Decathlon
Alle reviewsDecathlon
Alle reviews (90)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
elektrische fiets
Wat een ongelooflijk slechte service bij deze winkel zeg, koop je een fiets van 1600 euro waarvan na nog geen jaar de zadelbout afbreekt, je daardoor flink valt, krijg je te horen "U heeft 'm waarschijnlijk te hard aangedraaid".
Geen garantie, geen oplossing, geen hulp.
Misschien dat ze goeie tennisballen hebben, maar voor de rest zou ik er ver wegblijven!Electrische fiets gekocht
Oplichters! Ik koop een fiets en 2 weken later veranderen jullie de prijs met 200 euro minder?!? Het is maar gewoon jammer en geen compensatie! Schandalig!!! Nooit meer iets kopen hier
Retour- Hometrainer
Op 9 januari is mijn retourpakket bij hun afgeleverd.
‘ binnen 14 werkdagen ontvang je het aankoopbedrag terug’ NOU MOOI NIET!!!!!
We zijn bijna 1 maand verder en tot heden mijn geld niet ontvangen. Klantenservice neemt je ook niet serieus. Voor het retourneren heb ik een retourlabel aangevraagd en het pakket is opgehaald door Returnista. Het blijkt dat het pakket op een verkeerde adres is afgeleverd!!! Ze hebben mij een verkeerde label gestuurd. Ik ben maar telkens in contact met de klantenservice maar niemand helpt mij!!! KOOP AUB NIET BIJ DIT BEDRIJ!!!!! ZE STELEN JE GELD!!!!Bijzonder slechte service.
Pooltafel besteld, beschadigd uit de doos. Via Whatsapp via de website contact opgenomen, een week lang geen reactie. Mailen kun je Decthlon niet, dus maar een contactformulier op de site ingevuld. Excuses voor niet reageren. Afhaalafspraak gemaakt, Dynalogic zou het op komen halen, ik quote: 'De afhaalafspraak zal plaats vinden tussen 12:00 en 18:00 op dinsdag 10-01-2023. Zorg dat je op dat moment op het door jou aangegeven adres bent. De bezorg dienst neemt extra verpakking mee en geven een full service (ook het product uit elkaar halen). Half uur geleden chauffeur aan de lijn 'Wat moeten we ophalen'. Toen dacht ik al 'wat een fantastische service' ze weten bij Dynalogic blijkbaar niet eens wat ze op moeten halen. Kwartier later 2 chauffeurs. Kwartier lang staan de zuchten en steunen dat ze geen ruimte hadden in hun auto. Dus zelf gekeken, ruimte genoeg. Toen was het volgende smoesje 'we hebben maar 10 minuten om de tafel uit elkaar te halen maar dat duurt wel een uur'. Nee hoor zei ik, wij hadden hem ook in 10 minuten in elkaar. Maar ook daar wilden ze niets van weten. Dynalogic bezorgers zijn daarna gewoon vertrokken en de tafel staat nog hier... waardeloos!!!
Klantenservice
Okee.. Normaal schrijf ik helemaal geen recensies maar voor deze keer dan maar wel..!
Ik had vorige week een bestelling gedaan op 25november.. Mijn bestelling werd correct behandeld door Decathlon. Wat alleen helaas heel minder was dat de levering die door PostNL gedaan zou worden niet goed werd verricht waardoor er elke keer een berichtje kreeg dat het telkens de volgende dag bezorgd zou worden. Afijn Post.nl benaderd voor een onderzoek. Vanmorgen dus een bericht van Post.nl gekregen dat mijn bestelling terugverzonden was naar de afzender! Ik dus klantenservice van Decathlon benaderd en kreeg een aardige medewerker te woord genaamd Danie. Deze medewerker heeft mij correct behandeld en ik ben zeer te vreden over zijn service.. Hij vertelde dat hij mij alsnog mijn bestelling kon naleveren voir as Maandag. Bij deze heel erg bedankt Danie!
Nu hooen dat PostNL dit keer wel goed leverd!kinderfiets
Via website kinderfietsje voor een meisje gekocht. Er wordt een jongensfietsje geleverd.
