NederlandReview

    Ervaringen Beter Bed

    Retteketet naar Beter Bed! Mede door die toch wat irritante slogan is Beter Bed uitgegroeid tot één van de bekendste namen in de beddenindustrie. Het kopen van een bed is niet alleen een grote financiële uitgave, maar ook een onderneming die je niet te vaak wilt doen; een bed gaat toch zeker meerdere jaren mee. Daarom is het belangrijk om te weten waar je je bed, matras of ander bed-gerelateerd product koopt. Heeft Beter Bed scherpe aanbiedingen, veel keuze, goede kwaliteit? En hoe is de service: word je goed geholpen bij de keuze van een nieuw bed? Lees hier de ervaringen van klanten van Beter Bed en laat ook zelf een reactie achter om anderen te informeren!

    Over Beter Bed

    Beter Bed is in 1981 begonnen met het verkopen van bedden, in 1996 ging het bedrijf naar de beurs. Inmiddels is het bedrijf in verschillende landen actief, onder verschillende namen. Zo heet het in België, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland Matrassen/ Matratzen Concord, kun je in Polen terecht bij Concord Polska en luisteren ze in Spanje naar de naam El Gigante del Colchón. Ook Beddenreus en Slaapgenoten maken onderdeel uit van het concern. Beter Bed noemt zich de grootste inkoper in de beddenwereld en kan dan ook bogen op een groot assortiment.

    Waarom zou je kopen bij Beter Bed? Martine, de verkoopadviseur legt het zelf uit in dit filmpje!

    Diensten van Beter Bed

    Ben je op zoek naar een boxspring, inclusief gestoffeerd matras, kies je liever voor een koudschuimmatras, zoek je een volledig ledikant met matras en bedbodem, kan je niet zonder een pocketveermatras, wil je een speciaal soort bedbodem of zoek je een topmatras voor je twijfelaar? Op de website van Beter Bed vind je uitgebreide collecties en uitleg over de verschillende keuzemogelijkheden. Ook voor kinder- of tienerkamers kun je hier volledige beddensets samenstellen. Een kussencollectie en een overzicht van verschillende dekbedden is ook online te vinden, evenals een module om te weten te komen welk soort kussen het meest voor jou geschikt is. Er zijn meer manieren om advies in te winnen op de website, zo kun je er terecht met vragen over rugklachten en welk bed het beste bij bepaalde klachten past. Maar het blijft niet bij beddengoed alleen; ook kasten en bijmeubelen zoals commodes, nachtkastjes en hockers zijn op Beterbed.nl te vinden. Ben je vooral uit op een aanbieding, dan is er ook een outlet.

    Klachten over Beter Bed

    De klantenservice is doordeweeks bereikbaar van 8.30 tot 17.00, daarnaast kun je met klachten en vragen natuurlijk terecht in één van de vele vestigingen van het bedrijf, onder andere te vinden op tal van woonboulevards en wooncentra.

    Hoe slaap jij op jouw bed van Beter Bed? Heb je jouw slaapkamer volledig ingericht met de meubels en het beddengoed van Beter Bed, heb je alleen een matras gekocht of zoek je weleens praktische informatie op bij de adviseurs van Beter Bed? Laat hier je mening achter!

    Meningen van Nederlanders die een ervaring hebben gehad met Beter Bed. Lekkere matrassen? Goedkope outlet? Lees het hier bij NederlandReview!

    Beter Bed
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (64)

    4,4
    27% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    5,2
    Service
    rating
    3,6
    Prijs
    rating
    4,6
    Leveren
    rating
    4,2

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Een bed

    Een paar maanden geleden een bed gekocht in Beter Bed Zuidoost, uitstekend geholpen. Op dat moment was ik 7 maanden zwanger. Twee weken later door het bed gezakt, terwijl het bed door hun was gemonteerd. Monteur vermeldde dat het bed inderdaad niet goed genoeg in elkaar was gezet. Paar weken later toch weer door het bed gezakt, tweede keer al. Mijn man en ik vonden het al gek dat hij niet er doorheen zakte en ik wel met mijn 60 kilo. Wij hebben toen BeterBed gebeld dat we het bed niet meer vertrouwen en een nieuw bed willen. Vlak erna zijn we er helaas achter gekomen dat ons dochtertje was overleden, met 35 weken. Toen hebben we weer gebeld, om de voorheen gemaakte afspraak te cancelen om die reden, en er werd heel respectloos met ons en de situatie omgegaan. Mijn man en ik slapen nu al weken op een opblaasbed en BeterBed weigert ons een nieuw bed te geven omdat het buiten budget valt. Afschuwelijk.

