NederlandReview

    Ervaringen Coolblue

    Ze doen ‘alles voor een glimlach’. Maar hoe doen ze dat? En is dat genoeg voor jou om je elektronica en andere gear aan te schaffen bij Coolblue? Lees voordat je een grote (of kleine) aankoop doet, hoe anderen Coolblue hebben beoordeeld. Gaan ze echt een glimlach op jouw gezicht toveren of wordt het eerder een van frustratie doordrongen grijns?

    Over Coolblue

    Coolblue is een grootaanbieder van consumer goods en werd opgericht in 1999. Voor zo ongeveer elke productsoort hebben ze een domein, in totaal zijn dat 325 gespecialiseerde webshops (and counting). Ook voor wie liever in een fysieke winkel aankopen doet, is er Coolblue. Er zijn onder andere winkels in Amsterdam, Utrecht, Eindhoven, Groningen en Rotterdam. Hier kun je ook producten laten klaarleggen, repareren en persoonlijk advies krijgen. Maar wat voor producten bieden ze dan aan? Nou, van alles. Computer & tablets; Telefonie; Beeld & geluid; Huishouden & wonen; Foto & video; Koken & tafelen; Printers & netwerk; Tuin & klussen; Sport & reizen; Navigatie & auto; Speelgoed & games; en Verzorging. En dat zijn slechts de populairste categorieën.

    Coolblue, alles voor een glimlach? Ze leggen zelf even uit hoe ze dat doen in dit filmpje!

    Diensten van Coolblue

    Zoals gezegd doet Coolblue ‘alles voor een glimlach’. Dat zit hem soms in leuke details. Als je iets besteld, krijg je het toegezonden in een doos. Zover is het nog erg normaal. Maar die verpakking van Coolblue is meer dan een doos, je kunt er vaak allerlei leuke dingen mee doen, zoals er dingen mee uitscheuren (een deurhanger bijvoorbeeld) of mee bouwen. Dat is op zijn minst een glimlach waard natuurlijk, alleen al het idee. Wat ook een glimlach op je gezicht kan toveren is de playlist die je krijgt als je Coolblue belt; deze is helemaal opgebouwd uit allemaal liedjes waar het woord wachten (of varianten daarop) zijn verwerkt. Leuk natuurlijk, voor de oplettende luisteraar. Uiteraard zijn niet alleen deze geestige details de enige vormen van service die Coolblue biedt. Zo is er de ‘vandaag besteld, morgen in huis’-service, die we vaker zien bij bedrijven, maar zich dan beperkt tot bijvoorbeeld 22.00 of zelfs 17.00. Coolblue is anders; hier is vandaag ook echt vandaag: Voor 23.59 besteld, is morgen in huis. Daarnaast is de thuisbezorging zeven dagen per week. Bovendien is zowel het verzenden als het retourneren geheel gratis en geldt een bedenktermijn van veertien dagen. Mede door diensten als deze is Coolblue door Thuiswinkel beoordeeld als Beste webwinkel 2015 (en ze kregen die prijs toen zeker niet voor de eerste keer). Betalen kan overigens op meerdere veilige manieren: iDeal, creditcard, vooruitbetaling of betalen bij de postbode (rembours), bezorging kan tegen bijbetaling op afspraak of zelfs ’s avonds op dezelfde dag (Coolblue VandaagNog®); gewone bezorging, zelfs op zondag, is gratis.

    Klachten over Coolblue

    Als je contact wilt leggen met Coolblue voor vragen, problemen, klachten of omdat je nieuwsgierig bent naar dat leuke wachtmuziekje, dan zijn er legio manieren. Direct advies (en dus die liedjes) krijg je via de telefonische klantenservice (lokaal nummer), zeven dagen per week geopend (m.u.v. feestdagen) tot 23.59. Ook kun je je vraag stellen op Facebook, Twitter, WhatsApp of nog met e-mail. Maar zelf kun je ook al veel te weten komen via je online account (bestelstatus, openstaande facturen, retouren bekijken, producten retourneren, et cetera).

    Kreeg jij die glimlach op je gezicht van Coolblue? Laat hier je review achter!

    Onafhankelijke ervaringen over coolblue! Betrouwbaar en snel met leveren? Goede winkels? Lees beoordelingen van consumenten die u voorgingen op NederlandReview.nl!

