NederlandReview

    Ervaringen Coolblue

    Ze doen ‘alles voor een glimlach’. Maar hoe doen ze dat? En is dat genoeg voor jou om je elektronica en andere gear aan te schaffen bij Coolblue? Lees voordat je een grote (of kleine) aankoop doet, hoe anderen Coolblue hebben beoordeeld. Gaan ze echt een glimlach op jouw gezicht toveren of wordt het eerder een van frustratie doordrongen grijns?

    Over Coolblue

    Coolblue is een grootaanbieder van consumer goods en werd opgericht in 1999. Voor zo ongeveer elke productsoort hebben ze een domein, in totaal zijn dat 325 gespecialiseerde webshops (and counting). Ook voor wie liever in een fysieke winkel aankopen doet, is er Coolblue. Er zijn onder andere winkels in Amsterdam, Utrecht, Eindhoven, Groningen en Rotterdam. Hier kun je ook producten laten klaarleggen, repareren en persoonlijk advies krijgen. Maar wat voor producten bieden ze dan aan? Nou, van alles. Computer & tablets; Telefonie; Beeld & geluid; Huishouden & wonen; Foto & video; Koken & tafelen; Printers & netwerk; Tuin & klussen; Sport & reizen; Navigatie & auto; Speelgoed & games; en Verzorging. En dat zijn slechts de populairste categorieën.

    Coolblue, alles voor een glimlach? Ze leggen zelf even uit hoe ze dat doen in dit filmpje!

    vandaag

    Diensten van Coolblue

    Zoals gezegd doet Coolblue ‘alles voor een glimlach’. Dat zit hem soms in leuke details. Als je iets besteld, krijg je het toegezonden in een doos. Zover is het nog erg normaal. Maar die verpakking van Coolblue is meer dan een doos, je kunt er vaak allerlei leuke dingen mee doen, zoals er dingen mee uitscheuren (een deurhanger bijvoorbeeld) of mee bouwen. Dat is op zijn minst een glimlach waard natuurlijk, alleen al het idee. Wat ook een glimlach op je gezicht kan toveren is de playlist die je krijgt als je Coolblue belt; deze is helemaal opgebouwd uit allemaal liedjes waar het woord wachten (of varianten daarop) zijn verwerkt. Leuk natuurlijk, voor de oplettende luisteraar. Uiteraard zijn niet alleen deze geestige details de enige vormen van service die Coolblue biedt. Zo is er de ‘vandaag besteld, morgen in huis’-service, die we vaker zien bij bedrijven, maar zich dan beperkt tot bijvoorbeeld 22.00 of zelfs 17.00. Coolblue is anders; hier is vandaag ook echt : Voor 23.59 besteld, is morgen in huis. Daarnaast is de thuisbezorging zeven dagen per week. Bovendien is zowel het verzenden als het retourneren geheel gratis en geldt een bedenktermijn van veertien dagen. Mede door diensten als deze is Coolblue door Thuiswinkel beoordeeld als Beste webwinkel 2015 (en ze kregen die prijs toen zeker niet voor de eerste keer). Betalen kan overigens op meerdere veilige manieren: iDeal, creditcard, vooruitbetaling of betalen bij de postbode (rembours), bezorging kan tegen bijbetaling op afspraak of zelfs ’s avonds op dezelfde dag (Coolblue VandaagNog®); gewone bezorging, zelfs op zondag, is gratis.

    Klachten over Coolblue

    Als je contact wilt leggen met Coolblue voor vragen, problemen, klachten of omdat je nieuwsgierig bent naar dat leuke wachtmuziekje, dan zijn er legio manieren. Direct advies (en dus die liedjes) krijg je via de telefonische klantenservice (lokaal nummer), zeven dagen per week geopend (m.u.v. feestdagen) tot 23.59. Ook kun je je vraag stellen op Facebook, Twitter, WhatsApp of nog met e-mail. Maar zelf kun je ook al veel te weten komen via je online account (bestelstatus, openstaande facturen, retouren bekijken, producten retourneren, et cetera).

