NederlandReview

    Ervaringen BookSpot

    Interesse in het aanbod van Bookspot, maar ben je benieuwd naar de meningen en ervaringen van de consumenten voor je? Hier lees je hun reviews en beoordelingen. Wil je straks ook de lezers na jou helpen, informeren en adviseren? Schrijf dan gerust een recensie.

    Ooit genoeg leesvoer?
    Het antwoord daarop is uiteraard ‘nee.’ Je kunt het oplossen door lid te worden van de plaatselijke bieb, of zelf een bibliotheek aan te leggen. Gewoon, heerlijk rustig in een kamer met een slot op de deur. Je even verliezen in een wereld van fantasie of kennis. Een moment, waarop je de tijd mag vergeten en je enkel uit je trance komt om thee te zetten.

    Voorkeur
    Iedereen heeft zo zijn of haar voorkeur om even lekker de tijd weg te lezen. De een houdt van literatuur, de andere van lectuur. Vaak eindig je ergens bij een combinatie. Even ontspannen met een boek kan dus op vele manieren. De ene roman die je altijd nog had willen lezen, die spannende thriller die je op het puntje van je stoel houdt, de fantasy novel die je meevoert naar andere werelden, de interessante naslag over jouw passie, en ga zo maar door. Maar hoe je het ook went of keert, lezen is een fijne bezigheid. Je kunt er ook niet vroeg genoeg mee beginnen en met al die kinderboeken, is dat ook geen enkel probleem. Veel kinderen vinden het heerlijk om voorgelezen te worden. Lezen is ook een idee als je verder niet op vakantie gaat en genietend in de tuin of op het balkon de vakantie viert. Scheelt nog inpakken ook. Niet dat er veel in te pakken valt met een e-reader of eBook.


    Verhaaltjes voorlezen voor het slapengaan hoort voor veel kleine kinderen bij het bedritueel

    Nuttige boeken
    Niet dat wegdromen en ontspannen niet nuttig is. In tegendeel zelfs. Maar sommige boeken heb je nu eenmaal niet in de boekenkast staan, omdat je van voor tot achter leest. Denk bijvoorbeeld aan non-fictie boeken zoals handleidingen, over reizen, tuinieren, naslag, geschiedenis, politiek, kookboeken, hobbyboeken, enzovoort. Dit zijn boeken die je doorgaans alleen openslaat als je ze nodig hebt. Je pakt eruit wat je op dat moment nodig hebt. Sommige onderwerpen, zoals psychologie, opvoeding, persoonlijke groei en voeding zul je wellicht wel helemaal lezen, vanwege de context waarin iets geplaatst wordt.

    Bookspot
    Dit is een van de online boekwinkels die ons land rijk is. Je kunt hier terecht voor zowel Nederlandse als Engelstalige boeken. Naast de gewone paperback, hardcover versies, en Dwarsliggers, verkoopt deze webshop ook eBooks en hebben ze een Sale. Ook is het mogelijk om een cadeaukaart te kopen.

    Recensies voor en door leeslustige consumenten
    Verdient deze boekenwebwinkel een literatuurprijs, boekentip of kan hij rechtsstreeks doorverwezen worden naar de papierbak? Hoe is de levering verlopen? Is de klantenservice klantvriendelijk en oplossingsgericht? Accepteren ze retouren? Weet jij het antwoord op deze en vele andere vragen? Schrijf dan vandaag nog een review van jouw ervaring en deel jouw mening en beoordeling. Daarmee help je toekomstige klanten bij het maken van een keuze.

    BookSpot
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (14)

    4,6
    29% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    5

    Service

    3,8

    Prijs

    6

    Leveren

    3,8

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Ongelofelijke slechte Service , eigenlijk geen service

