NederlandReview

    Ervaringen Coolblue

    Ze doen ‘alles voor een glimlach’. Maar hoe doen ze dat? En is dat genoeg voor jou om je elektronica en andere gear aan te schaffen bij Coolblue? Lees voordat je een grote (of kleine) aankoop doet, hoe anderen Coolblue hebben beoordeeld. Gaan ze echt een glimlach op jouw gezicht toveren of wordt het eerder een van frustratie doordrongen grijns?

    Over Coolblue

    Coolblue is een grootaanbieder van consumer goods en werd opgericht in 1999. Voor zo ongeveer elke productsoort hebben ze een domein, in totaal zijn dat 325 gespecialiseerde webshops (and counting). Ook voor wie liever in een fysieke winkel aankopen doet, is er Coolblue. Er zijn onder andere winkels in Amsterdam, Utrecht, Eindhoven, Groningen en Rotterdam. Hier kun je ook producten laten klaarleggen, repareren en persoonlijk advies krijgen. Maar wat voor producten bieden ze dan aan? Nou, van alles. Computer & tablets; Telefonie; Beeld & geluid; Huishouden & wonen; Foto & video; Koken & tafelen; Printers & netwerk; Tuin & klussen; Sport & reizen; Navigatie & auto; Speelgoed & games; en Verzorging. En dat zijn slechts de populairste categorieën.

    Coolblue, alles voor een glimlach? Ze leggen zelf even uit hoe ze dat doen in dit filmpje!

    vandaag

    Diensten van Coolblue

    Zoals gezegd doet Coolblue ‘alles voor een glimlach’. Dat zit hem soms in leuke details. Als je iets besteld, krijg je het toegezonden in een doos. Zover is het nog erg normaal. Maar die verpakking van Coolblue is meer dan een doos, je kunt er vaak allerlei leuke dingen mee doen, zoals er dingen mee uitscheuren (een deurhanger bijvoorbeeld) of mee bouwen. Dat is op zijn minst een glimlach waard natuurlijk, alleen al het idee. Wat ook een glimlach op je gezicht kan toveren is de playlist die je krijgt als je Coolblue belt; deze is helemaal opgebouwd uit allemaal liedjes waar het woord wachten (of varianten daarop) zijn verwerkt. Leuk natuurlijk, voor de oplettende luisteraar. Uiteraard zijn niet alleen deze geestige details de enige vormen van service die Coolblue biedt. Zo is er de ‘vandaag besteld, morgen in huis’-service, die we vaker zien bij bedrijven, maar zich dan beperkt tot bijvoorbeeld 22.00 of zelfs 17.00. Coolblue is anders; hier is vandaag ook echt : Voor 23.59 besteld, is morgen in huis. Daarnaast is de thuisbezorging zeven dagen per week. Bovendien is zowel het verzenden als het retourneren geheel gratis en geldt een bedenktermijn van veertien dagen. Mede door diensten als deze is Coolblue door Thuiswinkel beoordeeld als Beste webwinkel 2015 (en ze kregen die prijs toen zeker niet voor de eerste keer). Betalen kan overigens op meerdere veilige manieren: iDeal, creditcard, vooruitbetaling of betalen bij de postbode (rembours), bezorging kan tegen bijbetaling op afspraak of zelfs ’s avonds op dezelfde dag (Coolblue VandaagNog®); gewone bezorging, zelfs op zondag, is gratis.

    Klachten over Coolblue

    Als je contact wilt leggen met Coolblue voor vragen, problemen, klachten of omdat je nieuwsgierig bent naar dat leuke wachtmuziekje, dan zijn er legio manieren. Direct advies (en dus die liedjes) krijg je via de telefonische klantenservice (lokaal nummer), zeven dagen per week geopend (m.u.v. feestdagen) tot 23.59. Ook kun je je vraag stellen op Facebook, Twitter, WhatsApp of nog met e-mail. Maar zelf kun je ook al veel te weten komen via je online account (bestelstatus, openstaande facturen, retouren bekijken, producten retourneren, et cetera).

    Kreeg jij die glimlach op je gezicht van Coolblue? Laat hier je review achter!

    Onafhankelijke ervaringen over coolblue! Betrouwbaar en snel met leveren? Goede winkels? Lees beoordelingen van consumenten die u voorgingen op NederlandReview!

