Bever

5

Bestellen

3.7

Service

5.2

Prijs

4.7

Levering

40%

Zou hier weer kopen

Bever

Buitenwinkel Bever is gericht op outdooractiviteiten. Met 40 filialen door heel Nederland en een online winkel, www.bever.nl, heeft buitenwinkel Bever al veel mensen geholpen in de buitensport. Hoe beviel het in de winkel? Waren de medewerkers vriendelijk en behulpzaam? Was de levering op tijd? Hoe zit dat met de service van Bever? En de adviezen? Benieuwd naar hun mening en ervaring of deelt u graag die van u? Dat kan allemaal hieronder.

Naar buiten met Bever

Bever Buitensport is een winkel die zich dus richt op verschillende outdooractiviteiten. Door het brede assortiment is het mogelijk om voor verschillende vakanties te slagen voor zowel mannen en vrouwen als kinderen. Buitenwinkel Bever richt zich met zijn producten op een aantal categorieën.




Wandelen

De paden op en de lanen in gaat een stuk prettiger met het juiste materiaal en vooral; zonder blaren. Denk daarbij aan goede wandelschoenen of bergschoenen, wandelsokken, een prettige wandelbroek en voor wie het nodig heeft een wandelstok of twee.

Wintersport

Wie aan skivakanties denkt, denkt bijna automatisch aan ski’s, snowboards, skischoenen, skikleding, mutsen, wanten, helmen (in veel skigebieden tegenwoordig verplicht), skibrillen, snowboots, glühwein, een zonnige piste in Tirol, en eventueel een kater van de après-ski van gister. Falend materiaal kan u een enkeltje banaan naar beneden en de eerste gipsvlucht van het seizoen opleveren. Een goede voorbereiding scheelt een hoop en we laten allemaal liever die mooie actiefoto’s zien in plaats van die krukken of de mitella.

Kamperen

Een vakantie op de camping in Zuid-Frankrijk of eigen land kan heerlijk zijn, maar het juiste materiaal bepaald voor een groot deel wel het succes van de buitenvakantie. Niemand zit te wachten op die doorlekkende tent, de kapotte slaapzak of het vergeten gasstel. Als je zelfs gaat wildkamperen is een waterfilter zeker een aanrader, net als een mes, bijltje of multitool. Maar waar je ook staat, een onderzeil en slaapmatje zijn nooit een overbodige luxe.

Backpacken

Backpacken van hostel naar hostel of juist met een lichtgewicht tentje in een ver vreemd land klinkt voor veel mensen als muziek in de oren. Wie weet wil je wel naar Nieuw Zeeland om Tolkiens Middle Earth te zien. Maar waar de reis ook naartoe gaat, een goede rugzak of backpack is een must, net als een fleece trui of deken en makkelijke/praktische kleding en schoenen.

Op de fiets naar werk

Ondanks de regen, is Nederland een fietsland. Helaas gaan die twee Hollandsche tradities vaak samen. Een fietstocht wordt al snel een stuk aangenamer met de juiste jas, zoals een regenjas of soft shell, een praktische drinkfles of bidon in een houder, en een beschermhoes voor om de tas.

Naast de verkoop van outfits, uitrustingen en accessoires, doet Bever ook aan de verhuur en reparatie. Klanten kunnen Bever bereiken in de winkel, via Whatsapp, Twitter, Facebook, telefonische klantenservice en per e-mail.

Gedeelde ervaringen

Benieuwd naar de ervaringen van anderen met Bever of wilt u uw eigen ervaring delen? Dat kan allemaal hieronder!


Een goede voorbereiding is belangrijk bij buitensport en kamperen. Lees hier hoe verschillende ervaringen begonnen bij buitenwinkel Bever.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (30)

Spork

De spork van bever heb je in 2 soorten, de bio-plastic en de titanium. De bio-plastic versie is bij mij al drie maal geknapt als je hem iets te stevig beetpakt met schoonmaken. Beter een spork van titanium of een andere leverancier.