    Leo Smeets28-03-2019

    Anno 2019. Ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt. Ter lering en vermaak heb ik mijn bericht aan hun nieuwe Manager Klanten Service (per 1 maart 2019!!) ingekopieerd:
    ------------------------------------------
    Geachte Heer Ensel, Sorry dat ik U via deze weg lastig val maar ik vind dat ik mijn groot ongenoegen aan u moet uiten. Ik zie dat u pas sinds deze maand de functie Hoofd Klantenservice bij Bookspot heeft. Op 6 febr heb ik een boek besteld. Ik zag dat het boek niet op voorraad was en kreeg lever datum 20 maart door. 19 Maart wordt na mijn vraag nogmaals bevestigd dat het boek de 20ste komt. Echter op die ochtend geen mail met T&T , die mail werd overigens toegezegd. Navraag van mij zelf die dag leerde dat men niet wist of het boek geleverd zou worden. Ik kreeg het advies indien ik niet wilde wachten de bestelling te annuleren!!! Weer hoorde ik niets. Dus zelf weer aan de belgetrokken en kreeg te horen dat men de leverancier moest contacteren om de status te achterhalen. Weer een dag niets gehoord en weer aan de bel getrokken. Men moest de leverancier een email sturen en dat kon aan paar dagen duren. Dus weer geen initiatief van jouw mensen een geirriteerde klant te infiormeren. Na een week heb ik zelf weer aan de bel getrokken over de status. Men had nog niks gehoord en ging de leverancier vragen. Dus weer geen reactieve houding.U begrijpt dat dit geen klantvriendelijke benadering is. Ik heb zelf nu maar gevraagd de bestelling te annuleren en nu staat in de email dat het boek niet meer langer leverbaar is. U begrijpt dat dit geen reden is om uw club ook maar enigzins positief aan iemand aan te bevelen. Zo ga je anno 2019 niet met klanten om ook al is het bedrag maar 17,95. Ik zal dan ook op alle mogelijke Social Media mijn review over uw bedrijf en met name de service plaatsen. Ik wens u veel succes in uw nieuwe functie en ik verbrand de gerestitueerde boekenbon nog eerder dan dat ik bij jullie nog wat bestel. M.vr.g.r. Leo Smeets"... Overigens denk ik dat de restitutie of heel lang duurt of helemaal niet gebeurd. Dus mensen NIET BIJ BOOKSPOT bestellen!!!

    Klantenservice BookSpot28-03-2019

    Beste meneer Smeets, wat vervelend om te lezen dat het zo is gelopen. Het is inderdaad niet de bedoeling dat je zo lang op het boek / de juiste informatie heeft moeten wachten. Graag leg ik dit verder uit via de telefoon en bied ik een oplossing, ik heb je al proberen te bellen maar zal het later en morgen (vrijdag 30-03) nogmaals proberen. Groetjes, Anne Puck

    Klantenservice BookSpot28-03-2019

    Excuses voor de typefout, ik bedoelde natuurlijk: Het is inderdaad niet de bedoeling dat je zo lang op het boek / de juiste informatie HEBT moeten wachten.

    Leo Smeets02-04-2019

    Review van mijn eerdere review - belletje van Bookspot Na mijn eerdere slechte ervaring (zie mijn beoordeling van gisteren) moet ik zo sportief zijn om te melden dat Anne Puck van Bookspot mij persoonlijk gebeld heeft om persoonlijk de situatie uit te praten.Het was een zeer prettig gesprek waar beide partijen van geleerd hebben. De belangrijkste eerste stap is gezet door de klant serieus te nemen, te luisteren en te willen leren. De geste die Bookspot deed -overigens was het mij hier niet om te doen- stel ik zeer op prijs. Dank hiervoor. Ik hoop dat Anne en haar team op korte termijn de Klanten service van Bookspot substantieel kunnen verbeteren. Nogmaals bedankt voor de leuke geste. Groet. Leo Smeets

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    Zeer slecht

    Averdijk10-03-2019

    Met de postcodeloterij had ik een boekenbon van 30 euro bij Bookspot gewonnen. Leuk ,want ik ga met vakantie, houdt van lezen, dus dat komt mooi uit.
    3 E-boeken uitgezocht met een waarde van 32,97.
    Kadocode ingevoerd en dat betekende dat ik 2,97 euro moest bij betalen. Ik koos dit te doen met IDEAL, maar het lukte niet. Kreeg een melding dat ik contact op moest nemen met BookSpot. Daar kreeg ik te horen dat er momenteel problemen waren met bij betalen. Ik kon wel het hele bedrag van 32,97 euro betalen en dan de kadobon later gebruiken. Maar dat wilde ik niet. Dan had ik de optie boeken te kiezen met een bedrag onder de 30 euro en het resterende bedrag later te gebruiken. Vond het vreemd, want hoezo kun je wel 32,97 betalen en geen 2,97 euro.
    1 boek uit mijn winkelmandje verwijderd en wat denkt u.........er stond niets meer op mijn kado kaart. Tegoed was reeds opgebruikt. Weer contact opgenomen met BookSpot en daar hoorde ik dat er een fout in het systeem zat. Ik kon mijn emailadres en kadocode door geven ,dan zou het te goed met een week weer op mijn kaart worden gezet. EEN WEEK!!!! Hoe werken ze daar? Ik wil die boeken nu.
    Zie inderdaad nu pas dat er veel slechte recenties zijn over BookSpot.
    Postcodeloterij , ga nooit meer met deze mensen in zee. Wat een slechte organisatie
    Voor mij de volgende keer gewoon weer BOL.com, daar nooit problemen

    Klantenservice BookSpot11-03-2019

    Goedemorgen meneer/mevrouw Averdijk! Wat vervelend om te lezen dat het bestellen met de gewonnen Shoptegoedcode tot nu toe zo lastig is verlopen. Als je ons je klantnummer of e-mailadres kan sturen dan zoek ik uit wat ik voor je kan doen. Ik hoor het graag. Groetjes, Anne Puck

    Averdijk11-03-2019

    Het probleem heb ik reeds beschreven. Weg shoptegoed, niet kunnen bijbetalen, geen boeken en jullie hebben een week nodig om het te herstellen. En dat is dit digitale tijdperk!

