NederlandReview

    Ervaringen Beter Bed

    Retteketet naar Beter Bed! Mede door die toch wat irritante slogan is Beter Bed uitgegroeid tot één van de bekendste namen in de beddenindustrie. Het kopen van een bed is niet alleen een grote financiële uitgave, maar ook een onderneming die je niet te vaak wilt doen; een bed gaat toch zeker meerdere jaren mee. Daarom is het belangrijk om te weten waar je je bed, matras of ander bed-gerelateerd product koopt. Heeft Beter Bed scherpe aanbiedingen, veel keuze, goede kwaliteit? En hoe is de service: word je goed geholpen bij de keuze van een nieuw bed? Lees hier de ervaringen van klanten van Beter Bed en laat ook zelf een reactie achter om anderen te informeren!

    Over Beter Bed

    Beter Bed is in 1981 begonnen met het verkopen van bedden, in 1996 ging het bedrijf naar de beurs. Inmiddels is het bedrijf in verschillende landen actief, onder verschillende namen. Zo heet het in België, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland Matrassen/ Matratzen Concord, kun je in Polen terecht bij Concord Polska en luisteren ze in Spanje naar de naam El Gigante del Colchón. Ook Beddenreus en Slaapgenoten maken onderdeel uit van het concern. Beter Bed noemt zich de grootste inkoper in de beddenwereld en kan dan ook bogen op een groot assortiment.


    Waarom zou je kopen bij Beter Bed? Martine, de verkoopadviseur legt het zelf uit in dit filmpje!

    Diensten van Beter Bed

    Ben je op zoek naar een boxspring, inclusief gestoffeerd matras, kies je liever voor een koudschuimmatras, zoek je een volledig ledikant met matras en bedbodem, kan je niet zonder een pocketveermatras, wil je een speciaal soort bedbodem of zoek je een topmatras voor je twijfelaar? Op de website van Beter Bed vind je uitgebreide collecties en uitleg over de verschillende keuzemogelijkheden. Ook voor kinder- of tienerkamers kun je hier volledige beddensets samenstellen. Een kussencollectie en een overzicht van verschillende dekbedden is ook online te vinden, evenals een module om te weten te komen welk soort kussen het meest voor jou geschikt is. Er zijn meer manieren om advies in te winnen op de website, zo kun je er terecht met vragen over rugklachten en welk bed het beste bij bepaalde klachten past. Maar het blijft niet bij beddengoed alleen; ook kasten en bijmeubelen zoals commodes, nachtkastjes en hockers zijn op Beterbed.nl te vinden. Ben je vooral uit op een aanbieding, dan is er ook een outlet.

    Klachten over Beter Bed

    De klantenservice is doordeweeks bereikbaar van 8.30 tot 17.00, daarnaast kun je met klachten en vragen natuurlijk terecht in één van de vele vestigingen van het bedrijf, onder andere te vinden op tal van woonboulevards en wooncentra.

    Hoe slaap jij op jouw bed van Beter Bed? Heb je jouw slaapkamer volledig ingericht met de meubels en het beddengoed van Beter Bed, heb je alleen een matras gekocht of zoek je weleens praktische informatie op bij de adviseurs van Beter Bed? Laat hier je mening achter!

    Meningen van Nederlanders die een ervaring hebben gehad met Beter Bed. Lekkere matrassen? Goedkope outlet? Lees het hier bij NederlandReview!

