Zeer slechte service en draaien alles om, zodat het aan u ligt en niet aan hun.
Service tot aan de deur aan toe, heb je een klacht? Hun motto, zoek het uit, niet hun probleem
Heb daar een loeidure topper gekocht en na 1 week lag ik in een kuil. Contact opgenomen, service monteur geweest en kreeg het advies, moest maar een nieuwe boxspring kopen, want die van mij was versleten? Een boxspring van 2 jaar oud, nou leek mij sterk. Maar goed, toch voor de zekerheid maar nieuwe goede pocket matrassen gekocht en het probleem was niet opgelost. Lig nog steeds in een kuil en heb elke ochtend rug en heupklachten en last van de nek omdat ik in een kuil lig. Het hangmat effect, had beter een hangmat van de xenos kunnen kopen, hetzelfde beroerde slapen. Weer contact opgenomen, word gebeld en natuurlijk ligt het aan mij, ik heb spijt van mijn aankoop en de hele bla bla erom heen. Uitleggen lukt niet, mevrouw is doof voor klachten. Het enige wat ik hoor, u verwacht toch niet dat wij iets terug nemen, nee natuurlijk niet. Ik kan haar niet aan het verstand brengen dat deze topper niet geschikt is voor rug klachten omdat deze geen drukpunten heeft, zoals een latex topper. Ik hoef namelijk geen topper waar je met alleen je achterste in wegzakt en nee ik ben niet te zwaar, weeg 65 kilo, dus daar ligt het niet aan. Leuk dat ik het geld heb weggesmeten, oplossing komt er niet. Ik koop hier nooit weer iets en niks geen retteketet naar beter bed, maar zo ver mogelijk weg van beter bed. Oh en hun advies bij een klacht, bij nieuwe matrassen moet er eerst een expert langskomen om te oordelen!! Ja lekker er omheen draaien en het probleem steeds vermijden, want toen ik de expert vroeg, gaat u er maar eens opliggen, kunt u het voelen, wilde meneer niet. Kan nog wel meer schrijven, maar eindig dit verhaal.
Eerlijk is eerlijk, na, via internet, klachten te hebben ingediend en review te hebben geplaatst, werd er door Beterbed op een positievere wijze gereageerd. Ik mocht de dekbedden retour/ruilen bij een filiaal. Heel goed, jammer dat dit niet direct kon, maar ja....het is opgelost.