    Averdijk11-03-2019

    Het probleem heb ik reeds beschreven. Weg shoptegoed, niet kunnen bijbetalen, geen boeken en jullie hebben een week nodig om het te herstellen. En dat is dit digitale tijdperk!

    Klantenservice BookSpot11-03-2019

    Ik heb het probleem inderdaad gelezen en ik wilde kijken of ik je op een andere manier kan helpen. Als je dit nog wil, dan hoor ik graag het klantnummer of e-mailadres. Zo niet, dan wens ik je een fijne dag.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    Onbegrijpelijk slechte klantenservice

    Herman08-03-2019

    Onbegrijpelijk slechte klantenservice. Boeken blijken niet leverbaar, maar daar geven ze geen bericht van. In Mijn Bookspot staat Afgeleverd, terwijl ik niets heb gehad. Bij navraag krijg ik te horen dat ik binnen 5 dagen antwoord krijg en drie dagen later blijken de boeken niet leverbaar te zijn.
    Ik zeg mijn Bookspot premium vervolgens op, kreeg geen reactie en na drie keer navragen zonder enige reactie krijg ik bericht dat dat al geregeld is.
    Zeldzaam slechte service, ik doe nooit meer zaken met ze.

    Bookspot09-03-2019

    Beste Herman, Heel vervelend deze gang van zaken en ook zeker niet de bedoeling. De prijspakkers uit Maartjes voordeelhoek waren helaas heel snel uitverkocht. Voor het ongemak stuur ik je een mooi boek, krijg je van ons. Uiteraard mijn welgemeende excuses. Groet Marja

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Boek nog niet ontvangen

    C. Rijke06-03-2019

    Boek besteld en na twee en halve nog niet geleverd.
    Ze zouden het navragen bij de leverancier, maar vervolgens hoor je niets meer.
    Benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik het boek binnen heb als ik.zo alle reviews lees over bookspot!!

    Klantenservice BookSpot07-03-2019

    Goedemorgen meneer/mevrouw Rijke! Wat vervelend om te horen dat je nog geen antwoord hebt gehad van onze navraag. Dit duurt maximaal 5 werkdagen, heb je misschien je ordernummer dat ik na kan kijken waar het antwoord blijft? Je mag dit ook in een e-mail sturen naar info@bookspot.nl . Ik los het graag voor je op! Groetjes, Anne Puck

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Snelle Levering

    Peter27-02-2019

    30-01 19:00 uur besteld volgende dag 12:00 uur in huis.
    Nog binnen 24 uur!!

    Ga zo door!

    Klantenservice BookSpot27-02-2019

    Hallo Peter, wat leuk om te horen! Fijn dat je het artikel zo snel in huis had, ik wens je er veel plezier mee. Groetjes, Anne Puck

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Onbetrouwbare levertijd

    Donald Duck27-02-2019

    Levertijd die wordt beloofd is niet nagekomen, k-service doet bij navraag alsof ze van niets weten, komt niet betrouwbaar over. Veel beloven maar weinig actie

    Klantenservice BookSpot27-02-2019

    Vervelend om te horen dat dit je ervaring is bij ons. Wil je ons het klantnummer en ordernummer doorgeven in een e-mail naar info@bookspot.nl? Dan helpen we je graag verder.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    2 maand geleden bestelde en betaalde CDs nog niet geleverd

    Hein Demyttenaere24-02-2019

    Van de meer dan 2 maand geleden 3 bestelde en betaalde CDs van Chip Taylor is er na een dikke week maar 1 toegekomen. Wacht nog op de 2 andere...na initiele communicatie omtrent is het nu al weken stilte, geen antwoord op mijn sollicitaties. Uiterst ontevreden. CDs zijn nog volop verkrijgbaar. Nooit nog Bookspot!

    Klantenservice Bookspot27-02-2019

    Wat vervelend zeg, en zeker niet de bedoeling. Wil je het klant of ordernummer doorgeven dan wordt het voor je nagevraagd bij de leverancier.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    boek is na twee weken nog niet gearriveerd

    Barbara12-02-2019

    Mijn zoon had een boek nodig voor school. Op de site stond: voor 23:00 besteld (op een werkdag) morgen in huis. We zijn nu ongeveer twee weken verder. Ook nadat ik heb gebeld, een week geleden, niets ontvangen.

