Coolblue
Alle reviewsCoolblue
Alle reviews (451)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
wasdroger
Op zaterdag de nieuwe wasdroger besteld, op zondag op tijd bezorgd.
Aangesloten, goede uitleg, verpakkingsmateriaal mee genomen en het oude apparaat natuurlijk.
Geweldige jongens, in één woord: Top!!!!Koelkast diepvries
Zeer slechte service. Ze hebben de koelkast ingepakt binnen gezet en verkeerde uitleg gegeven van hoelang je moest wachten om hem in te steken. Verder zeiden ze het boekje zit er in. Dat is geen service voor een oudere vrouw alleen. Dus ik koop nooit meer bij coolblue en zal slechte reclame maken als ze mij iets vragen.
Logitech MX Master Muis
Perfecte service van Coolblue nadat m'n Logitech MX Master muis na een half jaar gebruik stopte met werken. Opgestuurd ter reparatie, maar 2 dagen later al een volledig nieuwe muis geleverd door Coolblue. Gelijk ook de reden dat ik Coolblue hoog in het vaandel heb staan en daar al jaren regelmatig aankopen doe: Kopen, ontvangen, retourneren, service achteraf, alles gaat gewoon zonder gedoe en zoals het hoort. Ga zo door!
Coolblue & 1000EUR+ vatwasser = kapote product, flinke shade 250+EUR, 5 dagen wachten voor vervanging (of nog meer?...)
orders: 70968686, 70928046
15.03.2023 Siemens vatwasser besteld 1249EUR + 119EUR installatie
16.03.2023 8:30 een pushbericht van videodeurbel dat er een beweging is, NIET gebeld
16.03.2023 8:33 ik zag dat er een bezorger van Coolblue was, maar hij was al weg. Op videoopname is het te zien hoe een man 19 seconden voor de deur stond, niet gebeld en weggegaan
16.03.2023 8:34 contact met Coolblue customer service, was geregeld dat de installateur toch dezeflde dag komt
16.03.2023 11:09-11:52 installatie is plaatsgevonden als resultaat:
1) oude vatwasser demonteerd, nieuwe gezet, maar nieuwe is KAPOT, was beloofd dat alles op 17.03.2023 geregeld is
2) water, zand overal op de vloer
3) quooker werkt niet meer, geen warm water in de keuken
4) keukenmaatje kapotgescheurd
5) gerennoveerde bamboevloer is overal gescheurd, die man sleepte vatwasser zonder op te tillen!
totale schede minstens 250EUR!!!!!
16.03.2023 Contact met "Dounia" van Customer Service: "Ik begrijp dat de vaatwasser nog wel bij je thuis staat maar de dat de deur niet dicht gaat. Dus we komen die dan ophalen en nemen de nieuwe mee en die zal dan weer geïnstalleerd worden. Dat zal morgen gebeuren tussen 7.30 en 17.00. Je krijgt vannacht nog een tijdvak ons.". Ook schadeclaim ingediend, fotos, videos gestuurd
17.03.2023 Order niet verzonden, 8:51 contact met Customer Support, Danisha zei: "Je bestelling is nog niet ingepakt, omdat er nog een bedrag open staat. De bestelling is nog niet volledig betaalt en een bedrag van 119 euro staat nog open. Ik kan je hiervoor een betaal link sturen en dan zullen wij ervoor zorgen dat wij morgen komen leveren.", na alle allende moest ik nog BIJBETALEN volgens Coolblue!!! Nee, denk maar even: kapot product, schade, geen vervanging en je moet bijbetalen. Nou, goede business!
17.03.2023 9:01 Customer Service gebeld, kreeg te horen dat er een fout in de order was en het niet meer lukte om op 17.03.2023 te leveren en ik zou tot 20.03.2023 moeten wachten. Was 40EUR compensatie aangeboden, belachelijk.
In kort:
- bezorger komt, niet belt en weggaat, leuke baan, hij wordt daarvoor betaald!