    Coolblue
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (322)

    5.6
    100% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    6.8
    Service
    rating
    4.2
    Prijs
    rating
    6.2
    Leveren
    rating
    5.4

    Schrijf nieuwe review

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Schrijf zelf een review over Coolblue

    Uw beoordeling

    wil jij ook op elke willekeurige aankoop korting krijgen ga dan naar deze link en schrijf je in

    wil jij ook op elke willekeurige aankoop korting krijgen ga dan naar deze link en schrijf je in

    cashbackkorting.nl/u/194467315

    Voorbeeld




    Stel u boekt een reis van € 1000 bij een reisorganisatie. Als u dit via een cashbacksite doet ontvangt u 4% cashbackkorting, wat u dus ongeveer € 40,- oplevert. Dit tegoed wordt bijgeschreven op uw account bij de cashbacksite en kunt u daarna uit laten betalen naar uw bankrekening.

    Cashback kortingen zijn er voor vele verschillende producten en diensten. Bij bijna iedere webwinkel is een cashback te krijgen.

    Om gebruik je van te maken moet je het naar de volgende link gaan:

    cashbackkorting.nl/u/194467315

    je komt niet voor vervelende verrassingen te staan of ingewikkelde voorwaarden

    bovenin kan je lid worden Bovendien krijg je dan ook extra een welkomsbedrag

    : Meld je aan
    Meld je gratis aan op cashbackkorting.nl/u/194467315
    Er wordt automatisch een persoonlijk account voor je aangemaakt en je hebt direct toegang tot alle webshops en de beste online deals!
    Meld je nu aan en krijg direct 7,50 CashCoins op jouw account gestort!

    2
    Stap 2: Log in
    Zorg altijd dat je bent ingelogd op cashbackkorting.nl/u/194467315 voordat je een aankoop doet bij één van de aangesloten webshops. Alleen dan kunnen wij jouw aankopen registreren en korting geven.


    Stap 3: Zoek je shop
    Zoek in het uitgebreide aanbod van aangesloten webshops en zie direct hoeveel korting jij van cashbackkorting.nl/u/194467315 krijgt. Heb je jouw shop gevonden? Klik op de groene button en shop met korting!


    Stap 4: Doe je aankoop
    Bestel de gewenste producten en/of diensten in de webshop, zoals je gewend bent, en reken af. Je doet jouw aankoop dus gewoon op de website van de aangesloten webwinkel. cashbackkorting.nl/u/194467315 registreert automatisch de naam van de webshop en het totale aankoopbedrag (zodat we kunnen berekenen hoeveel korting je van ons krijgt). We registreren niet welke producten en/of diensten je koopt.


    Stap 5: Krijg geld terug!
    Jouw aankopen en de korting die jij hiervoor van Cashbackkorting.nl ontvangt, worden geregistreerd in jouw persoonlijk account op: cashbackkorting.nl/u/194467315

    Jij kan dus altijd zien hoeveel tegoed je hebt opgebouwd en wanneer je dit kan laten storten op jouw rekening!

    Door: remco27-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Wasmachine Haier

    Wij waren altijd tevreden van Coolblue tot onze laatste aankoop. We kochten op 8 juli jl. een wasmachine van het merk Haier, waar we aanvankelijk heel tevreden over waren. Het wasresultaat en het gebruiksgemak voldeden aan onze verwachtingen. Tot vorige week toen bleek dat de wasmachine plots veel meer geluid maakte dan gewoonlijk. We controleerden de filters en de trommel maar er waren nergens obstakels. Bij een volgende wasbeurt maakte de machine een hels lawaai tijdens het centrifugeren. We besloten dadelijk te stoppen met het gebruik van de machine om schade te voorkomen. We namen contact op met Coolblue en na drie dagen wachten kregen we te horen dat een herstelling mogelijk was op 5 oktober (drie weken na de vaststelling). Daar wij een groot gezin hebben en wij onmogelijk zolang kunnen wachten vragen wij een oplossing van Coolblue. Toen volgde de koude douche Coolblue stelt voor een nieuwe wasmachine te kopen en die gewoon terug te sturen binnen de 30 dagen. Zo kunnen wij wassen en we zouden ons geld van die machine terug krijgen? Ons vertrouwen is nu helemaal weg. Dit is een voor ons totaal onaanvaardbaar voorstel. 2x een "nieuwe" machine aanschaffen? Kregen wij wel een nieuwe machine? Toen we ons ongenoegen lieten merken kregen we ook nog te horen dat als onze machine binnen de maand was stuk geweest we gewoon hadden kunnen retourneren. Wij zijn zwaar teleurgesteld in de naservice van Coolblue en van Haier die instaat voor de herstelling. Voor ons nooit meer. Een machine die al binnen de 2 maanden stuk is? En dan geen enkele poging van Coolblue om de hersteldatum naar voor te schuiven. Weinig klantvriendelijk en zeker niet alles voor een glimlach.

