NederlandReview

    Ervaringen Beter Bed

    Retteketet naar Beter Bed! Mede door die toch wat irritante slogan is Beter Bed uitgegroeid tot één van de bekendste namen in de beddenindustrie. Het kopen van een bed is niet alleen een grote financiële uitgave, maar ook een onderneming die je niet te vaak wilt doen; een bed gaat toch zeker meerdere jaren mee. Daarom is het belangrijk om te weten waar je je bed, matras of ander bed-gerelateerd product koopt. Heeft Beter Bed scherpe aanbiedingen, veel keuze, goede kwaliteit? En hoe is de service: word je goed geholpen bij de keuze van een nieuw bed? Lees hier de ervaringen van klanten van Beter Bed en laat ook zelf een reactie achter om anderen te informeren!

    Over Beter Bed

    Beter Bed is in 1981 begonnen met het verkopen van bedden, in 1996 ging het bedrijf naar de beurs. Inmiddels is het bedrijf in verschillende landen actief, onder verschillende namen. Zo heet het in België, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland Matrassen/ Matratzen Concord, kun je in Polen terecht bij Concord Polska en luisteren ze in Spanje naar de naam El Gigante del Colchón. Ook Beddenreus en Slaapgenoten maken onderdeel uit van het concern. Beter Bed noemt zich de grootste inkoper in de beddenwereld en kan dan ook bogen op een groot assortiment.


    Waarom zou je kopen bij Beter Bed? Martine, de verkoopadviseur legt het zelf uit in dit filmpje!

    Diensten van Beter Bed

    Ben je op zoek naar een boxspring, inclusief gestoffeerd matras, kies je liever voor een koudschuimmatras, zoek je een volledig ledikant met matras en bedbodem, kan je niet zonder een pocketveermatras, wil je een speciaal soort bedbodem of zoek je een topmatras voor je twijfelaar? Op de website van Beter Bed vind je uitgebreide collecties en uitleg over de verschillende keuzemogelijkheden. Ook voor kinder- of tienerkamers kun je hier volledige beddensets samenstellen. Een kussencollectie en een overzicht van verschillende dekbedden is ook online te vinden, evenals een module om te weten te komen welk soort kussen het meest voor jou geschikt is. Er zijn meer manieren om advies in te winnen op de website, zo kun je er terecht met vragen over rugklachten en welk bed het beste bij bepaalde klachten past. Maar het blijft niet bij beddengoed alleen; ook kasten en bijmeubelen zoals commodes, nachtkastjes en hockers zijn op Beterbed.nl te vinden. Ben je vooral uit op een aanbieding, dan is er ook een outlet.

    Klachten over Beter Bed

    De klantenservice is doordeweeks bereikbaar van 8.30 tot 17.00, daarnaast kun je met klachten en vragen natuurlijk terecht in één van de vele vestigingen van het bedrijf, onder andere te vinden op tal van woonboulevards en wooncentra.

    Hoe slaap jij op jouw bed van Beter Bed? Heb je jouw slaapkamer volledig ingericht met de meubels en het beddengoed van Beter Bed, heb je alleen een matras gekocht of zoek je weleens praktische informatie op bij de adviseurs van Beter Bed? Laat hier je mening achter!

    Meningen van Nederlanders die een ervaring hebben gehad met Beter Bed. Lekkere matrassen? Goedkope outlet? Lees het hier bij NederlandReview!

    Beter Bed
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (136)

    3.8
    100% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    4.8
    Service
    rating
    3
    Prijs
    rating
    4.4
    Leveren
    rating
    3.6

    Schrijf nieuwe review

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Schrijf zelf een review over Beter Bed

