Coolblue

Alle reviews

Coolblue

42% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (374)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Rookmelders

    Drie dure rookmelders gekocht, slechts twee geleverd gekregen. Door de klantenservice aan de lijn gehouden, want "u zou er maar zo eentje verduisterd kunnen hebben meneer" en dat moeten we natuurlijk wel even goed onderzoeken. Probleem wordt bij de klant gelegd en hebt u maar even geduld meneertje totdat wij dit tot op de bódem hebben uitgezocht.

    Ik snap wel wie er hier glimlacht...ik ben het niet in ieder geval.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Inductie kookplaat AEG IKB64411FB

    De oude plaat was defect dus na 12 jaar tijd voor een nieuwe. De plaat werd snel gebracht maar daarvan bleek dat een helft het niet deed. En toen begon de ellende..... Als je Coolbue wilt bellen moet je geduld hebben... heel veel geduld..... Gemiddeld hang je een uur aan de telefoon voordat je iemand aan de lijn krijgt.
    Het ging ongeveer een dag of 5-6 duren voordat een nieuwe plaat omgeruild kon worden. Ik heb toen voorgesteld om een nieuwe te kopen en de andere zou opgehaald worden. Afgesproken was ook dat de oude defecte kookplaat opgehaald zou worden. Helaas het klonk te mooi....Toen kreeg ik een mail dat ik de kookplaat moest terugsturen. Echter die plaat was geleverd met 2 stukjes pieppapier en een kartonnen wikkeling. Die gaat never heel aankomen. Dus weer een uur in de wacht... En na enig aandringen werd de plaat opgehaald met een bus van Coolblue (uiteindelijk een week later).

    Maar we zijn er nog niet.....
    De nieuwe kookplaat werd besteld op zaterdag (2 dg na de eerste bestelling) en zou op zondag geleverd worden. En inderdaad midden in de nacht kreeg ik een bericht dat het de volgende dag niet zou worden maar een dag later. Nu was het PostNl die in gebreke was. De vorige plaat was door een koerier geleverd.
    Gelukkig was die plaat goed. Nu die oude nog

    Een week na de eerste bestelling werd de defecte kookplaat opgehaald om vervolgens te verdwijnen in de donkere archieven van het retouren systeem van Coolblue. Daar staat nl (weer een week later) dat hij nog steeds wordt opgehaald terwijl ik de ontvangstbevestiging van de Coolblue chuffeur allang in de mail heb. Maar daarna hoor je weer niets. Dus moet je voor straf weer ruim een uur in de wacht om iemand van Coolblue te pakken krijgen. De betreffende medewerker moest het uitzoeken.... En na een minuut of 5 Wat blijkt.... Dat ding is allang binnen en had allang verwerkt moeten zijn... Het is dus niet alleen de telefoonverbinding die ontiegelijk traag is.....

    Volgens de medewerker is er nu een bericht binnen Coolblue verstuurd naar een andere afdeling om binnen 24 uur te reageren en mijn geld terug te storten... toch wel 400 euri ...Maar voor dat geld heb je dan ook wel wat...
    a) defecte kookplaat
    b) 3 x bellen met een wacht van 1 uur per keer. In die tijd kan je geen kattenkwaad uithalen op straat....
    c) Telkens vriendelijke medewerkers die allemaal niet begrijpen waarom het zo fout gaat bij hun organisatie.

    Ze zouden het eens in een keer goed doen...... Kunnen ze iedereen in de helft van de tijd bedienen... Hoef je maar 30 minuten te wachten....

    Nee de producten zijn tot op heden prima maar de service bereikbaarheid is bagger.....