    Door: Ingrid Van Empten27-09-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    7.5
    rating

    Mio cyclo 400 navigatie

    Nog met mijn mond half open van verbazing schrijf ik deze review. Het gaat om de bevestiging van de navigatie die niet deugde en de lompe manier waarop ik behandeld ben door cool blue. Coolblue vond ik altijd een fijn bedrijf qua snelle afhandeling en goede service maar nu heb ik een minder prettige ervaring met ze en ik leg hieronder uit waarom.
    Omdat ik het belangrijk vind dat het navigatie apparaat goed aan mijn fiets bevestigd werd heb ik daarnaast een Mio Performance Mount Plus besteld.
    Bij aankomst zag ik dat dit product niet paste op de mio cyclo en heb het geretourneerd. Ik ging ervan uit dat de bijgeleverde standaard houder zijn werk wel zou doen maar dit bleek niet het geval te zijn.

    Ik heb volgens de instructie het apparaat geïnstalleerd. Vervolgens tijdens een normale rustige fietstocht is dat ding eraf gevallen toen ik over een hobbeltje heen reed.

    Dit was voor mij duidelijk productieschade die zich binnen een maand heeft gemanifesteerd. Het afdichtingsdopje van het oplaad connector was ook niet al te stevig en was er binnen een dag vanaf. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat deze mio er bij iedereen zomaar afvalt, dus had ik goede hoop dat ze me een nieuwe zouden toesturen zodat ik zo snel mogelijk kon vertrekken.
    Dit bleek niet het geval te zijn en ik voelde me tijdens het gesprek behoorlijk afgescheept en de lompe behandeling hebben mij flink geraakt. Voor mij geen cool blue meer!!

    Door: Saarein28-08-2020
    Cisca Vrenegoor27-01-2021

    2 cartige besteld een ontvangen Hang al 17 min aan de lijn krijg geen Contact

    Margreet Woudsma06-09-2021

    Ik heb mijn product na 2e reparatie en maanden verder nog niet eens terug ontvangen. Geld terug word telkens afgewezen. Wat een slecht bedrijf.

    EP28-09-2021

    Klantendienst stelt niets voor. Operators die standaard zinnetjes opnoemen en al even standaard mails schrijven voor elk probleem. Geen enkel persoonlijk of probleemoplossend gesprek. Enkel wij vinden het ook vervelend voor u????? Blijkbaar niet dus. Wij gaan naar een speciaalzaak waa de klant wel correct wordt geholpen. Producten terug sturen binnen de maand als ze je niet aanstaan of als ze al defect zijn is GEEN oplossende service. Dan maar verzekeringen verkopen om van je kapotte en gebruikte toestellen af te geraken?

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    7.5
    rating

    Samsung DV80TA220AE wasdroger

    Afgelopen week hebben wij een wasmachine en een droger gekocht die al snel geleverd zouden worden. De dag voordat wij de producten geleverd zouden krijgen, zagen wij online dat de prijs €50 gezakt was. Wij hebben even gebeld en de dame aan de lijn zei direct dat ze dit ging regelen voor ons. We werden even in de wacht gezet waarna de dame terug kwam en haar excuus aanbood voor het 'lange' wachten. Hiervoor kregen we een voucher extra van €30. Dit had van ons echt niet gehoeven maar dit laat natuurlijk wel zien wat een goede service Coolblue biedt. Helaas werkte onze nieuwe wasdroger niet. Met geen enkele mogelijkheid werd onze was droog. Zelfs nog met de Samsung servicelijn gebeld maar die verwezen ons toch door naar Coolblue. Na één belletje stond nog geen 24 later jullie blauwe bus weer voor de deur, met een nieuwe wasdroger. Ik vind jullie service echt niet beter kunnen! In deze tijd van enorme concurrentie is dit echt waar Coolblue het verschil mee maakt, ik zal om deze reden altijd hier mijn huishoudelijke apparaten blijven bestellen, al een is ergens anders misschien een paar euro goedkoper, goede service is echt heel erg fijn. Deze service had niet beter gekund, bedankt Coolblue!

