NederlandReview

    Ervaringen Beter Bed

    Retteketet naar Beter Bed! Mede door die toch wat irritante slogan is Beter Bed uitgegroeid tot één van de bekendste namen in de beddenindustrie. Het kopen van een bed is niet alleen een grote financiële uitgave, maar ook een onderneming die je niet te vaak wilt doen; een bed gaat toch zeker meerdere jaren mee. Daarom is het belangrijk om te weten waar je je bed, matras of ander bed-gerelateerd product koopt. Heeft Beter Bed scherpe aanbiedingen, veel keuze, goede kwaliteit? En hoe is de service: word je goed geholpen bij de keuze van een nieuw bed? Lees hier de ervaringen van klanten van Beter Bed en laat ook zelf een reactie achter om anderen te informeren!

    Over Beter Bed

    Beter Bed is in 1981 begonnen met het verkopen van bedden, in 1996 ging het bedrijf naar de beurs. Inmiddels is het bedrijf in verschillende landen actief, onder verschillende namen. Zo heet het in België, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland Matrassen/ Matratzen Concord, kun je in Polen terecht bij Concord Polska en luisteren ze in Spanje naar de naam El Gigante del Colchón. Ook Beddenreus en Slaapgenoten maken onderdeel uit van het concern. Beter Bed noemt zich de grootste inkoper in de beddenwereld en kan dan ook bogen op een groot assortiment.


    Waarom zou je kopen bij Beter Bed? Martine, de verkoopadviseur legt het zelf uit in dit filmpje!

    Diensten van Beter Bed

    Ben je op zoek naar een boxspring, inclusief gestoffeerd matras, kies je liever voor een koudschuimmatras, zoek je een volledig ledikant met matras en bedbodem, kan je niet zonder een pocketveermatras, wil je een speciaal soort bedbodem of zoek je een topmatras voor je twijfelaar? Op de website van Beter Bed vind je uitgebreide collecties en uitleg over de verschillende keuzemogelijkheden. Ook voor kinder- of tienerkamers kun je hier volledige beddensets samenstellen. Een kussencollectie en een overzicht van verschillende dekbedden is ook online te vinden, evenals een module om te weten te komen welk soort kussen het meest voor jou geschikt is. Er zijn meer manieren om advies in te winnen op de website, zo kun je er terecht met vragen over rugklachten en welk bed het beste bij bepaalde klachten past. Maar het blijft niet bij beddengoed alleen; ook kasten en bijmeubelen zoals commodes, nachtkastjes en hockers zijn op Beterbed.nl te vinden. Ben je vooral uit op een aanbieding, dan is er ook een outlet.

    Klachten over Beter Bed

    De klantenservice is doordeweeks bereikbaar van 8.30 tot 17.00, daarnaast kun je met klachten en vragen natuurlijk terecht in één van de vele vestigingen van het bedrijf, onder andere te vinden op tal van woonboulevards en wooncentra.

    Hoe slaap jij op jouw bed van Beter Bed? Heb je jouw slaapkamer volledig ingericht met de meubels en het beddengoed van Beter Bed, heb je alleen een matras gekocht of zoek je weleens praktische informatie op bij de adviseurs van Beter Bed? Laat hier je mening achter!

    Meningen van Nederlanders die een ervaring hebben gehad met Beter Bed. Lekkere matrassen? Goedkope outlet? Lees het hier bij NederlandReview!

    Beter Bed
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (77)

    4.4
    23% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    5.2
    Service
    rating
    3.4
    Prijs
    rating
    4.6
    Leveren
    rating
    4

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Beoordeling Gold Pocket de luxe Gel

    Sinds 3 maanden 2 van deze matrassen. In de winkel prima geholpen en dus 2 matrassen besteld. (Duurt overigens erg lang)
    Bij binnenkomst worden ze netjes uitgepakt en op het bed gelegd, afval wordt meegenomen.
    De ervaring na 3 maanden:
    Matrassen stinken enorm na binnenkomst. Duurt paar weken voordat deze lucht weg is. Sloeg mij zelfs op de ogen en kreeg er hoofdpijn van. Na ontvangst dus eigenlijk een paar weken laten luchten.
    Matrassen zitten heel ruim in hun tijk...slaapt er misschien niet minder om maar bijzonder is het wel.
    En dan het grootste probleem! Als je tegen elkaar aan ligt en dit is meestal zo in het midden van het bed dan vervormen de matrassen zo erg dat 1 van de twee tussen de matrassen komt te liggen! We hebben hier met de vorige matrassen nog nooit last van gehad! Matrassen lopen rond af aan de zijkanten...te rond naar mijn idee. Oplossing is een topdek...,maar dat kan toch niet de bedoeling zijn? Dus..kruip je vaak naar elkaar toe..dan zijn deze matrassen absoluut de verkeerde keus.
    Slaap je lekker op je eigen helft/matras...dan liggen ze verder prima.
    Alternatief is een upgrade...kost binnen 3 maanden 60,00 omruilkosten per matras en de meerkosten voor een ander matras. Dat budget moet je er maar net voor over hebben.

