10

10

10

10

100%

Camera-Tweedehands

Een camera hoeft niet speciaal helemaal nieuw gekocht geworden. Er zijn genoeg mensen die gestopt zijn met fotograferen als hobby of beroep wiens camera prima nog een rond mee zal kunnen. Camera-Tweedehands wil je graag van tweedehands fotoapparatuur voorzien. Maar wat zal de kwaliteit van die spiegelreflexcamera’s zijn? Zullen die objectieven nog wel stevig genoeg zijn? Zal de lens niet al enigszins beschadigd of troebel zijn? Zal je lang moeten wachten tot de bezorgservice van Camera-Tweedehands je nieuwe Nikon of Canon komt bezorgen? En wat zal de klantservice van Camera-Tweedehands te zeggen hebben als je niet tevreden bent met de camera die je hebt besteld? Alleen mensen die al fotograferen met een tweedehands camera afkomstig van Camera-Tweedehands kunnen je hierover meer vertellen. Lees hun reviews om erachter te komen wat deze fotografen van Camera-Tweedehands vinden. Hun beoordelingen, meningen, cijfers en eervaringen zullen je laten zien wat er van Camera-Tweedehands verwacht kan worden.

Over Camera-Tweedehands

Camera-Tweedehands is een hobbywinkel die fotocamera’s verkoopt. Het gaat hier dan voornamelijk over tweedehands camera’s die al eens door iemand anders gebruikt zijn maar nog prima gebruikt kunnen worden. Ze zeggen op dit gebied zelfs dé specialist te zijn. Je kunt er terecht voor camera’s van bekende merken. Hieronder vallen Nikon, Leica, Sony, Hasselblad, Canon, Olympus en Fujifilm. Het assortiment bevat zowel spiegelreflexcamera’s als “gewone” camera’s. Maar behalve camera’s zijn er nog andere dingen gerelateerd aan fotografie die bij Camera-Tweedehands te vinden zijn. Zo heb je vele verschillende lenzen en filters waarmee je de scherpte en sfeer van de foto kunt bepalen. En dan zijn er nog andere accessoires zoals connectors, adapters, flitsers en soms zelfs rugzakken. Wees er wel snel bij, want het aanbod is erg wisselend en voor je het weet is het product waar jij smoel op hebt alweer gereserveerd voor iemand anders.

Diensten van Camera-Tweedehands

Je kunt via de website van Camera-Tweedehands een tweedehands lens of hele camera met alles erop en eraan bestellen. De bezorgservice van Camera-Tweedehands zal de lens of flitser dan voor je inpakken en op weg naar je toe sturen. Vanaf €300 is deze bezorgservice gratis. Ook al is de camera tweedehands, je krijgt er alsnog 6 tot 12 maanden garantie op. En natuurlijk kun je zelf ook een camera, lens of objectief dat je niet meer gebruikt aan hen verkopen. Je kan het inruilen voor iets anders of gewoon verkopen. Verder is er dan nog een Camera-Tweedehands klantenservice die bij kan springen als je pakketje niet aankomt of er iets anders misgaat.

Klachten, Complimenten en Tips voor Camera-Tweedehands

Heb je zelf al eens een camera besteld bij Camera-Tweedehands? Dan willen wij graag alles horen over jouw ervaring met deze tweedehands camerawinkel. Hoe gemakkelijk was het om een nieuwe lens te bestellen? Kon je zien dat de camera is gebruikt of was hij nog zo goed als nieuw? Moest je lang wachten op het bezorgen van je flitser? En wat zei de Camera-Tweedehands klantenservice toen je ze nodig had vanwege een vraag? Laat je eigen Camera-Tweedehands review achter en vertel ons wat jouw mening over deze winkel voor tweedehands camera’s en camera-accessoires is.

10

fujifilm X-T10

deze camera heb ik gekocht bijna een jaar ben perfect geholpen ik heb al eerder een camera gekocht bij camera-tweedehands ik beveel iedereen daze zaak aan. ik vind wel jammer dat ik ver moet reizen.