    Uw beoordeling

    Beoordeling Gold Pocket de luxe Gel

    Sinds 3 maanden 2 van deze matrassen. In de winkel prima geholpen en dus 2 matrassen besteld. (Duurt overigens erg lang)
    Bij binnenkomst worden ze netjes uitgepakt en op het bed gelegd, afval wordt meegenomen.
    De ervaring na 3 maanden:
    Matrassen stinken enorm na binnenkomst. Duurt paar weken voordat deze lucht weg is. Sloeg mij zelfs op de ogen en kreeg er hoofdpijn van. Na ontvangst dus eigenlijk een paar weken laten luchten.
    Matrassen zitten heel ruim in hun tijk...slaapt er misschien niet minder om maar bijzonder is het wel.
    En dan het grootste probleem! Als je tegen elkaar aan ligt en dit is meestal zo in het midden van het bed dan vervormen de matrassen zo erg dat 1 van de twee tussen de matrassen komt te liggen! We hebben hier met de vorige matrassen nog nooit last van gehad! Matrassen lopen rond af aan de zijkanten...te rond naar mijn idee. Oplossing is een topdek...,maar dat kan toch niet de bedoeling zijn? Dus..kruip je vaak naar elkaar toe..dan zijn deze matrassen absoluut de verkeerde keus.
    Slaap je lekker op je eigen helft/matras...dan liggen ze verder prima.
    Alternatief is een upgrade...kost binnen 3 maanden 60,00 omruilkosten per matras en de meerkosten voor een ander matras. Dat budget moet je er maar net voor over hebben.

    Door: As09-07-2016
    Renate20-01-2017

    Hoi As, Was even benieuwd hoe je het probleem hebt opgelost met het van elkaar gaan van beide matrassen. Ervaar namelijk het zelfde en vindt het zwaar irritant.

    Erwin24-08-2017

    Sinds 4 weken twee van deze matrassen, maar herken me totaal niet in de boven omschreven recensie. Het matras stinkt niet, gapend gat is zwaar overdreven. De gellag die erin verwerkt zit heeft bijna de werking aks memoryfoam maar dan veel koeler. Ik ben erg tevreden. Groot voordeel vind ik de vier kanten draai mogelijkheid van dut matras

    grif14-11-2017

    ik heb precies dezelfde ervaring met de kuil tussen de matrassen, die is gigantisch. Had dit graag van tevoren geweten. Ben nu een 10 maanden verder en het is echt geen doen meer.

    JefferyOrele11-05-2018

    kamagra 100mg oral jelly usa kamagra 100mg oral jelly india kamagra oral jelly amazon kamagra 100 sildenafil citrate chewable tablets 100 mg

    Syb16-11-2018

    Was bij Beter Bed in Capelle, wat een onvriendelijk personeel. Ik werd niet eens begroet, de mevrouw bleef gewoon naar haar laptop staren, totaal ongeïnteresseerd. Er liep ook nog een man in de winkel niets te doen. Ik behoorde zeker niet tot de doelgroep. Hier kom ik dus nooit meer!!

    joanny24-02-2020

    Al 4x de datum van levering gewijzigd! op 20 april as. waarschijnlijk ??? 7 maanden later, de levering. Gelukkig was het bed er na 11 weken wel. Wat is er toch aan de hand?

    Mary aleman15-07-2020

    Ik ging op een dag een dag 13 ,04.2020 naar beter bed Mooie winkel En dacht hier wel 2 nieuwe matrassen te kopen De verkoper kwam direct naar mij toe met de vraag of hij kon helpen Dus helemaal goed Ik vertelde dat ik een pullman bed hadden en daar nieuwe matrassen op wilde En vertelde ook dat ik ernstige reumatische artrosé had en het heel belangrijk was dat ik een goed matras kocht Hij stelde mij ook vragen over gewicht van mij en mijn man En zelf of ik het warm in bed hadden dus tot zo ver oké Hij liep direct op bedden af 2 voor de prijs van een Platium2pvdeluxegel extra stevig en stevig In de zaak lagen ze goed, en als je alleen aow heb vond ik het een goede prijs Precies mijn vacantie geld de prijs van 1.051,00 koste het mij HIER KOMT HET IK KREEG DE MATRASSEN THUIS Ze lagen van geen kanten Veel te zacht Mijn pijnklachten waren erger dan ooit Na korte tijd al terug naar de winkel Nee werd er gezecht u moet eraan wennen ,ik weer weg Na 3 maanden voor de tijd om was om ze te ruilen Weer terug Ik kon omruilen voor andere die nog goedkoper waren Toen wij de omhruil bon onder ogen kregen viel ons op dat de Veel goedkoper matrassen even duur waren Wij hebben er nog eens over na gedacht De kwaliteit van de matrassen is zoooo slecht Dat ik van beterbed helemaal afziet En in godsnaam ons verlies maar nemen En toch weer voor pullman matrassen gaan Waardeloze kwaliteit zwetend gaan wij beiden de nacht Door Wij hebben al 3 maanden slecht geslapen op de bedden van slechter bed reteketet Mary aleman

