Deurengigant.nl
Alle reviewsDeurengigant.nl
Alle reviews (45)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Svedex superlak binnendeuren
Bestellen gaat vrij makkelijk, maar bij levering blijkt er 1 van 8 deuren de verkeerde draairichting te hebben. Dit terwijl er goed besteld is. Na een uur in de wacht gehangen te hebben nog geen contact met DeurenGigant gekregen. Klant ontevreden, ik een slechte naam gekregen hier, klus niet af kunnen maken en deurengigant niet te bereiken. Advies: bestel uw deuren bij de lokale bouwmaterialenhandel. Misschien iets duurder, maar wel normale service.
Svedex binnendeur Connect cn55
Deuren op maat
Deuren zijn na bijna 4 maanden nog niet geleverd en dit gaat nog langer duren.
Hun reactie bij vragen:
- elke keer beloven dat het komt in die en die week. (3x aan het lijntje gehouden)
- ligt niet aan ons maar aan een leverancier (geen verantwoordelijkheid nemen)
- geen antwoord geven hoe ik mijn geld kan terug krijgen (als het hun niet zint, weten ze het niet)
Advies:
- BETAAL NIET VOORAF
- Wees geduldig
- Webshop verkoopt snel maar leveren is anders, dus bestel rechtstreeks bij een echt timmerbedrijf.Voordeur
Tijdens bestelprocedure en montage waren aantal zaken niet goed gelopen. Er zou contact worden opgenomen, maar niets van gehoord.
Vorige week kwam een monteur nog een kleine aanpassing uitvoeren, bleek dat de voordeur helemaal krom getrokken was! Gebeld naar klantservice, we zouden teruggebeld worden. Wederom niks gehoord.Tuindeuren
In september 2021 tuindeuren besteld. Werd ingemeten, niet goed , verkeerde deuren besteld. Opnieuw inmeten. Dan horen we een tijd niets. Als we bellen weet niemand er iets van . Er wordt beloofd het uit te zoeken, we zouden teruggebeld worden. Wat niet gebeurd. Na meerdere keren bellen is nog steeds niet duidelijk of de deuren zijn besteld door het bedrijf. Niemand bij deurengigant lijkt er ook maar iets van te weten.
Inmiddels is het maart 2022 en sturen we een boze mail. We krijgen een mail terug : de deuren zijn niet leverbaar. U krijgt uw aanbetaling terug.
Het bedrijf communiceert gewoon helemaal niet met de klant.
Wij raden aan hier niet te kopen.7 binnendeuren
De dueren zijn van goede kwaliteit. Alleen de monteur heeft schuifdeuren niet vastgedraaid, waardoor een deur mij tegemeot kwam toen ik hem openschoof. De geleiding voor de deuren was op vinyl geplakt en liet al los bij hert eerste gebruik. Door onze aannemer hersteld. Deurengigant zal de extra rekening van de aannemer betalen. Nog niet ontvangen. Voor de montage is 2 dagen gerekend terwijl de monteur amper 1 dag heeft gewerkt. Hierdoor ongeveer € 700,-- teveel betaald. Geen reden voor Deurengigant ons hiervoor tegemoet te komen. Dat geeft een wrange smaak achteraf.
20321488
Let op bij bestelling wordt een levertijd opgegeven wat later wordt veranderd en ons geval wordt het meer dan 10 weken langer
wettelijk mag je dan de koop ontbinden echter geven ze hier geen gehoor aan
dus let op kan ook uitgesteld worden met bv 1 jaar5 binnendeuren
Op basis van mijn ervaring met Deurengigant kan ik alleen maar concluderen dat service totaal geen prioriteit heeft of ze de boel gewoonweg niet op orde hebben.
Verkoop gaat snel, maar als er achteraf problemen zijn dan kun je heel erg lang wachten.
Mijn ervaring: Vijf binnendeuren op maat besteld, extra betaald voor het inmeten en de montageservice zodat er geen misverstand kon bestaan over de maten of de montage. In eerste instantie tevreden over de deuren, echter nadat de installateur weg was viel het mij op dat 1 deur niet in het slot viel. (deur blijft dus niet dicht zitten) Wat blijkt: De hoogte van de sluiting komt niet overeen met het bestaande gat in de deurpost. Daar is blijkbaar bij de (betaalde!!) inmeetservice niet naar gekeken... Bij een andere deur hoorden we na twee dagen iedere keer een harde klik bij het openen van de klink (terwijl de andere deuren geheel stil zijn), lijkt me ook niet de bedoeling.
