NederlandReview

    Ervaringen Beter Bed

    Retteketet naar Beter Bed! Mede door die toch wat irritante slogan is Beter Bed uitgegroeid tot één van de bekendste namen in de beddenindustrie. Het kopen van een bed is niet alleen een grote financiële uitgave, maar ook een onderneming die je niet te vaak wilt doen; een bed gaat toch zeker meerdere jaren mee. Daarom is het belangrijk om te weten waar je je bed, matras of ander bed-gerelateerd product koopt. Heeft Beter Bed scherpe aanbiedingen, veel keuze, goede kwaliteit? En hoe is de service: word je goed geholpen bij de keuze van een nieuw bed? Lees hier de ervaringen van klanten van Beter Bed en laat ook zelf een reactie achter om anderen te informeren!

    Over Beter Bed

    Beter Bed is in 1981 begonnen met het verkopen van bedden, in 1996 ging het bedrijf naar de beurs. Inmiddels is het bedrijf in verschillende landen actief, onder verschillende namen. Zo heet het in België, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland Matrassen/ Matratzen Concord, kun je in Polen terecht bij Concord Polska en luisteren ze in Spanje naar de naam El Gigante del Colchón. Ook Beddenreus en Slaapgenoten maken onderdeel uit van het concern. Beter Bed noemt zich de grootste inkoper in de beddenwereld en kan dan ook bogen op een groot assortiment.


    Waarom zou je kopen bij Beter Bed? Martine, de verkoopadviseur legt het zelf uit in dit filmpje!

    Diensten van Beter Bed

    Ben je op zoek naar een boxspring, inclusief gestoffeerd matras, kies je liever voor een koudschuimmatras, zoek je een volledig ledikant met matras en bedbodem, kan je niet zonder een pocketveermatras, wil je een speciaal soort bedbodem of zoek je een topmatras voor je twijfelaar? Op de website van Beter Bed vind je uitgebreide collecties en uitleg over de verschillende keuzemogelijkheden. Ook voor kinder- of tienerkamers kun je hier volledige beddensets samenstellen. Een kussencollectie en een overzicht van verschillende dekbedden is ook online te vinden, evenals een module om te weten te komen welk soort kussen het meest voor jou geschikt is. Er zijn meer manieren om advies in te winnen op de website, zo kun je er terecht met vragen over rugklachten en welk bed het beste bij bepaalde klachten past. Maar het blijft niet bij beddengoed alleen; ook kasten en bijmeubelen zoals commodes, nachtkastjes en hockers zijn op Beterbed.nl te vinden. Ben je vooral uit op een aanbieding, dan is er ook een outlet.

    Klachten over Beter Bed

    De klantenservice is doordeweeks bereikbaar van 8.30 tot 17.00, daarnaast kun je met klachten en vragen natuurlijk terecht in één van de vele vestigingen van het bedrijf, onder andere te vinden op tal van woonboulevards en wooncentra.

    Hoe slaap jij op jouw bed van Beter Bed? Heb je jouw slaapkamer volledig ingericht met de meubels en het beddengoed van Beter Bed, heb je alleen een matras gekocht of zoek je weleens praktische informatie op bij de adviseurs van Beter Bed? Laat hier je mening achter!

    Meningen van Nederlanders die een ervaring hebben gehad met Beter Bed. Lekkere matrassen? Goedkope outlet? Lees het hier bij NederlandReview!

    Beter Bed
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (85)

    4.2
    24% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    5
    Service
    rating
    3.2
    Prijs
    rating
    4.6
    Leveren
    rating
    4

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Beoordeling Gold Pocket de luxe Gel

