De Witgoed Topper

5.9

Bestellen

4.2

Service

5.5

Prijs

5.3

Levering

36.8%

Zou hier weer kopen

De Witgoed Topper

Wie heeft er nou niet wat wasgoed in huis? Hoe moet je zonder witgoed de was doen of iets koken? De Witgoed Topper kan je aan fornuizen, ovens en andere witte apparatuur helpen. Maar wat zat de kwaliteit van hun ovens nou eigenlijk zijn? Zullen die vaatwassers de hele afwas wel schoon kunnen krijgen? Hoe handig zullen die kookplaten nou echt zijn?Zal je lang moeten wachten tot de koelkast of vriezer bij je thuis wordt bezorgd door de bezorgservice van De Witgoed Topper? En wat voor een klantenservice zal deze witgoedwinkel verlenen als je ze ergens voor nodig blijkt te hebben? Alleen mensen die al de was doen, afwassen of koken met witgoed van De Witgoed Topper kunnen je hier wat meer over vertellen. Lees hun reviews om een idee te krijgen van wat en wasdroger of magnetron bij De Witgoed Topper kopen nou echt inhoudt. Hun beoordelingen, meningen, cijfers en beoordelingen zullen je laten zien hoe De Witgoed Topper echt in zijn werk gaat.


Over De Witgoed Topper

De Witgoed Topper is, zoals de naam van het bedrijf al aangeeft, een online shop of woonwinkel die witgoed verkoopt. Je kunt bij hen terecht voor allerlei soorten apparaten die huishoudelijke klussen en zo het leven in het algemeen iets makkelijker maken. Zo hebben ze een heel assortiment wasmachines met voorlader of bovenlader die je kunnen helpen om de was te doen. Als je een wasdroger kiest dan kun je de was ook gelijk laten drogen zodat je dat niet meer hoeft te doen. Er zijn condensdrogers, warmtepompdrogers en luchtdrogers. Hun koelkasten en vriezers houden daarentegen je eten en andere proviand koel of juist bevroren. Er zijn Amerikaanse koelkasten, mini-vriezers, horecakoelkasten, inbouwkoelkasten, wijnkoelkasten, vrieskisten en nog veel meer. De afwas kan best een vervelende klus zijn. Een vrijstaande of ingebouwde vaatwasser kan je helpen om de afwas voor je te doen zodat je hem alleen maar leeg hoeft te halen. Maar voor die tijd moet je natuurlijk wel gegeten hebben. Je kunt eten koken op een gasfornuis, keramisch fornuis of elektrisch fornuis. Maar je kunt ook kiezen voor een kookplaat. Heb je helemaal geen zin om te koken, dan stop je gewoon een kant en klare maaltijd in een magnetron. De afzuigkappen zullen ervoor zorgen dat niet gelijk je hele huis blank staat van de rook. Je witgoed hoeft trouwens niet echt helemaal nieuw te zijn. De Witgoed Topper heeft ook tweedehands witgoed dat nog prima een ronde meekan.




Diensten van De Witgoed Topper

Het witgoed van De Witgoed Topper kan online worden besteld. Of het nou een nieuw apparaat of tweedehands koelkast is, de bezorgservice van De Witgoed Topper zal de oven of magnetron netjes bij je thuis komen bezorgen. Daarnaast heeft De Witgoed Topper nog een eigen klantenservice om je van dienst te zijn als je even wat hulp nodig hebt.


Klachten, Complimenten en Tips voor De Witgoed Topper

Of je nou een wasmachine, droger of juist kookplaat van De Witgoed Topper hebt, wij willen graag alles weten over jouw ervaring met deze witgoedwinkel. Schrijf je eigen De Witgoed Topper review en laat ons weten wat jouw mening over dit witgoedbedrijf nou echt is.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (19)

Gemaakte schade wordt niet vergoed

4 wasmachine omruilingen in 1 jaar tijd gehad wegens technische problemen die al bestonden voor levering. Vloer beschadigd door onbekwame bezorger die de oude wasmachine over een vinyl vloer SCHUIFT. Bezorger ontkent schade (lees: Liegt dat hij zich niks kan herinneren) en Welhof (Witgoed Topper) doet er niks aan.

