Centralpoint

Alle reviews

Centralpoint

31% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (13)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    LG 49WL95C-WE Monitor

    1 ster omdat nul sterren niet mogelijk is.
    Leveren producten die reeds betaald zijn niet.
    Levertijd blijft opschuiven terwijl de website aangeeft dat producten op voorraad zijn.

    # oplichting

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    iPad 10.2 128 GB

    Via school een iPad aangeschaft voor mijn zoon, na 3 maanden begon scherm aan de rand te scheuren. Contact opgenomen met centralpoint service, hun reactie:

    Bij scherm schade aan een iPad zal Apple deze in zijn geheel omruilen. Voor dit model zijn de kosten dan ongeveer 380 euro ex BTW. De garantie van het huidige product blijft dan gelden op het vervangende toestel, met een minimum van 90 dagen (indien korter dan 90 dagen, wordt de garantie dus verlengd) Een gemiddelde iPad reparatie duurt zo'n 10 tot 15 werkdagen.

    Met Apple zelf gebeld, als er geen sprake is van impactschade dan is er wel garantie. Als volgens hun beoordeling het wel impactschade is dan kan het gerpareerd en zijn reparatiekosten zo'n 100 euro goedkoper dan een nieuw apparaat. Reparatie duurt maar 7 dagen en via een servicepunt kun je een leentoestel krijgen.

    Conclusie, als je problemen hebt met het apparaat bel dan rechtsstreeks met fabrikant i.p.v. met de slechte servicedient van ServicePoint.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    SSD harde schijven

    Vreselijk slechte service, en ze annuleren ook zomaar onwettelijk je bestelling als het product ietsjes goedkoper was dan bij de concurrenten. 'Prijsfout', maar nee Centralpoint dat mag niet zomaar. Ze gaan niet inhoudelijk op je argumenten in en reageren slechts op e-mails waar ze zin in hebben.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Sennheiser EH DW 10 B Koptelefoon accessoire - Zwart (504370)

    Op maandag een artikel besteld waarbij levertijd "één of twee werkdagen" stond. Er ging iets fout met betaling via ideal. Ik zond meteen een mail en korte tijd later kreeg ik een antwoord met daarin een ideal-link, waarmee ik alsnog kon betalen. Twee werkdagen later: niets ontvangen. Ik ga eens inloggen. In de orderbevestiging staat "U kunt nu gebruik maken van uw persoonlijke account via [website, links in deze reviews zijn niet toegelaten].
    Uw loginnaam is: 373...." Onzinnige info, want je moet ook een wachtwoord invoeren. Enfin, na veel moeite toch ingelogd. Bestelling staat nog steeds op de status "wachten op betaling". Bellen. Krijg je "klantenservice" die ordernummer vraag en dan zegt dat het geld nog niet is ontvangen. Ik heb natuurlijk twee dagen geleden al met iDeal betaald, dus dat is onzin. Vervolgens: Kunt u ons een bewijs zenden? En: "excuses voor het ongemak". Ik hang op zonder bewijs te zenden, schrijf ze dat ze de order niet meer hoeven te leveren, omdat ik liever zaken doe met een professioneel bedrijf en ontvang binnen een paar minuten bevestiging dat de betaling is ontvangen en dat de order zal worden verwerkt. Wat een afschuwelijk knudde bedrijf. Zeg gewoon meteen: wij hebben een enorme fout gemaakt. Hoe kunnen we het goed maken met u? Nee hoor: antwoord is dus of ik even kan bewijzen dat ik wel betaald heb. Geef liever een euro meer uit bij een wel professioneel bedrijf.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    webcam

    Oplichterij. 3 maanden geleden een webcam besteld, nog steeds niet binnen. Via mail en telefoon houden ze alles zo vaag mogelijk. Uiteindelijk hebben ze toegegeven dat ze geen van deze webcams in voorraad hebben, en dat ze niet meer gemaakt worden en hoogstwaarschijnlijk nooit meer geleverd kunnen worden. Toch is het product nog steeds te koop op de website, met een levertijd van een paar dagen (dit is al sinds 3 maanden geleden zo).
    Volgens mij proberen ze gewoon geld te vangen met mensen die betalen en nooit een product ontvangen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Een laptop van hp

    Er stond op de site dat de hp laptop tekkoop voor 93 euro exclusief btw krijg ik vandaag te horen dat ik bij moest betalen anders kreeg ik de laptop niet hun hebben zelf de fout gemaakt om.hetvoor die bedrag op hun site te zetten ga gerechtelijke stappen ondernemen