    Ingrid02-01-2021

    Op 20 december 2020 een simpel kussen besteld. Zou op 24.12 binnenkomen. Ging niet door, werd 31 december, ging ook niet door, werd 2 januari '21, om 10.00 uur. Werd later 12.45 uur, kan. Maar ook dat ging niet door, vandaag melding van post.nl, bezorgtijd onbekend. Ondertussen al wel de factuur gekregen. Met een track en trace code, maar daar zie ik dat het pakket nog niet eens onderweg is ! Pppfff ik weet het niet meer, nu komt het waarschijnlijk volgende week, als ik niet thuis ben. Of helemáál niet meer. Ik geloof er niet meer in, terwijl ik toch heel graag het kussen had willen proberen ivm nekklachten door mijn huidige kussen.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    8
    rating

    Bedden

    Inmiddels 4 x een boxspring bij BB in Venray gekocht en ik herken niets van voorgaande verhalen. Alle keren prima geholpen. Service zoals afgesproken, vriendelijke monteurs die de spullen netjes ( ook op een lastig te bereiken studentenkamer) tot op de plaats brachten. Toen er later een probleempje met hoofdbord was keurig te woord gestaan door servicemedewerker en komen repareren volgens afspraak. Het enige minpuntje is dat bij een complete set boxspring-hoofdbord-pootjes ook een topper erbij hoorde. Deze topper is van een erbarmelijke kwaliteit, zeer dun waar geen hoeslaken omheen te doen is zonder dat het ergens dubbel gaat zitten en de hoeken omhoog of omlaag getrokken worden met als gevolg dat je daarna alsnog een andere topper erbij moet kopen. Verkoop er dan geen topper bij!!

    Door: Gertje M01-09-2019
    Goed!28-05-2020

    I.d.d topper kan beter

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    probleem geweldig opgelost

    Bijna 2 jaar geleden diverse artikelen gekocht bij Beter Bed in Den Bosch. Na melding van probleem met een van de artikelen kwam een medewerker langs om het te beoordelen en hij bood een oplossing aan die ons tot volle tevredenheid stemde. Toen wij vervolgens daarvoor naar de winkel gingen werden wij ook daar weer uitstekend verder geholpen.

    Ook het (gratis ) bezorgen en plaatsen van de aankopen verdient een compliment. Je krijgt ruim van te voren te horen wanneer iets bezorgd gaat worden en een dag van tevoren de bezorgtijd. Op de bezorgdag zelf ongeveer een half uur voordat de bezorger komt laat hij dat ook even weten.
    Dus van ons alleen maar lof voor de uitstekende service en klantvriendelijkheid van Beter Bed.

    Door: helma janssen02-03-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Matrassen Twee

    Twee matrassen gekocht merk Gold Pocket delux. AL een keer omgeruild omdat de matrassen zacht werden en vervormde ná een paar maanden. Vandaag iemand van beter bed langs geweest en vertelde ons dat de matrassen technisch in orde waren, tot mijn verbazing. Hij vertelde dat het door de ronde kanten kwam dat wij naar het
    midden rolde.Wij willen zulke bedden niet meer hebben! Wij kregen een aanbod de wíj andere bedden mochten uitkiezen alleen wij krijgen van de 659 euro 70procent terug. Wij hebben deze matrassen een goed jaar! Staat 5jaar garantie op ! Beter Bed de eerste keer zijn de matrassen met omruilen met de zelfde klachten netjes afgehandeld! Ben verontwaardigd dat dit óns een paar honderd euro moet kosten. ! Maarten

    Door: M de ruiter 16-11-2018
    Meloen30-04-2019

    Wij hebben ook de gold deluxe gehad, 3 keer al. Iedere keer kuilvorming, toen de platinum genomen voor €300 extra, nu 3 jaar later kuilvorming! We gaan weer bellen, ik schaam me rot, het is niet dat ik dagelijks springfestijnen heb op ons bed of enorm zwaarlijvig ben.... bed zelf en latten zijn trouwens ook van beterbed... ben benieuwd....

