NederlandReview

    Ervaringen Brekz

    Brekz is een online webshop dat verschillende soorten diervoeding verkoopt voor uw eigen huisdier. Bovendien kunt u nog vele andere artikelen vinden zoals halsbanden, drinkflessen, eet-en drinkbakken of speelgoed. Alles wat uw huisdier nodig heeft kunt u hier vinden! Heeft u al eens eerder een aankoop gedaan van dit bedrijf? Zo ja, wat heeft u ervaart?

    Wat ook belangrijk is, wat hebben andere consumenten ervaren en wat is hun mening hierover?

    Wij van NederlandReview verzamelen verschillende soorten ervaringen/bevindingen van onafhankelijke en échte consumenten die bij deze online webshop al eerder een aankoop hebben gedaan. Wij zijn een onafhankelijk platform waar consumenten zoals u reviews plaatsen over verschillende bedrijven. Zo zorgen wij er samen voor dat anderen die over een bepaald bedrijf niets weten, of wel eens hebben gezien maar niet zeker van zijn of dit de juiste keuze is, een beeld kunnen schetsen en een idee krijgen hoe dit bedrijf functioneert en of het doet wat het beloofd. Hiermee helpen we u en alle andere consumenten waardoor we een indicatie kunnen aangeven of het inderdaad de juiste keuze is.

    Over Brekz.nl

    Dit bedrijf heeft zich gespecialiseerd in het verkopen van allerlei dierenartikelen die variëren van dierenvoeding tot dierenspeelgoed, van informatie boekjes tot kooi/broed accessoires. Dit maakt het mogelijk om een ruime assortiment aan te bieden zodat u altijd wel het juiste artikel vindt die u nodig heeft. Het bedrijf is inmiddels al meer dan 60 jaar oud en is opgericht in 1949 als een kippen opfokbedrijf.

    Door verbreding van het assortiment is het bedrijf gaan focussen op meerdere gebieden waardoor er steeds meer artikelen bij zijn gekomen en blijven komen tot de dag van vandaag. Pas sinds 8 jaar geleden is de webshop gerealiseerd, waardoor iedereen verspreidt in het hele land kunnen profiteren van deze kwaliteitsartikelen en zeer gescherpte prijzen. De online webshop kunt u bereiken via de webpagina www.brekz.nl .

    Diensten

    Het bedrijf Brekz verkoopt verschillende soorten diervoeding en dierbenodigdheden. Zo kunt u alles voor uw hond of kat, cavia of hamster, vogel en zelfs uw vissen kopen. Dit is allemaal beschikbaar op de website waarbij alles netjes is geordend en alle artikelen staan onder de juiste kopjes. Bovendien verloopt de levering ook erg soepel en kunt u mits u voor 14:00 uur besteld, dezelfde dag het artikel binnen krijgen die gelden door heel het land. Heeft u een artikel gekocht en bevalt het u na een paar dagen toch niet? Dan is dit geen probleem en kunt u uiteraard het artikel retourneren. Let wel op dat dit binnen de 14 dagen bedenktijd gebeurt. Dit bedrijf heeft de beste producten voor u geselecteerd en uitgekozen. Dit zorgt ervoor dat u er zeker van bent dat het beste wordt aangeboden en dat u niet verder hoeft te zoeken.

    Klachten

    Heeft u een klacht of een vraag die u wilt stellen? Dan kunt u terecht bij de klantenservice. Het bedrijf is zowel telefonisch of mail beschikbaar en probeert zo snel mogelijk antwoordt te geven op uw vraag. U kunt het bedrijf telefonisch bereiken op maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:30 uur en zaterdag van 8:30 tot 14:00 uur. De gegevens staan op de website waarbij ook de mail is aangegeven.

    Heeft u in het verleden een klacht gehad, klacht ingediend of een vraag gesteld aan dit bedrijf?
    Graag zouden wij hier meer over willen weten zodat wij samen andere consumenten kunnen helpen voor toekomstige problemen en deze misschien al opgelost krijgen.

    Goedkope dierenvoeding? Goed service? Of juist niet? Lees ervaringen op NederlandReview en weet hoe goed (of slecht) Brikz is! Zo bent u op de hoogte van de kwaliteit van uw aankoop.

    Brekz
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (46)

    5,6
    52% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    6,8
    Service
    rating
    4,4
    Prijs
    rating
    6,6
    Leveren
    rating
    4,8

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Kittenvoer 7 kilo.

    Via de DPD kreeg ik de bestelde 7 kilo zak kittenvoer bezorgd. De doos was intact echter de zak met voer volledig gescheurd. Na veel mailcontact over en weer mocht ik op eigen kosten de zak terugsturen. Dus extra betalen voor een beschadigd product wat absoluut niet mijn schuld was. Ik bestel hier nooit weer!!

