Beter Horen

5.2

Bestellen

3.7

Service

4.9

Prijs

4.7

Levering

26.5%

Zou hier weer kopen

Beter Horen

Ben je op zoek naar een organisatie welke haar pijlen richt op hoor oplossingen? Voor jou zou Beter Horen weleens een mooie uitkomst zijn. Lees eerst wat de klantervaringen van andere mensen bij Beter Horen zijn. Door de reviews via NederlandReview te lezen kun je goed inschatten of dit een betrouwbaar bedrijf is om mee in zee te gaan.


Wat is Beter Horen?


Beter Horen is een bedrijf dat gespecialiseerd is in hoor oplossingen om beter te horen. Bij beter horen kunnen mensen kosteloos een uitgebreide hoor test laten doen. De test wordt volgens de medewerkers van beter horen afgenomen door vakkundige audiciens. Met meer dan 200 winkels en servicepunten verspreid over heel Nederland is Beter Horen nooit ver weg.


Het bedrijf geeft op haar website te kennen dat een goed gehoor belangrijk is om te kunnen genieten van alle dingen die het leven te bieden heeft. Daarnaast wordt door Beter Horen gemeld dat ieder oor uniek is. Dat is de reden dat deskundige audiciens van het bedrijf graag samen met de klant kijken wat de beste oplossing is voor zijn of haar gehoorverlies. Dit hele proces wordt door Beter Horen omschreven als maatwerk.


Hoe de aanvraag in werking gaat


Mocht een klant een gratis professionele hoor test willen laten afnemen dan is dit op eenvoudige wijze te realiseren. Klanten hebben via de website van Beter Horen de mogelijkheid om online hun persoonlijke gegevens in te vullen. De informatie waar het bedrijf om vraagt zijn de voornaam, achternaam, het e-mail adres en telefoonnummer. Klanten dienen alle velden verplicht in te vulden.


Mochten de gegevens (naar waarheid) zijn ingevuld, dien je akkoord te geven op de verwerking van persoonsgegevens. Dit noemen ze in andere worden ook wel het afgeven van een privacyverklaring. Mensen die de gehoortest aanvragen krijgen ook de mogelijkheid voorgeschoteld om een andere optie aan te vinken. Het bedrijf vraagt dan toestemming aan de klanten om voor marketingdoeleinden gecontacteerd te mogen worden.


Hoe gaat een hoor test in werking?


Ben je van plan een hoort test via Beter Horen te regelen? Dan is het verstandig om te lezen hoe dit in zijn werking gaat. Tijdens een test meet een specialist allereerst hoe het met de oren gesteld is. Er wordt aangegeven dat personen die een test laten doen vooraf eerst enkele vragen moeten beantwoorden.


In totaliteit zal een hoor test ongeveer een half uur in beslag nemen. Mocht na afloop van de hoor test blijken dat je als klant een hoortoestel nodig hebt, is er de mogelijkheid om direct een vervolgafspraak te maken. Deze vervolgafspraak zal in het teken staan van het bekijken welk toestel het meest geschikt is om gebruik van te maken.


Wat zijn de klantervaringen bij Beter Horen?


Ben jij al klant bij Beter Horen? We zijn reuze benieuwd naar je mening inzake de dienstverlening van dit bedrijf. Heb je bijvoorbeeld al vaak een hoor test laten uitvoeren via Beter Horen? Hoe is de test verlopen of als het er meer zijn geweest hoe zijn ze allemaal verlopen? Heb je baat gehad bij de test die je bij Beter Horen hebt ondervonden? Ga je in de toekomst vaker een hoor test laten afnemen via dit bedrijf?


Waren er in jou geval kosten verbonden aan het laten afnemen van een speciale test gericht op de oren? Zou je andere mensen aanbevelen om zaken te doen met Beter Horen? We zouden het enorm waarderen als jij je klantervaringen over Beter Horen achterlaat op deze pagina. Jouw onafhankelijke en objectieve kijk op de diensten van Beter Horen zijn goud waard.


Door je input te geven help je andere mensen een juiste beslissing te nemen. Moeten ze wel of niet een samenwerking aangaan met Beter Horen? NederlandReview is het platform in Nederland waar personen volledig objectief en onafhankelijk hun mening geven over een bedrijf.