    Door: Maaike de Zeeuw 13-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Stofzuiger

    Stofzuiger binnen 1 jaar voor de 3e keer stuk. Maar coolblue laat je hem gewoon voor de derde keer voor dezelfde reparatie opsturen. Wat een slechte service zeg.

    Door: Ellen 23-10-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    Vaatwasser

    Snelle levering, maar nu product kapot en de service is vreselijk. Geen klant of servicegerichte oplossing. Steeds er zelf achteraan bellen. Lange wachttijden bij klantenservice en vervolgens word de verbinding verbroken en moet je weer opnieuw bellen en zt je weer meet als 45 min aan de telefoon. Zeer slechte service!!

    Door: Nijstad 23-10-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5.5
    rating

    Magnetron van Coolblue

    Ik doe altijd goed mijn huiswerk voor ik ergens iets bestel. Maar Coolblue ken ik al jaren, ik bestel hier veel omdat ze vaak goedkoper zijn dan mediamarkt en Conrad. Ik kijk namelijk altijd gewoon waar het telkens het goedkoopst is, het scheelt soms echt veel. Raar...

    Onlangs een magnetron besteld, gewoon de goedkoopste die ze hadden, want wat kan mij het schelen. Toch een beetje huiverig omdat het kennelijk toch wel eens fout gaat hier ((al had ik dat zelf nog nooit meegemaakt....), maar gelukkig ging het voor mij wederom weer gewoon prima. Ik was even bang dat coolblue was veranderd met de jaren, sommige bedrijven worden een beetje laks met service als het een tijd goed gaat hoor je wel eens, maar gelukkig niet voor mij hier.

    De magnetron kreeg ik een dag na het bestellen keurig in huis, verzendkosten waren gratis (raar dat dat niet overal altijd is tegenwoordig, je moet goed opletten!) en de verpakking in orde. Het is een simpel apparaat, kan niet zoveel, maar dat is ook wat ik wilde. Heb er net een tosti mee gemaakt en alles werkt naar behoren. Dus gelukkig wederom een goede ervaring, het gaat kennelijk nog altijd goed hier bestellen.

    Door: Hanne 23-05-2017
    Jeroen28-05-2020

    Totaal niet klantvriendelijk! Spullen besteld voor een serieus bedrag. Alles op voorraad volgens de website. Krijg ik een mail dat een deel toch niet leverbaar is. En of ik als klant zelf de klantenservice wil bellen. Echt de omgekeerde wereld. Klantenservice de hele dag door geprobeerd te bellen. Is onmogelijk om erdoor te komen! Dan maar een mail gestuurd. Zou binnen 24 uur een reactie krijge. Staat nog beloofd bij. Natuurlijk totaal geen reactie. Enkel weken geleden grote problemen M.b.t. het leveren van goederen. Meer dan 1 week later dan de afspraak was. Dit is de laatste keer dat ik besteld heb bij Coolblue! En ga nu mijn bestelling annuleren! En nooit meer een bestelling doen bij het zeer klantonvriendelijke Coolblue.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Niet klantvriendelijk

    Nee ik koop er niet meer. Wij wonen in het buitenland en kunnen daarom onze BTW terug krijgen als we iets meenemen naar het land waar we ingeschreven staan en belasting betalen. Op Schiphol laat je de spullen en bon/paspoort en ticket controleren en krijg je een stempel op de bon. Deze stuur ik dan naar de desbetreffende winkel, zo ook nu voor het eerst naar Coolblue. Ik krijg geen reactie (email adres staat op de begeleidende brief) dus ook geen geld. Dan maar zelf informeren.Nee mw. wij doen het via Vatfree.com. Daar een account aangemaakt (Engelstalig alleen maar) en moest weer alles doen wat op Schiphol al was gedaan. Kopie pp en legitimatie van het land waar ik woon. Vatfree neemt dan 1/3 van mijn BTW voor de moeite. Met andere woorden, Coolblue vindt het te veel werk om zelf te doen en laat de koper betalen!
    Gelukkig zijn er genoeg andere winkels die het rechtstreeks doen en dat noem ik nog eens service. Zelfs kleine winkels maken het geld binnen 2 weken over. Vatfree heeft er 40 werkdagen voor nodig! Ik ben dus uitgekocht bij Coolblue.