    BookSpot13-02-2019

    Beste Barbara, wat vervelend dat je het nog steeds niet ontvangen hebt! Zou je een berichtje willen sturen naar info@bookspot.nl? Dan gaan we er meteen mee aan de slag.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Afrader, slechte levertijd!

    Nospam09-02-2019

    Op vrijdag 1 februari een Game of Thrones blu-ray boxset besteld. Zou de volgende dag worden geleverd. Geen verzendbevestiging gehad die dag en ook niet geleverd.

    Dan maar hopen dat hij maandag of dinsdag geleverd zou worden, want stond nog wel steeds op de website als direct leverbaar. Maar helaas nog steeds niets. Contact gehad met klantenservice, die gaven aan dat hij pas later die week weer leverbaar was. Later die dag was de datum op de website aangepast naar vrijdag 8 februari.

    Maar donderdag nog steeds geen verzendbevestiging en vrijdag nog niets geleverd. In de loop van vrijdag werd de leverdatum op de website veranderd naar 31 maart (!).

    Ik contact met de klantenservice die nu beweerde dat dat al weken zo was en bekend was en dat ik waarschijnlijk bij de DVD set had gekeken. Terwijl ik expliciet naar de blu-ray set had gekeken want ik had al gezien dat de DVD set ook een andere leverdatum had.

    Verder vinden ze het natuurlijk heel jammer maar kunnen ze niets doen (terwijl andere websites ze wel prima de volgende dag nog kunnen leveren).

    Wat helemaal vervelend is is dat de set vorige week nog voor rond de 70 euro te koop was en dat de prijs inmiddels gestegen is naar minimaal 100 euro.

    BookSpot13-02-2019

    Wat vervelend dat het zo gelopen is! Zou je een berichtje willen sturen naar info@bookspot.nl met je klantgegevens? Dan gaan we meteen even kijken hoe dit heeft kunnen gebeuren en kunnen we werken aan een passende oplossing!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Bij mij vlot verlopen

    FRANCOIS21-12-2018

    Bij mij vlot verlopen,goede communicatie met de Chat op 20/12/2019 bestelling geplaatst en op 21/12/2018 in de voormiddag in de bus ...ik woon in Belgie .wat men beloofde in de chat , is men nagekomen

    BookSpot21-12-2018

    Bedankt voor je leuke reactie. Alvast hele fijne feestdagen gewenst.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Onbetrouwbaar

    rudi05-12-2018

    Leveren nooit op tijd, leveringstijden op site komen ze nooit na! Onbetrouwbaar en altijd wel een excuus dat het niet aan hen ligt!!!

    BookSpot07-12-2018

    Beste Rudi, middels andere social kanalen hebben we al contact gehad. We nemen je klacht zeker serieus en vinden het zeer vervelend dat je bestelling van 4 december niet volgens onze leverbelofte is afgeleverd bij je. Uiteraard nemen we dit intern op, om we dit proces te verbeteren. Volgens onze gegevens is je bestelling gisteren 6 december toegekomen. Mocht je het nu te laat hebben ontvangen, mag het altijd gratis retour gestuurd worden. Maar we hopen natuurlijk dat je er toch nog veel plezier aan beleeft. Nogmaals excuus voor de vertraging en het ongemak.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Slechte service bookspot

    A.V29-11-2018

    Ik had een pre-order gedaan bij hun voor een spel voor de pc op 25-10-2018
    release datum voor het spel was 26-11-2018, ik heb de avond van 25 -11-2018 een mailtje gehad levering is vertraagd levering volgt binnen 2 werkdagen.

    het is nu de 29-11-2018, ik heb niks meer gehoord , heb contact gehad met ze , ze zouden mij op de hoogte houden, ik heb niks meer gehoord . Het spel staat nu op hun website als tijdelijk niet voorradig.

    De reden dat ik hun had gekozen was omdat ik nog een bon had liggen van 25 euro

    BookSpot03-12-2018

    Wat vervelend dat het zo is gelopen. Wil je een e-mail sturen naar info@bookspot.nl met het ordernummer en deze beschrijving? Dan kunnen we je verder helpen!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    N o t

    L15-11-2018

    Beste allemaal
    Ze maken het helaas niet waar : "voor 19 uur bestellen volgende dag geleverd"
    Ik kreeg de lp wel maar het duurde 5 dagen. Op zich geen ramp maar zeg het dan niet als je het niet kan waarmaken.....

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    2

    Cd

    H.Biard11-10-2018

    Ik wacht al sinds eind juli op mijn cd big box of blues
    Ik krijg iedere week een mail,uw bestelling is vertraagd.
    Levertijd is nog onbekend
    Ik kan ook mijn geld terug krijgen,maar dat wil ik niet.
    Ik wil die cd.
    Zo wordt ik dus al maanden aan het lijntje gehouden.
    Slechte service van bookspot

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    Schrijf zelf een review over BookSpot

    Uw beoordeling