 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (34)

Voor-trajekt voor de definitieve aanschaf

Mijn e-mail aan de medewerker van Beter Horen: Na rijp beraad heb ik besloten om verder geen zaken meer te doen met Beter Horen. Ik wil u graag het hele verhaal vertellen waarom ik tot dit besluit ben gekomen. Op 24 maart 2023 kwam ik samen met mijn vrouw naar de vestiging Winschoten van Beter Horen. Ik moet u zeggen dat u bij ons een zeer prettige en welcome indruk maakte. Ik vertelde u dat ik totaal geen ervaring had met gehoorapparaten en ik door een telefoongesprek er achter was gekomen dat ik weinig hoorde met het linker oor Op voornoemde dag nam u mij een gehoortest af en kwam u al direct met 2 offertes, t.w. : 1. De Amplifon ampli-energy R3 (GN Resound) totaal € 940,08 2. De Amplifon ampli-energy R5 (Phonak Paradise) totaal € 5.107,35 Ik vertelde u dat wij eind april met onze caravan naar Zweden gingen. Dat was volgens u geen enkel probleem, één week met de R5 en één week met de R3. Dus resumeerde u, ik kon nog net voor onze vakantie de gekozen gehoorset in mijn bezit hebben Twee weken later had u de Amplifon ampli-energy R5 in de kleur zilver in huis, er waren volgens uw zeggen maar 2 kleuren beschikbaar en had u voor mij de zilveren gekozen, de lader was er alleen in wit. Daarna installeerde u de Amplifon-App op mijn mobile telefoon. Nog even oefenen met het inzetten van de gehoorapparaten in beide oren en klaar was Kees. Met het thuis oefenen met de Amplifon-App had ik op een gegeven moment alleen het linker gehoorapparaat in en drukte ik mijn rechter oor dicht. Tot mijn verbazing bleek dat ik zelfs op stand 10 van de Amplifon-App weinig verstond van wat er zich op dat moment op de TV afspeelde. Nadat ik u daar over informeerde was het volgens u de instelling van de Amplifon-App. Ik was zeker niet tevreden met dat antwoord en wilde ook niet wachten tot die vrijdag, immers was de proef voor mij beeindigd. Ik heb toen een mailtje gestuurd naar een andere audicien met als bijlage de toon-en spraakaudiogram van het ziekenhuis. Ik kreeg van deze audicien als antwoord dat er wat discrepancies in het toon-en spraakaudiogram zaten. Hij vond het spraakverstaan aan de linkerkant niet passen bij het toonaudiogram. Ik wilde met zekerheid weten waar de R5 met welk type Phonak Paradise overeenkomt, omdat erbij de Paradise vele types voorkomen. Inmiddels ben ik daar met zekerheid achter. Behalve de zeer hoge prijs van de R5 bij Beter Horen, bleek de bijbehorende lader in “kleur” bij de concurent maar € 150,00 te kosten i.p.v. de € 349,00 in uw offerte. Ook de Phonak TV-versterker die u meetelde in de offerte met een bedrag van € 209,95, wordt gewoon vergoed door de verzekering, ongeacht of ik in het goedkope of dure segment koop. Toen ik vertelde dat ik bij mijn huidige audicien de gehoorapparaten ieder één week mocht uitproberen, werd er aan de andere kant van de lijn hard gelachen en kreeg ik te horen dat hun bedrijf een gehoorapparaat minimaal twee maanden op proef meegaven en dat ik ook begeleid werd in alle functies die dit gecompliceerde gehoorapparaat met zich meebrengt en ook nog nadat ik het apparaat bij hen had gekocht, op de zaak of via de Phonak-App. Ook had deze audicien nooit nog voor onze vakantie de verkoop doorgezet, maar gewoon de tijd genomen na onze vakantie. U bent volgens uw zeggen nog in opleiding, het lijkt mij voor u een goede ervaring hoe het niet moet en u voor uw clienten meer tijd en uitleg dient te nemen om zulke missers te voorkomen. De prijs gaat u niet over, maar ik kan u verzekeren dat er een gigantisch verschil zit met andere collega's. Ik begrijp nu waarom Beter Horen al zijn gehoorapparaten verkoopt onder de naam Amplifon, op die manier is het voor de doorsnee burger moeilijk te vergelijken en achterhalen met andere audiciens. Ik wens u succes met uw loopbaan bij Beter Horen.