    Coolblue
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (109)

    6,8
    61% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    7,4
    Service
    rating
    5,8
    Prijs
    rating
    7,4
    Leveren
    rating
    6,6

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Samsung combi magnetron

    Mijn moeder heeft via Coolblue een Samsung inbouw combi oven gekocht voor ruim 600 euro. De oven werkt niet naar behoren en ze wordt geweigerd te helpen. Er is 2 keer een monteur van Samsung geweest die allebei hebben gezien dat de oven niet goed werkt. Coolblue weigert geld terug te geven of het apparaat om te ruilen. Echt belachelijk dit! Leg je zo veel geld neer voor iets wat niet werkt en word je de rug toe gekeerd! Hele slechte service en reclame.

    Door: Tessa08-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    laptop van meer dan 1000 euro

    Ik heb dus mijn laptop voor reparatie opgestuurt. Er zitten wat gebruikerssporen maar waar het om draaide.
    Er zit een los contact in daardoor maakt de oplader slecht contact waardoor de oplader gedraaid is kaar nog werkt.
    Er mist een toets en er is een hoekje beschadigd. (Dingen die niet gerepareerd hoeven te worden het draait om het los contactje)

    Het punt is ik krijg te horen dat het daardoor buiten de garantie valt. Dus ik zal moeten betalen.
    Nu geven ze mij 3 opties en zeggen erbij dat als ik binnen 7 dagen niet reageer de laptop vernietigd wordt.
    1.de laptop wordt vernietigd
    2.of ik betaal 40 euro en de laptop wordt teruggestuurd
    3. Of ik laat (alles repareren) en niet alleen waar het om draait los contactje, en dat kost 185€.
    Ik voel me hier aardig in het nou gedreven aangezien er hier vanuit een machtspositie gehandeld wordt.

    Conclusie zonder het echtte probleem vermeld te hebben uberhaubt. Zoveel mogelijk geld willen verdienen op de laptop.
    Als ik naar een auto monteur ga voor een kapotte voorlamp en hij zegt meneer we helpen je alleen als we je auto een volledige beurt mogen geven voor tien keer zoveel en anders moet je geld betalen of vernietigen we je auto zou je dat fijn vinden?

    Door: marco30-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    7
    rating

    Asus vivobook flip

    Perfect tot het fout gaat.

    Tweedekans laptop besteld en prettig verrast om te zien dat een gratis officepakket mee geleverd zou worden. ( bij tweedekans producten worden actie producten niet meegeleverd...dus dacht ik..leuke deal) Na de aankoop kreeg ik ook nog een mail over hoe ik het officepakket kan installeren.
    Laptop geleverd...tot mijn verbazing zonder officepakket.

    Lang verhaal kort te maken....volgens de klantenservice geen actie producten bij een tweedekans product ondanks hun verkoop advertentie en mail over hoe ik kon inloggen met officepakket.

    10 euro voucher of product terug sturen...geen excuses voor het verkeerde berichtgeving op hun site of het sturen van een mail over inloggen met office.

    Intussen heb ik een officepakket bij een concurrent aangeschaft en zij zijn een trouwe klant die meer dan 1000 euro heeft bested bij hun kwijt.

    Door: Kelvin24-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    7,5
    rating

    Magnetron

    Magnetron besteld en tijdens het bestelproces werd aangegeven dat het oude apparaat meegenomen zou worden. Dit was belangrijk voor mij aangezien mijn moeder het oude apparaat niet zelf kan verwijderen. Realiteit was dat PostNL de magnetron kwam afleveren en toch echt niet van plan was het oude apparaat mee te nemen. Begrijp ik. Coolblue is telefonisch niet te bereiken ivm enorme wachttijden en op mijn mail wordt niet gereageerd. Laatste keer dat ik bij Coolblue heb besteld.

    Door: D. Appel03-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    Koelkast, fornuis, droger, magnetron

    Het gaat steeds slechter

    Een aantal jaren met plezier bij Coolblue gekocht. Het gaat echter steeds slechter met het bedrijf. De laatste ervaring is van het niveau prutsers: alles werkt langs elkaar heen en de klant staat in de kou.

    Mijn eigen ervaring? Zeer recent (augustus) een aantal huishoudelijke apparaten tegelijkertijd gekocht. Wat duurder (inmiddels) dan bij anderen, maar goed. De levering is werkelijk een grote nachtmerrie: een kapot apparaat, een verkeerd apparaat en vervolgens 70 euro extra armer, zes keer vrij nemen, zes afspraken verder, zes keer meer dan een half uur aan de lijn gehangen (soms een heel uur), heel veel excuses en bijna infantiel vrolijk begrip.

    Tenslotte de dubbele frustratie van de sigaar uit eigen doos vanwege het aanbod (per mail) om maar liefst (!) 50 euro retour te krijgen van de 70 die je eerder onterecht hebt betaald. Als je dan via de klacht reageert op hun antwoord, hoor je helemaal niets meer (klachten overigens naar mt-klantenservice@coolblue.nl) . Het aanbod is kennelijk ook nog onderweg want voorlopig nog niets gezien.

