Beter Bed
Alle reviewsBeter Bed
Alle reviews (198)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Double bed
Good products. Terrible delivery & customer service
I love the quality of beds sold by Beter Bed. However, their delivery service and customer service is by far the worst I have encountered in the Netherlands.
Context: I had purchased a bed from Beter Bed in November 2022. The delivery was scheduled for 18th January. On 18th Jan, I missed their call by 4 minutes and they sent an auto-schedule for 20th January without checking if I was available or why I wasn't at home for the original delivery (I was actually at home and missed their call because I was washing dishes!)
On 20th January, the delivery people left all the un-assembled products and I had to bring it up to my house on the 3rd floor and spend 4 hours assembling the same. I live alone and have spinal and back problems.
Since then, I have been trying to work with Customer Service for weeks now to acknowledge this poor service and get some reimbursement for the 'levering' that was just not provided. They responded to the first email but then simply stopped responding. It's been weeks now and I still haven't heard back from the company....Bed
I would not recommend Better Bed at all, We bought a bed from better bed in September which got delivered partially till February. While bringing the bed on the first floor their service guys damaged the stairs in my house. When I contacted better bed support they denied any liability and instead blamed us that we ourselves broke the stairs. The delivery guys song shamelessly. On top of that the quality of headboard which I expected was not delivered, the headboard was not neatly made and had a lot of wrinkles. I again went to customer care and asked them to replace it but never got any response. They just ignored me. I am actually very disappointed and angry. The excitement I had for new bed got replaced with bad experience and now I have a bed which I hate.Studentenkamer bed 'Butiken'
Studentenkamer bed 'Butiken' geleverd met veel te smalle laden, anders dan productinformatie aangeeft.
Servicemonteur stelt klant in het gelijk, maar klantenservice beroept zich op overschrijding inruiltermijn, terwijl het bedrijf zelf getreuzeld heeft en pas actie ondernam na herhaaldelijk aandringen.Elektrische deken
Op de site staat click en collect, maar er is mij medegedeeld, dat dit een foutje blijkt te zijn op de website. Na goed advies via whatsapp geprobeerd het filliaal Beter bed Nijmegen te bellen, waar ik tot 2 x toe zonder wat te zeggen in de wacht werd gezet. Na een totaal van 11 minuten wachten heb ik het hoofdkantoor gebeld en ben ik via die weg doorverbonden. Ik heb duidelijk aangegeven dat het onbeschoft is om zonder wat te zeggen klanten in de wacht te zetten, ik hoor immers wel en paar minuten gepraat en geroezemoes op de achtergrond. Mevrouw zei het is een storing in de apparatuur of iets dergelijks. Op de site staat alle producten kunnen in de winkel worden bekeken. Dit klopt dus ook niet, want betreffend product kon niet in de winkel worden bekeken. Al met al waardeloos! Er is dus geen aankoopdatum, want ik heb besloten het product niet via beter bed aan te schaffen.
Ps: deze review is ook via trustpilot geplaatst. Daar is hij offline gezet, omdat ik niet snel genoeg gereageerd heb op de mail die ik heb ontvangen ivm het weerleggen van bewijs. Ik lig met griep op bed namelijk en heb betreffende mail, en alle andere mail, gemist.
Nee, de winkel hoeft geen contact met mij op te nemen. Ik zal zelf terug bellen om te kijken of ik wel of niet weer in de wacht word gezet. Het resultaat zal ik in mijn review hier bewerken.2 matrassen
We wachten sinds twee weken de tweede matras. Uitkomst : we slapen op de grond en we weten nog steeds niet wanneer het probleem oplgelost zal zijn.
Meer dans 1800 euros betalen om eindelijk op de grond te slapen is zeker de slechste dienst en produkt geleverd !Bed met tv lift
Al 9 maanden bezig om een nieuwe afstandsbediening te krijgen voor onze tv lift! Staat al 9 maanden omhoog! 2x een ab ontvangen. Dezelfde. Welke niet werkt. We sturen u nu de juiste. En wéér dezelfde ontvangen. Bellen, winkel bezoeken, niemand die zich erin verdiept. Het intereseert ze helemaal niks. Nóóit meer een bed van Beter Bed. Wordt wakker en help je klanten!!
