Bruynzeel Keukens
Alle reviewsBruynzeel Keukens
Alle reviews (13)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Keuken
Op 22/8 is onze keuken geplaatst door 2 ZZP-ers.
Zij waren niet allround. Zetten alles neer. Maar kookplaat kon niet aangesloten worden. Stekker moest veranderd worden
Tevens moest de afvoer en de waterleiding verlengd worden. Ook dat deden ze niet. Op 22/8 hebben zij alles gemeld bij Bruynzeel.
Na 10 dagen konden we koken.
Maar schrik niet het is nu 13/9 en nog steeds geen aansluiting van de afwasbak geen kraan en geen afwasmachine. In den Haag zit team C waar het een grote bende is.
Luisteren niet, communiceren verkeerd en het interesseert hen totaal niet.
Al met al hoop ik dat velen dit lezen. Koop niet bij Bruynzeel een keuken. De service is zo ontzettend slecht.
Ze zeggen nu dat ze morgen komen. Maandag 12/9 kwam er ook iemand. Reactie deze spullen heb ik niet bij me. Had 1 uur en dat ging hij niet halen om de spullen alsnog te halen.
Op naar morgen maar ik verwacht er weinig van. Vereniging eigen huis gebeld. Ze mogen er juridisch 3 maanden over doen. Dat weten ze zeker.Keuken
Tijdens de verkoop ging alles goed, tevreden over het meedenken om de juiste keuken aan te schaffen, prijs goed, layout netjes etc....
Echter na dat de verkoop gesloten is, is het gewoon bar slecht. Service kennen ze niet. De keuken is in de 1e week van juli 2021 geplaatst en sindsdien is het een groot drama. Er zijn restpunten die nu nog niet zijn opgelost. Er waren problemen met het composiet blad en dit zou opgelost worden. 2 keer een afspraak gemaakt en komen doodleuk niet opdagen met de juiste spullen. Ik ben nu 7 maanden verder en heb nu een losse spoelkast in de keuken staan en is het blad en de spoelkast nog steeds niet vervangen. Wel wordt er een nota gestuurd voor de onderdelen die niet geleverd zijn bij plaatsing (ik betaal dus 2 keer) en onderdelen die vervangen moeten worden omdat er krassen op zaten bij levering,
Kortom NOOIT meer Bruynzeel ondanks dat de keuken kwalitatief goed is is de service NUL.Keuken
Ik wou dat ik eerst alle reviews had gelezen mbt Bruynzeel Keukens. Over elk bedrijf is wel een negatieve ervaring te vinden maar bij Bruynzeel zit er duidelijk een patroon in.
Intake: Laten we beginnen met het positieve! Zoals bijna iedereen waren wij enorm enthousiast na ons eerste gesprek in de winkel. De medewerker was vakkundig en dacht heel goed mee, mede dankzij hem hebben we een fantastisch keuken op papier kunnen zetten. Maar dan, dan begint het.
Planning: Het begint met de grote dag die naderbij komt op de kalender en de orderbevestiging die zonder overleg wordt doorgezet. Nu waren wij afhankelijk van een aannemer en een verbouwing dus de dag van plaatsing moest verzet worden. Er wordt dan meteen gesproken over opstalkosten. Heel vreemd, zeker gezien de voorwaarden. Er moet namelijk altijd zes weken van tevoren door Bruynzeel gecontroleerd worden of de datum definitief is. Dit was niet gedaan. Fout hebben zij uiteindelijk hersteld, achteraf gezien was het een voorbode.
Inmeten: Het inmeten werd gedaan tijdens de verbouwing, dus in een ruimte met kale muren. De persoon die in heeft gemeten heeft nooit rekening gehouden met een nieuwe stuc laag. Een nieuwe stuc laag zorgt al snel voor een paar cm verschil. Hier is nooit een vraag over gesteld. Bij de plaatsing van de keuken blijkt dit een probleem, een paneel aan de zijkant past niet.
Plaatsing: Bij het plaatsen van de keuken is vanalles misgegaan, ik zal opsommen:
– Niet gekit
– Geen cooker kunnen plaatsen
– Geen paneel voor de zijkant
– Twee brede lades ontbraken (gat in keuken)
– Beschadigingen op 3 lades
– Loszittende kraan
– Loszittende hendels lades
Genoeg om eens over te gaan bellen. Dit is een gebed zonder eind. Ook voor de monteurs die terplekke zijn. Ze zijn dus wel consequent in het slecht bereikbaar zijn. Er wordt beloofd binnen 5 werkdagen te reageren, maar aan deze termijn houden ze zich niet.