    Beter Bed
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (149)

    3.8
    100% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    4.8
    Service
    rating
    2.8
    Prijs
    rating
    4.2
    Leveren
    rating
    3.4

    Schrijf nieuwe review

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Schrijf zelf een review over Beter Bed

    Uw beoordeling

    Beoordeling Gold Pocket de luxe Gel

    Sinds 3 maanden 2 van deze matrassen. In de winkel prima geholpen en dus 2 matrassen besteld. (Duurt overigens erg lang)
    Bij binnenkomst worden ze netjes uitgepakt en op het bed gelegd, afval wordt meegenomen.
    De ervaring na 3 maanden:
    Matrassen stinken enorm na binnenkomst. Duurt paar weken voordat deze lucht weg is. Sloeg mij zelfs op de ogen en kreeg er hoofdpijn van. Na ontvangst dus eigenlijk een paar weken laten luchten.
    Matrassen zitten heel ruim in hun tijk...slaapt er misschien niet minder om maar bijzonder is het wel.
    En dan het grootste probleem! Als je tegen elkaar aan ligt en dit is meestal zo in het midden van het bed dan vervormen de matrassen zo erg dat 1 van de twee tussen de matrassen komt te liggen! We hebben hier met de vorige matrassen nog nooit last van gehad! Matrassen lopen rond af aan de zijkanten...te rond naar mijn idee. Oplossing is een topdek...,maar dat kan toch niet de bedoeling zijn? Dus..kruip je vaak naar elkaar toe..dan zijn deze matrassen absoluut de verkeerde keus.
    Slaap je lekker op je eigen helft/matras...dan liggen ze verder prima.
    Alternatief is een upgrade...kost binnen 3 maanden 60,00 omruilkosten per matras en de meerkosten voor een ander matras. Dat budget moet je er maar net voor over hebben.

    Door: As09-07-2016
    Renate20-01-2017

    Hoi As, Was even benieuwd hoe je het probleem hebt opgelost met het van elkaar gaan van beide matrassen. Ervaar namelijk het zelfde en vindt het zwaar irritant.

    Erwin24-08-2017

    Sinds 4 weken twee van deze matrassen, maar herken me totaal niet in de boven omschreven recensie. Het matras stinkt niet, gapend gat is zwaar overdreven. De gellag die erin verwerkt zit heeft bijna de werking aks memoryfoam maar dan veel koeler. Ik ben erg tevreden. Groot voordeel vind ik de vier kanten draai mogelijkheid van dut matras

    grif14-11-2017

    ik heb precies dezelfde ervaring met de kuil tussen de matrassen, die is gigantisch. Had dit graag van tevoren geweten. Ben nu een 10 maanden verder en het is echt geen doen meer.

    JefferyOrele11-05-2018

    kamagra 100mg oral jelly usa kamagra 100mg oral jelly india kamagra oral jelly amazon kamagra 100 sildenafil citrate chewable tablets 100 mg

    Syb16-11-2018

    Was bij Beter Bed in Capelle, wat een onvriendelijk personeel. Ik werd niet eens begroet, de mevrouw bleef gewoon naar haar laptop staren, totaal ongeïnteresseerd. Er liep ook nog een man in de winkel niets te doen. Ik behoorde zeker niet tot de doelgroep. Hier kom ik dus nooit meer!!

    joanny24-02-2020

    Al 4x de datum van levering gewijzigd! op 20 april as. waarschijnlijk ??? 7 maanden later, de levering. Gelukkig was het bed er na 11 weken wel. Wat is er toch aan de hand?

    Mary aleman15-07-2020

    Ik ging op een dag een dag 13 ,04.2020 naar beter bed Mooie winkel En dacht hier wel 2 nieuwe matrassen te kopen De verkoper kwam direct naar mij toe met de vraag of hij kon helpen Dus helemaal goed Ik vertelde dat ik een pullman bed hadden en daar nieuwe matrassen op wilde En vertelde ook dat ik ernstige reumatische artrosé had en het heel belangrijk was dat ik een goed matras kocht Hij stelde mij ook vragen over gewicht van mij en mijn man En zelf of ik het warm in bed hadden dus tot zo ver oké Hij liep direct op bedden af 2 voor de prijs van een Platium2pvdeluxegel extra stevig en stevig In de zaak lagen ze goed, en als je alleen aow heb vond ik het een goede prijs Precies mijn vacantie geld de prijs van 1.051,00 koste het mij HIER KOMT HET IK KREEG DE MATRASSEN THUIS Ze lagen van geen kanten Veel te zacht Mijn pijnklachten waren erger dan ooit Na korte tijd al terug naar de winkel Nee werd er gezecht u moet eraan wennen ,ik weer weg Na 3 maanden voor de tijd om was om ze te ruilen Weer terug Ik kon omruilen voor andere die nog goedkoper waren Toen wij de omhruil bon onder ogen kregen viel ons op dat de Veel goedkoper matrassen even duur waren Wij hebben er nog eens over na gedacht De kwaliteit van de matrassen is zoooo slecht Dat ik van beterbed helemaal afziet En in godsnaam ons verlies maar nemen En toch weer voor pullman matrassen gaan Waardeloze kwaliteit zwetend gaan wij beiden de nacht Door Wij hebben al 3 maanden slecht geslapen op de bedden van slechter bed reteketet Mary aleman