R

R. van Mil

12-09-2023

1

hoorapparaat

Tijdens de eerste afspraak is er een goede hoortest afgenomen en er is naar mijn hoorwens gevraagd. Daaruit kwam volgens de verkoper in Veghel een hoortoestel dat niet binnen de vergoeding van de ziektenkostenverzekering viel. Nadat hij uitgelegd had waarom, is er een offerte opgemaakt en daaruit bleek dat het mij 4000euro zou kosten. Ik gaf aan dat dat wel erg veel geld was, dat ik ze wel erg duur vond. Maar volgens de verkoper moest ik ze echt uitproberen en hij zou ze bestellen. Hij had verder geen tijd meer want hij moest door naar de volgende klant. Toen de hoortoestellen binnen waren zijn we terug gekomen. Hij heeft de hoortoestellen afgesteld wat betreft geluid enz. Maar geen enkele uitleg over de plaatsing of andere functies van het toestel. Ik wist niet eens hoe je ze uit moest zetten. Ook toen aangegeven dat we ze erg duur vonden maar hij had geen tijd, moest naar de volgende klant. Na een week proberen komen mijn vrouw en ik terug en geven aan dat we deze toestellen niet kunnen betalen en dat we andere toestellen, die wel (deels) vergoed worden willen proberen. Meneer voelde zich aangevallen: hij had toch een offerte opgemaakt en dan hadden we toen moeten zeggen dat we dat niet konden betalen. Waarop wij aangaven dat we toch gezegd hadden dat het erg duur was. Ja maar wij hadden de indruk gegeven dat we ze wel konden betalen. En dan moesten we maar terug naar de hoorwensen: wat wil je schrappen? Mensen in een groep kunnen verstaan of je vrouw in de auto? Dit alles achteroverleunend, verontwaardigd met de armen over elkaar. De verkoper voelde zich duidelijk aangevallen, ook toen wij zeiden dat we geen uitleg hadden gehad. Hij was teleurgesteld! Dat is wat hij letterlijk zei. Nou wij ook. We voelden ons niet gehoord en kregen het idee dat hij alleen daar zat voor de hoogste winst. Hij kon duidelijk niet omgaan met een kritische feedback op zijn verkooptechniek. Jammer, de vorige eigenaar/verkoper was wel klantvriendelijk. We zijn boos weggelopen. Dit is niet je klant serieus nemen en samen werken aan een goede klantrelatie.

V

van Zoggel

30-08-2023

0

B

Burggraaf

17-08-2023

0

App

Het gebruik staat of valt met de app deze valt regelmatig uit heel vervelend ook in de winkel geeft men dat toe doe er eens iets aan

C

Chris

08-08-2023

0

Hoorapparaat

Mijn naam , John Rosenboom, ik ben al heel lang klant bij beter horen. De laatste 5 jaar alleen maar stres,moet nog 1 jaar volhouden dan ben ik van beter horen af.afgelopen week gaat weer voor de zoveelste keer het hoorapparaat stuk. Probeer telefonisch contact te krijgen met beter horen Roermond krijg de voicmail aan de lijn krijg een telefoon nummer en dat was het .28 jullie kijk op de website voor een afspraak de eerste beste dag is 16 augustus. Dat is dus een halve maand moet stoppen met leven dat is toch niet normaal. Ik was voorheen klant beter horen in Heerlen, daar heb ik gebeld krijg meteen een medewerker aan de lijn vertel wat er is .kon meteen naar Heerlen daar werd ik geholpen.vreemd in Roermond kan het niet en Heerlen wel .Ik denk dat het aan het personeel is van Roermond. Mijn hoorapparaat werd in Heerlen gemaakt duurde 10 minuten. Beter Horen moet eens goed gaan controleren hoe het beleid is Roermond want daar klopt dus duidelijk wat niet.verkeerd beleid. Mensen denk goed na voor dat u naar Beter Horen ga in Roermond. Ik ga de volgende hoorapparaten niet meer halen bij Beter Horen.

J

John

30-07-2023

0

Waar is mijn hoortoestel na reparatie?

