BeterSport.nl
Alle reviewsBeterSport.nl
Alle reviews (32)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Home- & crosstrainer
Ik heb eerder een demo in doos (roeitrainer) bij Betersport besteld, deze zware, onhandige doos werd zonder problemen door de vervoerder de buitentrap naar mijn voordeur opgetild. Waardoor (blijkt achteraf) het idee versterkt werd dat Betersport tot aan de eerste drempel levert. Dit is niet zo. Dat u het weet.
Nu had ik een hometrainer (opgebouwde demo) via Betersport besteld en geef ik, wanneer de vervoerder belt voor een nadere routebeschrijving, min of meer uit beleefdheid, aan de telefoon aan dat "ik niet kan helpen tillen omdat ik het met de rug heb" (vandaar ook de bestelde apparatuur) Wat schetst mijn verbazing dat er helemaal geen levering tot de eerste drempel plaatsvindt! Als ik op de site kijk is dit, na enig zoekwerk, ook wel te vinden, maar zelfs als ik aangeef dat ik niemand heb om mij te helpen en ondanks mijn rugklachten de vervoerder best mee wil helpen tillen en een eventueel krasje meer of minder me niet uitmaakt, (omdat ik het anders ook niet weet) is er geen goodwill en gaat het apparaat mee terug...
Ik heb dit eerlijk gezegd nog nooit meegemaakt, zelfs niet bij Betersport zelf. Sterker nog, je leest in de reviews hoe aardig men is om zware apparaten, veel zwaarder nog dan deze, een of zelfs twee trappen op te tillen, nou hier dus geen enkele tree. Na een belletje met Betersport werd er al snel besloten dat het de vervoerder het dan weer mee terug zou nemen. Sta je daar machteloos met je goede gedrag.
Om teleurstellingen te voorkomen mag dit ook wel eens gezegd worden in een review en duidelijker aangegeven worden op de site (inmiddels blijkbaar opgepikt) want ik wist het niet en eerdere ervaringen geven dus geen garantie voor de toekomst.
Bedankt vervoerder Mario. Je zult wel gelijk hebben maar ik ben er niet mee geholpen. Ik bestel juist bij een bedrijf als Betersport omdat ik de mankracht/vrienden/familie niet à la minute heb om te helpen tillen. Hoe moet je dit dan in je huis krijgen? Er zijn toch wel meer mensen met een trap naar de voordeur?
Dan zakt de moed me, samen met al mijn goede bedoelingen, voornemens en vertrouwen in de medemens, me toch een beetje in de (sport)schoenen... 🫣crosstrainer
ook mijn bestelde product incompleet geleverd, klantenservice bestaat totaal niet heb het gevoel dat dit nog maanden kan gaan duren in tussentijd staat bij gekochte crosstrainer al een maand stil.
NIET AAN TE RADEN IETS BIJ DIT BEDRIJF TE KOPEN!halterstang met gewichten
Product is incompleet en de klantenservice reageert op geen enkele mail. Ik voel me opgelicht en raad iedereen aan om deze webshop over te slaan! Het kan misschien leuk zijn als ze leveren wat ze beloven, maar als ze dat niet doen, maken ze het jouw probleem. Of nouja ze laten het jouw probleem, want ze negeren je gewoon hard.
Een loopband
Beste,
Hier het verdere verloop van ons probleem sinds begin November !!
We raden alle BELGEN aan daar niks te kopen.
Toestand vandaag wat we allemaal meegemaakt hebben ...
Zonder resultaat, alles is onze fout, Lees even hieronder.
Beste,
Vandaag (28/12/22) hebben we voor de tweede maal gewacht op de mensen van de herstellingsdienst.
Deze hadden beloofd(telefonisch)om zeker langs te komen. Vorige week woensdag (21/12/22)hebben we jullie gebeld om te vragen rond welk uur jullie die dag zouden langs komen, nadat jullie een mail hadden gestuurd met de bevestiging voor deze datum(21/12/22).
Jullie kwamen voor de herstelling van een nieuw toestel.
Telefonisch zeiden jullie dat het niet op 21/12/22 was, maar de week erna, nl op 28/12/22, wij hadden geen mail voor deze datum ontvangen, telefonisch beweerden jullie dat je een mail gestuurd hadden.
Is dit de manier dat jullie de klanten behandelen?