    Door: Ela 04-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    Kast

    Wij hebben kast op 8 september bestelt. Zij hebben gezegd dat zij de kast op 3 oktober gaan bezorgen. Helaas, zij kwamen met een halve kast op 11 oktober en andere onderdelen komen in januari:( Een vriendin van mij had hefzelfde problem met vetraging van bed.

    Door: KA Mecik 19-11-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    5,5
    rating

    2x M-line matrassen vervangen

    Onze M-Line matrassen waren halverwege de garantietermijn allebei van binnen gescheurd en veroorzaakten enorme rug- en nekklachten. Deze zouden vervangen worden door nieuwe, tegen enige bijbetaling. Na meer dan 2 maanden wachten zonder enige informatie kregen we eindelijk bericht dat de matrassen geleverd zouden worden op een maandag tussen half 8 en half 12. Om 11 uur die dag worden we gebeld dat ze toch maar niet langs komen omdat er maar 1 matras zou zijn. Na aandringen om dat ene matras toch te leveren komen ze met de smoes dat de andere toch ook niet in de vrachtwagen zit. Daar heb ik dan vrij voor genomen en zit ik dan de hele ochtend voor te wachten. Nieuwe levering zou 2 weken later zijn, tussen half 2 en half 5. Ik zit vanaf 13u klaar, weer vrij moeten nemen, krijgen we even later bericht dat de chauffeur al langs is geweest en er niemand was. Klantenservice weigert iets te doen, verhaal van chauffeur klopt van geen kant, nooit een bus gezien en nooit aangebeld.

    Kortom waardeloze service, leugenachtig personeel en totaal geen klantgerichtheid. Beoordeling: geen sterren

    Advies: nooit iets bestellen bij Beter Bed, is een echte nachtmerrie!

    Door: Kristiaan 11-11-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Pocket gel gold deluxe II

    Levering prima. Winkel ook prima geholpen .
    Matras vrijdag gearriveerd en ruikt enorm chemisch.
    Ik durf er niet op te slapen. Tijk eraf geritst en daar zit een keurmerk in en ruikt niet.
    Matras zelf ruikt dus heel erg chemisch. Ik maak mij zorgen na het lezen over allerlei artikelen gas zeecontaners tegen ongedierte matrassen azie. e.d.
    De overheid die slaapt etc terwijl de consument ziek wordt. Ik weet niet waar het matras vandaan komt is ook niet te achterhalen
    De vraag is: kan ik op mijn matras slapen zonder ziek te worden beter bed?

    Groet

    Door: Casper de Heer 27-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6,5
    rating

    Matras order nummer 11640622

    Wat een oplichters! We hadden een verkeerde maat matras besteld (onze fout). Toen we wilden omruilen werden er 350 Euro omruilkosten gevraagd omdat we deze in een "fysieke" winkel van hun hadden gekocht. Was het online besteld, dan was het gratis geweest. Dus doordat wij een "fysieke" winkel na advies wilden belonen, krijgen we nu het mes van Beter Bed in de rug. Voortaan alleen nog maar online en nooit meer Beter Bed!!

    Door: Kusmic 24-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    5
    rating

    Bed 2x80

    Ik geef géén beoordeling op een Engelse site.
    Ik woon in Nederland en Beter Bed staat in Nederland zo nu in het Nederlands

    Door: Ron Wijdeveld 22-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    6,5
    rating

    Emma Matras

    Koop geen Emma matras bij Beter Bed!

    Ze zeggen dat die wordt thuisbezorgt en je een sms krijgt wanneer die wordt bezorgt maar dat blijkt niet zo te zijn. Je krijgt niks te weten. Vervolgens moet je het matras binnen 3 dagen ophalen bij een ophaalpunt. Hiermee schenden ze hun eigen voorwaarden. Ze willen voor deze slechte service ook geen compensatie bieden. Beter Bed echt heel slecht dit, ik ga nooit meer iets bij jullie kopen. Schandalig.

    Door: jonathan 17-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Bed

    Wij hebben afgelopen juli bij Beter Bed een bed besteld. De gehele bestelling heeft een uiterst negatieve ervaring opgeleverd wat voor mij aanleiding is om deze review te schrijven en ik iedereen zou aanraden een betrouwbaarder alternatief te zoeken. In eerste instantie is er een foutief bed geleverd en bij de 2e herstel levering hebben we het sterke vermoeden dat we thuis zijn bestolen door het Beter Bed personeel. Het hele verhaal staat hieronder.