    Door: As 09-07-2016
    Renate 20-01-2017

    Hoi As, Was even benieuwd hoe je het probleem hebt opgelost met het van elkaar gaan van beide matrassen. Ervaar namelijk het zelfde en vindt het zwaar irritant.

    Erwin 24-08-2017

    Sinds 4 weken twee van deze matrassen, maar herken me totaal niet in de boven omschreven recensie. Het matras stinkt niet, gapend gat is zwaar overdreven. De gellag die erin verwerkt zit heeft bijna de werking aks memoryfoam maar dan veel koeler. Ik ben erg tevreden. Groot voordeel vind ik de vier kanten draai mogelijkheid van dut matras

    grif 14-11-2017

    ik heb precies dezelfde ervaring met de kuil tussen de matrassen, die is gigantisch. Had dit graag van tevoren geweten. Ben nu een 10 maanden verder en het is echt geen doen meer.

    JefferyOrele 11-05-2018

    kamagra 100mg oral jelly usa kamagra 100mg oral jelly india kamagra oral jelly amazon kamagra 100 sildenafil citrate chewable tablets 100 mg

    Syb 16-11-2018

    Was bij Beter Bed in Capelle, wat een onvriendelijk personeel. Ik werd niet eens begroet, de mevrouw bleef gewoon naar haar laptop staren, totaal ongeïnteresseerd. Er liep ook nog een man in de winkel niets te doen. Ik behoorde zeker niet tot de doelgroep. Hier kom ik dus nooit meer!!

    joanny 24-02-2020

    Al 4x de datum van levering gewijzigd! op 20 april as. waarschijnlijk ??? 7 maanden later, de levering. Gelukkig was het bed er na 11 weken wel. Wat is er toch aan de hand?

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    8
    rating

    Bedden

    Inmiddels 4 x een boxspring bij BB in Venray gekocht en ik herken niets van voorgaande verhalen. Alle keren prima geholpen. Service zoals afgesproken, vriendelijke monteurs die de spullen netjes ( ook op een lastig te bereiken studentenkamer) tot op de plaats brachten. Toen er later een probleempje met hoofdbord was keurig te woord gestaan door servicemedewerker en komen repareren volgens afspraak. Het enige minpuntje is dat bij een complete set boxspring-hoofdbord-pootjes ook een topper erbij hoorde. Deze topper is van een erbarmelijke kwaliteit, zeer dun waar geen hoeslaken omheen te doen is zonder dat het ergens dubbel gaat zitten en de hoeken omhoog of omlaag getrokken worden met als gevolg dat je daarna alsnog een andere topper erbij moet kopen. Verkoop er dan geen topper bij!!

    Door: Gertje M 01-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    probleem geweldig opgelost

    Bijna 2 jaar geleden diverse artikelen gekocht bij Beter Bed in Den Bosch. Na melding van probleem met een van de artikelen kwam een medewerker langs om het te beoordelen en hij bood een oplossing aan die ons tot volle tevredenheid stemde. Toen wij vervolgens daarvoor naar de winkel gingen werden wij ook daar weer uitstekend verder geholpen.

    Ook het (gratis ) bezorgen en plaatsen van de aankopen verdient een compliment. Je krijgt ruim van te voren te horen wanneer iets bezorgd gaat worden en een dag van tevoren de bezorgtijd. Op de bezorgdag zelf ongeveer een half uur voordat de bezorger komt laat hij dat ook even weten.
    Dus van ons alleen maar lof voor de uitstekende service en klantvriendelijkheid van Beter Bed.