    Sinds 3 maanden 2 van deze matrassen. In de winkel prima geholpen en dus 2 matrassen besteld. (Duurt overigens erg lang)
    Bij binnenkomst worden ze netjes uitgepakt en op het bed gelegd, afval wordt meegenomen.
    De ervaring na 3 maanden:
    Matrassen stinken enorm na binnenkomst. Duurt paar weken voordat deze lucht weg is. Sloeg mij zelfs op de ogen en kreeg er hoofdpijn van. Na ontvangst dus eigenlijk een paar weken laten luchten.
    Matrassen zitten heel ruim in hun tijk...slaapt er misschien niet minder om maar bijzonder is het wel.
    En dan het grootste probleem! Als je tegen elkaar aan ligt en dit is meestal zo in het midden van het bed dan vervormen de matrassen zo erg dat 1 van de twee tussen de matrassen komt te liggen! We hebben hier met de vorige matrassen nog nooit last van gehad! Matrassen lopen rond af aan de zijkanten...te rond naar mijn idee. Oplossing is een topdek...,maar dat kan toch niet de bedoeling zijn? Dus..kruip je vaak naar elkaar toe..dan zijn deze matrassen absoluut de verkeerde keus.
    Slaap je lekker op je eigen helft/matras...dan liggen ze verder prima.
    Alternatief is een upgrade...kost binnen 3 maanden 60,00 omruilkosten per matras en de meerkosten voor een ander matras. Dat budget moet je er maar net voor over hebben.

    Door: As 09-07-2016
    Renate 20-01-2017

    Hoi As, Was even benieuwd hoe je het probleem hebt opgelost met het van elkaar gaan van beide matrassen. Ervaar namelijk het zelfde en vindt het zwaar irritant.

    Erwin 24-08-2017

    Sinds 4 weken twee van deze matrassen, maar herken me totaal niet in de boven omschreven recensie. Het matras stinkt niet, gapend gat is zwaar overdreven. De gellag die erin verwerkt zit heeft bijna de werking aks memoryfoam maar dan veel koeler. Ik ben erg tevreden. Groot voordeel vind ik de vier kanten draai mogelijkheid van dut matras

    grif 14-11-2017

    ik heb precies dezelfde ervaring met de kuil tussen de matrassen, die is gigantisch. Had dit graag van tevoren geweten. Ben nu een 10 maanden verder en het is echt geen doen meer.

    JefferyOrele 11-05-2018

    kamagra 100mg oral jelly usa kamagra 100mg oral jelly india kamagra oral jelly amazon kamagra 100 sildenafil citrate chewable tablets 100 mg

    Syb 16-11-2018

    Was bij Beter Bed in Capelle, wat een onvriendelijk personeel. Ik werd niet eens begroet, de mevrouw bleef gewoon naar haar laptop staren, totaal ongeïnteresseerd. Er liep ook nog een man in de winkel niets te doen. Ik behoorde zeker niet tot de doelgroep. Hier kom ik dus nooit meer!!

    joanny 24-02-2020

    Al 4x de datum van levering gewijzigd! op 20 april as. waarschijnlijk ??? 7 maanden later, de levering. Gelukkig was het bed er na 11 weken wel. Wat is er toch aan de hand?

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    8
    rating

    Bedden

    Inmiddels 4 x een boxspring bij BB in Venray gekocht en ik herken niets van voorgaande verhalen. Alle keren prima geholpen. Service zoals afgesproken, vriendelijke monteurs die de spullen netjes ( ook op een lastig te bereiken studentenkamer) tot op de plaats brachten. Toen er later een probleempje met hoofdbord was keurig te woord gestaan door servicemedewerker en komen repareren volgens afspraak. Het enige minpuntje is dat bij een complete set boxspring-hoofdbord-pootjes ook een topper erbij hoorde. Deze topper is van een erbarmelijke kwaliteit, zeer dun waar geen hoeslaken omheen te doen is zonder dat het ergens dubbel gaat zitten en de hoeken omhoog of omlaag getrokken worden met als gevolg dat je daarna alsnog een andere topper erbij moet kopen. Verkoop er dan geen topper bij!!

    Door: Gertje M 01-09-2019
    Goed! 28-05-2020

    I.d.d topper kan beter

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    probleem geweldig opgelost

    Bijna 2 jaar geleden diverse artikelen gekocht bij Beter Bed in Den Bosch. Na melding van probleem met een van de artikelen kwam een medewerker langs om het te beoordelen en hij bood een oplossing aan die ons tot volle tevredenheid stemde. Toen wij vervolgens daarvoor naar de winkel gingen werden wij ook daar weer uitstekend verder geholpen.

    Ook het (gratis ) bezorgen en plaatsen van de aankopen verdient een compliment. Je krijgt ruim van te voren te horen wanneer iets bezorgd gaat worden en een dag van tevoren de bezorgtijd. Op de bezorgdag zelf ongeveer een half uur voordat de bezorger komt laat hij dat ook even weten.
    Dus van ons alleen maar lof voor de uitstekende service en klantvriendelijkheid van Beter Bed.