    Ingrid02-01-2021

    Op 20 december 2020 een simpel kussen besteld. Zou op 24.12 binnenkomen. Ging niet door, werd 31 december, ging ook niet door, werd 2 januari '21, om 10.00 uur. Werd later 12.45 uur, kan. Maar ook dat ging niet door, vandaag melding van post.nl, bezorgtijd onbekend. Ondertussen al wel de factuur gekregen. Met een track en trace code, maar daar zie ik dat het pakket nog niet eens onderweg is ! Pppfff ik weet het niet meer, nu komt het waarschijnlijk volgende week, als ik niet thuis ben. Of helemáál niet meer. Ik geloof er niet meer in, terwijl ik toch heel graag het kussen had willen proberen ivm nekklachten door mijn huidige kussen.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    8
    rating

    Bedden

    Inmiddels 4 x een boxspring bij BB in Venray gekocht en ik herken niets van voorgaande verhalen. Alle keren prima geholpen. Service zoals afgesproken, vriendelijke monteurs die de spullen netjes ( ook op een lastig te bereiken studentenkamer) tot op de plaats brachten. Toen er later een probleempje met hoofdbord was keurig te woord gestaan door servicemedewerker en komen repareren volgens afspraak. Het enige minpuntje is dat bij een complete set boxspring-hoofdbord-pootjes ook een topper erbij hoorde. Deze topper is van een erbarmelijke kwaliteit, zeer dun waar geen hoeslaken omheen te doen is zonder dat het ergens dubbel gaat zitten en de hoeken omhoog of omlaag getrokken worden met als gevolg dat je daarna alsnog een andere topper erbij moet kopen. Verkoop er dan geen topper bij!!

    Door: Gertje M01-09-2019
    Goed!28-05-2020

    I.d.d topper kan beter

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    probleem geweldig opgelost

    Bijna 2 jaar geleden diverse artikelen gekocht bij Beter Bed in Den Bosch. Na melding van probleem met een van de artikelen kwam een medewerker langs om het te beoordelen en hij bood een oplossing aan die ons tot volle tevredenheid stemde. Toen wij vervolgens daarvoor naar de winkel gingen werden wij ook daar weer uitstekend verder geholpen.

    Ook het (gratis ) bezorgen en plaatsen van de aankopen verdient een compliment. Je krijgt ruim van te voren te horen wanneer iets bezorgd gaat worden en een dag van tevoren de bezorgtijd. Op de bezorgdag zelf ongeveer een half uur voordat de bezorger komt laat hij dat ook even weten.
    Dus van ons alleen maar lof voor de uitstekende service en klantvriendelijkheid van Beter Bed.