M

Marleen

03-03-2022

0forum

Wasmachine

KOOP HIER NIET!!! Had meteen gezeur met de wasmachine, werd toen omgeruild gelukkig. Nu een jaar later en de wasmachine doet het gewoon niet meer. Weggegooid geld!!!!

I

Iris

29-12-2021

0forum

Wasmachine, koelkast, koelkast

Goede service, beslist geen klachten

B

Bea Böll

13-12-2021

0forum

Gasfornuis

Wij hebben begin september een klein gasfornuis met oven gekocht van een onbekend merk. Voor Levering was prima, maar het gasfornuis beviel niet, oven was uit het jaar 0. (Rare gebruiksaanwijzing alleen in het Engels) Volgens voorwaarden netjes geretourneerd en we hebben een andere bij Coolblue gekocht. We hadden 235 euro contant betaald aan de courier, maar ik vroeg in de e-mail correspondentie om restitutie op mijn man zijn bankrekening. Na 6 weken nog niks… nu blijkt dat ik een niet bestaand rekeningnummer heb doorgegeven! Ik vind dit zo raar, de naam klopt niet met het nummer dus dat zou nooit geaccepteerd mogen worden. In de historie zie ik inderdaad dat ik een onbekend nummer heb getypt. Geld kwijt dus.

R

Ruth van Altena- Kenter

08-11-2021

0forum

Wat is dit voor bedrijf?

Ik was van plan om een koelkast en wasmachibe te kopen.ik stel een vraag over bezorging naar eerste verdieping en ik krijg als antwoord dat ik een sms of e mail krijg om mijn bezorgings tijd te regelen.ik heb ze per direct geblokkerd. Gelukkig maar geen aankoop. Wat een introductie. de rest zou een drama kunnen worden.ik wil niks met welhof te maken hebben.zeker onbetrouwbaar.jammer dat justitie niet functioneert om zulke dingen straafbaar te maken.

N

Nico

08-09-2021

0forum

wasmachine

na 3 maanden stuk .We geraken via telefoon of mail niet binnen.Beko Belgie gebeld waar ons verteld werd dat deze machine uit Engeland komt en dat er hierin Belgie die stukken niet waren .Geen garantie nikske . Oplichters , bedankt. En neen , geen minimale beschadedingen HET WATER LOOPT ER UIT.

T

thanyaluck tumorn

27-08-2021

0forum

Amerikaanse koelkast

Hele mooie Amerikaanse koelkast gekocht voor een super prijs, heel erg blij mee. Dankjewel voor de snelle levering en goede service.

B

Bergman

10-04-2021

0forum

Koelvriescombi

Goed op de hoogte gehouden van het leveringsproces. Nette levering. Ook de bezorger was erg behulpzaam. Vroeg om de koelkast direct te inspecteren na plaatsing en 12 uur later pas aan te zetten ivm koelvloeistoffen. (zoals het hoort, was al bekend maar erg klantvriendelijk dat hij het nogmaals benoemde.) Na aansluiten de volgende ochtend koelde de koelvriescombi als nieuw. Zag er erg mooi en goed verzorgd uit van buiten en binnen. GA NIET UIT VAN DE NEGATIEVE REVIEWS... Ik heb het idee dat dit mensen zijn die graag klagen over minimale beschadigingen e.d., terwijl ze via een outlet bestellen...een klein deukje en een product krijgen voor de fractie van de prijs...ik bestel hier zeker weer!

B

Brouwers

03-04-2021

0forum

wasmachine

...........