F

Frank

30-01-2024

0forum

Dopper drinkfles

Mijn klacht is dat ik, tijdens het afrekenen van twee Dopper drinkflessen in de winkel in Leiden, zo charmant werd geholpen door uw medewerker, zodat ik “nee” antwoordde op de vraag of ik een tasje wilde, waar ik eigenlijk “ja” had moeten antwoorden. Hahaha, geen klacht natuurlijk maar wat een fijne verschijning zeg! Ga voortaan eens wat vaker naar Bever!

K

Kim

24-08-2023

0forum

3 fleece truien

VRESELIJKE SERVICE Leveren een totaal verkeerde artikel!!! klant bewijst dit adhv foto’s en nog geen gehoor. Ze ontkennen dat ze in de fout zijn geweest en verplichten daarbovenop de klant om op EIGEN KOSTEN als terug te sturen. NEE NOOIT MEER, IK RAAD HET NIEMAND AAN.

P

ptrn

02-08-2023

0forum

Jassen

Ik had 2 jassen gekocht en het beviel mij niet. Ik heb in de winkel geretourneerd en der was iets mis dus kon het niet op me rekening worden teruggestort. Mij was beloofd om het via hoofdkantoor te laten storten. Kreeg een mail om alle gegevens te mailen naar hun. Alles gestuurd, kreeg bericht dat het al teruggestort is. Maar nu na bijna 4 weken nog steeds geen geld terugontvangen. Blijf Bever en me bank bellen, wordt van de kastje naar de muur gestuurd. En het gaat niet om een paar tientjes ofzo maar om €404,92. Ik heb helemaal geen vertrouwen meer in Bever. Ga niks meer bij bever kopen en anderen zal ik ook waarschuwingen hiervoor.

S

Shanta

23-05-2023

0forum

Jas

Zeer slecht retourbeleid voor Belgische klanten. Er wordt geen retouretiket beschikbaar gesteld en de klant kan zelf instaan voor de verzendIng. Dit grapje heeft mij 21 euro gekost. Ik raad dan ook elke Belgische klant aan om zeker niet te bestellen via Bever.nl! Dit is de schande van alle webwinkels

K

Kurt Lauwers

17-02-2023

0forum

Garmin Vivoactive 4s

Garmin horloge voor 269 euro gekocht bij Bever. Na ca half jaar werkte de gps niet goed meer. Kreeg elke keer adviezen over updaten, resetten en dergelijke. Na ca anderhalf jaar van adviezen die soms even werkten maar meestal niet het horloge aan Bever Ede teruggegeven met de vraag het probleem nu eindelijk is op te lossen. Je mag toch verwachten dat een Garmin horloge van 269 euro het gewoon doet. Horloge werd naar Garmin opgestuurd en kwam ge-update en gereset door Garmin weer terug. Het horloge zou volledig in orde zijn. Twee weken later horloge weer teruggebracht omdat de gps niet werkte. Probleem was onveranderd. Horloge kwam nu terug met de mededeling dat er in het horloge een interne fout zat die niet herstelt kon worden. Wel gek want vlak hiervoor was het horloge volledig in orde. Ik kon een refurbished ( tweedehands) horloge bij Garmin aanschaffen voor 135 euro. Te gek voor woorden. Weer een horloge kopen waar ik zulke bedroevende ervaringen mee heb gehad. Garmin geeft slecht 6 maanden garantie op het horloge en ik kreeg te horen dat Bever niets voor mij meer kon betekenen. Vervolgens heb ik contact opgenomen met de aftersales afdeling van Bever. Ik ben al 57 jaar vaste klant bij Bever en hoopte op enige coulance van Bever. Niet dit. Hun voorstel was dat ik 20 procent korting kon krijgen op een zelfde Garmin horloge. Te gek voor woorden. Ik heb de desbetreffende dame gevraagd of zij een horloge waar ze zoveel ellende mee heeft weer zou aanschaffen. Daar kwam niet veel reactie op maar zij begreep dat ik dat zeker niet meer wilde. Ik heb haar bedankt en medegedeeld dat ik vanaf nu nimmer meer 1 euro zal besteden bij Bever. Je verschuilen achter een half jaar garantie van Garmin en een dergelijk wanproduct in je winkel blijven verkopen en vervolgens een erg triest voorstel aan je vaste klant doen is schandalig. Voor ons dus nooit meer Bever.