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Wasmachine Haier

    Wij waren altijd tevreden van Coolblue tot onze laatste aankoop. We kochten op 8 juli jl. een wasmachine van het merk Haier, waar we aanvankelijk heel tevreden over waren. Het wasresultaat en het gebruiksgemak voldeden aan onze verwachtingen. Tot vorige week toen bleek dat de wasmachine plots veel meer geluid maakte dan gewoonlijk. We controleerden de filters en de trommel maar er waren nergens obstakels. Bij een volgende wasbeurt maakte de machine een hels lawaai tijdens het centrifugeren. We besloten dadelijk te stoppen met het gebruik van de machine om schade te voorkomen. We namen contact op met Coolblue en na drie dagen wachten kregen we te horen dat een herstelling mogelijk was op 5 oktober (drie weken na de vaststelling). Daar wij een groot gezin hebben en wij onmogelijk zolang kunnen wachten vragen wij een oplossing van Coolblue. Toen volgde de koude douche Coolblue stelt voor een nieuwe wasmachine te kopen en die gewoon terug te sturen binnen de 30 dagen. Zo kunnen wij wassen en we zouden ons geld van die machine terug krijgen? Ons vertrouwen is nu helemaal weg. Dit is een voor ons totaal onaanvaardbaar voorstel. 2x een "nieuwe" machine aanschaffen? Kregen wij wel een nieuwe machine? Toen we ons ongenoegen lieten merken kregen we ook nog te horen dat als onze machine binnen de maand was stuk geweest we gewoon hadden kunnen retourneren. Wij zijn zwaar teleurgesteld in de naservice van Coolblue en van Haier die instaat voor de herstelling. Voor ons nooit meer. Een machine die al binnen de 2 maanden stuk is? En dan geen enkele poging van Coolblue om de hersteldatum naar voor te schuiven. Weinig klantvriendelijk en zeker niet alles voor een glimlach.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mio cyclo 400 navigatie

    Nog met mijn mond half open van verbazing schrijf ik deze review. Het gaat om de bevestiging van de navigatie die niet deugde en de lompe manier waarop ik behandeld ben door cool blue. Coolblue vond ik altijd een fijn bedrijf qua snelle afhandeling en goede service maar nu heb ik een minder prettige ervaring met ze en ik leg hieronder uit waarom.
    Omdat ik het belangrijk vind dat het navigatie apparaat goed aan mijn fiets bevestigd werd heb ik daarnaast een Mio Performance Mount Plus besteld.
    Bij aankomst zag ik dat dit product niet paste op de mio cyclo en heb het geretourneerd. Ik ging ervan uit dat de bijgeleverde standaard houder zijn werk wel zou doen maar dit bleek niet het geval te zijn.

    Ik heb volgens de instructie het apparaat geïnstalleerd. Vervolgens tijdens een normale rustige fietstocht is dat ding eraf gevallen toen ik over een hobbeltje heen reed.

    Dit was voor mij duidelijk productieschade die zich binnen een maand heeft gemanifesteerd. Het afdichtingsdopje van het oplaad connector was ook niet al te stevig en was er binnen een dag vanaf. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat deze mio er bij iedereen zomaar afvalt, dus had ik goede hoop dat ze me een nieuwe zouden toesturen zodat ik zo snel mogelijk kon vertrekken.
    Dit bleek niet het geval te zijn en ik voelde me tijdens het gesprek behoorlijk afgescheept en de lompe behandeling hebben mij flink geraakt. Voor mij geen cool blue meer!!

    2 cartige besteld een ontvangen
    Hang al 17 min aan de lijn krijg geen
    Contact

    Ik heb mijn product na 2e reparatie en maanden verder nog niet eens terug ontvangen. Geld terug word telkens afgewezen. Wat een slecht bedrijf.

    Klantendienst stelt niets voor. Operators die standaard zinnetjes opnoemen en al even standaard mails schrijven voor elk probleem. Geen enkel persoonlijk of probleemoplossend gesprek. Enkel wij vinden het ook vervelend voor u????? Blijkbaar niet dus. Wij gaan naar een speciaalzaak waa de klant wel correct wordt geholpen. Producten terug sturen binnen de maand als ze je niet aanstaan of als ze al defect zijn is GEEN oplossende service. Dan maar verzekeringen verkopen om van je kapotte en gebruikte toestellen af te geraken?

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Witgoed, elektronica, keukenapparatuur, stofzuiger, grasmaaier en nog meer.

    Inmiddels heb ik in de afgelopen jaren meer dan 30 bestellingen geplaatst via de website van Coolblue. He varieert van witgoed, elektronica (TV, headsets, controllers, etc), keukenapparatuur, stofzuiger, grasmaaier en nog meer.

