NederlandReview

    Ervaringen Coolblue

    Ze doen ‘alles voor een glimlach’. Maar hoe doen ze dat? En is dat genoeg voor jou om je elektronica en andere gear aan te schaffen bij Coolblue? Lees voordat je een grote (of kleine) aankoop doet, hoe anderen Coolblue hebben beoordeeld. Gaan ze echt een glimlach op jouw gezicht toveren of wordt het eerder een van frustratie doordrongen grijns?

    Over Coolblue
    Coolblue is een grootaanbieder van consumer goods en werd opgericht in 1999. Voor zo ongeveer elke productsoort hebben ze een domein, in totaal zijn dat 325 gespecialiseerde webshops (and counting). Ook voor wie liever in een fysieke winkel aankopen doet, is er Coolblue. Er zijn onder andere winkels in Amsterdam, Utrecht, Eindhoven, Groningen en Rotterdam. Hier kun je ook producten laten klaarleggen, repareren en persoonlijk advies krijgen. Maar wat voor producten bieden ze dan aan? Nou, van alles. Computer & tablets; Telefonie; Beeld & geluid; Huishouden & wonen; Foto & video; Koken & tafelen; Printers & netwerk; Tuin & klussen; Sport & reizen; Navigatie & auto; Speelgoed & games; en Verzorging. En dat zijn slechts de populairste categorieën.

    Coolblue, alles voor een glimlach? Ze leggen zelf even uit hoe ze dat doen in dit filmpje!

    Diensten van Coolblue
    Zoals gezegd doet Coolblue ‘alles voor een glimlach’. Dat zit hem soms in leuke details. Als je iets besteld, krijg je het toegezonden in een doos. Zover is het nog erg normaal. Maar die verpakking van Coolblue is meer dan een doos, je kunt er vaak allerlei leuke dingen mee doen, zoals er dingen mee uitscheuren (een deurhanger bijvoorbeeld) of mee bouwen. Dat is op zijn minst een glimlach waard natuurlijk, alleen al het idee. Wat ook een glimlach op je gezicht kan toveren is de playlist die je krijgt als je Coolblue belt; deze is helemaal opgebouwd uit allemaal liedjes waar het woord wachten (of varianten daarop) zijn verwerkt. Leuk natuurlijk, voor de oplettende luisteraar. Uiteraard zijn niet alleen deze geestige details de enige vormen van service die Coolblue biedt. Zo is er de ‘vandaag besteld, morgen in huis’-service, die we vaker zien bij bedrijven, maar zich dan beperkt tot bijvoorbeeld 22.00 of zelfs 17.00. Coolblue is anders; hier is vandaag ook echt vandaag: Voor 23.59 besteld, is morgen in huis. Daarnaast is de thuisbezorging zeven dagen per week. Bovendien is zowel het verzenden als het retourneren geheel gratis en geldt een bedenktermijn van veertien dagen. Mede door diensten als deze is Coolblue door Thuiswinkel beoordeeld als Beste webwinkel 2015 (en ze kregen die prijs toen zeker niet voor de eerste keer). Betalen kan overigens op meerdere veilige manieren: iDeal, creditcard, vooruitbetaling of betalen bij de postbode (rembours), bezorging kan tegen bijbetaling op afspraak of zelfs ’s avonds op dezelfde dag (Coolblue VandaagNog®); gewone bezorging, zelfs op zondag, is gratis.

    Klachten over Coolblue
    Als je contact wilt leggen met Coolblue voor vragen, problemen, klachten of omdat je nieuwsgierig bent naar dat leuke wachtmuziekje, dan zijn er legio manieren. Direct advies (en dus die liedjes) krijg je via de telefonische klantenservice (lokaal nummer), zeven dagen per week geopend (m.u.v. feestdagen) tot 23.59. Ook kun je je vraag stellen op Facebook, Twitter, WhatsApp of nog met e-mail. Maar zelf kun je ook al veel te weten komen via je online account (bestelstatus, openstaande facturen, retouren bekijken, producten retourneren, et cetera).

    Kreeg jij die glimlach op je gezicht van Coolblue? Laat hier je review achter!

    Onafhankelijke ervaringen over coolblue! Betrouwbaar en snel met leveren? Goede winkels? Lees beoordelingen van consumenten die u voorgingen op NederlandReview.nl!

    Coolblue
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (65)

    7,2
    69% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    7,6

    Service

    6,4

    Prijs

    7,8

    Leveren

    7

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Coolblue slechte service!

    Wilma Teixeira21-07-2018

    Wat een teleurstelling
    Koffer besteld op vrijdag 13 juli ordernummer: 30343239 bij Coolblue omdat er duidelijk bij stond vóór 23.59 uur besteld de volgende dag in huis! Uiteindelijk heb ik de koffer pas woensdag de 18de nodig moet goed komen!
    Einde volgende dag ging ik in mijn status kijken omdat de bestelling niet geleverd was, zag ik dat de status was “geleverd “.
    Uiteraard gebeld met Coolblue en Postnl uiteindelijk van het kastje naar de muur gestuurd met de mededeling het rustig af te wachten waarschijnlijk kwam hij laat in de avond
    Maandag de 16de maar weer gebeld met Coolblue, ; ja klopt vertelde een medewerkster hij was retour gekomen;.
    De ging de koffer opnieuw in bestelling zetten dit keer met ordernummer: 3040714 ik kon hem verwachten dinsdag 17 juli tussen 18.00 uur en 22.00 uur.
    Maar ook dat ging weer mis geen levering!
    Aangezien de koffer een cadeau voor me zoon was die ochtend al vroeg in de ochtend gingen reizen heb ik hem maar een koffer van ons geleend.
    Donderdag 19 juli maar weer eens contact met Coolblue opgenomen waarom mij status weer als geleverd staat.
    Men ging het weer uitzoeken komt goed mevrouw waren zijn woorden u krijgt binnen 24 uur bericht van ons ; wilt u dat per mail of telefonisch was de vraag ik heb gekozen voor mail.
    Vandaag zaterdag 21 juli nog steeds niet vernomen van de firma Cool Bleu ben 415,00 euro armer en geen Samsonite spinner ontvangen!
    Wat mijn betreft nooit meer dat ik bij deze firma bestel !
    In woord slecht, vooral omdat juist de firma Coolblue pretendeert met snelle service!


    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    Slechte service

    R vd Laar01-07-2018

    Reparatietijdvan 3 to 4 weken is niet meer van deze tijd. Zijn niet bereid bestaande klanten tevreden te houden.

    ZIE OOK ANDERE REVIEWSITES. SERVICE IS DRAMATISCH OP ELK VLAK

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    5,5

    miskoop

    Mari19-06-2018

    In juni 2018 kocht ik een stofzuiger zonder stofzak, de Philips FC9334/09 PowerPro Compact. Het was de Coolblue keuze van die maand, met €25,- cashback. Ik vertrouwde Coolblue op haar blauwe ogen, heel dom, want het ding zuigt dramatisch slecht. Later las ik dat de stofzuiger bij een test voor consumenten een 5,7 scoorde, behoorlijk slecht dus. Ik verwijt Coolblue dat het mensen misleid door een product aan te bevelen waarvan toch duidelijk is aangetoond dat de kwaliteit onvoldoende is. Of ik de volgende keer weer iets koop bij Coolblue? Misschien, maar voor mij geen aanbevelingen meer!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7

    2e kans producten

    H de Groot19-06-2018

    Niet kopen,
    Word slecht verpakt
    Incompleet geleverd.
    Afhandeling waardeloos.

    En nog steeds zeggen alles met een Glimlach.

    Beoordeel op NPS

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    5,5

    vaatwasser defect, slechte service.

