Converse
Alle reviewsConverse
Alle reviews (14)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
2 paar schoenen van Converse
Bestelling geplaatst voor 2 paar schoenen, vervolgens netjes een verzend bevestiging ontvangen maar vervolgens 7 dagen lang niks meer gehoord of ontvangen.
Vervolgens heb ik besloten om de klantenservice te bellen en die vertelde me dat het pakketje hoogst waarschijnlijk "van de band" was afgevallen of om wat voor reden dan ook kwijt geraakt was. Er is me aan de telefoon verteld dat mij geld wordt terug gestort, maar heb er nog niks ontvangen of vernomen via de mail.
Het is dus uit mijn ervaring niet aan te raden om bij Converse iets te bestellen, aan de andere reviews hier te zien gebeurd dit duidelijk vaker.All stars
Prima sneakers!
Eerlijk gezegd was ik best huiverig om hier sneakers te bestellen. Behalve de iets langere levertijd (5 dagen), is er op de All Stars niet aan te merken. Keurig verpakt en de sneakers zien er netjes uit. Snap dan ook niet waar al die negatieve reviews vandaan komen??Geen, zie tip hieronder!
Tip: gezien de negatieve ervaringen van anderen wb levering of teruggave aankoopbedrag met de webshop en service van Converse heb ik mijn Converse sneakers gekocht bij Bol.com met de optie betalen achteraf. Pas als je ze hebt en ze zijn naar wens, betaal je ze.
Ik ben blij dat ik eerst de service van Converse webshop even heb gecheckt via Google.Totaal betaald bedrag van retourzending A0025518491 eindelijk teruggestort.
EDIT:
Blijft toch ongelofelijk treurig dat ik eerst klachten moet indienen bij instanties voordat ik het aankoopbedrag eindelijk terug heb gekregen. Gelukkig.
Neemt niet weg dat ik nooit meer iets koop op de site van Converse.
Er zijn nog genoeg andere webshops!
Wijze les voor andere gedupeerden: Even op google de wet Koop op Afstand opzoeken Dan weet je wat je rechten zijn.
Zit er direct bovenop!
Verzamel bewijs, maak screenshots. Je kunt daarom beter mailen, dan bellen.
Schrijf negatieve reviews bij het schenden van de wet en als waarschuwing dat anderen er niet intrappen.
Reputatie komt immers te voet en gaat te paard.
Laat 101 keer van je horen zodat de rotte webwinkels niet denken ermee weg te komen.
Want daar speculeren ze op.
Meld je klacht bij de Autoriteit Consument en Markt-ConsuWijzer, het Landelijk Meldpunt Internetoplichting enz. Breng je eigen bank en de bank van de foute verkoper op de hoogte.
Doe aangifte! Dit alles kost tijd en dit moeite, maar als je ooit iets van je geld terug wilt zien, actie ondernemen!Converse.com betaalt geld niet terug van retourzending
Ik heb mijn aankoop A0025518491 binnen de gestelde termijn ontbonden en mijn bestelling op 25 maart 2021 teruggestuurd naar Converse.com.
Tot op heden heb ik nog cent terug gezien op mijn bankrekening van mijn betaalde aankoopbedrag 57,49 €.
De Wet koop op afstand moet ons beschermen tegen dit soort frauduleuze praktijken.
Dus waarom wordt dit gigantische milliarden bedrijf, de webshop van Converse com nl niet offline gehaald?
Als je op internet kijkt dan zie je dat talloze mensen besteld en betaald hebben.
Maar dat ze hun betaalde bedrag na retournering, na annulering NIET terug krijgen.
Dat is oplichting.
Zodra ik via mail contact opneem met de klantenservice en mijn geld terug vraag word ik iedere keer glashard met een ander blablabla-we vinden het jammer-smoes voor den domme gehouden.
Wanneer wordt er door de ACM gekeken naar de onbegrijpelijke onvolledige Algemene Voorwaarden op de site van Converse com nl?
Ik vind het een schande dat Converse kennelijk ongestraft wegkomt met oplichting en fraude, dat er blijkbaar geen toezicht is en geen controle is, hoewel zoveel mensen hun volledige aankoopbedrag NIET terugkrijgen van Converse com nl.
Waarom wordt de rekening van Converse com nl niet geblokkeerd?
Wanneer gaat de ACM er achteraan?
Wanneer grijpt de Autoriteit Consument en Markt in??
Wanneer wordt er eindelijk onderzoek gedaan tegen de malafide praktijken van Converse com nl
Ik heb een klacht ingediend bij ACM ConsuWijzer tegen de frauduleuze Conversecom/nl / Nike Europe Holding BV en aangifte gedaan van internetoplichting.
Ik wil mijn geld terug!!
Waarom treedt de ACM niet handhavend op tegen deze internetoplichting om ervoor te zorgen dat Converse Netherlands B.V. / Nike Europe Holding B.V. de wetgeving/ de regels van de Wet Koop op Afstand naleeft?Bestelnummer: 25518491 van 21 maart 2021 - sKlant C0008751224 - Verzendbewij 3SEANL0131925 RETOUR op 25.03.2021 Transactienummer 1129 7000 0002 3216
Converse.com/nl - Nike Europe Holding B.V. betaalt geld niet terug van retourzending
Herroepingsrecht wordt aan de laars gelapt door Converse Netherlands B.V. / Nike Europe Holding B.V.