    Soms gaat er onverhoopt wat mis. Door telefonisch contact op te nemen, of via de website, is er altijd een oplossing mogelijk met Coolblue. Met webshops zoals Bol.com gaat dit toch vele malen lastiger.

    Om een voorbeeld te noemen: Afgelopen week heb ik een TV met een Soundbar gekocht, nu met Black Friday zijn er hogere kortingen. Dus ik heb met Coolblue gebeld en zij gaan het verschil naar mijn rekening overmaken.

    Een advies voor de mensen die dit lezen: Koop altijd via de webshop en niet in de winkel zelf. Je hebt namelijk, op Europees niveau, altijd betere consumenten rechten wanneer je online besteld! Het is prima om in de winkel naar de producten te kijken, maar doe de bestelling dus online!

    Overigens bel ik altijd overdag naar Coolblue, mijn wachttijden zijn daardoor altijd onder de 20 minuten gebleven en meestal heb ik tegen de 5 tot 10 minuten iemand aan de lijn. Het langste gesprek die ik heb gehad: inclusief het menu, wachtijd en gesprek zelf was 28 minuten en 41 seconden. De afgelopen twee jaar heb ik 11x telefonisch contact gehad en daar ben ik nog nooit ontevreden uit gekomen.

    Voor zover webshops gaan, is dit toch wel de beste op de markt.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    luchtreiniger

    Altijd tevreden geweest over Coolblue en al meer dan 10 jaar klant.
    Echter, nu moet ik eenmaal gebruik maken van hun service: een apparaat is binnen een jaar stuk gegaan. Duidelijk geval garantie, maar niet voor Coolblue.
    "dit gaat normaal niet stuk dus eigen schuld" is hun logica. Het defecte onderdeel is echter mechanisch defect geraakt en zit diep in het apparaat: een fan.
    Die kan een gebruiker onmogelijk stuk maken, behalve volgens Coolblue logica.
    Als je ze een keer nodig hebt voor een simpel garantie gevalletje blijven ze opgewekt en overdreven vriendelijk maar nu komt er een vuile stroom leugens uit.
    Geen service, leugens, beschuldigingen en geld kwijt.
    Waardeloos! Ik koop voortaan weer bij de winkel op de hoek.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Wasmachine miele

    Een half uur nadat de wasmachine v 1000 euro was geïnstalleerd en aangezet werd voor een schoonmaakprogramma door coolblue.
    Liep het water langs de muren en de trap naar beneden.( De schade moet nog vergoed worden.)
    Na contact mochten we een duurdere wasmachine uitzoeken omdat de huidige al weer was uitverkocht. Uiteraard niet 2x zo duur en er werd verteld dat coolblue nooit moeilijk doet bij zulke gevallen . We kozen er 1 v 1500.
    Toen moesten ineens bijbetalen, niks geen coulance voor dat je dagen zonder wasmachine zit een gezin v 5. Of al het schoonmaken de waterschade. Eerst moest het telefoongesprek nog terug geluisterd worden en het werdt niet ontkend maar ook niet bekent.Ooh jawel 100 euro korting . Na enkele dagen aan het lijntje gehouden te zijn. Hadden we er geen vertrouwen meer in en wilde wij zsm ons geld terug om ergens anders een machine te kopen. Ja na 3 dagen als de machine na retour weer in het magazijn staat. En de jongens die de wasmachine kwamen ophalen zeiden 5 dagen. Lekker dan. ik heb geen duizenden euro's op de bank om snel nog een nieuwe te kopen. Dat wordt 14 dagen zonder wasmachine. Wat een k..t sevice.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Samsung DV80TA220AE wasdroger