matrassen + kussens
Ongelofelijk, een redelijk duur M-line hoofd kussen aangeschaft in combinatie met 2 M-line matrassen, die ook niet echt goedkoop waren. Wat is het geval het kussen is te laag, dus weer netjes in de bijgeleverde niet vergrendelde tas gedaan. Even een belletje naar beterbed, nee hoor mv deze kunt u niet ruilen. Normaliter bestel ik alles online maar dan ook echt alles! Nu netjes naar de winkel geweest, netjes geholpen door een jongeman. 100 dagen omruilgarantie!!! wat er niet bij verteld is dat dit niet voor het kussen is. Staat natuurlijk in de kleine lettertjes. Nou daar sta ik met mijn kussen, nieuw in de verpakking. Heb je matrassen van meer dan 2000 euro gekocht en krijg je zo'n waardeloze klantenservice aan de lijn!!!! Als ik nou alles online gekocht zou hebben zou ik alles binnen 14 dagen kunnen retourneren, dat is wettelijk bepaald, ook voor kussens mits ze vergrendeld zijn. Het maakt dan niet uit of je er 10 dagen op heb liggen kwijlen etc, als je dat niet ziet is er niets aan de hand. Zo zegt ook de klantenservice!!! Beterbed ik trap er niet meer in bij jullie, voortaan kom ik voor advies naar de winkel en ga ik het voortaan online bestellen en wel bij een ander die ook weer goed koper is. In sept heb ik mijn matrassen besteld bij jullie , eind oktober kwamen ze pas, terwijl elders alles in een keer leverbaar was, en we het veel goedkoper konden kopen. Dit maar niet gedaan want de jongeman in de winkel had ons zo goed van advies gediend. (wel een minpuntje: had vergeten erbij te vermelden dat de omruilgarantie niet voor het kussen geldt) Maar als ik dit van te voren geweten had dan had ik het toch anders aangepakt.
Dus lieve mensen het is zeker niet goed voor de winkels maar ik adviseer met klem om online te bestellen bij BETERBED want anders snij je jezelf in de vingers.
PS; ik heb nog een gloednieuw m-line kussen te koop!!!Kussens
Kussens kun je niet ruilen. Dus kijken en uitproberen in de winkel Dan bij bol.com bestellen niet goed kan hij wel terug. En de prijs is ook nog beter
Compleet bed met matrassen elektrische bedbodems
Het bed is van april 2018 en het achterschot van hout is naar beneden gezakt vergeten te lijmen ook de tussen lat die de zaak bij elkaar hout is niet gelijmd.
Ik mag hopen dat zoiets op zijn minst 5 jaar meegaat voor het in elkaar stort antwoord beter bed ze kunnen een nieuw achterschot leveren 210 euro .
Wij gaan geen gebruik meer maken van beter bed .Matras gekocht
In juni had ik een matras besteld online, nadat ik hem eerst in de winkel had uitgeprobeerd. Na deze te hebben gekregen bleek dit niet de juiste keuze te zijn. Verkeerd geadviseerd, want het matras was veels te hard voor mij. Personeel had mij de Koud schuim matras geadviseerd, terwijl ik eigenlijk naar mijn wensen een Traag-schuim matras moest hebben. Dit was de 1ste fout. Vervolgens telefonisch contact gehad met een mannelijke medewerker van de Klantenservice. Die vertelde mij in eerste instantie dat ik de matras mocht omruilen, want daar had ik recht op zei hij. Maar hier kwam de medewerker later toch op terug, want het kon toch niet zo maar. Waarop ik zei "maar net zei u van wel en nu kan het ineens niet" 2de foute antwoord. Uit verbazing en frustratie heb ik toen de verbinding verbroken. Toen opnieuw toch maar weer gebeld en kreeg een vrouwelijke medewerker aan de telefoon. Mijn verhaal opnieuw verteld en gezegd dat ik al een paar dagen slecht had geslapen, omdat het matras te hard voor mij was en ook pijn in mijn rug kreeg. Kreeg ik als antwoord omdat u er maar een paar dagen op gelegen heb mag ik deze niet kosteloos omruilen. Minimaal 30 dagen werd mij gezegd. Waarop ik zei; mevrouw u wilt mij niet meemaken als ik 30 dagen niet geslapen hebt. Daar kon mevrouw helemaal niks mee, want als ik de matras zou willen omruilen, dan zou ik 120,- extra moeten betalen (dit worden omruilkosten genoemd). Achteraf als ik 30 dagen zou hebben gewacht, dan ook omruilkosten moeten betalen. Als antwoord "mevrouw we kunnen niks meer met het matras' Uiteindelijk ben ik met alles maar akkoord gegaan, want ja anders stond ik met lege handen. Mijn geld kreeg ik namelijk ook niet terug. Omruilen was de enige optie. Als klant stond ik met de rug tegen de muur.