M

monica

09-03-2021

0forum

Wasmachine

Niet kopen bij hun. Ik heb twee keer een wasmachine gekocht (Jaar tussen want de eerdere wasmachine ging na 1 jaar kapot). Allebei waren vies, stonken en waren niet gereinigd. Ik heb hier in beide keren over geklaagd. De reactie die ik kreeg: hier heb je tips over hoe je het zelf kan reinigen. De tweede wasmachine heb ik ook gekregen met stank en viezigheid. PLUS die heeft het nooit gedaan. We kregen direct een melding van motorstoring. De klacht bij Hun neergelegd, ik heb nieuwe wasmachine uitgezocht en daarna meer dan een week niets van ze gehoord. Zeer slechte dienstverlening en ze verkopen letterlijk ongecontroleerde troep.

S

Samira

21-12-2020

0forum

Amerikaanse koelkast

Helemaal top . Zeer tevreden met deze koelkast . Krassen klopt met de foto. Mail , sms'jes helemaal goed . Gr r.m

R

R.m

18-11-2020

0forum

Beko Amerikaanse koelkast

Negen april 2019 kocht ik een nieuwe Amerikaanse koelkast van het merk Beko bij Welhof / Witgoedtopper. Ik was blij en tevreden met mijn aankoop..... Begin mei 2020 ging het apparaat echter de eerste kuren vertonen (koelgedeelte kreeg storing), dus dit per mail gemeld bij Welhof / Witgoedtopper. Na meerdere keren heen en weer gemail bleef het apparaat kuren vertonen en heb ik Welhof / Witgoedtopper om een andere oplossing gevraagd dan een standaardmailtje van hun kant met wat huis- tuin en keukentips die niet werkten bij mijn koelkast. De koelkast bleef dezelfde storingsmelding geven. Welhof / Witgoedtopper was totaal niet bereid tot enige vorm van coulance m.b.t. de net verstreken garantietermijn van een jaar. Iets wat al niet als bijster klantvriendelijk kan worden betiteld. Welhof / Witgoedtopper stelde in augustus jl. voor de koelkast op te komen halen bij mij thuis om een diagnose te stellen en eventueel te repareren. Kosten hiervoor zouden €40 bedragen - wederom niet echt klantvriendelijk te noemen voor een koelkast die een week of 5-6 buiten de garantietermijn kuren begon te vertonen. Vervolgens blijkt op 10 augustus jl. als de koelkast opgehaald zou worden, dat Welhof / Witgoedtopper de koelkast alleen ophaalt als deze beneden aangeboden wordt, dus niet op 1 hoog zoals in mijn geval. Het feit dat Welhof / Witgoedtopper apparaten alleen vanaf de begane grond ophaalt wordt op geen enkele manier niet in de bevestigingsmail voor de ophaalafspraak vermeld, dus ik ging er vanuit dat de koelkast zou worden opgehaald. De persoon die namens Welhof / Witgoedtopper mijn koelkast zou komen ophalen weigerde de koelkast mee te nemen en stoof er vandoor zonder tekst en uitleg te geven. Ik de volgende dag uiteraard bellen met Welhof / Witgoedtopper. Die deelde mij geïrriteerd mee dat ergens in artikel zo en zo veel lid zo en zo veel van hun algemene voorwaarden staat vermeldt dat apparatuur alleen wordt opgehaald vanaf de begane grond. Hoe klantonvriendelijk wil je het hebben? Op mijn reactie dat dit beter duidelijk in de bevestigingsmail voor de ophaalafspraak zou kunnen worden vermeld, werd wederom geïrriteerd gereageerd - wederom niet klantvriendelijk. Vervolgens verzoek ik Welhof / Witgoedtopper om restitutie van de betaalde €40 aan ophaalkosten. Welhof / Witgoedtopper geeft aan slechts €20 te restitueren aangezien er wel een poging is gedaan de koellast op te halen. Let wel : voor een nieuwe koelkast die dus na 14 maanden kapot gegaan is. Die €20 zou volgens Welhof / Witgoedtopper binnen 5 werkdagen worden teruggestort - iets wat pas na 2 weken daadwerkelijk gebeurd is. Let wel : dit alles voor een koelkast die als nieuw verkocht is en die dus net buiten de garantietermijn kapot ging.... Als klap op de vuurpijl blijkt dat Welhof / Witgoedtopper Beko apparatuur verkoopt zonder geautoriseerd dealer te zijn voor dit merk - hierdoor kon Beko ook niets voor ons betekenen. Iets wat ik tijdens het gehele traject uiteraard wel geprobeerd heb. Als klap op de vuurpijl blijkt dat Welhof / Witgoedtopper bij geen enkele klachten- of geschillencommissie is aangesloten, waardoor je dus als consument bent overgeleverd aan hun algemene voorwaarden. Samenvattend : Welhof / Witgoedtopper is een uitermate klantonvriendelijke en niet oplossingsgerichte organisatie met snel geïrriteerd personeel. Denk goed na voordat je met deze organisatie in zee gaat!