    Alco Eding13-06-2018

    2 dagen over garantietermijn van vaatwasser en Cool Blue "kan" niets meer voor je doen. Heel begripvol dat wel maar tja buiten garantietermijn dus op eigen kosten laten repareren.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    8

    Houden niet van de klant, doen alleen alsof....

    Peter02-06-2018

    Veel beloven, weinig geven doet een gek in vreugde leven.

    FoolBlue dus!

    Verschillende keren maakt CoolBlue haar belofte niet waar. Markteing roept de meest fantastische dingen maar afgesproken levertijden worden niet nagekomen, het gaat puur om omzet, omzet en omzet. Zij balen ook? Geloof het maar niet. Krijg je mail dat ze altijd snel zijn met reageren? Geloof het maar niet, die mail is gewoon standaard. Aan de telefoon beetje meehuilen met de klant en het bos insturen of de slechte beloning van hun chauffeurs de schuld geven en gaan... Klagen helpt niks, het management houdt niet van de klant maar ziet ze als een portemonnee op pootjes.... Ik ben echt niet de enige. Maar goed,ik heb een keuze. FoolBlue dus!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    slechte communicatie

    coremans01-06-2018

    Het pakket voor mijn zoon zou op de 1e verdieping afgeleverd moeten worden maar ze lieten het in de hal achter de deur achter, we moest het zware pakket zelf over de trap naar boven sjouwen,
    en een half uur voor de bezorging zouden we een sms krijgen. Dat is ook nooit gebeurd. Ze stonden ineens voor de deur.

    Dit zijn de minpunten van de bezorger van Coolblue

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7

    Vervolg op de telefoon

    karin31-05-2018

    Vandaag heb ik weer gebeld. De medewerker ging met mij mee hoe vervelend ze het vond. Toch kon ze niks voor mij betekenen en moet ik morgen weer terug bellen om te kijken of de telefoon binnen is.
    De medewerker van Coolblue liet het mijn probleem worden, terwijl ik hier helemaal geen schuld aan heb.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    vaatwasser volgende dag in huis

    Melany de Bruijn31-05-2018

    Vaatwasser was gewoon de volgende dag in huis en werkt meteen

    Stuk goedkoper dan bij andere webshops ook nog

    ik bestel hier al jaren en blijf dat zeker doen!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Telefoon bestellen, gaat helemaal mis...

    Karin31-05-2018

    Maandag om 21.15 een telefoon besteld. Bij Coolblue staat voor 23.59 besteld is de volgende dag in huis. Ik kreeg netjes een e-mail dat de bestelling in goede orde is ontvangen. ( ik heb de telefoon nodig, omdat mijn andere kapot is gegaan) Dinsdag ben ik de hele dag thuis gebleven. Na 20.00 uur nog steeds geen Coolblue gezien. Nu heb ik zelf maar even met de klantenservice gebeld. Het probleem was dat twee anderen mensen de telefoon net wat eerder hebben betaald, dus toen ze mijn betaling binnen kregen de telefoon uitverkocht was. ( dit was niet bij de telefoon vermeld) Wat ik dan op zijn minst verwacht is een e-mail, maar helemaal niks. Wat ze konden zien is dat de telefoon opnieuw is besteld. Hopelijk zou de telefoon woensdag/ donderdag binnen komen. Op woensdag weer gebeld, weer het hele verhaal moeten uitleggen. Ze kunnen mij niks garanderen. Ik moet donderdag zelf even voor 12.00 uur bellen of de telefoon is binnen gekomen. Ook gevraagd of ze de telefoon dezelfde dag kunnen bezorgen wisten ze niet. Ik ben benieuwd hoe dit afloopt

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    wasmachine en fornuis gekocht!!!!!!!! mensen denk goed na voordat u uw geld overmaakt!

    Carlo19-05-2018

    Beide producten worden 2 dagen later geleverd dan was gepland.Op de website staat volgende dag geleverd.Echter dat is de eerste misleidende leugen.
    Daarnaast wordt je niet geinformeerd.Geen mail geen belletje geen sms dat het een andere dag wordt.Je moet zelf bellen wordt je 20 minuten ook nog eens in de wacht gezet,en wordt je geinformeerd dat je geen leidinggevende aan de lijn mag krijgen omdat het niet hun beleid is.Fuck your beleid.Klanten willen service.Klanten willen dat bedrijven hun afspraken nakomen.Klanten willen dat ze eerlijk en rechtvaardig geinformeeerd worden.Niet dat ze overal moeten achteraan bellen om de bestelling een andere dag te laten bezorgen.

    Dit bedrijf spant de kroon als het gaat om een slechte service.Daarnaast werd mijn fornuis beschadigd geleverd.Ik kreeg een compensatie van 50 euro.Belachelijk voor woorden.

    Coolbue is heel goed als het gaat om betalen.Want laten we wel wezen.Coolbue wilt dat je gelijk even betaald met ideal.Een wasmachine van 525 euro en een fornuis van 500 euro.Gelijk even storten.Heb je betaald dan gaat alles mis.Wil je je geld terug moet je een maand wachten totdat je je geld terug hebt gekregen van Coolbue.

    Al om al een zeer slecht bedrijf.Mensen kijk uit.Uiteraard zijn er ook positieve reacties.Maar net zoals in een pyramide systeem is dit nu juist het probleem.Een kleine groep klanten wordt netjes behandeld terwijl een groot deel slecht wordt behandeld....Zij krijgen niet waarvoor ze betaald hebben.Mensen kopen omdat ze denken dat Coolbue een zo goed bedrijf is met een hart voor hun klanten.Dat is een leugen.Ze hebben een goed hart voor wat betreft een snelle afhandeling van de betaling.
    Hun zogenaamde vriendelijkheid is een wapen om de slechte service te camouflreren.

    Nee voor mij geen Coolbue meer.Bij mijn eerste aankoop gaf ik ze de voordeel van de twijfel.Bij mijn tweede aankoop herhalen ze gewoonweg dezelfde fout.

    Als ik het internet onderzoekend bekijk zie ik dat dit een wederkerig patroon is van leugens en deceptie.Waarbij klanten verkeerd worden ingelicht over hun te verwachte product en dag van levering.

    Ronduit slecht!!!!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    2

    Espressoapparaat

    Silvia Burgers04-05-2018

    Espressomachine gekocht, ding werkt niet naar behoren, retour gestuurd ter reparatie, drie weken zonder gezeten. Na ontvangst werkt het ding nog niet behoren. Ik zou een nieuw goed werkend apparaat verwachten als er goede service zou zijn maar moet weer opgestuurd worden. Vier maanden in bezit maar zou nu voor de tweede keer opgestuurd moeten worden wat het apparaat ook niet ten goede komt en weer drie weken zonder koffiemachine. Hier heb ik geen bijna 400 euro voor uitgegeven. Ik had meer van de service van coolblue verwacht, voor mij de laatste keer dat ik hier wat gekocht heb.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    6,5

    anelli cartier love replica

    anelli cartier love replica24-04-2018

    Another interesting post that shows Google’s increasing understanding of Social Content, and also the relative merits of this content. How, exactly, this understanding is beginning to affect the placement of results in the SERPs is something that all SEOs need to have an increasing understanding of.
    <a href="http://www.clovejs.ru/it/" >anelli cartier love replica</a> [url=http://www.clovejs.ru/it/]anelli cartier love replica[/url]

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Echt een aanrader en verademing...

    Jan Peter de Valk09-04-2018

    Eenvoudig zoeken en bestellen, supersnelle levering die online te volgen is tot op het laatste moment, uitstekende omruilservice, alle dagen van de week.. Wat wil je nog meer? Een defect apparaat zonder problemen geruild, een slecht apparaat ook geretourneerd. Prima leverantie, handige verpakking, voor mij top! Kan bv bol.com vele puntjes aan zuigen... Fijn dat jullie er zijn!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    epilator van Braun Silk-epil 9

    Simone27-03-2018

    Heb van het weekend de nieuwe epilator van Braun besteld met allemaal bijbehoren bij Coolblue
    Was erg afgeprijsd. En ze hadden veel keuzes in bijbehoren. Wel lastig kiezen en beetje onduidelijk wat nou het verschil was maar uiteindelijk gewoon eentje met van alles gekozen.

