C&A
Alle reviewsC&A
Alle reviews (150)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Bestelling blijkt niet door gegaan, bel je naar klantendienst is meneer heel onvriendelijk en niet bereid om te helpen. Een screenshot nemen van je betaling. Dit mag wettelijk niet en kan al een geluk ook niet bij mijn bank. En dan mag je 10 werkdagen wachten voor je geld automatisch terug gestuurd wordt. Gebeurt dit niet mag u nog eens terug bellen mevrouw. Wa ne bullshit!!! Nooit meer bestel ik hier!!!
Zomerjurk
Ik kan helaas geen 0 sterren geven. Echte gangsterpraktijken.
Pakket van iemand anders ontvangen en mooi teruggestuurd. Mijn pakket nooit ontvangen en toch verplicht te betalen via incassobureau !!!
Te vermijden !!
Datum van ervaring: 12 januari 2023Meerdere artikelen
Voor zo'n groot bedrijf als C&A laat het kopen online zéér te wensen over! De levertijd bedraagt meerdere dagen. Het retourproces is verre van accuraat. Je persoonlijk account is niet up to date.
Het duurt eeuwen voordat je klachten en emails beantwoord worden. Kortom,nooit meer bestellen bij C&A!Childrens clothes
It’s being 3 years I am regular customer of c&a but last time I was really disappointed with online and delivery process. We receive our parcel after 1 month after we came back from our summer holidays such a pathetic delivery service and they even didn’t post to our nearest post office they threw our parcel far away from delivery address almost 8km away. Pajayma suits I ordered for my son was having holes on his shirt and they tried to hide these holes with stickers such a shame. I will never ever buy. Check your orders when you receive it might have defects.
Winterjas
Bestelling zou binnen 2 tot 5 dagen geleverd worden.
Na 4 dagen mail gestuurd wat de status is. Twee standaardmailtjes terug dat ze terugkomen op mijn vraag.
Na een week mail met verzendbevestiging en dat het nog wel even kan duren omdat het bij Post.nl heel druk is 🙄
Echt een grap dit. Offline prima winkel, online een drama.Kleding heren
In juli heb ik bij C&A online een bestelling gedaan en betaald. Het pakket zou geleverd zijn door PostNL maar het is helemaal niet geleverd. In de app kreeg ik bezorgd te zien als melding maar het pakket is nooit aangekomen. Vervolgens contact gehad met C&A Online op 19 juli en samen met een medewerker een formulier ingestuurd voor geld retour. Eind september hier nog steeds niks van vernomen dus zelf er achteraan gemaild. Geen reactie. Zelf maar weer gebeld begin oktober en medewerker geeft aan het allemaal maar vreemd te vinden dat de afdeling retour het niet uitbetaald. Als het binnen een week niet gestort is moet ik weer terugbellen. Let het lekker weer bij de klant neer?! Ik ga bijna zeggen ik geef het op maar vind het zonde van het geld als ik er niks voor heb mogen ontvangen...
Kleding
Kleding online besteld, kreeg vlak van te voren mailtje dat het niet bezorgt werd en dat ze het terug gestuurd hadden naar verzendcentrum,
Dat het ook niet meer bezorgt word.heb meerdere mails gestuurd kreeg steeds een franse mail terug,daarna nog een duitse mail en uiteindelijk een Nederlandse reactie dat ik geen mails meer mocht sturen en dat het 10 dagen kan duren voordat ik weer een reactie krijg....Slechte ervaring bestelling via de webshop
Bestelling zou tussen 2 en 5 werkdagen geleverd. Deze bestelling was op 20 juni nog niet geleverd. Meerdere keren contact proberen te leggen met het klantenservice wachttijd circa15 minuten of langer. Op de 23ste eindelijk contact gehad met een Engels sprekende medewerker, die wist ook niet wat er met de bestelling aan de hand was. Dit zou hij uitzoeken en terugkoppelen via de mail. De terugkoppeling pet mail ontvangen, en daar stond in dat er wegens logistieke problemen ze niet zo goed wisten waar mijn pakket gebleven was maar als ik niet kon wachten op het eerder bestelde kon ik nogmaals een bestelling plaatsen via de website. Eerlijk gezegd vind ik dit te gek voor woorden aangezien er niks geleverd wordt, dus op nieuw bestelling never nooit.In de terugkoppeling zou ik binnen 10 dagen een bericht ontvangen over mijn bestellingen. Dit is helaas niet gebeurd. Vandaag 4 juli krijg ik een bericht dat mijn bestelling retour is onderweg naar het magazijn en dat ik na een verwerkingtermijn van 14 dagen, het bedrag z.s.m. retour zal ontvangen. Bestelling heb ik nooit ontvangen en dus ook niet retour gestuurd.Geen terugkoppeling mogen ontvangen wat er uiteindelijk mis is gegaan met de bestelling. Aangezien er tot nu toe niks soepeltjes is verlopen hou ik mijn hart vast. Ik durf geen bestelling meer te plaatsen bij de online shop van C&A
Kleding
Bestellen en vooral betalen voor goederen