    Door: helma janssen02-03-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Matrassen Twee

    Twee matrassen gekocht merk Gold Pocket delux. AL een keer omgeruild omdat de matrassen zacht werden en vervormde ná een paar maanden. Vandaag iemand van beter bed langs geweest en vertelde ons dat de matrassen technisch in orde waren, tot mijn verbazing. Hij vertelde dat het door de ronde kanten kwam dat wij naar het
    midden rolde.Wij willen zulke bedden niet meer hebben! Wij kregen een aanbod de wíj andere bedden mochten uitkiezen alleen wij krijgen van de 659 euro 70procent terug. Wij hebben deze matrassen een goed jaar! Staat 5jaar garantie op ! Beter Bed de eerste keer zijn de matrassen met omruilen met de zelfde klachten netjes afgehandeld! Ben verontwaardigd dat dit óns een paar honderd euro moet kosten. ! Maarten

    Door: M de ruiter 16-11-2018
    Meloen30-04-2019

    Wij hebben ook de gold deluxe gehad, 3 keer al. Iedere keer kuilvorming, toen de platinum genomen voor €300 extra, nu 3 jaar later kuilvorming! We gaan weer bellen, ik schaam me rot, het is niet dat ik dagelijks springfestijnen heb op ons bed of enorm zwaarlijvig ben.... bed zelf en latten zijn trouwens ook van beterbed... ben benieuwd....

    Karin24-09-2019

    Beste, om welk type matras ging het van de Platinum. Is het nu opgelost? mvg Karin

    Greet31-08-2020

    Wij 2 x de platinum de luxe de eerste x waren de teak en matrassen zo slecht en hebben nw gekregen nu 4 jaar later hetzelfde probleem ze begonnen al eerder maar je wilt niet zeuren dus gaat zelf bezig met een oplossing ( opdek matras bv.) nu ben ik kapot door vermoeidheid en zie er tegenaan om naar bed te gaan ,volgende weer komen ze kijken ,ik hou de moed erin en blijf positief, gezien alle reacties ......is dat moeilijk ?

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    8
    rating

    boxspring

    Bed gekocht voor onze zoon, ons goed laten voorlichten in de winkel en gekocht wat ons geadviseerd is in de winkel. Na 2 maanden is het bed geleverd. De topper krullen de hoeken om en is echt niks waard. Hierover gebeld en het advies gekregen naar de winkel te gaan en het textiel om te ruilen. Dat gedaan, in de winkel kregen we te horen dat het niet aan het textiel lag maar aan de topper zelf. Ze konden niks voor mijn betekenen. Winkel heeft een klacht ingediend bij de klanten service. De week er op kreeg ik een mail, met de vraag foto`s op te sturen van het probleem. ik gedaan, kreeg een mail terug dat ik naar de winkel moest gaan. Ik gebeld en verteld dat ik dat niet ging doen, omdat ik daar al geweest was. Half uur aan de telefoon, 3 keer doorverbonden. Aan het einde van de dag kregen we telefoon met telefoonnummer wat we konden bellen en dan zouden we met korting een andere topper mogen uitzoeken. De volgende dag heb ik gebeld, 45 min aan de telefoon en 6 keer doorverbonden (is echt waar) kreeg ik 10 % korting op een nieuwe topper!!!!! Bij Ikea zijn ze 20 % goedkoper en nog beter.. Nooooit meeer iets kopen bij beter bed. echt niet te geloven, slechter dan slecht

    Door: Anita Koster04-10-2021
    Anita Koster05-10-2021

    inmiddels heeft beter bed gebeld als reactie op review en ik kon nu wel topper terug geven en geld terug krijgen. Jammer dat het op deze manier moest, maar toch bedankt

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Bed, matrassen en kussens

    Ik zou deze winkel zeker NIET aanbevelen. Meer dan drie maanden op een bed moeten wachten, meerde malen contact met de klanten 'service' er kan nog geen pardon vanaf, ze zijn ronduit onbeschoft. Het bed eindelijk geleverd, wordt het factuur klakkeloos naar het email adres van de oud bewoner van ons adres gestuurd, hoe ontzettend slordig en onprofessioneel! Absoluut GÉÉN aanrader, prutsers.