A

Aileen van Vliet

08-09-2020

0forum

wasmachine

Zaterdag avond wasmachine besteld Maandag geleverd.Zoals afgesproken naar de zolder gebracht,aangesloten en oude wasmachine mee genomen.Goede service en dat met 27 graden buiten.Ik hen de vriendelijke man een lekker flesje koud water mee gegeven.

D

den Braber

10-08-2020

0forum

Hoover wasmachine

KOOP NOOIT EEN WASMACHINE BIJ DIT BEDRIJF. ALS JE PROBLEMEN HEBT ONTWIJKEN ZE DE VRAAG EN GEVEN ZE JE EEN TELEFOONNUMMER UIT HET BUITENLAND WAT JE DAN KAN BELLEN. IK HEB GEWOON GARANTIE. ALS IK DIT GEWETEN HAD ,HAD IK NOOIT EEN WASMACHINE HIER GEHAALD

S

S

10-06-2020

0forum

koelkast

Serienummer verwijderd zodat je geen enkele garantie meer hebt. Op de site stond echter, nieuw binnen 14 dagen retour product met volledige garantie!!

G

Gws

09-02-2020

0forum

Wasmachine

Een wasmachine besteld die keurig werd geleverd op afgesproken tijd. Helaas deed hij het niet. Eerst nog een snelle reactie via de mail. Ik kon een andere uitzoeken. So far, so good. Daarna echter géén reacties meer op mijn mails. Na het lezen van deze reviews begin ik me ernstig zorgen te maken....

M

Mirjan Van Heese

08-01-2020

0forum

Koelkast

Wat een slecht bedrijf! Hebben echt schijt aan hun klanten. En plaatsen op Trustpilot een berg reviews in een wanhopige poging de echte reviews weg te poetsen. Ongelooflijk dat Trustpilot dit toelaat. De reviews die ze zelf plaatsen om de boel te besodemieteren, zijn ook nog eens door iemand geschreven die de middelbare school niet heeft afgemaakt, helemaal vol met spelfouten! Ze verkopen echt rotzooi en als er dan iets mee aan de hand is, dan doen ze niks en moet je het maar met de fabrikant uitvechten. Maar zo werkt het niet in Nederland. Mensen die ook klachten hebben over dit bedrijf, let op! Je hebt een overeenkomst met Welhof B.V./Dewitgoedtopper. Zij moeten wettelijk gezien jouw probleem oplossen en niemand anders. Je gekochte product moet meegaan zolang als dat jij redelijkerwijs mag verwachten dat dit meegaat, zegt de Nederlandse wet, burgerlijk wetboek art 7:17. Bij een koelkast is dit minimaal een paar jaar. Je kunt je ook beroepen op het Europese recht, die zegt dat een dergelijk product minimaal 2 jaar mee moet gaan. Welhof B.V. heeft als het product binnen deze periode kapot gaat, de verplichting om het product te repareren of te vervangen. Doen ze dit niet, dan kun je de koopovereenkomst laten ontbinden en moeten ze het aankoopbedrag terugbetalen. Wij gaan ze in ieder geval keihard aanpakken. En al kost het me 20x de aanschafwaarde van de koelkast aan advocaatkosten, ze gaan zich gewoon netjes aan de wet houden. Mensen die er over twijfelen om iets te kopen daar, doe het niet! Kans is groot dat het op ellende uitloopt! Ze verkopen rotzooi en lossen het vervolgens niet op.

