2

2

2

2

0%

Boekenwereld | VBK uitgevers

In de afgelopen 10 jaar hebben er ongelofelijk veel veranderingen plaatsgevonden in de wereld van het boek. Met de komst van het E-book leek het geprinte boek zijn tijd gehad te hebben. De dood van het geprinte boek werd aangekondigd. De realiteit bleek echter anders. Het geprinte boek en het E-book lijken een harmonie gevonden te hebben waarin iedereen zijn eigen keuze in leesmateriaal kan maken. Voor wie liever de E-reader pakt is een steeds groter aanbod aan boeken beschikbaar, maar ook de lezer die liever een geprint boek in handen heeft, hoeft niet bang te zijn. De printers staan nog altijd volop te draaien. Heb jij jouw perfecte boek op Boekenwereld gevonden, maar wil je zeker weten dat de webshop betrouwbaar is? Je vindt hier de reviews van klanten met hun beoordelingen en ervaringen van de webshop.

Wie is Boekenwereld?

Boekenwereld is de online boekenshop van Veen Bosch & Keuning uitgevers. VBK uitgevers is een uitgeversgroep die kwaliteit voorop stellen en auteur en lezer willen verbinden. De webshop heeft dan ook een gevarieerd aanbod aan boeken. Boekenwereld heeft boeken voor iedereen die opzoek is naar de nieuwste bestseller of voor iedereen die toch liever het nieuwe boek van Jamie Oliver wil hebben. De webshop heeft zowel hardcover, paperback, E-books en ook dwarsliggers te koop en met een aanbod van meer dan 150.000 boeken heeft iedereen iets te lezen.

Dit filmpje van Boekenwereld toont het nieuwe interactieve Ice Age Collision Course kinderboek dat in de webshop te koop is.

Wat kun je vinden in de webshop?

Alle boeken in de webshop zijn ingedeeld in acht categorieën:
– Eten & drinken
– Kinderboeken
– Literatuur
– Reizen
– Religie & Spiritualiteit
– Sport
– Thrillers & Fantasy
– Wetenschap & Filosofie
Verder verkoopt de webshop ook agenda’s en kalenders. De webshop biedt echter meer dan alleen boeken. Ze hebben vaak extra’s voor hun klanten. Er worden vaak gesigneerde boeken verkocht, de webshop heeft een boeken top 10 en er is een speciaal Craft Lab voor klanten die ook zelf creatief bezig willen zijn. Retourneren is voor de klant ook altijd mogelijk, doe dit echter wel binnen 14 dagen. De boeken worden vanaf 20,- gratis geleverd en voor 21:00 besteld, betekent levering binnen 48 uur.

Vragen, klachten of complimenten?

Voor iedereen die vragen heeft, is het verstandig om even een kijkje te nemen op de veel gestelde vragen pagina op de website. Daar is het antwoord op je vraag misschien al te vinden. Anders is het altijd mogelijk je vraag te mailen naar klantenservice@boekenwereld.com of te bellen naar 088-800 2050. Voor klachten heeft de webshop een speciale klachtenservice. Deze service is alleen via de post bereikbaar. Op de website wordt uitgebreid uitgelegd hoe de klachtenprocedure werkt. Ook op Social Media is Boekenwereld te vinden. Zoek Boekenwereld op Twitter, Facebook, Instagram en YouTube.

Wat is jouw ervaring met Boekenwereld?

Heb jij een E-book gekocht bij Boekenwereld en kon je meteen je E-reader pakken en reizen naar verre werelden? Laat dan ook jouw woorden spreken en schrijf een review. Staan er boeken van Boekenwereld in jouw boekenkast? Schrijf dan een recensie met jouw beoordeling van de webshop. Klanten willen graag horen wat jij denkt van de kwaliteit en betrouwbaarheid van de webshop.

Ben jij van plan een boek te bestellen bij Boekenwereld? Lees dan hier wat klanten vinden van hun E-books, hardcovers, paperbacks en dwarsliggers.

10

Online abonnement

Wat een waardeloze partij!!! Had een online abonnement lopen, en heb deze opgezegd. Echter op opzeggingen wordt niet gereageerd maar blijven wel facturen sturen voor het verlengen incl. herinneringen en dreigen met een incassobureau. Voor mij nooit meer iets van deze partij of gelieerde firma's!!!

Arie van Trierum

01-04-2022

0