NederlandReview

    Ervaringen Coolblue

    Ze doen ‘alles voor een glimlach’. Maar hoe doen ze dat? En is dat genoeg voor jou om je elektronica en andere gear aan te schaffen bij Coolblue? Lees voordat je een grote (of kleine) aankoop doet, hoe anderen Coolblue hebben beoordeeld. Gaan ze echt een glimlach op jouw gezicht toveren of wordt het eerder een van frustratie doordrongen grijns?

    Over Coolblue

    Coolblue is een grootaanbieder van consumer goods en werd opgericht in 1999. Voor zo ongeveer elke productsoort hebben ze een domein, in totaal zijn dat 325 gespecialiseerde webshops (and counting). Ook voor wie liever in een fysieke winkel aankopen doet, is er Coolblue. Er zijn onder andere winkels in Amsterdam, Utrecht, Eindhoven, Groningen en Rotterdam. Hier kun je ook producten laten klaarleggen, repareren en persoonlijk advies krijgen. Maar wat voor producten bieden ze dan aan? Nou, van alles. Computer & tablets; Telefonie; Beeld & geluid; Huishouden & wonen; Foto & video; Koken & tafelen; Printers & netwerk; Tuin & klussen; Sport & reizen; Navigatie & auto; Speelgoed & games; en Verzorging. En dat zijn slechts de populairste categorieën.

    Coolblue, alles voor een glimlach? Ze leggen zelf even uit hoe ze dat doen in dit filmpje!

    vandaag

    Diensten van Coolblue

    Zoals gezegd doet Coolblue ‘alles voor een glimlach’. Dat zit hem soms in leuke details. Als je iets besteld, krijg je het toegezonden in een doos. Zover is het nog erg normaal. Maar die verpakking van Coolblue is meer dan een doos, je kunt er vaak allerlei leuke dingen mee doen, zoals er dingen mee uitscheuren (een deurhanger bijvoorbeeld) of mee bouwen. Dat is op zijn minst een glimlach waard natuurlijk, alleen al het idee. Wat ook een glimlach op je gezicht kan toveren is de playlist die je krijgt als je Coolblue belt; deze is helemaal opgebouwd uit allemaal liedjes waar het woord wachten (of varianten daarop) zijn verwerkt. Leuk natuurlijk, voor de oplettende luisteraar. Uiteraard zijn niet alleen deze geestige details de enige vormen van service die Coolblue biedt. Zo is er de ‘vandaag besteld, morgen in huis’-service, die we vaker zien bij bedrijven, maar zich dan beperkt tot bijvoorbeeld 22.00 of zelfs 17.00. Coolblue is anders; hier is vandaag ook echt : Voor 23.59 besteld, is morgen in huis. Daarnaast is de thuisbezorging zeven dagen per week. Bovendien is zowel het verzenden als het retourneren geheel gratis en geldt een bedenktermijn van veertien dagen. Mede door diensten als deze is Coolblue door Thuiswinkel beoordeeld als Beste webwinkel 2015 (en ze kregen die prijs toen zeker niet voor de eerste keer). Betalen kan overigens op meerdere veilige manieren: iDeal, creditcard, vooruitbetaling of betalen bij de postbode (rembours), bezorging kan tegen bijbetaling op afspraak of zelfs ’s avonds op dezelfde dag (Coolblue VandaagNog®); gewone bezorging, zelfs op zondag, is gratis.

    Klachten over Coolblue

    Als je contact wilt leggen met Coolblue voor vragen, problemen, klachten of omdat je nieuwsgierig bent naar dat leuke wachtmuziekje, dan zijn er legio manieren. Direct advies (en dus die liedjes) krijg je via de telefonische klantenservice (lokaal nummer), zeven dagen per week geopend (m.u.v. feestdagen) tot 23.59. Ook kun je je vraag stellen op Facebook, Twitter, WhatsApp of nog met e-mail. Maar zelf kun je ook al veel te weten komen via je online account (bestelstatus, openstaande facturen, retouren bekijken, producten retourneren, et cetera).

    Kreeg jij die glimlach op je gezicht van Coolblue? Laat hier je review achter!

    Onafhankelijke ervaringen over coolblue! Betrouwbaar en snel met leveren? Goede winkels? Lees beoordelingen van consumenten die u voorgingen op NederlandReview!

