10

10

10

10

100%

Dimavery Music

Heb je altijd al een instrument willen bespelen, maar ben je bang dat het nu te laat is? Durf je eigenlijk geen lessen te nemen? Probeer het dan toch! Je bent nooit te oud om te leren. Zoek op YouTube een aantal instructievideo’s en binnen de kortste keren speel je jouw favoriete nummers als een echte pro. Je hebt natuurlijk wel eerst een instrument nodig. Bij Dimavery Music kun je allerlei verschillende muziekinstrumenten vinden. Lees wel eerst even de reviews van klanten op NederlandReview, voordat je naar de webshop gaat en jouw nieuwe gitaar of drumset bestelt. Dan weet je meteen zeker of de muziekinstrumenten van goede kwaliteit zijn en niet binnen een week al aan vervanging toe zijn.

Over Dimavery Music

De online shop is de officiële verkoper van Dimavery muziekinstrumenten. De webshop verkoopt het volledige aanbod Dimavery instrumenten, dat bestaat uit meer dan 1000 verschillende modellen. Het merk is sinds 2004 beschikbaar op de internationale markt en het bedrijf wil blijven groeien. De instrumenten worden ontworpen in Europa en vervolgens in China geproduceerd. Doordat de webshop instrumenten van het eigen merk verkoopt, garandeert Dimavery Music de voordeligste prijzen en de beste kwaliteit. Lees de recensies om erachter te komen of de klanten het hier mee eens zijn.

Zoek je nog informatie om te leren spelen? Kijk dan naar deze 10 geweldigde gitaarsolo's van de beste artiesten.

Diensten Dimavery Music

De webshop heeft een uitgebreid assortiment muziekinstrumenten. Ze hebben akoestische gitaren, basgitaren, elektrische gitaren, drumstellen, percussiesets, cajons, bongo’s, trompetten, saxofoons, trombones, violen en cello’s. De wesbhop heeft echter ook verschillende gitaarversterkers. Dimavrey belooft klanten de beste kwaliteit voor een eerlijke prijs en alle bestellingen worden binnen 3 werkdagen geleverd. Je kunt altijd veilig betalen met iDeal, overboekingen en Bancontact/ MisterCash. Je vindt in de webshop ook altijd kortingen en er zijn elke maand nieuwe maandaanbiedingen

Klachten Dimavery Music

Dimavery Music wil dat klanten altijd goede ervaringen hebben met het bestellen in de webshop. Ze hopen dat er geen problemen zullen zijn, maar zijn voor eventuele klachten altijd bereikbaar. Op de website vind je een contactformulier om je klacht kenbaar te maken. Je kunt ook voor vragen altijd het formulier invullen. Wil je liever zelf een mail sturen, maak dan gebruik van het e-mailadres en stuur je mail naar info@dimaverymusic.nl. Voor meer dringende zaken staat ook het telefoonnummer op de website vermeld. De klantenservice is van maandag tot en met donderdag van 09:30 tot 18:00 en op vrijdag van 11:00 tot 18:00 bereikbaar. Je kunt op dinsdag en vrijdag ook ‘s avonds bellen tussen 19:00 en 21:00.

Wat vind jij van Dimavery Music?

Worden jouw buren helemaal gek van de nieuwe drumset die je gekocht hebt bij Dimavery Music? Of zitten jouw vrienden elke week op je dakterras om naar jou te kunnen luisteren, terwijl jij aan het jammen bent op je gitaar? Schrijf dan een review over de instrumenten van Dimavery Music en vertel nieuwe klanten alles over jouw ervaringen met de webshop. Zijn de instrumenten echt van de beste kwaliteit? En wat vind jij van de eerlijke prijzen? Nieuwe klanten willen jouw mening weten!

Dimavery Music belooft kwalitatieve muziekinstrumenten voor de beste prijzen, maar wat vinden de klanten? Lees over hun ervaringen in de reviews.

10