    Door: helma janssen 02-03-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Matrassen Twee

    Twee matrassen gekocht merk Gold Pocket delux. AL een keer omgeruild omdat de matrassen zacht werden en vervormde ná een paar maanden. Vandaag iemand van beter bed langs geweest en vertelde ons dat de matrassen technisch in orde waren, tot mijn verbazing. Hij vertelde dat het door de ronde kanten kwam dat wij naar het
    midden rolde.Wij willen zulke bedden niet meer hebben! Wij kregen een aanbod de wíj andere bedden mochten uitkiezen alleen wij krijgen van de 659 euro 70procent terug. Wij hebben deze matrassen een goed jaar! Staat 5jaar garantie op ! Beter Bed de eerste keer zijn de matrassen met omruilen met de zelfde klachten netjes afgehandeld! Ben verontwaardigd dat dit óns een paar honderd euro moet kosten. ! Maarten

    Door: M de ruiter 16-11-2018
    Meloen 30-04-2019

    Wij hebben ook de gold deluxe gehad, 3 keer al. Iedere keer kuilvorming, toen de platinum genomen voor €300 extra, nu 3 jaar later kuilvorming! We gaan weer bellen, ik schaam me rot, het is niet dat ik dagelijks springfestijnen heb op ons bed of enorm zwaarlijvig ben.... bed zelf en latten zijn trouwens ook van beterbed... ben benieuwd....

    Karin 24-09-2019

    Beste, om welk type matras ging het van de Platinum. Is het nu opgelost? mvg Karin

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    8
    rating

    Beddengoed

    KOPERSBEDROG

    Dit bedrijf doet werkelijk alles aan om maar iedere rode cent binnen te krijgen. Wij hebben nieuw bed wegens medische redenen. Vrijdag bestellen wij wegens de maat moltons, hoeslakens, etc. Wij vragen voor de zekerheid hebben wij dit morgen (zaterdag) binnen en er wordt positief door de dame aan de telefoon op gereageerd. Want het pakketje zal vandaag (vrijdag dus) de deur uitgaan.

    Op dit moment is het maandag en hebben wij zelfs vandaag nog niet de spullen binnen en komen dinsdag pas. Hebben zaterdag ochtend al gebeld en konden niets voor ons betekenen, wij hebben niet de financiële middelen om dit nogmaals elders aan te schaffen. Het zou pas zaterdag ziet zij de deur uitgaan. Samen gekeken met de vrouw van de helpdesk naar een oplossing, helaas was deze er niet. Wij hebben telefonisch besloten een ander nieuw dekbed te verknippen en samen met andere spullen het proberen beslaapbaar te maken. BeterBed betreurd dit maar ziet geen andere oplossing.

    Nu is het maandag en mijn items liggen daar nog, is zaterdag dus ook niet eens de deur uitgegaan en men verwacht het dinsdag pas te hebben geleverd. Intussen hebben we een oplossing waarbij we het vernielen van het dekbed een noodzaak was, dit is telefonisch besproken maar ook hierin doet BeterBed door hun eigen fouten niet eens wat.

    Beterbed heeft vele klachten en zijn beursgenoteerd, ik zou iedereen willen aanraden om hun spullen niet bij BeterBed te kopen maar bij een concurrent. Dit vinden de aandeelhouders niet fijn aangezien die zakken, hiermee zorgen we ervoor dat zij de spullen elders kopen. Kopieer dit onderstaande vooral en deel het ook. Ik zal het persoonlijk overal op internet plaatsen.

    Door: Hans 30-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2.5
    rating

    Tweepersoonsbed Butiken


    BETER BED: EEN NACHTMERRIE

    Op 4 november jl. heb ik een bed gekocht bij Beter Bed aan de Fokkerweg in Amsterdam. Volgens de filiaalhouder was het beslist niet nodig het bed door Beter Bed in elkaar te laten zetten: dat was volgens hem een fluitje van een cent, en door het zelf te doen zou ik 120 Euro besparen. Mocht het desondanks niet lukken, dan hoefde ik maar te bellen voor hulp. Op 20 december (dus zeven weken later!) werden de delen van het bed bezorgd. Al snel bleek het zelf in elkaar zetten van het bed een uiterst gecompliceerde, onmogelijke zaak; ook met de hulp van enkele zeer handige vrienden kreeg ik het niet voor elkaar. Wat ook niet hielp was dat er schroeven ontbraken. Indachtig de woorden van de filiaalhouder (dat ik maar hoefde te bellen voor hulp) nam ik contact op met Beter Bed. Wat de filiaalhouder bij aankoop echter niet had verteld, was dat die hulp vijf weken op zich zou laten wachten, eerder was niet mogelijk. Inmiddels, nadat twee Beter Bed-medewerkers er twee uur mee bezig zijn geweest, staat het bed eindelijk in de slaapkamer. Extra kosten: 120 Euro. En zo waren we sinds de dag van aankoop drie maanden verder, en hebben mijn vrouw en ik al
    die tijd op een matras op de vloer geslapen. Conclusie: als je een goede nachtrust wilt, ga dan niet in zee met Beter Bed.

