Delife

5.5

Bestellen

4

Service

6.5

Prijs

3.5

Levering

25%

Zou hier weer kopen

Delife

Wil je nieuwe meubels kopen? Zou je deze meubels online willen kopen? Wellicht is Delife een interessant bedrijf voor jou. Bekijk op deze pagina van NederlandReview welke klantervaringen er bij Delife bekend zijn. 


Wat is Delife?


Delife verkoopt meubels. Je kunt deze meubels via een webshop kopen. De medewerkers van Delife laten weten dat consumenten zich op de website net zo goed moeten voelen als in een fysieke meubelzaak. Ze vinden het belangrijk dat er vertrouwen is in de kwaliteit van de producten. Ze willen dat de klanten een prettige service ervaren als ze contact hebben met de personeelsleden van dit bedrijf. Volgens Delife zal het team altijd een luisterend oor bieden. Dit kan zo zijn als je problemen of kritiek hebt.


Leveringsinformatie 


In het magazijn zijn meer dan 2000 verschillende artikelen opgeslagen. Deze liggen verspreid over een ruimte van 20.000 m2 en worden binnen 1 werkdag verzonden. De artikelen die op voorraad zijn worden gemarkeerd als direct verzendklaar. Deze zullen maximaal binnen een week bij je zijn afgeleverd. Mocht het artikel niet op voorraad zijn dan kun je deze alsnog bestellen. Je ziet de verwachte levertijd dan bij het product vermeld staan. Je kunt je bestelling altijd nog annuleren. 


Klachten 


Delife houdt niet van klachten. Er wordt aangegeven dat ze er altijd naar streven om klanten tevreden te houden. De producten moeten altijd naar wens zijn. Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben, kun je direct contact met de medewerkers van Delife opnemen. Ze bieden hun excuses hier op voorhand al voor aan en zullen proberen een passende oplossing voor het probleem te vinden. Mocht dit allemaal geen resultaat opleveren kun je natuurlijk altijd een beroep doen op de geschillencommissie voor consumenten. 


Herroepingsrecht 


Als klant kun je je ook beroepen op je herroepingsrecht. Je herroepingsrecht geldt voor een termijn van 14 dagen. Mocht je jouw bestelling binnen deze tijd willen retourneren hoef je geen opgave van reden op te geven. Je dient in een dergelijke situatie wel even contact op te nemen met het bedrijf. Achterliggende gedachte hiervan is dat je retour dan sneller verwerkt kan worden. Meer informatie lees je op de website bij recht op herroepingsrecht. 


Garantie


Alle producten die je via Delife koopt vallen onder de wettelijke garantie. Deze garantieperiode geld voor een periode van 2 jaar. In de algemene voorwaarden staat wat er onder de garantie valt. Op de website van Delife, bij informatie & garantie, is meer informatie te lezen over de garantiebepalingen. Het is altijd raadzaam om daar even een kijkje te nemen.  


Betaalinformatie

 


Heb je een leuk meubelstuk gevonden en wil je gaan betalen? Je kunt op meerdere manieren een betaling uitvoeren. Op het moment van schrijven staan er de volgende betaalmethodes vermeld op de website van Delife: PayPal, Visa, Mastercard, American Express, Amazon Pay en iDEAL


Wat zijn de klantervaringen?


Ben je al klant bij Delife? Heb je al vaak meubels bij Delife besteld? Ben je er tevreden over? Ga je vaker meubels in de webshop van Delife kopen? Wat vind je van de prijzen die je moet betalen? Jouw ervaringen zijn belangrijk voor de gebruikers van NederlandReview. Het zou prachtig zijn als jij je klantervaringen bij Delife deelt op deze pagina. Het is mede aan jou te danken dat NederlandReview het grootste objectieve en onafhankelijke bedrijf op het gebied van bedrijfsreviews kan blijven. 
  

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (4)

Bankstel

Bankstel is niet geleverd Afspraken worden niet nagekomen Wacht al tijden op teruggave geld Bijna €2000 euro

R

Richard

15-05-2023

0

Diverse woning inrichting

Ik weet niet waar ik moet beginnen. Wij hebben sinds 8 februari 2022 mailverkeer met het bedrijf Delife gezien er alles mis gaat wat mis kan gaan en wij hebben tot op heden nog geen spullen mogen ontvangen. -Allereerst moet ik zelf constant contact opnemen betreffende de status van mijn meubels. Telkens weer geven ze aan dat het 'onderweg is', mijn kant op. Dit terwijl dat niet het geval is -volgens het bedrijf was er geen aanbetaling gedaan waardoor mijn bestelling niet werd geaccordeerd om te verzenden -er wordt beloofd terug te bellen of te mailen maar dat gebeurt met pijn en moeite nadat ik zelf weer een mail heb gestuurd om te vragen naar de status -Een deel van de bestelling is wederom uitgesteld en ze zeggen 'oktober'. Ik ben benieuwd en wed eigenlijk dat dit dan weer word uitgesteld -vanwege de problemen en interne fouten welke er worden gemaakt krijg ik een korting van nog geen 3,5%. En dan nog maar kijken of ik het terug krijg, want ze wachten eerst op de eerste deellevering en dan gaan ze kijken of zij het gaan geven 1. service = Zeer slecht 2. communicatie = Zeer slecht 3. levertijden = Zeer slecht Ik weet niet waar ik moet beginnen en mag hopen dat mijn spullen nog binnen komen.

P

Poerus

19-08-2022

0

Half bed

Niks van de bestelling ging goed. November besteld. Week na week nog niet geleverd. Na januari zou eindelijk iets geleverd worden, uieindelijk kreeg ik een framework zonder matras. Week later zou matras gekeverd worden matras nog niet geleverd. Gebeld matras bleek spoorloos. Later bleek het ook verkeerd te zijn geadverteerd. Vervolgens mocht ik frame zelf inpakken en terug sturen met hun verstuurde verpakkingsmateriaal, dit bleek een kleine doos te zijn waar niks in past. Regeling gesloten met Robrecht geld terug en daarnaast een vergoeding of een korting op een nieuw bed. Voorstel zou gemaild zijn, tot op heden nog geen mail ontvangen. Ik slaap sinds december niet in een bed. Dit is DELIFE. Indien de service goed is dan beloof ik mijn review aan te passen.

V

Valentino

13-04-2021

0

Hoezen-bank Noelia 240x145 cm bruin bank met kussen

Het bestellen ging zeer eenvoudig. De website ziet er uitgebreid en netjes uit. Het bankstel werd veel sneller geleverd dan verwacht. Dat was even schrikken want dat viel gelijk met onze verhuisdag. De gigantische bank werd netjes door het transportbedrijf afgeleverd. Nadat wij de bank in elkaar hadden gezet bleek deze in de ruimte groter uit te vallen dan we dachten. Daarnaast was het voor mensen van onze leeftijd wel een heel diepe en lage zit. Nadat wij dit hadden gemeld aan Delife werd dat heel begripvol behandeld. Zonder enig probleem konden we de bank terugsturen. Direct werd voor het retour transport gezorgd. Diezelfde week werd de bank weer opgehaald. Daar werd een klein minpuntje. De vervoerder kwam slechts met 1 persoon. Je moet dus als koper ook meehelpen om die gigantische bank te verplaatsen naar de vrachtauto. Zo voorzichtig als wij waren met de bank zo ruw was deze vervoerder. Gelukkig is de bank goed aangekomen en werd door Delife netjes het bedrag retour gestort. Ik kan niet anders dan aangeven dat Delife een uitstkende leverancier is met een prima service.

R

Ruud van den Busken

23-12-2020

0