H

Hans

30-11-2022

0forum

Racistische medewerker Bever filiaal Leidschendam

Op zaterdag 27 augustus 2022 bezocht ik het Bever filiaal te Leidschendam samen met mijn zoontje van 5 jaar. Mijn hobby is outdoor living. Ik was op zoek en aan het oriënteren voor een robuuste kook en grilltoestel. Omstreeks 17.45u sprak een medewerker mij klantonvriendelijk en onbeschoft met: 'heey' aan. Vervolgens antwoorde ik heeft u het tegen mij? De medewerker vroeg of ik hulp nodig had en of het allemaal lukte. Ik antwoorde aan de medewerker dat ik geen hulp nodig heb en dat ik aan het oriënteren ben. Vervolgens zei ik tegen de medewerker: 'ik wens niet met heey aangesproken te worden, dat is niet netjes en het is erg onbeschoft tegenover een klant'. De medewerker bleef vervolgens intimiderend staan en begon op mij te letten. Ik vroeg aan de medewerker of hij mij in de gaten houdt. De medewerker antwoorde ik doe mijn werk. Vervolgens bleef de medewerker maar staan en hield mij van dichtbij in de gaten. Ik keek naar de medewerker en zei ik voel dat je mij in de gaten houd ik vind het niet prettig, je kunt gewoon je werk doen of andere klanten helpen. De medewerker antwoorde dat hij zelf bepaald of hij aan het werk gaat of niet. Vervolgens antwoorde de medewerker dat hij de beveiliging gaat roepen omdat ik heb gezegd ga maar gewoon verder aan het werk. Ik vroeg nogmaals aan de medewerker om mij met rust te laten, ik kon mij niet meer goed oriënteren. De medewerker bedreigde mij om mensen van de beveiliging op te roepen. De medewerker heeft gezegd dat de camera's ook geluid opneemt. Mijn zoontje van 5 jaar begon te huilen! Ik vroeg aan de medewerker of er een filiaalmanager aanwezig is zodat ik een officiële klacht kon indienen. De medewerker antwoorde dat hij zelf de filiaalmanager is. Ik ben meteen naar een andere medewerker gegaan en heb mijn verhaal gedaan bij haar. Zij gaf aan dat dit een bekend verhaal is en dat deze medewerker wel vaker zo omgaat met klanten. Zij heeft ons een email gegeven waar wij een officiële klacht naar toe kunnen indienen. De onbeschofte medewerker heeft donkerblond krulhaar en draagt een bril ook gaf hij zijn voornaam niet. Ik heb besloten om nooit meer naar Bever te gaan vanwege het feit dat deze onbeschofte medewerker ons heeft bedreigd met de beveiliging, terwijl ik aan het orienteren was bij de outdoor living, daarnaast heeft deze onveilige en onaangename situatie ervoor gezorgd dat mijn zoontje van 5 jaar begon te huilen. Het is bovendien ook verboden om ongevraagd met de beveiligingscamera geluid op te nemen. Uw medewerker heeft onze zaterdag goed verpest! Ik zal dit voorval ook gaan delen met iedereen! Samengevat voelde ik mij zwaar geintimideerd door deze medewerker. Hij heeft mij gedreigd dat hij de beveiliging erbij haalt (terwijl ik aan het kijken ben en orienteren, ik ben niet verplicht om hulp aan te nemen). Daarnaast heeft hij ook gezegd dat de camera's geluid opnemen omdat hij er niet voor gediend was dat ik aangaf dat hij verder kon gaan met werken of andere klantem liever kan helpen. Ik vroeg: 'Is er een filiaalmamager die ik kan spreken?' Hierop antwoorde de medewerker dat hij dat zelf is. Als laatst neem ik het hem heel kwalijk dat zijn gedrag ervoor heeft gezorgd dat mijn zoon moest huilen! Ik deed letterlijk niks verkeerds behalve orienteren bij de outdoor living. Dit valt niet goed te maken voor mij. Ik hoop nooit meer zoiets onmenselijks mee te maken !

