NederlandReview

    Ervaringen Budget Home Store

    Een huis heeft toch een leuke inrichting nodig om een beetje gezellig te zijn. Dus waar kun je de stoelen, tafels, banken en andere meubels vinden om je huis woonbaar te maken? Één winkel die meubels verkoopt is Budget Home Store. Maar wat zal de kwaliteit van hun fauteuils zijn? Zullen hun stoelen en tafels wel bestand zijn tegen onstuimige kinderen en drukke huishoudens? Hoe comfortabel zullen hun bedden zijn? Zal het de bezorgservice van Budget Home Store lang duren voor je nieuwe kast is thuisbezorgd? En hoe zal je behandeld worden door hun klantenservice als je een probleem, vraag of klacht over één van hun producten hebt? De enige mensen die je dat kunnen vertellen zijn de klanten die al eerder iets bij Budget Home Store hebben gekocht. Lees hun reviews om te onderzoeken wat deze zaak nou echt aanbied. De meningen, ervaringen en beoordelingen van deze klanten kunnen je helpen beslissen of Budget Home Store jouw soort meubelzaak is of niet.

    Over Budget Home Store
    Budget Home Store is een meubelzaak. Hun slagzin is “bewust betaalbaar”, omdat ze geloven dat fijne meubels voor iedereen betaalbaar moeten kunnen zijn, wat je budget ook is. In hun zaak kun je bijvoorbeeld banken vinden. Ze hebben van die fijne hoekbanken waar je lekker in kunt wegzakken. Ook zijn er fauteuils, eetkamerstoelen, armstoelen, barkrukken en relaxfauteuils. Hun categorie met tafels bevat onder andere salontafels, bureaus, bartafels, sidetables, eettafels, bijzettafels en meer. Ze hebben ook een afdeling kasten waar je terecht kunt voor TV meubels, buffetkasten, vitrinekasten, ladenkasten, bergkasten, roomdeviders, dressoirs, boekenkasten, schoenenkasten, kleinmeubelen en overige kasten. In hun categorie verlichting kun je tafellampen, plafonnières, hanglampen, lichtbronnen, lampenkappen en vloerlampen vinden. En voor de slaapkamer hebben ze boxsprings, bedbodems, nachtkastjes, matrassen, tienerbedden, linnenkasten en natuurlijk 1-persoonsbedden en 2-persoonsbedden. En om je huis wat op te leuken zijn er wat accessoires zoals plaids, bazen, bedtextiel, wanddecoratie, spiegels, onderhoudsartiekelen, kapstokken, decoratie, fotolijsten, woonkussen, karpetten, badtextiel,, klokken, kaarsen en theelichtjes.


    Stoelenparade by Budget Home Store.

    Diensten van Budget Home Store
    Ze hebben verschillende winkels waar je hun producten kunt kopen. Ze zittel onder anderen in Heerlen, Alkmaar, Zoeterwoude, Goes, Emmen, Horst, Zwaagdijk, Groningen, Uden, Den Bosch, Winterswijk en Sneek. Maar je kunt hun producten ook via hun website bestellen. In dat geval zal de bezorgservice van Budget Home Store ervoor zorgen dat de stoel, tafel of bank netjes bij jou thuis wordt afgeleverd. Budget Home Store heeft ook een klantenservice om je te assisteren als je hulp nodig hebt.

    Klachten, Complimenten en Tips voor Budget Home Store
    Staan er in jouw huis al meubels van Budget Home Store? Ook al is het maar een spiegel of fotolijstje, wij willen graag horen wat je te zeggen hebt. Hoe comfortabel zijn hun stoelen en banken nou echt? Zijn hun tafels echt zo stevig? Hoeveel boeken kunnen er in één van hun boekenkasten? Heb je lang in het donker moeten zitten voor hun bezorgservice je nieuwe vloerkamp bezorgde? En wat vind je van de klantenservice van dit meubelbedrijf? Schrijf je eigen review en vertel wat jij van deze meubelwinkel vindt.

