C&A
Alle reviewsC&A
Alle reviews (161)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Online bestelling geretourneerd
Wat een drama als je spullen terugstuurt. 2 artikelen retour met ingevuld formulier met de reden van retour. Vele mails verder is de retour nu van 1 artikel bevestigd maar kan nog 8 dagen duren voor de terugbetaling geregeld wordt. Wederom mail verstuurd dat deze retourzending onvolledig verwerkt is, een goedmakertje van een voucher met 10% op een volgende bestelling zal niet gebruikt worden. Klaar met C&A. Bezint eer je begint met deze winkelketen
3 jurken gekocht
Aanrader! Ik heb 3 jurken gekocht, deze zijn supermooi, goeie kwaliteit en bezorging binnen 3 dagen! Ik begrijp de negatieve reviews niet, snelle bezorging, mooie jurken!
dameskleding
PAS OP!
retour worden niet of slecht verwerkt!
Je krijgt herinneringen en aanmaningen, ook als je betaald hebt en retour gezonden hebt binnen 3 werkdagen!
Ik heb veel kleding besteld en een deel retour perfect retour gezonden. De rest heb ik gelijk betaald. Maar ben nu al 2.5 maand verder en nog steeds is het niet goed verwerkt en ontvang ik aanmaningen. Ook heb ik een hele lijst met namen en data en tijden van telefonisch contact (in totaal al meer dan 4 uur in de wacht gestaan, 2,5 uur gesprekken gehad en 2 mails gestuurd).
EN... ik wacht nog steeds tot ze eindelijk de bijna 200 euro gaan verwerken.
Als ik deze week nog een positief bericht krijg, zal ik het in een nieuwe review zetten...anders weten jullie genoeg!korte broek
Op 16 juni een korte broek retour gestuurd, tot op heden ( 3 juli) geen reactie van C&A
Ook bellen is een probleem, ze beantwoorden de telefoon niet.... oneindig bandjes met even geduld en geachte klant enz.... niets geachte klant... ze laten de klant keihard barsten.T shirts
T shirt binnen een dag retour gestuurd zoals omschreven, geen geld terug en c ena doet alsof hun neus bloed
Online bestelling
Online bestellingen worden niet goed verwerkt.
Mijn bestelling werd verward met een latere bestelling.
Artikelen die retour gebracht zijn worden heel laat verwerkt. Op 1 juni geretourneerd en pas op 9 juni is het door het filiaal verstuurd. Het is nu 20 juni en ik heb nog steeds mijn geld niet. Sterker nog , ik kreeg op 19 Juni een mail dat mijn artikelen onderweg zijn. Er klopt niets van. Als je belt sta je heel lang in de wacht. Als je dan eindelijk iemand spreekt wordt er gezegd dat het druk en dat het daarom langer duurt. Er wordt ook niet naar een oplossing gezocht omdat er al veel mis is gegaan, zeer klantonvriendelijk.Tevens moet ik wel direct betalen, logisch boter bij vis, maar ik mag wel heel lang wachten op mijn geld!!2x overhemd en extra betaling voor levering de volgende dag
Bij de bestelling extra kosten €9,95 betaald om het volgende dag te laten leveren. Vervolgen krijgen we bericht dat niet de volgende dag geleverd wordt maar tussen de 5 en de 10 werkdagen geleverd wordt. Hier achteraan gebeld om de bestelling te annuleren maar dat kan niet meer.
Nou als de spullen binnen zijn gaat het dierect retour en als niet elke cent terug komt leg ik het bij onze rechtsbijstandverzekering neerKorte kinder spijkerbroek besteld, betaald maar nooit ontvangen of gecrediteerd gekregen
Hieronder de mail correspondentie met de klantenservice van de C&A.
Wat een bijzondere slechte service. De mails hieronder zeggen genoeg.
Goedemorgen,
Ik wacht nog steeds op mijn retourgeld van mijn afgeleverde / geretourneerde artikel.
