10

10

10

10

100%

Consolestickers

Je console is natuurlijk een geweldig apparaat, maar om eerlijk te zijn kan hij er soms nogal saai uitzien. De meeste consoles zijn zwart, wit of grijs en kunnen wel iets gebruiken om hem er meer uit te laten springen. Een console sticker, bijvoorbeeld. Maar waar kun je die krijgen? Één van de winkel die zich helemaal op console stickers richt is Consolestickers. Maar wat voor kwaliteit stickers zullen ze verkopen? Zullen de stickers wel goed blijven zitten? Duurde het lang voor hun klantenservice de sticker voor je Playstation of Xbox had bezorgd? En hoeveel hulp zal je aan hun klantenservice hebben als je ze een vraag stelt? De beste manier om hierachter te komen is via klanten die al eens een sticker bij Consolestickers hebben gekocht. Lees hun reviews om te zien of zij de stickers van Consolestickers kunnen waarderen. Hun ervaringen, meningen en beoordelingen kunnen je helpen in je beslissing om wel of niet bij Consolestickers te shoppen.

Over Consolestickers

Zoals de naam van de winkel al suggereert is Consolestickers een winkel die console stickers verkoopt. Je kunt deze stickers gebruiken om het anders war saaie uiterlijk van je Nintendo Wii U, Playstation of Xbox wat leuker te maken. Een normale console is immers maar egaal zwart, grijs of wit, maar omdat jij uniek bent wil je misschien ook wel dat je console er wat uit springt. Er zijn skins voor de console zelf, maar meestal komen die ook nog eens met bijpassende skins voor je controller. Zo kun je gamen in stijl. Denk bijvoorbeeld aan een sticker van Call of Duty. Destiny 2 of Fallout. Zo zit je helemaal in je favoriete shooter game. Of misschien ben je een marvel fan en kun je een Captain America skin wel waarderen. En zo zijn er nog vele andere keuzes. Er zijn skins en stickers voor je Playstation 4, Playstation 4 Pro en Playstation 4 slim. Ook hebben ze lightbars die een leuk effect kunnen geven. Ze hebben ook wat skins en stickers voor je Xbox One, Xbox One X of Xbox One S. Ze hebben ook al skins voor de Nintendo Switch ook al is die nog niet al te lang geleden verschenen. In hun constoller mods afdeling kun je trigger stops, shells, buttons en thumbs grips vinden. En last but not least hebben ze ook nog console accessoires zoals controller opbergerhoezen, siliconen hoezen en USB datakabels.

Wat Xbox One skins van Consolestickers.

Diensten van Consolestickers

De skins, hoezen, stickers en andere accessoires kunnen via hun website besteld worden. Hun bezorgservice zal de skin bij je thuis afleveren. Ook hebben ze een klantenservice voor klanten die een vraag hebben.

Klachten, Complimenten en Tips voor Consolestickers

Als jouw console al voorzien is van een sticker of skin van Consolestickers dan horen wij graag wat jij vindt over dit bedrijf. Duurde het lang voor je de skin ontving? Ben je tevreden over de sticker die ze je stuurde? En kon hun klantenservice je helpen toen je ergens niet uit kwam? Schrijf je eigen review en vertel ons over jouw ervaring met deze winkel.

Zal je console er beter uit zien met een skin of sticker van Consolestickers? Lees over hun skins voor Playstation, Nintendo en Xbox consoles.

10