In oktober 2020 twee hoortoestellen gekocht in Oss. Eén al binnen een jaar kapot. Opgestuurd voor reparatie want een nieuwe krijg je bij Beter Horen niet. Ruim 4 weken moeten wachten. Service is slecht. Diverse malen gevraagd wanneer er gecontroleerd wordt of alles nog naar behoren werkt. Dat wordt uitgebreid in de TV spotjes gemeld. Vergeet het maar, nooit voor controle kunnen komen. Wel toegezegd dat er "biinenkort" een afspraak wordt gemaakt. Telefonisch contact is bijna onmogelijk. je wordt altijd doorgeschakeld naar een centraal nummer waar nooit iemand iets weet. Ze kunnen je alleen maar vertellen dat het druk is. Wat een verrassing!!! Fiets regelmatig naar het filiaal als er weer problemen zijn. Zo ook weer in mei 2023. Apparaat bleek weer defect en wordt weer opgestuurd. Reparatie zou 2 weken duren. Kreeg gelijk de mededeling dat het filiaal in Oss gesloten zou worden op 19 juni 2023. Het hoortoestel zou vóór de sluiting terugzijn. Niet dus! Contact krijgen was natuurlijk weer erg moeilijk. Als je het centrale nummer kreeg leek het of de medewerkster net wakker werd. Ze wist natuurlijk niets van een reparatie. Nu is het filiaal gesloten en ik heb mijn hoortoestel niet terug. Weet nu niet waar het is en moet maar afwachten of ik bericht krijg of ik het ergens ver weg op kan halen. Moet hier in ieder geval ver voor reizen. Overweeg nu elders hoortoestellen te laten aanmeten en mijn verlies voor lief te nemen. Moet nog ruim 2 jaar wachten tot ik de vergoeding van de zorgverzekering kan krijgen. Wat een slecht bedrijf. Heb medelijden met de medewerkers. Die kunnen er niets aan doen. Het is slecht beleid vandaar dat er al diverse filialen gesloten zijn.. Wacht nu af of ik ooit nog iets van Beter Horen verneem. Overweeg juridische stappen want dit is diefstal en wanbeleid waar ik de dupe van ben geworden. Als ik al iets zou horen moet ik kosten maken om het toestel op te halen. Heel veel spijt van de keuze die ik destijds heb gemaakt naar aanleiding van de mooie spotjes op TV. Beloftes worden niet waargemaakt. Advies ga hier niet naartoe als je gehoorproblemen hebt.

J

Jan

17-06-2023

0

Service na aankoop

Vorig jaar dure gehoorapparaten gekocht. Ik zou na 3 maanden evaluatie gesprek hebben. Niets gehoord. Nu zelf maar afspraak gemaakt telefonisch en wensen geuit. (Ik ben musicus dus gehoor extra belangrijk. Bij beter horen word ik aan de balie nadat ze de apparaten hebben schoongemaakt weer weggestuurd. Voor speciale wensen moest ik maar een afspraak maken. Druk druk druk. Wat een slechte service

P

Peter van Embden

31-05-2023

0

ik voel mij afgescheept.

Ik ben zeer teleurgesteld in onderstaande reactie van Beter Horen. Mijn rechter hoorapparaat is sinds vrijdag kapot. Op maandag eerst mijn oren laten uitspuiten. Er kwam wel vuil uit maar dat bleek toch niet de oorzaak van het rechts niets meer horen. Dus direct naar beter horen (Zutphen) gegaan. HUN REACTIE: "Wij hebben geen tijd. Schrijf alles maar op dit briefje. Wij nemen wel contact op" Ik voel mij ronduit afgescheept. Ik wacht nu de nadere afhandeling af om te bezien of ik deze review eventueel nog wil updaten. Wellicht dat een tekort aan medewerkers tot een te hoge werkdruk leidt, maar dat reken ik dan wel de organisatie aan.

J

J J Haasdijk

22-05-2023

1

2 hoortoestellen, vervolg

Gisteren heb ik een review geschreven over een medewerkster van Beter Horen Terneuzen. Ik ben toe zeer onbeschoft behandeld. En als ik niet afhankelijk zou zijn van deze zaak, mijn hoortoestellen zijn 1 jaar oud, zou ik hier nooit meer naartoe zijn gegaan. Vandaag terug gegaan naar de winkel in de hoop dat die verkoopster er niet zou zijn. Ik had geluk. De verkoper die mijn hoortoestellen heeft aangemeten en die mijn controles doet was aanwezig. Hij checkte mijn hoortoestel. Het was gelukkig niet kapot. Hij vertelde dat hij een slangetje vervangen had. En ik kon weer horen. Het is met geen pen te beschrijven hoe opgelucht en dankbaar ik ben nu. Ik had over mijn ervaring gisteren een negatieve review geplaatst. De eerlijkheid gebiedt dat ik ook een review plaats nu ik wel heel correct en vriendelijk ben geholpen.