    Coolblue
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (194)

    5.8
    100% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    6.6
    Service
    rating
    4.4
    Prijs
    rating
    6.4
    Leveren
    rating
    5.6

    Schrijf nieuwe review

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Schrijf zelf een review over Coolblue

    Uw beoordeling

    Mio cyclo 400 navigatie

    Nog met mijn mond half open van verbazing schrijf ik deze review. Het gaat om de bevestiging van de navigatie die niet deugde en de lompe manier waarop ik behandeld ben door cool blue. Coolblue vond ik altijd een fijn bedrijf qua snelle afhandeling en goede service maar nu heb ik een minder prettige ervaring met ze en ik leg hieronder uit waarom.
    Omdat ik het belangrijk vind dat het navigatie apparaat goed aan mijn fiets bevestigd werd heb ik daarnaast een Mio Performance Mount Plus besteld.
    Bij aankomst zag ik dat dit product niet paste op de mio cyclo en heb het geretourneerd. Ik ging ervan uit dat de bijgeleverde standaard houder zijn werk wel zou doen maar dit bleek niet het geval te zijn.

    Ik heb volgens de instructie het apparaat geïnstalleerd. Vervolgens tijdens een normale rustige fietstocht is dat ding eraf gevallen toen ik over een hobbeltje heen reed.

    Dit was voor mij duidelijk productieschade die zich binnen een maand heeft gemanifesteerd. Het afdichtingsdopje van het oplaad connector was ook niet al te stevig en was er binnen een dag vanaf. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat deze mio er bij iedereen zomaar afvalt, dus had ik goede hoop dat ze me een nieuwe zouden toesturen zodat ik zo snel mogelijk kon vertrekken.
    Dit bleek niet het geval te zijn en ik voelde me tijdens het gesprek behoorlijk afgescheept en de lompe behandeling hebben mij flink geraakt. Voor mij geen cool blue meer!!

    Door: Saarein28-08-2020
    Cisca Vrenegoor27-01-2021

    2 cartige besteld een ontvangen Hang al 17 min aan de lijn krijg geen Contact

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    7.5
    rating

    Magnetron van Coolblue

    Ik doe altijd goed mijn huiswerk voor ik ergens iets bestel. Maar Coolblue ken ik al jaren, ik bestel hier veel omdat ze vaak goedkoper zijn dan mediamarkt en Conrad. Ik kijk namelijk altijd gewoon waar het telkens het goedkoopst is, het scheelt soms echt veel. Raar...

    Onlangs een magnetron besteld, gewoon de goedkoopste die ze hadden, want wat kan mij het schelen. Toch een beetje huiverig omdat het kennelijk toch wel eens fout gaat hier ((al had ik dat zelf nog nooit meegemaakt....), maar gelukkig ging het voor mij wederom weer gewoon prima. Ik was even bang dat coolblue was veranderd met de jaren, sommige bedrijven worden een beetje laks met service als het een tijd goed gaat hoor je wel eens, maar gelukkig niet voor mij hier.

    De magnetron kreeg ik een dag na het bestellen keurig in huis, verzendkosten waren gratis (raar dat dat niet overal altijd is tegenwoordig, je moet goed opletten!) en de verpakking in orde. Het is een simpel apparaat, kan niet zoveel, maar dat is ook wat ik wilde. Heb er net een tosti mee gemaakt en alles werkt naar behoren. Dus gelukkig wederom een goede ervaring, het gaat kennelijk nog altijd goed hier bestellen.

    Door: Hanne 23-05-2017
    Jeroen28-05-2020

    Totaal niet klantvriendelijk! Spullen besteld voor een serieus bedrag. Alles op voorraad volgens de website. Krijg ik een mail dat een deel toch niet leverbaar is. En of ik als klant zelf de klantenservice wil bellen. Echt de omgekeerde wereld. Klantenservice de hele dag door geprobeerd te bellen. Is onmogelijk om erdoor te komen! Dan maar een mail gestuurd. Zou binnen 24 uur een reactie krijge. Staat nog beloofd bij. Natuurlijk totaal geen reactie. Enkel weken geleden grote problemen M.b.t. het leveren van goederen. Meer dan 1 week later dan de afspraak was. Dit is de laatste keer dat ik besteld heb bij Coolblue! En ga nu mijn bestelling annuleren! En nooit meer een bestelling doen bij het zeer klantonvriendelijke Coolblue.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Niet klantvriendelijk