    Door: Collignon01-10-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3
    rating

    nieuw matras

    Ik heb mij uitgebreid laten adviseren in een winkel van Beter Bed voor een nieuw matras. Heb meerdere matrassen mogen uitproberen.
    Nou, ik kan je zeggen: dat zijn enorme verschillen. Sommige matrassen waren echt verschrikkelijk. Ik kan echt niet tegen zo'n hard matras, begrijp niet hoe mensen daarop kunnen slapen. Uiteindelijk heb ik een hele zachte gekozen, die was wel heel lekker.
    Ik heb ervoor gekozen deze thuis te laten bezorgen, want ik heb zelf geen auto.
    Het is even wachten nu, maar ik ben echt blij met deze service.

    Ik ben echt lang in die winkel geweest en ze gingen mij helemaal niet opjagen of wat dan ook. Daarom ben ik heel tevreden met de service van Beter Bed!

    Door: H. Visser12-01-2017
    Slechter Bed19-08-2020

    Wacht maar tot je hem binnen hebt.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Goede verkoper

    Wij waren alleen maar aan het rondkijken (of eigenlijk dus de beste deal aan het zoeken). Wij kochten uiteindelijk niet bij Beter Bed, maar vonden de service en de vriendelijk daar het beste van al die beddenwinkels die we op die woonboulevard hebben bezocht. Informatief, meedenkend en niks aansmerend. Dus volgende keer kopen wij daar ons matras! Filiaal Apeldoorn.

    Door: Mo29-09-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Top service

    In de winkel samen met verkoopster een bedbank uitgezocht die zou passen tegen mijn muur....helaas samen een misrekening gemaakt. Ik kwam hier pas na paar dagen achter, meteen gebeld en nog kunnen ruilen voor een iets duurdere maar passende bank. Ik krijg hem echter voor de eerder afgesproken prijs. Echt een super service van locatie Veenendaal!

    Door: Geertje 08-04-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Elektrisch verstelbare lattenbodem

    S'morgens geleverd dezelfde middag geprobeerd zelfs onbelast, hoofdeind was ongeveer op de helft wat zou moeten kunnen en toen klapte hij ineens terug. Beter bed gebeld toen moesten we foto's maken doorgemaild, toen kregen we de dag erop een mailtje terug dat ze over 2 weken iemand langs sturen.

    Door: W.h.f.de Jong15-06-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    7.5
    rating

    Boxspring

    Eerst 3 maand gewacht
    Toen het binnen kwam was het niet compleet
    Bed naar 1 maand kapot 10 weken op de grond gelegen met mijn kind 😡
    Nu een omruil deal gehad bed na 8 waker binnen en nu stinken de matrassen enorm eindstand rara waar slapen we

    Door: M23-09-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Emma Matras (order nummer 9973948)

    In juli een matras besteld (levertijd 2 weken) bij Beter Bed voor in ons nieuwe huis, waar we half september in zouden trekken. Ruim van tevoren zou je denken. Nu zijn we 8 weken verder en ik heb nog steeds geen matras waardoor wij genoodzaakt zijn om op een luchtbed te slapen. Als klant bij Beter Bed moet je zelf overal achteraan bellen, de nieuwe leverdatum die was belooft is weer niet gehaald. Nadat er weer gebeld is met de klantenservice is er een onderzoek gestart waar we na een paar dagen nog steeds niks van vernomen hebben. Daarnaast doet Beter Bed ook geen moeite om een oplossing dan wel een alternatief aan te bieden.
    Beter Bed komt afspraken niet na en is niet transparant. Daarom zou ik ook niemand adviseren om hier ooit iets te bestellen.