    Kreeg jij die glimlach op je gezicht van Coolblue? Laat hier je review achter!

    Onafhankelijke ervaringen over coolblue! Betrouwbaar en snel met leveren? Goede winkels? Lees beoordelingen van consumenten die u voorgingen op NederlandReview!

    Coolblue
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (144)

    6.4
    56% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    7
    Service
    rating
    5.2
    Prijs
    rating
    7
    Leveren
    rating
    6.2

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Magnetron van Coolblue

    Ik doe altijd goed mijn huiswerk voor ik ergens iets bestel. Maar Coolblue ken ik al jaren, ik bestel hier veel omdat ze vaak goedkoper zijn dan mediamarkt en Conrad. Ik kijk namelijk altijd gewoon waar het telkens het goedkoopst is, het scheelt soms echt veel. Raar...

    Onlangs een magnetron besteld, gewoon de goedkoopste die ze hadden, want wat kan mij het schelen. Toch een beetje huiverig omdat het kennelijk toch wel eens fout gaat hier ((al had ik dat zelf nog nooit meegemaakt....), maar gelukkig ging het voor mij wederom weer gewoon prima. Ik was even bang dat coolblue was veranderd met de jaren, sommige bedrijven worden een beetje laks met service als het een tijd goed gaat hoor je wel eens, maar gelukkig niet voor mij hier.

    De magnetron kreeg ik een dag na het bestellen keurig in huis, verzendkosten waren gratis (raar dat dat niet overal altijd is tegenwoordig, je moet goed opletten!) en de verpakking in orde. Het is een simpel apparaat, kan niet zoveel, maar dat is ook wat ik wilde. Heb er net een tosti mee gemaakt en alles werkt naar behoren. Dus gelukkig wederom een goede ervaring, het gaat kennelijk nog altijd goed hier bestellen.

    Door: Hanne 23-05-2017
    Jeroen 28-05-2020

    Totaal niet klantvriendelijk! Spullen besteld voor een serieus bedrag. Alles op voorraad volgens de website. Krijg ik een mail dat een deel toch niet leverbaar is. En of ik als klant zelf de klantenservice wil bellen. Echt de omgekeerde wereld. Klantenservice de hele dag door geprobeerd te bellen. Is onmogelijk om erdoor te komen! Dan maar een mail gestuurd. Zou binnen 24 uur een reactie krijge. Staat nog beloofd bij. Natuurlijk totaal geen reactie. Enkel weken geleden grote problemen M.b.t. het leveren van goederen. Meer dan 1 week later dan de afspraak was. Dit is de laatste keer dat ik besteld heb bij Coolblue! En ga nu mijn bestelling annuleren! En nooit meer een bestelling doen bij het zeer klantonvriendelijke Coolblue.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Niet klantvriendelijk

    Nee ik koop er niet meer. Wij wonen in het buitenland en kunnen daarom onze BTW terug krijgen als we iets meenemen naar het land waar we ingeschreven staan en belasting betalen. Op Schiphol laat je de spullen en bon/paspoort en ticket controleren en krijg je een stempel op de bon. Deze stuur ik dan naar de desbetreffende winkel, zo ook nu voor het eerst naar Coolblue. Ik krijg geen reactie (email adres staat op de begeleidende brief) dus ook geen geld. Dan maar zelf informeren.Nee mw. wij doen het via Vatfree.com. Daar een account aangemaakt (Engelstalig alleen maar) en moest weer alles doen wat op Schiphol al was gedaan. Kopie pp en legitimatie van het land waar ik woon. Vatfree neemt dan 1/3 van mijn BTW voor de moeite. Met andere woorden, Coolblue vindt het te veel werk om zelf te doen en laat de koper betalen!
    Gelukkig zijn er genoeg andere winkels die het rechtstreeks doen en dat noem ik nog eens service. Zelfs kleine winkels maken het geld binnen 2 weken over. Vatfree heeft er 40 werkdagen voor nodig! Ik ben dus uitgekocht bij Coolblue.