Geen antwoord geven is weer iets nieuws van jullie en heel bijzonder. Na 8 juni heb ik geen antwoord meer mogen ontvangen.
Het wordt steeds gekker.
Het kan niet zo zijn dat ik een broek betaal, deze niet ontvang maar totaal iets anders opgestuurd krijg. Ik jullie verkeerde item netjes terugstuur en dat ik dan niks meer terug hoor of gecrediteerd krijg.
Dit is absurd.
Zie onderstaande correspondentie met de klantenservice van de c&a.
Shera
Op 12 jun. 2023 om 12:52 heeft Gmail het volgende geschreven:
Hallo,
We zijn inmiddels weer 4 dagen verder en nog geen antwoord mogen ontvangen.
Ik wens mijn betaling terug voor het geretourneerde artikelen dat ik heb opgestuurd bijna 7 weken geleden.
Hoe lang gaan jullie hier nog over moeten doen?
Ik denk dat ik het verhaal ook maar eens even op social media ga plaatsen.
Wat een slechte service zeg.
Ik heb betaald, geretourneerd, een bewijs van mijn retourmelding en verzending met bevestiging dat het pakketje is aangekomen bij jullie maar ik krijg mijn geld maar niet terug. Wat is dit voor situatie.
Shera
Op 8 jun. 2023 om 14:24 heeft Gmail het volgende geschreven:
Beste,
Jullie blijven mij negatief verbazen.
De retourmelding gaat over bestelnummer
1357171067 en over bestelnummer 1357079785.
Dit is ook heel duidelijk terug te lezen in de zoveelste mail hieronder over de retourmelding van ruim 6 weken geleden. Dus nee ik wil niet meer nog 8 werkdagen wachten op een retourmelding die oud is en waar het hier niet over gaat.
Lees de mail voordat je replayed.
Ik heb een retourmelding gedaan en ik wens mijn betaling nu terug.
Shera
Op 8 jun. 2023 om 13:05 heeft service_nl@shop-c-and-a.com het volgende geschreven:
Beste Shera,
We hebben de door jou geretourneerde producten van bestelling 1357079785 op 25.05.2023 verwerkt.
Wij storten dit bedrag direct terug. Wanneer wij daarvoor bankgegevens van je nodig hebben zullen we tijdig contact met je opnemen. Afhankelijk van de betalingsprovider kan het na ontvangst van ons e-mailbericht nog 6 tot 8 werkdagen duren voor het bedrag weer op je rekening is bijgeschreven.
Hartelijk dank voor je aankoop in de online shop van C&A!
Met vriendelijke groeten
Uw C&A Online Shop
Gonzalo
Goedemorgen,
We zijn inmiddels weer 10 werkdagen verder en ik heb geen retourgeld mogen ontvangen.
Ik wacht inmiddels al 6 weken…..
Dit is echt niet te geloven.
Met vriendelijke groet,
Shera
Op 30 mei 2023 om 09:39 heeft service_nl@shop-c-and-a.com het volgende geschreven:
Beste Shera,
Wij hebben uw account gecontroleerd.
Uw tegoed werd op 25-05-2023 naar uw bankrekening overgemaakt.
Uit ervaring weten wij dat de verdere verwerking tot het bijschrijven op uw rekening maximaal 8-10 werkdagen duren.
Wij hopen dat u hier begrip voor heeft en verheugen ons erop, u binnenkort weer in de C&A Online Shop te mogen verwelkomen.
Dank u dat u onze klant bent!
Met vriendelijke groeten
Uw C&A Online Shop
Rocio
Beste,
Dit antwoord blijf je versturen en ik blijf aangeven dat ik alles heb aangeleverd wat ik kon aanleveren.
Ik wens een concreet antwoord terug wanneer ik mijn creditnota kan ontvangen van jullie. We zijn inmiddels een maand verder.
Met vriendelijke groet,
Shera
Beste Shera,
Hartelijk dank voor uw verzendbewijs als aanvraag met betrekking tot uw retourzending van de bestelling 1357171067. We zijn blij om de huidige status van uw retourzending te controleren.