    Nee ik koop er niet meer. Wij wonen in het buitenland en kunnen daarom onze BTW terug krijgen als we iets meenemen naar het land waar we ingeschreven staan en belasting betalen. Op Schiphol laat je de spullen en bon/paspoort en ticket controleren en krijg je een stempel op de bon. Deze stuur ik dan naar de desbetreffende winkel, zo ook nu voor het eerst naar Coolblue. Ik krijg geen reactie (email adres staat op de begeleidende brief) dus ook geen geld. Dan maar zelf informeren.Nee mw. wij doen het via Vatfree.com. Daar een account aangemaakt (Engelstalig alleen maar) en moest weer alles doen wat op Schiphol al was gedaan. Kopie pp en legitimatie van het land waar ik woon. Vatfree neemt dan 1/3 van mijn BTW voor de moeite. Met andere woorden, Coolblue vindt het te veel werk om zelf te doen en laat de koper betalen!
    Gelukkig zijn er genoeg andere winkels die het rechtstreeks doen en dat noem ik nog eens service. Zelfs kleine winkels maken het geld binnen 2 weken over. Vatfree heeft er 40 werkdagen voor nodig! Ik ben dus uitgekocht bij Coolblue.

    Door: Marlene van der Willigen22-11-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    8
    rating

    Service kan letterlijk niet beter, dank. Glimlach.

    Ik heb al ontzettend vaak besteld bij hen, altijd echt betrouwbaar, echt heel erg goed, snel geleverd, ken geen beter bedrijf dan deze mensen. De service is ongelofelijk hoog, medewerkers zijn zo relaxt aan de telefoon en echt bereid om te helpen.
    Vandaag contact gehad over een printer van het merk HP, die weer eens niet wilde doen waar ze voor gemaakt zijn, namelijk printen. Eerst gepoogd contact te krijgen met HP, (niet gelukt uiteraard, die haten mensen, blijkt uit alles dat ze doen en leveren, proberen ons het leven zuur te maken, te krenken, ;-) ).
    Daarna gedacht laat ik Coolblue eens proberen waar ik hem had besteld. Die dame die ik aan de lijn had, die kreeg een zwaar gefrustreerde kerel aan de telefoon en die was zo goed in haar werk, begripvol, rustig, beetje humor, heeft alles uitgezocht en bleek dat deze HP niet met mijn modem samen kon (HP??). Ik heb een ander merk gekozen, uiteraard weer bij Coolblue!

    Coolblue: verstand van zaken, service kan letterlijk niet beter, dank. Glimlach.

    Door: remco13-03-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    koelkast (maar die is dus nooit geleverd)

    Ik had een koelkast (tweedekans) besteld, maar die werd niet geleverd. Zelf contact opgenomen, zou de volgende dag geleverd worden. Weer niet, zelf contact opgenomen, koelkast was nog niet gevonden in het magazijn. Maar hij moest er zijn en zou de volgende dag geleverd worden. Weer niet. Zelf contact opgenomen, hij was inderdaad niet gevonden in het magazijn en dat zou ook nog twee of drie dagen duren. Maar dan zou hij gegarandeerd mijn kant opkomen.
    's Avonds een email dat mijn order geannuleerd was. Wederom gebeld en gezegd dat dit niet de afspraak was, dat begrepen ze, maar er kon slechts een voucher van €20,- vanaf, die ik bij Coolblue moet besteden, zodat ze alsnog geld aan mij kunnen verdienen ipv verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen fout. Bij lange na niet wat ik verwacht van een bedrijf dat 'alles voor een glimlach wil doen'.

    Door: Haye18-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5.5
    rating

    koffieset apparaat

    ging na 3 maanden stuk kon hem opsturen dan zou hij gerepareerd worden?
    Ik stelde voor om hem naar een Coolblue winkel te brengen en een vervangende mee terug te nemen.
    Dit was niet mogelijk ik moest me houden aan de voorwaarde van Coolblue, ik heb begrip dat er voorwaarden zijn maar als een artikel naar 3 maanden stuk gaat verwacht ik wel een betere service.
    Voor mij was is wel duidelijk dat "alles voor een glimlach"alleen voor Coolblue zelf geld!!
    Het is bekend dat Coolblue vele malen duurder is met hun producenten dan de concurrentie en je het echt moet hebben van hun aanbiedingen (was ook het geval wbt het koffiezet machine).
    Al met al ik koop zeker nooit meer iets bij Coolblue al zijn het aanbiedingen.

