Boohoo.com
Alle reviewsBoohoo.com
Alle reviews (188)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Kleding Boohoo
Retour zenden wordt haast onmogelijk gemaakt. Voor een zending twv €40 moest ik €20 betalen aan Post NL omdat het pakketje naar de UK terug moet. Waarom geen depot in Nederland als de webshop ook helemaal in het Nederlands is ingericht? ‘Boohoo’ maakt naam zeker waar: ‘boehoe’, om te huilen! Informatie over het retourbeleid is ook zeer wollig en niet transparant! Je krijgt als klant niet duidelijk geïnformeerd dat retourneren zo omslachtig is!
Retourneren
Afgelopen najaar een bestelling gedaan. Kwam op tijd binnen. Maar bestelling kwam niet overeen met de website. De kwaliteit van de spullen is ronduit slecht. Pakket willen retourneren en daar ben ik nu nog mee bezig...Omdat alle retourlabels niet gescand kunnen worden. Klantenservice ingeschakeld maar die weigeren goed hulp te verlenen. Sturen geen andere mogelijkheden en weten eigenlijk totaal niet hoe ze service dienen te verlenen. IK BESTEL HIER NOOIT MEER! WAT EEN ELLENDIG BEDRIJF. IK RAAD U AAN DIT OOK NIET TE DOEN. ECHT EEN HEEL HEEL SLECHT BEDRIJF.
Kleding
Ik schrijf echt nooit een review, maar ik heb net 24,50 euro betaald om een pakket van Boohoo te retourneren. Dit terwijl er op de site vermeld stond dat je binnen 14 dagen kan retourneren.
De kledingmaten kloppen absoluut niet en de kwaliteit van jeans, broeken en jurken zijn ook ver onder de maat. Helaas had ik beter eerst de reviews op deze site moeten lezen.
De eerste en de laatste keer dat ik hier wat ga bestellen!Bikini's
Bestel hier aub nooit! Als er iets mis is sta je gewoon in de kou, geen service vanuit klantenservice. Mijn pakket is zoekgeraakt bij UPS, ik heb het überhaupt nooit ontvangen, moet ik notabene nog zèlf een claim indienen bij UPS terwijl zij de verzender & daarmee verantwoordelijk zijn. Ik ben al met hun aan het mailen sinds begin oktober (!!), elke dag krijg je iemand anders op de mail en vragen ze alle vragen keer op keer opnieuw. Er gaat daardoor onwijs veel tijd overheen en zeggen dan vervolgens achteraf nog dat je binnen een bepaalde tijd bepaalde stappen had moeten ondernemen, terwijl ik er al maanden druk mee ben en zij zich van de domme doen. Ga nu maar incassobureau inschakelen want dit is natuurlijk echt van de zotte om te moeten betalen voor een pakket wat je nooit in je handen hebt gehad.
jurkje
Jurkje een maat groter besteld en 15 EUR betaald voor snelle levering, krijg ik het alsnog 2 dagen later binnen bij een besteldpunt en niet eens aan huis.. Jurkje is ondanks de grotere maat veeeeel te klein en kort (is meer de lengte van een hempje). Moet ik alsnog 6 EUR retourkosten gaan betalen. Heb in totaal dus 21 EUR betaald aan verzend en retourkosten, zo schandalig! Bovendien is het ook nog echt slechte kwaliteit en ziet er goedkoop uit.
Twee trainingspakken
Ben al 3 weken aan het bedelen vo mijn trainingspakken of geld terug en al 5keer allegestuurd wat ze vragen en nog niks dus béter niet bestellen want je geld nemen ze wel ma spullen sturen ze niet en houde je aan het lijntje met stuur kopie van dit en dat ma je krijgt alleen hoofdpijn ze geen geld of spullen
Kleding
Boohoo: om te janken. Niet leuk dat ik in de positie ben gekomen mensen te moeten waarschuwen. De kledingmaten kloppen ECHT niet. Jurkje dat ik heb besteld is echt te klein ten opzichte van de maat die zij opgeven. Het komt niet eens over mijn hoofd. De klantenservice zegt niet voor mij te kunnen betekenen, omdat blablabla. Voor mij weer een harde les. Mij zien ze niet meer terug.