    Door: helma janssen 02-03-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Matrassen Twee

    Twee matrassen gekocht merk Gold Pocket delux. AL een keer omgeruild omdat de matrassen zacht werden en vervormde ná een paar maanden. Vandaag iemand van beter bed langs geweest en vertelde ons dat de matrassen technisch in orde waren, tot mijn verbazing. Hij vertelde dat het door de ronde kanten kwam dat wij naar het
    midden rolde.Wij willen zulke bedden niet meer hebben! Wij kregen een aanbod de wíj andere bedden mochten uitkiezen alleen wij krijgen van de 659 euro 70procent terug. Wij hebben deze matrassen een goed jaar! Staat 5jaar garantie op ! Beter Bed de eerste keer zijn de matrassen met omruilen met de zelfde klachten netjes afgehandeld! Ben verontwaardigd dat dit óns een paar honderd euro moet kosten. ! Maarten

    Door: M de ruiter 16-11-2018
    Meloen 30-04-2019

    Wij hebben ook de gold deluxe gehad, 3 keer al. Iedere keer kuilvorming, toen de platinum genomen voor €300 extra, nu 3 jaar later kuilvorming! We gaan weer bellen, ik schaam me rot, het is niet dat ik dagelijks springfestijnen heb op ons bed of enorm zwaarlijvig ben.... bed zelf en latten zijn trouwens ook van beterbed... ben benieuwd....

    Karin 24-09-2019

    Beste, om welk type matras ging het van de Platinum. Is het nu opgelost? mvg Karin

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    8
    rating

    Een elektrische boxspring

    Beter Bed... helaas hebben wij een zeer slechte ervaring en zijn we voorlopig nog niet van het gezeur af..
    Op 30-04-2020 een prachtig bed besteld op locatie in Den Helder. Leverdatum 11 juni, vrij lang, maar ja we hebben ook te maken met de Corona crisis... Een week later werd de leverdatum verschoven naar 18 juni, vervelend maar oké prima dat weekje kan er ook nog wel bij. Kamer aan kant, oude bed verkocht, wordt 16 juni opgehaald, dus dat wordt 2 dagen op de bank slapen, maar met het vooruitzicht dat we over 2 dagen heerlijk wegdromen in onze fantastische Karlson verzacht dat idee.. Op 15 juni krijg ik een mail.. We hebben de leverdatum verschoven naar 09-07-2020, oei.. Die hadden we niet aan zien komen.. vanaf morgen hebben we GEEN bed meer.. direct gebeld, vanaf 16uur niet meer te bereiken.. De volgende ochtend, eerst 30 min in de wacht, dan eindelijk een medewerkster aan de lijn. Nee, mevrouw de datum staat vast, niks aan te doen. Aangegeven dat ik hier niet mee akkoord ga en dat ze maar voor een oplossing gaan zorgen.. Ik zou teruggebeld worden, nou dat begrip kennen ze niet bij Beter Bed.. dus de volgende ochtend zelf maar weer gebeld, weer de bekende 30 min in de wacht, ook als je belt als ze nét open zijn, vreemd.. De medewerker kan mij vertellen dat ze niks voor mij kunnen doen qua levertijd, een leenbed zit er ook niet in, deze is per 21 juli pas beschikbaar.. Ze bieden me wel een cadeaubon van €25,- aan.. serieus wat heb ik daar nou aan.. tijdens dit gesprek aangegeven dat ik hier niet mee akkoord ga, ze gaat nogmaals overleggen, zegt ze, maar verbreekt vervolgens de verbinding. Ik geef niet zo snel op, bel direct weer terug, na opnieuw een lange wachttijd, krijg ik iemand aan de lijn die mij voor het eerst het gevoel geeft dat ze begrijpt hoe vervelend dit is, fijn! Ze gaat proberen om voor de tussentijd toch een leenbed te regelen, gelukt, wel pas een week later, maar dus wel twee weken korter op de bank, top. Ook biedt ze me een goede compensatie aan, keurig! Ik hang tevreden de telefoon op. 25 juni zijn de leenbedden bezorgd volgens afspraak. Matrassen groter dan de boxen eronder, dus vooral stil liggen anders lig je op de grond.. het plastic moest ik er omheen laten zitten en er waren geen moltons meegeleverd, staat wel op de bon. Prima, laat maar, ik ga niet weer bellen, we zingen het wel uit tot die tijd. De volgende ochtend ontvang ik een mail, ik dacht eerst dat iemand een grapje met ons uithaalde.. Leverdatum verschoven naar 07-08-2020.. OMG.. nu ben ik boos! Gebeld, direct uiteraard. Een medewerkster die er werkelijk niks van snapt en geen enkele empathie toont en niet met een oplossing komt.. Ik zeg haar: verbind me alstublieft door met iemand anders, ik vraag nog naar de topper van het laatste gesprek, dat kan niet, dan voor mij part met de directie, het maakt mij niet meer uit, regel het! Het blijft bij nee mevrouw we kunnen niets voor u doen. Op de vraag waarom de datum met een maand is verschoven krijg ik als antwoord dat ik nogal veel heb besteld en benoemt alle onderdelen.. pfff hier kom ik geen stap verder.. Ik geef het op, voor vandaag dan.. Morgen weer nieuwe energie om te bellen..
    Krijg ik gisteravond nog een mail of ik de bezorging van Beter bed wil beoordelen in ruil voor een kans op het winnen van je aankoopbedrag.. Ik wil dit niet eens (op het moment dan, hè), ik wil alleen maar een bed.. Een bed waarvan de leverdatum nu 4 keer is verschoven.. is er iemand die mij kan helpen?

