Bodum

4.5

Bestellen

3

Service

3.9

Prijs

4.1

Levering

25%

Zou hier weer kopen

Bodum

Ben je op zoek naar een bedrijf dat allerlei tafel- en keukengerei verkoopt? Wellicht is Bodum voor jou een ideaal bedrijf. Lees eerst wat de klantervaringen bij dit bedrijf zijn. Dit kun je doen op deze pagina. Hier lees je alleen objectieve en onafhankelijke reviews over bedrijven.


Wat is Bodum?


Bodum is een bedrijf dat tafel- en keukengerei produceert en verkoopt. Bodum heeft verkooppunten over de hele wereld. Daar kun je producten van Bodum kopen.


Geschiedenis


Bodum is oorspronkelijk een Deens bedrijf. Bodum is in 1944 opgericht door Peter Bodum in Kopenhagen.  Jørgen Bodum, huidige CEO van Bodum, verhuiste het bedrijf naar Zwitserland. Deze verhuizing vond plaats in 1978. De organisatie is gevestigd in de Deense plaats Triengen.


Enkele jaren terug (in 2016) werden de producten van BODUM in 55 landen en 7 speciale BODUM winkels verkocht. Daarnaast werden de artikelen in shops-in-shops, outlet stores en verkooppunten over de hele wereld verkocht. Het bedrijf geeft aan ambitie te hebben en door te willen gaan met het openen van winkels over de hele wereld.


Missie van het bedrijf


Het bedrijf stelt een missie te hebben die ze omschrijven aan simpel en puur. Er wordt ook aangegeven dat het bedrijf streeft naar leveren van hoge kwaliteit producten zoals thee- en koffie-oplossingen en woonaccessoires. Dit willen ze aan iedereen kunnen aanbieden. Het bedrijf stelt te innoveren om prachtige designs te ontwerpen die tegen betaalbare prijzen worden aangeboden. Het bedrijf geeft aan duurzaamheid, verantwoordelijkheid voor het milieu hoog in het vaandel te hebben staan. Ze vinden respect en welzijn van het personeel belangrijk. Ze houden daarbij woongebieden en de planeet in het oog.


Garantie en geschillen


In de voorwaarden staat ook de procedure met betrekking tot garantie beschreven. Op alle artikelen bestaat een garantie van twee jaar. Deze termijn geldt twee jaar na de aflevering. Mocht je het artikel verkeerd gebruiken dan geldt er geen garantie. Ook als er gebrekkig onderhoud heeft plaatsgevonden of als de behandeling in strijd is met de gebruiksaanwijzingen die zijn opgesteld door Bodum. Mocht je een aankoop hebben gedaan dan is het belangrijk dat je de instructies en aanbevelingen raadpleegt die vermeld staan op de gebruiksaanwijzing van het geleverde product. Let op dat je de factuur goed bewaard. De factuur dient als garantiebewijs.


Mocht het zo zijn dat er een geschil is dan dient er gehandeld te worden volgens de geschillenprocedure. Er wordt aangegeven dat geschillen die via het bedrijf ontstaan zullen worden afgehandeld volgens het Nederlands recht. De gehele geschillenprocedure is te lezen op de website van Bodum. De geschillenprocedure staat beschreven in de algemene voorwaarden.


Handigheidjes om te weten


Je kunt een bestelling niet internationaal laten verzenden. BODUM geeft aan alleen binnenlandse verzendingen te kunnen verrichten. Expresleveringen zijn wel mogelijk. In het geval van spoedleveringen zal dit ongeveer 1 tot 2 werkdagen in beslag nemen. Mocht het zo zijn dat je niet thuis bent op het moment van afleveren dan is er een plan B. Zo kun je bijvoorbeeld een alternatieve bezorglocatie opgeven. Dit kun je doen op de website van DHL met behulp van jouw trackingnummer.


Welke klantervaringen zijn er bij Bodum?