    Hoezo glimlach Coolblue? Schaam je. Op korte tijd heeft meer dan 10% van je klanten je als slecht of zeer slecht beoordeeld inclusief deze trouwe klant. Het is nog nooit zo slecht geweest. Het wordt tijd dat hier wat aan gedaan wordt.

    Door: Rene22-08-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    3,5
    rating

    Laptop

    Geweldige service, laptop zoon gaf problemen op zijn eerste schooldag, de ontzettend vriendelijke dame aan de telefoon kwam gelijk met de oplossing, de laptop mocht gelijk geruild worden in de winkel, zodat de volgende schooldag gestart kon worden zonder problemen. Wij naar de winkel en ook daar zijn we zeer super vriendelijk geholpen.
    Inderdaad alles met een glimlach. Bedankt.

    Door: Rene21-08-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    Samsung s9

    Na 3 uur te hebben gewacht op een koerier die niet kwam, heb ik de bestelling gecancelled. De telefoon zelf in de coolblue winkel gehaald, vervolgens zeggen ze dat de telefoon is afgeleverd en storten dus geen geld terug. Ik ben dus opgelicht door coolblue heb 1 telefoon en 2 keer betaald.

    Door: Dick Mars 09-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    4
    rating

    Ventilator

    Alles voor een glimlach, nou dat spreekt aan. We bestellen een ventilator. En inderdaad deze wordt vlot bezorgd. Helaas voldoet hij niet aan onze verwachtingen. We pakken hem, volledig ongebruikt weer snel in en sturen hem terug. Netjes ingepakt in de originele verpakking en bescherming.
    Krijgen we vervolgens van Cool Blue foto's van een beschadigde geretourneerde ventilator kado met als positieve geste dat we toch nog 70% van het bedrag terug krijgen.
    Dat vinden wij natuurlijk helemaal niet positief. Kloppen die foto's wel, is hij niet bij hen beschadigd. Bij ons is het niet gebeurd in ieder geval. Maar bellen, mailen het helpt allemaal niets. Retourneren is onze verantwoordelijkheid en daarmee is de kous af.
    Het is wat ons betreft wel een grimlach geworden en Coolblue een klant armer.

    Door: Agnes de Boer04-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5
    rating

    Airco

    Gisteren een airco besteld om 10:30 bij coolblue twv 600 euro. In eerste instantie was er al iets fout gegaan omdat we geen orderbevestiging hadden ontvangen nadat we betaald hadden. Partner gebeld en 50 minuten in de wacht gestaan eindelijk medewerker aan de lijn. Deze geeft aan dat de airco gewoon morgen uitgeleverd gaat worden. Dus dag erna in huis zou je denken. Maar we kregen geen leverings gegevens. Dus is mijn partner vandaag gaan bellen. Nadat hij 45min in de wacht heeft gestaan eindelijk een medewerker aan de lijn. Nu blijkt dat er iets fout is gegaan bij Coolblue en hebben ze onze airco aan iemand anders verkocht. Geen probleem zou je denken stuur je een andere. Maar nu is hij uitverkocht! Vervolgens is het alternatief over 3 dagen je geld terug of een andere airco uitzoeken echter geen 5 jaar garantie zoals we in eerste instantie zouden hebben en geen raamafdichtingsset zoals bij de door ons bestelde airco wel aanwezig was. Dus even nog een €70 bijleggen. Meer kon Coolblue niet bieden. Uiteindelijk onder druk gezet een keuze te maken anders werd het gesprek beëindigd. De airco zou morgen geleverd worden, vervolgens werden we terug gebeld dat het pas maandag word! Door wederom een fout bij Coolblue. Dit hadden wij nooit als vaste klant van Coolblue verwacht. Totaal geen medeleven of tegemoetkoming. We hebben nu een heel naar gevoel overgehouden aan Coolblue en vinden dit erg jammer.

    Mvg Josje, Pascal Asselmans en onze kleine man.