    Door: Bart 05-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    nieuw matras

    Ik heb mij uitgebreid laten adviseren in een winkel van Beter Bed voor een nieuw matras. Heb meerdere matrassen mogen uitproberen.
    Nou, ik kan je zeggen: dat zijn enorme verschillen. Sommige matrassen waren echt verschrikkelijk. Ik kan echt niet tegen zo'n hard matras, begrijp niet hoe mensen daarop kunnen slapen. Uiteindelijk heb ik een hele zachte gekozen, die was wel heel lekker.
    Ik heb ervoor gekozen deze thuis te laten bezorgen, want ik heb zelf geen auto.
    Het is even wachten nu, maar ik ben echt blij met deze service.

    Ik ben echt lang in die winkel geweest en ze gingen mij helemaal niet opjagen of wat dan ook. Daarom ben ik heel tevreden met de service van Beter Bed!

    Door: H. Visser 12-01-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Goede verkoper

    Wij waren alleen maar aan het rondkijken (of eigenlijk dus de beste deal aan het zoeken). Wij kochten uiteindelijk niet bij Beter Bed, maar vonden de service en de vriendelijk daar het beste van al die beddenwinkels die we op die woonboulevard hebben bezocht. Informatief, meedenkend en niks aansmerend. Dus volgende keer kopen wij daar ons matras! Filiaal Apeldoorn.

    Door: Mo 29-09-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Top service

    In de winkel samen met verkoopster een bedbank uitgezocht die zou passen tegen mijn muur....helaas samen een misrekening gemaakt. Ik kwam hier pas na paar dagen achter, meteen gebeld en nog kunnen ruilen voor een iets duurdere maar passende bank. Ik krijg hem echter voor de eerder afgesproken prijs. Echt een super service van locatie Veenendaal!

    Door: Geertje 08-04-2017
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Cisano boxspring

    Ik lees hier bijna alleen maar slechte reviews, werd er doodsbenauwd door. Maar gelukkig heb ik een goede ervaring. Levering keurig op tijd, bezorgers vriendelijk en beleefd, bed geweldig.

    Door: Mevr. de Nobel 15-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Halfhoogslaper

    Leverdatum bed wordt steeds uitgesteld omdat er onderdelen nog niet leverbaar zijn. Schandalige service en misleiding bij de aankoop waarbij een levertijd vermeld staat. Beter Bed nooit weer!

    Door: M.Staal 30-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Bedombouw, elektrische lattenbodems en 2 matrassen

    Waardeloos..! Enorm teleurgesteld in dit bedrijf. In de winkel goed geholpen, het bed op 29 oktober besteld. Zou 10 december al geleverd kunnen worden, wij wilden graag een week later. Twee weken voor leverdatum: uitgesteld met drie weken! Vervelend, maar kan gebeuren. Vlak voor de kerst een mail, het was wederom uitgesteld. Geen idee waarom. Iemand van de klantenservice aan de lijn die niet goed luisterde. Enfin, 27 januari poging drie. Krijgen van de week een kaartje door de bus ket de leverdatum, 27 januari. So far, so good. Helaas..! Vanmorgen gebeld door ze (kon niet opnemen) en een mail dat de matrassen niet binnen zijn. Ik heb ze een mail gestuurd hierover, dat we dit waardeloos vinden, we liggen inmiddels vanaf december op de grond. Heb nog steeds geen reactie ontvangen. Bel ik eind van de middag op: "Ja mevrouw, heel vervelend, ik begrijp het. Maar uw mail is in behandeling, dus wacht die reactie eerst af.." Misschien, want het wordt nu ongeloofwaardig bij Beter Bed, krijgen we 11 februari onze matrassen (de rest komt als het goed is maandag).

    Dan zitten we totaal meer dan 16 weken te wachten om fatsoenlijk te kunnen slapen. Waardeloos!

    Jammer dat er geen beoordeling gegeven kan worden met 0 sterren, want dit slaat alles.

    Door: MNRkerk 24-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Boxspring en matras

    Communicatie staat niet in het woordenboek van BeterBed en service is er niet.

    Ik heb eind november een boxspring met matras besteld en daarbij een leverdatum in januari afgesproken want dan trek ik in mijn nieuwe woning (was de bedoeling).