2 truien
Tot op heden niks ontvangen, geen bevestigings mail geen truien helemaal niks! Maar wel betaling gedaan natuurlijk. Bellen kan niet,mailen kan wel maar wat is je bestel nummer, ja hallo die heb ik niet gekregen dus lastig verhaal. Kortom zeer slecht
T Shirts
BOEHOEEEE.
Ik lees altijd eerst de reviews voor ik ergens bestel, omdat ik de naam boohoo regelmatig voorbii heb horen komen en dit keer niet echt bij stil gestaan.. Meteen weer even een goede herinnering waarom ik deze ook alweer altijd check..
4 shirts besteld alle 4 !^#^ kwaliteit dus gaan alle 4 retour... dit is nu ruim een maand geleden.
Retourlabel aanvragen ging zonder enige moeite, maar dan....
Er staat dus geen huisnummer op het retourlabel dus geen enkel bezorgbedrijf neemt m aan, online geprobeerd, gaat ook niet wederom omdat er geen huisnummer is en geen telefoonnummer. Contact opgenomen met boohoo. 10 keer dezelfde vraag gesteld. De eerste 9 keer krijg ik antwoorden waar ik dus totaal niet om gevraagd heb. En de 10e keer krijg ik het antwoord dat ze geen huis en of telefoonnummer hebben en alle adresgegevens die nodig zijn op het retourlabel staan.. NOT!
Dus nu maand verder ligt het pakket nog steeds hier. Gelukkig via Klarna betaald en hun de situatie uitgelegt en hebben de betaling gepauzeerd. Degene die ik heb gesproken kon mij helaas ook niet vertellen hoe ik dit kan oplossen.
Ook zij hebben meerdere mails gestuurd hierover naar Boohoo, maar natuurlijk GEEN reactie...
Op hun site staat het retourbeleid beschreven alsof zij allerbeste en makkelijkste manier van retourneren hebben, maar het is in 2 woorden gewoon, helemaal k#t!!
Maar goed, ik wacht geduldig af tot ik duidelijkheid krijg hoe die rotzooi teruggestuurd kan worden.
Die paar 10tjes kunnen me gestolen worden, maar uit principe verrek ik het toch echt om te zeggen, laat maar ik hou de spullen wel.
-10 voor boohoo en -100 voor hun baggere klantenserviceHoi, hoe is dit nu uiteindelijk opgelost? ik zit met hetzelfde probleem. ik kan het pakket nergens terug sturen. maten kloppen totaal niet.
Krijg Boohoo ook niet te pakken. slecht bereikbaar.
ben benieuwd of het is gelukt om het toch te retourneren?Zwem shorts niet geleverd
3 zwemshorts met spoed besteld in augustus. Bestelling niet gekregen en tot op heden ook nog steeds geen geld terug. Steeds contact via Twitter en ze beloven dat ze ermee bezig zijn. Maar ik ben mijn geld kwijt. Kortom, opgelicht dus.
Broek
Zoon besteld broek, betaald en wacht...en wacht en wacht. Na vier weken nog niets binnen. Mailen helpt voor geen meter, elke keer een ander die antwoord geeft, komt allemaal goed. Nou dus niet. Nooit meer bestellen bij deze charlatans. Ik eis mn geld terug. Kinderen opkichten, schaam je. Oh nog wat. Niet iedereen beheerst de engelse taal, ook zoiets. We zijn hier in Nederland, niet in de UK
Kleding
Eerste keer kleding gekocht bij Boohoo kwam pas na 8 dagen binnen. Wilde iets retour sturen, maar dat is praktisch onmogelijk vanuit Nederland of heel duur. Waardoor het goedkoper was om het kledingstuk zelf te houden. Belachelijk, ik koop hier niet meer!
Dress
Hidden cost on the return. i paid 12 eur only for shipping it back. POOR Quality for the price. Material is nothing like the picture.
Such a waste of time and money. Never again. UNSUBSCRIBED!!!Strandkleding
Bestel niets. Je betaald voor extra verzendkosten van €6,99 om het te retourneren. Het ziet er goedkoop uit maar verborgen kosten. Pas op. Je betaald verzendkosten en ook nog retourkosten
Don't order anything. You pay for additional shipping costs of €6.99 to return it. It looks cheap but hidden costs. Look after. You pay shipping costs and also return costsHi Monica, Weet jij het retour adres nog. Ik probeer een pakket te retourneren , maar het adres klopt helemaal niet.