    Door: Sanne 27-06-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    4.5
    rating

    Tweepersoonsbed Trento

    Echt nooit meer dat ik iets koop bij Beter Bed. Over de levering van mijn eigen bed een aantal jaar geleden was ik super tevreden, vandaar ook dat ik begin van dit jaar besloot hier een bed te bestellen voor mijn zoon. We kregen al vrij snel het bericht dat ze beloofde bezorgdatum van 17 april niet gingen halen i.v.m. de corona maatregelen. Begrijpelijk, daar had ik nog alle begrip voor. Nieuwe datum zou 19 mei worden. We kregen echter geen bevestiging de dag van te voren dus toch maar even gebeld. Blijkt dat de datum opnieuw is opgeschoven naar 23 juni zonder ons te informeren! En vraag je aan de medewerker of ze mee willen denken in een oplossing (ander bed die wel leverbaar is o.i.d.) vertellen ze doodleuk dat je dan 20% van de kosten voor annulering van het niet-geleverde product moet betalen. Echt, dit bedrijf heeft totaal geen inlevingsvermogen om klantvriendelijk te zijn en om samen met haar klant naar een oplossing te zoeken. Echt kansloos. Bed is nog niet geleverd.

    Door: Jeroen 20-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    nieuw matras

    Ik heb mij uitgebreid laten adviseren in een winkel van Beter Bed voor een nieuw matras. Heb meerdere matrassen mogen uitproberen.
    Nou, ik kan je zeggen: dat zijn enorme verschillen. Sommige matrassen waren echt verschrikkelijk. Ik kan echt niet tegen zo'n hard matras, begrijp niet hoe mensen daarop kunnen slapen. Uiteindelijk heb ik een hele zachte gekozen, die was wel heel lekker.
    Ik heb ervoor gekozen deze thuis te laten bezorgen, want ik heb zelf geen auto.
    Het is even wachten nu, maar ik ben echt blij met deze service.

    Ik ben echt lang in die winkel geweest en ze gingen mij helemaal niet opjagen of wat dan ook. Daarom ben ik heel tevreden met de service van Beter Bed!

    Door: H. Visser 12-01-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Goede verkoper

    Wij waren alleen maar aan het rondkijken (of eigenlijk dus de beste deal aan het zoeken). Wij kochten uiteindelijk niet bij Beter Bed, maar vonden de service en de vriendelijk daar het beste van al die beddenwinkels die we op die woonboulevard hebben bezocht. Informatief, meedenkend en niks aansmerend. Dus volgende keer kopen wij daar ons matras! Filiaal Apeldoorn.