    Afgelopen week hebben wij een wasmachine en een droger gekocht die al snel geleverd zouden worden. De dag voordat wij de producten geleverd zouden krijgen, zagen wij online dat de prijs €50 gezakt was. Wij hebben even gebeld en de dame aan de lijn zei direct dat ze dit ging regelen voor ons. We werden even in de wacht gezet waarna de dame terug kwam en haar excuus aanbood voor het 'lange' wachten. Hiervoor kregen we een voucher extra van €30. Dit had van ons echt niet gehoeven maar dit laat natuurlijk wel zien wat een goede service Coolblue biedt. Helaas werkte onze nieuwe wasdroger niet. Met geen enkele mogelijkheid werd onze was droog. Zelfs nog met de Samsung servicelijn gebeld maar die verwezen ons toch door naar Coolblue. Na één belletje stond nog geen 24 later jullie blauwe bus weer voor de deur, met een nieuwe wasdroger. Ik vind jullie service echt niet beter kunnen! In deze tijd van enorme concurrentie is dit echt waar Coolblue het verschil mee maakt, ik zal om deze reden altijd hier mijn huishoudelijke apparaten blijven bestellen, al een is ergens anders misschien een paar euro goedkoper, goede service is echt heel erg fijn. Deze service had niet beter gekund, bedankt Coolblue!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Magnetron van Coolblue

    Ik doe altijd goed mijn huiswerk voor ik ergens iets bestel. Maar Coolblue ken ik al jaren, ik bestel hier veel omdat ze vaak goedkoper zijn dan mediamarkt en Conrad. Ik kijk namelijk altijd gewoon waar het telkens het goedkoopst is, het scheelt soms echt veel. Raar...

    Onlangs een magnetron besteld, gewoon de goedkoopste die ze hadden, want wat kan mij het schelen. Toch een beetje huiverig omdat het kennelijk toch wel eens fout gaat hier ((al had ik dat zelf nog nooit meegemaakt....), maar gelukkig ging het voor mij wederom weer gewoon prima. Ik was even bang dat coolblue was veranderd met de jaren, sommige bedrijven worden een beetje laks met service als het een tijd goed gaat hoor je wel eens, maar gelukkig niet voor mij hier.

    De magnetron kreeg ik een dag na het bestellen keurig in huis, verzendkosten waren gratis (raar dat dat niet overal altijd is tegenwoordig, je moet goed opletten!) en de verpakking in orde. Het is een simpel apparaat, kan niet zoveel, maar dat is ook wat ik wilde. Heb er net een tosti mee gemaakt en alles werkt naar behoren. Dus gelukkig wederom een goede ervaring, het gaat kennelijk nog altijd goed hier bestellen.

    Totaal niet klantvriendelijk! Spullen besteld voor een serieus bedrag. Alles op voorraad volgens de website. Krijg ik een mail dat een deel toch niet leverbaar is. En of ik als klant zelf de klantenservice wil bellen. Echt de omgekeerde wereld. Klantenservice de hele dag door geprobeerd te bellen. Is onmogelijk om erdoor te komen! Dan maar een mail gestuurd. Zou binnen 24 uur een reactie krijge. Staat nog beloofd bij. Natuurlijk totaal geen reactie. Enkel weken geleden grote problemen M.b.t. het leveren van goederen. Meer dan 1 week later dan de afspraak was. Dit is de laatste keer dat ik besteld heb bij Coolblue! En ga nu mijn bestelling annuleren! En nooit meer een bestelling doen bij het zeer klantonvriendelijke Coolblue.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Niet klantvriendelijk

    Nee ik koop er niet meer. Wij wonen in het buitenland en kunnen daarom onze BTW terug krijgen als we iets meenemen naar het land waar we ingeschreven staan en belasting betalen. Op Schiphol laat je de spullen en bon/paspoort en ticket controleren en krijg je een stempel op de bon. Deze stuur ik dan naar de desbetreffende winkel, zo ook nu voor het eerst naar Coolblue. Ik krijg geen reactie (email adres staat op de begeleidende brief) dus ook geen geld. Dan maar zelf informeren.Nee mw. wij doen het via Vatfree.com. Daar een account aangemaakt (Engelstalig alleen maar) en moest weer alles doen wat op Schiphol al was gedaan. Kopie pp en legitimatie van het land waar ik woon. Vatfree neemt dan 1/3 van mijn BTW voor de moeite. Met andere woorden, Coolblue vindt het te veel werk om zelf te doen en laat de koper betalen!
    Gelukkig zijn er genoeg andere winkels die het rechtstreeks doen en dat noem ik nog eens service. Zelfs kleine winkels maken het geld binnen 2 weken over. Vatfree heeft er 40 werkdagen voor nodig! Ik ben dus uitgekocht bij Coolblue.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Service kan letterlijk niet beter, dank. Glimlach.