    Door: KJ Veenstra25-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5
    rating

    Hondenartikelen

    Mijn bestelling van 21 februari is door het pakketpostbedrijf DPD zoek gemaakt. Brekz doet niets voor me en wacht al 8 maanden op de uitslag van het intern onderzoek van de vervoerder. Zij weten dat geen klant voor drie tientjes gaat procederen. Geld kwijt.

    Door: A.J. Scholl18-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5,5
    rating

    Flexi riem 8m

    Een uitloopriem gekocht van 8m van het merk flexi.
    In een halfjaar heb ik de riem ongeveer 1x per week gebruikt.
    Na een paar maanden rolde de riem niet meer volledig uit, na 6 maanden rolde de riem niet meer in. Niet meer te gebruiken dus.
    Ik heb de riemkast daarom opgebroken, hoopte met een schoonmaakbeurt de riem te herstellen, dit werkte niet.
    Bij het product werd vermeld dat er 1 jaar garantie word gegeven op het binnenwerk.

    Op de website van brekz heb ik het contactformulier ingevuld en daar bevestiging van gehad op 25-09.
    Ik heb antwoord gekregen op 11-10, ruim 2 weken later...

    Het antwoord was dat ik de riem op eigen kosten kon opsturen, dan zou deze door de leverancier beoordeeld worden.
    Zou ik garantie krijgen dan krijg ik ook de kosten voor verzending vergoed.
    Of ik nog garantie had nadat ik de kast had opengebroken was onbekend.

    Ik heb daarop om meer duidelijkheid gevraagd want ik zou dan dus eerst nog eens €6,50 moeten investeren in een defecte riem terwijl het volledig onduidelijk is of de garantie überhaupt wel in behandeling word genomen nadat ik de kast had opengebroken.

    Uiteindelijk kreeg ik het antwoord dat dan dus het recht op garantie vervalt.

    De service vanuit brekz vindt ik slecht te noemen.
    Ik kreeg dus na ruim 2 weken pas antwoord, dit heb ik ook aangegeven, geen enkele excuses voor de late reactie ontvangen.
    Daarnaast had brekz er geen moeite mee om mij nog verder op kosten te jagen.
    En op geen enkele manier excuses voor het verkopen van een ondeugelijk product.

    Als alles goed gaat is het een prima bedrijf, maar als er iets mis gaat moet je vanuit brekz geen oplossing verwachten...

    Door: Irene11-10-2019
    Irene11-10-2019

    Bij 'zou hier weer kopen' zou NEE moeten staan.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    5,5
    rating

    Dog food

    ust now
    WHERE IS MY FOOD BREKZ I AM STARVING WAG WAG WAG I ordered my special dog food as I have allergies It was sent by dpd bad mistake brekz dpd are useless and inept to deliver my food they took it to a collection point but the lady there made a mistake and told me 4 times 4 days in a row no parcel when it was there all along then they only held my food 5 days then returned it. The brekz dose not answer my calls or emails dpd after a 15€ call says need to speak to berkz but brekz seam inept and unable to offer customer or even responses to me. I ened up starving so my daddy had to ordered it elsewhere luckly that had delivery without issues. Due to me starving my daddy had to get me some different food for a few days which made me ill and ended up having to vist the doggy dr for medication because of my allergies costing daddy a additional 100€. This has cost my daddy over 175€ to try and order me some food. We cant ever get this inept company to answer the phone or are emails. We still have no money back had to raise a case with paypal to try and get a refund. We have decided pay the extra 3€ a bag and order off zooplus they are a very helpful company and not 1 issue in over 100 orders. PLEASE AVOID BREKZ LIKE THE PLAGUE THEY INEPT AS PER OTHER PEOPLE'S REVIEWS ON HERE. FOR A DUTCH COMPANY IN A NETHERLANDS THEY DONT ACT VERY DUTCH MORE LIKE A CHINESE COMPANY OF EBAY.

    Door: Lewis Davis04-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Kattenvoer

    Ik vind brekz een top bedrijf goede prijzen top services! Maar het probleem ligt bij de vervoerder dpd dit is een slechte vervoerder. Ik ga ook niets meer bij brekz bestellen alleen om dat ze met dpd werken anders had ik gebleven. Nu op zoek naar andere dierenzaak met een andere vervoerder

    Door: Nicole Rook18-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    8
    rating

    2 spuitbussen sectolin

    spuitbussen niet beschermd, verpakt in te grote doos. Gevolg: gaan lekken en functioneren niet meer, spuitbussen half leeg. Eerste reactie op klacht: foto sturen. Ik heb gezegd dat dat zinloos is, aan een foto kun je de schade niet zien. Tweede reactie: op eigen kosten retour zenden en dan krijg ik aankoopbedrag terug. Sigaar uit eigen doos: verzenkosten+ half lege spuitbus= gelijk aan hele prijs. ALS ik het bedrag al terug krijg van deze onbetrouwbare firma! NIET BESTELLEN HIER DUS!

