NederlandReview

    Ervaringen Beter Bed

    Retteketet naar Beter Bed! Mede door die toch wat irritante slogan is Beter Bed uitgegroeid tot één van de bekendste namen in de beddenindustrie. Het kopen van een bed is niet alleen een grote financiële uitgave, maar ook een onderneming die je niet te vaak wilt doen; een bed gaat toch zeker meerdere jaren mee. Daarom is het belangrijk om te weten waar je je bed, matras of ander bed-gerelateerd product koopt. Heeft Beter Bed scherpe aanbiedingen, veel keuze, goede kwaliteit? En hoe is de service: word je goed geholpen bij de keuze van een nieuw bed? Lees hier de ervaringen van klanten van Beter Bed en laat ook zelf een reactie achter om anderen te informeren!

    Over Beter Bed

    Beter Bed is in 1981 begonnen met het verkopen van bedden, in 1996 ging het bedrijf naar de beurs. Inmiddels is het bedrijf in verschillende landen actief, onder verschillende namen. Zo heet het in België, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland Matrassen/ Matratzen Concord, kun je in Polen terecht bij Concord Polska en luisteren ze in Spanje naar de naam El Gigante del Colchón. Ook Beddenreus en Slaapgenoten maken onderdeel uit van het concern. Beter Bed noemt zich de grootste inkoper in de beddenwereld en kan dan ook bogen op een groot assortiment.


    Waarom zou je kopen bij Beter Bed? Martine, de verkoopadviseur legt het zelf uit in dit filmpje!

    Diensten van Beter Bed

    Ben je op zoek naar een boxspring, inclusief gestoffeerd matras, kies je liever voor een koudschuimmatras, zoek je een volledig ledikant met matras en bedbodem, kan je niet zonder een pocketveermatras, wil je een speciaal soort bedbodem of zoek je een topmatras voor je twijfelaar? Op de website van Beter Bed vind je uitgebreide collecties en uitleg over de verschillende keuzemogelijkheden. Ook voor kinder- of tienerkamers kun je hier volledige beddensets samenstellen. Een kussencollectie en een overzicht van verschillende dekbedden is ook online te vinden, evenals een module om te weten te komen welk soort kussen het meest voor jou geschikt is. Er zijn meer manieren om advies in te winnen op de website, zo kun je er terecht met vragen over rugklachten en welk bed het beste bij bepaalde klachten past. Maar het blijft niet bij beddengoed alleen; ook kasten en bijmeubelen zoals commodes, nachtkastjes en hockers zijn op Beterbed.nl te vinden. Ben je vooral uit op een aanbieding, dan is er ook een outlet.

    Klachten over Beter Bed

    De klantenservice is doordeweeks bereikbaar van 8.30 tot 17.00, daarnaast kun je met klachten en vragen natuurlijk terecht in één van de vele vestigingen van het bedrijf, onder andere te vinden op tal van woonboulevards en wooncentra.

    Hoe slaap jij op jouw bed van Beter Bed? Heb je jouw slaapkamer volledig ingericht met de meubels en het beddengoed van Beter Bed, heb je alleen een matras gekocht of zoek je weleens praktische informatie op bij de adviseurs van Beter Bed? Laat hier je mening achter!

    Meningen van Nederlanders die een ervaring hebben gehad met Beter Bed. Lekkere matrassen? Goedkope outlet? Lees het hier bij NederlandReview!

    Beter Bed
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (108)

    4
    100% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    5
    Service
    rating
    3.2
    Prijs
    rating
    4.6
    Leveren
    rating
    3.6

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Beoordeling Gold Pocket de luxe Gel