De keuken is geplaatst in oktober en inmiddels is de keuken nog niet gereed. Ik ben laatst nagegaan hoeveel tijd wij hebben besteed aan het mailen en bellen richting Bruynzeel en de teller staat nu op 8 en een half uur. Ik heb aangegeven dat ik hier graag compensatie voor zou zien. Bruynzeel geeft aan dat zij pas over compensatie willen nadenken als de keuken af is. Dit vind ik onbevredigend en teleurstellend. Ook is het zo dat wij in de vensterbank een blad willen bijbestellen in dezelfde stijl als het keukenblad en daar is (verrassend snel) een offerte voor opgemaakt. Echter, de ontbrekende onderdelen worden pas besteld als wij voldoen aan deze offerte, met andere woorden, wij zitten nu compleet in de tang bij Bruynzeel. Dit neigt naar chantage…als wij het blad voor de vensterbank niet afnemen dan wordt de order voor het paneel niet doorgezet. Dit is een onwerkelijke situatie en wij zitten met de handen in het haar, vandaar de melding op deze site. Overigens moet ik zeggen dat de medewerker van het intakegesprek voor ons heeft geregeld dat de montage van de vensterbanken gratis zal worden gedaan ter compensatie. Dat is een begin wat ons betreft, maar ja, dan zitten we nog steeds in deze spagaat…want wij willen eerst dat de keuken in orde is en dan willen we nadenken of we wel bij Bruynzeel de vensterbanken willen afnemen…begrijpelijkerwijs is ons vertrouwen compleet weg en gaan we niet zomaar weer een bedrag betalen aan ze.
Gewenste Oplossing:
Wij willen graag dat de keuken wordt afgemaakt zoals de bedoeling ooit was. En, wij willen compensatie voor de ontelbare miskleunen.Keuken
Binnen 3 maanden na het kopen van een Bruynzeel keuken begint het aanrechtblad los te raken. De keuken is nog nauwelijks gebruikt. Hiernaast zit de hendel ook al los. Ook heeft een monteur een gat in de vloer veroorzaakt bij het monteren en probeert dit te ontkennen.
Er is een monteur geweest om een schaderapport te maken. Deze monteur heeft bij het terugschroeven van een magnetron in zijn voegen de schroef er scheef in gedraaid. Hierdoor is de schroef door de wand heen gegaan, heeft deze beschadigd en heeft de wand er naast bol gezet. De lade tegen deze wand aan gaat hierdoor niet meer goed dicht en de schade is zeer zichtbaar en hinderlijk.
Notabene de monteur die een schaderapport kwam maken heeft verdere schade veroorzaakt. Ongelofelijk. Ik ben in een eindeloze spiraal van stress en zorgen geraakt door Bruynzeel.Keuken
Service tot aan de deur vd winkel. Inmiddels zijn we ruim 4 maanden na montage, en is de keuken nog niet af.
Offertebedrag werd tot 2 keer toe stilzwijgend verhoogd. Ondanks toezegging geen terugkoppeling op het waarom. Wel aandringen op betaling vóór levering, ondanks dat zij deze toezegging niet nakomen.
Onvolledige tekeningen, waardoor aansluitpunten in het werk nog moesten worden aangebracht, terwijl de keukenmonteur al bezig was.
De nodige opleverpunten, maar de eerst mogelijke datum voor vervolgafspraak: bijna 2 maanden later. In de tussentijd zelf actief moeten regelen dat de achtergebleven spullen uit mijn woonkamer werden gehaald, Bruynzeel zou het 2 maanden lang hebben laten liggen. Er is na ophalen van deze spullen ondubbelzinnig gecommuniceerd met de klantenservice dat er niets in de woning was achtergebleven. Desalniettemin waren niet alle spullen er bij de 2e vervolgafspraak, dus afmonteren kon niet plaats vinden.
Direct hierover gecommuniceerd met Bruynzeel, maar: klantmanager ging een dag erna met vakantie (3 weken), van overdracht werkzaamheden was geen sprake. Daarom na bijna een maand een vervolgafspraak, dit keer om te inventariseren wat er nodig was om de keuken af te maken. Na weer een maand bericht dat het nog eens 5 weken gaat duren voordat de monteur de boel af kan komen maken. Dat is dus in totaal 21 weken na eerste montage, voor dat de keuken (hopelijk) afgemonteerd is!!
In de tussentijd (inmiddels alweer twee maanden geleden) een uitgebreide klachtmail gestuurd naar Bruynzeel zelf, en meermaals contact geprobeerd te zoeken met de klantmanager. Zelfs na meerdere herinneringen van onze kant geen reactie op deze klacht.