    Beste Jerry,

    bedankt voor je review. Een nieuwe, recente laptop (HP ProBook 440 G6, 14 inch, Intel i3, 4GB, 128G SSD) voor +- 100 Euro i.p.v. de normale 700 Euro is toch echt wel een duidelijke prijsfout. Evengoed wel erg vervelend natuurlijk. De gevraagde tegemoetkoming betrof toch leveren en dat was helaas niet mogelijk.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Centralpoint

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    MacBook Air 2018

    Wederom vervelende ervaring met dit bedrijf. Levertijd MacBook was verstreken. Maar het bleef stil. Zelf contact opgenomen. Krijg de mededeling van de klantenservice dat de levering nog ruim 2 weken op zich laat wachten. Op de vraag waarom hierover geen melding aan mij is gegeven ontving ik het antwoord 'Ik zit hier alleen maar achter de telefoon'. Met de suggestie om intern aan te geven dat het handig is om bij vertraging de klant (die al heeft betaald overigens) erover te informeren werd doodleuk gezegd: dat doe ik niet dan moet u een mail naar klantenservice sturen'. Ik hoop dat de klantenservice reviewsites bekijkt.

    Geachte mevrouw, Kunt u uw ordernummer en/of klantnummer doorgeven per email naar david.hombroek@centralpoint.nl? We pakken uw klacht dan direct verder op.

    Met vriendelijke groet,

    David Hombroek
    Teammanager Sales Online

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    je koopt veiliger bij Alibaba

    Wij hebben een tijdje behoorlijk wat gekocht bij Centalpoint voor de lage prijs.
    Inmiddels diverse ervaringen met slechte levering, retouren en garantie, het bedrijf is er volledig op ingericht om on onder haar serviceverplichtingen uit te komen.

    Concreet:
    - Er wordt geen verantwoording genomen voor verkeerd advies.
    - De eigenschappen van producten op hun site zijn echt onbetrouwbaar.
    - Op voorraad betekend nog steeds dat u vaal weken mag wachten op de levering, Centralpoint ziet de voorraad bij leveranciers in het buitenland als bij zichzelf op voorraad.
    - Als er garantie nodig is en u geeft via uw account een verzoek tot RMA waarbij u alles bekend is zoals de reden van, uw adres, serinmummers etc. Krijgt u toch ( en dagen later) mails die nogmaals om de informatie vragen die al gelijk gegeven of bekend was. Uiteindelijk bent u vaal meer dan een weel bezig voordat u een RMA hedt om het defecte item retour te sturen.
    - Retourgestuurde Items met Centralpint RMA worden in meer dan 50% van de gevallen ( alle duurdere zaken lijkt het) geweigerd door het magazijn. BV frankering niet goed op een franko vezonden zending. Het magazijn beweerd dan de zending nooit gezien te hebben en u betaald weer porto en tijd.
    - De returntijd is beter in maanden uit ter drukken. Hun positieve record is meer dan 6 weken voor een harddisk die defect was geleverd. En alleen omdat wij vaak hebben gebeld.
    - Denk niet dat uw contactpersoon, als u die al heeft, iets doet als dergelijke zaken mis gaan. nee dat is niet zijn taak, u kunt bij hem alleen meer kopen.
    - het maximale record is nog onbekend, wij gaan richting meer dan zes maanden voor defecte QNAP in garantie.

    Zie ook nadere ervaringen, alles wat ze doen is verkopen voor een lage prijs, maar uiteindelijk kost het u te veel.

    Dit is ook een waarschuwing voor goedwillende fabrikanten, u wilt immers niet uw goede naam in het slop hebben als er zo met uw garantie wordt omgegaan?

    Geachte heer,
    Kunt u uw ordernummer en/of klantnummer doorgeven per email naar david.hombroek@centralpoint.nl. We pakken uw klacht dan direct verder op.
    Met vriendelijke groet,
    David Hombroek
    Teammanager Online & Customer Support, Centralpoint

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Apple Watch kennelijke vergissing wordt bijgestaan door leugens en negeren.

    Ik heb een Apple Watch besteld en betaald.

    Ondanks dat ze zelf op Twitter aanbiedingen hadden geplaatst en Apple Mega Korting Maddness dagen hadden, willen ze het product toch niet leveren voor de afgesproken prijs.

    Ze schermen dan met zelf verzonnen prijzen die ruim 38% boven de adviesprijs liggen, om het aannemelijk te maken dat er sprake is van een kennelijke vergissing.