    Vervolgens word ik één dag voor levering opgebeld met de mededeling dat het matras niet geleverd kan worden, vanwege productieproblemen bij de producent.

    Ik snap heel goed dat er problemen kunnen zijn in het leverproces, maar de manier waarop dit naar mij gecommuniceerd wordt is opmerkelijk.

    Je kan niet één dag voor levering aankomen met dit verhaal, terwijl ik eind november al besteld heb. Dit probleem moet intern al eerder bekend zijn geweest, dus de schuld afschuiven naar de producent is niet terecht terwijl ze dat wel doen.

    Intern gaat het bij BeterBed niet goed met de planning en klanten tijdig informeren lukt ook niet. Als ik dit bericht eerder had gekregen, had ik meer begrip voor de situatie gehad, maar niet als je 24u voor levering hiermee aankomt.

    Ik heb nu dus een bed zonder matras, en niemand bij BeterBed weet wanneer mijn matras komt. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd: "neem contact op met de klantenservice", "stuur maar een mailtje", niemand neemt de verantwoordelijkheid om je te helpen.

    Als gevolg van deze problemen kan ik nu nog niet in mijn nieuwe woning trekken.

    Wees gewaarschuwd als je hier koopt, je wordt aan je lot overgelaten terwijl je wel flink betaalt!

    Door: Marco 18-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Een boxspring extra lang

    Slecht bed en slechte service,
    Ik heb helaas een slechte ervaring met Beter Bed. In de winkel in Utrecht was het contact met de verkoopster prettig maar na de koop ging het mis. Bij de levering bleken er 3 dingen niet in orde waar de monteurs mij zelf direct op wezen; schade aan het bed, slecht werkende motor en verkeerde kleur hocker. Dat vond ik vervelend maar ik had er nog alle vertrouwen in dat het allemaal goed zou komen. Al binnen enkele dagen viel een afdekglaasje van een van de bedlampjes maar dat zou ik meteen aankaarten als het bed en de hocker vervangen werden. Na enkele weken kwamen er andere monteurs. Deze hadden echter geen andere hocker bij zich en hebben het afdekglaasje (dat los op de hocker lag) kwijt gemaakt. Verder zat het hoofdeneinde nu erg los maar volgens de monteurs was dat normaal, het bed stond volgens hen nog niet goed genoeg tegen de muur. Dan wordt het dus al vervelender maar goed..... de monteurs zouden doorgeven dat de hocker nog vervangen moest worden en er een nieuw afdekglaasje moest komen en ik heb het bed goed tegen de muur geschoven. Voor de zekerheid ook nog met de klantenservice gebeld en ook daar werd gezegd dat het genoteerd was. Na enkele weken nog altijd niets gehoord en dus maar weer gebeld. Tot mijn verbazing wist men van niets en omdat het zo lang had blijven liggen had ik geen recht meer op herstel???
    Ik heb natuurlijk gezegd dat het niet mijn fout is dat het is blijven liggen. Uiteindelijk heeft de klantenservice toegezegd dat het filiaal wordt ingelicht omdat het daar hersteld moet worden. De telefonist wil zijn naam niet zeggen voor het geval volgende keer weer beweerd wordt dat beter bed van niets weet. Nu heb ik er dus weinig vertrouwen dat het nog goed komt en ben ik zeer ontevreden over het bed en de service. Opvallend ook dat beter bed mij zelf niet om een review vraagt. Die reviews op hun site zijn duidelijk onzin of alleen gevraagd aan mensen bij wie alles meteen soepel verliep.
    Bij prijs maar 1 ster omdat ik veel te veel heb betaald als je kijkt naar de kwaliteit van het bed.

    Door: Sylvie 15-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Flexibel bed bodem en moter

    Lang levertijd. Bed bodem en motor Zit midden in mijn huiskamer ingepakt. Het had gemonteerd en geplaatst moeten zijn. Monteurs verdwijn zonder word komen
    blijkbaar over twee weken terug. Maar mijn vertrouwen in dit bedrijf is weg



    Door: S.van Vliet-Granleese 10-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Boxspring Levetijd 15 weken ipv afgesproken 6 weken!!!