    Door: Marlene van der Willigen 22-11-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    8
    rating

    Service kan letterlijk niet beter, dank. Glimlach.

    Ik heb al ontzettend vaak besteld bij hen, altijd echt betrouwbaar, echt heel erg goed, snel geleverd, ken geen beter bedrijf dan deze mensen. De service is ongelofelijk hoog, medewerkers zijn zo relaxt aan de telefoon en echt bereid om te helpen.
    Vandaag contact gehad over een printer van het merk HP, die weer eens niet wilde doen waar ze voor gemaakt zijn, namelijk printen. Eerst gepoogd contact te krijgen met HP, (niet gelukt uiteraard, die haten mensen, blijkt uit alles dat ze doen en leveren, proberen ons het leven zuur te maken, te krenken, ;-) ).
    Daarna gedacht laat ik Coolblue eens proberen waar ik hem had besteld. Die dame die ik aan de lijn had, die kreeg een zwaar gefrustreerde kerel aan de telefoon en die was zo goed in haar werk, begripvol, rustig, beetje humor, heeft alles uitgezocht en bleek dat deze HP niet met mijn modem samen kon (HP??). Ik heb een ander merk gekozen, uiteraard weer bij Coolblue!

    Coolblue: verstand van zaken, service kan letterlijk niet beter, dank. Glimlach.

    Door: remco 13-03-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Laptoptassen retourneren bij Coolblue

    laptoptas besteld bij coolblue. zo'n mooie leren, was een aanbieding. maar bij de levering bleek de tas beschadigd. van die krassen en het leer was op sommige plaatsen ruwig. niet mooi. en zeker niet wat we hadden verwacht.

    Coolblue was gelukkig heel coulant en stuurde een nieuwe laptoptas toe. Je mag hier best een lange tijd retourneren, 30 dagen geloof ik, dus we hadden gelukkig de tijd.

    Maar die nieuwe tas had ook van die schoonheidsfoutjes. Wel minder dan die eerste, die was echt te erg, maar toch ook vlekken en krassen. Gewoon niet mooi.

    Dus helaas, we hebben beide tassen teruggestuurd en nu heel ergens anders een hele andere tas gekocht. Misschien lag het aan het merk ofzo, of het was een restpartij.

    Jammer want we hadden ons op deze tas verheugd, maar ik ben wel positief over de retourvoorwaarden van Coolblue en dat ze ons zo snel een nieuwe tas hadden toegestuurd. Dus wat dat betreft tevreden.

    Door: Bram 01-03-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Afzuigkap

    Heb een afzuigkap besteld bij coolblue op dinsdag En extra gevraagd voor aanlevering op zaterdag maar krijg de afzuigkap waarschijnlijk maandag Ik bestel normaal altijd bij BOL.COM nog nooit problemen mee gehad VOOR MIJ NOOIT MEER COOLBLUE MET EEN MOOIE RECLAME OP DE TV

    Door: Carla 11-07-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Air pods

    AirPods tonen al vanaf het begin problemen. Diverse keren reset en opnieuw aangesloten. Geen verbetering. Nog geen half jaar oud. Het antwoord van de service-afdeling is dat ze te beschadigd zijn aan te buitenkant en ze het daarom niet meer doen. Maar wat er dan kapot is krijgen we niet te horen. Zelfs tot 3x toe geen antwoord en er wordt verwezen naar de reparatienota die er ook niet bij zit. Een service met een glimlach is makkelijk te verstrekken als je standaard mailtjes stuurt zonder oplossing. Een barst in mijn telefoonscherm wil toch ook niet zeggen dat de telefoon het niet meer doet!

    Door: Tactor 13-06-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    6
    rating

    Asus vivobook flip

    Perfect tot het fout gaat.