    Door: Ron09-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Laptoptassen retourneren bij Coolblue

    laptoptas besteld bij coolblue. zo'n mooie leren, was een aanbieding. maar bij de levering bleek de tas beschadigd. van die krassen en het leer was op sommige plaatsen ruwig. niet mooi. en zeker niet wat we hadden verwacht.

    Coolblue was gelukkig heel coulant en stuurde een nieuwe laptoptas toe. Je mag hier best een lange tijd retourneren, 30 dagen geloof ik, dus we hadden gelukkig de tijd.

    Maar die nieuwe tas had ook van die schoonheidsfoutjes. Wel minder dan die eerste, die was echt te erg, maar toch ook vlekken en krassen. Gewoon niet mooi.

    Dus helaas, we hebben beide tassen teruggestuurd en nu heel ergens anders een hele andere tas gekocht. Misschien lag het aan het merk ofzo, of het was een restpartij.

    Jammer want we hadden ons op deze tas verheugd, maar ik ben wel positief over de retourvoorwaarden van Coolblue en dat ze ons zo snel een nieuwe tas hadden toegestuurd. Dus wat dat betreft tevreden.

    Door: Bram01-03-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Asus vivobook flip

    Perfect tot het fout gaat.

    Tweedekans laptop besteld en prettig verrast om te zien dat een gratis officepakket mee geleverd zou worden. ( bij tweedekans producten worden actie producten niet meegeleverd...dus dacht ik..leuke deal) Na de aankoop kreeg ik ook nog een mail over hoe ik het officepakket kan installeren.
    Laptop geleverd...tot mijn verbazing zonder officepakket.

    Lang verhaal kort te maken....volgens de klantenservice geen actie producten bij een tweedekans product ondanks hun verkoop advertentie en mail over hoe ik kon inloggen met officepakket.

    10 euro voucher of product terug sturen...geen excuses voor het verkeerde berichtgeving op hun site of het sturen van een mail over inloggen met office.

    Intussen heb ik een officepakket bij een concurrent aangeschaft en zij zijn een trouwe klant die meer dan 1000 euro heeft bested bij hun kwijt.

    Door: Kelvin24-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    7.5
    rating

    Nieuwe router van Apple, gelukkig snelle levering

    Vorige week zaterdagavond hebben wij een router besteld bij Coolblue van het merk Apple, de Apple Airport Express.

    Onze router had namelijk kuren gekregen, het internet werkte niet meer en wij werken allebei thuis, en moeten voor ons werk altijd online zijn. Een goede internetverbinding is daarvoor essentieel en daarom hebben we bij Coolblue deze router gekocht, omdat zij beloofden een dag later al, zelfs op zondag, te leveren. Dat moet je altijd maar afwachten natuurlijk; menig maal zijn wij teleurgesteld door leveranciers.

    Gelukkig is het deze keer echter helemaal goed gegaan. Zondagmiddag, rond 15u, kregen wij de router in huis geleverd met de post. We hebben deze snel kunnen installeren en daarmee snel aan het werk gekund. Gelukkig werd de snelle levering die was beloofd hier dus wel nageleefd. Daarom vijf "sterren" voor de levering van deze Airport Express

    Door: router29-04-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    "Nooit meer leverbaar"

    Ik wil waarschuwen voor de praktijken van deze webshop. Helaas staat integriteit niet in het beoordelingslijstje. "Nooit meer leverbaar" Het gaat hierbij te vaak om splinternieuwe net op de markt gebrachte producten. En toch nooit meer leverbaar. Coolblue, zo hebben wij ontdekt doet dit bij alle producten waar ze niet genoeg op verdienen. De klant wordt vervolgens verder geleid naar een B product, ouder product of heel ander product. Probeer maar eens uit door eerst de website van de fabrikant te bezoeken, het laatste model te kiezen en proberen of Coolblue kan leveren. Neen dus. We hebben ook nepwebsites ontdekt waar geen enkel artikel op voorraad is. Vervolgens wordt je doorgeleid naar de website van Coolblue. Ik adviseer iedereen grondig op het product dat je zoekt te Googlen. Neem geen genoegen met het magere assortiment van Coolblue. Die glimlach is vooral voor hen zelf.