    Door: Reggie Hamers16-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    Dog Food

    I received the most horrible service from this website and I will tell all my friends about it and also place a review on every site I can, I plaved a order : 11731372 on the 8 july and when i dint received it I phoned on the 12 again to follow up, upon which a christine told me it was never send, then she said she will resend the order and that i will receive it on the 13 July, on the 13the i got a dpd mail saying it will be deliverd at 14h00, I stil havent received the parcel and when i phoned now on the 15July again the lady told me I migh get it today or tomorrow, and that I cannot speak to a manager about the issue and that is just the way it is, Well it horrible service and I have never encountered a place that has so little intrest in providing a sevice..

    Door: Nadine15-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5
    rating

    Levering blijft uit zonder informatie!

    Waarschuwing! Niet bestellen ze leveren niet een informeren niet.

    Door: Marianne Loing14-05-2019
    Sylvia Brands17-05-2019

    k heb hetzelfde probleem. Hoe is het bij u afgelopen? Ik overweeg aangifte.

    Martine Kosten14-06-2019

    7 juni zak Acana honden brokken besteld, nog steeds niets binnen en absoluut niet te bereiken. Ga nooit meer bij dit bedrijf bestellen.

    Brekz09-07-2019

    Geachte mevrouw Marianne Loing, We betreuren uw vervelende ervaring. Wanneer u problemen ondervindt met de levering van uw bestelling kunt u het beste contact opnemen met onze afdeling Klantenservice via webshop@brekz.nl. We streven ernaar om (op werkdagen) binnen 24 uur op uw mail te reageren. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat een bestelling langer dan 2 werkdagen op zich laat wachten, bijvoorbeeld wanneer een product niet meer op voorraad is. We zullen u dan de keuze geven uw bestelling te annuleren en het aankoopbedrag terug te ontvangen of om de levering af te wachten. Met vriendelijke groet, Vera, team Brekz

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    2
    rating

    bestelling

    ALLES betaald en heden na 5 werkdagen niks,nada,rien, Veel blabla van bezorging die niet komt,
    JW.GELEEN

    Door: J.L.G.Westhovens14-05-2019
    Brekz09-07-2019

    Beste heer/mevrouw Westhovens, Wij betreuren uw vervelende ervaring. DPD heeft volgens onze administratie op 14 mei een eerste afleverpoging gedaan en trof u helaas niet thuis. Als het goed is, is uw pakket 15 mei bezorgd. Indien dit niet het geval is geweest, dan horen wij dat natuurlijk graag van u. Met vriendelijke groet, Vera, Brekz Team

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5
    rating

    Onbereikbaar

    Plus punten heb ik niet, na de derde keer besteld te hebben gaat het iedere keer mis met de aflevering via DPD. Brekz gebeld maar zij zijn onbereikbaar en reageren nergens op. Ik zit nu 3 dagen te wachten op een pakket, wordt iedere keer via de mail op de hoogte gesteld, u pakket wordt vandaag bezorgd maar dus niet. Dit was voor mij de laatste keer bij Brekz.

    Door: John Adelaar19-04-2019
    Brekz09-07-2019

    Beste heer Adelaar, Wij betreuren uw vervelende ervaring en vertraagde levering. DPD heeft ons laten weten 3 bezorgpogingen te hebben gedaan. Op 17 april en 18 april troffen ze u niet thuis. Als het goed is, is uw pakket 20 april alsnog bezorgd. Indien dit niet het geval is geweest, dan horen wij dat natuurlijk graag van u. Met vriendelijke groet, Vera, team Brekz

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    2
    rating

    Slechte service en bereikbaarheid

    Brekz is zeer slecht bereikbaar.

    Gisteren de gehele ochtend onbereikbaar, uiteindelijk gelukt om in de middag contact telefonisch contact te krijgen. Tijdens gesprek wilde ik een vraag stellen en aangeven dat ze slecht bereikbaar zijn, maar ik werd direct aanvallend te woord gestaan dat ze het druk hadden en daardoor telefonisch slechter bereikbaar waren. Daarnaast werd mij verteld dat emails binnen 24 uur beantwoord worden (ik had nl de dag ervoor gemaild, maar nog geen reactie ontvangen).