    Door: Pascal Asselmans22-06-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5
    rating

    Koelkast en vriezer

    Voor 24.00 uur bestellen is de volgende dag leveren belooft Coolblue. Precies om die reden dacht ik een week voor mijn vakantie nog een vriezer en koelkast te bestellen bij coolblue. Na het bestellen bleek dat de volgende dag niet geleverd kon worden en de dagen daarna evenmin. Pas op vrijdag zou het spul komen. Op vrijdag kwam hij vervolgens niet op het beloofde tijdstip. Vervolgens bleek bij de track n trace dat het wat later kwam. Elke keer dat ik daar weer keek, zou het weer even later komen. Dit ging door tot ik om 22.15 uur belde en te horen kreeg dat het niet meer ging lukken. Ze hadden zoveel bestellingen. Ik vind dit schandalig slechte service en de beloofde snelheid van levering op de site maakt het extra gênant. Ik zal niet snel meer bestellen bij Coolblue.

    Door: Faber01-06-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    Alecto DVM-200 babyfoon

    Babyfoon Alecto DVM-200 teruggestuurd zorgvuldig verpakt in de originele verpakking i.v.m. zeer klein bereik. Geld teruggevraagd. Binnen 30 dagen terugsturen geen probleem geeft CoolBlue aan; wel een probleem dus. Van de betaalde 169 Euro kreeg ik nog maar 119 Euro terug omdat de babyfoon "beschadigd" zou zijn. Gevraagd naar foto's van de verpakking om te kunnen beoordelen hoe de beschadiging zou kunnen zijn veroorzaakt. Die waren er niet!!
    Een waardeloze afhandeling van CoolBlue!!! Zag later op hun site dat de door mij teruggestuurde babyfoon als gebruikt werd verkocht voor 137 Euro!! Verdienen er dus op en gaan een nieuwe klant doodleuk het inferieure product aanbieden. Mij zijn ze als klant kwijt en waarschijnlijk de nieuwe eigenaar van deze babyfoon ook.

    Door: Coen Mulders31-05-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    HP 953 XL cartridges

    Verkopen kunnen ze goed, maar als je met problemen zit, beroepen ze zich op de "wet". Ik heb bij Coolblue een HP Officejet Pro 8710 gekocht. Prima ding. Daarbij heb ik met veel haast na een week print cartridges gekocht. Toen ik de gele cartridge nodig had bleek die kapot te zijn. Ik had de bon niet meer en men kon alleen de aankoop in het systeem zien als "onbekende klant". Het was niet genoeg dat ik de week van aankoop aan kon geven en daarvoor de printer had gekocht die die specifieke cartridges neemt. "Volgens de wet" hoeft Coolblue niets te doen zonder originele verkoop bon. Ook konden ze mij geen losse gele cartridge verkopen, alleen een compleet setje van 4. Nou Coolblue Rotterdam Goudsesingel, als dat jullie zogenaamde klantvriendelijkheid is, zien jullie me er nooit meer.

    Door: Richard Wulff30-05-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Een Miele wasmachine

    Meer dan fantastische service
    Meer dan fantastische service! De pomp van mijn oude machine was kapot gegaan waardoor deze vol met water stond en ik deze niet leeg kon laten lopen. Volgens voorschriften mag deze machine alleen zonder water worden meegenomen door de bezorgers van Coolblue. Dit is door de bezorgers fantastisch opgelost door het water buiten in de put te laten leeglopen. Zo konden ze de machine toch meenemen en sloten er een prachtig nieuwe machine voor in de plaats. Deze jongens verdienen alle lof!

    Door: Ria28-05-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    Wasmachine

    Belabberde service. Kapotte wasmachine geleverd, waarna ik zelf de na bezorging mocht betalen (15 dagen later pas geleverd)!
    Uren aan de telefoon, 3 x vrij vragen voor werk en geen enkele vergoeding noch excuses ontvangen.

    Belabberde service!

    Slechte bezorgers die tot 2x toe verkeerd hebben aangesloten.

    Niet over te spreken.

    Door: Eef Kleiss27-05-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Slechte garantie

    Super slechte garantie en service , product is 14 april 2019 gekocht en nu moet ik 3 weken wachten op reparatie ?
    Dit betreft een terrasverwarmer en deze heeft geen nut als het zomer is voordat deze gerepareerd is. Van armoede gisteren bij jullie een nieuwe gekocht.
    Dit is zeer triest, leveren kan wel binnen 6 uur maar garantie 0,0