    Werd gisteren geleverd, dus inderdaad met 1 dag in huis
    Alles zit in het pakje en het klopt helemaal.
    De bezorger stond wel erg vroeg aan de deur, al voor 9 uur! Gelukkig was ik al wakker.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Misleiding op website

    Hans Preesman24-03-2018

    Op zaterdag een wasmachine besteld bij Coolblue en volgens de website zou die op zondag geleverd worden.
    Dat was de rede dat we bij Coolblue bestelde. Pas na het betalen krijg je een melding dat hij maandag geleverd wordt.
    Is dit nu misleiding. Waardeloze zaak! Hier bestel ik nooit meer.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    Laptop

    Skintens23-03-2018

    Bij coolbleu laptop besteld zou dinsdag geleverd worden in de avond. Niemand gezien na bellen met coolbleu en PostNL zou het woensdag middag worden wederom niemand gezien weer bellen en zou nu donderdag avond geleverd worden...
    Je raad het al weer niemand. Nu behoorlijk pist off. Weer bellen en dat hij wat ons betrof kan hij geannuleerd worden.
    Na overleg was dat prima en krijgen het geld retour. Volgende dag vandaag dus mail van coolbleu.
    We krijgen het geld terug als de laptop bij hen in bezit is. Kwaad gebeld en meegedeeld fat wij geen zaken doen met de bezorger maar met coolbleu en dat zij hetgeld gewoon terug dienen te storten, of ze de laptop wel of niet hadden. Frank van coolbleu zou zijn best doen maar kunnen geen belofte doen.
    Misschien is betalen bij aflevering een idee, zij hebben nu hun geld al en je moet heel erg je best doen om je eigen geld terug te krijgen. NOOIT MEER

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    helpen sjouwen naar verdieping

    ria p17-03-2018

    koelkast was inderdaad dag later in huis
    goed dat ze wilden helpen sjouwen
    ik kan dat zelf niet meer
    op de eerste verdieping helemaal
    keurig gedaan en hij doet het goed
    dank je wel

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Levering

    Colette11-02-2018

    Wat een slechte zaak, chauffeur beslist dat adres onjuist is en pakketje retour gaat.
    Coolblue komt niet met goede oplossing. Voor mij nooit meer Coolblue

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6

    Ik ben heel tevreden met coolblue!

    frank bovenkerk30-01-2018

    ik snap niet wat iedereen zit te zeuren hier hoor maar ik bestel zeer regelmatig bij coolblue en heb NOOIT problemen. altijd gewoon de dag erna geleverd en ze zijn ook altijd de goedkoopste, zeker met computerspullen. en ik kan het weten, want ik bestel echt wel een paar keer per maand spullen bij coolblue, soms voor mezelf maar ook vaak voor mijn bedrijf

    marjan 03-06-2018

    Leen weken we na gebreken zelfde .gekregen retour gereset Slechts gekregen TerugK

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Volgende keer gewoon weer bij Coolblue bestellen

    Nancy06-01-2018

    vroeger bestelde ik vooral bij coolblue, omdat ze echt altijd de goedkoopste waren. maar onlangs zag ik dat ze bij bol dezelfde wasdroger voor iets goedkoper aanboden, dus toen heb ik daar besteld. Nou, DAT doe ik nooit meer. Ze zeiden dat hij er morgen zou zijn, dat was dus drie dagen later. Heel irritant als je erop zit te wachten.

    Volgende keer bestel ik gewoon weer bij coolblue, daar heb ik zoiets nog nooit meegemaakt. En het scheelde in dit geval maar 6 euro ofzo.. .nou daarvoor bestel ik liever bij een bedrijf dat ik vertrouw en dat is voor mij coollbue ( en bol.com niet)

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Luchtreiniger besteld en ze komen met een TV

    J Slevin31-12-2017

    Een luchtreiniger bij Coolblue besteld met aflevering de volgende dag. De bezorger komt aanzetten met een grote TV toestel in plaats van de luchtreiniger. Meteen geweigerd en niet getekend voor ontvangst. De bezorger nam de TV weer mee terug.

    Ik heb Coolblue klantenservice direct verteld in de hoop dat het goede product nu een dag later zou worden opgestuurd. Maar, niets daarvan.

    Ze laten je als klant wachten op de behandeling van de retour van de door hun verkeerd toegezonden product welke niet hun systeem heeft verlaten. Ze lossen zo hun eigen probleem op in de tijd van de klant.

    Ondertussen moet de klant vele dagen wachten zonder verder informatie over wanneer het goede product uiteindelijk komt. Service met een glimlach noemen ze dat.

    Natuurlijk kan ik de koop annuleren. In plaats daarvan sla ik ze bij mijn volgende aankopen gewoon over. De volgende dag bezorgen doen wel meer webwinkels. Wat het verschil uitmaakt is goede service en dat is dit niet.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    4

    goedkoop

    Ben Gerards20-12-2017

    Volgens mij is Coolblue nog steeds goedkoper dan andere bedrijven.Ik had onlangs een nieuwe set boxjes besteld en die hadden ze hier gewoon op voorraad en voor goedkoper dan bij andere winkels. De levering was er gelukkig gewoon met een dag. Verder prima

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Aantal uur te laat maar verder goed geleverde koelkast

    J+Y06-12-2017

    We hadden een koelkast besteld bij Coolblue - die werd zoals beloofd de volgende dag 's middags geleverd. Ze hadden eigenlijk 's ochtends gezegd, maar dat werd een paar uur later door de drukte van de pakjesbezorgers ofzo. Het was allemaal netjes verpakt, ze gaven nog wat uitleg en we kunnen de koelkast bijna in gebruik nemen. Nette service dus toch, ook al waren ze een aantal uren te laten

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Service niet meer wat het geweest is

    Yvonne van der Haar27-11-2017

    Vroeger kon je op hun beloften en service rekenen. Tegenwoordig w.b. bezorging vaak triest. Veel wachten op bestellingen die te laat of niet komen. Ook vragen per mail worden niet meer binnen een uur beantwoord (zoals de site aangeeft). Standaard antwoord mailtje wordt nu al een jaar lang verzonden. Pas de website aan als de beloften niet kunnen worden nagekomen. Ook lokkertjes met aanbiedingen (zoals op Black Friday) die er niet zijn of gelijk uitverkocht). Klopt allemaal niet echt. Vroeger een prima bedrijf, maar dit holt hard achteruit.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    koelkast dag later helemaal boven geleverd

    Emilie03-11-2017

    Koelkast was een dag later thuis bezorgd en zelfs helemaal naar de vierde verdieping in mijn flatje getild
    Blij met de goede service en voor dat geld zou ik m niet zelf naar boven tillen!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Nooit meer naar de winkel

    Niek Wouters17-10-2017

    Voor mij nog steeds nummer 1 voor elektronica spullen
    ik bestel hier bijna alles en hoef niet meer naar een winkel, ideaal!
    heb dit jaar maar 1 of 2 keer gehad dat iets een dag te laat werd geleverd, verder heb ik persoonlijk nooit problemen gehad.
    En ze zijn nog steeds de goedkoopste en bestellen gaat makkelijk

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Printer snel geleverd

    Kevin Jantier04-09-2017

    Printer besteld, door de grote keuze goedkoper dan concurrent. Werd met een dag geleverd.
    ik was een beetje bang dat hun service was verslechterd in de loop der jaren maar dat viel me alles mee.
    Vroeger bestelde ik hier erg vaak, maar het is nog steeds prima wat mij betreft.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    NUL service

    Hans Aplo02-09-2017

    Cadeubonnen worden bij een teveel betaald bedrag afgeroomd en het teveel betaald e word door deze dozenschuiver gestolen. Nergens is bij het betalen dit aangegeven maar blijkt ergens in hun voorwaarden te staan. Bij contact word dan eindeloos het hersenloze riedeltje verteld. Geen enkele interesse in een oplossing behalve dat coolblue gelijk heeft en een klant kan de st... inzakken. Meeste dramatische service die ik ooit heb gehad. Blijf gewoon weg bij deze dozenschuiver en ga naar een bedrijf dat service levert

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    Teleurstellende levering

    Ton Waldschmit26-08-2017

    Levering door Coolblue een grote teleurstelling
    Na lang dubben zijn we eruit. We gaan onze koelkast bestellen via Coolblue. Op vrijdagavond na het werk bestellen een mooie Amerikaanse koelkast. En Coolblue maakt het nog mooie, i.p.v. Levering op zondag, leveren hem de volgende dag, op zaterdag.