    Even klagen over het waardeloze bedrijf wat Beter Bed heet.
    19 Okt 2019 een bed besteld met 6 weken levertijd, daarna 4 keer gebeld dat het later zou worden, uiteindelijke levertijd zou 15 weken worden, maar liefs 9 weken langer dan oorspronkelijk was afgesproken!!!!!.
    Door Beter Bed geen enkele inspanning geleverd om met alternatieven of tijdelijke oplossingen te komen. In eerste instantie alleen een tegoedbon van 25€ te besteden bij Beter bed, later nog verhoogd tot 60€ cash, belachelijk aanbod, geen oplossing, ik moest een bed hebben, lag al 10 weken op de grond.
    Omdat ze zelf niet aan hun leveringsverplichtingen konden voldoen en de oorspronkelijke levertijd met ruim meer dan 4 weken werd verlengd de hele boel kosteloos kunnen annuleren. Wat was ik blij dat ik niets had aanbetaald, dat doe ik trouwens nooit.
    Ergens anders een bed gekocht wat een dag later geleverd werd. Voor mij NOOOOOOOIT geen Beter Bed meer. Ze komen de afspraken niet na!!!!!!
    Marc

    Door: MVA 09-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Matrassen

    Veel beloven , weinig geven doet de gekken in vreugde leven. Leugenpraates!

    Door: Geysels 03-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Boxspring

    Na 6 x uitstel nog steeds geen volledige boxspring gekregen.Als verjaardagscadeau willen geven en de levering zou 3 dagen voor verjaardag komen, helaas stellen ze het steeds uit met een smoes.

    Door: Peter G 27-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    Een bed en matrassen

    Ik heb een helaas een grote geschiedenis met beterbed. maar bij het begin beginnen ik heb een bed gekocht van 1500 euro en daar is het begin van een grote geschiedenis dit bed blijkt al heel snel grote gebreken te vertonen hierop komt snel een monteur en de matrassen zijn doorgezakt en het onderstel blijkt defect dit word vervangen in 2015 . Beterbed pakt dit keurig op en word onder garantie vervangen echter het volgende bed het volgende probleem wederom een monteur en de matrassen blijken weer doorgezakt en de monteur meld dat deze matrassen van slechte kwaliteit zijn ... hierop weer keurige garantie maar het probleem is niet over wij besluiten duurdere matrassen te willen en krijgen dus wat bestedingsruimte maar er moet natuurlijk grof geld bij en hierop zijn wij terecht gekomen bij de winkel in alkmaar waar wij super goed geholpen zijn en kunnen hier met onze voorgeschiedenis met wat korting 2 m line matrassen meenemen voor 1100 euro extra en ik vraag naar de garantie hierop zit 10 jaar volledige garantie vannuit de fabriek dus helemaal top en ik weer gelukkig de winkel uit met 2 nieuwe mattrassen ... helaas nu nog net geen 2 jaar laten blijken deze ook doorgezakt en ja hoor daar is de monteur.... het onderstel uit 2015 is doorgezakt onherstelbaar en hierdoor dus ook de matrassen dus wij zijn 2600 euro lichter en krijgen geen nu een bestedingsruimte van 1100 euro omdat er dus geen volledige garantie op de matrassen zit waar ik dus echt speciaal om heb gevraagd in de winkel bij de aanschaf en voel me dus ook echt belogen door de verkoper van de matrassen. dus probleem op probleem met korting en extras ben ik de gebeten hond zoals iedereen begrijpt ben ik nu dus aangewezen om 1100 euro een bed te kopen bij beterbed maar zit hier niet meer zo op te wachten ik had niet de volledige garantie verwacht van het onderstel maar heb dus 2600 euro uitgegeven en hebben onderaan de streep eigelijk niet eens genoeg bestedingsruimte om nog een gelijkwaardig matras te kopen

    Door: Jeff Gillich 24-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    6.5
    rating

    Emma mattress order number 9648248

    I've ordered mattress on 4th of December to be delivered on 8th of December. There were no notification of delay, so I called on 9th of December. Then they said, there will be 1 week delay.
    Also at that time, customer service told me, they will apply the updated price which was 25% discount on that day. I've got no refund of the difference. Also 1 week later (16 December) I haven't received any mail about delivery or delay. I called customer service again and they told me that there will be delay again and they don't have anything about discount in their system.
    So, they don't deliver on time, don't notify about delays and promised discount price isn't applied (they won't bother to check phone recordings if they promised or not).

    Door: Yigit 16-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Schrijf zelf een review over Beter Bed

    Uw beoordeling


    FAQ

    Is Beter Bed een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 77 ervaringen geplaatst over Beter Bed. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4.4 gekregen, waarbij 23% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Beter Bed actief?

    Beter Bed is vooral actief in de categorie Online shop en daarbinnen gespecialiseerd in de sector Wonen

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Beter Bed gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.