Converse.com/nl - Nike Europe Holding B.V. hanteert gewoon zijn eigen regeltjes en eigen voorwaarden.
Ondanks wat de wet voorschrijft.
Consumentenvertrouwen wordt zo behoorlijk beschaamd. (Nike Europe Holding B.V. is de 100% eigenaar van Converse Netherlands B.V.)
Ik heb mijn aankoop A0025518491 binnen de gestelde termijn ontbonden en mijn bestelling op 25 maart 2021 teruggestuurd naar Converse.com.
Ik heb screenshots van ontbinding koopovereenkomst, van het verzendbewijs van mijn retournering en van de verwerking van mijn retourpakket.
Na het retourneren is Converse Netherlands B.V. (Nike Europe Holding B.V.) verplicht om het aankoopbedrag 57,49 € inclusief bezorgkosten uiterlijk binnen veertien dagen terug te betalen.
Je raadt het al.
Zodra ik via mail contact opneem met de klantenservice en mijn geld terug vraag word ik iedere keer glashard met een ander blablabla-we vinden het jammer-smoes voor den domme gehouden.
Maar zo is de wet nu eenmaal niet.
Tot op heden heb ik nog cent terug gezien op mijn bankrekening van mijn betaalde aankoopbedrag 57,49 €.
Ik ga nu negatieve reviews schrijven en aangifte doen bij de politie van internetoplichting en een klacht bij de Autoriteit Consument en Markt indienen.
Blijkbaar wil Converse Netherlands B.V./Nike Europe Holding B.V. het zo.
Ik heb gewoon recht op mijn geld terug. Punt.Slechte service!!!
Verkeerd voorgelicht door de klantenservice. Mijn dochter wilde special made schoenen van haar idool. Omdat het niet duidelijk was op de slechte website de klantenservice gebeld. Deze gaf aan dat de koringscode die mijn dochter had wel inwisselbaar was op deze schoenen en dat de website wel eens vaker problemen gaf. Bestel ze maar gewoon en stuur een mailtje dan krijgt u het bedrag terug....geen probleem hoor....nee hoor u hoeft zich geen zorgen te maken. Wij dat gedaan. Zegt de klantenservice gewoon nee hoor dat is niet op dit model. Wijs je ze op dat gesprek zeggen ze gewoon sorry dat u verkeerd bent voorgelicht. Nog maals gebeld en gemail. Maar nog steeds sorry voor het ongemak. Belachelijk dat hun geen goed personeel hebben is toch niet mijn probleem. Zal deze zeker niet aanraden.
Converse high top
Geen geld retour na 3 weken wachten! Nooit bestellen hier!
twee paar converse original voor kleuter
Wacht al een week op bezorging van dit pakket. Gebeld met Converse en daar te horen gekregen dat het donderdag bezorgd zou worden. Het is nu vrijdag en precies 1 week na bestel datum. Track en trace van PostNL geeft aan dat bezorgmoment onbekend is. Jammer, laatste keer dat we via de Converse webshop bestellen.
All stars
Converse beloofd retourzending uiterlijk tot 14 dagen verwerkt te hebben. Maar dat is niet zo. Zit nu bijna 3 weken nog op mijn geld te wachten. After pay werkte niet. En niemand weet hoe het kan. Rot service
Extreem onvriendelijk bij retourverwerking
Schoenen en helpdesk prima! Converse heeft retouren verkeerd verwerkt en binnen 1 maand een incasso bureau op me af gestuurd. Zelfs terwijl ik met Converse hierover in gesprek was, heeft het incassobureau de administratiekosten verhoogd. Ik heb alle kosten voldaan en beiden beweren dat ik nog steeds administratiekosten verschuldigd ben. Na 3 maanden heen en weer mailen, mag ik nu 'bewijzen' dat ik 'onschuldig' ben.
Extreem klantonvriendelijk, ontzettend snelle inzet incasso bureau en dat allemaal omdat zij de retouren niet goed hebben verwerkt (tot 2x toe zelfs!)Van budget naar echte
Ik liep eerst op van die budget gympen, zeg maar dezelfde schoenen maar zonder het logo en die waren maar iets van 8 euro. Nu heb ik voor mijn verjaardag echte All Stars gekregen en die zitten toch echt wel veel lekkerder en zijn ook veel mooier met het logo erop. Ze worden alleen wel snel vies, dus vaak schoonmaken....
Top schoenen
Coole schoenen en ik loop niet meer op een ander merk, ik vind deze gewoon het allerbeste passen.
Wel jammer dat ze duur zijn alleen, anders had ik er meer gekocht in verschillende kleuren ofzo.Jaren
Ik loop al jaren op mijn paar All Stars, ik heb de zwarte. Zitten echt heel lekker door de zachte bodem en ik vind ze ook echt mooi nog na al die jaren.
Dat witte aan de voorkant kun je oppoetsen met een gum, dat werkt supergoed!
Groetjes, Marly
Anderen bekeken ook

Juwelen kopen gebeurt vandaag de dag steeds meer online. Het is dan ook veel gemakkelijker om dit vanuit huis te doen en het aanbod is vaak oo...

Helaas regent het in Nederland nog wel eens, dus moet je je saaie regenjas weer aan of dat oncomfortabele, lelijke regenpak. Je ziet er niet uit, m...


Scapino: Ervaringen Hou jij van koopjes als het gaat om schoenen of kleding? Misschien kom jij dan wel vaak bij de Scapino! Maar is goedkoop geen ...