Helaas kan onze logistieke partner de levering van het pakket niet bevestigen.
Wij zullen dit doorsturen naar onze gespecialiseerde afdeling voor verdere verwerking. Laat ons weten welke artikelen u van de bestelling 1357171067 heeft teruggestuurd (artikelnummer, positie op de factuur, kleur en de maat).
Zodra de goederen zijn geboekt, ontvangt u een aparte ontvangstbevestiging per e-mail.
Omdat u al betaald heeft, storten we het aankoopbedrag direct terug op uw bankrekening na het boeken van de geretourneerde artikelen.
Als u zich al heeft geregistreerd voor uw persoonlijke klantenrekening, kunt u die daar ook controleren wanneer uw retourzending wordt geboekt.
We hopen dat wij u hierbij hebben kunnen helpen en wensen u een prettige dag toe.
Dank u dat u onze klant bent!
Met vriendelijke groeten
Uw C&A Online Shop
Melissa
Beste,
Graag ontvang ik nog een terugkoppeling van onderstaand retourmelding.
1357171067
Het gaat hier over een bestelling van een korte kinderspijkerbroek met bestelnummer 2192220.
Geretourneerd op 1-5-2023.
Shera
Op 13 mei 2023 om 16:39 heeft service_nl@shop-c-and-a.com het volgende geschreven:
Beste Shera,
Hartelijk dank voor uw aanvraag met betrekking tot uw retourzending van de bestelling 1357171067. We zijn blij om de huidige status van uw retourzending te controleren.
Uw retour is al aangekomen in ons logistiek centrum en moet binnenkort worden geboekt.
Houd er rekening mee dat de verwerking van retourzendingen tot 14 werkdagen in beslag kan nemen.
Zodra de goederen zijn geboekt, ontvangt u een aparte ontvangstbevestiging per e-mail.
Als u zich al heeft geregistreerd voor uw persoonlijke klantenrekening, kunt u die daar ook controleren wanneer uw retourzending wordt geboekt.
We hopen dat wij u hierbij hebben kunnen helpen en wensen u een prettige dag toe.
Dank u dat u onze klant bent!
Met vriendelijke groeten
Uw C&A Online Shop
Michèle
Goedemorgen,
Even voor alle duidelijkheid, jullie hebben een niet bestelde zwarte damesbroek verstuurd waar ik een korte kinderspijkerbroek heb besteld met nummer 2192220
Ik wens mijn betaalde bedrag zo snel mogelijk terug te ontvangen op mijn rekening.
Ik heb geen bestelnummer, maat of iets anders voor jullie want ik heb het ontvangen en geretourneerde broek nooit besteld.
Ik heb in de bijlage mijn verzendbewijs verstuurd.
Shera
Op 12 mei 2023 om 14:31 heeft service_nl@shop-c-and-a.com het volgende geschreven:
Beste Shera,
Hartelijk dank voor uw aanvraag met betrekking tot uw retourzending van de bestelling 1357171067. We zijn blij om de huidige status van uw retourzending te controleren.
Helaas kan onze logistieke partner de levering van het pakket niet bevestigen.
Wij zullen dit doorsturen naar onze gespecialiseerde afdeling voor verdere verwerking. Laat ons weten welke artikelen u van de bestelling 1357171067 heeft teruggestuurd (artikelnummer, positie op de factuur en de maat).
Zodra de goederen zijn geboekt, ontvangt u een aparte ontvangstbevestiging per e-mail.
Omdat u al betaald heeft, storten we het aankoopbedrag direct terug op uw bankrekening na het boeken van de geretourneerde artikelen.
Als u zich al heeft geregistreerd voor uw persoonlijke klantenrekening, kunt u die daar ook controleren wanneer uw retourzending wordt geboekt.
We hopen dat wij u hierbij hebben kunnen helpen en wensen u een prettige dag toe.
Dank u dat u onze klant bent!