    Ik heb al ontzettend vaak besteld bij hen, altijd echt betrouwbaar, echt heel erg goed, snel geleverd, ken geen beter bedrijf dan deze mensen. De service is ongelofelijk hoog, medewerkers zijn zo relaxt aan de telefoon en echt bereid om te helpen.
    Vandaag contact gehad over een printer van het merk HP, die weer eens niet wilde doen waar ze voor gemaakt zijn, namelijk printen. Eerst gepoogd contact te krijgen met HP, (niet gelukt uiteraard, die haten mensen, blijkt uit alles dat ze doen en leveren, proberen ons het leven zuur te maken, te krenken, ;-) ).
    Daarna gedacht laat ik Coolblue eens proberen waar ik hem had besteld. Die dame die ik aan de lijn had, die kreeg een zwaar gefrustreerde kerel aan de telefoon en die was zo goed in haar werk, begripvol, rustig, beetje humor, heeft alles uitgezocht en bleek dat deze HP niet met mijn modem samen kon (HP??). Ik heb een ander merk gekozen, uiteraard weer bij Coolblue!

    Coolblue: verstand van zaken, service kan letterlijk niet beter, dank. Glimlach.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Haier wasmachine

    Ik heb vorige mand een wasmachine van coolblue gekocht en extra betaald om de wasmachine klaar voor gebruikt te laten installeren. De monteur heeft niet gecontroleerd dat de trommel leeg was voordat hij de wasmachine ging aanzetten. en heeft de gebruiksaanwijzingen boekje mee gewassen. Toen ik een nieuwe boekje wilde bestellen kreeg ik te horen van de klantenservice van Coolblue dat ik ZELF contact met Haier moest opnemen en anders een digital boekje moest gebruiken.
    Ik vond het niet een super service.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Wasmachine

    Wat een slechte service m.b.t. een wasmachine. Nog geen 2 maanden oud nu al 2x problemen. Bij melding duurt het dagen voordat er uemsnd komt en als er iemand komt dan krijg je schuld gebruik machine. En garantie eenmalig enz. Enz. Pardon?? Nu weer ellende lekkend en maakt alles kapot. Weer melding gedaan, horen niets meer, weer gebeld komen pas volgende week. Dus even serieus met gezin van 5 miet ik 1,5 week wachten op Hulp! Toch bizar nog geen 2 maanden wasmachine en zoveel Ellende! Alles voor een lach....waardeloos bedrijf, trap er miet In! Verkopen snel maar bij problemen....

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    MacBook

    MacBook retour gedaan met label verkregen van Coolblue. Pakket track and trace raakt kwijt. Klant wordt verwijt niks te hebben opstuurd. Valse beschuldigingen en 2100 kwijt. Oplichters

    Je krijgt toch bij Post nl een verzend bewijs?

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    MacBook

    MacBook is volgens procedure Coolblue retour gegaan. Raakt kwijt bij postnl klant draait op voor de kosten

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    laptop tuf gaming

    Dit is onderhand al de vierde laptop. Mij wordt steeds voorgelogen dat de laptop wel zeven uur zonder stroom kunnen. (als de laptop is opgeladen en dus van het stroom af)En dat voor dure laptops van 1300 euro! waar ik veel voor heb moeten sparen. Deze laptop die ik nu heb loopt vaak vast ook doet het beeld soms raar. Ik word er onderhand zo ontzettend moe van! Ik heb geen auto en alleen een fiets. Ja ik heb hard moeten sparen voor deze laptop! Nu moet ik weer naar Arnhem met zware laptop sjouwen

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Reparatie iPhone batterij

    Op de website communiceert Coolblue dat de batterij van mijn iPhone binnen twee uur vervangen kan worden.

    Ik geef mijn type iPhone op, maak een afspraak. Daar aangekomen blijkt dat Coolblue de telefoon eerst in bezit moet hebben voordat ze een batterij bij Apple kunnen bestellen. Duur: twee dagen… Oké krijg een leentoestel mee. Maar bij thuiskomst blijkt het toestel zo oud en zo niet up-to-date dat een reserve kopie hierop zetten niet mogelijk is.

