Dell

2.7

Bestellen

2

Service

2.4

Prijs

2

Levering

11.1%

Zou hier weer kopen

Dell

Ben je op zoek naar een computerfabrikant? Wil je een personal computer, server, werkstation of ander apparaat kopen? Wellicht is Dell een geschikt bedrijf voor jou. Bekijk via NederlandReview welke klantervaringen er over Dell bekend zijn. Op deze pagina lees je louter objectieve en onafhankelijke bedrijfsreviews.  


Wat is Dell?

 


Dell is een Amerikaanse computerfabrikant. Het bedrijf is gevestigd in Texas. Naast het produceren van personal computers, produceert Dell ook servers, werkstations, hardware voor netwerken, pda's, software, televisietoestellen, monitoren en printers. Mocht je inhoudelijk willen weten welke producten er verkocht worden, dan dien je een kijkje op de website van Dell te nemen.  


Historie

 


Er gaat een grote historie schuil achter Dell Technologies. In het verleden hebben ze bedrijven overgenomen zoals EMC Corporation, EMC en VMware. De gedeelde geschiedenis van historische momenten en belangrijke doorbraken laat zien hoe de bedrijven bij elkaar kwamen in de grootste technologische fusie in de geschiedenis. Richard Egan en Roger Marino, voormalige kamergenoten van de universiteit, stopten met hun baan en richtten EMC op in Newton, Massachusetts, vijf jaar voordat de visie van Michael Dell werkelijkheid werd.  


Lancering eerste computersysteem

 


Na de lancering van het bedrijf en de bouw van hun eerste computersysteem, opent Dell zijn eerste internationale dochteronderneming in het Verenigd Koninkrijk. Dell breidt de wereldwijde activiteiten uit in Europa, Azië, Japan en Amerika en drijft wereldwijd grote ideeën aan. EMC's grote wereldwijde aanwezigheid komt tot uiting, aangezien ze worden uitgeroepen tot wereldwijde marktleider op het gebied van open opslag.  


Digitale toekomst

 


Je kunt van Dell Technologies Services jouw transformatiepartner maken voor de digitale toekomst. Van de edge tot de core tot de cloud, de Dell experts uit de industrie bieden strategische begeleiding en bewezen praktische mogelijkheden om je te helpen de time-to-value van jouw transformatiedoelstellingen te versnellen.  


Grootste technische deal

 


Brazilië krijgt een nieuw productiecentrum om hun klanten in Latijns-Amerika beter van dienst te zijn. In slechts vijf jaar is Dell de op twee na grootste leverancier van computersystemen en -services in China, met een groei van zendingen van bijna 60% - of vier keer zoveel als van de branche. Michael Dell en private equity-firma Silver Lake Partners kopen Dell terug van publieke aandeelhouders om haar oplossingsstrategie te versnellen en om zich te concentreren op innovaties en langetermijninvesteringen met de meeste klantwaarde.


Dell-reis 


De Dell-reis en de EMC-reis komen samen om klanten en hun geweldige ideeën wereldwijd te bereiken en om menselijke vooruitgang te stimuleren. De nieuw samengevoegde Dell Technologies markeren de voltooiing van de grootste technische deal in de geschiedenis.  


Wetenswaardigheden

 


Je kunt op verschillende manieren contact met Dell opnemen. Het bedrijf heeft vestigingen die verspreid zijn over de hele wereld. Op de website heb je bijvoorbeeld de mogelijkheid om contact te zoeken via een chatfunctie. Je kunt eveneens via e-mail of per telefoon contact met dit bedrijf opnemen. Per land en kantoor zijn er verschillende mailadressen en telefoonnummers. Dit spreekt voor zich als je op de site van Dell aan het kijken bent.  


Wat zijn de klantervaringen?