Van beide gevallen half januari 2022 melding gemaakt bij Deurengigant, inmiddels 7 weken verder en nog steeds geen contact over een oplossing vanuit deze partij. Je zou toch denken dat het niet zoveel moeite kost om iemand langs te sturen om beiden deuren na te kijken?
Ik hoop alsnog dat Deurengigant een gepaste oplossing kan regelen, dan pas ik mijn review afhankelijk van de geboden oplossing aan.2 binnendeuren, 1xKampen en 1x Boerddeur
De binnendeur Kampen prima, de binnendeur Skantrae SKB 290 die aangeboden wordt op de site voor €.74.40, maar wordt berekend als €.89.40
Na telefonisch contact en mailverkeer werd er gezegd dat is een internefout in ons systeem waardoor deze prijs op de site staat, wij hebben het probleem doorgegeven aan onze afdeling ICT.
Dus je betaald gewoon €.15 meer dan de aangegeven prijs (wat volgens juridische regels niet kan,men is verplicht om hem voor de prijs op de site te verkopen)Cando voordeur+inmeeting+plaatsing
Koop hier je deur niet. In augustus hebben we besteld nadat we telefonisch contact hebben gehad en ons was toegezegd dat de deur in oktober geplaatst kon worden. Toen we na de inmeetafspraak de deur hebben besteld en we eind september nog geen indicatie van levering hadden gekregen heb ik weer gebeld. Deur zou pas in APRIL 2022 geleverd worden?!?!
Vervolgens is de deur toch eerder geleverd. Namelijk 17 januari 2022. Op 20 januari zou de deur geplaatst worden. De Timmerman kwam keurig optijd aan maar kon de deur niet plaatsten want de afmetingen waren FOUT.
Vervolgens heeft de timmerman contact gezocht met Gigantisch en heb ik ook zelf nog gebeld (om 9:30). Ik zou die dag nog gebeld worden door degene die de opmeting had verricht en zou ook gebeld worden door de afdeling planning. Na 15:00 heb ik weer gebeld. Toen werd gezegd als ik die dag niet gebeld zou worden dat ik de volgende dag terug moest bellen en dan zouden ze de zaak escaleren.
De volgende dag bel ik en eene Nathalie(?) neemt op. Ik leg weer uit wat er is gebeurd met de deur en vervolgens geeft zij aan dat zij aan dat ze de zaak heeft doorgezet maar niks verder te kunnen doen en dat ze niet kon “toveren”.
De enige persoon die in dit proces empathisch vermogen heeft getoond is Iris van Klantenservice. Dankje daarvoor maar helaas is 1 goede medewerker niet genoeg om mij als klant te behouden.
Uiteindelijk kwam de adviseur en gaf aan dat hij niet goed had opgelet en dat hij de type deur die wij nodig hebben helemaal niet kan leveren. Dus dat was dat. De deur zou die week nog worden opgehaald (tegen de tijd dat het echt opgehaald werd zat ik al 2 weken met een voordeur in mijn woonkamer) en we zouden over anderhalve week ons geld terug krijgen.
Fast forward naar vandaag – ik heb NOGSTEEDS mijn geld niet terug. Toen ik er achteraan belde kreeg ik op de mail dat het kredietverzoek net pas gestuurd was naar de administratieve afdeling en dat we binnen 10 werkdagen ons geld gestoord zouden krijgen. Wat een oplichterij.Binnendeuren
- komen afspraken niet na
- klant niet centraal
- inmeetservice onjuiste advies gegeven
- tijdens inmeten verkeerde maat deuren besteld
- monteur chagrijnig en melde afgelakte deuren plaats ik niet
- ze willen geld niet terugeven IPV daarvan nieuwe hogere offerte.
- deze nieuwe offerte wederom onjuiste maten, zelfs monteur kan niet inmeten
- ofwel klant dupe van fout deurengigan.
-houden letterlijk de deur dicht bij klachten
- onkundige onprofessionele bende waar je moet dreigen met juridische stappen om je geld terug te krijgen(Geen) buitendeur
Wat een drama. Verkeerd advies in de showroom en de inmeter die geen verstand van deuren heeft. Ik heb een opdekdeur nodig, die verkopen ze niet, maar zij vinden dat hun deuren er wel in kunnen.
€ 65,- betaald voor het inmeten, wat niet nodig was, als ze verstand van deuren zouden hebben. Helaas, geven ze geen fouten toe en kun je fluiten naar je geld.
ADVIES: koop hier geen deurenBinnendeuren
- komen afspraken niet na
- offerte komt verre weg niet overeen met de factuur (deze valt veel hoger uit)
- houden letterlijk de deur dicht bij klachten
- kunnen de deuren ook niet eens op tijd plaatsen
- we voelen ons belazerd9 deuren
Goed bedrijf
Optijd geleverd.