    Alleen een klein probleempje, nacht's om 02:00 uur wordt bepaald hoe laat de koelkast wordt geleverd. Maar ik ga natuurlijk niet zitten wachten op een mail van Coolblue dat zie ik de volgende morgen wel. 08:15 hebben we de oud koelkast van zijn plek en schoongemaakt.

    Een blik op mijn telefoon geeft aan dat ik om 07.25 uur gebeld ben, vermoedelijk door iemand van Coolblue bezorging. Volgens de site zou ik een kwartier van te voren worden gebeld. Op het kaartje staat dat Coolblue om 7.44 heeft aangebeld.

    Wij hebben een hond die in de woonkamer slaap en die los wanneer er iemand aan bent of voor het raam staat. Mijn vrouw was om 7:30 op de 1e verdieping.

    Er staat 2 auto's voor de deur, 07.25 bellen dat je er (binnen) een kwartier bent... 07:44 een brief je en weg waren de bestellers van Coolblue. Dat kan toch niet. Even wat meer empathie voor de klanten op een vroege zaterdag ochtend. Even het besef dat de klant misschien niet wist dwaze er om 07:30 zouden zijn? Dat zou ik en service met een glimlach noemen.

    Uw planning geeft aan dat de koelkast dan op maandag 28 aug geleverd kan worden. Ik vraag nog of er andere mogelijkheden zijn. Neen die zijn er niet. "Onze leveringstijden staan op onze site". Weer geen klantwaarde leveren. Morrend ben ik akkoord gegaan.

    Tot mij grote verbazing hoor ik tijdens de reclame dat in de commercial van Coolblue wordt gezegd we leveren ook op zondag. Mijn teleurstelling kunt u misschien begrijpen.

    Coolblue is voor mij nu toch wel ijskoud ijsblauw.

    Gewoon we waardeloze service.

    Ton26-08-2017

    Hierbij een totaal nutteloos antwoord van cool blue..... Beste Ton, Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend vervelend om te lezen hoe alles is verlopen vanochtend. Het is niet onze bedoeling geweest om jullie mis te lopen. Ik wil dan ook onze oprechte excuses voor dit voorval aanbieden. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met één van mijn collega's over de bezorging op maandag. Inmiddels hebben mijn collega's van team Bezorging de bezorgtijd kunnen zetten tussen 7:30 en 11:30. Ik ben blij om te vernemen dat dat in ieder geval is gelukt. Het klopt dat we op zondag leveren. Dit geldt voor onze reguliere pakketten die met PostNL worden geleverd. Voor de koelkast die jullie hebben besteld, hebben we echter een speciale bezorgservice in het leven geroepen. Deze bezorgt helaas nog niet op zondag, maar daar werken we wel aan. Nogmaals onze excuses. In ieder geval waarderen we het erg dat je je verhaal met ons wilt delen. Wij leren hier weer van. Voor het ongemak heb ik jullie nog een voucher toegestuurd. Verder wil ik jullie alvast heel veel plezier met jullie nieuwe koelkast wensen! Mochten jullie nog met een vraag zitten, neem dan gerust weer contact met ons op. Met vriendelijke groet, Arthur van Coolblue Specialist Alles voor een glimlach

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    Uitmuntende service !

    J.A. de Groot26-07-2017

    Op 22 juli berichtte ik Coolblue dat het leer van mijn "noreve" i-phone hoesje luchtbellen vertoonde. Binnen een uur kreeg ik een retourformulier en een retour etiket toegestuurd. Op 23 juli werd het hoesje door mij per post naar Coolblue gestuurd en op 26 juli in de ochtend ontving ik een nieuw hoesje thuis. Tussentijds werd ik volledig op de hoogte gehouden wat er gebeurde. Niet eerder ben ik een dergelijks klantvriendelijke service tegen gekomen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    klantvriendelijk?niet echt!

    F.Linschoten24-07-2017

    ik had altijd een hoge pet op van Coolblue tot vandaag zaterdag ging de waterkoker van mijn vrouw kapot en in plaats van weer een goedkope te kopen dachten we we doen het nu eens goed en kopen een iets duurdere bij coolblue dan zitten we altijd goed zo gezegd wij een Princess waterkoker besteld we konden hem op zondag laten komen maar dan waren we niet thuis dus lieten we hem op maandag komen toen hij kwam ik dat ding gelijk uitgepakt en even getest wat bleek de waterkoker ging wel aan maar niet automatisch uit de knop was kapot ik dacht geen probleem ik bel even met coolblue en dan lossen we het op nou niet echt dus de klantvriendelijke oplossing zou zijn "prima meneer morgen komt een chauffeur van ons langs met een nieuwe en die ruilt hem dan om ".maar nee je krijgt van alles gemaild dan moet je alles weer inpakken en ergens bij een PostNL punt gaan brengen dan wachten tot het product bij coolblue in het magazijn is dan kijken ze het na en dan gaan ze weer eens een nieuwe opsturen dit betekend dat wij dus ongeveer een week zonder waterkoker zitten en mijn vrouw dus lekker gevaarlijk met een steelpannetje water kan gaan koken voor een kopje thee.
    Coolblue alles voor een glimlach staat er op de site maar dat telt dan alleen als je iets koopt en niet als er iets kapot uit de doos komt en terug moet omdat je niet betaalt voor een kapot apparaat.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7

    Super geholpen

    Casandra10-07-2017

    Even een complimentje hier voor hoe coolblue met zijn klanten omgaat. Probleem met een product? Ik kon het terugsturen en kreeg direct een nieuwe.

    Het is niet OF je af-en-toe problemen hebt, maar HOE je ermee omgaat.

    Pluim!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Afspraak niet nakomen bezorging

    xxx29-06-2017

    Gisteren een kofferset besteld en speciaal de volgende dag 's avonds laten bezorgen. Krijg ik op het allerlaatst een bericht dat het morgen wordt bezorgd. En dan ben ik niet thuis. Heel irritant. Afspraak is afspraak.
    Volgende keer maar bij een ander bestellen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Top bedrijf

    Evert koffeman16-06-2017

    Nadat onze televisie op tijd was geleverd was er toch sprake van een probleempje.
    Toen we belden werden we vrijwel direct doorverbonden met een medewerker.
    Na uitleg van het probleem loste deze jongeman het binnen 1 minuut op.
    En zeker was er sprake van een man een man en woord is woord.
    Cool blue is een voorbeeld voor bedrijven die online werken.
    De leuze niet moeilijk doen en zeggen wat je doet en doet wat je zegt is hier zeker van toepassing.
    Top we zullen indien nodig zeker terugkeren