- na de installatie geen vatwasser, kapote machine in de keuken
- quooker niet meer werkt, geen warmwater
- 250EUR schade aan gerennoveerde dure bamboevloer, gescheurde keukenmaat
- keuken vies, water, zand van schoenen, ik moest alles schoonmaken terwijl ik net van het ziekehuis ben na een heftige operatie met VEEL pijn
- nu moet ik de hele weekend wachten zonder warmwater, zonder vatwasser, met alle rommel en viesheid in de keuken en ik heb geen vertrouwen of het allemal op mandaag opgelost is
Geen oplossing van Coolblue, belachelijke compensatie voorstel. NOOIT, NOOIT, NOOIT, NOOIT meer bij Coolblue. Niet klantgericht, kapote producten, installateurs amateurs die niets kunnen maar allen schade inrichten. Customer Service kan geen goede order aanmaken, kunnen geen oplossing vinden. Alles, gewoon alles is mis bij Coolblue.Sony TV
Sony TV geeft binnen 30 dagen foutmelding, reparatie aangemeld bij Cool BLue na enkele resets werkt hij weer, retour sturen afgemeld.
wat blijkt op mijn account is de nieuwprijs gestort, maar de TV was intussen wel € 272,- duurder geworden. Kon dus niet dezelfde TV kopen
Het tegoed op mijn account heb ik gemeld dat het niet correct was, is ook snel eraf geboekt.
als ze het produkt na aanschaf duurder maken krijg je dus nooit hetzelfde produkt gelevert, maar een tegoedbon voor de oude prijs.
is de prijs na enige tijd na levering gezakt, dan krijg je een nieuw produkt en geen tegoed.
zo heeft Cool Blue altijd het maximale voordeel van een garantieretourLaptop
Ik wil de laptop retour aanmelden omdat ik ergens anders een betere deal gevonden heb. Op de website kun je helemaal geen retour aanmelden. Je krijgt alleen maar stomme oplossingen. Belachelijk
Kapot strijkijzer
Ik heb voor de derde keer mijn stoomstrijkijzer opgestuurd voor reparatie ik krijg een mail met de info dat hij niet meer gemaakt kan worden en weer terug opgestuurd word naar mij. Ik geb net met de klantenservice gebeld wat nu de oplossing is omdat het nog binnen de garantie valt. Nou kreeg ik te horen dat ik hem voor de vierde keer weer moet opsturen voor reparatie terwijl ik een mail heb gekregen dat hij niet meer gerepareerd kan worden. Sorry ik weet niet waar coolblue mee bezig is maar dit is van de zotte!
Laptop Lenovo
Ik heb in juni 2022 een Lenovo laptop gekocht bij Coolblue in Groningen. Helaas ging het apparaat vlak voor kerst stuk: het beeldscherm werd zwart en de aan-uitknop weigerde. Ik heb het apparaat teruggebracht naar de winkel en ik had het volste vertrouwen dat het defect onder de garantie zou vallen. Dat bleek niet zo te zijn. Er werd ons gezegd dat er vochtschade was aangetroffen in de laptop en daarmee vervalt de garantie. Het apparaat kon worden gemaakt voor €230. Niet akkoord betekende dat we de laptop in defecte staat terug konden krijgen tegen betaling van verzendkosten. Onder protest dat vochtschade niet de oorzaak kon zijn voor het defect, hebben we het geld overgemaakt. Nadat ik circa 5 weken lang niets van Coolblue had gehoord, heb ik opnieuw contact opgenomen met de winkel. Onze laptop was zoek geweest werd er gezegd. Vandaar dat het zo lang had geduurd. Begin februari kreeg ik mijn laptop terug. Het was gerepareerd zo werd me verteld en "het feit" dat hij het nu wel weer deed vormde het bewijs dat er toch vochtschade was geweest, aldus de reactie van Coolblue. Dat bleek niet waar. De aan-uitknop weigerde nog steeds. Ik heb gevraagd om een nieuwe laptop. Het defect was immers niet opgelost en ik heb opnieuw duidelijk aangegeven dat er van vochtschade geen sprake kon zijn. De reactie was dat foto's bewezen dat dit wel het geval was. Ik heb duidelijk aangegeven dat de foto's die ik op mijn verzoek toegezonden kreeg, niet van mijn Lenovo laptop genomen zijn maar van een willekeurig ander apparaat. Ze waren op geen enkele manier te herleiden tot mijn Lenovo laptop. Na veel geruzie in de winkel met 3 verschillende shift leaders en na diverse mailcontacten met het klachtenbureau van Coolblue, heb ik uiteindelijk een nieuwe laptop gekregen en na heel veel aandringen nadien zijn ook de zogenaamde reparatiekosten gerestitueerd. Mijn conclusie: je moet heel mondig zijn en bereid zijn de confrontatie aan te gaan, wil je bij Coolblue gelijk krijgen. Ik kom nooit weer bij Coolblue en raad iedereen aan mijn voorbeeld te volgen.