    Tweedekans laptop besteld en prettig verrast om te zien dat een gratis officepakket mee geleverd zou worden. ( bij tweedekans producten worden actie producten niet meegeleverd...dus dacht ik..leuke deal) Na de aankoop kreeg ik ook nog een mail over hoe ik het officepakket kan installeren.
    Laptop geleverd...tot mijn verbazing zonder officepakket.

    Lang verhaal kort te maken....volgens de klantenservice geen actie producten bij een tweedekans product ondanks hun verkoop advertentie en mail over hoe ik kon inloggen met officepakket.

    10 euro voucher of product terug sturen...geen excuses voor het verkeerde berichtgeving op hun site of het sturen van een mail over inloggen met office.

    Intussen heb ik een officepakket bij een concurrent aangeschaft en zij zijn een trouwe klant die meer dan 1000 euro heeft bested bij hun kwijt.

    Door: Kelvin 24-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    7.5
    rating

    Nieuwe router van Apple, gelukkig snelle levering

    Vorige week zaterdagavond hebben wij een router besteld bij Coolblue van het merk Apple, de Apple Airport Express.

    Onze router had namelijk kuren gekregen, het internet werkte niet meer en wij werken allebei thuis, en moeten voor ons werk altijd online zijn. Een goede internetverbinding is daarvoor essentieel en daarom hebben we bij Coolblue deze router gekocht, omdat zij beloofden een dag later al, zelfs op zondag, te leveren. Dat moet je altijd maar afwachten natuurlijk; menig maal zijn wij teleurgesteld door leveranciers.

    Gelukkig is het deze keer echter helemaal goed gegaan. Zondagmiddag, rond 15u, kregen wij de router in huis geleverd met de post. We hebben deze snel kunnen installeren en daarmee snel aan het werk gekund. Gelukkig werd de snelle levering die was beloofd hier dus wel nageleefd. Daarom vijf "sterren" voor de levering van deze Airport Express

    Door: router 29-04-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    "Nooit meer leverbaar"

    Ik wil waarschuwen voor de praktijken van deze webshop. Helaas staat integriteit niet in het beoordelingslijstje. "Nooit meer leverbaar" Het gaat hierbij te vaak om splinternieuwe net op de markt gebrachte producten. En toch nooit meer leverbaar. Coolblue, zo hebben wij ontdekt doet dit bij alle producten waar ze niet genoeg op verdienen. De klant wordt vervolgens verder geleid naar een B product, ouder product of heel ander product. Probeer maar eens uit door eerst de website van de fabrikant te bezoeken, het laatste model te kiezen en proberen of Coolblue kan leveren. Neen dus. We hebben ook nepwebsites ontdekt waar geen enkel artikel op voorraad is. Vervolgens wordt je doorgeleid naar de website van Coolblue. Ik adviseer iedereen grondig op het product dat je zoekt te Googlen. Neem geen genoegen met het magere assortiment van Coolblue. Die glimlach is vooral voor hen zelf.

    Door: bert 22-04-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    9
    rating

    Bestellen bij Coolbue

    Hallo allemaal,
    .
    Ik heb al meerdere dingen besteld bij Coolblue, zoals een nieuwe grote televisie en nu net een nieuwe oven. Telkens weer vind ik het een prima webshop. Ik had een paar specifieke vragen over die oven, omdat ik niet alles kan aansluiten bij mij thuis. Daar heb ik toen contact voor opgenomen met Coolblue en ik vond dat ze me goed te woord stonden en daardoor heb ik hier weer besteld. Ook vind ik het fijn dat hun assortiment zo groot is en altijd goedkoop. Soms weet ik al precies wat ik hebben moet en dan koop ik het vaak hier, want het is vaak net weer iets goedkoper. Ik kies vaak Coolblue of Mediamarkt, afhankelijk van de prijs. Maar hier vind ik de service wel weer beter. Ik had wel een keer dat de levering een dag werd uitgesteld, dat vond ik toen wel een beetje jammer. Maar ja, dat kan gebeuren kennelijk.