    Het bed werd afgeleverd en geïnstalleerd door medewerkers van Beter Bed. Bij aflevering bleek echter de hoogte van de poten verkeerd te zijn doorgegeven. Hierdoor stond het bed 15cm te hoog. Dit was niet zoals afgesproken, en na contact met Beter Bed werd afgesproken dat twee werknemers de poten thuis kwamen vervangen door een kortere variant tegen een bijbetaling van €35. Dit leek een goede oplossing alleen kwamen we hier van een koude kermis thuis.

    Op de dag van de reparatie waren mijn ouders aan het werk en deed ik (hun zoon) de deur open. ‘s Ochtends 9 uur kwamen de Beter Bed medewerkers met twee man sterk om de poten te vervangen. Het waren 2 jonge gasten die enigszins gehaast overkwamen en onder andere een kop koffie afsloegen. Het bed stond uiteraard in de slaapkamer en ik heb ze hier te goede trouw alleen hun werk laten doen. Na tien minuten waren ze klaar met de klus en vertrokken nadat de rekening betaald was.

    De volgende ochtend bleek er echter een duur sieraad te zijn verdwenen. Dit lag op een tafel met andere spullen in de slaapkamer en deze zijn we in onze naïviteit vergeten van te voren weg te halen. We zijn er heel zeker van dat deze dan ook is meegenomen door de Beter Bed werknemers. Ze hadden immers tien minuten rustig de tijd en op de plaats van het sieraad lagen de “oude” poten van het bed.

    Uiteraard hebben we direct melding gemaakt bij Beter Bed en ook aangifte gedaan van vermoeden van diefstal bij de politie. Beter Bed is echter verre van behulpzaam en heeft tot op heden geen moment serieus actie ondernomen om dit te onderzoeken. Ook wilde zij de namen van de medewerkers niet geven voor de aangifte. We hebben er weinig vertrouwen in dat er van de zijde van Beter Bed nog iets gebeurd dus dan rest ons deze review om andere te waarschuwen. Ga naar de concurrent en als je hier dan toch besteld laat dan niet werknemers zonder toezicht in je huis werken.

    Door: Paul 12-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5
    rating

    Zo waardeloos

    Bed gekocht. Bedbodem zakt ineen, d.w.z. de lattenbodem is niet stevig genoeg , dit op dag 1.
    Ik zet het inelkaar en vergeet te bellen maar twee weken later, gebeurt het weer. Ik bel.
    Klantenservice medewerker 1 : Belooft monteur of als dat niet goed genoeg is retour, 100% geld terug.
    Klantenservice medewerker 2 : 'U krijgt uw geld niet terug als u er al 3 weken op geslapen hebt.' Afspraak monteur? 2 weken wachten. Tuurlijk Beter Bed. Ik laat mijn kind wel 2 weken op de grond slapen.
    Afspraak inplannen? Vergeet het maar:
    Ik krijg een afspraak tussen 7.30 en 10.30 , dit valt in de mail na twee weken wachten.
    Heel handig met schoolgaande kinderen en een een oudergezin.
    Nu moet ik dus de afspraak verzetten. Betekent dat weer 2 weken wachten?
    Je mag ook geen review plaatsen op Beter Bed. Dat bepaalt hun computerprogramma. Ik koop hier nooit meer.

    Door: Rosa 08-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5
    rating

    lattenbodems

    Wat een enorm slecht bedrijf! In een fysieke winkel voor 200 euro lattenbodems gekocht die niet bleken te voldoen. Mochten (binnen 4 dagen) niet (ongebruikt, ongeopend!) worden geretourneerd. 'Zet ze maar op marktplaats, dan krijg je er nog wat geld voor'. Ook de klantenservice antwoordt met 'kun je niet retourneren'. Het voelt als oplichting. Oudere mensen kunnen hier de dupe van worden, pas op!

    Door: Arwen 04-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Bed met alles er op en aan niet dus

    Echt zeer waardeloos koop je een bed met alles er op en er aan geef je aan zit alles er bij ja alles zit er bij bij levering zit er iets niet bij en word gezecht ja dat hebt u niet besteld en de nacht kastjes kosten 360 euro en dat moet u nog maar even betalen en bel je er heen ja niet ons probleem en drukken je gewoon weg klant netjes te woord staan is ook al erg moeilijk en dan ga je naar de winkel in Sneek en zecht die vrouw ja maar we hebben al korting gegeven en zij ik maar we hebben duidelijk gezecht bed lattenbodem matrassen nacht kastjes en lampjes zecht die man ja idd Maar u moet toch betalen anders krijgt u niks