    Sinds 3 maanden 2 van deze matrassen. In de winkel prima geholpen en dus 2 matrassen besteld. (Duurt overigens erg lang)
    Bij binnenkomst worden ze netjes uitgepakt en op het bed gelegd, afval wordt meegenomen.
    De ervaring na 3 maanden:
    Matrassen stinken enorm na binnenkomst. Duurt paar weken voordat deze lucht weg is. Sloeg mij zelfs op de ogen en kreeg er hoofdpijn van. Na ontvangst dus eigenlijk een paar weken laten luchten.
    Matrassen zitten heel ruim in hun tijk...slaapt er misschien niet minder om maar bijzonder is het wel.
    En dan het grootste probleem! Als je tegen elkaar aan ligt en dit is meestal zo in het midden van het bed dan vervormen de matrassen zo erg dat 1 van de twee tussen de matrassen komt te liggen! We hebben hier met de vorige matrassen nog nooit last van gehad! Matrassen lopen rond af aan de zijkanten...te rond naar mijn idee. Oplossing is een topdek...,maar dat kan toch niet de bedoeling zijn? Dus..kruip je vaak naar elkaar toe..dan zijn deze matrassen absoluut de verkeerde keus.
    Slaap je lekker op je eigen helft/matras...dan liggen ze verder prima.
    Alternatief is een upgrade...kost binnen 3 maanden 60,00 omruilkosten per matras en de meerkosten voor een ander matras. Dat budget moet je er maar net voor over hebben.

    Door: As09-07-2016
    Renate20-01-2017

    Hoi As, Was even benieuwd hoe je het probleem hebt opgelost met het van elkaar gaan van beide matrassen. Ervaar namelijk het zelfde en vindt het zwaar irritant.

    Erwin24-08-2017

    Sinds 4 weken twee van deze matrassen, maar herken me totaal niet in de boven omschreven recensie. Het matras stinkt niet, gapend gat is zwaar overdreven. De gellag die erin verwerkt zit heeft bijna de werking aks memoryfoam maar dan veel koeler. Ik ben erg tevreden. Groot voordeel vind ik de vier kanten draai mogelijkheid van dut matras

    grif14-11-2017

    ik heb precies dezelfde ervaring met de kuil tussen de matrassen, die is gigantisch. Had dit graag van tevoren geweten. Ben nu een 10 maanden verder en het is echt geen doen meer.

    JefferyOrele11-05-2018

    kamagra 100mg oral jelly usa kamagra 100mg oral jelly india kamagra oral jelly amazon kamagra 100 sildenafil citrate chewable tablets 100 mg

    Syb16-11-2018

    Was bij Beter Bed in Capelle, wat een onvriendelijk personeel. Ik werd niet eens begroet, de mevrouw bleef gewoon naar haar laptop staren, totaal ongeïnteresseerd. Er liep ook nog een man in de winkel niets te doen. Ik behoorde zeker niet tot de doelgroep. Hier kom ik dus nooit meer!!

    joanny24-02-2020

    Al 4x de datum van levering gewijzigd! op 20 april as. waarschijnlijk ??? 7 maanden later, de levering. Gelukkig was het bed er na 11 weken wel. Wat is er toch aan de hand?

    Mary aleman15-07-2020

    Ik ging op een dag een dag 13 ,04.2020 naar beter bed Mooie winkel En dacht hier wel 2 nieuwe matrassen te kopen De verkoper kwam direct naar mij toe met de vraag of hij kon helpen Dus helemaal goed Ik vertelde dat ik een pullman bed hadden en daar nieuwe matrassen op wilde En vertelde ook dat ik ernstige reumatische artrosé had en het heel belangrijk was dat ik een goed matras kocht Hij stelde mij ook vragen over gewicht van mij en mijn man En zelf of ik het warm in bed hadden dus tot zo ver oké Hij liep direct op bedden af 2 voor de prijs van een Platium2pvdeluxegel extra stevig en stevig In de zaak lagen ze goed, en als je alleen aow heb vond ik het een goede prijs Precies mijn vacantie geld de prijs van 1.051,00 koste het mij HIER KOMT HET IK KREEG DE MATRASSEN THUIS Ze lagen van geen kanten Veel te zacht Mijn pijnklachten waren erger dan ooit Na korte tijd al terug naar de winkel Nee werd er gezecht u moet eraan wennen ,ik weer weg Na 3 maanden voor de tijd om was om ze te ruilen Weer terug Ik kon omruilen voor andere die nog goedkoper waren Toen wij de omhruil bon onder ogen kregen viel ons op dat de Veel goedkoper matrassen even duur waren Wij hebben er nog eens over na gedacht De kwaliteit van de matrassen is zoooo slecht Dat ik van beterbed helemaal afziet En in godsnaam ons verlies maar nemen En toch weer voor pullman matrassen gaan Waardeloze kwaliteit zwetend gaan wij beiden de nacht Door Wij hebben al 3 maanden slecht geslapen op de bedden van slechter bed reteketet Mary aleman