    Groetjes,
    Maartje

    Door: Maartje 12-02-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Ipad pro 2020

    Coolblue laat behoorlijke steken vallen

    Op 6 april ipad pro besteld. Na week of 2 begon de ipad krom te worden. Ivm corona crisis kon ik niet eerder langs gaan, wel had ik al melding gemaakt. Ik ben vandaag langs gegaan bij Coolblue met ipad. Wat zij mij aanboden was de ipad op te sturen tegen betaling en werd er al gezegd dat mogelijk er reparatiekosten aan verbonden waren, nl rond de 400,— euro. Heel knap, dus zonder een aanwijzing van reden krom trekken werd al over kosten gesproken, ipv een klantvriendelijke oplossing. Op zijn minst had ik verwacht, dat ipad kosteloos opgestuurd zou kunnen worden, vooral ivm garantie. Hiermee wil ik duidelijk maken dat na 30 dagen omruilgarantie, het paradepaardje van Coolblue, De service ook stopt.dit was mijn laaste bestelling bij coolblue

    Door: Nuccio 09-06-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    6
    rating

    koffiezetapparaat

    Wij hebben een koffiezetapparaat gekocht bij coolbleu, hij zou op zaterdag geleverd worden, volgens de track en tracé werd het maar uitgesteld, een WhatsApp gestuurd naar de klantenservice waar helaas geen antwoord op kwam. De volgende dag contact opgenomen en een vriendelijke medewerker stond mij te woord en gaf aan dat het pakket retour was gemeld en dus ook niet op transport voor de volgende dag zou gaan, ter compensatie is er 10 euro op het account toegevoegd en heeft deze medewerker direct het pakket voor dinsdag op transport gezet. Na een dag wachten weer gebeld want de bestelling was nog steeds niet binnen. Er werd aangegeven dat mijn bestelling niet meer zou komen omdat het retour stond gemeld en daarbij stond money back. Wat vreemd is omdat niemand daarom heeft gevraagd. Ik heb deze medewerker ook aangegeven dat ik dit een vreemde zaak vindt, we hebben gewoon een track en tracé gehad en krijgen berichtjes binnen hoelaat de bezorger komt, 6 berichten op precies te zijn, mijn man vrij neemt (geen inkomsten op deze dag) en de bezorging komt niet. Nu zit ik zelf de gehele dag thuis en wederom komt er geen bezorging, de medewerker zou dit uitzoeken. Het geld staat teruggestort op de rekening, maar er komt een mail binnen dat er dus gemeld is dat het pakket is geweigerd, de dag van de bezorging, mijn man was de gehele dag thuis, een dag inkomsten misgelopen en dan zou het pakket geweigerd zijn? Ik vindt dit een slechte zaak......

    Door: Monica 28-04-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    TV The One Philips Ambilight , Miele Stofzuiger + Miele XL stofzuigzakken

    Zeer vriendelijk
    Zeer spontaan
    Zeer goede prijzen
    Heel veel keuze
    Vlotte service
    Zeer gemakkelijke site

    Door: Jurgen christiaens 22-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Laptopsteun

    Altijd heel tevreden geweest echter zoals met zoveel bedrijven op het moment als het te goed gaat vergeten ze de service!

    Door: Bjorn Streuper 14-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    5
    rating

    Keuken apparaat

    Slechte service en klachtafhandeling. Slechte levering product en beschrijving op de site klopt helemaal niet.
    Vervolgens wel de fouten toegeven, maar geen oplossing bieden. Super slecht behandeld. Nooit meer.