    How zal jouw huis eruit zien met meubels van Budget Home Store? Lees reviews over hun eettafels, boekenkasten, stoelen, banken en meer.

    Budget Home Store
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (5)

    5,8
    40% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    6,4

    Service

    4,8

    Prijs

    6,8

    Leveren

    4,8

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Goede zaak

    Bram04-10-2018

    In Oldenzaal een ruime hoekbank voor een scherpe prijs vorig jaar gekocht!
    Levering toen der tijd eerder dan verwacht.
    We hadden toen ons twijfel over hoe lang de bank goed bleef van kwaliteit maar nu een jaar verder nog geen verschil!
    Echt een goede bank voor een scherpe prijs !

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Geweldige tafel

    C. Houben30-09-2018

    In week 33 kochten wij de eettafel Cadiz voor €499. Een dag later zag ik hem in de folder voor €449. Terug naar de winkel en daar werd meteen een nieuwe bon gemaakt voor de goedkopere prijs. Dit is pluspunt 1. De levering zou plaatsvinden in week 44, echter in week 39 werd ik al gebeld dat de tafel aanwezig was. Dit is pluspunt 2.
    Het enige minpuntje is dat de tafel er op foto veel minder mooi uitziet dan hij in werkelijkheid is. Dus via de webshop zou ik hem waarschijnlijk niet hebben gekocht.
    Het is een prachtige, stoere, zware tafel voor een ongelooflijk lage prijs.
    Wij zijn er zeer gelukkig mee.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    stoelen

    van der Woude28-09-2018

    Heb vorige week eindelijk de stoelen binnen gekregen (moest er zelf achteraan wanneer ik ze kon halen) Er bleek in 1 stoel een deuk te zitten en hij wiebelde. Gebeld, maar moest maar een mailtje sturen, dat heb ik dikke week geleden gedaan, maar tot nu toe niks gehoord. Hebben ze het misschien "te druk" bij de service afdeling??? De aardigheid is er allang vanaf. Je koopt tenslotte niet elke week nieuwe stoelen. Bestellen gaat vlot, leveren duurt al wat langer, maar klachten afhandelen moet direct in mijn ogen. Wachten, wachten, wachten tot de service afdeling tijd heeft........

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5
    Bewust betaalbaar!