    Door: Marlene van der Willigen22-11-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    8
    rating

    Service kan letterlijk niet beter, dank. Glimlach.

    Ik heb al ontzettend vaak besteld bij hen, altijd echt betrouwbaar, echt heel erg goed, snel geleverd, ken geen beter bedrijf dan deze mensen. De service is ongelofelijk hoog, medewerkers zijn zo relaxt aan de telefoon en echt bereid om te helpen.
    Vandaag contact gehad over een printer van het merk HP, die weer eens niet wilde doen waar ze voor gemaakt zijn, namelijk printen. Eerst gepoogd contact te krijgen met HP, (niet gelukt uiteraard, die haten mensen, blijkt uit alles dat ze doen en leveren, proberen ons het leven zuur te maken, te krenken, ;-) ).
    Daarna gedacht laat ik Coolblue eens proberen waar ik hem had besteld. Die dame die ik aan de lijn had, die kreeg een zwaar gefrustreerde kerel aan de telefoon en die was zo goed in haar werk, begripvol, rustig, beetje humor, heeft alles uitgezocht en bleek dat deze HP niet met mijn modem samen kon (HP??). Ik heb een ander merk gekozen, uiteraard weer bij Coolblue!

    Coolblue: verstand van zaken, service kan letterlijk niet beter, dank. Glimlach.

    Door: remco13-03-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Laptoptassen retourneren bij Coolblue

    laptoptas besteld bij coolblue. zo'n mooie leren, was een aanbieding. maar bij de levering bleek de tas beschadigd. van die krassen en het leer was op sommige plaatsen ruwig. niet mooi. en zeker niet wat we hadden verwacht.

    Coolblue was gelukkig heel coulant en stuurde een nieuwe laptoptas toe. Je mag hier best een lange tijd retourneren, 30 dagen geloof ik, dus we hadden gelukkig de tijd.

    Maar die nieuwe tas had ook van die schoonheidsfoutjes. Wel minder dan die eerste, die was echt te erg, maar toch ook vlekken en krassen. Gewoon niet mooi.

    Dus helaas, we hebben beide tassen teruggestuurd en nu heel ergens anders een hele andere tas gekocht. Misschien lag het aan het merk ofzo, of het was een restpartij.

    Jammer want we hadden ons op deze tas verheugd, maar ik ben wel positief over de retourvoorwaarden van Coolblue en dat ze ons zo snel een nieuwe tas hadden toegestuurd. Dus wat dat betreft tevreden.

    Door: Bram01-03-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Vaatwasser

    Als er een bokaal bestond voor slechtste bedrijf van 2021, zou Coolblue deze winnen. Ze zijn zeer slecht berijkbaar voor klanten. Klantenservice doet geen enkele moeite voor de klanten. Coolblue heeft eigen regels en heeft mailing aan Consumenten rechten. Wil je hier wat kopen, zorg dan eerst dat je een rechtsbeistand verzekering hebt. Bij problemen zul je deze nodig hebben.

    Door: Stanley Collem19-10-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5.5
    rating

    AEG warmtepompdroger.

    Gaten vallen in trommel AEG droger. Coolblue haalt schouders op.
    Gekocht bij Coolblue, AEG warmtepompdroger. Na 2 en een half jaar vallen er gaten in de trommel. (kunststof). Garantie na 2 jaar verlopen, AEG en Coolblue halen schouders op. Droger niet intensief gebruikt altijd netjes en zorgvuldig mee omgegaan. Ik mag toch verwachten dat mijn droger langer als 2 jaar mee kan???

    Door: René Vrouenraets18-10-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    8
    rating

    Een Siemens grote inbouwkoelkast

    Het product werd geplaatst in de ruimte. Dat gebeurde zonder problemen. Ze weigerden echter de deur volledig te plaatsen, terwijl er wel voor was betaald.
    Ik heb dat doorgegeven. Omdat er verder niets gebeurde, hebben we het zelf maar opgelost.
    Toen bleek dat het niet goed was gegaan, zou ik een korting of kortingsbon krijgen. die moet ik dus nog krijgen. Ook geen reactie op mijn klacht bij een manager. De service is gemiddeld een 2,5. Dat lijkt mij nog te hoog. Eens maar nooit meer.!!!