Met vriendelijke groeten
Uw C&A Online Shop
MelissaGeen grote maten in de winkel zelf.
Afgelopen zaterdag was ik in nijmegen centrum, omdat ik wat grote maten kleding nodig had. Voorheen altijd kunnen slagen daar voor bij C&A in de winkel zelf. ik vind het fijn om dingen in de handen te hebben voor ik iets koop. bij navraag bij een verkoopster in de winkel of er nog kleding met grote maten werd verkocht, zei ze: "Sorry meneer, C&A heeft er voor gekozen om alle Grote maten uit de winkels te halen,, en alleen nog online te kunnen bestellen."
Een ding snap ik dan niet.. ze klagen er over dat minder mensen in de winkels kopen en meer online.. dan wil je de lokale wineksl zelf supporten dor er heen te gaan, halen ze het complete assortiment iuit de winkels.
Lekker dan. voor mijn dus geen C&A meer ben er helemaal klaar mee.broeken
negatieve behandeling bij C&A
Afgelopen week 4 broeken gekocht.
Helaas na het wassen (koud) waren ze dusdanig gekrompen dat ik ze niet meer aan kon.
Naar het filiaal van C&A in Arnhem (Kronenburg) terug gegaan.
1e reactie was: je moet ook niet koud wassen. Daar krimpen ze heel erg van. Na deze vreemde opmerking werden we verder niet serieus genomen en gekleineerd en zijn we maar weggelopen.broek
zeer slecht koop een broek 32/30 , krijg de broek 32/30 aangezien ik de label zie met c&a label achterin , maar ging op vakantie en terug probeer ik de broek en is gewoon veelste groot. in de orginele label stond 34/30 ben over tijd en medewerker zegt dan maar ff heet wassen , ?gewoon fout en gee nservice niks door de fout van c&a QUA LABEL heb het niet eens aan kunnen doen
Bestelling blijkt niet door gegaan, bel je naar klantendienst is meneer heel onvriendelijk en niet bereid om te helpen. Een screenshot nemen van je betaling. Dit mag wettelijk niet en kan al een geluk ook niet bij mijn bank. En dan mag je 10 werkdagen wachten voor je geld automatisch terug gestuurd wordt. Gebeurt dit niet mag u nog eens terug bellen mevrouw. Wa ne bullshit!!! Nooit meer bestel ik hier!!!
Zomerjurk
Ik kan helaas geen 0 sterren geven. Echte gangsterpraktijken.
Pakket van iemand anders ontvangen en mooi teruggestuurd. Mijn pakket nooit ontvangen en toch verplicht te betalen via incassobureau !!!
Te vermijden !!
Datum van ervaring: 12 januari 2023Meerdere artikelen
Voor zo'n groot bedrijf als C&A laat het kopen online zéér te wensen over! De levertijd bedraagt meerdere dagen. Het retourproces is verre van accuraat. Je persoonlijk account is niet up to date.
Het duurt eeuwen voordat je klachten en emails beantwoord worden. Kortom,nooit meer bestellen bij C&A!Childrens clothes
It’s being 3 years I am regular customer of c&a but last time I was really disappointed with online and delivery process. We receive our parcel after 1 month after we came back from our summer holidays such a pathetic delivery service and they even didn’t post to our nearest post office they threw our parcel far away from delivery address almost 8km away. Pajayma suits I ordered for my son was having holes on his shirt and they tried to hide these holes with stickers such a shame. I will never ever buy. Check your orders when you receive it might have defects.
Winterjas
Bestelling zou binnen 2 tot 5 dagen geleverd worden.
Na 4 dagen mail gestuurd wat de status is. Twee standaardmailtjes terug dat ze terugkomen op mijn vraag.
