NederlandReview

    Ervaringen De Telegraaf

    Wat vindt jij van De Telegraaf? Het is de krant van wakker Nederland en wordt het meeste gelezen iedere dag. Het is mooi om te zien welke verschillende mogelijkheden er allemaal zijn om een mooie krant op de deurmat te krijgen of digitaal op je tablet of computer. De Telegraaf is een krant welke er al vele jaren is en er zeer waarschijnlijk nog vele jaren zal blijven. De Telegraaf is een onderdeel van de Telegraaf Media Groep. Er zijn volop zaken waarover je kunt lezen in de krant. Ontdek wat er allemaal mogelijk is en kan. Kijk ook naar de mogelijkheden om een Telegraaf op je (digitale) deurmat te krijgen iedere dag.

    Over De Telegraaf

    De Telegraaf is een van de oudste en ook grootste kranten van ons land. Het is een onderdeel van de Telegraaf Media Groep. Dit is een van de grootste mediabedrijven van ons land. Naast de Telegraaf als krant zijn er ook radiostations (Radio Veronica, Classic FM en Sky Radio) en tal van websites waarmee ze het nieuws delen met alle Nederlanders. Het is goed om te zien hoe de krant steeds blijft vernieuwen.



    Achter het nieuws bij de Telegraaf

    De diensten van De Telegraaf

    De belangrijkste dienst welke De Telegraaf levert is natuurlijk het delen van nieuws uit binnen- en buitenland. Ze doen dit op hun website en in hun krant plus speciale uitgaven. Het is mooi om te ontdekken welke mogelijkheden er allemaal zijn om een goede krant op je deurmat te krijgen. De Telegraaf heeft verschillende abonnementen. Het begint allemaal met een proefabonnement en vervolgens kun je maandelijks abonnement kiezen. Je kunt kiezen uit een digitaal abonnement waarbij de krant je dagelijks online geleverd wordt. Je kunt de Telegraaf dan op je iPad, tablet, smartphone of laptop lezen. Natuurlijk zijn er ook de traditionele abonnementen waarbij je dagelijks de krant in de brievenbus krijgt. Op die manier kun je ook volop van de Telegraaf genieten. Start met het ontdekken van de Telegraaf door e starten met een proefabonnement!

    Klachten of tips over De Telegraaf

    Zeker als je de krant iedere dag in de brievenbus verwacht en hij is er een keertje niet, dan wil je hier natuurlijk over klagen. Er is helaas geen speciale klantenservice pagina op de website van de Telegraaf. Wel kun je via de contact pagina de contactgegevens vinden en een speciaal nummer met betrekking van de bezorging. Een klacht kan natuurlijk altijd voorkomen bij tal van bedrijven. Het is vaak belangrijker hoe een klacht wordt opgelost. Toch?

    Lees ervaringen over de telegraaf. Hoe is het nieuws, prive, weer of sectie vrouw? Hoe zijn de bezorgtijden? Dat leest u bij NederlandReview door lezers van de telegraaf!

    De Telegraaf
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (48)

    5.2
    46% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    6
    Service
    rating
    4.4
    Prijs
    rating
    5.6
    Leveren
    rating
    4.8

    Schrijf nieuwe review

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Schrijf zelf een review over De Telegraaf

    Uw beoordeling

    Abonnement Telegraaf

    Nu dik een jaar abonnee door een aantrekkelijke aanbieding. Nagenoeg altijd de krant ( op tijd) gekregen. Sinds 3 dagen niks meer….. 3 keer ( digitaal) gemeld met daarop een ( automatisch?) reply dat men de melding had genoteerd dat “ de krant te laat was bezorgd” ???? Nee, ik heb NIKS ontvangen….
    Dan maar bellen,…. Na 10 min wachten word je eraf geknikkerd.
    Alle begrip voor bv een tekort aan bezorgers maar een reactie was fijn geweest. Zeker als de laatste bezorger vantevoren al aangaf dat hij/zij ging stoppen maar geen idee had over verdere bezorging?!

    Door: Paul Bos24-09-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    7.5
    rating

    Gezelligste krant van Nederland en altijd op tijd

    In al die jaren dat ik lid ben van de Telegraaf, en dat zijn er heus heel wat (meer dan 10) heb ik misschien 1 x moeten bellen omdat mijn krant te laat was. Kijk, dan blijf je lid!