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Ze waren wel erg stipt

    Van Hagen28-05-2017

    Een airco besteld voor kantoor. Superdom...ik was er zelf nog niet op de aangegeven tijd. Want ze zouden tussen 9 en 12 komen. Dus toen keurig op mijn mobiel gebeld. Aangezien we op de herengracht zitten, kwam er een complete rij met autos achter hem, dus ik heb toen maar gezegd dat hij hem beneden bij de receptie mocht achterlaten. Dus toen heb ik hem zelf naar boven kunnen slepen. Jammer, want ze doen dat ook gewoon voor je, maar dat lag dus niet aan hun. Airco doet het prima en met dit hete weer, kunnen we in ieder geval gewoon weer doorwerken!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Slechte bezorging

    Xander Harteveld28-05-2017

    Coolblue maakt er een mooie reclame van voor 15.00 besteld de zelfde avond in huis, nou mooi niet dus beetje jammer. En dan over de zondag levering s'ochtends zie je dat het geleverd wordt tussen 12.00 en 18.00 verspil je de hele dag door thuis te zijn en halverwegen krijg je een status update wordt morgen geleverd.... dikke teleurstelling.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Magnetron van Coolblue

    Hanne 23-05-2017

    Ik doe altijd goed mijn huiswerk voor ik ergens iets bestel. Maar Coolblue ken ik al jaren, ik bestel hier veel omdat ze vaak goedkoper zijn dan mediamarkt en Conrad. Ik kijk namelijk altijd gewoon waar het telkens het goedkoopst is, het scheelt soms echt veel. Raar...

    Onlangs een magnetron besteld, gewoon de goedkoopste die ze hadden, want wat kan mij het schelen. Toch een beetje huiverig omdat het kennelijk toch wel eens fout gaat hier ((al had ik dat zelf nog nooit meegemaakt....), maar gelukkig ging het voor mij wederom weer gewoon prima. Ik was even bang dat coolblue was veranderd met de jaren, sommige bedrijven worden een beetje laks met service als het een tijd goed gaat hoor je wel eens, maar gelukkig niet voor mij hier.

    De magnetron kreeg ik een dag na het bestellen keurig in huis, verzendkosten waren gratis (raar dat dat niet overal altijd is tegenwoordig, je moet goed opletten!) en de verpakking in orde. Het is een simpel apparaat, kan niet zoveel, maar dat is ook wat ik wilde. Heb er net een tosti mee gemaakt en alles werkt naar behoren. Dus gelukkig wederom een goede ervaring, het gaat kennelijk nog altijd goed hier bestellen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Slechte service

    stikz11-05-2017

    Mijn laatste bestelling ging ook goed mis.
    Koffiezet apparaat besteld met avond levering maar bleek defect geleverd te zijn. Contact gehad met Coolblue en aangegeven dat ik een retourzending wil doen van mijn apparaat. Vervolgens het apparaat retour gestuurd en een dag of 3 later kreeg ik melding dat er een nieuw pakket onderweg was, ondanks dat ik aangegeven had dat ik geen nieuw apparaat wilde.
    Bij de melding direct coolblue gebeld echter kon de verzending niet geannuleerd worden. Nu moest ik het pakket maar afwachten en weigeren aan de deur of opnieuw retour sturen.
    Na wat gedoe het pakket geweigerd aan de deur en dan uiteindelijk na 5 verschillende mensen gesproken te hebben een deel van het bedrag retour ontvangen. De verzendkosten voor de avondlevering krijg ik namelijk niet terug ondanks dat het apparaat defect aan gekomen is (de eerste 4 mensen die ik gesproken heb zeiden van wel, de laatste weer niet).
    Zeer teleurstellend en al de 2e keer dat ik iets dergelijks mee maak bij Coolblue.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Nieuwe router van Apple, gelukkig snelle levering

    router29-04-2017

    Vorige week zaterdagavond hebben wij een router besteld bij Coolblue van het merk Apple, de Apple Airport Express.

    Onze router had namelijk kuren gekregen, het internet werkte niet meer en wij werken allebei thuis, en moeten voor ons werk altijd online zijn. Een goede internetverbinding is daarvoor essentieel en daarom hebben we bij Coolblue deze router gekocht, omdat zij beloofden een dag later al, zelfs op zondag, te leveren. Dat moet je altijd maar afwachten natuurlijk; menig maal zijn wij teleurgesteld door leveranciers.

    Gelukkig is het deze keer echter helemaal goed gegaan. Zondagmiddag, rond 15u, kregen wij de router in huis geleverd met de post. We hebben deze snel kunnen installeren en daarmee snel aan het werk gekund. Gelukkig werd de snelle levering die was beloofd hier dus wel nageleefd. Daarom vijf "sterren" voor de levering van deze Airport Express

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Mijn ervaring was top met coolblue

    Horst17-04-2017

    (Azijn)zeikerds heb je altijd. Tuurlijk gaat er wel eens iets fout bij een bedrijf dan miljoenen pakketjes verstuurd elk jaar. Dan kun je erop natellen dat soms een pakketje niet aankomt. En die mensen gaan dan natuurlijk gelijk iets schrijven op dit soort sites. Maar als je zoveel klanten hebt, gaat het er niet om dat het altijd goed gaat, dat probeer je zoveel mogelijk. Maar het gaat erom bij die incidenten hoe je er dan mee omgaat. Ik heb overigens een wasmachine gekocht bij coolblue omdat deze daar simpelweg het goedkoopst was. Ik woon in Amsterdam en ze hebben de oude weggehaald en de nieuwe omhoog gesleept,. Superchil omdat ik op 4 hoog woon met hele stijle trappen. En zonder morren ook nog eens. Top uitleg erbij van hoe dat ding werkt door 1 van de 2 jongens en ik kon weer direct wassen. Ik heb geen klagen! Mag ook wel eens gezegd worden.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    zeker niet aan te bevelen

    lp Gabriëls 16-04-2017

    Ronduit slecht , zeker niet aan te bevelen ! ! !

    Aan coolblue , na (+- goed anderhaf jaar ) van heen en weer , garantie of geen garantie besliste u uiteindelijk mijn oude Stoommop van Philips te vervangen , daar ik deze verkeerd gebruikt zou hebben ? . . .
    Daar deze Philips stoommop niet meer in de handel te verkrijgen is kon ik de Black&dekker stoommop kiezen , het model dat ik aderehalf jaar geleden al bij u kocht nadat de Philips stoommop het begaf na +- 2 maanden in gebruik . Toen al leverde u me de Black&dekker stoommop een model wat niet in overeenkomst was met wat u beschreef , en wat op de bestelbon en gebruiksaanwijzing blz, 4 staat , het gaat hier om een ander model van het waterreservoir, ( smal uitlopend met de vuldop aan de voorkant inhoud 430cl inhoud ! ) , alhoewel u de stoommop beschrijft met een vierkant waterreservoir met vuldop van boven met 500cl inhoud ! wat op de pagina , foto's en zelfs op video te zien is !
    Tijdens ons lang gesprek heb ik u daarop aangesproken , daar u me een goed anderhalf jaar geleden probeerde af te wimpelen met zeer goedkope uitleg ! Maar kocht toen voor 12€ het juiste waterreservoir zoals beschreven bij Black&Dekker zelf , Maar kortom dit zou nu zijn aangepast in u systeem en zou verder niet meer voorkomen . Maar na goed anderhalf jaar stel ik zelf weer eens vast dat niets is aangepast , u doet gewoon verder !!! en ik weer eens moest vaststellen dat coolblue niet van hun woord is , alhoewel ik de variant koos met vierkant waterreservoir , en dit ook zo op de bestelbon staat , maar kreeg de goedkope variant .
    Best jammer als de klant iets koop maar u beslist gewoon iets anders op te sturen dan is afgesproken !!! Of is dat nu de handelswijze van coolblue .
    Trouwens met de prijsklasse van de black&decker stoommop zit u ongeveer 30% a 45 % hoger dan de andere leveranciers !!! Deze stoommop die u me leverde is in de handel al vanaf 79 € te krijgen , maar bij u kost deze 149 € !
    Men kan dan immers wel verwachten ook het besproken toestel te krijgen .
    Op dit soort van aankopen heeft niemand zin in , daar men bij u een kat in de zak koopt ! En uiteindelijk daar dan moet mee akkoord gaan , dit zijn praktijken die om problemen vragen !!!