    Vandaag gelukkig wel mijn bestelling ontvangen (eergisteren begin middag besteld, dus geen levering volgende dag), maar helaas, door niet goed inpakken waren alle verpakkingen van de bestelde producten kapot (niet beschadigd, maar echt kapot).

    Hierover contact gehad met klantenservice (email), maar ze doen hier niks mee om het netjes op te lossen.

    Als alles goed gaat met je bestelling is het een waarschijnlijk een goede webshop. Gaat er iets mis, dan wordt het lastig om snel contact op te nemen en wordt het niet netjes opgelost.

    Door: Marjolijn18-04-2019
    Brekz09-07-2019

    Beste Marjolijn, Wanneer het druk is bij onze Klantenservice, zijn de lijnen overbelast en kan het voor komen dat we niet goed bereikbaar zijn. Gegronde klachten worden altijd netjes door ons opgelost. Een email sturen is in alle gevallen de beste manier om een probleem met uw bestelling aan ons kenbaar te maken. Vermeld daarbij alstublieft altijd uw bestelnummer, zodat wij u sneller kunnen helpen. Wij streven ernaar om uw mail (op werkdagen) binnen 24 uur te beantwoorden. Met vriendelijke groet, Vera, team Brekz

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5
    rating

    Correcte behandeling

    Snelle levering goede communicatie goede prijzen... niks op aan te merken voor mij...TOP bedrijf !!!

    Door: Laurette Pieters03-04-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    Slechte service

    Service is zeer slecht. Word van het kastje naar de muur gestuurd. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken en brekz neemt mergens verantwoordelijkheid voor. Ik bestel hier nooit meer!

    Door: Lindy Willemse20-03-2019
    Brekz09-07-2019

    Geachte mevrouw Lindy Willemse, Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over onze klantvriendelijkheid. Nadat u bij ons had aangegeven dat u zelf een verkeerde bestelling had gedaan, heeft u contact met ons opgenomen, omdat u het verkeerde product wilde retourneren. Uiteraard is retourneren mogelijk. Uw bestelling is volgens ons bestelsysteem door ons retour ontvangen en u heeft uw aankoopbedrag retour ontvangen. Met vriendelijke groet, Vera, team Brekz

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5
    rating

    Erg meelevend

    Ik had voor ruim 200 euro voer en medicijnen voor mijn hond besteld, mijn hond overleed diezelfde nacht, ik belde met de klantenservice, heel lief en begrijpend deze dame, ze zij ik kan de bestelling niet tegen houden, weigert u de zending gewoon en de rest komt goed, tot mijn verbazing stond het betaalde bedrag binnen 5 dagen op mijn rekening. Wat een prettig bedrijf. Nogmaals dank!!. Vriendelijk Willem,

    Door: Willem Sirach07-03-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    9
    rating

    beoordeling algemeen

    Voeding ok
    Levertijd ok

    Persoon die de levering aan huis brengt alles behalve ok. Nors, geen service (doos met 2x 11,5 kg wordt gewoon ergens gezet) en op de koop toe hebben ze een afkeer van honden. Opmerkelijk voor iemand die dierenvoeding bezorgt.

    Door: Mich Torrekens04-03-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    8
    rating

    Onvolledige bestelling

    13 januari heb ik hondenvoer besteld 63,90 euro waarvan twee pakken van de zes niet zijn aangekomen. Ik stuur mails met foto’s en bewijzen probeer te bellen maar geen reactie.
    Wil dit zeggen dat ik mijn geld kwijten?

    Door: Tereza Sernets28-01-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    3,5
    rating

    very bad customer service

    order 11270779from 06/01/2019 error on this order
    over date consumption limited and I waiting for a reimboursment on bank account 57.95eur
    no answer from customer service in France at the plone number 33 4 11 98 00 00 and in Netherland 00 31 30 721 0921
    INCREDIBLE !!! no customer service !!!

    Door: VIGOUROUX 28-01-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    2
    rating

    Zeer tevreden!!!

    Gisteren besteld en vandaag al in huis!!!

    Door: Ellis Mourits15-01-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    Zeer slecht

    Bestelling meer dan 3 weken geleden en nog niet compleet. Na 2,5 week email nog 1 product en dan morgen compleet. Nou mooi niet weer 4 dagen later ja nog 1 product niet leverbaar. Weer vertraging. Reageren niet op email en telefoon nemen ze niet op.

    Door: Liesbeth15-01-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5
    rating

    Altijd top!

    Ik bestel hier al jaren alles voor mijn katten. Ze hebben vrijwel alle goede merken in huis.
    Handige site, scherpe prijzen en netjes geleverd.

    Door: Dorine18-12-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5
    rating

    Schrijf zelf een review over Brekz

    Uw beoordeling