B

Beatrix de Jong-Ollebek

18-04-2023

0

Twee hoortoestellen

Sedert een paar dagen hoor ik bijna niets meer met mijn linkeroor. Ik draag 2 hoortoestellen. Ik wilde een afspraak maken maar dat kon pas over een paar dagen. Ik voel angst omdat ik niet weet of mijn hoortoestel het niet doet of dat mijn gehoor slechter is geworden. Ik heb eerder zoiets meegemaakt. Een paar jaar geleden ben ik plotsdoof geworden namelijk aan mijn andere oor. Nu liep ik de winkel binnen met devrasg of even gecheckt kon worden of mijn hoortoestel kapot is. De medewerkster die naar de balie komt viel me halverwege mijn vraag in de rede. Afgemeten zegt ze dat ze het druk heeft en dat ik een afspraak moet maken on line. Ze is bezig met iemand en ik zou het ook niet leuk vinden als ik die mevrouw was. Ik geef aan dat ik wacht totdat ze met die mevrouw klaar is. Nog voor ik uitgesproken ben bijt ze me toe: NEE, AFSPRAAK MAKEN. Ik ben de winkel uitgelopen. Ik ben altijd geholpen door alleraardigste medewerkers, maar door haar wil ik nooit meer geholpen worden. Dit betreft Beter Horen Terneuzen

B

Beatrix de jong

17-04-2023

0

Hoortoestel

Afspraak maken voor defect toestel .Moet je weken wachten. Kunt wel naar inloop spreekuur komen. Zit je meer als uur te wachten Kreeg een vervangend toestel mee. Was helemaal niet afgestrld op mijn . Kom ik er naar 3 jaar achter dat dit toestel harder en zachtet kan. Zeer slechte uitleg bij hulpmiddelen. Zitten je gewoon buiten te kijken. Nooit meer Beter Horen

F

F.Wildhagen

13-12-2022

0

gehoorapparaat

Ik lees diverse negatieve reviews. Ik denk mede omdat men nu eenmaal sneller in de pen kruipt bij klachten dan bij positieve ervaringen. Laat ik wat positiefs melden: Mijn linker gehoortoestel viel na 4,5 jaar dienst gedaan te hebben plots uit. Niet meer aan de gang te krijgen. Vlak voor een lange vakantie. Beter Horen Heerlen verzorgde direct een vervangend toestel welke ik weer zou omruilen na de vakantie. Later gebeld om te ruilen. Toestel werkt nog naar wens? Dan kunt u deze behouden. Kijk: niet moeilijk doen en vooruit kijken want over een half jaar kan ik -vergoed door de verzekering- weer een nieuwe set kopen. En die koop ik weer bij Beter Horen!

D

Don Esteban

14-11-2022

0

Gehoorapparaat

Beter Horen heeft m'n oma van 99 jaar 2x haar eigen bijdrage laten betalen... Dit is begin Augustus gebeurd... Denk maar niet dat het geregeld wordt dat het teruggestort wordt... Filiaal dicht... Heb gemaild, gebeld, Infomedics die volgens hen de financiële afhandeling doet ( maar zij is daar helemaal niet bekend...???)... Ben naar ander filiaal geweest... Maar helaas.. Tot 2.toe is de manager niet aanwezig..." maar laat uw telefoonnummer achter... Dan wordt u teruggebeld..." Geen enkele afspraak komen ze na!!! Ben echt heel kwaad!! Volgende week ga ik er weer heen... En ik blijf zitten totdat het geld teruggestort is!!!

L

Luijken

28-10-2022

0

Hoortoestel

Na vele keren van afspraken die niet werden nagekomen afgelopen week een afspraak gehad waarbijwe weer mede door het vertrouwen die we hadden door de behandeling van het personeel werden we verrast door het super snelle leveringsplan zodat de nieuwe toestellen en de serviceafronding ervan in 4 weken afgerond zouden zijn. Komende maandag zou de levering al zijn, en,,,helaas hoor,,,,net voor de zaak het weekend sluit,,,,levering wordt 2 weken uitgesteld,,gek he ach we zijn het gewend het hoort bij beter horen dat is ons wel duidelijk. Ik hou u met revieuws op de hoogte van het verloop.

