Waardeloze klantenservice, slechte levering. Mijd C&A!
Bestelling niet compleet geleverd (na ruim 2 weken) omdat er iets niet op voorraad was. Bij telefonisch contact bleek het wél op voorraad. Ik vroeg of dat nageleverd kon worden: “Nee, ik kan niets voor je doen, alleen je de nieuwe verzendkosten retourneren”. Ik dat gedaan, blijk ik met dat item niet aan de minimumwaarde van een bestelling te komen, waardoor ik extra spullen MOET bestellen. Wederom gebeld en wederom: “tja, een collega heeft u verkeerd voorgelicht maar wat wil je nou dat ik doe dan?” “Eh, nou, leveren wat ik besteld heb, wellicht met langere levertijd” “Nee, kan niet”. Nou, bij C&A staat klantenservice niet hoog in het vaandel. Waar andere webshops zelfs in coronatijd binnen 2-3 werkdagen leveren, levert C&A pas na 16 dagen terwijl ze wel op de website aangeven dat alles op voorraad is én binnen 2-3 werkdagen geleverd is. Na bestelling krijg je direct een mailtje dat de bestelling 11 dagen is vertraagd. En zelfs die 11 dagen maken ze niet waar. Wees oprecht, transparant een eerlijk. Nooit meer C&A.
Retourverwerking duurt 2 weken, geld terug op je rekening duur 5-10 dagen. Voor mij hier geen on line bestelling meer.