S

Steffen

07-12-2019

1forum

Vaatwasser

Geleverde vaatwasser (B keus-nieuw-zonder verpakking geleverd-2 jaar garantie!) bleek direct na eerste ingebruikname een klein scheurtje in de kunststof bodemplaat in de hoek bij een scharnier te hebben waardoor dus lekkage ontstond . Garantie wordt vervolgens geweigerd onder het mom dat niet meer te achterhalen is bij wie de schade is ontstaan. Andere argumenten die ik te horen kreeg: "u heeft te lang gewacht met installeren" en "het is door onze technische dienst niet te repareren". Men maakt dus gebruik van omgekeerde bewijslast terwijl volgens artikel 7:18 lid2 BW de bewijslast de eerste 6 maanden bij de leverancier ligt met andere woorden alle gebreken die in de eerste 6 maanden aan het licht komen worden beschouwd als aanwezig op het moment van levering. De klantenservice is niet eens op de hoogte van deze wettelijke regels en scheept je af met de mededeling "schrijf maar een brief naar onze directie". Ik kan er met de pet niet bij dat dit bedrijf zo'n hoge waardering heeft op trustpilot. De klacht heb ik intussen doorgezet naar Webshop Keurmerk. Wordt vervolgd... Vandaag antwoord gekregen van het Webshop Keurmerk: Geachte heer, "De webshop wil het niet oplossen en hanteert ook niet onze voorwaarden wij hebben hen hierop direct geroyeerd. U kunt het beste de rechtsbijstand inschakelen en of aangifte doen. Met vriendelijke groet," Het wordt dus opschalen naar de rechtsbijstand maar ben bij deze gewaarschuwd voor deze malafide club!

R

R van der Vlugt

20-11-2019

1forum

vaatwasser

vaatwasser gekocht bij witgoedtopper.nl na een paar weken al kapot. vervolgens goed geholpen, mochten de vaatwasser omruilen, beide waren ze goed geinspecteerd volgens witgoedtopper.nl . de eerste vaatwasser had nog wat kleine rommel in het filter, kon over het hoofd gezien zijn. na drie weken ging het warmte element kapot. gemaild, we mochten hem omruilen, meerprijs van de andere vaatwasser was 6 euro, hebben we netjes gepind aan de deur. de tweede vaatwasser kwam binnen, wederom niet gecontroleerd, WEER resten in het filter, deze keer complete erwten en een stuk vlees. NA TWEE DAGEN WAS DEZE VAATWASSER OOK KAPOT. gebeld, ze gaven me de handelingen om het defect er uit te krijgen. handelingen verricht, geen resultaat, nog steeds foutmelding. Ook deze kon ik omruilen, maar alle vaatwassers waren duurder. BOVENDIEN VROEGEN ZE DEZE KEER DE HELFT VAN DE TRANSPORTKOSTEN DEZE BEDROEGEN 20 EURO ! dit kunnen wij niet betalen vanwege bewindvoering, dus zitten wij nu met de gebakken peren , een gezin met 4 kinderen kan gewoon niet zonder goede vaatwasser. Witgoedtopper.nl is dus gespecialiseerd in het verkopen van kapotte machines schijnbaar, zie overal slechte recensies. Dit bedrijf hoort mijn vaatwasser te repareren en een fatsoenlijke vaatwasser af te leveren, daar heb ik tenslotte voor betaald. ZONDER TRANSPORTKOSTEN ! mails niet beantwoorden zijn ze ook heel sterk in.

R

ronny holthuijsen

25-10-2019

1forum