    Antwoord van coolblue

    Beste meneer Gabriels,
    Bedankt voor jouw review. Deze werd door ons afgekeurd omdat dit eerder een klacht is dan een review. Het is zeker niet fijn wanneer je toestel niet gerepareerd kon worden onder garantie omdat werd vastgesteld dat het defect veroorzaakt werd door een andere vloeistof dan water. Wij hebben als geste jou kosteloos een Black & Decker toestel toegestuurd. Als ik het goed begrijp is het Black & Decker een volledig werkend toestel? En dat enkel de grootte van het waterreservoir foutief vermeld stond op onze website? Zo ja, onze excuses daarvoor. Het is zeker niet de bedoeling foutieve informatie mee te geven naar onze klanten. Wij werken dag en nacht om onze service te verbeteren.

    Wanneer je graag het waterreservoir van 500 Cl wenst is dat uiteraard jouw eigen keuze.

    Onze excuses voor het ongemak. Het is zeker lastig wanneer dingen niet naar wensen verlopen.

    Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Heb je toch nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op of bezoek één van onze winkels. Dan helpen we jou graag verder!
    Met vriendelijke groet,
    (X Admin) van Coolblue
    Specialist
    Alles voor een glimlach

    Mijn antwoord naar coolblue

    Dat u deze revieuw niet plaatst bevestigd meer en meer mijn verhaal , dat u revieuws plaatst die enkel maar positief zijn vandaar deze hoge score ! , moest u deze allemaal plaatsen zou u de 5% met moeite halen .

    U moet deze revieuws helemaal niet plaatsen , daar ik dit op andere platvorms wel kan en dat de mensen zo het ware gezicht van coolblue wel zullen zien , en hun handelswijze ! Dit is bedrichelijke informatie naar de klant toe , wat zeker niet gepast is , en in strijd is met het wetboek .
    Vandaar dat ik weer eens geen verzegelde en een geopende doos kreeg !!! , met zoals u al vermelde een ( goedwerkende stoommop ) , dus als ik het nu goed begrijp is het weer eens een hersteld toestel van iemand anders ? En bovendien zonder de vloerdoeken ! Of horen die daar dan nu niet meer bij ? Dat is weer eens extra 25€ voor de 2 doeken + 12€ voor het juiste waterreservoir ! En dit voor 149€ dit is wel goed zaken doen zeker !
    Bovendien als geste !!!!! heb ik zeker geen ander goed werkend toestel gekregen van coolblue ,dit enkel maar omdat ik zou stoppen mijn revieuws te plaatsen wat voor mij helemaal geen moeite is , als u van dit standpunt verder uitgaat zal u weer de nodige revieuws kunnen lezen , zodat de mensen eens kunnen zien hoe coolblue met hun klanten omspringt .
    Stel u eens in mijn plaats , zou u dan zomaar akkoord gaan ? Dacht het wel !
    Fijne dag verder .

    lp Gabriëls 17-04-2017

    Nu kunnen ze hun eigen mensen weer aansporen om pozitieve reviuws te schrijven , want ze moeten de schijn immers hoog houden . . .

    Redactie NederlandReview17-04-2017

    Beste Gabriels, Gelukkig hebben wij hele goede software in plaats, waardoor we de meeste hiervan kunnen filteren, zodat we met redelijke zekerheid kunnen zeggen dat alles dat geschreven wordt, ook daadwerkelijk betrouwbaar is. Met vriendelijke groet, De Redactie.

    lp Gabriëls 20-04-2017

    Antwoord van coolblue Beste meneer Gabriels, Bedankt voor jouw review. Deze werd door ons afgekeurd omdat dit eerder een klacht is dan een review. Dat krijg je te horen als je een revieuw wil plaatsen bij coolblue !!! Dan kan ik me zelf ook een 8 geven , moesten ze eerlijk handelen ze zouden de 5% met moeite halen . Over eerlijk handelen gesproken !!! Dat zecht wel voldoende zeker . . . [Verplaatst vanuit een review; indiener heeft al een review over het onderwerp geschreven, vandaar de verplaatsing van de gehele dubbele review naar de reactie op de eerst geplaatste review - REDACTIE NEDERLANDREVIEW]

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Goeie service goede levering

    Rvdl28-02-2017

    Had een iPhone oplader besteld. Na een dag binnen gekregen. 3 weken later oplader kapot. Ik naar de website gegaan gezegd bestelling retourneren dan vragen ze waarom je het retouneerd gezegd om dat oplader kapot is. Ze zouden het onderzoeken half uur later krijg ik een mailtje van of ik het geld terug wou of hetzelfde product opnieuw ik opnieuw gekozen.5 minuten later mailtje dat ik het niet hoefde terug te sturen maar kreeg wel een nieuwe. Nou dat noem ik nou een service

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    gebrekkige service bij defect

    nietblijeklant26-02-2017

    Mijn nieuwe HP laptop gaf na 2 weken plus precies 1 dag klachten. Liep steeds vast, scherm op zwart en met moeite te herstarten. Ook was er een tikje hoorbaar. Bevriende ict-er wees me erop dat de harde schijf zeer waarschijnlijk 'aanliep'en dat dit niet onschuldig was. Coolblue dus gebeld, en die beaamde dit vermoeden. Tot zover positief. Men kreeg ook alle begrip van mijn kant dat dit gewoon gevalletje pech en kan gebeuren is.
    Maar....tot mijn verbazing kon ik niet dit exemplaar retour sturen en een ander exemplaar krijgen. Want dan had ik een dag eerder moeten zijn.(...!...). De 2 weken omruilgarantie was verstreken, gaf men aan.
    Vriendelijk uitgelegd dat het hier geen omruilen betrof van een artikel waar de klant bij nader inzien toch spijt van heeft, maar een exemplaar dat al zeer vroegtijdig klachten geeft. Volgens het consumentenrecht betreft het dan een 'niet deugdelijk exemplaar. en is de verkoper aansprakelijk voor een naar tevredenheid stemmende oplossing' . Als klant verwacht ik dan enige coulance, zeker bij een bedrag van meer dan 400 euro.
    Maar nee, ik moest de laptop maar insturen, voor eigen kosten en risico, dan zouden ze eens gaan kijken. Dat ging sowieso 4 weken duren, misschien langer...(!)
    Dat kon voor mij echt niet, laptop nodig voor mijn werk en 4 weken missen kan dan gewoon niet. Wilde hem dus ook wel laten repareren in woonplaats na beoordeling eerst en overleg kosten met Coolblue, maar nee, kon ook niet.
    Nog voorgesteld dan tijdelijk een vervangend exemplaar te krijgen: ook niet mogelijk.
    Kortom: procedures alleen maar letterlijk volgen en vooral niet meedenken.
    Ik kon hem nog wel rechtstreeks opsturen naar HP, dan duurde het misschien wat korter. Dit was sowieso de eerste reactie: naar HP verwijzen en de eigen verantwoordelijkheid afhouden. Het verhaal horende kreeg ik er ook steeds minder vertrouwen in, en zag ik HP als betrouwbaarder optie, maar die verwijzen voor kosten weer naar Coolblue..