 


Heb je weleens een bestelling gedaan bij Dell? Ben je tevreden over de producten/diensten van Dell? Zijn de medewerkers van dit bedrijf goed in staat geweest om je te helpen? Als je een advies over dit bedrijf zou moeten geven, zou dit dan positief of negatief zijn? Ga je in de toekomst vaker iets bestellen bij Dell? De gebruikers van NederlandReview waarderen het zeer als jij je visie over dit bedrijf deelt. Het is mede aan jou te danken dat NederlandReview het grootste objectieve en onafhankelijke bedrijf op het gebied van bedrijfsreviews kan blijven.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (9)

Laptop

Zakelijk een laptop besteld, welke na levering een Arabisch toetsenbord bleek te hebben. Dit was niet de bedoeling. Contact gezocht met de klantenservice om een omruiling of retour te kunnen regelen. Wat blijkt? Op zakelijk gekochte producten bij Dell zit geen retourrecht. Maakt niet uit wat de reden is. Dit was mijn laatste aankoop bij Dell. Zakelijke klanten, mkb ondernemers etc. Opgelet: Koop niets bij Dell. Er is geen service en garantie.

S

Sharon

24-07-2023

0

precision 3571

Ik zou het afraden om bij Dell online een laptop te kopen. Bij een fysieke winkel kan je direct het product retour doen als er een probleem is. Bij Dell Online zal je 2 weken elke dag tijd moeten hebben om met Dell Support bezig te zijn bij een hardware probleem en zelf hard moet doordringen met je probleem voordat je geholpen wordt. En zeer veel geduld moeten hebben met support. Ik kreeg het gevoel dat ze proberen je zo lang mogelijk aan de lijn te houden en steeds afdoen met een link waar je niks aan hebt, zodat je opgeeft met het vragen van hulp bij je probleem. Ik werd zelfs verwezen naar Microsoft om daar hulp te vragen, terwijl ik bij Dell de laptop heb gekocht.

T

Tan

15-01-2023

0

Latitude laptops

Wat is dit een vreselijke ervaring. Het woord customer service heeft geen betekenis bij Dell. Voor meer dan 6000 euro een maand geleden besteld en betaald en niemand die helpt. Schuld gaat naar de koeriersdienst en Dell doet niets. En ik maar wachten op goederen…… Koop hier aub niet……..

F

Freek Dijkstra

07-01-2023

0

Laptop Maar hier nooit meer kopen! u bent gewaarschuwd!!! laptop niet geleverd 4 weken gesoebat om het geld terug te krijgen nadatbik dreigde en zeer kwaad was einelijk mijn geld terug waardeloos bedrijf dus

T

Thardox

23-07-2022

0

U3223qe ultrasharp monitor

Monitor gekocht bij dell. Doos was beschadigd en geopend bij levering. Dit aangegeven en er zou een melding van worden gemaakt is niet gebeurd. Ivm leverings problemen is mijn laptop pas later aangesloten maar blijkt dat de dell usbc niet ondersteund wordt door voor apple macbooks?? Dus nu met een monitor die niet aangesloten kan worden omdat het buiten de 14 dagen retour is. Bagger product en bagger service. Eerste en laatste product. Service krijg je allemaal buitenlanders aan de lijn die zich amper verstaanbaar kunnen maken laat staan dat ze daar zitten om je te helpen. Advies: koop niets bij Dell