Afspraken maken, niet nakomen, geen mails sturen, liegen tegen de mensen enzovoort….
Goede reclame voor jullie dan….
Het toestel komt aan met een beschadigde doos.
We pakken het uit een 10 tal dagen later omdat we geen tijd hadden met de zaak.
Vaststelling, het sleuteltje van het bedieningspaneel zit er niet bij en toestel bleek bij het in elkaar zetten, beschadigd.
We hebben dadelijk gebeld en ze hebben het sleuteltje wel naar ons verzonden.
Toen probeerden we het toestel voor de eerste keer. Er verscheen direct error E 6.
Weer gebeld, ze gingen direct terugbellen niks.
De week erna hebben we een E-mail gestuurd.
Het was onze eigen fout, we zouden het verkeerd behandeld hebben, enz ..
Dus na een maand kon het toestel nog niet gebruikt worden, 1300 € om in de vuilbak te gooien???
Dan werd er al gezegd, dat ze kwamen kijken maar de herstellingskosten zouden voor ons zijn. Een nieuw toestel nog NOOIT gebruikt door slechte behandeling.
We hebben 2 aangetekende brieven verzonden met een ingebrekestelling, en we hebben er nooit antwoord op gekregen, alhoewel we het bewijs hebben dat ze afgeleverd zijn door Post NL.
We hadden zelfs de 3 jaar verzekering erbij genomen herstelling aan huis …
Onze advocaat gaat nu de klacht neerleggen en ook bij onze overheid internetverkopen.
We hebben gevraagd om de zaakvoerder te spreken, ook dat was ook niet mogelijk.
We hebben gevraagd om de zaakvoerder te spreken, dat was ook niet mogelijk.
Dan werd er nog gezegd, indien ze het toestel moeten terug nemen we maar een deel van ons geld zouden terug krijgen omdat er geen verpakking.Krachtstation
Jaren geleden kocht ik bij Betersport een vrij prijzig krachtstation, de BodyCraft X-Press Pro.
Volgens hun toen het beste toestel op de markt.
Door drukte, verhuizing en een sportschoolabonnement heb ik het toestel maar sporadisch gebruikt, zodat hij er nog als nieuw uitziet.
Nu ik hem de laatste weken wat intensiever ben gaan gebruiken blijkt er een probleem te zijn met 1 van de 3 kabels, en Betersport wil geen nieuwe kabel leveren omdat de levensduur van het toestel volgens hun 8 jaar is, en die van mij is ouder.
Dus hoewel het toestel nog in ongewijzigde uitvoering verkocht wordt, met precies dezelfde onderdelen, zegt Betersport dus in feite "breng maar naar de vuilstort en koop maar een nieuwe voor €2.299,-".
Ik heb inmiddels met een andere BodyCraft dealer gesproken die me de kabel gewoon kan leveren.
Bedroevend slechte "service" dus van Betersport, mij zien ze uiteraard nooit meer terug.Roeitrainer Focus Fitness Row 3
Pluspunten:
Degelijk en stevig apparaat.
Op tijd afgeleverd.
Nette prijs
Minpunten:
GeenFitbike hometrainer
Defect product geleverd. En gewoon geen oplossing bieden.
Product staat al maanden te verstoffen. En naar ne geld kan ik fluiten.
Ik kan iedereen afraden zaken te doen met dit bedrijf.Hometrainer Fitbike Senator
Hometrainer Senator. Snelle levering. Maar bleek een 'promo' te zijn. De prijs werd naar tevredenheid aangepast. Meteen al problemen met pedaal wat steeds losdraaide. Telefonisch contact lukte niet. Contact via mail wel . Duurde wel erg lang (maanden) maar er werd een nieuw pedaal en alle toebehoren naar ons gestuurd om zelf te vervangen.
Loopband
Ik probeer sinds twee maanden (!) contact te krijgen ivm een defect dat tijdens de montage van de loopband ontstond. Ondanks diverse mails, ingevulde formulieren, telefonisch contact met de klantenservice NUL resultaat. Wat een x@€#% bedrijf.
FitBike Race 4
Dit is toch wel 1 van de meest dramatische ervaringen die ik meegemaakt heb. De FitBike Race 4 aangeschaft en netjes geleverd gekregen. Na wat onderzoek bleek de fiets defect (Bluetooth kaartje moet vervangen worden). Inmiddels zijn we 3 weken en twee toezeggingen verder maar nog niets ontvangen. Wanneer je de Helpdesk belt duurt het gemiddeld 45 min voordat je iemand aan de lijn hebt. Na 5 keer contact loopt dat inmiddels flink op.