Dus opnieuw naar de winkel en ander matras uitgekozen en dit door winkelpersoneel laten doorgeven. Daar komt ie; paar dagen voor levering, deze duurde al 9 weken verder) Dacht ik laat ik het even checken of ik wel het juiste matras binnen zou krijgen. Wat bleek het verkeerde matras was doorgegeven. Gelijk met de medewerker van de klantenservice rechtgetrokken.
Toen eindelijk de datum gekregen van eind september dat de matras bezorgd zou worden, kreeg ik in dezelfde week het bericht dat het uitgesteld was naar 16 oktober. Vrijdag 16 oktober kreeg ik dan ook eindelijk mijn goede matras bezorgd. Bij elkaar heeft het 4 maanden geduurd voordat ik het juiste matras in huis had na zoveel misverstanden/ verkeerde voorlichting van zowel Klantenservice medewerkers en Winkelpersoneel wat zich Bedrijfsleidster mag noemen. De manier waarop ik ben voorgelicht ben ik totaal niet tevreden mee en zal de volgende keer jullie winkel voorbij gaan en zeker niet adviseren om met jullie zaken te doen.Karlsson boxspring
Wat een ongelofelijk slechte service biedt Beterbed.
We hebben sinds het begin kuilvorming in ons bed en na tweemaal een inspectie te hebben gekregen, is het bed technisch in orde verklaard. Wat houdt dit in voor jou als klant? Dat je geen poot hebt om op te staan, want je bed is technisch in orde. Wat een ongelofelijk slecht bedrijf met een onvriendelijke "costumer service".
We hebben ruim tweeduizend euro voor ons bed betaald en de conclusie?
Weg gegooid geld!!! Wij slapen slecht.
Wegen allebei onder de 70 kilo dus daar ligt het ook niet aan. Maar nee, volgens de monteur moet je "in het midden van je matras blijven liggen" want er zit geen vering aan de zijkant van de boxen en boxmatrassen. Wat een service zeg, ongelofelijk.
Wij eisen een passende oplossing, maar dit bedrijf valt niet mee te praten lijkt het!!
Koop hier geen bed!!!matras
Gisteren na beterbed geweeest Anthony fokkerweg Amsterdam
vriendelijk gegroet door beide verkoop medewerkers het is een leuke sfeer binnen
laten je rustig rond neusen uiteindelijk geholpen door K.Donmez aardig man
weet je snel wat het beste matras is voor mij waardoor snel over stag was
heerlijk geslapen op nieuwe matras top persoon zal zeker aanradeBoxspring met 2 dure matrassen
Zeer sle hte service paar keer een mail gestuurd
Nooit wat gehoord en met onze klacht naar de winkel daar kwamen we er niet uit .ze weten het mooi te vertellen. Maar klopte niks van we zijn behoorlijk bedonderd.en hebben slechte informatie gehad.Topper
We hadden afgelopen woensdag onze nieuwe topper willen ontvangen.
Tenminste daar hadden we een afspraak voor gemaakt voor de levering.
Inmiddels is de bezorging 5x uitgesteld.
Eerst blijkt dat het niet is mee gegeven met Postnl.
Daarna was het pakketje te groot voor post nl
Inmiddels nog niets mogen ontvangen.
Bij de klanten serves kunnen ze niets doen. We moeten gewoon afwachten en elkedag netjes thuis blijven.
Aangezien het geen pakket is wat je bij de buren laat afleveren.
Waardeloos.Boxspring met kuilvorming
Vorig jaar oktober een nieuw bed van 1700 euro gekocht. Vanwege kuilvorming een klacht ingediend omdat dit te snel voorkwam. Klacht loopt al vanaf begin mei . Op 8 juni komt de servicemonteur die het bed ''technische'' goed beoordeeld (dus het is nergens kapot) maar er zit degelijk wel kuilvorming. Daarna met beterbed gebeld. Wordt ik afgewimpeld met we gaan het bespreken. Ik vroeg om een tegemoetkoming om samen met Beterbed een nieuw matras aan te schaffen. Wat kost het hun nou de helft van een nieuw matras, 300 euro misschien? Na één maand nog steeds niks van Beterbed gehoord. Pas nadat ik zelf bel en mijn ontevredenheid uiten wordt er gezegd dat ze slecht nieuws hebben voor me. Ze zijn nergens toe bereid. Ze hebben liever een ontevreden klant die slecht slaapt dan dat ze de helft van een nieuw matras vergoeden. Al met al slecht en het gaat eigenlijk niet eens alleen over de tegemoetkoming die zij niet geven maar de slechte service om klanten zo lang te laten wachten. Alsof het één grote grap is om elke dag in een kuil wakker te worden. Ik zal je zeggen dit is de laatste keer dat ik ook maar iets aangeschaft hebt bij Beterbed.