In verband met tijd wil il de fiets ruilen in Den Haag. Krijg te horen dat men wel een meisjesfiets heeft, maar dat deze eerst moet worden gemonteerd. Moet eerst de jongensfiets inleveren en dan twee dagen later terug komen om de meisjesfiets op te halen. Dus twee keer naar de winkel. Dus twee keer een autorit van 40 km van onze woonplaats naar het centrum van Den Haag.
Dat was dus eens, maar nooit weer.Loopband
Decathlon wil wel verkopen, maar geen service verder. Binnen 5 jaar is het afgeschreven en niet te maken volgens hun. Geen onderdelen meer zeggen ze dan. Ze hebben service op afstand, maar geen monteurs in dienst. Geld verdienen is hun sterkste kant. En bij service bieden zijn ze niet thuis. Voor mij geen Decathlon meer!!!!
Wilde zonnebril kopen
Gegooglede reclame gaf aan bij de guechua mb500 zonnebril van 9,99 dat verzending gratis zou zijn....bij invullen bestelling online bleek dat je gewoon minimaal 2,95 of meer aan bezorgkosten kwijt was....dus niet besteld. Wel gekeken of product in winkel in Arnhem op voorraad zou zijn en dat zou moeten...dus ff half uurtje op fiets. Kom ik in winkel: brillenhoek een chaos van brillen naast rek etc...en de gezochte bril was er niet..dus gedwongen duurdere mee te nemen...dus 2 fouten van hun kant. Ook bij kassa chaos....erg onprofessioneel...
Rugzak skates
Ik bestel bij Decathlon een rugtas via een derde partij. Deze bevalt niet, dus ik wil retourneren.
1. ik krijg eerst meerdere keren instructies om te retourneren naar de winkel, ipv een opgevraagd retourlabel
2. uiteindelijk wordt er iemand wakker bij de klantenservice, die een retourlabel aanvraagt. Hier gaan dagen overheen...
3. ik ontvang een retourlabel.... MET DE GEGEVENS VAN EEN ANDER PERSOON EROP! Een reeds gebruikt retourlabel blijkt later.
4. ik uit mijn zorgen of dit wel klopt, krijg geen reactie...
5. retourlabel wordt geweigerd bij postpunt (uiteraard), ik zoek weer contact met Decathlon.
6. Ik wacht nu al 2 weken op een nieuw retourlabel....iedere keer als ik contact opneem krijg ik te horen dat de leverancier maar geen retourlabel toestuurt... ze schuiven de schuld af, en zijn zelf totaal niet proactief.. ik voel mij niet geholpen.
7. vandaag bel ik met de klantenservice. Ik uit mijn onvrede en wens dat ik beter geholpen word.. Ze kunnen helaas niks... Ik voel me niet geholpen en geef aan dat ik wel naar de winkel wil komen (mag niet), dat ik graag door hun teruggebeld wil worden als leverancier reageert (doen ze niet), ... alle opties om iets van klantvriendelijk te kunnen ontvangen in deze situatie worden afgeketst.. uiteindelijk geef ik aan dat ik ga kijken waar ik negatieve recensies kan plaatsen en dan wordt als klap op de vuurpijl de telefoon erop gegooid. Ik zal je naam hier niet noemen, medewerker klantenservice, maar ik hoop toch echt dat je zelf ook begrijpt dat dit echt niet ok is.
Dus nu nog steeds in afwachting van een retourlabel van de leverancier van Decathlon, omdat Decathlon zelf zogezegd niks kan... Decathlon, vertel me eens, wat gaan jullie nu doen?
A voor mij en B met die falende leverancier?
Ik probeer al een maand een artikel te retourneren!remschijven met een slag
ik paar remschijven gekocht bij decathlon kerkrade ,op 8 aug 2022 ,daar zit een slag in ,bij klantenservice weten ze niks van fietsen af ,gaan ze naar een fieten mounteur een frank , zegt ze zijn verkeerd er op gezegt daar die slag er in , ik ben professioneel fietsen maker ,je kunt mij niks meer leren , een tip ,ik zou een op zoek gaan naar een gediplomeed fieten maken die wat wel verstand heeft van dit beroep ,ik koop er niks meer is geld weg gooien garantie tot bij voordeur ,
e-bike
E-Bike besteld.
