Ervaringen Cameraland

Fotografie is niet meer weg te denken uit ons leven. We beschikken inmiddels allemaal wel over een mobiele telefoon met een camera waar we leuke kiekjes mee kunnen maken. Maar de mogelijkheden op die camera’tjes zijn beperkt, dus als je wat serieuzer aan de slag wilt met fotografie zul je verder moeten kijken. Het aanbod van camera’s en toebehoren is enorm. Zowel voor nieuwe als tweedehands apparatuur kun je online terecht voor alles wat je nodig hebt én advies bij dat wat je denkt nodig te hebben. Cameraland.nl biedt naast camera’s en accessoires ook keuzehulp bij de voor jou geschikte camera en cursussen om de mooiste plaatjes te schieten.

NederlandReview wil jou ook graag laten weten wat de ervaringen van anderen zijn met Cameraland. Biedt de keuzehulp ook echt goede hulp bij het kiezen van een juiste camera of roept het eigenlijk alleen maar extra vragen op? En hoe helpt de site je met problemen of vragen rondom een product? Op NederlandReview kun je alles lezen. Met andere woorden; krijg je bij Cameraland wat zij je beloven? Je leest het hier bij NederlandReview.

Cursus Natuurfotografie

Over Cameraland.nl
    Cameraland bestaat sinds 1987. Alle medewerkers hebben een passie voor fotografie en dus veel ervaring. Zij beseffen dat ze niet uniek zijn met slechts het grote aanbod van camera’s en toebehoren. Wat hen wel uniek maakt is dat ze bezitten over een ingerichte fotostudio waar alle apparatuur getest kan worden en dat ze werken met een team van gepassioneerde medewerkers. Iedere medewerker heeft ruime ervaring met fotografie en alles wat daarmee te maken heeft. Alle kennis is op een plek te vinden omdat iedere medewerker een andere voorkeur en achtergrond heeft wat fotografie betreft. Naast nieuwe apparatuur kopen zij ook gebruikte camera’s in met zoveel mogelijk van de originele accessoires, om die vervolgens te verkopen.

Spiegelreflexcamera’s, statieven, video- en fotografie bewerkingsprogramma’s, flitsers, lenzen en filters. Bij Cameraland.nl is het allemaal te koop. Naast nieuwe camera’s, kun je ook kiezen voor gebruikte apparatuur of oude modellen. Op de site zijn niet alleen de producten te vinden, er wordt ook veel informatie geboden over fotograferen. Je kunt bijvoorbeeld gebruik maken van keuzehulp. Hier kun je invoeren welke onderwerpen je wilt gaan fotograferen en de site laat je vervolgens weten welke camera’s daar het meest geschikt voor zijn. Ook wordt er uitgebreid aandacht besteed aan macrofotografie en wat je hiervoor nodig hebt. Onder het kopje tips vindt je allerlei informatie over fototechnieken, filters, het reinigen van lenzen en inspiratie voor een fotoproject. Ook beschikt de site over een pagina waar evenementen aangekondigd worden die door Cameraland.nl georganiseerd worden. Zoals gezegd biedt Cameraland naast camera’s en alle toebehoren ook cursussen aan. Het aanbod varieert van een cursus voor beginners tot het bewerken van foto’s voor experts.

Wat vragen en klachten betreft is de informatie op Cameraland.nl uitgebreid. Onder klantenservice vind je verschillende kopjes, waar je alle informatie die je nodig hebt kunt vinden. Meest gestelde vragen, alles over de verzendkosten, garantie, transportrisico, de omruilservice en de algemene voorwaarden. Mocht je alsnog een klacht hebben, dan kun je deze via e-mail of post kenbaar maken. Het streven van Cameraland is deze binnen een week te beantwoorden en uiterlijk binnen veertien dagen. Wanneer jullie er samen niet uitkomen dan kun je ook nog terecht bij een geschillencommissie.

Op zoek naar een tweedehands of nieuwe fotocamera? Lees eerst de reviews om te zien of je dat wel bij Cameraland moet doen! Is het aanbod goed en betrouwbaar?

Cameraland

8

6,6

10

8

7,4

Goede service!

J.G.K.04-02-2017

Echt een goede webshop, ik heb ze om advies gevraagd wat betreft een bepaald soort camera, en ze hebben mij goed geadviseerd. Er is toen gebleken dat ik eigenlijk een ander soort camera zoek en nodig heb, en daarom heb ik niks gekocht bij Cameraland.

Maar het is zeer goed dat ze dus eerlijk en goed adviseren!
    Volgende keer koop ik zeker graag bij deze webshop, want dit is pas goede service!

8,5

Tweedehands camera

G. P30-01-2017

Prachtige tweedehands camera gekocht bij Cameraland.
    Voor een nieuwe had ik het geld niet bij de hand, maar deze ziet er uit alsof hij nooit gebruikt is.
    Bovendien snel geleverd.

Zeer tevreden!

8,5

Diverse camera-accessoires gekocht

Paulus R. 10-01-2017

Op hobbymatige wijze mag ik graag fotograferen. Heb een paar jaar geleden een dure camera aangeschaft en die begint nu zo links en rechts wat gebreken te vertonen. Wilde wat dingen ontvangen, maar moest daarvoor dus wat onderdelen kopen. Na lang wikken en wegen uiteindelijk een bestelling geplaatst bij Cameraland, omdat het assortiment hier groot was en de producten waren redelijk betaalbaar. Voordat ik besteld heb, uitvoerig gekeken wat ik moest hebben. Uiteindelijk toch het verkeerde artikel geleverd gekregen. Na contact met Cameraland kon ik het kosteloos retourneren, want het was inderdaad een foutje van hun. Ik kreeg er zelfs nog een gratis kleinigheidje bij en dat waardeer ik ten zeerste.

7

Schrijf zelf een review over Cameraland