    Door: Mo 29-09-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Top service

    In de winkel samen met verkoopster een bedbank uitgezocht die zou passen tegen mijn muur....helaas samen een misrekening gemaakt. Ik kwam hier pas na paar dagen achter, meteen gebeld en nog kunnen ruilen voor een iets duurdere maar passende bank. Ik krijg hem echter voor de eerder afgesproken prijs. Echt een super service van locatie Veenendaal!

    Door: Geertje 08-04-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Cisano boxspring

    Ik lees hier bijna alleen maar slechte reviews, werd er doodsbenauwd door. Maar gelukkig heb ik een goede ervaring. Levering keurig op tijd, bezorgers vriendelijk en beleefd, bed geweldig.

    Door: Mevr. de Nobel 15-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    platinum de luxe gel 140x200 matras

    Het matras is veel steviger dan in de winkel, zo lijkt het althans wel.
    Helaas kon ik het matras niet ruilen, "omdat het een incourante maat is...." ??? hoezo?
    Ik bleef dus zitten met een matras waar ik rugpijn op kreeg.

    ik heb inmiddels bij een andere firma een fijn matras gekocht voor de helft van de prijs. het ligt stukken beter.
    de lattenbodems van Beter Bed de Bossflex De Luxe liggen ook stram. ook vervangen door een refurbished Auping spiraal.

    al met al een vreselijke miskoop!!! en laat je niet misleiden met de zogenaamde stuntprijzen van 2 halen 1 betalen>>> 50% van de oorspronkelijk adviesprijs is nog te duur.
    zeer slecht geadviseerd in de winkel, dat moge duidelijk zijn. NOOIT meer BETER BED.

    Door: Marjet Versteeg 13-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    2 M-line matrassen + ledikant

    Voor onze zoon die ernstige reumatische klachten heeft zijn wij op aanraden van Beterbed overgegaan op nieuwe M-line matrassen wat voor ons een zeer groot bedrag is maar gezondheid voor alles! Wij hebben 2 matrassen op 1 april jl besteld en worden als het goed is rond 14 mei as bezorgd, maar inmiddels bied Beterbed dezelfde matrassen aan in de aanbieding 1+1 !!!! en krijg je ze binnen 14 dagen geleverd!!. Wij wachten dus minimaal 6 weken op deze zelfde matrassen en betalen de hoofdprijs. Beterbed benaderd en zeggen niets voor ons te kunnen doen, u begrijpt hoe zuur dit is, zo enorm teleurgesteld in de houding van Beterbed, als ik ze nu al in huis zou hebben zou ik denken dat is pech maar ik moet ze nog krijgen!! en ook nog later dan de aanbieding! Onze zoon (student) heeft ook zelf een gedeelte bijgelegd dus hoezeer hij ook uitkeek naar de "perfecte"matrassen de lol is eraf. Heel erg jammer dat ze ook geen tegemoetkoming voorstellen of misschien bijpassende kussens of wat dan ook, maar helaas NIETS!!!

    Door: Sonja 30-04-2020
    Denise 30-04-2020

    Hi Sonja, Wat een verhaal zeg. Ik ben blij dat ik deze review lees want ik ben namelijk vorige week bij Beter Bed langs geweest om een bed (ook voor mijn zoon) aan te schaffen. Het ging hier wel om een ander bed en matrassen maar ik had deze matrassen online voor veel minder voorbij zien komen. Dit heb ik ook gemeld bij Beter Bed, maar zij vertelde mij dat zij de matrassen niet kunnen aanbieden voor dezelfde prijs als ik online had gezien. Maar als ik ze bij Beter Bed zou bestellen ik de garantie kreeg op de beste service en dat zij wel hun best gingen doen om mij korting aan te bieden (hier zouden ze komend weekend op terug komen). Na het lezen van deze review en ook de andere slechte reviews ga ik er zeker voor kiezen om het bed en de matrassen toch online bij de andere winkel te kopen. Helaas heeft u hier niets aan maar ben ik er wel mee geholpen. Ik hoop dat Beter Bed alsnog met een oplossing voor u gaat komen, maar als ik de andere reviews lees ben ik bang van niet.. Heel veel succes, ik hoop dat het bed wel bevalt bij uw zoon en hij minder last zal hebben van z’n reuma. Het blijft in ieder geval SCHANDALIG!!