Had ik eerst maar op review sites gekeken, dat had me een hoop ellende bespaard!
Een e-bike besteld, levertijd volgens de website: 2 tot 3 werkdagen.
Nou helemaal prima! Oh ..Ineens extra kosten voor thuisbezorgen, nou goed dan maar.
Bevestigingsmail: 2 werkdagen.
Dag van te voren contact: ja hoor, fiets wordt morgen gewoon geleverd, systeem zal bijgewerkt moeten worden want alles ziet er prima uit.
De dag van levering vrij genomen, maar wie er ook kwam, geen Decathlon. Toch maar contact opgenomen, bestelling is nog helemaal niet verwerkt. Lekker dan. Wanneer is de levering dan? Geen idee meneer.
Donderdag een mail, hij staat klaar voor verzending. Oke, maar wanneer komt hij dan?
Klantenservice maar weer opgezocht: vandaag of morgen! U ontvangt nog een mail.
Geen mail.....
Vrijdag opnieuw klantenservice : morgen anders maandag! U ontvangt nog een mail.
Wederom geen mail
Maandag: klantenservice: oh ja, een ietsje vertraging. 5 dagen verzendklaar staan is geen ietsje vertraging!.
Ik ga het voor u uitzoeken en mail u binnen de 2 uur terug, beloofd! cross my heart en die loze beloftes.
Na 5 uur nog maar eens contact.
Geen informatie, probeert u het morgen nog eens.
Wellicht zou het voor een consumentenorganisatie leuk zijn om deze toko eens stevig aan de tand te voelen. Hier lees je niets anders dan verhalen van gedupeerden. DRAMAAprilia e step 650 euro
Eerste bestelling en tevens mijn laatste,
Heb een Aprilia E-step gekocht bij decathlon online voor €649,99.
Deze werd geleverd in een kapotte doos, de step had geen oplader deze was niet bijgeleverd.
De step was enorm beschadigd en er miste alle schroefjes om hem in elkaar te zetten.
Vroeg om een retour label bij de klantenservice en kreeg na 3 weken zeuren een reparatielabel.
Dit is niet waar ik om gevraagd had, kon hier dus ook helemaal niets mee.
Na een hoop gedoe toch nog een retour label gekregen.. step terug gestuurd, we zijn nu 4 weken verder en ze beweren dat de step niet is aangekomen terwijl ik het bewijs heb.
Ze sturen me van kastje naar de muur, word telkens in de wacht gezet bij de klantenservice en uiteindelijk verbreekt de verbinding.
Kortom, als je iets besteld bij decathlon
Keep your fingers crossed that its ok, want als de bestelling niet klopt heb je pech .. geen artikel en je geld zeker niet terug..!
Ik zeg K*T bedrijf !!! 👎🏽Voetbalsokken
Mijn probleem met Decathlon.nl zit hem niet in de levering. Ze leveren sons wat later dan verwacht, maar ik ben meestal best tevreden over de artikelen en de levering. Het zit hem in de problemen die er ontstaan als je iets retour stuurt. Ik maak het nu al voor de derde keer mee dat mijn retour zogenaamd niet ontvangen is. De eerste keer kostte dat me geld, omdat ik toen geen bewijs had. De tweede keer kostte het me veel moeite, mailcontact etc. om mijn geld terug te krijgen en nu de derde keer ben ik gewoon pissig. Het lijkt gewoon wel companypolicy om op deze manier toch het geld van je klanten te houden, of in ieder geval zo lang mogelijk op hun geld te zitten. Mijn retour is al een maand geleden afgeleverd. Ik heb 9 dagen geleden daar bewijs van gemaild en ik heb niks meer gehoord. Het komt vast uiteindelijk wel goed. Maar dit komt zo fishy op mij over dat ik heb besloten niet meer bij Decathlon te bestellen.
fietshelm
Ben al dagen bezig om iets terug te sturen (geen retourlabel) Bellen gaat niet / Mail geen antwoord /Chat wel antwoord zouden het in orde maken maar na dagen wachten nog geen retour label.