V

Van Keulen

13-04-2022

0

Dell XPS 15 9570

Er is geen enkele pluspunt aan de laptops van Dell of de service van Dell te benoemen. Bij aanschaf van mijn laptop van meer dan 2500 euro besloot ik toch de pro support te nemen (waar dus helemaal niets pro aan is) De eerste maanden was ik zeer tevreden over de performance van mijn laptop. maar na ongeveer een half jaar begon ik lichte afname van performance te merken. (nog niets bijzonders) Na een tijdje toch maar besloten om contact op te nemen met Dell Support. Wat een enorme tijdverspilling. Zogenaamde 'experts' die je helpen ervoor te zorgen dat je laptop optimaal werkt. Telkens kreeg je het advies om een paar dingen te doen en als er na 2 weken niets veranderde om weer contact met ze op te nemen. Ook werd mij vaak beloofd dat zij na 2 weken contact met mij zouden opnemen echter heb ik nooit een telefoontje of mailtje van hun ontvangen en moest ik er altijd weer zelf achteraan gaan. Na veel gedoe werd mij de optie gegeven om mijn laptop op te sturen zodat 'experts' ernaar zouden kijken en werd mij verteld dat die daarna weer naar behoren zou werken. Na weken wachten kon ik mijn laptop ophalen en testte ik gelijk of die echt weer naar behoren werkte... mooi niet dus. Hierna heb ik weer contact met Dell opgenomen waarna zij mij weer de optie gaven om hem op te sturen. Na een lange mailwisseling en veel telefoontjes kreeg ik het voor elkaar dat ze iemand langs zouden sturen die mijn laptop bij mij thuis komt repareren. (enkele onderdelen vervangen) Hierdoor ging de performance een korte tijd iets omhoog maar het kwam niet in de buurt van het 'naar behoren werken'. Toen ik de laptop net nieuw had haalde ik op games als League of Legends een FPS van 140+. Dat spel is nu onspeelbaar waarbij de fps constant van 80fps naar 0-20fps schiet. Ik heb na bijna anderhalf jaar contact met Dell op te nemen om mijn laptop daadwerkelijk 'naar behoren te laten werken' opgegeven. Ik raad iedereen af om ooit iets bij Dell te kopen.

J

Jens

11-03-2022

0

Dell Inspiron 7501

Nog nooit zoiets mee gemaakt. 4 april een laptop besteld, ruim 4 weken later pas werd de laptop KAPOT geleverd. Direct terug gestuurd, laptop na ontvangst nog steeds kapot. Weer terug gestuurd, maar Dell geeft aan het probleem 'niet te kunnen vinden' terwijl het bij het opstarten meteen weer duidelijk is. Vervolgens voor de 3e keer een monteur thuis langs geweest, die heeft het moederbord vervangen, maar er bleek meer kapot te zijn. Laptop dus nog steeds stuk. Dell beloofd tot 5x toe terug te bellen om afspraken te maken voor een nieuw systeem. Dit is nooit gebeurd. Inmiddels bijna 4 maanden later heb ik nog steeds een kapotte laptop en Dell is onbereikbaar.

S

Stijn

13-07-2021

0

XPS 15

Meerdere laptop gehad, drie kwart binnen 3 jaar kapot. De kroon spande mijn XPS 15 die na iets van 10 dagen kapot ging, 3 monteurs waren geweest en de laatste maar eens uitgelegd wat vermoedelijk aan de hand was. De laptop is 2 maanden weg geweest. Mijn klacht dat ik 3 jaar garantie had gekocht was men niet in geïnteresseerd. Vervangen door een nieuwe ook niet. Ik dacht dat Dell leuk spul was, maar het is gewoon rommel. Men raapt wat spul bij elkaar en noemt dat blijkbaar laptop. Of onderdelen dan bij elkaar passen wordt niet naar gekeken. Software matig gaat het ook vaak mis. De medewerkers zijn zeer ondeskundig, en ook niet echt geïnteresseerd in hun vak. O ja, de microfoon in de XPS deed het niet, vervangen had Dell geen zin in ondanks volgende dag garantie, ze wilden wel een losse microfoon vergoeden. Dat maar gedaan, 4 maanden levertijd!

J

JW Sandker

06-03-2021

0

dell experion

vanaf november getracht de garantie te verlengen, eind december eindelijk iemand aan de lijn, garantie liep af op 3-jan. 2021, laptop stond geregistreerd in America, Advies van medewerker laptop overzetten naar Nederland en dan service verzoek nogmaals indienen, dit gedaan en mail gestuurd. Geen reactie meer ontvangen en de case is zomaar gesloten. Dus geen verlenging van de service.. Dit is zeer klant onvriendelijk.

J

john starmans

17-01-2021

0