Ik kan helaas nog niets over de kwaliteit van de fiets vertellen maar de ervaring met Betersport.nl is dramatisch.
Of je fatsoenlijk met deze fiets op Zwift kan fietsen vraag ik me ook af. Er is in ieder geval alleen de mogelijkheid om data naar Zwift te zenden (Als de Bluetooth kaart werkt). Ontvangen en de weerstand aanpassen zit er niet in. Wanneer je dus op Zwift een berg op fietsts zal de weerstand niet automatisch hoger worden.Roeimachine
Al stuk na anderhalf jaar, wacht al een maand om een reactie, raak nooit telefonisch binnen, krijg geen antwoord op de mail. Triest
Crosstrainer Senz Sports C7000
Januari 2020 een Senz Sports C7000 aangekocht bij deze firma.
Wegens gezondheidsredenen echter pas kunnen beginnen trainen in 2021.
Na een paar weken intensief trainen was er een probleem met de rechter pedal supporting.
Deze werd snel opgestuurd zodat ik enkele weken nadien terug kon beginnen trainen.
Doch, dit was maar van korte duur, daar de linker pedal supporting het ook begaf.
Nu nam het reeds een tijdje langer in beslag voor dat de nieuwe toekwam, maar uiteindelijk kwam het in orde.
Je kon ook zien aan de kwaliteit dat deze veel steviger gemaakt waren dan de oorspronkelijke.
Maar hierdoor waren de problemen nog niet opgelost. Even later brak er in het toestel een wiel af.
Nogmaals contact opgenomen en na een hele tijd kreeg ik een hersteller van Betersport over de vloer.
Deze had het toestel uiteengehaald, maar kon het niet repareren daar hij niet de benodigde stukken bij zich had en deze moest bestellen.
Een paar maanden verder , tot mijn ontgoocheling, want ik wou eindelijk begin 2021 aan mijn gezondheid werken, kwam de hersteller ter plaatse met de juiste stukken.
Doch, hij kon de trainer niet afwerken, daar er nog stukken mankeerden. Ik mocht echter wel terug gebruik maken van het toestel.
Nog geen half uur later waren er weer nieuwe mankementen aan dit toestel, zodat ik terug de training moest stoppen.
Dit was midden november.
Sindsdien heb ik niets meer vernomen. Geen reactie op mail, geen reactie op chat en lange wachttijden aan de telefoon.
Deze firma blijkt echt niet betrouwbaar te zijn voor de aankoop van fitnesstoestellen.
Gezien de vele negatieve reviews op hun site en mijn eigen ervaring zou ik de mensen niet aanraden hier iets te kopen van waarde.Dumbell set
Na meer dan een maand nog steeds niets ontvangen (zelfs geen mail). De betaling is echter wel onmiddellijk doorgevoerd. Onmogelijk te contacteren. Telefoon wordt niet opgenomen en mails blijven onbeantwoord. Ik betaal voor een volgende bestelling wel wat meer maar ergens anders. Blij dat ik altijd eerst iets goedkoop bestel ipv de dure roeitrainer die ik daar ook dacht te bestellen. Dikke flop!
loopband
Wat heb ik spijt! 4 januari loopband besteld en jammer genoeg betaald. Ze adverteren met betalen in delen en achteraf betalen maar dat deed het niet, dus order betaald. Na 3 keer bericht van transporteur, geen loopband ontvangen. Bellen lukt niet i.v.m. de belachelijke lange wachttijden. Heb nu mail gestuurd dat we geld terug willen maar ben bang dat ik €799 niet terug krijg. Jeetje wat een waardeloze organisatie en wat heb ik een spijt dat ik hier wat besteld heb. Voel me opgelicht!!!!!
Loopband jet1
Levering was snel van loopband.Met vervoer was motor cover kapot gegaan. Tel.contact gehad.En mails gestuurd.Klachtenformulier ingevuld. Zou direct een nieuwe toegestuurd worden.Maar tot op heden niets ontvangen,
Fit bike Crosstrainer en bijbehorende fietscomputer
September 2020 aangeschaft, de fiets bevalt goed afgezien van een probleem bij het monteren van het linkerpedaal, dat ik zelf opgelost heb, na een onbruikbare reactie van de klantenservice.