    Karin24-09-2019

    Beste, om welk type matras ging het van de Platinum. Is het nu opgelost? mvg Karin

    Greet31-08-2020

    Wij 2 x de platinum de luxe de eerste x waren de teak en matrassen zo slecht en hebben nw gekregen nu 4 jaar later hetzelfde probleem ze begonnen al eerder maar je wilt niet zeuren dus gaat zelf bezig met een oplossing ( opdek matras bv.) nu ben ik kapot door vermoeidheid en zie er tegenaan om naar bed te gaan ,volgende weer komen ze kijken ,ik hou de moed erin en blijf positief, gezien alle reacties ......is dat moeilijk ?

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    8
    rating

    Boxspring

    We ordered a bed more than 1 month ago and chose that bed specifically since we were planning to move to the new house exactly at the same date. Customer service called me after 5pm on Friday when there are just 2 working days left till the delivery date and said that they would not be able to deliver on time. When I tried to say something, she closed the phone and guess what? You can't call back since they are just working on week days from 9am to 5pm.
    Since I would be moving the upcoming week, I took the whole week off, made a deal with the moving company, arranged everything for the movement but we won't have a bed. We both have back problems and have to sleep on the couch until our bed is delivered since they don't provide any solution to that problem. They only say that we can replace the order with the new bed but again they can't guarantee that the new bed will be delivered on time.
    It's been a terrible experience up until now. We don't recommend anyone to order a bed from them.

    Door: G.10-05-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Emma O2 matras

    Op dezelfde dag nog mijn bestelling geannuleerd, omdat ik het uiteindelijk online goedkoper kon krijgen. Zowel telefonisch als per e-mail geannuleerd binnen 4 uur. Krijg ik na 2 weken bericht dat ik al te ver ben in het bestelproces en dat het niet meer geannuleerd kan worden. Het was duidelijk dat de dame telefonisch dus niets had geannuleerd en nu zelf te waren om het nog aan te passen. Vervolgens kreeg ik de instructie om het pakket bij de deur te weigeren zodat het retour kan en mijn geld kan worden teruggestort. Initiële bezorgdatum was 24 maart. Toen werd het (na weer bellen en mailen) 8 april. En nu na 3 weken is er nog steeds geen enkel spoor van de bestelling. Ook geen bericht van de leverancier dat deze onderweg is. Inmiddels wacht ik dus al een maand op mijn terugbetaling van een bestelling die ik nota bene in 4 uur had geannuleerd. Zolang de bestelling niet geleverd wordt gaat dit dus nog veel langer duren.
    Het ironische is dat ik inmiddels het matras zelf online bij de fabrikant heb besteld en deze binnen een week geleverd was.
    Er is iets goed mis met de logistiek en de klantenservice van Beter Bed!

    Door: Annie F14-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    nieuw matras

    Ik heb mij uitgebreid laten adviseren in een winkel van Beter Bed voor een nieuw matras. Heb meerdere matrassen mogen uitproberen.
    Nou, ik kan je zeggen: dat zijn enorme verschillen. Sommige matrassen waren echt verschrikkelijk. Ik kan echt niet tegen zo'n hard matras, begrijp niet hoe mensen daarop kunnen slapen. Uiteindelijk heb ik een hele zachte gekozen, die was wel heel lekker.
    Ik heb ervoor gekozen deze thuis te laten bezorgen, want ik heb zelf geen auto.
    Het is even wachten nu, maar ik ben echt blij met deze service.

    Ik ben echt lang in die winkel geweest en ze gingen mij helemaal niet opjagen of wat dan ook. Daarom ben ik heel tevreden met de service van Beter Bed!

    Door: H. Visser12-01-2017
    Slechter Bed19-08-2020

    Wacht maar tot je hem binnen hebt.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Goede verkoper

    Wij waren alleen maar aan het rondkijken (of eigenlijk dus de beste deal aan het zoeken). Wij kochten uiteindelijk niet bij Beter Bed, maar vonden de service en de vriendelijk daar het beste van al die beddenwinkels die we op die woonboulevard hebben bezocht. Informatief, meedenkend en niks aansmerend. Dus volgende keer kopen wij daar ons matras! Filiaal Apeldoorn.

    Door: Mo29-09-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Top service

    In de winkel samen met verkoopster een bedbank uitgezocht die zou passen tegen mijn muur....helaas samen een misrekening gemaakt. Ik kwam hier pas na paar dagen achter, meteen gebeld en nog kunnen ruilen voor een iets duurdere maar passende bank. Ik krijg hem echter voor de eerder afgesproken prijs. Echt een super service van locatie Veenendaal!