Sportkleding
Op 15 juni online sportkleding gekocht en betaald, op 23 juni status verzonden en dan blijft het akelig stil. op 7 juli nog niets ontvangen en klantenservice is enorm slecht. Chat of Whatsapp reageert met robot en als je al contact hebt krijg je alleen als antwoord we gaan het uitzoeken...met geen terugkoppeling. In het verleden ging det prima, maar wat er nu bij Declathon aan de hand is weet ik niet...kennelijk hanteren ze in NL ook de Franse slag... Dus wees gewaarschuwd mensen, bij trustpilot kan je lezen dat ik niet de enige ben met dit probleem!!
Zonder bankpas niet welkom
Rij speciaal naar utrecht en ben ongeveer een uurtje binnen. Zon 400 euro aan spullen verwacht ik af te moeten rekenen, kun je alleen met pin betalen. Regels over wettelijk betaalmiddel lappen ze aan de laars en het discrimineren van uitsluiten van mensen die niet over een pas kunnen/mogen beschikken interesseert ze niks. Wat een ballenwinkel. 15 euro benzine + parkeerkosten verder voor een slechte ik bedoel geen service. Hou je spullen maar. Ik kom hier nooit meer terug
MARES DUIKVINNEN VOLO RACE ZWART LICHTGRIJS
Bij Decathlon online duikvinnen besteld voor de vakantie. Op 24-05 besteld en ze zouden op 27-05 geleverd worden in het filiaal in Best.
Toen ik op 01-06 nog geen bevestiging had dat ze geleverd waren, navraag gedaan bij de helpdesk. Ik kreeg een mail dat de nieuwe verwachte leverdatum 02-06 zou zijn. Helaas bleek dat ook niet waar.
Op 07-06 via de chat de helpdesk gecontacteerd en uitgelegd dat ik heel binnenkort op vakantie zou gaan. Kreeg daar als antwoord, dat als ik over 2 weken nog niks gehoord had, ik nog maar eens opnieuw contact op moest nemen.
Ik zeg: dat gaat niet lukken ivm de spoedige vakantie. Helaas was de enige optie die geboden werd: Koop ergens anders nieuwe duikvinnen. Wacht tot de bestelde vinnen geleverd worden in Best (kan nog 14 dagen duren). Als ze dan niet binnen 14 dagen opgehaald worden, gelden ze als retour. Daarna wordt binnen 14 dagen pas het geld terug gestort op mijn rekening.
Ik weet nu waarom ik normaal gesproken het meeste bij CoolBlue bestel; die hebben iig een hele goede policy op het gebied van klantenservice.
Voor mij krijgt de company policy van Decathlon een dikke -1, Klantvriendelijkheid is niet echt het paradepaardje helaas :-(regenlaarszen
Bestelling gedaan. Zou afgeleverd worden bij postagentschap in mijn buurt. Langer moeten wachten voordat het pakket onderweg was. Uiteindelijk op dag van de bezorging een mail gekregen dat het ergens in Rotterdam in een pakketautomaat afgehaald kan worden. Ik zou er met de trein naar toe moeten. Dit pakket wordt na 3 dagen dan pas naar afgesproken aflever punt gestuurd. Zal met de feestdagen er tussen dus een week langer duren. Misleidend. Geen zin om zo lang te wachten. Zal ik zeker retour sturen.
Fiets
Anderen bekeken ook

Juwelen kopen gebeurt vandaag de dag steeds meer online. Het is dan ook veel gemakkelijker om dit vanuit huis te doen en het aanbod is vaak oo...

Helaas regent het in Nederland nog wel eens, dus moet je je saaie regenjas weer aan of dat oncomfortabele, lelijke regenpak. Je ziet er niet uit, m...


Scapino: Ervaringen Hou jij van koopjes als het gaat om schoenen of kleding? Misschien kom jij dan wel vaak bij de Scapino! Maar is goedkoop geen ...