L

Lloyd

11-09-2022

0forum

Wandelschoenen

Telefonisch niet of heel slecht bereikbaar Bestelling info waardeloos. Bestelling komt nooit of veel te laat

W

Willem

18-06-2022

0forum

kampeerstoeltje

In de winkel wordt het in elkaar zetten van een kampeerstoeltje uitgelegd terwijl ze ondertussen nog met drie andere mensen in gesprek zijn, Als ik thuiskom, blijk ik de verkeerde meegekregen te hebben. De gebelde klantenservice weet geen enkele snelle creatieve oplossing te bedenken voor het feit dat ik ver buiten de stad woon. Waardeloos.

I

Ida

02-06-2022

0forum

tent Outwell Avondale 5pa

Levering binnen 17u na onlinebestelling, tent is netjes en stevig verpakt.

E

Eline Dierckx

12-02-2022

0forum

Wandelschoenen

Goed geholpen in de winkel bij aankoop. De schoen bleef pijn doen. Maar dat kwam wel goed. Ik moest ze uitlopen. Na enkele weken en continu dikke blauwe enkel ben ik terug gegaan naar de winkel. Maar nu was ik te laat…. Nx meer aan te doen. Advies, nieuw paar kopen met korting en huidige schoen op Vinted en marktplaats zetten. Wat een ontzettende domper! Nooit meer naar Bever!!!

W

Wissink

31-01-2022

0forum

verrijker

In september 2021 ter reparatie een verrekijker van het merk Bynolyt aan Bever Houten aangeboden. Na twee maanden blijkt de kijker nog steeds niet gerepareerd en de medewerker zegt doodleuk dat hij dacht dat hij een probleem met zijn ogen had. Hij verscheurt het verzendbericht aan Technolyt (leverancier van Bynolyt) voor mijn ogen en stelt dat de kijker met spoed opnieuw zal worden opgestuurd. In januari 2022 voor de zoveelste keer contact opgenomen met Bever. De kijker ligt nog steeds kapot in de winkel. Na contact met Technolyt blijkt dat de kijker nooit ter reparatie bij hen is aangeboden en zij begrijpen ook niet waarom Bever de kijker niet gewoon ter reparatie heeft aangeboden. Respectloos Bever!

H

H. de Jong

05-01-2022

0forum

ski spullen

Levering van ski-spullen wordt steeds uitgesteld. Uiteindelijk vindt er van een gedeelte van de helemaal geen levering plaats. CLick en collect in de winkel werkt bijzonder slecht en chaotisch. Spullen die niet geleverd zijn, worden als geleverd aangemerkt.

S

Sabine

24-12-2021

0forum

Hoge wandelschoenen van Hanwag

Op 11-11-2021 in de winkel in Maastricht geweest voor nieuwe, hoge wandelschoenen. Ik loop al jaren op Hanwag, heb een hallux valgus, dus een brede schoen nodig. Van te voren even gezocht op het internet, het zou dus een Hanwag Alta Bunion worden, maatje 39. De meneer op de schoenen afdeling komt met de gevraagde schoen, alleen, bij het lopen merkte ik dat deze bij het voorste gedeelte van de schoen erg ruim zat. Wat bleek, het was maat 39.5. Gevraagd naar 39 om te vergelijken. Volgens de meneer van de schoenenafdeling was er geen 39, de volgende kleinere maat zou 38,5 zijn en daarna 39,5.... ik vond het erg vreemd, aangezien halve maten vaak niet te verkrijgen zijn.... Ik heb me even laten overbluffen, de schoenen mee genomen, maar bij de kassa aangekomen voelde ik dat het niet goed was. Ik heb de man die achter de kassa stond verteld dat ik twijfelde ivm de maat en gevraagd of hij kon nakijken of dezelfde schoen in 39 te krijgen was. Dat was zo, maar hij vertelde dat deze maat was niet voorradig in de winkel! Hij heeft de schoen met maat 39 besteld online en inderdaad, 39 is mijn maat, deze zitten goed. Dit is nu de tweede keer dat mij dit gebeurt in Maastricht; de vorige keer was een vrouw die me een niet passende wandelschoen wilde aan smeren. Ik heb de indruk dat de medewerkers provisie krijgen per verkochte schoen...anders kan ik het namelijk niet verklaren dat men wandelschoenen verkoopt die niet goed passen! Voor mij komt geen derde keer meer, ik ga dus nooit meer naar Bever! Helaas voor de kassa medewerker die uitstekend zijn best deed....