    Door: Gerrit Harm 24-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    bed

    zeer slechte service van beterbed
    zeer slechte service van beterbed.
    7 jaar geleden daar een bed gekocht.
    nu hebben wij nieuwe pootjes nodig omdat de schuine pootjes die er onder zaten zijn doorgezakt. beterbed hier 5 keer over gebeld en zou steeds terug gebeld worden, dit is niet gebeurt. geen terug koppeling gehad. bed word niet meer verkocht dus die pootjes zijn niet leverbaar meer. nu was er een oplossing dat ik rechte pootjes zou krijgen en die zouden op maat gemaakt worden. super goede service zou je denken. nou na 5 belletjes verder over 3 maanden verspreid, kan dit dus achteraf niet wat de pootjes betreft. en nu moet ik het zelf maar uitzoeken. had ik dit eerder geweten dan had ik niet nog steeds gewacht en op een schuin bed gelegen. slechte service en slecht communicatie!!!!!

    Door: nanja 24-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5
    rating

    Geld kwijt, retourmatrassen zoekgeraakt bij BB

    In overleg met klantenservice matrassen op 24-5 teruggebracht naar BB Alkmaar. Nu na 4 maanden nog steeds mijn geld niet terug. Steeds toezeggingen en smoesjes van klantenservice. Mails niet beantwoord. Ik zou de matrassen verkocht hebben, eh o nee, ik had textielbonnen gekregen. ( echt geen idee) Nu blijk ik de matrassen niet teruggegeven te hebben.. Zou vanmorgen gebeld worden door Jessy. Valse hoop . GELD KWIJT. Wat een zwendelbedrijf.

    Door: Marius 23-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5
    rating

    Bedden

    Inmiddels 4 x een boxspring bij BB in Venray gekocht en ik herken niets van voorgaande verhalen. Alle keren prima geholpen. Service zoals afgesproken, vriendelijke monteurs die de spullen netjes ( ook op een lastig te bereiken studentenkamer) tot op de plaats brachten. Toen er later een probleempje met hoofdbord was keurig te woord gestaan door servicemedewerker en komen repareren volgens afspraak. Het enige minpuntje is dat bij een complete set boxspring-hoofdbord-pootjes ook een topper erbij hoorde. Deze topper is van een erbarmelijke kwaliteit, zeer dun waar geen hoeslaken omheen te doen is zonder dat het ergens dubbel gaat zitten en de hoeken omhoog of omlaag getrokken worden met als gevolg dat je daarna alsnog een andere topper erbij moet kopen. Verkoop er dan geen topper bij!!

    Door: Gertje M 01-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5
    rating

    Bed

    Pluspunten zijn er niet.
    Bed gekocht bij beterbed, levering goed gegaan. Vervolgens begon de topper te verzakken. Wat keurig werd opgelost door beterbed, vervolgens nog 2 keer vervangen. Toen ben ik overgestapt op een duurder matras omdat de toppers verschrikkelijk slecht van kwaliteit waren. Matras is ondertussen na 2 maanden ook weer gaan verzakken. Service monteur drukt aldoor wat op het bed en daarmee is de beoordeling volbracht. In mijn ogen totaal 0 kennis van het product. Beter bed wil ondertussen niet meer tot een oplossing komen. Conclusie goedkope troep gekocht voor veel geld.

    Door: Tom 18-08-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5
    rating

    Bed

    In navolging van het telefoongesprek tussen de Customer Service van Beter Bed en onze belangenbehartiger op dinsdag 6 augustus 2019 sturen wij onze klacht en eis, op uw verzoek, per mail.

    Na de levering en montage op 10 juli jl. van de goederen, die behoren tot ordernummer 11452216, hebben wij het volgende geconstateerd:
    1. Er is door toedoen van de monteur schade ontstaan aan onze vinyl vloer.
    2. De monteur heeft zijn schuld erkend.
    3. Als tegenprestatie heeft de monteur aangeboden om ons een tegoedbon van €100 uit te schrijven.
    4. Wij zijn hier niet mee akkoord gegaan.
    5. De monteur heeft daarom aangegeven dat wij een klacht moesten indienen bij de Customer Service van Beter Bed.
    6. De monteur gaf aan dat het dan wel zou worden opgelost, want 'ze' waren tegen dit soort zaken verzekerd.
    7. Wij zijn wel akkoord gegaan met de levering en de staat van de onderdelen (lees: producten) die benoemd staan op de afleveringbon.
    8. In verband met het eerder bij punt 5 benoemde feit zijn wij over gegaan tot betaling.
    9. Wij zijn niet akkoord gegaan met de gemaakte schade en de geboden oplossing.
    10. Wij hebben een klacht ingediend bij Beter Bed.
    11. Wij hebben te horen gekregen van de Customer Service dat de zaak gesloten was aangezien wij akoord waren met de ontvangst van een tegoedbon ter waarde van €100 voor de geleden schade.