    Door: Geertje 08-04-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Cisano boxspring

    Ik lees hier bijna alleen maar slechte reviews, werd er doodsbenauwd door. Maar gelukkig heb ik een goede ervaring. Levering keurig op tijd, bezorgers vriendelijk en beleefd, bed geweldig.

    Door: Mevr. de Nobel15-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Bed Cosmos

    Jammer, na eindelijk 4 weken kwam ons bed. Helemaal blij.. Tot dat wij het uitpakten. Er zat geen beschrijving bij dus na lang puzzelen en meten kwamen wij erachter dat het hoofdboard te klein geleverd is.

    Vrijdag geprobeerd te bellen om 16:35 bleek de klantenservice al gesloten te zijn, terwijl er op de pakbon 17:30 staat en de het bandje zei 5 uur. Dat was het geen van beiden. Na meerdere malen geprobeerd een filiaal te bellen kregen wij iemand aan de telefoon. Heel vriendelijk te woord gestaan maar helaas konden zij niets voor ons betekenen. Dus hebben wij het hele weekend op de grond geslapen. En niet in ons nieuwe bed waar wij ons zo op verheugd hadden.

    Maandag gebeld met de klantenservice en daar zakte mij de broek van af. Mevrouw gaf aan helaas niets te kunnen doen want het ruilen moet doorgezet worden naar een andere afdeling. Ik heb vriendelijk gevraagd of deze mevrouw misschien even kon bellen naar de deze afdeling. Dat kon niet want deze mensen waren nog niet aanwezig... (09:20). Maar goed zij zou het doorzetten en de tijd dat er met mij contact opgenomen zou worden was niet zo lang..... Gisteren geen bevestigingsmail o.i.d. gehad dus vanochtend nogmaals gebeld. Verteld deze mevrouw mij dat het afhandelen van een ''klacht'' in mijn ogen geen klacht maar gewoon een verkeerde levering die even omgeruild moet worden. Het afhandelen duurt ongeveer 2 werkweken en daarna kan het nog minimaal 2 weken duren voor uitlevering van het juiste product.... Dus minimaal weer 4 weken wachten en een kamer vol losse bed onderdelen.

    Ik snap werkelijk waar niet dat dit zo lang moet duren.... Dus wij hebben vanochtend aangegeven dat de order retour kan... jammer van een bedrijf die een missie heeft om iedereen beter te laten slapen.... geen enkele wil toont op het te willen oplossen maar van het kastje naar de muur te worden gestuurd.... Wij gaan opzoek naar een beter bed, maar geen een van Beter Bed!

    Door: Douwe13-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    Split hoeslaken

    Komen gemaakte afspraken niet na! 1+1 gratis is bij nog steeds 2 en geen 1?
    Helemaal klaar mee!
    Bestelling gaat retour!!!

    Door: H B 11-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Matrassen

    Twee matrassen besteld bij Beterbed. Op website Beterbed staat 'morgen in huis'. Dus niet: na 2 weken, nog geen levering. Volgens Beterbed ligt dit aan postnl. Postnl zou technische problemen hebben. Dus niet! Andere leveringen van Postnl komen gewoon aan.
    Beterbed heeft zelf geen online reviews op hun website. Wel elders reviews van Beterbed gezien. Deze zijn erg slecht.
    Mijn advies: koop niets bij Beterbed!

    Door: Micky04-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Boxspring

    Smeren een bed van 1800 euro aan, maar service kennen ze niet. Je moet meer geld uitgeven door hun slechte advies!

    Door: Mitchell30-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3.5
    rating

    Bed ombouw en bedbodems

    Bestelling prima, levering prima. Maar dan komt het een mankement... contact met de klantenservice trekt een forse wissel op het gevoel wat we bij BeterBed hadden. Totaal geen klantgerichte service. De oplossing is nog niet geboden en enige vorm van meedenken is ver te zoeken. Kortom voor een #BeterBedMoment moet je zeker niet bij @beter_bed zijn

    Door: Cor de Groot25-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    6
    rating

    Electrische boxspring

    Oplichters zijn het!! Mooie aanbiedingen plaatsen online, en als je week erna terechtkunt voor een geplande afspraak, is de aanbieding opeens niet meer geldig!!
    Ook de modellen van de website (die het voordeligste zijn) niet aanwezig in de showroom, alleen maar duurdere varianten.
    Klantenservice slecht bereikbaar, een eeuwigheid in de wacht, zonder resultaat.
    Koop liever een bed bij een echte beddenspecialist, ipv hier!!