Een deur afgekeurd maar goed opgelost
Zeer tevreden.4 binnendeuren
Bij het inmeten van 4 deuren werd aan ons verteld dat er bij 1 kozijn wat afgeschaafd zou moeten worden. Geen grote klus zei deurgigant. Dat konden wij prima zelf.
Helaas bleek dit niet waar te zijn, dit is vakwerk. Nagevraagd bij verschillende bedrijven die aangaven hier een hele dag mee bezig te zijn. Kosten +-€800 euro.
Nu zitten wij met met een probleem opgezadeld door verkeerde kennis van deurgigant. Je mag toch verwachten dat deze werknemers bekwaam genoeg zijn om juist advies te geven aan hun klanten.
Overigens was degene die de deuren kwam monteren wel erg vriendelijk en bekwaam. Echter was deze beste man niet werkzaam bij deurgigant maar ingehuurd. Heel bijzonder want dan hadden wij net zo goed zelf iemand in kunnen huren voor het plaatsten voor minder geld.
Al met al; ik zou deurgigant nooit aanraden. Je betaald veel te veel geld voor het inmeten, de deuren zelf en het plaatsen. Krijgt geen juiste info en laten ons achter met hoge kosten en een groot probleem.deuren en hang- en sluitwerk
Ik heb in april 2021 deuren besteld met een verwachte levertijd van 5-6 weken. Ik kreeg al snel bericht dat het 12 weken zou worden. Deze zijn inmiddels ook voorbij zonder een levering te hebben gehad. De klantendienst is vriendelijk maar een concreet antwoord hebben ze me (nog) niet kunnen geven.
Nu afwachten of ze me deze week positief verrassen met de deuren want een half jaar zonder binnendeuren gaat en koste van veel woongenot.7 cando deuren
4 deuren prima, 3 deuren paumelle gaten verkeerd voorgeboord. 10 juni gebracht en oude deuren meegenomen. 27 juni bericht van vervoerder dat de 3 verkeerde deuren omgeruild zouden worden. Avond van te voren gebeld door vervoerder dat hij geen deuren heeft en ook niet kan bezorgen. Weer contact met de deurengigant opgenomen en ze zouden er achteraan gaan. Elke keer maar weer bellen hoe het zit met de deuren, 100x sorry gehad. Uiteindelijk gevraagd om een coulanceregeling, dan zelf de deuren maar bijwerken. Uiteindelijk na weer te hebben moeten bellen kwamen ze met 50€ coulance voor 3 deuren. Gewoonweg belachelijk, heb het maar geaccepteerd omdat we al bijna 8 weken zonder 3 deuren zaten. Na uitpakken van de deuren 1 deur beschadigd en 1 deur 1 cm krom. De 50€ zou vanaf 21 jullie binnen 10 werkdagen teruggeboekt worden maar nu op 9 augustus nog niks gehad. Kortom een zeer slechte ervaring en bestel hier nooit geen deuren meer. Ga de volgende keer wel naar een bouwmarkt in de buurt zodat ik kan zien wat ik krijg.
7 binnendeuren
Lange levertijd,
Beschadigde deuren,
Verkeerde maat deuren in verpakking.
Slechte serviceCando binnendeuren
Op 21 mei jl voor het hele huis nieuwe binnendeuren besteld. Nu op 7 juli nog steeds geen deur ontvangen en dat terwijl.het gaat om een woningaanpassing! Diverse keren contact gezocht maar nog steeds geen bevredigend antwoord. Het is inmiddels 7 juli. Volgens de laatste en zoveelste mail zouden de deuren afgelopen week komen. Maar u raad het al geld is al maanden weg en nog geen deur gezien. Werkelijk schandalig! Dat was eens maar nooit weer!
Deur
De levering is goed gedaan dat is het enige pluspunt. Deur gekocht en die ging binnen 3 weken kapot. Valt niet onder de garantie zgn geen normaal gebruik. Medewerker die zegt dat je liegt. Niet bereikbaar.
Anderen bekeken ook

Ben je al een tijdje op zoek naar een nieuwe keuken en ben je zo terecht gekomen bij I-KOOK? Misschien heb je jouw perfecte keuken al gevonden bij ...

Ongekend! Heb jij die review van Witgoedhuis.nl gelezen op onze site?Kijk naar de mogelijkheden en de opties om te genieten van het geven en lezen ...

Superkeukens is een organisatie die verschillende stijlen keukens aanbiedt. Modern, klassiek, industrieel etc. Heeft u een keuken gekocht bij Super...