    Stellige ontkenning
    Wij ontkennen stellig dat wij akkoord zijn gegaan met de ontvangst van een tegoedbon ter waarde van €100. Daarbij vermelden wij dat wij van de monteur een document hebben ontvangen waarop wij, de client, niet hebben getekend bij 'accoord client'. Dit document is echter wel in tweevoud door de monteur ondertekent inlclusief de vermelding van het leveren van een tegoedbon ter waarde van. €100.

    Verweer tegen aantijgingen
    Wij verweren ons tegen de aantijging die door uw Customer Service medewerker is gedaan dat 'de zaak gesloten is (letterlijk: 'Case closed) doordat wij de betaling bij levering hebben verricht. Daarvoor citeer ik uit jullie leveringsvoorwaarden:

    Het afhandelen van de factuur Na het bezorgen en eventueel monteren en plaatsen van de producten, loopt de bezorger de geleverde goederen met u na. Daarna vraagt de bezorger u de factuur te ondertekenen en het verschuldigde bedrag te betalen, zie ook ‘De betalingsvoorwaarden’.

    én

    Hebt u bij levering een gegronde klacht over een deel van uw bestelling, dan betaalt u de producten die zonder problemen zijn geleverd. U betaalt de producten waar u een gegronde klacht over hebt pas op het moment dat wij uw probleem hebben opgelost.

    Resumé: Wij hebben de producten, die zonder problemen zijn geleverd, betaald. Het probleem ligt echter niet bij de geleverde producten, maar bij de schade die door uw monteur aan de vloer in onze woning is veroorzaakt.

    Door: JP 15-08-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Bed t.w.v. ruim 2100 euro

    Beter bed???? BETER ERGENS ANDERS
    Bed geleverd ter waarde van ruim 2100EURO!!
    Er zit duidelijk kleurverschil in de stoffering van het bed.
    Omruilen is een optie geweest, ben zelf coulant geweest door te zeggen dat we het bed houden mits er een compensatie komt.
    De compensatie is geworden: 100 EURO tegoedbon, deze dient in 1 keer besteed te worden, is een jaar geldig en MOET besteed worden aan textiel...... BAGGER SERVICE!

    Door: Thieme van der Holt 19-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    7
    rating

    Matrassen

    Voor 22u besteld morgen in huis is misleidend want klopt helemaal niet (ook bevestigd door klantenservice).

    Beschadigde levering aangekomen bij PostNL die niet wilde uitleveren. Nu al 1 week in het ongewisse wat er gaat gebeuren.
    Klantservice is onbestaande en je wordt helemaal niet op de hoogte gehouden. Wachttijden +15 minuten bij telefoneren (meer dan 10 minuten '1 wachtende' voor mij). Geen aanrader.

    Door: Manu 19-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    Bed

    We were attended by two sales people. One was pleasant but the other, more senior salesman was very rude and made sexist/derogatory comments.

    Initially agreed to a budget and that the bed can be delivered within a month. In the end, the bed was over budget and could not be delivered on time. Finally the bed arrived, but the headboard was damaged. The men grumbled that it was because of the stairs!

    Terrible experience, false promises, rude salesmen.

    Door: Simon 15-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    2
    rating

    Luxe boxspring van €2500

    Slapelose nachten om aankoop bed...

    Bestellen ging met veel gedoe: compleet verkeerde product gekregen vergeleken met wat we in de winkel getest hadden.

    Levering: kapot product ontvangen die BeterBed weigerde terug te nemen. Gestoffeerd matras was beschadigd en leek zelfs gebruikt te zijn. Bovendien lag het matras compleet anders dan in de winkel getest te hebben. Bleek ook anders te wezen, wat enorm veel gedoe gaf om op te lossen. Bellen met klantenservice werkt niet. Ze laten je in de steek. Omruilgarantie of zelfs 30 dagen niet goed geld terug is totaal niet aan de orde.

    Klantenservice: hebben ze nooit van gehoord. Wees gewaarschuwd! Deze concern helpt klanten absoluut niet met hun problemen en denkt niet mee aan een mogelijke oplossing, waar de klant op wacht. Ze lachen je zelfs uit aan de telefoon en bij het filiaal kunnen ze niets beginnen door het hoofdconcern.

    Uiteindelijk heeft deze dure grap 400 euro extra gekost om alsnog een goed matras te krijgen, dat lijkt op wat we in de winkel getest te hebben. Het is alleen geen box spring meer zoals we het willen... We voelen ons bedrogen.

    Door: R. Balk 04-07-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    Schrijf zelf een review over Beter Bed

    Uw beoordeling