    Slechte service

    Tim24-09-2018

    Ik heb onlangs bij budget homestore XXL een tafel, bed, salontafel en tv-kast gekocht. Ik kreeg een E-mail adres waar ik de levertijd kon opvragen. Toen ik het had opgevraagd kreeg ik te horen dat het in week 30/31 werd geleverd. Toen ik in week 31 op dinsdag nog niets gehoord had heb ik gemaild en kreeg al snel reactie dat de mail direct werd doorgestuurd naar de planning. donderdags had ik nog niets gehoord dus ik besloot om maar te bellen hier kreeg ik te horen dat het al binnen was maar dat de planning op vakantie was. Dit hadden ze bij de eerste en tweede mail moeten melden zodat ik mijn planning hierop kon aanpassen. Ik had immers deze 2 weken vrij genomen om in mijn huis te klussen en de spullen in elkaar te zetten. Dus ik s'maandags maar meteen gebeld zodat ze mij konden inplannen. het zou donderdag tussen 10 en 2 zijn. toen ze er om 2 uur nog niet waren heb ik gebeld wanneer ik het nou kon verwachten. De man van de planning zou de chauffeurs bellen en navragen hoe het zat. binnen 5 minuten belde hij terug en het liep in totaal een uur uit. Na een uur belde hij weer dat het nog 30 minuten zou duren. Uiteindelijk hebben ze alles afgeleverd de chauffeurs had zijn excuses aangeboden er bleek bij het vorig adres een communicatie fout bij hun te zijn geweest. Toen ik zei dat ik dit ook al had gemerkt bij hun bedrijf zeiden ze "verbaast ons niets". Toen ik eenmaal de spullen in elkaar had gezet en de salontafel omdraaide bleek dat hier een stuk was afgebroken. Bij het bed ontbrak er een beugel. Hierop heb ik een klachtenbrief ingevuld, de beugel kwam binnen een week. De salontafel werden de foto's doorgestuurd naar de leverancier. Na een week nog geen reactie dus besloot maar te bellen. De persoon die hierover ging was in gesprek en zou me direct terugbellen. Na een uur nog geen reactie dus ik besloot maar weer zelf hierachter aan te bellen. Toen kreeg ik te horen dat ik vandaag werd teruggebeld en niet direct. Dit was wel duidelijk tegen mij gezegd. Uiteindelijk moest ik ongeveer een maand extra wachten voor de salontafel. In de winkel was de salontafel direct leverbaar toen ik zei kunnen jullie die niet direct vanuit jullie opslag sturen zei ze na even aarzeling. uhm deze hebben we niet meer op voorraad. Hier geloof ik niets van maar ja ik kan het tegendeel niet bewijzen.
    Met deze hele lijst aan klachten had ik een mail gestuurd naar de persoon die hierover ging en ik had gevraagd voor een compensatie door alle misstappen die hun gemaakt hadden. Na een week nog maar is gebeld voor een reactie, de persoon aan de telefoon zou een een herinnering sturen. 3 weken later nog geen reactie. dus ik zelf maar een weer een mail gestuurd. Uiteindelijke 33 dagen later!!! kreeg ik pas reactie. Ik kreeg geen compensatie omdat de klachten naar tevreden zijn afgehandeld. Hij gaf ook aan dat het overmacht was dat alles zo laat was geleverd omdat het aan de leveranciers lag.
    Dit is gewoon onzin omdat ze aan telefoon al zeiden dat het binnen was....
    Ik heb nog teruggemaild dat het geen overmacht was omdat ze al hadden gezegd dat het binnen was. maar tot op heden geen reactie meer gehad.

    Dit bedrijf laat overal steken liggen. Maar hun geven zelf aan dat de schuld niet bij hun ligt.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Slechte service!!!

    Zakia el Hiri26-05-2018

    Ik heb vorig jaar een bank gekocht bij Home budget Store in Alkmaar wat nu Woononline is. Bijpassende poef besteld en alleen een kleinere afmeting poef ontvangen. nadat we die bezorgd kregen heb ik alles uit de verpakking gehaald. Daarna telefonisch contact gehad en moest ik ze mailen daarover. Na heen en weer mailcontact te hebben gehad hebben ze aangegeven dat ze de poef niet uit de verpakking terug kunnen nemen. met andere woorden " je hebt pech!!". Vervolgens contact gehad met een advocaat en die heeft toendertijd met de voormalige manager gesproken. Die wilde dat de advocaat geen zaal van maakte en heeft vervolgens toegezegd dat we de oude poef konden opsturen en dat we binnen 10 a 12 weken de nieuwe poef zouden ontvangen. Tot op heden niks vernomen. Nu blijkt dat de manager sinds een paar maanden daar niet werkzaam is. Sindsdien contact gehad met Bart Harmsen( manager). en die wil mij op geen enkele manier helpen. dus ik ben mn oude poef kwijt en ik ontvang volgens hem met geen mogelijkheid een nieuwe. Hele hele slechte service en ze zijn nog niet van me af. Ik ga hier zeker een zaak van maken want dit is echt belachelijk. En tijdens het hele jaar contact gehad met personeel en die begrepen mn situatie en hebben mij ook gerustgesteld dat ik geholpen zou worden want dit vonden ze allemaal erg vervelend. dus ben niet boos op personeel maar zeer zeker op de management

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Schrijf zelf een review over Budget Home Store

    Uw beoordeling