Ervaringen Computer-Bestel.nl

Tegenwoordig heeft ieder huishouden wel een computer. Ze worden gebruikt om e-mails te versturen, te surfen op het internet en documenten op te schrijven. Maar waar vindt je nou de beste computer? Één winkel die computers aanbiedt is Computer-Bestel.nl. Maar wat voor kwaliteit computers leveren ze? Zullen hun game computers echt wel geschikt zijn voor de nieuwste releases? Hoe handig zal het het werken met één van hun muizen of toetsenborden zijn? Zal het lang duren voor de bezorgservice van Computer-Bestel.nl je Workstation naar je opstuurt? En hoe zal hun klantenservice reageren als je computer al heel snel ouderwets is en niet meer mee kan komen met de nieuwste software Deze vragen kunnen het best beantwoord worden door klanten die al eens een computer of computeronderdeel bij Computer-Bestel.nl hebben gekocht. Lees hun reviews om te zien wat voor winkel Computer-Bestel.nl echt is. Hun meningen, ervaringen en beoordelingen kunnen je laten zien of Computer-Bestel.nl misschien wel jouw ideale computer heeft.

Over Computer-Bestel.nl
    Computer-Bestel.nl is een computerzaak. Hier kun je alles vinden wat je nodig hebt om een goede computer voor computerspellen samen te stellen. Ze zijn vooral gericht op game PC’s. Ze beloven je: “jij regelt de games, wij regelen de rest”. Ze hebben een selectie kant en klare game pc’s waar je uit kunt kiezen als je geen zin hebt om lastige vragen te beantwoorden zoals welke componenten je nieuwe game computer moet bevatten. Ze zijn al uitgerust met de, volgens hen, beste componenten voor iedere game.  Voorbeelden hiervan zijn de Game PC Powerbox, Game PC Galaxy Lite en de Game PC Supreme Lite. Ze snappen echter ook dat een standaard computer soms niet voldoet en je, misschien voor een specifieke game, zelf je componenten wilt uitzoeken. Ook dit is mogelijk bij Computer-Bestel.nl. Als je niet zo’n gamer bent hebben ze ook nog een aantal workstations waar je uit kunt kiezen. En ze hebben game accessoires zoals headsets, software, muizen, muismatten, speakers, toetsenborden, monitoren en controllers. Zo heb je alles voor de ultieme game ervaring.

Tom en Johan bouwen een VR systeem voor de game Fallout.

Diensten van Computer-Bestel.nl
    Je kunt de computers via hun website bestellen. Selecteer de computer en/of computeronderdelen die je wilt en laat hun bezorgservice de computer bij je thuis afleveren. Iedere computer komt met maar liefst 3 jaar garantie. Dus als de computer voor die tijd bugs of andere fouten vertoont kun je ze altijd om hulp vragen. Hun klantenservice is sowieso altijd bereid om je vragen te beantwoorden of je te van raad en advies te voorzien als er een probleem optreedt.

Klachten, Complimenten en Tips voor Computer-Bestel.nl
    Speel jij je favoriete games al op een game computer van Computer-Bestel.nl? Dan zou jij wel eens de uitgelezen persoon kunnen zijn om ons meer te vertellen over deze computerwinkel. Hoe goed zijn die game computers nou echt? Kunnen ze de zwaarste games aan? Kunnen ze voldoen aan de specificaties van de nieuwste releases? Hoe makkelijk zijn hun computers te installeren? Duurde het lang voor Computer-Bestel.nl’s bezorgservice de game PC leverde? En ben je tevreden met de manier waarom de klantenservice van Computer-Bestel.nl met je klacht omging? Vertel ons en heel Nederland wat jij van Computer-Bestel.nl vindt.

Kunnen de game PC's van Computer-Bestel.nl de specificaties van de nieuwste games aan? Lees over hun computers, componenten en accessoires voor games.

Computer-Bestel.nl
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (2)

6,6
    50% Zou hier weer kopen!

7

6

7

6

Prima bedrijf, goede prijs

Dirk Veenstra02-07-2018

Dit bedrijf levert wat ze zeggen voor een zeer goede prijs. Je kunt zelf je computer samenstellen en aanpassen naar wens.

Ook zie je gelijk hoe de game presteert bij verschillende games.

Mijn systeem wordt binnen de afgesproken 3 dagen geleverd. Goed verpakt en samen met een gratis Windows herstel USB.

10

slecht bedrijf

A Post29-06-2018

let goed op als je een pc wilt aanschaffen. je begint bvb met een basis pc maar neemt ipv 4g ram 8g ram en bvb een ander processor. blijkt dus dat je dit niet meer kunt annuleren omdat je hem nu schijnbaar zelf hebt samen gesteld. ik wilde deze pc als kado voor mijn zoon aanschaffen maar bleek dat ze niet op tijd konden leveren. dus had ik ergens anders een andere besteld en wilde deze annuleren zoals ik dacht dat mogelijk was........dus niet!!! zie commentaar van dit bedrijf hieronder............

Artikel 10. Uitsluiting herroepingsrecht, lid 6: "Volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;".

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

---
    Met vriendelijke groet,