    Vind het ook de gezelligste krant van Nederland met voor mij nieuws dat van belang is en niet elitair. Ze zijn gewoon eerlijk over de dingen en dat spreekt mij aan.

    En ik vind het heel leuk dat de lijsttrekkers nu in de krant werken.

    Door: Theo Petit06-03-2017
    KarstV29-03-2020

    Na jarenlang telegraaf lezen op de pc en tablet, overgegaan op Rtl-nieuws. Hier kun je WEL alle colums lezen, geen premium-shit. Zeker ten tijde van corona is premium belachelijk!

    Leo Willemsen27-10-2020

    Zaterdag 24-10-2020 na herhaalde melding van geen krant nog per telefoon geïnformeerd en kreeg het botte antwoord de krant kan vandaag niet meer bij u bezorgd worden, maandag 26-10 krant veel te laat pas om 8.30 uur en dinsdag 27-10 2020 de krant wederom veel te laat pas om 8.15 uur, ik vind dit een vorm van contractbreuk als dit zo doorgaat zeg ik de Telegraaf op.

    H.Dekker05-12-2020

    Ik heb de hele week nog geen krant op een normaal uur ontvangen en nu zaterdag 5 december helemaal geen krant.Ik ga deze zooi opzeggen, zo ga je niet met de klanten om, je betaald wel de hoofdprijs voor deze troep.

    Th.Bond30-12-2020

    Gisteravond kwam mijn bezorger aan de deur om zijn nieuwjaarsfooi op te halen, ik gaf hem 5 euro, wat denk je vanmorgen? Geen krant, zou de fooi te laag zijn geweest? Dat is de vraag, op zaterdag krijg ik de krant om negen uur, heel vervelend, en nabezorging daar begint De Media groep niet aan, hele slechte service, ik overweeg om mijn abonnement op te zeggen.

    G.B.van Essen11-03-2021

    Diverse x (bijv Januari 2x) niet bezorgd Zaterdageditie. Gekocht lokaal a € 4,09 dus 2 x € 4,09 in mindering gebracht. Hierna kennismaking met incassobureau Plaggemars. Jarenlang trouw lezer en keek tussen de regels van het overdreven en opgeklopte nieuws door. Klaar met de arrogante werkwijze.

    J. BORGER30-06-2021

    Graag deel ik een COMPLIMENT uit aan onze bezorgster,, Hester''' ze belt altijd als de krant later komt,, stuurt ons een kerstkaartje, SUPER!!!! DAAROM HANGEN WIJ EEN TASJE AAN DE DEUR MET VERSE GROENTE VERS UIT DE TUIN!!! EEN OPSTEKER VOOR HAAR!!!!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Ik lees mijn Telegraaf

    Tevreden met mijn Telegraaf, zeker nu in verkiezingstijd, want dan vind ik het fijn om het bij een vertrouwde bron te houden. Je wordt al gauw overspoeld met informatie van tv, radio en wat al niet meer. Ik lees gewoon alleen mijn Telegraaf.

    Ik heb bovendien een hele vriendelijke bezorger die mijn krant altijd op tijd brengt en dat is ook een grote plus.

    Door: Betty Hamers27-02-2017
    Trudy 10-02-2021

    word helemaal niet goed van de Telegraaf.Op de voorpagina staan verschillende artikel wel drie keer het zelfde en dat soms wel een week lang zo krijg je een krant wel vol.Ik heb wel premium genomen anders blijf er helemaal niets over om te lezen..Door dat gedoe zou ik nooit lid worden van de Telegraaf.Verschikkelijke krant.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Telegraaf fijne krant , al jaren lid

    De Telegraaf is een fijne krant. De levering is altijd stipt en ik heb elke dag iets te lezen en te bespreken.

    De Telegraaf geeft tenminste nog veel aandacht aan echte verhalen, dat vind ik altijd goed en interessant om te lezen.

    Ik ben trouwens al jaren lid en ben van plan dat te blijven.