W

Warris

21-10-2022

0

Gehoorbeschermers

Kortom: Beter Horen Leiden - waar niet naartoe! 2 jaar geleden heb ik bij Beter Horen Alkmaar gehoorbeschermers besteld en was erg tevreden ermee. Ik ben verhuisd naar Leiden en heb bij Beter Horen Leiden 2 nieuwe sets van gehoorbeschermers voor mijn werk besteld. Wat een slecht idee! Slechte service vanaf het begin: afspraak door Beter Horen afgezegd, daarna nieuwe afspraak gemaakt. Neetjes op tijd langs gekomen, de tijd op mijn bevestingsmail klopte niet met de tijd in de agenda van Beter Horen Leiden. Uitendelijk afdruken gemaakt. "Als ze klaar zijn, bellen we je, het duurt ongeveer 2 weken." 1 set bij die afspraak gelijk betaald en geen factuur ontvangen. "De factuur mag bij de levering!" Hoe kan dat? De factuur moet bij het afrekenen! Na 1 maand nog niets gehoord, Beter Horen gebeld... "ze zijn nog niet klaar, bla bla. Oke maar dan heb ik mijn factuur nodig, Oke ik ga je de factuur per mail doorsturen. Niets ontvangen! Email naar Beter Horen... geen reactie! Eindelijk gebeld door Beter Horen Leiden om de sets te leveren. Gehoorbeschermers niet zo als in Alkmaar, zonder koord maar duurder. Beschermen ook niet tegen lawaai zo als de set van Alkmaar en kosten meer 50 euro! De 2e set betaald. "En de facturen?" " oh wil je de facturen? Ik ga ze uitprinten" Ik vraag me af: is het niet verplicht om de factuur bij het afrekenen te geven?

A

Ana

17-09-2022

0

Amplifon -energy

Ik heb een probleem met het opladen van mijn hoorapparaten. Ik moet ruim 2 weken wachten voordat ik een afspraak heb. Een paar dagen wachten is geen probleem, echter ruim 2 weken vind ik een absoluut slechte service. Nieuwe klanten geef ik een negatief advies om klant te worden bij beter horen. Zoek een bedrijf waar de service goed is.

A

Anneke Wouters

11-08-2022

0

Een hoorapparaat

In november 2021 voor mijn moeder aan huis een nieuwe hoorapparaat aangevraagd, het zou in dec geleverd worden. Dat werd later om dat de afdrukken zoek waren geraakt, in Jan 2022 werd het keurig geleverd. Er zo ook een vervolg afspraak gemaakt worden om hetgeen nog eens goed in te regelen. Maar daar ging het mis, de desbetreffende persoon kwam niet opdagen. Vervolgens gepoogd om een nieuwe afspraak te maken maar ik werd telkens niet terug gebeld. Nu is het ruim een half jaar later en het probleem is nog steeds niet opgelost.

M

Mark Adriaans

11-07-2022

0

Hoorapparaat

Slechte service. Na koop toestel geeft men geen enkele service. Bij de concurrent toestel laten bijstellen

J

Jan j

27-06-2022

0

Amplifon

Sinds december 2021 heb ik hoortoestel Amplifone. De App zit constant vast. Elke keer moet ik terug gaan naar de winkel om het weer aan praat te krijgen. Het is frustrerend, bijna om de week moet ik zonder het geluid van de televisie meedoen. In de winkel de dames weten niet who het moet en de meneer heeft geen tijd. Niet blij mee.

Z

Zariri

16-05-2022

0

gehoorapparaat

geen klachten over het gehoorapparaat, gekocht in vestiging Hengelo, maar wel over de service. Heel erg slecht. Vaak afspraken afgezegd door Beter Horen ivm ziekte. Dat kan een keer gebeuren, maar de winkel is ook heel vaak dicht ondanks dat ik goed op de openingstijden let. Vorige week zaak dicht,kenbaar gemaakt door briefje aan de deur. Vandaag ook weer een dichte deur. Heel heel erg slecht! Spijt dat ik met beter horen in zee ben gegaan mbt aanschaf gehoorapparaat.

W

willem pot

09-05-2022

0