    Daar laat ik mij niet door om de tuin leiden. Helaas reageert CentralPoint verder nergens meer op. Ik ontvang wel leesbevestigingen, dus er moet iemand de mailtjes binnen gekregen hebben.

    Naar mijn mening is het ronduit arrogant, om zo met je klanten om te gaan. Ik heb dan ook helaas juridische stappen moeten ondernemen om CentralPoint tot de orde van de dag te roepen.

    Ik hoop dat ze niet zo tegen iedereen doen. Iemand adviseren daar te kopen zal ik echter nooit meer doen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Extreme vertraging levertijd en geen pro-actieve service

    Ik wacht nu al 1,5 maand ipv 10 werkdagen op een MacBook via CentralPoint. Niemand kan mij duidelijkheid bieden over de leverdatum. Customer service via mijn e-mailadres werkt ineens niet meer, gek genoeg via een ander e-mailadres weer wel. Ik moet zelf altijd achter de status van de order aan, CentralPoint doet niet haar best je pro-actief te informeren, laat staan dat ze met een oplossing komen. Bij Apple geven ze aan niet via een reseller te kopen omdat verzamelorders vertraging kunnen veroorzaken.

    Geachte heer Collette,

    Dank voor de feedback. Zoals ook per live chat aangegeven op 2-1-2017, begrijpen we vanzelfsprekend dat het wachten op de Macbook zo langzamerhand er vervelend wordt. Toch kunnen we helaas niet anders dan een verwachting blijven aangeven. We staan nog steeds elke dag in contact met Apple en haar distributeurs om onze leverdata up to date te houden.
    De wens voor productieve informatievoorziening snappen we natuurlijk. Echter valt er helaas vanuit Apple normaliter alleen op de dag voorafgaand aan de verzending een update te verwachten. Deze communiceren we altijd direct naar de klant. Tot dat moment is er gewoonweg geen concrete informatie beschikbaar anders dan een globale datum voor alle nog openstaande CTO's. We kunnen u tot die tijd dus eigenlijk niets nieuws vertellen.
    Overigens werken uw beide mailadressen gewoon. Er is niets geblokkeerd zoals u in de chat suggereerde.

    Dank voor het geduld en excuses voor de vertraging.

    Met vriendelijke groet,

    David Hombroek
    Manager Inside Sales

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Laser printer

    Laser printer aangeschaft bij central point. nummer T0L46A#B19.

    Levering gratis en met een dag in huis. Prima service wat mij betreft en alles netjes verzorgd zodat ik het kan aftrekken van de belasting.

    Geachte heer Collette,

    Dank voor de feedback. Zoals ook per live chat aangegeven op 2-1-2017, begrijpen we vanzelfsprekend dat het wachten op de Macbook zo langzamerhand er vervelend wordt. Toch kunnen we helaas niet anders dan een verwachting blijven aangeven. We staan nog steeds elke dag in contact met Apple en haar distributeurs om onze leverdata up to date te houden.

    De wens voor productieve informatievoorziening snappen we natuurlijk. Echter valt er helaas vanuit Apple normaliter alleen op de dag voorafgaand aan de verzending een update te verwachten. Deze communiceren we altijd direct naar de klant. Tot dat moment is er gewoonweg geen concrete informatie beschikbaar anders dan een globale datum voor alle nog openstaande CTO's. We kunnen u tot die tijd dus eigenlijk niets nieuws vertellen.

    Overigens werken uw beide mailadressen gewoon. Er is niets geblokkeerd zoals u in de chat suggereerde.

    Dank voor het geduld en excuses voor de vertraging.

    Met vriendelijke groet,

    David Hombroek
    Manager Inside Sales
    Centralpoint.nl

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ex. btw

    Goed dat de prijzen hier ex. btw zijn. Ik koop hier voor mijn bedrijf in namelijk.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    refurbished iphones

    handig om hier te besparen op je 'nieuwe' iphone, want ze hebben bij centralpoint veel van die refurbished dingen en dat scheelt toch weer in de prijs. nog steeds prijzig, maar ja het blijft iphone...

Anderen bekeken ook

Badkamertelevisie.nl
37 reviews

Televisie kijken in de badkamer, zijn daar goede oplossingen voor te vinden? Want als je een uurtje in bad gaat zou het natuurlijk wel leuk zijn al...

Foto de Vakman
34 reviews

Foto de Vakman is meer dan alleen dé vakman op het gebied van camera’s. Nieuwsgierig naar ervaringen van anderen die hier hun camera k...