A

Annelies Hendrix

13-11-2021

0forum

Hardloopschoenen Brooks

De verkoper in de winkel liet me weten dat er een korting zat op een bepaalde kleur van de Brooks hardloopschoenen. Hij liet dit zien op zijn scherm. Omdat ik kleur niet belangrijk vind, vond ik dat prima, ook omdat de korting 43 euro was. Bij de kassa bleek dat de kleur schoenen die ik kreeg echter geen korting had. De kassa medewerker gaf alsnog direct het voordeel en haalde de korting eraf. Erg netjes! Zou weer teruggaan naar Bever in the Mall Westfield.

D

Daniel van Druten

20-10-2021

0forum

DONT GO HERE

DONT GO HERE... ANYWHERE BUT HERE. Terrible customer service.. I had nothing but bad experiences with multiple staff members,,,, I really regret spending money here... Bever..spell it with an N and not a B and you will be OK.

M

Mark Beckwith

05-08-2021

0forum

Broek

Koop je een broek honderd euro heb je hem 2 maanden is die kapot door een fabrieksfout en nee geen garantie nouja dat is duidelijk laatste keer dat ik hier komt bij dit kut bedrijf

J

Jeroen

17-07-2021

0forum

Meindl activo sport gtx

Ik zocht een paar lichtgewicht wandel schoenen. Ben naar Bever gegaan en daar zijn mijn voeten opgemeten door middel van een 3d scan . Ze adviseert mij de meindl activo sport gtx. Gepast en op gelopen maar na twee weken zeer pijnlijke voeten. Ben naar de winkel gegaan en dat vertelt. Ze konden niets voor mij doen. Zet ze maar op marktplaats dat was het advies. Ik vind dit voor zo'n zaak erg ondeskundig. Heb nog met klantenservice gemaild maar kwam daar ook niet verder. Ik denk zo snel mogenlijk verkopen en service tot de stoep bij Bever is de boodschap die het personeel meekrijgt. Ondeskundig personeel. Ga voor wandel schoenen naar een goede outdoor winkel met kennis van zaken niet naar Bever want daar zijn de schoenen teduur voor. Bever moet nog veel leren hoe ze iets moeten oplossen. Het komt er opneer bij Bever zoek het maar uit. Dat is het motto bij Bever.

K

Kees de Visser

09-06-2021

1forum

Wandelschoenen

In de winkel in houten vijf weken geleden wandelschoenen gekocht. Niet online, maar expres langs gegaan. Ondanks goed advies bleek bij langer lopen en opzetten van de voeten de schoen na een tijdje toch erg te knellen en kreeg ik er blaren door. Ondanks dat ik er buiten mee gelopen had ben ik in de winkel zeer serieus genomen en hebben ze mij toch geholpen met het vinden van een schoen die beter past bij mijn voeten en heb ik ze nog om mogen ruilen. Hele goede service en erg blij met bever. Bever houten zou ik zeker aan raden voor een paar wandelschoenen.

K

Kim

24-04-2021

0forum

meindl wandelschoenen

Mijn Meindl wandelschoenen waren na 5 maanden kapot op de beide zolen. Ze zijn compleet opnieuw verzoold....uiteraard en gelukkig voor garantie. Top geregeld en supersnel. Dank voor de goede service

T

tony raaphorst

12-03-2021

0forum