    Ingrid02-01-2021

    Op 20 december 2020 een simpel kussen besteld. Zou op 24.12 binnenkomen. Ging niet door, werd 31 december, ging ook niet door, werd 2 januari '21, om 10.00 uur. Werd later 12.45 uur, kan. Maar ook dat ging niet door, vandaag melding van post.nl, bezorgtijd onbekend. Ondertussen al wel de factuur gekregen. Met een track en trace code, maar daar zie ik dat het pakket nog niet eens onderweg is ! Pppfff ik weet het niet meer, nu komt het waarschijnlijk volgende week, als ik niet thuis ben. Of helemáál niet meer. Ik geloof er niet meer in, terwijl ik toch heel graag het kussen had willen proberen ivm nekklachten door mijn huidige kussen.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    8
    rating

    Bedden

    Inmiddels 4 x een boxspring bij BB in Venray gekocht en ik herken niets van voorgaande verhalen. Alle keren prima geholpen. Service zoals afgesproken, vriendelijke monteurs die de spullen netjes ( ook op een lastig te bereiken studentenkamer) tot op de plaats brachten. Toen er later een probleempje met hoofdbord was keurig te woord gestaan door servicemedewerker en komen repareren volgens afspraak. Het enige minpuntje is dat bij een complete set boxspring-hoofdbord-pootjes ook een topper erbij hoorde. Deze topper is van een erbarmelijke kwaliteit, zeer dun waar geen hoeslaken omheen te doen is zonder dat het ergens dubbel gaat zitten en de hoeken omhoog of omlaag getrokken worden met als gevolg dat je daarna alsnog een andere topper erbij moet kopen. Verkoop er dan geen topper bij!!

    Door: Gertje M01-09-2019
    Goed!28-05-2020

    I.d.d topper kan beter

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    probleem geweldig opgelost

    Bijna 2 jaar geleden diverse artikelen gekocht bij Beter Bed in Den Bosch. Na melding van probleem met een van de artikelen kwam een medewerker langs om het te beoordelen en hij bood een oplossing aan die ons tot volle tevredenheid stemde. Toen wij vervolgens daarvoor naar de winkel gingen werden wij ook daar weer uitstekend verder geholpen.

    Ook het (gratis ) bezorgen en plaatsen van de aankopen verdient een compliment. Je krijgt ruim van te voren te horen wanneer iets bezorgd gaat worden en een dag van tevoren de bezorgtijd. Op de bezorgdag zelf ongeveer een half uur voordat de bezorger komt laat hij dat ook even weten.
    Dus van ons alleen maar lof voor de uitstekende service en klantvriendelijkheid van Beter Bed.

    Door: helma janssen02-03-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Matrassen Twee

    Twee matrassen gekocht merk Gold Pocket delux. AL een keer omgeruild omdat de matrassen zacht werden en vervormde ná een paar maanden. Vandaag iemand van beter bed langs geweest en vertelde ons dat de matrassen technisch in orde waren, tot mijn verbazing. Hij vertelde dat het door de ronde kanten kwam dat wij naar het
    midden rolde.Wij willen zulke bedden niet meer hebben! Wij kregen een aanbod de wíj andere bedden mochten uitkiezen alleen wij krijgen van de 659 euro 70procent terug. Wij hebben deze matrassen een goed jaar! Staat 5jaar garantie op ! Beter Bed de eerste keer zijn de matrassen met omruilen met de zelfde klachten netjes afgehandeld! Ben verontwaardigd dat dit óns een paar honderd euro moet kosten. ! Maarten

    Door: M de ruiter 16-11-2018
    Meloen30-04-2019

    Wij hebben ook de gold deluxe gehad, 3 keer al. Iedere keer kuilvorming, toen de platinum genomen voor €300 extra, nu 3 jaar later kuilvorming! We gaan weer bellen, ik schaam me rot, het is niet dat ik dagelijks springfestijnen heb op ons bed of enorm zwaarlijvig ben.... bed zelf en latten zijn trouwens ook van beterbed... ben benieuwd....