De fietscomputer is geen gelukkige koop gebleken, het ontbreken van een backlightverlichting maakt het display zeer moeilijk leesbaar. Inmiddels storing bij het doorgeven van het signaal. Dit aangekaart via het formulier op de site, reactieprognose 5 tot 8 (!) werkdagen. Inmiddels alweer 14 dagen verder, nog steeds geen reactie. Blijkbaar heeft aftersales en klantenservice niet zo’n prioriteit. Deerniswekkend.Hometrainer
Klantenservice slecht bereikbaar. 35 minuten wachten.
Vandaag nieuwe hometrainer gemonteerd door goede vriend.
Linker pedaal schroefdraad paste niet.
Is duidelijk een gebruikt exemplaar wat Beter Sport als nieuw
verkoopt. Overal lakschade en de bouten waren beschadigd
door eerdere montage van anderen. Zojuist een mail gezonden.
Reactie van BeterSport : Onze reactie kan 5-8 werkdagen duren.
Wij willen morgen een nieuwe hometrainer ontvangen.
Lukt dit niet dan uiteraard ons geld terug.Crosstrainer focus fitnes HRC/focus fitnes 5I plus
SLECHT, SLECHT, SLECHT, 15 januari crosstrainer focus fitness 5 HRC besteld, avond later niet meer voorradig. Bij betaling gekozen voor Pay in3. Na 5 dagen nog steeds niks gehoord, wel betaalbevestiging van Pay in3 maar geen bestelbevestiging of leveringsdatum. 20 januari Klantenservice bijna onbereikbaar na meer dan een uur aan de telefoon eindelijk een medewerker, deze hoorde me niet en beëindigde het gesprek, weer terug bellen. Na bijna 2 uur wachten, besteld artikel omgezet naar focus Fitness Iplus. Waarna ik link ontving om volledig bedrag nog een keer over te maken ipv verschil. Natuurlijk alleen het verschil overgemaakt. 26 januari, vandaag nog steeds geen bericht. Weer contact opgenomen met klantenservice, deze laat mij bellen met klantenservice pay in3, laat mij foto's sturen van betalingen, e-mails etc.... Nu geeft men toe dat er iets niet goed is gegaan met de betalingen maar het bestelde artikel is niet meer voorradig zonder indicatie wanneer het weer voorradig is. Wens je hier nog op te wachten? Is de vraag van Betersport. Naar mijn bestelling kan ik dus voorlopig fluiten, terwijl deze op moment van bestelling wel voorradig was. Mijn idee klantenservice doet niet wat ze kunnen, bellen niet terug, empathie is ver te zoeken en het woordje sorry blijkt heel erg moeilijk woord.
Crosstrainer
Begin vorige week een bestelling geplaatst. Heb ze toen ook geprobeerd telefonisch te bereiken omdat ik wat vragen had. Kreeg steeds te horen dat vanwege extreme drukte er geen medewerker bereikbaar was, de verbinding wordt na het bericht verbroken. Wil mijn bestelling annuleren maar krijg ze niet te pakken. Op mijn mailbericht is ook nog niet gereageerd. Vandaag al meerdere keren gebeld maar krijg nog steeds hetzelfde bericht te horen.
Zag de crosstrainer die ik wil hebben op focusfitness.nl. Deze blijkt hetzelfde telefoonnummer te gebruiken als betersport.nl. Ben bang dat ik nu mijn geld kwijt ben!Crosstrainer
Ben al dagen aan het proberen om contact te krijgen met Betersport via telefoon en e-mail voor een vraag over mijn bestelling.
Waardeloze klantenservice
Geen contact en geen crosstrainer
Anderen bekeken ook

Wanneer je geblesseerd bent, of een blessure juist wilt voorkomen, kun je soms wat extra hulpmiddelen gebruiken. Als je wat extra ondersteuning nod...

Weet wat anderen vinden van deze onderneming. Goed of niet? Snowrental.nl! Het is goed om de ervaringen te delen met anderen en om te ontdekken wat...

Ontdek het! Lees wat anderen zeggen over deze organisatie. Je zal er geen spijt van krijgen. Je kunt nu namelijk ontdekken wat anderen zeggen over ...