Geeektech.com
53 reviews

Heeft u elektronica of gadgets nodig maar kunt u dat niet vinden in de winkels? Dan kunt u gadgets via de webshop geeektech.com gadgets bestellen. ...

Folux
4 reviews

Lees hier wat anderen over dit bedrijf zeggen! Meningen, oordelen en reviews! Op NederlanReview.nl tref je ze allemaal aan en kun je op een snelle ...

Centralpoint

Reviews en beoordelingen over Centralpoint
Bent u ook benieuwd wat anderen van Centralpoint vinden? Lees het nu! Centralpoint is een bedrijf welke het mogelijk maakt om via het internet online alles rondom uw ICT te bestellen. U zult het snel in huis krijgen. Er is een verrassend ruime keuze aan producten en natuurlijk zijn er ook zeer scherpe prijzen. Centralpoint heeft een zeer betrouwbare webshop welke u niet allen helpt aan de producten! Centralpoint adviseert u ook graag over een perfecte ICT oplossing. Centralpoint is ISO gecertificeerd en bestaat al sinds 2001. Het is hun missie om aan alle ICT wensen van haar klanten tegemoet te komen. U kunt hierdoor eigenlijk ieder product bestellen. Er zijn populaire smartphones te verkrijgen tot super snelle servers of storage oplossingen. Ook zijn er netwerkkabels, servers en tal van andere accessoires te verkrijgen. Snel en gemakkelijk. 

Over Centralpoint
Centralpoint biedt alles aan wat u nodig heeft voor uw ICT oplossing. Er zijn volop keuze mogelijkheden en scherpe prijzen. Misschien weet u niet precies wat u nodig heeft? Centralpoint Business Solutions helpt u graag om samen met een accountmanager uw organiseren te leren kennen en te adviseren wat het beste is voor u. U kunt een nieuw datacentrum krijgen, een betere kantoorautomatisering, een goede ICT infrastructuur of een andere oplossing voor uw ICT vraagstuk. Er zijn honderden medewerkers welke bij Centralpoint allemaal graag klaarstaan voor u. 

Centralpoint is aangesloten bij het Thuiswinkel waarborg keurmerk. Hierdoor is het mogelijk om op een veilige manier uw bestellingen te plaatsen. Natuurlijk is de webshop ook state of the art!




Nominaties en awards voor Centralpoint
Centralpoint heeft tal van prijzen in de wacht gesleept. Hieronder een overzicht van de belangrijkste prijzen:
• Winnaar Cisco 'Best Online Partner 2014
• Nominatie Tweakers beste webwinkel 2015
• Nominatie Tweakers beste webwinkel 2014
• Centralpoint.nl bekroond tot Best Managed Company 2014
• Centralpoint.nl bekroond tot Best Managed Company 2012 en 2013
• Centralpoint.nl wint award: Fujitsu Growth Partner Of The Year 2012
• Cisco Small Business Partner of the Year European Markets 2011
• Cisco MKB Business Partner van het jaar
• Twinkle100 "overzicht 100 grootste webwinkels van Nederland 2008, tot en met 2014"
• High Growth Awards 2008, 2009, 2010, 2011 en 2013

Diensten van Centralpoint
Centralpoint biedt ICT oplossingen aan op maat. Ook hebben ze een webshop met een zeer ruim assortiment, scherp geprijsde producten. Hieronder een opsomming van de belangrijkste productgroepen:
-    Computers
-    Monitoren
-    Print en scan
-    Netwerk en UPS
-    Kantooren Supplies
-    Elekronica en Mobiel
-    Dataopslag

Klachten, opmerkingen en tips voor en over Centralpoint
Heeft u een klacht, compliment of opmerking over Centralpoint? Dan is het natuurlijk goed om een klacht in te dienen of om uw compliment te melden. Er zijn verschillende mogelijkheden. Kies voor de manier van contact welke het beste bij u past. Maak vervolgens uw punt duidelijk en ontdek hoe u een goede oplossing kunt krijgen voor uw vraagstuk.

Uw mening over Centralpoint 
Bent u een klant of een klant geweest van Centralpoint? Laat uw reactie achter op NederlandReview. Anderen zullen u dankbaar zijn voor uw eerlijke mening. Hierdoor is het mogelijk om een goed beeld te krijgen van een bedrijf, zoals Centralpoint. 

Al vast bedankt! 

 

Ook ervaringen lezen over de service en computerproducten van Centralpoint? Lees onafhankelijke ervaringen van consumenten die u voorgingen op NederlandReview

}