Ben je al klant bij Bodum? We zijn reuze benieuwd naar de ervaringen die jij hebt ervaren bij dit bedrijf. Wat heb jij precies bij Bodum gekocht? Heb je nog steeds profijt van deze aankoop? Ga je in de toekomst vaker bij Bodum kopen? Zou je dit bedrijf aan andere mensen aanbevelen? Door jouw visie te delen via deze pagina help je andere mensen een bewuste keuze te maken. Moeten zij wel of niet in zee gaan met Bodum. Jouw mening is ontzettend belangrijk. We stellen het zeer op prijs als jij je objectieve en onafhankelijke review achterlaat via deze pagina.


 


 


 


 


 


 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (16)

3 kops cafetiere

Hele slechte ervaring. De door mij gekochte coffee maker werkt niet goed. De klantenservice laat je gewoon in de steek. Weggegooid geld.

K

Karel

01-11-2024

0

Bodum koffiemolen

Bodum koffiemolen gekocht die eerst redelijk functioneerde maar steeds grover ging malen zodat ie (na 10 maanden) nog slechts grove maling produceert. Ongeschikt voor espresso dus. Ik heb dit aan de klantenservice gemeld (moest video maken, uitleg of foto was niet genoeg) het antwoord was: 'Dit is geen defect.' Slecht product dus en zo mogelijk nog slechtere klantenservice. Ik zeg: Bodum? Niet doen!

J

jac kuyt

17-10-2024

0

Water bottles

It is most likely a scam website. On one hand, You will not receive your full order, but they will also not give your money back. There is no way to contact them beaides from an email adress, but consider yourself lucky if you get a reply. And the worse- my personal information was shared with other clients., and i received other clients personal information including adress and payment method. All Attempts to contact costumer service have failed. DO NOT PURCHASE FROM THIS WEBSITE!

H

Hagar

07-09-2023

0

Bodum koffiemolen retourzending

Tot onze spijt kochten wij de bodumkoffiemolen electrisch en niet de Bistroversie met timer van € 82.95 de andere retour gestuurd kost €19.50,????? toch de Bistroversie gekocht helaas rechtstreeks via Bodum en niet via andere aanbieder zoals Amazon, dan had ik hem eerder en de evt verzend?retourkosten inbegrepen gemiste kans van Bodum

J

jos

04-04-2023

0

bodum koffiemolen

Worst company ever! To return the product you have to organize and pay the transport, which I knew from the start and have no issue with. I did send it back to Bodum (15€ cost) for Bodum not to accept it when UPS passed by for whatever reason and after 7-10 day it got returned to me by UPS as they were unable to drop it at BODUM's offical return address (it was correct on the shipment) ... To return UPS charged me again 15 €! Trying to get some clarification from the (honestly useless) BODUM customer service team I got 5 times the same generic answer and they kept refusing to give me a phone number so I could talk to them. Ultimately I gave up and am now stuck with a product I do not want AND having paid 30 € for the transport and return shipment Do NOT buy online from this company, the service is useless. a super disappointed customer...

S

steven vn

10-02-2023

0

Dubbelwandige glazen

Na een week wachten nadat ik heb doorgegeven en foto's heb gestuurd heb ik nog niks anders dan een automatisch mailtje waarin staat dat mijn mail is aangekomen en ik vooral niks moet doen omdat ik dan weer achter in de rij kom te staan. Intussen zit ik wel met kapotte glazen en de telefoon met 0900 nummer wordt niet opgenomen. Jammer dat een mooi product als bodum zo met z'n klanten omgaat. Als ik binnenkort niks hoor denk ik toch echt dat ik andere stappen ga ondernemen want zo ga je niet met klachten en klanten om

P

petra

30-01-2023

0

Barista melk schuimer

Terug gestuurd, veel pogingen tot contact gehad met klanten service, geen geld terug gekregen! Slechte service, houden zich niet aan de wet en betalen niet terug.

R

Rogiér Dijk

14-11-2022

0

DOURO koffiemokken, set DOURO schaaltjes, Pavina glazen, Barcelona visvork

Polite Customer Support responds within 6 days. Received my order well-packed. Coffee mugs are larger than mugs in the Netherlands. DOURO Bowls color wasn't as black as on the picture + carving was barely visible. Douro coffee mugs carving is excellent. Fish fork is very nice. Set of 2 PAVINA double-walled glasses, 0.45L, plastic can be used for hot and cold drinks, like latte macchiato. All sustainable quality! ? Wanted to return my parcel partially Douro bowls only. Customer Support, Anaïs responded within 6 days in a polite way: add invoice copy into your return parcel. As soon as it arrives to our warehouse the order will be refunded. Return costs are not refundable. Peter Bodum A/S Att: Returned goods Kometvej 12 6230 Rødekro Danemark.