    Deze gang van zaken vind ik bedroevend, laptop zo snel stuk en dan niet even omruilen maar schermen met omruilrecht wat hier helemaal niet aan de orde is.
    Tevens wil ik gewoon niet voor dat bedrag een laptop die binnen 1 maand al ee n nieuwe harde schijf moet! Dan neemt bij mij het vertrouwen in dit exemplaar toch wel af, wat kan ik dan nog meer verwachten komt dan toch wel even op, en is ie niet meer 'nieuw' als er al aan gerepareerd is.
    Kortom, ik ben normaliter geen zeurdoos of klaagpaal, maar dit vind ik ronduit slechte afhandeling. Voor mij nooit meer coolblue en bazuin dit verhaal nu ook overal rond.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6

    Service

    N. Unk17-02-2017

    Donderdag jl. gebeld, mijn stoomreiniger werkte niet naar behoren. Werd uitermate vriendelijk te woord gestaan. Vrijdag de volgende dag kreeg ik al bericht dat ze mijn retour zending hadden ontvangen. Ze hadden hem onderzocht maar sturen het door naar de reparatuur. Je weet precies waar je aan toe bent. Kom ik vanmiddag thuis ligt er ook nog een handgeschreven kaart dat het vervelend is en ze er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen.
    In het kader van doe vriendelijk dag, wil ik mijn tevredenheid uiten over de service en de betrokkenheid.
    Dit heet nou klantvriendelijkheid, kunnen veel bedrijven wat van leren.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Bestellen bij Coolbue

    Maartje12-02-2017

    Hallo allemaal,
    .
    Ik heb al meerdere dingen besteld bij Coolblue, zoals een nieuwe grote televisie en nu net een nieuwe oven. Telkens weer vind ik het een prima webshop. Ik had een paar specifieke vragen over die oven, omdat ik niet alles kan aansluiten bij mij thuis. Daar heb ik toen contact voor opgenomen met Coolblue en ik vond dat ze me goed te woord stonden en daardoor heb ik hier weer besteld. Ook vind ik het fijn dat hun assortiment zo groot is en altijd goedkoop. Soms weet ik al precies wat ik hebben moet en dan koop ik het vaak hier, want het is vaak net weer iets goedkoper. Ik kies vaak Coolblue of Mediamarkt, afhankelijk van de prijs. Maar hier vind ik de service wel weer beter. Ik had wel een keer dat de levering een dag werd uitgesteld, dat vond ik toen wel een beetje jammer. Maar ja, dat kan gebeuren kennelijk.

    Groetjes,
    Maartje

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Goede service

    Henk11-02-2017

    Echt leuk bedrijf, zelfs de verpakkingen zijn leuk!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Regels en procedures boven service

    BGAJ Rombouts11-02-2017

    Ik bestelde op 09-02-2017 een Samsung soundbar set met achterspeakers. Deze set bestaat uit een combinatie van 2 andere sets. Set 1 is de soundbar met subwoofer die ook los wordt verkocht. Set 2 bestaat uit de 2 achterspeakers. Beide sets zitten elk in een eigen doos.
    Bij aflevering ontving ik alleen set 1. Dus gebeld of men set 2 wilde nazenden.
    Na diverse telefoontjes bleef men vasthouden aan hun enige oplossing : ik moest set 1 weer inpakken en bij het postkantoor retour sturen. Dan zou men daarna de complete set aan mij zenden, dus weer een set 1 en de set 2. Hoe ik ook argumenteerde dat ik dus set 1 moest inpakken en terugsturen om hem opnieuw terug te krijgen, was zinloos, want zo moest het volgens hun leverancier.
    Ik heb de set geretourneerd en de order geannuleerd. Inmiddels heb ik hem bij Bol.com gekocht, nooit meer bij Coolblue.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Wasmachine perfect geplaatst

    Van woustra05-02-2017

    Zal ik maar eens een review schrijven dan, want de ervaring was dit keer wel erg prima. 2 man kwamen mijn nieuwe wasmachine brengen. Trap omhoog op getild (amsterdamse kleine trap) en geinstalleerd. Hoefde er niks aan te doen en ze nemen je oude wasmachine ook mee. Top, hoop gesleep minder dus. Is mij heel wat waard als je 3 trappen omhoog moet!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Ik koop regelmatig bij Coolblue

    H. Meeuwisen31-01-2017

    Ik koop regelmatig bij Coolblue.
    Ik merk dat de producten hier vaak echt veel goedkoper zijn dan bij andere webshops. Ik snap niet hoe ze dat doen, maar het is elke keer weer waar.

    Levering is altijd erg snel, de volgende dag in huis. Ik heb maar één keer gehad dat mijn bestelling vertraagd was, toen was er een leveringsprobleem. Maar toen had ik hem de dag er meteen na. Dus dat viel ook wel mee en het is dus maar 1 keertje gebeurd, terwijl ik echt al vaak besteld heb bij Coolblue.

    Maartje12-02-2017

    Wat een rare reactie, ik heb ook nooit iets hoeven retourneren, en juist daarom vind ik de service een 10. Want ik heb ze wel eens moeten contacteren met een vraag over een product, en dan staan ze me altijd heel goed te woord. Ook vind ik het service dat ze snel een product leveren en dat het assortiment zo groot is met erg veel informatie op de website. Dus een beetje raar om voor anderen te gaan bepalen wat ze voor cijfer zouden moeten geven voor service die zij zelf hebben beleefd! :O

    Tjeerd12-02-2017

    Eens met Maartje! Ik had 2 verschillende serviessets tegelijk gekocht omdat ik niet kon kiezen en goed kon bepalen welke het mooist was via een schermpje op internet. Werd totaal niet moeilijk over gedaan en heb 1 set de volgende dag heel simpel retour gestuurd, zonder gezeur of problemen. Mag ook wel eens gezegd worden.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Combimagnetron extra korting tweede kans

    JD03-01-2017

    Gisteravond combimagnetron gekocht bij Coolblue. Ze waren de goedkoopste, ook doordat we kozen voor een magnetron die al een keer was teruggestuurd en daardoor veel goedkoper was dan hij al was. 80 euro maar!

    Vandaag zoals aangegeven op de website geleverd. Verpakking was nog goed (had ik niet verwacht, maar er was een gek luchtje. Gewoon beetje schoongemaakt en we hebben er al pizza uit gegeten, ging helemaal prima.

    Tevreden met deze service. Gewoon zoals het hoort de volgende dag bezorgd, ook al bestel je 's avonds laat.
    en extra korting omdat het apparaat een keer teruggestuurd is geweest (maar wel goed is gecontroleerd voor de volgende verkoop dus er is niks mee aan de hand of zo).

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    De goedkoopste voor mijn nieuwe Macbook Air

    Marloes uit Amsterdam03-12-2016

    Gistermiddag mijn nieuwe Macbook Air besteld. We hebben prijzen vergeleken en gewoon de goedkoopste aanbieder gekozen. Apple zelf was echt veel duurder, 1100 euro! Bij Mediamarkt was hij 979 euro ongeveer en bij Coolblue 975 euro. Dus gewoon voor de goedkoopste gekozen natuurlijk, het is toch hetzelfde apparaat??

    Vanochtend vroeg werd hij al bezorgd! Beetje te vroeg haha, we lagen nog te slapen, maar goed het was 9.00 dus dat lag niet aan de bezorger ofzo ;).

    Heel tevreden over deze service. Supersnel geleverd en net zo snel als ze beloofden. En ze waren de goedkoopste aanbieder en daar gaat het mij om. Zijn ze volgende keer weer de goedkoopste, dan bestel ik hier zeker weer!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Coolblue: Vooral niet teveel voor een glimlach!

    Bo14-10-2016

    Na 3 weken heen en weer mailen/bellen heb ik het helemaal gehad met Coolblue.

    Een elektrische deken gekocht voor de koude wintermaanden die er weer aan gaan komen. Ons bed is 140 breed, dus ook een elektrische deken gekocht van 140 breed. Althans zo adverteerde Coolblue de Inventum HNL4112Z. Als klant mag je er dus toch ook vanuit gaan dat de deken 140 breed is.