    Door: bert22-04-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    9
    rating

    Apple Magic Trackpad 2

    De Trackpad is top maar dat is niet de verdienste van Coolblue. Waar het mij om gaat is de levering. Het pakketje werd gewoon in de brievenbus gedaan in een appartementengebouw door de bezorgfietser. wij kregen een melding binnen dat Coolblue het produkt afgeleverd had. De persoon had het zelf even afgetekend terwijl wij zaten te wachten. Hij was waarschijnlijk zo moe dat hij zijn arm niet meer op kon tillen om aan te bellen en even te zeggen dat hij het pakketje in de bus had gedaan. Op het moment dat zo’n ondertekende melding binnen komt denk je natuurlijk dat een ander het aangenomen heeft. Bij de review er wat over gezegd maar dat mocht niet. Werd dus niet geplaatst. Ook nog een op een andere plaats bij Coollblue er melding van gemaakt en daarbij ook nog even verteld dat ze de produkten van Apple boven de adviesprijs verkopen. Maar dat komt zogezegd door de goede service. Dat terwijl Apple zelf een uitmuntende service verleend. (daar heb je coolblue dus niet voor nodig) Maar over de bezorging werd totaal niet gepraat. Wel werd mij op een nette manier gezegd dat hun geen moer uitmaakt dat ik het ergens anders koop. En dat terwijl ik al heel lang klant was en de nodige duizenden euro’s besteed hebt. Dus de wat de glimlach betreft zal die wel voor de aandeelhouders zijn. Dus wat ik constateer is dat het succes van deze jongens tanende is. Op dit moment heb ik het dus gehad met Coolblue.

    Door: P. G. Kusters03-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    6
    rating

    Philips koffiemachine

    Wat is er met Coolblue gebeurd? Geen service meer iig. Onze dure koffiemachine moet nu al voor de 3e keer opgestuurd worden. We hebben hem amper een jaar, dat kan toch niet? Iedere keer hetzelfde probleem. We willen een nieuwe/andere of ons geld terug. Is dat zo gek? Nee, we moeten hem wederom inpakken, label uitprinten, slepen naar een post.nl punt en dan weer weken wachten...
    Voor ons nooit meer Coolblue!

    Door: Linda van Beek 01-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5.5
    rating

    Acer travelmate B3 TMB311-31-C5AW

    Wat een oplichters!!!
    Ik heb een laptop gekocht voor €307.
    Mijn zwager heeft 2 weken voor mijn bestelling exact dezelfde laptop gekocht voor €239.
    Een prijs verschil van €68.
    Wanneer ik de klantenservice hierover benader kunnen zij mij geen duidelijk antwoord geven o
    Waarom ik zoveel meer moet betalen voor exact hetzelfde product.
    Bestel je producten niet bij Coolblue aangezien ze elk moment Hun prijzen verhogen.

    NOOIT MEER COOLUE

    Door: Rozin01-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Canon ef 100 mm f/2.8 L macro USM IS

    Op 05-03 heb ik contact gehad met een van de medewerkers van Coolblue, in dat zelfde telefoon gesprek heb ik een canon ef 100mm f/2.8l macro is usm lens besteld, die zou volgens deze meneer 17 maart binnenkomen in hun distributie centrum in Tilburg, ik zou een mailtje krijgen als hij er was maar er was wel al een afspraak gemaakt dat ik hem op 27 maar tussen 09:00 en 11:00 zou kunnen ophalen. Maandag 22 maart heb ik naar de klantenservice gebeld met de vraag waar mijn bestelling blijft, zei vertelde mij dat mijn bestelling vertraging heeft en dat hij 24 maart binnen zou komen, maar dat ik hem gewoon nog op 27 maart kon ophalen, op 24 maart in de avond had ik nog geen bericht vanuit coolblue dat ik nog maar eens gebeld heb met dezelfde vraag, dit keer vertelde deze dame mij dat hij wederom nog eens vertraagd was en dat hij 26 maart binnen zou komen en meteen door gestuurd zou worden naar het filiaal in Eindhoven. Vrijdag avond (de avond voor ik hem op zou halen) belde ik om er zeker van te zijn dat mijn bestelling er was maar ik kreeg een hele onvriendelijke man aan de telefoon, hij vertelde mij dat ze nu niet op voorraad waren waarop ik zei dat ik dat wist en dat ik hem om die reden besteld heb. En dat ik ook weet dat er 2 lenzen besteld zijn en 1 daarvan toch zeker van mij zou zijn. We gingen over en weer en ik kreeg het idee dat ze me gewoon al die tijd aan het lijntje gehouden hebben. Vanmorgen zou ik dus eigenlijk mijn lens ophalen maar had ik om 10:45 een mailtje dat mijn bestelling( zonder overleg met mij) geannuleerd is... telkens als ik aan de telefoon was moest ik alles opnieuw uitleggen terwijl ze voor elk gesprek vragen om het ordernummer en waarom je belt, je zou denken dat je dat dan opschrijft in de computer.. normaal heb ik prima ervaring met coolblue maar dit slaat echt nergens op, mij zien ze hier niet meer terug!