    Door: mw. Rijbeek23-02-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Telegraaf

    Ben op straat bij de Albert Hein erin geluisd voor 3 jaar. Ik was er even met mijn hoofd niet bij, en de aardige straat verkoper vertelde niets over een 3 jarig contract. Pas later kwam ik erachter dat als je te lang wacht met opzeggen. Je er dan definitief aan vast zit. Een hele irritante pedante helpdesk medewerkster bij de Telegraaf (na 55 minuten in de wachtrij) probeerde mij glashard wijs te maken dat ik pas na 3 jaar kan opzeggen. Terwijl er in de wet staat dat dat na 1 jaar wel kan. Ik wil echt niets meer te maken hebben met dit bedrijf. Echte penoze. Ik heb ook bij alle vrienden en kennissen de telegraaf app eraf laten halen. Hierbij roep ik ook op iedereen hetzelfde te doen. Het opzeggen is nu wel gelukt na 14 maanden. Ik ben verschillende telefoontjes van minstens 3 kwartier verder. Een digitaal opzeg formulier wat niet werkt. En een schriftelijke bevestiging die ik heb moeten betalen.

    Door: J. van Houten03-11-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    telegraaf

    Al 3 weken elke morgen een e-mail met de mededeling dat
    de krant later wordt bezorgd. Het is een middagkrant geworden.

    Geen reactie op klachten.

    Helaas het abonnement opgezegd.

    Door: M. Spekle18-10-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    4
    rating

    scherpe aanbieding op straat

    Straatverkoper praatte me een abonnement aan en ik ben er nog ingetrapt ook!
    Maar wel leuk weer eens een papieren krant thuis en het was een scherpe aanbieding.
    Maar weet nog niet of ik het ga vervolgen, want het tikt toch aardig aan, zo'n krantje thuis laten bezorgen

    Door: Schouten10-01-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Abonnement

    Na lang twisten is het uit eindelijk recht gezet en ben tevreden
    dit na aansmeren en verkeerd voorlichten door krantenverkoper een extra vrouw gekregen wat wij niet wilde na lang tour trekken is alles recht gezet ben nu weer trouwe klant

    Door: Rob Kempers27-06-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Gezeur1

    wat zit iedereen toch altijd te zeuren op de telegraaf elitair gewauwel ik vind het een topkrant het zegt teminste wat er leeft onder de mensen dus ik blijf het gewoon lezen net als mijn familie

    Door: Sjon 28-09-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Trouwe klant

    Ik ben al jaren lang een trouwe lezer van de Telegraaf. Ik vind het erg prettig lezen en ben elke dag weer op de hoogte van de ontwikkelingen in de wereld. Super!

    Door: Mw. de Waard13-04-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    7.5
    rating

    Telegraaf

    Wat een waardeloze krant. Al weken mail ik met klachten. Geen mail terug. Heb meerdere keren gebeld . Zal een paar voorbeelden noemen. Begin dit jaar lag er een pak sneeuw . Helaas kan de krant vandaag niet bezorgt worden. Natuurlijk alle begrip. Maar vervolgens een hele week geen krant. Daar na is het alleen maar erger geworden . Krant telaat. 6 dagen per week . En de laatste paar weken meerdere dagen geen krant ontvangen . Terwijl ik dit schrijf om 12.39 valt waarachtig de krant in de bus met de krant van gisteren erbij. Dat was deze week ook al op woensdag kreeg ik de krant 12.00 met de krant van dinsdag erbij. OCHTENDKRANT HÉ.
    Twee zaterdagen achter elkaar geen krant. Is niet normaal . Een fatsoenlijk antwoord van de Telegraaf krijg ik niet . Duurt niet lang dan denk ik dat er 1 keer per week 6 kranten in de bus vallen. Wat zal ik blij zijn als mijn abonnement stopt. Dat heb ik inmiddels aangevraagd . Nog geen antwoord.

    Door: Y lansink15-10-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Abonnement

    Al maanden komt de Telegraaf 4 tot 5 x per week te laat. Prijs werd ineens verhoogd met, schrik niet, 105%!! Gebeld en na ruim 35 minuten!!!! in de wacht te hebben gestaan werd ik eruit gekiept. Opnieuw gebeld en er waren 10!!! wachtenden voor me. Nog nooit zo’n klantonvriendelijkheid instantie meegemaakt. Abonnement meteen per mail opgezegd; hélemaal klaar mee.