    Coolblue gebeld, maar die konden mij niet helpen want de persoon die ik aan de lijn had werkte bij de keukenafdeling….

    Terug bij de winkel hebben ze geen andere telefoon of oplossing voor mij. Al met al heeft het inderdaad twee uur geduurd maar mijn batterij is niet vervangen.

    Zeer slome niet kundige service en een houding van ‘sorry maar daar kunnen we nu eenmaal niets aan doen’

    Communiceer dan niet dat het binnen twee uur kan!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    MacBook pro m1 max 16 inch 24 core

    Miserable customer service, they lost my return (worth €3700) and they say there is nothing they can do. I followed the instructions, used their return label. Every time I call I speak to a different employee, giving me a different sotry, often conflicting with the previous one. Clearly they have no idea what they are doing, they are a disorganised mess, an organisation of profit-oriented thieves. Something goes wrong, blame the customer. Also impossible to escalate anything or contact a manager. No way of doing anything, they sinply refuse any follow up.

    You have been warned, avoid this business at all cost!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    laptop

    Laptop besteld en zou binnen 24 uur geleverd worden. dat lukt ze eigenlijk al nooit maar na 3 dagen geannuleerd. Bevestiging en alles gehad dat hij is geannuleerd en met bevestiging van Postnl en zou binnen 5 dagen mijn geld terug krijgen. Nu 7 dagen verder geen laptop, geen geld, geen hulp wel veel begrip. Maar op vraag wanneer ik mijn geld terugkrijg weet niemand meer iets. kan niemand mij helpen en moet ik maar wachten. Dit noemen wij gewoon oplichting Coolblue

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Denon receiver

    Zal niet snel nog enige bestelling doen…
    Zal niet snel nog enige bestelling doen bij dit leugenachtig bedrijf. Heb voor mijn aankoop bij de klantenservice geinformeerd of het artikel voorradig was, dat was het geval. Dit heeft mij doen besluiten om te bestellen en te betalen.

    Kreeg direct een mailtje dat het artikel de volgende dag zou worden bezorgd.
    Om 5 uur in de morgen ontving ik een mailtje dat 'helaas' het zou die dag niet worden bezorgd, maar de dag erop. De volgende morgen om 4 uur een mailtje dat 'helaas' het zou deze dag ook niet worden bezorgd en dat ik maar contact moest opnemen als het er na 5 dagen nog niet zou zijn. Wat zijn dat voor leugenachtige praktijken, zeggen dat een artikel voorradig is en dan blijkt het toch niet het geval te zijn. Nooit kopen bij Coolblue.

    Zou nu op maandag 28-2 worden bezorgd, u raadt het al .........

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Lenovo Ideapad flex 5

    overzetten van bestanden oude naar nieuwe laptop ging bijzonder moeizaam. Volgens het pc-servicebedrijf dat dit uitvoerde was de oorzaak een technisch probleem. Een dag later crashte de pc dan ook: volledig onbruikbaar, system board moest vervangen worden, alle gegevens kwijt. Coolblue neemt geen verantwoordelijkheid voor de tijd en kosten die hiermee gemoeid waren, compenseren niets.

Anderen bekeken ook

Durexshop.nl
3 reviews

Wilt u een condoom, glijmiddel of iets anders kopen maar durft u het niet om het zelf te kopen bij een lokale winkel? Dan is de website www.durexsh...

Cosmania
5 reviews

Waarom zou u kopen bij dit bedrijf: Cosmania.nl? Cosmania.nl is een bedrijf wat zich richt op persoonlijke verzorging. In de wereld van de persoonl...

oogvoororen.nl
21 reviews

Wanneer u wat ouder wordt kan het gebeuren dat u niet meer alles goed kunt horen. Heel vervelend, want niemand wil graag met een hoortoestel rondlo...

Podobrace
17 reviews

Wanneer je geblesseerd bent, of een blessure juist wilt voorkomen, kun je soms wat extra hulpmiddelen gebruiken. Als je wat extra ondersteuning nod...