is direct gebeurd.
Levering duurt al wat langer maar retourneren is een Drama. Het duurt eeuwig voordat zij ontvangst bevestigen en bij tel. navraag krijg je te horen dat C&A een grootbedrijf is en dat het nog zelf 10 tot 14 dagen kan duren voordat zij opdracht geven tot terugbetaling .
Ook de t&t werkt niet. Postnl kan pakje nooit vinden.Click&Collect
Mijn Click&collect-bestelling weer voor retour ingeleverd bij het filiaal.
Mijn geld nooit terug gekregen.
Alhoewel mijn retour-zending per email is bevestigd willen ze nu 'bewijs' zien.
OPLICHTERS !Onlineshop. C&A.
C&A Onlineshop 2 artikelen besteld en betaald.geen bevestiging gehad .Per email.contact gezocht.al twee keer.en telefonisch ook.word er simpel gezegd. Er is niks bekend over een bestelling. Dus met andere woorden je betaald 50e en zie maar hoe je het terug krijgt.dus maar even 10 werkdagen of je het terug gestort krijgt.dus het bedrag zweeft ergens.mag toch niet kunnen bij zo een groot bedrijf.
3 T-shirt en een spijkerbroek
Of je krijgt je bestelling pas heel laat of gewoon helemaal niet.
De klanten service is ronduit waardeloos.Een Mario bros trui
Ik heb online een trui besteld bij C&A voor mijn zoontje zijn verjaardag. Ik heb het laten leveren bij de C&A van bijlmerplein omdat het dichtbij mijn moeder haar huis is en zij of ik het konden ophalen. toen mijn moeder het was gaan ophalen kreeg zij te maken met een hele onaardige werkneemster. Die steeds maar bleef aangeven u heeft een machtiging nodig blablabla. Dan is het niet genoeg dat ik het betaald heb en aan de telefoon aangeef dat mijn moeder het voor mij is komen ophalen. C&A zit mij echt niet meer!
Diverse
Ik heb een heleboel kleding besteld voor een cliënt en direct afgerekend, ook heb ik de extra snelle bezorgservice genomen van ruim 9 euro. Vrijdag besteld om 11.30 uur en pas woensdag binnen. Die snelle bezorgservice klopt dus niet maar dit geld krijgt mijn cliënt niet terug. Wel 45 minuten aan de telefoon gehangen om de bestelling op te sporen.
Mijn vorige bestelling daar duurde het een maand voor ik mijn geld retour kreeg van mijn terug gestuurde artikelen.
Ik bestel niet meer jij C&A ze zijn ook moeilijk bereikbaarRokje en trui
Afgelopen woensdag ben ik met mijn kleindochter wezen winkelen bij u in cityplaza, Nieuwegein. Bij de kassa troffen wij een super aardige caissière die een leuk praatje maakte met mijn kleindochter over haar kledingaankoop. Mijn complimenten. Fijne ervaring.
Kinderbroeken
Besteld en betaald.
Daarna niets meer vernomen. Je geld is gewoon weg.
Na 5 dagen maar eens bellen. Geen Nederlandstalige medewerker beschikbaar.
Het antwoord ja foutje, stuur maar een mail dan maken we het geld wel een keer terug over.
Ze kunnen niet eens een tijdsspan aangeven.
Schaam je c&a.Baby clothing
It's been my 5th order with them in the past 12 months, and this last time i had an issue (not sure if it was a C&A issue or Post NL). My review is coming only now, because i respect the fact that my issue has been addressed the same day after filing a complaint, and new delivery is about to come in 12H. Thanks C&A for your customer service. Really appreciate how you have dealt with my case.
Broeken
Wat een WAARDELOZE webshop
Bijna een week op een bestelling aan het wachten. Geen contact met ze te krijgen. Kruipend naar de winkel had ik mn broeken sneller gehad.
En maar afvragen waarom het zo slecht gaat met je bedrijf....
Het is 2022.... Zorg voor een fatsoenlijke webshop en afhandeling van orders. Kan voor een bedrijf als c&a toch niet zo lastig zijnkleding
had kleding besteld vis DHL espress. voor 1 uur volgende dag in huis daar betaal je 9,95 voor. vervolgens niet de volgende dag maar pas op maandag erop. gebeld ik zou de 9,95 terug krijgen, omdat het via de gewone post net snel was gegaan en gratis. vervolgens krijg ik mail dat ik het geld niet weer krijg omdat er een weekend tussen zat. oplichters vermeld dat dan duidelijk.
Jongenskleding maat 104
Enige minpunt was bij 3 thermoshirts (multipack) bleek er maar 1 in maat 104 te zijn en de andere 2 maat 98. Verder was alles zoals verwacht en wel maat 104 zoals besteld. Fijne truien en broeken dus ik hoop weer een tijd vooruit te kunnen.
Anderen bekeken ook

Juwelen kopen gebeurt vandaag de dag steeds meer online. Het is dan ook veel gemakkelijker om dit vanuit huis te doen en het aanbod is vaak oo...

Helaas regent het in Nederland nog wel eens, dus moet je je saaie regenjas weer aan of dat oncomfortabele, lelijke regenpak. Je ziet er niet uit, m...


Scapino: Ervaringen Hou jij van koopjes als het gaat om schoenen of kleding? Misschien kom jij dan wel vaak bij de Scapino! Maar is goedkoop geen ...