    Door: Tim Kloprogge15-09-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Matras

    Helaas een slechte ervaring met Beter Bed.
    We waren in de winkel , zijn daar super geholpen door de desbetreffende verkoopster.
    Diverse spullen gekocht , maar ook een matras besteld van Emma.
    Echter op de site van Emma was het matras binnen 2 weken leverbaar en zelfs nog iets goedkoper dan dat wij het gingen bestellen bij Beter Bed.
    Maar doordatwij de lokale ondernemers en fysieke winkels toch willen laten bestaan , besloten wij het te bestellen via prutser Bed uuuh Beter Bed.
    Nu 7,5 week later nog geen matras , al 8x van het kastje naar de muur gestuurs , werd zelfs gezegd het ligt bij Emma daarom duurt het zolang , wij emma bellen maar die zeggen .... nee hoor is gewoon leverbaar en moet binnen twee weken in huis zijn.
    Nog steeds geen matras , behulpzaam zijn ze niet , ben benieuwd hoe de aftersales zijn , zeker nu we deze ervaring hebben.
    Wij hebben weer geleerd , gaan voortaan maar gewoon online bestellen.

    Door: Ferry10-09-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    bed

    Zeer slecht bedrijf.
    We hebben dit bed in juni gekocht en 31 augustus kapot binnen gekregen. Ik heb daar een heel duur bed gekocht (1725)
    Het bed is naar de 1e etage gebracht en mijn man ging het direct. Hij heeft 1 frame uitgepakt en nog 1 beddeel. Het framedeel was kapot. Er zat een zeer grote beschadiging. Ik heb direct gebeld en kreeg een mail dat er foto s gestuurd moesten worden. Dit heb ik gedaan. Toen kreeg ik een mail terug dat het op 13 oktober omgeruild zou worden, dus na 7 weken. Ik heb gebeld dat ik het daar niet mee was en kreeg een vrouw/telefoniste aan de lijn en zij gaf aan dat zij hier niets aan kan doen. Volgens de telefoniste komt het doordat er geen chauffeurs zijn en geen wagens. Dan denk ik op mijn beurt: neem dan ook geen orders meer aan als je niet eens kunt leveren. Ik zei dat ik 7 weken veel te lang vind en dus nu geen bed heb. Ze ging overleggen en kwam terug dat ik ter compensatie twee stuks textiel kon krijgen???? Dit vond ik een schandalig afscheepprobeersel. Ik zei dat ik dat niet hoef en gewoon wil dat het sneller omgeruild word omdat we nu geen bed hebben. Ze zei dat ze me niet verder kon helpen, op mijn vraag naar een leidinggevende zei ze dat die niet aan de lijn komt. Toen heb ik gezegd dat ik mijn geld terug wil. Daar kreeg ik een mail over dat ik mijn geld terug krijg. Maar.....pas na 7 weken op 13 oktober als ze het bed komen halen en dan daarna na 10 dagen pas mijn geld terug. Toen ik hierover belde en zei dat ik mijn geld nu terug wil zei ze dat ze me nu ging ophangen want ze kan me niet verder helpen. Ik heb daarna weer gebeld en kreeg een andere telefoniste aan de lijn en die zei dat ze voor me ging navragen of het eerder kon en zou gisteren of vandaag terug bellen.. Ik had haar uitgelegd dat ik kanker heb gehad, pas geleden, en nog herstellende ben. Ik heb dus gewoon een bed nodig. Ik kan niet 7 weken op de bank. Ze heeft me gisteren niet gebeld en vandaag ook niet. De telefonistes zijn een scherm zodat niemand zijn recht krijgt en Beter bed de schijn ophoud.
    Dus Beter Bed laat een kankerpatient die nog aan het herstellen is slapen op de bank. Ik heb nu geen bed en ook geen geld.
    Super slecht bedrijf met superslechte service.

    Door: B03-09-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Een bed (120x200 cm) incl. elekrische lattenbodem

    Ik ben echt laaiend!

    Ik had bij Beter Bed een bed van 200x120 cm gekocht, maar de elektrische lattenbodem past helaas nóch door het trapgat nóch door het raam en kan daarom niet naar de eerste verdieping worden gebracht.
    Ik had de lattenbodem daarom willen retourneren. De lattenbodem is nog in de originele verpakking, onbeslapen en onbeschadigd, maar Beter Bed weigert pertinent om hem retour te nemen en het geld (€ 422,00) hiervoor terug te betalen. Ik ben zelfs bereid om een deel van de kosten op me te nemen maar ook dat wordt niet geaccepteerd.