    Sonja 30-04-2020

    KLACHT SUPER OPGELOST !!! We hebben een te snelle conclusie getrokken over de berijdbaarheid van Beter Bed, inmiddels de juiste persoon gesproken en zijn samen tot een passende oplossing gekomen waar wij (en vooral onze zoon) heel blij mee zijn. Gelukkig is ons vertrouwen in Beter Bed weer hersteld, ik hoop dat andere klanten ook op deze manier geholpen gaan worden

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Matras

    Op dinsdag 7 april hebben wij een matras besteld via Beterbed.nl, wat 3 dagen later, op vrijdag 10 april bezorgd zou worden.
    Vrijwel direct na het bestellen kregen we echter te zien dat het matras pas op 4 mei geleverd zou kunnen worden.
    Dit is bijna een maand later en behoorlijk teleurstellend, aangezien juist de snelle levering voor ons doorslaggevend was, t.o.v. concurrenten die bijvoorbeeld 10 dagen aanhouden.

    Nu werden we recent gebeld dat de leverdatum nog later wordt: namelijk 19 mei.
    Tevens zouden we daarvoor op geen enkele manier gecompenseerd kunnen worden, hetgeen mij toch niet meer dan netjes lijkt na zo'n belachelijk lange levertijd. Een korting lijkt mij zeker op zijn plaats.

    Gezien het feit dat Beter Bed ook na onze feedback, op de website nog steeds een levertijd van circa 7 dagen hanteert, lijkt het er sterk op dat Beter Bed zich zeer bewust is van het feit dat de levertijd belangrijk is voor haar klanten, maar dat het diezelfde klanten dus bewust voor de gek houdt.
    Een levertijd van ruim 6 weken, terwijl er 3 dagen beloofd wordt, is gewoon belachelijk.
    Het vervolgens niet tegemoet willen komen van je klanten is naar mijn inziens al helemaal schandalig.

    Door: Koen 20-04-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Boxspring

    het enige pluspunt waren de bezorgers die binnen een mum van tijd mijn matrassen voor de 2e keer om moesten wisselen. Communicatie kennen ze niet, het woord service al helemaal niet, meedenken word niet gedaan, en vooral na elkaar wijzen, en van het kastje naar de muur sturen. Blij dat ik nu van ze af ben. NOOIT meer via Beter Bed

    Door: Michelle van Geel 16-04-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Bed

    - customer service jan en doet niks, zit ergens in het buitenland.
    - plaatjes op website stroken niet met wat er geleverd is.
    - nemen niks retour. Wacht al een week op het retour nemen!

    Door: Marcel Duits 10-04-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3.5
    rating

    Boxspring

    Bed wordt 3 weken later geleverd dan beloofd, maar ik zie nu pas aan de vele reviews dat dat bij Beter Bed een normale zaak is...nu al spijt dat ik in deze zaak een bed heb gekocht

    Door: hanneke niblock 09-04-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Beddengoed

    KOPERSBEDROG

    Dit bedrijf doet werkelijk alles aan om maar iedere rode cent binnen te krijgen. Wij hebben nieuw bed wegens medische redenen. Vrijdag bestellen wij wegens de maat moltons, hoeslakens, etc. Wij vragen voor de zekerheid hebben wij dit morgen (zaterdag) binnen en er wordt positief door de dame aan de telefoon op gereageerd. Want het pakketje zal vandaag (vrijdag dus) de deur uitgaan.

    Op dit moment is het maandag en hebben wij zelfs vandaag nog niet de spullen binnen en komen dinsdag pas. Hebben zaterdag ochtend al gebeld en konden niets voor ons betekenen, wij hebben niet de financiële middelen om dit nogmaals elders aan te schaffen. Het zou pas zaterdag ziet zij de deur uitgaan. Samen gekeken met de vrouw van de helpdesk naar een oplossing, helaas was deze er niet. Wij hebben telefonisch besloten een ander nieuw dekbed te verknippen en samen met andere spullen het proberen beslaapbaar te maken. BeterBed betreurd dit maar ziet geen andere oplossing.

    Nu is het maandag en mijn items liggen daar nog, is zaterdag dus ook niet eens de deur uitgegaan en men verwacht het dinsdag pas te hebben geleverd. Intussen hebben we een oplossing waarbij we het vernielen van het dekbed een noodzaak was, dit is telefonisch besproken maar ook hierin doet BeterBed door hun eigen fouten niet eens wat.