    Door: Marjolein 20-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2.5
    rating

    boxspring

    Waardelozer dan Beterbed wordt het niet.

    Wij zijn niet geïnformeerd door de verkoper dat er op dit model geen omruilgarantie zat.
    Opzich is dat nog niet zo erg, maar op advies van Beterbed hebben wij voor ruim €500 ander beddengoed aangeschaft.
    Hiermee waren de problemen niet verholpen. Het overmatig zweten bleef.
    Na maanden van heen en weer bellen en mailen is er een coulanceregeling getroffen van wel 15%.

    Een week later komt er op de radio een advertentie waarin Beterbed 15% korting weggeeft.
    Wat een geweldige coulanceregeling.

    Wij hebben €3000 aan een bed uitgegeven. Hiervan hebben wij alleen nog het onderstel staan.

    Gelukkig weet de slaapspecialist in Oldenzaal wel wat ze doen.
    Na een matras die het tegenovergestelde is wat Beterbed adviseerde slapen wij weer goed.


    Nooit meer Beterbed.

    Door: Dylan16-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    6
    rating

    Een slaapkamerkast

    Ik heb een slaapkamerkast gekocht, met stangen om kleren aan te hangen en daar boven 2 planken, aan allebij de kanten 2 planken, nu is aan 1 kant 1 plank de bovenste naar beneden gekomen omdat het allemaal slechte kwaliteit meubel is, en zijn van 2 planken alle pinnetjes/plankdragers kapot. Dus aan 1 kant kan je geen planken of kleren meer leggen. Nu vroeg ik waar ik die alsnog kon halen want bij de bouwmarkt hebben ze die niet. Krijg ik steeds pas na 8 dagen een vage reactie dat ze verder gaan kijken en 2/3 weken later vroegen ze of mijn vraag nog geldig was en toen konden ze gelijk nee zeggen.

    Maar veel te dure kast en bed ook trouwens en allebij super slechte kwaliteit naar de 1e maand bij normaal gebruik al niet meer 100%

    En 0 klantenservice moet overal zelf op zitten en achter aan blijven gaan kan net zo goed niets vragen want ze geven toch pas heel laat en een antwoord waar je helemaal niks aan hebt als reactie

    Pluspunten:
    -
    Minpunten:
    -heel duur
    -geen klantenservice/of relatiebehoud
    -super slechte kwaliteit meubels
    -prijs kwaliteit

    Door: S. Turkyilmaz 16-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Boxspring bed

    Lang verhaal kort: een duur bed aangeschaft (nieuwprijs boven de 4K). Steeds wakker worden met rugpijn en van BeterBed horen dat ze niets kunnen doen. Na van het kastje naar de muur gestuurd te zijn (klantenservice naar winkel en visa versa) hebben ze mij een aanbieding gedaan van 25% korting op een topper MAAR deze mag niet retour. Komt er dus op neer dat ik dan weer extra geld kwijt ben en als het niet werkt... jammer dan. Erg slechte service, heeft me veel tijd gekost en niets opgeleverd. De Bedrijfsleider werkt ook niet echt lekker mee (lees: echt niet).

    Door: Joran van den Berg10-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Dekbed hoezen

    Online besteld waarna al mn privé gegevens bij een ander terecht kwamen! Geen excuses of nazorg. Het interesseert ze niets terwijl het niet correct is dat jou telefoonnummer, bankgegevens etc bij een onbekende terecht komen. Gezien beter bed dit niet serieus oppakt zal ik hier nooit meer online bestellen. Afgezien van het feit dat de communicatie bij beter bed zeer stroef verloopt.

    Door: Faber10-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    FAQ

    Is Beter Bed een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 136 ervaringen geplaatst over Beter Bed. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 3.8 gekregen, waarbij 100% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Beter Bed actief?

    Beter Bed is vooral actief in de categorie Online shop en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Wonen

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Beter Bed gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.