Ik kan dus niks retour sturen.
Wat een flut bedrijf is dit zeg.Jumpsuits
Alles valt enorm tegen. Ik zou dit bedrijf niet aanbevelen. De kleding is kwalitatief slecht, als je wat langer bent dan is de kleding veel te krap/kort en sowieso valt het enorm klein. De kers op de taart was dat ik €18,50 uit eigen zak voor de retour met post.nl naar Engeland moest betalen. Ik zou hier nooit meer kopen, dat is echt schandalig.
Kleding
Een body besteld en redelijk snel geleverd gekregen.echter was de maat niet passend en moest retourneren.
Ze adverteren dat retour gratis is, maar niet vanuit Europa. Dit kost je 6 euro extra.
Erg misleidendBlazer
Toch opgelicht? Heb op 22 juni 2022 om 13.14 uur een blazer besteld €39,99.
Transactiereferentienummer 13:13 0030010868122812.
Blazer nooit ontvangen en wil nu mijn geld terug. Na diverse malen contact te hebben gezocht met costumerservices.....van Boohoo geen enkele medewerking.
Slechte service. Wie weet helpt deze review.Ga hier nooit meer kopen
Jurk
Waardeloze service. Nederlandse side, maar retour moet naar Engeland. Kosten.. €18,50.
Klantenservice waardeloos, geen reactiezelfde hier,betalen met creditcard(dat ik niet heb) of als bovenstaande 18,50 betalen en idd geen service!!!
Blouse, jurken
Meerdere keren besteld, altijd ellende. De maat is vol!!! Je bestelt zwart en ontvangt groen… ellende met omruilen en terugsturen. Iets nieuws besteld, 3 x opnieuw moeten bestellen want nooit bevestiging ontvangen en dus ook geen product ontvangen MAAR BOHOO WEL MIJN GELD ONTVANGEN, domme smoes dat je 48 uur moet wachten, maar ik wacht al 3 MAANDEN SINDS 21 maart 2022 en heb nog steeds mijn geld niet terug van dit oplichtersbedrijf!!! Niet alleen dat, maar ze geven ook geen antwoord en lossen ook niets op, NEGEREN, daar zijn ze goed in. Mensen, KOOP HIER NIET!!!!!
Blouse
Wat een rotbedrijf. Bestelling gedaan voor een zwarte blouse, groene blouse ontvangen. Daarna alleen maar ellende gehad. Moest de blouse opnieuw bestellen want ruilen kon niet. Dus opnieuw besteld… geen orderbevestiging en geen product ontvangen, maar wel betaald. Toen moest ik 48 uur wachten, maar ik wilde de blouse en na 48 uur nog geen bevestiging! Nog eens besteld… wederom GEEN orderbevestiging en GEEN product ontvangen maar WEL betaald!! Derde keer besteld, eindelijk ontvangen naar de blouse dus 3 x betaald en maar 1 x ontvangen! Ze negeren me en geven me mijn geld niet terug!!!!!!
Wat een vreselijke slechte service!! En contact niet mogelijk als je een klacht hebt, want dan geven ze ineens niet thuis!!! Wel geld ontvangen, maar verder niks checken of er wel iets is verstuurd of niet.
Mensen, wees wijs en trap er niet in!!
Anderen bekeken ook

Juwelen kopen gebeurt vandaag de dag steeds meer online. Het is dan ook veel gemakkelijker om dit vanuit huis te doen en het aanbod is vaak oo...

Helaas regent het in Nederland nog wel eens, dus moet je je saaie regenjas weer aan of dat oncomfortabele, lelijke regenpak. Je ziet er niet uit, m...


Scapino: Ervaringen Hou jij van koopjes als het gaat om schoenen of kleding? Misschien kom jij dan wel vaak bij de Scapino! Maar is goedkoop geen ...
Hier hetzelfde verhaal..ik heb een retourlabel nummer maar kan het pakket nergens kwijt..DHL PostNL niemand neemt het aan. Mail gestuurd maar geen antwoord..
Inderdaad in 1 woord K*T…