Coolblue

Ze doen ‘alles voor een glimlach’. Maar hoe doen ze dat? En is dat genoeg voor jou om je elektronica en andere gear aan te schaffen bij Coolblue? Lees voordat je een grote (of kleine) aankoop doet, hoe anderen Coolblue hebben beoordeeld. Gaan ze echt een glimlach op jouw gezicht toveren of wordt het eerder een van frustratie doordrongen grijns?

Over Coolblue
Coolblue is een grootaanbieder van consumer goods en werd opgericht in 1999. Voor zo ongeveer elke productsoort hebben ze een domein, in totaal zijn dat 325 gespecialiseerde webshops (and counting). Ook voor wie liever in een fysieke winkel aankopen doet, is er Coolblue. Er zijn onder andere winkels in Amsterdam, Utrecht, Eindhoven, Groningen en Rotterdam. Hier kun je ook producten laten klaarleggen, repareren en persoonlijk advies krijgen. Maar wat voor producten bieden ze dan aan? Nou, van alles. Computer & tablets; Telefonie; Beeld & geluid; Huishouden & wonen; Foto & video; Koken & tafelen; Printers & netwerk; Tuin & klussen; Sport & reizen; Navigatie & auto; Speelgoed & games; en Verzorging. En dat zijn slechts de populairste categorieën.

Coolblue, alles voor een glimlach? Ze leggen zelf even uit hoe ze dat doen in dit filmpje!

Diensten van Coolblue
Zoals gezegd doet Coolblue ‘alles voor een glimlach’. Dat zit hem soms in leuke details. Als je iets besteld, krijg je het toegezonden in een doos. Zover is het nog erg normaal. Maar die verpakking van Coolblue is meer dan een doos, je kunt er vaak allerlei leuke dingen mee doen, zoals er dingen mee uitscheuren (een deurhanger bijvoorbeeld) of mee bouwen. Dat is op zijn minst een glimlach waard natuurlijk, alleen al het idee. Wat ook een glimlach op je gezicht kan toveren is de playlist die je krijgt als je Coolblue belt; deze is helemaal opgebouwd uit allemaal liedjes waar het woord wachten (of varianten daarop) zijn verwerkt. Leuk natuurlijk, voor de oplettende luisteraar. Uiteraard zijn niet alleen deze geestige details de enige vormen van service die Coolblue biedt. Zo is er de ‘vandaag besteld, morgen in huis’-service, die we vaker zien bij bedrijven, maar zich dan beperkt tot bijvoorbeeld 22.00 of zelfs 17.00. Coolblue is anders; hier is vandaag ook echt : Voor 23.59 besteld, is morgen in huis. Daarnaast is de thuisbezorging zeven dagen per week. Bovendien is zowel het verzenden als het retourneren geheel gratis en geldt een bedenktermijn van veertien dagen. Mede door diensten als deze is Coolblue door Thuiswinkel beoordeeld als Beste webwinkel 2015 (en ze kregen die prijs toen zeker niet voor de eerste keer). Betalen kan overigens op meerdere veilige manieren: iDeal, creditcard, vooruitbetaling of betalen bij de postbode (rembours), bezorging kan tegen bijbetaling op afspraak of zelfs ’s avonds op dezelfde dag (Coolblue VandaagNog®); gewone bezorging, zelfs op zondag, is gratis.

Klachten over Coolblue
Als je contact wilt leggen met Coolblue voor vragen, problemen, klachten of omdat je nieuwsgierig bent naar dat leuke wachtmuziekje, dan zijn er legio manieren. Direct advies (en dus die liedjes) krijg je via de telefonische klantenservice (lokaal nummer), zeven dagen per week geopend (m.u.v. feestdagen) tot 23.59. Ook kun je je vraag stellen op Facebook, Twitter, WhatsApp of nog met e-mail. Maar zelf kun je ook al veel te weten komen via je online account (bestelstatus, openstaande facturen, retouren bekijken, producten retourneren, et cetera).

Kreeg jij die glimlach op je gezicht van Coolblue? Laat hier je review achter!

Onafhankelijke ervaringen over coolblue! Betrouwbaar en snel met leveren? Goede winkels? Lees beoordelingen van consumenten die u voorgingen op NederlandReview!

}