D

Dianne van Dal

19-08-2022

0

Thermoskan defect, slecht klantenservice, retourkosten voor de klant

Wat een slecht bedrijf!! Je kan ze niet bereiken per telefoon en mail. Als je geluk hebt, reageren ze over 5 dagen of langer. Je moet zelf voor de retourkosten draaien! Ook als de thermoskan in kwestie defect is geleverd. Het maakt niet uit als je dit defect product binnen 14 dagen retourneert.. NOOIT MEER BIJ BODUM KOPEN!!!!!!! ZE ZIJN GEEN STER WAARD!

12-08-2022

0

Ik heb drie reisbekers gekocht, maar ze lekken allemaal.

Ik heb drie reisbekers gekocht, maar ze lekken allemaal. Ze hadden ook zeer hardnekkige barcodestickers die ik probeerde te verwijderen met water en zeep, maar dat bleek nagenoek onmogelijk. Uiteindelijk heb ik stickerverwijderaar gebruikt, maar helaas heeft dit de fles beschadigd waardoor ik niet meer kan retourneren. Ik kan er niet bij Bodum logistieke stickers op een product plakt die niet te verwijderen zijn.

R

Rowan

04-06-2022

0

Waterkoker

Koop hier niet. Site is goed in het Nederlands vertaald, maar service ho maar. Retour proces totaal niet duidelijk en niet wetende dat je het naar DENEMARKEN moet versturen. Slechte communicatie, geen invoice bij het pakket. Chat op de site werkt NIET, NIET bereikbaar. Het enige wat positief was is het leveren. Koop lekker bij een Nederlandse partij in plaats van deze prutsers

T

T

25-05-2022

0

koffieapparaat

Wat een flutbedrijf is dit zeg. Totaal niet bereikbaar en reageert op geen enkele mail. Bestellen lukt prima, maar dan retourneren en je geld terugkrijgen. Wat een drama. Geen enkele contactmogelijkheid, alleen via Instagram krijg je een nietszeggend antwoord. Inmiddels wacht ik al anderhalve maand op mijn geld. Bodum, eens maar nooit weer.

M

mark

21-03-2022

0

Theeglas

Terugkomend op mijn vorige negatieve review (jammer dat er geen optie bij zit om je review aan te passen) wil laten weten dat Bodum toch een nieuw glas heeft geleverd. Het probleem is dus uiteindelijk netjes door hun opgelost.

J

Joke

21-03-2022

0

Theeglas

Theeglas besteld maar ontvangen met een beschadiging denk productiefout erin. Gemaild hierover krijg ontvangst bevestiging maar daarna bleef t stil. Daarna nog maar eens gemaild maar hierop ook geen respons. Telefonisch krijg je de klantenservice ook niet te pakken. Ik bestel daar nooit meer iets.

J

Joke

08-03-2022

0

melkopschuimer

functioneert niet; schuimt niet goed op en temperatuur blijft te laag. Bodum reageert niet op mails; is telefonisch niet bereikbaar. Belachelijk slechte communicatiemogelijkheden; echt niet van deze tijd.

A

A. Janssen

19-01-2022

0

Dubbelwandige glazen

De ‘glazen’ bleken van plastic te zijn en dat was niet de bedoeling. Voor de aankoop waren verzendkosten verschuldigd. Om te retourneren dien ik het gekochte (uit Duitsland afkomstig) te retourneren naar Denemarken tegen kosten die het retourneren oninteressant maken, hetgeen ongetwijfeld de bedoeling zal zijn. De website is zeer klantonvriendelijk en de procedure voor retourneren was slecht vindbaar met een link die niet werkte en een formulier dat al helemaal niet te vinden is. Mijn advies: KOOP GEEN PRODUCTEN VAN BODUM via de rechtstreekse website en ik gun ze daarom ook geen omzet meer via andere leveranciers.

M

M. knoop

25-11-2020

1