    Karin24-09-2019

    Beste, om welk type matras ging het van de Platinum. Is het nu opgelost? mvg Karin

    Greet31-08-2020

    Wij 2 x de platinum de luxe de eerste x waren de teak en matrassen zo slecht en hebben nw gekregen nu 4 jaar later hetzelfde probleem ze begonnen al eerder maar je wilt niet zeuren dus gaat zelf bezig met een oplossing ( opdek matras bv.) nu ben ik kapot door vermoeidheid en zie er tegenaan om naar bed te gaan ,volgende weer komen ze kijken ,ik hou de moed erin en blijf positief, gezien alle reacties ......is dat moeilijk 🥴

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    8
    rating

    bed en matras

    Een verschrikkelijke klantenservice:
    - altijd overbelast, met auto-reply's dat het 7 werkdagen duurt om antwoord te krijgen, en na 7 dagen had ik nog geen antwoord
    - medewerker in de winkel gaf ons advies voor een bed waarbij wij geen huisstofmijt klachten zouden krijgen, nu we daar wel klachten van blijken te krijgen wordt doodleuk verteld dat we moeten wachten tot het filiaal weer open mag van de regering en dat ze in de tussentijd niets voor ons doen
    - bij de leverdatum ging het ook al mis: het bed zou tussen 12u en 15u geleverd worden en wij zouden 10-30 minuten van tevoren gebeld worden door de chauffeur. Wij kwamen om 12.03 aan bij ons huis en er lag een briefje op de deurmat dat de chauffeur om 12.05 langs was geweest... Na veel bellen en van het kastje naar de muur gestuurd worden, bleek dat de chauffeur het telefoonnummer van een andere klant had gebruikt. Vervolgens wordt doodleuk een leverdatum van 2 maanden later voorgesteld... Na weer veel bellen en klagen kon het alsnog binnen een paar weken.

    Uit dit alles blijkt voor mij dat Beter Bed niets geeft om de klantervaring nádat een product gekocht is.

    Door: Bas van Stiphout18-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    EMMA topper

    Volledige 0

    Heb 40 dagen geleden een bestelling gedaan, deze betaald. Levering heeft niet plaats gevonden. Klantenservice is niet te bereiken, meermaals 20 minuten in wacht gestaan, waarna zij gewoon ophangen. Via WhatsApp proberen bereiken, zij sturen binnen drie werkdagen. Niets meer van gehoord. Een schande is dit.
    Product is duur genoeg.
    Het enige dat ik nu nog kan doen, is stappen ondernemen via gerecht.
    Beroerd is dit, in deze tijden kan er altijd wat mislopen en daar heb ik alle begrip voor maar dat er geen enkele communicatie mogelijk is, zelf geen mail wordt gestuurd, dat is gewoon nalatendheid en slechte dienstverlening.
    Een dikke 0.

    Door: Laurent Winants06-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    nieuw matras

    Ik heb mij uitgebreid laten adviseren in een winkel van Beter Bed voor een nieuw matras. Heb meerdere matrassen mogen uitproberen.
    Nou, ik kan je zeggen: dat zijn enorme verschillen. Sommige matrassen waren echt verschrikkelijk. Ik kan echt niet tegen zo'n hard matras, begrijp niet hoe mensen daarop kunnen slapen. Uiteindelijk heb ik een hele zachte gekozen, die was wel heel lekker.
    Ik heb ervoor gekozen deze thuis te laten bezorgen, want ik heb zelf geen auto.
    Het is even wachten nu, maar ik ben echt blij met deze service.

    Ik ben echt lang in die winkel geweest en ze gingen mij helemaal niet opjagen of wat dan ook. Daarom ben ik heel tevreden met de service van Beter Bed!

    Door: H. Visser12-01-2017
    Slechter Bed19-08-2020

    Wacht maar tot je hem binnen hebt.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Goede verkoper

    Wij waren alleen maar aan het rondkijken (of eigenlijk dus de beste deal aan het zoeken). Wij kochten uiteindelijk niet bij Beter Bed, maar vonden de service en de vriendelijk daar het beste van al die beddenwinkels die we op die woonboulevard hebben bezocht. Informatief, meedenkend en niks aansmerend. Dus volgende keer kopen wij daar ons matras! Filiaal Apeldoorn.