    Door: Henk Teunisse18-10-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    whirpool wasmachine

    gebruiksaanwijzing in alle talen van Europe maar geen duidelijke voor een 81 jarige vrouw die graag betere uitleg heeft want na alles geprobeerd te hebben lukt het niet de mchine aan de gang te krijgen.<

    Graag duidelijke uitleg mag telefonisch mondeling of per email

    maar ik zou nu graag na ee week willen wssen.

    Park Boswijk 453 971 AH Doorn Mw. M. van Bergeijk

    Door: M. van Bergeijk18-10-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    7
    rating

    Veripart VPCM20

    Kan ik ook nul sterren geven? "Alles voor een glimlach"? De service laat je tranen met tuiten huilen.

    Ik bestel een "beste koop"-combimagnetron die Coolblue zelf aanraadt. Binnen een paar weken is de glasplaat gebarsten. De glasplaat kan niet worden vervangen. Ik moet met het loodzware ding op de fiets omdat Coolblue het OOK AL NIET komt ophalen.

    Vervolgens krijg ik exact hetzelfde type opnieuw geleverd en vandaag zit er een barst over de hele lengte van de glasplaat. En WEER kan ik op de fiets 20 kilo apparaat naar het postkantoor gaan brengen (het postnl-punt was ook not amused).

    Geld terug kan niet meer want 30 dagen zijn verstreken. Ondeugdelijke producten en waardeloze service. NOOIT meer koop ik iets bij Coolblue en mijn familie en vrienden ook niet meer, zij zijn ook erg geschrokken van deze waardeloze service.

    Door: Marieke van de Weijer17-10-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Vaatwasser

    Na ongeveer 10 maanden geeft deze regelmatig, maar niet altijd een storing. Coolblue is nauwelijks berijkbaar en doet niets. In ongeveer een week of 6 twee maal een monteur langs geweest en de storing zit er nog steeds in. De slogan van deze is "Alles voor een Glimlach" nauw deze is bij ons niet meer aanwezig. Dus kortom; wil je iets kopen zonder service, zonder glimlach en wil je veel gezijk, ben je hier aan het juiste adres.

    Door: Collem16-10-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    6.5
    rating

    Samsung BRB26602FWW/EFgeen

    geen pluspunten
    bezorgbewijs via mail ontvangen, met paraaf van Tom de chauffeur,ik
    heb nooit iets gezien en getekend, heel slordig

    Door: Robert Muller16-10-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    Wasmachine Haier

    Zowel Coolblue als de producent hebben een klantvriendelijkheid die zwaar beneden peil is en zelfs als het product bij normaal gebruik kapot gaat, dan zijn zij niet thuis en wimpelen ze de schuld ervan heel graag af op de klant. Ik zou iedereen afraden om producten te kopen via Coolblue en het merk Haier nooit aan te schaffen. Allemaal troep en ellende!

    Door: Simone 15-10-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Atag vaatwasser

    In eerste instantie een tweede keus vaatwasser besteld en bij aflevering incompleet waren geen voorpoten. Uiteindelijk een nieuwe besteld maar moest wel bezorgkosten betalen want had hem nodig en kon niet nog een week wachten.
    Bij aflevering was het teveel moeite voor de chauffeur om hem ergens 4 meter verder te plaatsen ondanks in het bezit zijn van een hondje. Bij het meenemen van de oude vaatwasser liet hij deze vallen waardoor er 2 beschadigen in de vloer zijn gekomen.
    Nooit meer Coolblue!

    Door: Harry van der Poel14-10-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    samsung s21 ultra (sept 2021)

    Pas op met Coolblue, berichtgeving omtrent inruilacties e.d. komt en verschijnt, ik wilde een oude telefoon inruilen, EUR 100,- terug, actie die loopt via Samsung, maar ben op dag 31 de winkel ingelopen. Helaas meneer.. Via Samsung kan het nog wel, fijne service.. Servicepunt Arnhem moet sowieso worden bekeken, moest erg lang wachten.

    Door: SamsungLiefhebber09-10-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    7.5
    rating

    FAQ

    Is Coolblue een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 322 ervaringen geplaatst over Coolblue. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5.6 gekregen, waarbij 100% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Coolblue actief?

    Coolblue is vooral actief in de categorie Online shop en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Persoonlijke verzorging, Sport & Outdoor, Wonen, Elektronica, Multimedia & Bladen

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Coolblue gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.