PlayStation 5
Online bestellen ging gemakkelijk, prijs was prima. Ook fijn dat er vrije spelkeuze was, in tegenstelling tot sommige andere aanbieders. Bellen naar de klantenservice duurde erg lang, Wel vriendelijk en adequaat geholpen. Ophalen in de winkel duurde enorm lang. Circa 40 minuten in de winkel gewacht. Ook hier vriendelijk geholpen, maar ik zal volgende keer wel twee keer nadenken of ik weer zal ophalen in de winkel..
Garmin Fenix 7
Ik heb een Garmin Fenix 7 besteld bij Coolblue, maar heel stom naar mijn oude adres laten sturen. Geen probleem alsdus Coolblue, "bestel maar vast een nieuwe binnen een week heb je je geld terug (640 euro)". Inmiddels 1,5 maand verder heb ik nog steeds geen geld en geen product (gelukkig geen nieuwe besteld).
Inmiddels heb ik "gesproken" met Kai, Dani, Noah, Guillermina, Lani, Danielle, Wouter, Anjalie, Sheila en Jassar en ben ik niks verder. Ik ben er helemaal klaar mee en wil ze een aangetekende brief sturen om ze in gebreke te stellen, maar dit adres krijg ik na vier keer vragen niet van ze! Echt ongelofelijk hoe een bedrijf dat zichzelf zo positioneert zich zo kan gedragen. Alle geloofwaardigheid voor mij verloren, laatste keer dat ik bij hen besteld heb. Weinig zin in het juridische proces dat ik nu in moet, maar het kan blijkbaar niet anders.IP camera
Zolang je apparaat werkt is er niets aan de hand. Tot je een beroep op de garantie moet doen.
Op de website kun je geen retour aanmelden. Er is wel een pagina maar die werkt niet. Met veel moeite vind je een telefoonnummer.
Zowel per telefoon als per email wordt het volgende script gevolgd: "Toon medeleven, laat klant het product terug sturen, ga niet in op vragen". Zelf zijn ze alleen doorgeefluik. De leverancier van het product stuurde het product terug zonder de klacht te verhelpen. Dus een paar weken later had ik de camera weer met hetzelfde probleem. Hetzelfde rondje nog eens gemaakt, nu met begeleidend schrijven en voorstel. Als men het niet op kan lossen dan graag vervangend product, geld terug of desnoods tegoedbon. De eerste keer kreeg ik nog als terugkoppeling "nieuwe firmware geïnstalleerd, de tweede keer niets dat iets betekende. Probleem niet verholpen, geen reactie op uitvoerige probleembeschrijving. In de email correspondentie die volgde kreeg ik de tip de camera te resetten. Ik had zelf al aangegeven dat dit niets had uitgehaald. Toen kwam men met "zoek het maar uit met de fabrikant". Op mijn vraag wat ik volgens hen mag verwachten van CoolBlue garantie, meer dan het product herhaald op reis sturen, werd niet meer gereageerd.
Het lijkt er sterk op dat het beleid is de klant af te matten. Net zo lang aan het lijntje houden, tijd rekken en van het kastje naar de muur sturen tot hij het opgeeft. In mijn geval is dat gelukt, ik heb er geen zin meer in en koop een andere camera. Maar niet meer bij CoolBlue, daar kom ik nooit meer.Dyson
Ik heb op 8-01-23 een dyson gekocht. Oplader of accu was kapot terug gestuurd na veel bellen heb ik na 2 weken een nieuwe stofzuiger ontvangen maar die was niet nieuwe was een gebruikt na nog een x gebeld zeiden ze sorry er is iets fout gegaan stuur maar terug had al meer dan 2,5 week geen stofzuiger in huis dus ik was al boos nu naar 4 werk dagen nog steeds mijn geld niet terug en na nog een x gebeld zeiden ze dat het nog meer dan een week kan gaan duren ik koop nooit meer iets bij coolblue !
Sony WH-1000XM5
Ik had een Sony WH-1000XM5 Zwart 2e kans besteld en betaald.
Zelfs na het bestellen stonden er nog meer 2e kans van diezelfde koptelefoon beschikbaar op Coolblue.
Volgende ochtend is het geld opeens terug gestort en na telefonische navraag krijg ik krijg ijskoud te horen dat ik pech heb, door een vertraging in hun systeem blijven de 2e kans online staan ook als ze al verkocht zijn.
De oplossing die Coolblue bood is dat ik dan maar een nieuwe koop voor de nieuwprijs.
En een tegemoetkoming -omdat het bij hun fout gaat- was niet bespreekbaar.
Zeer slecht!Laptop, incl oplader
Zeer slechte ervaring.