    Het gaat om het retourneren van enkel en alleen de lattenbodem, want de rest van het bed hou ik gewoon. (Bij andere winkels zijn er lattenbodems van de gewenste afmeting te koop die níét in één stuk worden geleverd, maar die je thuis in elkaar kan zetten. Echter heeft Beter Bed deze lattenbodems niet in het assortiment, dus ruilen voor een dergelijke lattenbodem is ook niet mogelijk.)

    Beter Bed zet zich helemaal schrap is niet bereid om tot een oplossing te komen.

    Door: Astrid26-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Matrassen

    We zijn vriendelijk geholpen in de winkel, maar bij problemen na de levering wordt er helaas niet meer meegedacht in oplossingen. In de winkel verwezen ze ons naar de klantenservice, maar ook daar worden we helaas niet verder geholpen. Er staan nu twee splinternieuwe matrassen nog in de verpakking, maar die worden gezien als tweedehands en kunnen niet meer retour.

    Door: M. Liefers23-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5.5
    rating

    Twee persoon matras

    Koop hier zeker niet. De meest slechte service die je je voor kan stellen. Zelfs de medewerker die hier kwam gaf aan dat ze je echt niet helpen als je een probleem hebt. Beter Bed heeft niks meer met je zodra de rekening betaald is.

    Wij zijn 900 euro armer en slapen maar in het logeerbed.

    Door: Mischa11-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Boxsprings

    Wat een tering zaak is dit. Je besteld een bed van 3000 euro. Deze wordt geleverd met een fabrieksfout in je boxsprings. Vervolgens duurt het 3 weken voordat ze iemand sturen die dat even komt constateren. Dan mag je 2 andere uitzoeken die binnen 2 werken geleverd zou worden wordt er in de winkel gezegd. En dan vervolgens 2 dagen later wordt je gebeld dat het wat langer gaat duren als wat ze verwacht hadden. Zo mag je dus ruim 2 maanden slapen op een bed waar je in kuilen ligt en dus een gebroken rug aan overhoud.
    WEET JE WAT BETER BED ZEGT, GA EVEN LANGS DE HUISARTS VOOR JE RUGPIJN OF NEEM EEN PARACETAMOLLETJE.
    Hun oplossing, je mond houden of je in elkaar laten slaan door de vloer manager. Want daar zijn ze super goed in 🖕🖕

    Door: Johan Oorschot08-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Bed

    Slechtste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt!! Ik moet nu al 3 maanden wachten op een levering die binnen 6 weken geleverd zou worden. De leverdatum wordt steeds verplaatst zonder dit te communiceren met mij waardoor ik de hele dag voor niets thuis ben gebleven. Nu wilde ik hier graag iemand over contacteren (wat amper lukt) en krijg ik te horen 'ja helaas ik kan niks voor je doen'. Super Beter Bed! Ik koop in iedergeval niks meer bij jullie en raad dit ook aan iedereen die ik ken zeker af.

    Door: Wouter21-06-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2.5
    rating

    .

    Wat een kut service. Ik heb 1 jaar geleden een bed, lattenbodem en matras besteld. Deze kwamen ze niet in elkaar zetten, ook niet tegen betaling. Mijn matrassen vallen scheef naar binnen waardoor ik schuin kom te liggen. Naar 2 keer een monteur geweest te zijn, niks gevonden en zou dit volgens hun een gevoelsmatige klacht zijn! Word totaal niet serieus genomen en er wordt letterlijk gezegd aan de telefoon dat ik dan maar een nieuw bed moet kopen. Hier koop ik nooit niks meer!

    Door: Nathalie 20-05-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    FAQ

    Is Beter Bed een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 149 ervaringen geplaatst over Beter Bed. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 3.8 gekregen, waarbij 100% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Beter Bed actief?

    Beter Bed is vooral actief in de categorie Online shop en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Wonen

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Beter Bed gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.