Electrisch bed kledingkast
Waardeloze klantonvriendelijke organisatie die weigert met mij in gesprek te gaan mbt oplossing voor beschadigingen. He Nicky van beterbed. Gewoon standaard antwoord sturen ipv een oplossing
Aankoop Topper
Wij kochten een Topper in de Beter Bed winkel te Zaandam. Levertijd werd ca, 4 dagen, vermeld op de opdracht. Daarna niets meer gehoord en zelf gebeld, blijkt er een storing te zijn. Na vele dagen later div. malen weer gebeld en levertijd nog niet bekend. Wij wilden daarom annuleren, Maar let op! De Annuleringskosten zijn 50% van de koopsom. Belachelijk.!! Nooit gemeld door de verkopen. Ook werd gezegd dat men mag tot 6 weken afwijken van de vermelde levertijd, Werd ook niet gemeld door de verkoper!! Ons advies is " niets kopen bij BeterBed!"
Twee matrassen
Heb twee matrassen gekocht bij Beter Bed voor op de logeerkamer. We zouden een week later logees krijgen. Voor beter bed gekozen i.v.m. de levering binnen 1-2 dagen. Na het plaatsen van de bestelling, bericht gekregen dat de levering iets langer kon duren i.v.m. drukte. Na veel telefoontjes (en beloftes) 3 weken later nog geen matras ontvangen. Na een maand kregen we bericht dat de matrassen verstuurd waren. Toen kwam het pakket en toen zat er maar 1 matras in. Toen opnieuw gebeld om aan te geven dat we 1 matras hebben ontvangen i.p.v. 2 en dat we graag de 2e matras ook willen ontvangen. Toen kregen we excuses en werd de schuld afgeschoven op Postnl. Er werd beloofd er nog een te sturen en ons hiervan op de hoogte te houden. 2 weken later nog niks gehoord. Toen opnieuw gebeld en het verhaal opnieuw moeten uitleggen. Opnieuw beloftes gekregen dat er een matras onze kant op komt. Dit gebeurde niet. Deze situatie herhaalde zich vervolgens nog eens. Toen gezegd: haal de matras maar op en geef ons het geld terug. Dit werd geregeld. Uiteindelijk wou beter bed maar 1 matras terug betalen omdat we er maar een retour hebben gedaan. Hier heel vaak en lang achteraan gebeld en na 1-2 maanden herhaaldelijk klagen/bellen werd uiteindelijk ook het geld van de (niet geleverde) matras terug gestort. Dit heeft ons heel veel frustratie, energie en tijd gekost. En we hebben uiteindelijk de matrassen elders moeten kopen.
Bed
Better stay away from that store. I ordered a bed in September, first delivery in November (! 7 weeks), delivered incomplete, the headboard missing. They reordered and delivered again in January (! Another 7 weeks), brought incorrect piece and tried to convince me I ordered incorrectly (order in the store). They sent me to the store, that as the only support, "opened a ticket". Last attempt of delivery (!after another 7 weeks), times given 10-12, I left from home 1216, no delivery. According to them my fault, because they didn't guess I would wait a full day at home. Rescheduling to another working day. Another day that I would have to ditch my work, because even though they messed up, multiple times - no delivery in the evenings and weekends. My problem to allow them to deliver in their working hours something that they failed to do correctly 3 times now. As a compensation of my lost nerves (it's the end of March), lost holiday days, and phone screen (wouldn't fell from the bed if the missing piece would be there) - they offer 50 euro discount. Terrible service! I'm looking for a lawyer now.
King Size Bed
Bed is prima, service laat te wensen over, neem je brood mee als je naar Schagen gaat kan je de medewerker voeren. Nooit dat ik hier nog iets koop aanbevelen ook niet.
Anderen bekeken ook

Ben je al een tijdje op zoek naar een nieuwe keuken en ben je zo terecht gekomen bij I-KOOK? Misschien heb je jouw perfecte keuken al gevonden bij ...

Ongekend! Heb jij die review van Witgoedhuis.nl gelezen op onze site?Kijk naar de mogelijkheden en de opties om te genieten van het geven en lezen ...

Superkeukens is een organisatie die verschillende stijlen keukens aanbiedt. Modern, klassiek, industrieel etc. Heeft u een keuken gekocht bij Super...