Ik had mijn zoon vorig jaar een laptop gegeven voor zijn verjaardag, voor zijn school.
Vorige week ging de oplader stuk.
Oplader is zeer belangrijk, als de batterij op is kan je de laptop niet meer gebruiken.
Coolblue een e-mail gestuurd en valt nog in de garantie echter. Alleen als je de oplader inclusief de laptop eerst retour stuurt naar niet-zo-cool-blue.
Dit is echt een absurde eis. Mijn zoon heeft de laptop dagelijks nodig voor zijn school en de oplader is onafhankelijk van de laptop. Je kunt met de oplader alleen testen op elke andere laptop met dezelfde aansluiting en constateren of hij defect is.
Belachelijk slechte 'service' en totaal geen begrip van de 'klantenservice' Ik zal sowieso nooit meer iets bij echt-niet-cool-blue kopen en raad het eenieder ten zeerste af.AVM FRITZ!Box 5530 Fiber AON
Heb een AVM FRITZ!Box 5530 Fiber AON gekocht als tweede kans.
De LAN 3 blijkt na overleg met AVM [fabrikant] defect te zijn.
Cool Bleu weigert om een de garantie over te nemen.
Ingaande en uitgaande inspectie van deze AVM FRITZ!Box 5530 Fiber AON is niet goed gedaan door Cool Bleu.
Aangezien Cool Bleu zich niet aan de garantie bepalingen houd koop ik geen apparatuur meer bij Cool Bleu.Wasmachine
Gisteren stopte mijn wasmachine er mee, meteen op internet gedoken voor een nieuwe. Ik kwam al snel bij Coolblue uit, wist wat ik wilde dus was zo besteld. Vandaag de volgende dag dus al geleverd. Netjes vanmorgen in de mail welk uur ze komen dus niet uren wachten. 2 nestje jongens voor de deur heel vriendelijk. Oude wasmachine meegenomen nieuwe geïnstalleerd en nog uitleg gekregen. Ik ben super tevreden en de volgende keer bestel ik hier weer.
MSI Titan laptop
The worst service, I ordered a laptop on the site, paid for the purchase using ideal, through Revolut Bank, the bank sent me a confirmation that the funds were received on the store account, but I did not receive the goods. I contacted the customer department of the store, and they informed me that the money had not been verified, after which I canceled the order and asked for a refund to my account. The store promised to deal with this problem in a short time, but three weeks have passed and I still have not received money to the account, I am chatting with representatives of the store via WhatsApp, and for three weeks I receive only promises, the order amount is 3999 euros, so think carefully before contacting this store
Beko wasmachine
Een nieuwe Beco wasmachine besteld, gekregen een kapotte machine, gieren als een gek tijdens centrifugeren, en tikken tijdens wassen.
Ze komen hem morgen halen 3 januari 2023, en binnen 5 werkdagen geld terug, nou ben benieuwd.
Had ik eerst maar de recensies gelezen, hier bestel ik niets meer.Laptop HP VICTUS 15-fb0935nd
De laptop online besteld met als specificatie RTX 3050Ti
Bij levering was het dezelfde laptop met een mindere videocart, RTX 3050. Klantenservice gebeld, ik kon de juiste videocart krijgen tegen meer kosten van €440,00 Als compensatie wilden zij €20,00 retour geven. Kijk uit als je besteld bij cool bleu, je word genaaid, je koopt een product met bepaalde specificaties, bij levering krijg je een mindere laptop, vervolgens mag je nog €440,00 bij betalen voor de laptop van jou keuze. Bij mij gaat de laptop terug naar hun en hier koop ik niet meer. Wat een nare zaak is dit.wasmachine
Wasmachine was zo besteld keurig geleverd. Vriendelijke bezorgers. Alleen niet goed aangesloten. Machine is een maand oud. En is nu al kapot. Om dan contact te krijgen met cool bleu loopt niet zo goed. Ik zou daarom ook niet zo snel bij coolbleu een bestelling doen
Anderen bekeken ook

Wilt u een condoom, glijmiddel of iets anders kopen maar durft u het niet om het zelf te kopen bij een lokale winkel? Dan is de website www.durexsh...


Wanneer je geblesseerd bent, of een blessure juist wilt voorkomen, kun je soms wat extra hulpmiddelen gebruiken. Als je wat extra ondersteuning nod...

Wanneer u wat ouder wordt kan het gebeuren dat u niet meer alles goed kunt horen. Heel vervelend, want niemand wil graag met een hoortoestel rondlo...