    Door: Maaike 10-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3
    rating

    Tado Smart Thermostat Starter Kit + duopack Smart Radiator Thermostat

    Ik heb meerdere malen iets bij Coolblue gekocht, maar bij mijn meest recente aankoop is de service me zwaar tegen gevallen. Ik had een Tado Smart Thermostat Starter Kit + duopack Smart Radiator Thermostat voor 199 euro gekocht. Bij het installeren bleek dat ik de Smart Radiator niet kon gebruiken voor de kamers waar ik dat van plan was. Derhalve wilde ik alleen de duopack retourneren. Dit bleek onmogelijk omdat beide leveringen als één pakket zijn gekocht. Ik moest óók de slimme thermostaat die ik al had geïnstalleerd mee terugsturen (en een tijdje zonder thermostaat zitten). Dit terwijl beide onderdelen in losse verpakkingen geleverd worden en ook los via hun website verkocht worden. Via meerdere e-mails en via telefoon besproken, maar Coolblue was onvermurwbaar en inflexibel op dit punt. Tot zover alles met een glimlach!! De enige oplossing was dat ik een losse slimme thermostaat extra zou bestellen en betalen (149 euro) en die dan samen met de duopack Smart Radiator zou doen retourneren. Lekker dan!

    Door: S. van Veen 16-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    6.5
    rating

    exspresso machine massage apparaat telefoon

    ik koop een massage apparaat en een koffie machine .
    die massage apparaat was veel te groot doe de doos open wij hadden hem ik de winkel enkel op een scherm gezien hebben geen voorbeeld er van raar maar ja dus kijken er in 60 A 70 cm lang nee die hoeven we niet breng hem terug ik betaal altijd alles contant nee binnen 3 werk dagen geld terug waarom ik heb toch ook meteen en contant betaald nee u krijgt het op u rekening is dit u naam en rekening nr laat die meneer zien op een scherm je ja dat klopt krijg na 2 dagen een mail we kunnen u niet terug betalen want we hebben u rekening nr niet ik bel ja zegt een meisje raar het staat gewoon in u gegevens na 3 dagen krijg ik het geld terug .
    exspresso machine daar een kopje geproefd heel heel sterk maar je kan hem minder zetten mooi doet u die maar 309 euro thuis het leek wel thee maling stond op ze fijnst koffie op de sterkste stand maar toch thee ipv koffie oke breng hem terug weer binnen 3 werk dagen krijg je je geld terug ik nee ik leg er 150 euro bij en koop een anderen nee dat kan niet . weer een mail we hebben u rekening nr niet nou dan wordt je toch gek he van dat soort figuren na 3 werk dagen nog geen geld terug ik koop er nooit maar dan ook nooit meer wat al is dit de laatste winkel in Nederland.

    Door: Bart Lassooy 10-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    6
    rating

    tablet

    23:58 uur de bestelling afgerond, dag erna niet geleverd zoals beloofd. Klantenservice helpt je niks verder en is onvriendelijk

    Door: Michel 08-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2.5
    rating

    elektrische tandenborstel

    Ik had mijn bestelling (een elektrische tandenborstel) gisteravond besteld. Deze is vanmiddag bij mij afgeleverd. Keurig op tijd!

    Ik had eerder een mindere ervaring waarbij het een dag te laat was geleverd.
    Maar deze keer dus helemaal goed gegaan.
    Had wederom voor Coolblue gekozen omdat deze zelfde tandenborstel elders gewoon duurder was. Dus de gok gewaagd. Ik wilde een specifiek type en merk namelijk.
    Blij dat het nu goed is gegaan. Het kan dus wel!!

    Door: Peter 07-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    diversen

    De belofte om de dag erop te leveren als je voor 23.59 bestelt, wordt steeds vaker niet nagekomen. Leveringen door PostNL komen steeds vaker te laat aan. Alles voor een glimlach, Coolblue? Doe dan iets aan je contract met PostNL: zelfs je medewerkers geven toe dat er veel klachten over zijn.

    Door: John 07-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3
    rating

    Schrijf zelf een review over Coolblue

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is Coolblue een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 144 ervaringen geplaatst over Coolblue. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 6.4 gekregen, waarbij 56% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Coolblue actief?

    Coolblue is vooral actief in de categorie Online shop en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Persoonlijke verzorging, Wonen, Elektronica, Multimedia & Bladen, Sport & Outdoor

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Coolblue gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.