Om te huilen dergelijke service.Keuken
Verkoop in winkel was netjes en correct. Vanaf de levering 18 maart alleen maar problemen en totaal geen fatsoenlijke communicatie. Als je belt met klantenservice wordt je afgewimpeld en zullen geen moeite doen het probleem op te lossen.
Keuken
Na 4 installatiepogingen en meerdere keren inmeten met diverse aannemers passen mijn werkbladen nog steeds niet. We zijn inmiddels 8maanden verder en nog niet opgelost. Daarnaast geen enkele actieve communicatie en zelfs op aangetekende brief wordt niet gereageerd. Waardeloze service en dienstverlening. Overigens wel goed in de winkel geholpen
keuken met apparatuur.
In de winkel fijn, kundig en netjes geholpen. Er werd meegedacht, de prijs was helder en er werd niet geprobeerd extras aan te smeren etc.
Daarna begon de nachtmerrie. Er zijn meer dan 10 bezoeken nodig geweest om de keuken daadwerkelijk te installeren. Dat heeft maanden gekost bovenop de wachttijd die sowieso al fors was. Panelen niet geleverd, onderdelen beschadigd geleverd, opdrachten verkeerd uitgezet waardoor monteurs niet wisten wat ze kwamen doen etc.
Hier bovenop komt nog dat de door bruynzeel ingehuurde monteurs bij de eerste poging bijzonder onbeschoft waren, totaal niet meedachten om toch tot een werkbare keuken te komen en, zo begreep ik van latere monteurs, ook nog allerlei fouten hebben gemaakt die de latere montage bemoeilijkten.
De sevice via de telefoon is ondertussen 0, je moet steeds zelf contact opnemen en ze doen niets.Met keukenboek naar een filiaal
Om mij in te lezen had ik eerst een keukenboek van Bruynzeel besteld.
Handig om rond te kunnen kijken en te kijken wat in mijn eigen keuken zou passen.
Daarna met keukenboek naar een filiaal van Bruynzeel gegaan om het daar in het echt te bekijken en makkelijk te kiezen wat ik precies wilde.
Ze nemen hier echt de tijd voor hun klanten, erg goed vind ik dat.Keukenboek ter inspiratie nieuwe keuken
Wij willen van het jaar een nieuwe keuken en daartoe hebben wij het keukenboek van Bruynzeel besteld. Dat is gewoon gratis en ideaal om je in te lezen. Of wij ook echt bij Bruynzeel gaan bestellen, weet ik niet, maar het is echt een mooi boekwerk met veel ideeën en tips voor onze nieuwe keuken. Dat is een grote aanschaf, dus alle hulp is welkom. En het keukenboek kost toch niks!
Gratis keukenboek
Het gratis keukenboek is echt heel mooi, je kunt het gratis bestellen op hun website.
Maar helaas zijn ze voor mij ook wel te duur, ik heb gewoon niet zoveel geld hiervoor over en ik moet het hebben van een goede aanbieding.
Met het keukenboek kan ik wel leuk alvast wat inspiratie opdoen voor als ik meer geld heb of kleine dingetjes uitproberen, dus dank je wel!Duur maar mooi
Zij zijn de duurste maar wel mooie winkel en spullen. ff sparen!
nieuwe keuken
Online een keukenboek besteld en daarmee zijn wij naar bruynzeel keukens op de Utrecht Kanaleneiland gegaan. De meneer in de winkel nam uitgebreid de tijd voor ons en nam alle opties door met ons. Wij willen nog wel even nadenken want het is een hele onderneming, zo een nieuwe keuken! en ook wel duur toch ook, we hebben er voor gespaard. Maar gelukkig niet opdringerig. We hebben alles op papier meegekregen en moeten vooral nog wat knopen doorhakken. Maar dan gaan we zeker bij Bruynzeel bestellen want ze zijn daar erg aardig en hebben een mooie collectie.
Anderen bekeken ook

Ben je al een tijdje op zoek naar een nieuwe keuken en ben je zo terecht gekomen bij I-KOOK? Misschien heb je jouw perfecte keuken al gevonden bij ...

Ongekend! Heb jij die review van Witgoedhuis.nl gelezen op onze site?Kijk naar de mogelijkheden en de opties om te genieten van het geven en lezen ...

Superkeukens is een organisatie die verschillende stijlen keukens aanbiedt. Modern, klassiek, industrieel etc. Heeft u een keuken gekocht bij Super...

Dat kan beter!
Luister naar klanten die je voor gingen