    Door: Mo29-09-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Top service

    In de winkel samen met verkoopster een bedbank uitgezocht die zou passen tegen mijn muur....helaas samen een misrekening gemaakt. Ik kwam hier pas na paar dagen achter, meteen gebeld en nog kunnen ruilen voor een iets duurdere maar passende bank. Ik krijg hem echter voor de eerder afgesproken prijs. Echt een super service van locatie Veenendaal!

    Door: Geertje 08-04-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Cisano boxspring

    Ik lees hier bijna alleen maar slechte reviews, werd er doodsbenauwd door. Maar gelukkig heb ik een goede ervaring. Levering keurig op tijd, bezorgers vriendelijk en beleefd, bed geweldig.

    Door: Mevr. de Nobel15-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    9779415

    Vreselijk bedrijf
    Alles ging fout met de bezorging.
    Bed kapot na paar maanden.
    Nergens compensatie voor.
    Geld terug beloven en niet geven.
    Slechtste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt.

    Door: Joël19-12-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Kussen

    wat ben ik teleurgesteld in jullie als bedrijf. Ik koop een kussen op 26 nov omdat jullie snel kunnen leveren. Ik heb vorige week contact ogenomen met klantenservice na 15 min wachten kreeg ik een medewerker ad lijn. Mijn kussen zou direct verstuurd zijn door de leverancier en mogelijk doordat post.nl vertraging had zou het later kunnen zijn. Maar ze wist het niet want er was geen track en trace code. Ik moest maar afwachten.

    Vandaag weer gebeld. Nu kreeg ik te horen dat het kussen helemaal niet verstuurd is want het kussen wordt pas per 21 dec!!!! geleverd. Bijna 1 maand later! Hoe kan de ene keer het één gezegd worden en de andere keer een volledig ander iets? Hoezo word ik zelf niet tijdig geïnformeerd ipv dat ik jullie zelf moet contacteren?

    Tuurlijk kan het zijn dat er ene langere levertijd is door post.nl maar communiceer het. Geef d eklant het gevoel dat jullie als bedrijf erboven op zitten en dit ook niet fijn vinden dat jullie je afspraken niet na kunnen komen. En als jullie dit wel wisten zet dit op je website. Dan kan de klant beslissen bestel ik wel of niet bij Beter bed. Maar dan zijn jullie tenminste open en transparant.

    Ik vind dit te bizar voor woorden en heb om deze reden mijn bestelling geannuleerd en mijn geld krijg ik als het goed is terug. Ik heb hier geen goed woord voor over

    Door: Djadi Loose19-12-2020
    Ingrid02-01-2021

    Ik herken dit verhaal. Ik zit met he t zelfde, simpel kussen besteld, 20 december en de leverdatum wordt steeds maar uitgesteld. Waardeloos. Ik zou graag willen weten wanneer ik de bestelling zal ontvangen maar ik heb er geen vertrouwen meer in.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Florence opbergboxspring

    Zo'n anderhalve maand geleden een bestelling geplaatst bij beter bed. Vanmorgen komen de bezorgers erachter dat de verkoopmedewerker geen poten bij het bed heeft besteld. Omdat het bed niet goed in het hoofdbord past en zonder poten de vloer beschadigt, hebben de verkopers deze weer meegenomen. Door de klantenservice enorm onvriendelijk te woord gestaan. De enige boodschap is 'we kunnen niets voor u doen', ook vanuit de winkel hoor ik alleen maar 'mensen maken fouten'. Een excuus kan er nog niet eens vanaf. Nu kan ik 2 weken wachten voordat er überhaupt een nieuwe datum wordt gepland. Mijn oude bed is al de deur uit, dus mag ik voorlopig op de bank slapen. Verder werk in fulltime, met geen mogelijkheid op thuiswerken. Maar uitwijken naar een avondbezorging of een weekendlevering zit er niet in. Wat een enorm belabberde service is dit zeg.

    Door: Judith Brouwer11-12-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Cisano Box Spring met Silver Pocket Deluxe Foam

    Schandalig dat je een internetaankoop niet kan retourneren. Ik kreeg na 3 nachten rugklachten. Zeggen ze dat je het niet kunt retourneren als je erop geslapen hebt en het kunt uitproberen in de winkel. Ik ga in deze tijd liever niet naar een drukke winkel en bovendien had ik van 5 minuten testen niet kunnen weten dat ik na 3 nachten rugklachten zou krijgen door hun matras. Wat een waardeloze winkel. Koop hier nooit!