    Door: Geenen21-05-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6
    rating

    wasmachine Samsung EcoBubble WW80J6403EWIEN

    2,5 jaar geleden een wasmachine gekocht bij Cool Blue, alles perfect, zeer tevreden, tot deze nu bijna 2 weken geleden stuk ging, meteen Cool Blue gebeld, alles doorgegeven, er zou zo snel mogelijk actie ondernomen worden maar het werkt zo, van de klanten service gaat het naar de backoffice en dan pas naar Samsung en dan naar Servilux, iedereen is druk en heeft een paar dagen nodig om dit te verwerken, het heeft bij elkaar 1,5 week geduurd voor de monteur er was en het eind is nog niet in zicht want hij kon het niet meteen verhelpen, had geen nieuwe printplaat bij zich. Maar wat er ook gebeurt de klantenservice van Cool Blue blijft echter super vriendelijk, er wordt gesuggereerd dat ze je gaan helpen en je tegemoet gaan komen maar ze kunnen niets beloven, ze vinden het heel vervelend, alle begrip, bla,bla,bla, Excuses worden gemaakt maar ze bieden je echt geen oplossing, het moet allemaal via Samsung en dat is een ramp op zich. 2 weken zonder wasmachine is geen pretje, ik heb Cool Blue gevraagd om een nieuwe Miele en wat ik dan bij moest betalen, zij geven geen kortingen en tijdelijk een andere wasmachine hebben ze niet. Als iets buiten de garantie valt moet je niet bij Cool Blue zijn, je staat er echt alleen voor !

    Door: Harry10-05-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6,5
    rating

    Waardeloos

    Trampoline van €560 besteld. Hele dag bezig geweest om in elkaar te zetten. Bij het plaatsen in het gat breekt het frame finaal door. Van cool Blue de opdracht gekregen om uit elkaar te halen en terug in de doos te stoppen. Zit je niet op te wachten na de hele dag zweten om in elkaar te zetten. Cool Blue dacht niet mee in mogelijkheden: hulp bij uit elkaar halen was geen optie, deels in elkaar laten zitten was geen optie, helft van het geld terug krijgen om de goede onderdelen te kunnen houden was geen optie. Totaal geen bereidheid om tot een andere oplossing te komen. Enige mogelijkheid was de eis van cool Blue om de hele trampoline zelf uit elkaar te halen en te laten ophalen. Uiteindelijk dat hele ding weer uit elkaar gehaald, retouropdracht gemaakt via de site, melding gekregen dat ze vandaag zouden komen ophalen. Krijgen we niet zoals afgesproken een planningsmail, dus weer gebeld. Blijken we niet meegenomen te zijn in de planning! Al een hoop werk en telefoontjes eraan besteed, €560 lichter, en nog steeds geen fatsoenlijke oplossing. Nooit meer Cool blue voor ons en ik raad iedereen af zaken met ze te doen! Als het allemaal goed gaat is er niks aan de hand, maar is er iets kapot dan bieden ze totaal niets.

    Door: Mirjam05-05-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    "Nooit meer leverbaar"

    Ik wil waarschuwen voor de praktijken van deze webshop. Helaas staat integriteit niet in het beoordelingslijstje. "Nooit meer leverbaar" Het gaat hierbij te vaak om splinternieuwe net op de markt gebrachte producten. En toch nooit meer leverbaar. Coolblue, zo hebben wij ontdekt doet dit bij alle producten waar ze niet genoeg op verdienen. De klant wordt vervolgens verder geleid naar een B product, ouder product of heel ander product. Probeer maar eens uit door eerst de website van de fabrikant te bezoeken, het laatste model te kiezen en proberen of Coolblue kan leveren. Neen dus. We hebben ook nepwebsites ontdekt waar geen enkel artikel op voorraad is. Vervolgens wordt je doorgeleid naar de website van Coolblue. Ik adviseer iedereen grondig op het product dat je zoekt te Googlen. Neem geen genoegen met het magere assortiment van Coolblue. Die glimlach is vooral voor hen zelf.

    Door: bert22-04-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    9
    rating

    waardeloos

    bestel een artikel vrijdag voor zaterdag tussen 12.00 en 15.00
    tijd zending dus extra kosten om half vier gebeld was nr 28 de
    bezorger was bij no 17 dit noemt cool blue een tijd zending .
    helaas moeten annuleren was cadeau voor werknemer deze
    is nu echt niet blij bedankt cool bleu .

    Door: r.bogaard Bogaard20-04-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5,5
    rating

    nieuwe oortelefoons

    Mijn nieuwe oortelefoon was 1 dag later dan dat ze hadden gezegd, maar toch snel geleverd vind ik. Op andere sites was de levertijd sowieso langer. En ik had 's avonds laat pas besteld. Normaal zijn ze wel 1 dag later altijd in huis. Alles weer leuk verpakt en ze waren goedkoper dan andere winkels. Ik koop hier vaker dingen omdat ze vaak het goedkoopste zijn en een snelle levertijd hebben. En ik vaak geen zin heb om de deur uit te gaan naar een winkel..

    Door: Thomas11-04-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    9
    rating

    Schrijf zelf een review over Coolblue

    Uw beoordeling