

L

Lucas

11-07-2020

1forum

Abonnement weekblad Donald Duck

Het is ontzettend raar dat er voor een weekblad 2-jarige abonnementen worden afgesloten. Niet stop te zetten tussentijds. Alsof men er gratis een mobiel bij levert. Is echt veel te lang!!!

C

C. Mulder

16-01-2020

0forum