    Door: DL08-12-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Matras Emma

    Wat de aankoop en de prijs betreft is alles prima verlopen.
    De verkoper in KorbeekLo was heel behulpzaam en gaf goede raad.
    Wat de kwaliteit betreft kan ik niets zeggen aangezien ik er nog niet heb op geslapen.
    De matras werd op de voorziene dag en uur geleverd, maar zonder enige hulp van de bezorgers niettegensttaande het feit dat ze zagen dat ik er helemaal alleen voor stond.


    Door: Yolande De Fraye24-11-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    6.5
    rating

    Bed, lattenbodems en matras

    Wij wachten nu al 3 maanden op ons matras en hebben afgelopen maandag gehoord dat wij nog één maand moeten wachten. De klantenservice denkt totaal niet mee om tot een oplossing te komen. Voor ons is dit één keer en NOOIT WEER. Mensen shop een deurtje verder, deze keten komt totaal niet na wat ze beloven

    Door: Jk10-11-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    4-06-2020

    Koop nooit een bed bij beter bed, of zeg maar beter slechter bed in Cruquius in Hoofddorp.

    Ik dacht dat beter bed service zou zijn, maar het is de slechtste service ooit. En slecht matriaal ooit.

    Ze brengen een bed, maar leveren de hoeken en schroeven vervolgens niet. Daarna na bellen veel beloftes, maar na weken nog niks gehad.

    Ik slaap nog steeds op de bank en krijg 0 reacties. Je zou bijna denken dat Beter bed niet meer bestaat door de Corona crisis.

    Koop nooit meer een boxspring ter waarde van €2200, weggegooid geld, en service Homaar.

    Door: Marc10-11-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Bed

    Wat een slechte service. Leveren niet alle onderdelen, beloven te mailen maar 2 weken later nog niks gehoord. Allemaal wijzen ze naar elkaar. Hopelijk gaan ze niet failliet door de coronacrisis. Anders kan ik fluiten naar mijn onderdelen.

    Door: Wesley Rood23-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Matras Loes

    Wij hadden een matras nodig voor onze dochter. De winkel in Meppel had deze helaas niet op voorraad, dus we konden het matras niet bekijken. Het matras is besteld en direct door ons betaald. We hadden vertrouwen in de service van de winkel.
    Toen het matras een week later opgerold was geleverd, was het advies om het matras uit te rollen en een dag te wachten tot hij zijn vorm had gekregen.
    Toen bleek het matras echter veel te hard voor onze dochter. Een dag later zijn we teruggegaan naar de winkel, maar helaas er wordt niets teruggenomen of omgeruild. Service is om te huilen.
    Het voordeel wat een winkel kan hebben op online verkoop is totaal niet aan de orde hier.

    Mocht je ooit bij Beter Bed iets bestellen, koop het dan via internet. De voorwaarden om te ruilen of retourneren zijn hier volgens de wet beter geregeld dan Beter Bed zijn klanten geeft.

    We zijn overigens nog in afwachting van de klantenservice, maar we zijn inmiddels een maand verder en de respons blijft uit.

    Erg jammer, maar ik kom hier nooit meer.

    Door: Ilona15-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    WARNING ! THIEFS

    SCAMMERS ! DONT BUY FROM BETERBED.NL UNLESS YOU WANT TO LOOSE MONEY AND TIME.
    I ordered bed that suppose to be 10/10/2020 at my home. They lied to me about order date, then they lied about payment recive, then they dont want to send back my money. Just thiefs what stealing money from clients. Support didnt help anything, 3 days waiting for response.
    DONT BUY ANYTHING FROM THEM ! WARNING !!!

    Door: A.Jejer12-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2.5
    rating

    Schrijf zelf een review over Beter Bed

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is Beter Bed een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 108 ervaringen geplaatst over Beter Bed. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4 gekregen, waarbij 100% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Beter Bed actief?

    Beter Bed is vooral actief in de categorie Online shop en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Wonen

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Beter Bed gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.