Na een week mail met verzendbevestiging en dat het nog wel even kan duren omdat het bij Post.nl heel druk is 🙄
Echt een grap dit. Offline prima winkel, online een drama.Kleding heren
In juli heb ik bij C&A online een bestelling gedaan en betaald. Het pakket zou geleverd zijn door PostNL maar het is helemaal niet geleverd. In de app kreeg ik bezorgd te zien als melding maar het pakket is nooit aangekomen. Vervolgens contact gehad met C&A Online op 19 juli en samen met een medewerker een formulier ingestuurd voor geld retour. Eind september hier nog steeds niks van vernomen dus zelf er achteraan gemaild. Geen reactie. Zelf maar weer gebeld begin oktober en medewerker geeft aan het allemaal maar vreemd te vinden dat de afdeling retour het niet uitbetaald. Als het binnen een week niet gestort is moet ik weer terugbellen. Let het lekker weer bij de klant neer?! Ik ga bijna zeggen ik geef het op maar vind het zonde van het geld als ik er niks voor heb mogen ontvangen...
Kleding
Kleding online besteld, kreeg vlak van te voren mailtje dat het niet bezorgt werd en dat ze het terug gestuurd hadden naar verzendcentrum,
Dat het ook niet meer bezorgt word.heb meerdere mails gestuurd kreeg steeds een franse mail terug,daarna nog een duitse mail en uiteindelijk een Nederlandse reactie dat ik geen mails meer mocht sturen en dat het 10 dagen kan duren voordat ik weer een reactie krijg....Slechte ervaring bestelling via de webshop
Bestelling zou tussen 2 en 5 werkdagen geleverd. Deze bestelling was op 20 juni nog niet geleverd. Meerdere keren contact proberen te leggen met het klantenservice wachttijd circa15 minuten of langer. Op de 23ste eindelijk contact gehad met een Engels sprekende medewerker, die wist ook niet wat er met de bestelling aan de hand was. Dit zou hij uitzoeken en terugkoppelen via de mail. De terugkoppeling pet mail ontvangen, en daar stond in dat er wegens logistieke problemen ze niet zo goed wisten waar mijn pakket gebleven was maar als ik niet kon wachten op het eerder bestelde kon ik nogmaals een bestelling plaatsen via de website. Eerlijk gezegd vind ik dit te gek voor woorden aangezien er niks geleverd wordt, dus op nieuw bestelling never nooit.In de terugkoppeling zou ik binnen 10 dagen een bericht ontvangen over mijn bestellingen. Dit is helaas niet gebeurd. Vandaag 4 juli krijg ik een bericht dat mijn bestelling retour is onderweg naar het magazijn en dat ik na een verwerkingtermijn van 14 dagen, het bedrag z.s.m. retour zal ontvangen. Bestelling heb ik nooit ontvangen en dus ook niet retour gestuurd.Geen terugkoppeling mogen ontvangen wat er uiteindelijk mis is gegaan met de bestelling. Aangezien er tot nu toe niks soepeltjes is verlopen hou ik mijn hart vast. Ik durf geen bestelling meer te plaatsen bij de online shop van C&A
Kleding
Bestellen en vooral betalen voor goederen
is direct gebeurd.
Levering duurt al wat langer maar retourneren is een Drama. Het duurt eeuwig voordat zij ontvangst bevestigen en bij tel. navraag krijg je te horen dat C&A een grootbedrijf is en dat het nog zelf 10 tot 14 dagen kan duren voordat zij opdracht geven tot terugbetaling .
Ook de t&t werkt niet. Postnl kan pakje nooit vinden.
Anderen bekeken ook

Juwelen kopen gebeurt vandaag de dag steeds meer online. Het is dan ook veel gemakkelijker om dit vanuit huis te doen en het aanbod is vaak oo...

Helaas regent het in Nederland nog wel eens, dus moet je je saaie regenjas weer aan of dat oncomfortabele, lelijke regenpak. Je ziet er niet uit, m...


Scapino: Ervaringen Hou jij van koopjes als het gaat om schoenen of kleding? Misschien kom jij dan wel vaak bij de Scapino! Maar is goedkoop geen ...
Ook ik heb het zelfde ondervonden,het lijkt er op dat mensen met een grote maat niet meer mee tellen ik vind dit ook een schande.