    Door een fout in het afleveradres kon de levering een paar dagen langer duren. Daar had ik uiteraard alle begrip voor. Helaas raakte ze al snel het hele pakket kwijt en heb ik ruim 2 weken gewacht voordat het geleverd werd. Ondertussen al een paar keer extra thuis gebleven omdat het erop leek dat het pakket geleverd zou worden.

    Het begint nu 's nachts toch redelijk koud te worden, dus ik kon niet wachten om mijn elektrische deken op mijn bed te gooien. Helaas bleek de Inventum HNL4112Z helemaal geen 140 breed te zijn. Ik vind het niet erg om knus te slapen met mijn partner, maar een elektrische deken van maar 80 cm breed wordt toch wel erg krap.

    Gelijk contact opgenomen met Coolblue. Het artikel nummer is hetzelfde, maar de maat klopt niet. Fout van Coolblue dus. Ik had er zelfs een screenshot van als bewijs van hun fout.
    Mijn klacht werd echter afgedaan met de mogelijkheid om het pakket te retourneren en ene cadeaubon van 10 euro. Een artikel retourneren noem ik geen extra service. Iedereen mag een pakket retourneren ongeacht de reden. Moet ik ook nog extra tijd vrijmaken om naar een retourneer punt te gaan etc.

    De 10 euro cadeaubon was aardig geweest voor het lange wachten op mijn pakket. Maar dat compenseert niet de valse advertentie die Coolblue mij voorschotelde.

    Zelf kom ik uit een zeer bekend Zweeds bedrijf waar de klant altijd de prijs krijgt die op het prijskaartje stond. Hier hoeft de klant niet 3 keer voor te bellen en 2 keer alles uit te leggen.

    Laatste keer dat ik iets bij Coolblue bestel. Slechte klantenservice! Valse advertentie met artikelen en valse advertentie met de slogan: Alles voor een glimlach.

    Je kunt beter online winkelen bij Bol.com of een andere webshop. Daar luisteren ze wel naar de klant.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    Zijn niet betrouwbaar

    Will10-10-2016

    Heb me helaas door de borstklopperij van Coolblue (Alles voor een glimlach / product mag bij normaal gebruik niet stuk gaan binnen 2 jaar) in de luren laten leggen. Zodra het product naar 10-11 maanden kapot is, gaan ze zich achter allerlei "nieuwe" regeltjes verschuilen. Alles om maar niet de reparatie "kostenloos" te hoeven uitvoeren. In mijn geval was bij het aansluiten en ontkoppelen van een audiodevice "waarschijnlijk" te veel druk uitgeoefend, waardoor er volgens Coolblue geen recht meer op garantie was. Daarna mag je zelfs nog € 35,- betalen om je eigen product ongerepareerd retour te krijgen. Voor mij echt NOOIT meer Coolblue. Omdat ik vanwege de zeer slechte service, geen compensatie op de totaalscore wil toestaan, heb ik ook de andere scores aangepast aan die van de service van deze partij.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    topservice en prijzen, levertijd valt tegen tegenwoordig

    besteller16-07-2016

    goede winkel met veel keuze en een vriendelijke klantenservice

    maar jammer dat tegenwoordig de levering telkens vertraagd is.
    Je krijgt wel welgemeende excuses enzo maar het blijft echt vervelend elke keer. je zit toch te wachten en dat zou niet nodig hoeven zijn.
    ik koos altijd voor coolblue door hun uitstekende service.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Leuke winkel

    Corry Peters25-05-2016

    Echt een leuke winkel, ik koop tegenwoordig eigenlijk alles bij Coolblue. Dat was vroeger de Mediamarkt, maar nu is Coolblue steeds gewoon goedkoper. Levering is altijd snel en het is altijd leuk om ze te bellen :)

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Een grote ramp

    Anne07-04-2016

    Het is een heel leuk bedrijf enzo maar ze kunnen toch wel eens wat beter hun werk gaan doen. Ik had verschillende dingen besteld en verwachte die dus ook de volgende dag in huis, maar helaas niks geleverd. Waardoor ik ze dus opbelde kreeg ik een nogal ongeïnteresseerde dame aan de telefoon die er maar niks van snapte en me na een kwartier toch maar doorverbond. uiteindelijk zijn mijn spullen een week later geleverd, maar dat niet alleen, twee van de vier pakjes waren kapot waardoor mijn spullen beschadigd waren. die heb ik dus ook linea recta terug gestuurd. Als je iets beloofd moet je het ook nakomen, en misschien is een training klantenservice ook wel van toepassing.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Vaatwasser 4 DAGEN te laat geleverd :(

    Vaatwasser15-03-2016

    Wij bestelden bij Coolblue omdat ze de snelste waren, 'voor 23.59 besteld, MORGEN in huis' staat er overal. Ook bij de vaatwasser die wij vrijdag bestelden. Maar zaterdag werd er NIETS geleverd. Dus wij mailen, bleek hij twee dagen vertraagd te zijn en pas maandag te komen. Lekker dan! Maar maandag werd er óók niets geleverd, pos vandaag kregen we de vaatwasser eindelijk in huis.

    We kunnen heus wel iets langer wachten, maar we kozen speciaal voor Coolblue vanwege de snelle levertijd. De afwas stapelt zich dus al dagen op op het aanrecht, heel irritant.

    Een medewerker aan de telefoon zei dat het aan Post NL ligt en dat zij er dus niks aan kunnen doen, maar Coolblue is degene die belooft dat het MORGEN geleverd is, dus dan moet je dat nakomen. Daar zijn ZIJ dan toch verantwoordelijk voor?!

    Verder waren ze wel vriendelijk aan de telefoon en de mail enzo, dat zie je ook weleens anders, maar ik vind het toch echt een grote teleurstelling dat dit allemaal zo traag en onhandig gaat.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    6,5

    Topbedrijf

    Julia Peeters10-01-2016

    Kan niet anders zeggen dan dat dit een topbedrijf is, ik raad het echt aan gewoon.
    Ze leveren snel, zijn meestal de goedkoopste en dan is het ook nog leuk verpakt. Als je ze belt met vragen, zijn ze aardig en behulpzaam.
    Ik ging altijd naar de Mediamarkt maar eerlijk gezegd bestel ik nu gewoon online hier. Alhoewel ik het jammer vind dat Coolblue geen winkels heeft, want het is leuker om producten eerst aan te raken en te proberen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Goedgekeurd!

    Fred Konings27-10-2015

    - Leuk, grappig bedrijf!
    - Snelle levering
    - Scherpe prijzen

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Prettig bestellen

    Otto van Buitenen15-10-2015

    Ze zijn gewoon de snelste en vaak ook de goedkoopste. Met een handige website, waar ik altijd vind wat ik zoek. Anderen (ik noem geen namen) zouden hier een voorbeeld aan moeten nemen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Fan

    Jacco06-10-2015

    Snel en altijd de goedkoopste. Ik ben fan!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Snel en handig

    Frank + Alexander01-10-2015

    Leuk bedrijf wel. Vaak goedkoop. Maar we vinden de website niet zo handig en een beetje rommelig.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    TomTom gekocht, beste deal

    Jaapie30-09-2015

    Zojuist kregen we hem binnen, de nieuwe TomTom. Gisteravond besteld. Met bewaarzakje en al. Ze waren veruit de goedkoopste en dus supersnelle levering. Ik koop eigenlijk alles bij Coolblue, sowieso sympathiek bedrijf.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Leuk!!!

    Tvtiepje29-09-2015

    Vind dit zo'n grappig bedrijf, allemaal van die leuke dingetjes. Dat wachtmuziekje inderdaad en die verpakking. En ze zijn lekker snel en goedkoop ook nog. Dus ik kom daarom steeds weer bij ze terecht.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Schrijf zelf een review over Coolblue

    Uw beoordeling