    Door: Erger29-09-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Abonnement Telegraaf

    De krant wordt te laat of helemaal niet bezorgd

    Door: Willem 11-09-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Abonnement

    Wat een slechte service heb in dec abonnement genomen met de belofte dat hij op de camping zo worden geleverd anders zouden we het niet doen.
    Krijgen 5maanden de krant geleverd en dan op 1 september kan het niet meer.
    Je hebt abonnement afgesloten voor 3 jaar dan worden plotseling de voorwaarden veranderd.
    Telefonisch en via mail zijn ze zeer slecht te bereiken of je krijg geen antwoord.
    Ik zal deze krant nooit meer pakken en ik raad iedereen aan dit zelfde te doen.
    Ze komen de belofte echt niet na

    Door: Dekkers 02-09-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3
    rating

    abonnee krant

    Eigenlijk zijn er helemaal geen goede punten bij de Telegraaf, als je de klantenservice belt om je abonnement te beëindigen krijg je standaard een bandje met : u heeft nog 10 wachtende voor u, als je dan aan de beurt bent dan word de verbinding verbroken. mail je naar het mediahuis dan krijg je geen antwoord, mail je naar de klanten service of via een contact formulier dan word er ook niet gereageerd. Als een contract afloopt met de telegraaf dan zou je verwachten dat het daadwerkelijk stopt, bij de telegraaf niet die zadelen je zonder toestemming op met een duur abonnement waarvoor je haast het dubbele moet neertellen. opzeggen lukt niet zie verhaal boven. niet betalen of te laat met betalen dan hoor je ze ook niet want dan heb je meteen een incassobureau in je nek. krijg je een dag je krant niet bezorgd dan word er doodleuk gezegd dat je een dag later mag betalen (wat ook nergens op slaat) kortom ik zal blij zijn als ik word verlost van die K.U.T krant en zijn slechte klantenservice. De dag dat dit gebeurd hang ik de vlag uit!

    Door: T.Rensen26-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2.5
    rating

    Abonnement

    Een abonnement krijgen gaat snel, maar als je opzegt. Incaaeren ze gewoon door terwijl je geen krant ontvangt ook niet digitaal.
    Telefonisch niet te bereiken, alleen via app en in de eerste zin wordt gelijk gedriegd met het incassobureau. Hoe klein kan een ‘groot’ bedrijf zijn.

    Door: Pongers06-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    6
    rating

    Abonnement De Telegraaf

    Heb een abonnement bij de Telegraaf. Al meer dan een jaar is het kommer en kwel tav de bezorging. De laatste maanden is het helemaal dramatisch. De krant komt meer niet dan wel. Wat mij helemaal steekt is dat de Telegraaf dit niet accuraat oppakt. Steeds weer de mededeling dat het abonnement doorloopt of dat het verrekend zal worden. Wat heb ik daar aan?! Ook de mededeling dat ik de krant toch ook digitaal kan lezen, slaat nergens op. De krant is namelijk bestemd voor iemand van bijna 80 die helemaal geen Internet heeft. Telegraaf, schaam je! Het is echt schandalig hoe jullie met klanten omgaan. Iets extra's doen om de klant te compenseren voor alle tijd, kosten en frustratie die dit geeft heeft opgeleverd, doen jullie niet meer aan. Ik dacht toch echt dat jullie een dalend ledenaantal hadden... Hoe zou dat nou komen?

    Door: Marco20-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2.5
    rating

    Premium artikelen (digitaal)

    Premium artikelen niet digitaal te lezen -klantenservice slecht bereikbaar -telkens zelfde riedeltje >>>> er zijn erg veel wachtenden voor u.

    Klantenservice ( beter GEEN SERVICE) reageert niet op mails - ben heel lang abonnee geweest papier en digitaal -nu alleen digitaal maar ga daar ook mee stoppen wat een flut organisatie!!!!!!!

    Door: Kamermans24-06-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Digitaal abonnement Telegraaf

    Opzeggen is dramatisch, op 21-2-2021 bevestiging ontvangen van opzegging, leveringen gaan gewoon door.
    Na vragen per mail (telefonisch niet bereikbaar) antwoord op 11-6 dat digitaal abonnement.
    Op 12-6 wederom opzegging verstuurd met rode kaart automatische incasso.
    Op 21-6 nog steeds geen bericht, telefonisch niet bereikbaar.

    Door: L. Nugteren21-06-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    Abonnement

    Alleen maar min punten.
    Verkeerde informatie .
    Beloofd krant te bezorgen
    Geen krant ontvangen 6x in een maand.
    Elke keer beloven ze dat het goed gaat en het word alleen maar slechter

    Door: Ans18-06-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    FAQ

    Is De Telegraaf een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 48 ervaringen geplaatst over De Telegraaf. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5.2 gekregen, waarbij 46% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is De Telegraaf actief?

    De Telegraaf is vooral actief in de categorie Online shop en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Multimedia & Bladen

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van De Telegraaf gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.