    Door: Natascha Ribbens27-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    4.5
    rating

    DONT believe the Warranties

    DONT believe the Warranties... I had a bad experience when sending my airpods back within the warranty period for a small default. They worked some of the time and I sent them in. Coolblue came back and said they couldnt fix them, that I could pay €190 (which is more then the €140 on the website) to get them repaired under warranty, or pay €39 to get them returned unfixed...

    They wanted me to PAY TO GET MY OWN UNREPAIRED PRODUCT BACK...

    I havent heard of something so rediculous... Not only did they not repair it under warranty, but they want me to pay to get my own product back..

    Door: Darryn22-03-2021
    Joca23-03-2021

    Super bad service ! Ordered some heaters which I could pick up on the same day. Took an hour earlier off work to be told at the pick up it was a mistake. The order was to big to hand it right there it had to be delivered. Waited the whole next day it arrived at 1900 hrs just when I wasn't home and had to pick it up myself the day after ! Called customer service where you basically get a "whatever"answer !

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Vaatwasser

    Niet compleet geleverd en een zeer slechte service na het leveren.
    Komen beloftes niet na en slecht bereikbaar.

    Door: Van Ewijk22-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    6.5
    rating

    Philips ambilight TV 935

    Een groot voorbeeld hoe je als klant in een computersysteem terechtkomt wat door medewerkers niet begrepen wordt waardoor er grote fouten worden gemaakt. Ook het MT klantenservice stuur je een mail die binnen 3 dagen beantwoord zou worden. Dus niet. Het isgeen service met een glimlach maar met een Traan.

    Door: Rob20-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3
    rating

    LG oled tv

    Slechte service.
    TV zonder standaard en afstandsbediening. 48 uur wachten of dit wel of niet geleverd gaat worden. Besloten om de tv terug te sturen. Krijg geen afhaalbewijs maar nog een afleverbewijs van een tv die ik niet ontvangen heb. En stank voor dank nog dagen zonder tv en zonder terug storten van mijn geld. Ik bestel hier nooit meer en raad u aan dit ook niet te doen. Zeer klantvriendelijk als je besteld maar als je klachten heb kan je het bekijken.

    Door: Miranda 18-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Espressomachine & pak bonen

    Bij een espressomachine kocht ik ook een pak koffiebonen, 1200 gr voor 22 euro. Ik kreeg echter een pak van 200gr gelevert. Bij navraag wordt ik behandeld alsof ik de boel oplicht! Aanpak is traag en probleem wordt niet opgelost. Na twee weken nog geen correcte levering of gedeeltelijk terug betaling. Al twee keer half uur met de zogenaamde klantenservice gebeld en meerdere emails gestuurd. Alleen goedbedrijf als alles goed gaat, mmaar bij een onjuiste kevering is het een drama.

    Door: Ingrid15-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    Sharp luchtreiniging

    Een lucht reiniger en bevochtiger gekocht. Filters moeten 10 jaar mee gaan. Binnen 3,5 jaar al 2 stuk a 30 tot 40 euro per stuk. Sharp geeft aan dat ik wettelijk gezien het bij cool blue heb gekocht en zij de garantie uit moeten voeren. Nu al weken bezig. Ze wimpelen me steeds al met loze beloftes, ik zou nooit meer wat kopen hier, je kan beter naar bol.com!!

    Door: Kim08-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    4
    rating

    FAQ

    Is Coolblue een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 194 ervaringen geplaatst over Coolblue. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5.8 gekregen, waarbij 100% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Coolblue actief?

    Coolblue is vooral actief in de categorie Online shop en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Persoonlijke verzorging, Sport & Outdoor, Wonen, Elektronica, Multimedia & Bladen

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Coolblue gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.