    Beterbed heeft vele klachten en zijn beursgenoteerd, ik zou iedereen willen aanraden om hun spullen niet bij BeterBed te kopen maar bij een concurrent. Dit vinden de aandeelhouders niet fijn aangezien die zakken, hiermee zorgen we ervoor dat zij de spullen elders kopen. Kopieer dit onderstaande vooral en deel het ook. Ik zal het persoonlijk overal op internet plaatsen.

    Door: Hans 30-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2.5
    rating

    Tweepersoonsbed Butiken


    BETER BED: EEN NACHTMERRIE

    Op 4 november jl. heb ik een bed gekocht bij Beter Bed aan de Fokkerweg in Amsterdam. Volgens de filiaalhouder was het beslist niet nodig het bed door Beter Bed in elkaar te laten zetten: dat was volgens hem een fluitje van een cent, en door het zelf te doen zou ik 120 Euro besparen. Mocht het desondanks niet lukken, dan hoefde ik maar te bellen voor hulp. Op 20 december (dus zeven weken later!) werden de delen van het bed bezorgd. Al snel bleek het zelf in elkaar zetten van het bed een uiterst gecompliceerde, onmogelijke zaak; ook met de hulp van enkele zeer handige vrienden kreeg ik het niet voor elkaar. Wat ook niet hielp was dat er schroeven ontbraken. Indachtig de woorden van de filiaalhouder (dat ik maar hoefde te bellen voor hulp) nam ik contact op met Beter Bed. Wat de filiaalhouder bij aankoop echter niet had verteld, was dat die hulp vijf weken op zich zou laten wachten, eerder was niet mogelijk. Inmiddels, nadat twee Beter Bed-medewerkers er twee uur mee bezig zijn geweest, staat het bed eindelijk in de slaapkamer. Extra kosten: 120 Euro. En zo waren we sinds de dag van aankoop drie maanden verder, en hebben mijn vrouw en ik al
    die tijd op een matras op de vloer geslapen. Conclusie: als je een goede nachtrust wilt, ga dan niet in zee met Beter Bed.

    Door: Bart 05-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    Halfhoogslaper

    Leverdatum bed wordt steeds uitgesteld omdat er onderdelen nog niet leverbaar zijn. Schandalige service en misleiding bij de aankoop waarbij een levertijd vermeld staat. Beter Bed nooit weer!

    Door: M.Staal 30-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Bedombouw, elektrische lattenbodems en 2 matrassen

    Waardeloos..! Enorm teleurgesteld in dit bedrijf. In de winkel goed geholpen, het bed op 29 oktober besteld. Zou 10 december al geleverd kunnen worden, wij wilden graag een week later. Twee weken voor leverdatum: uitgesteld met drie weken! Vervelend, maar kan gebeuren. Vlak voor de kerst een mail, het was wederom uitgesteld. Geen idee waarom. Iemand van de klantenservice aan de lijn die niet goed luisterde. Enfin, 27 januari poging drie. Krijgen van de week een kaartje door de bus ket de leverdatum, 27 januari. So far, so good. Helaas..! Vanmorgen gebeld door ze (kon niet opnemen) en een mail dat de matrassen niet binnen zijn. Ik heb ze een mail gestuurd hierover, dat we dit waardeloos vinden, we liggen inmiddels vanaf december op de grond. Heb nog steeds geen reactie ontvangen. Bel ik eind van de middag op: "Ja mevrouw, heel vervelend, ik begrijp het. Maar uw mail is in behandeling, dus wacht die reactie eerst af.." Misschien, want het wordt nu ongeloofwaardig bij Beter Bed, krijgen we 11 februari onze matrassen (de rest komt als het goed is maandag).

    Dan zitten we totaal meer dan 16 weken te wachten om fatsoenlijk te kunnen slapen. Waardeloos!

    Jammer dat er geen beoordeling gegeven kan worden met 0 sterren, want dit slaat alles.

    Door: MNRkerk 24-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Schrijf zelf een review over Beter Bed

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is Beter Bed een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 85 ervaringen geplaatst over Beter Bed. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4.2 gekregen, waarbij 24% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Beter Bed actief?

    Beter Bed is vooral actief in de categorie Online shop en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Wonen

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Beter Bed gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.