NederlandReview

    Ervaringen Beter Bed

    Retteketet naar Beter Bed! Mede door die toch wat irritante slogan is Beter Bed uitgegroeid tot één van de bekendste namen in de beddenindustrie. Het kopen van een bed is niet alleen een grote financiële uitgave, maar ook een onderneming die je niet te vaak wilt doen; een bed gaat toch zeker meerdere jaren mee. Daarom is het belangrijk om te weten waar je je bed, matras of ander bed-gerelateerd product koopt. Heeft Beter Bed scherpe aanbiedingen, veel keuze, goede kwaliteit? En hoe is de service: word je goed geholpen bij de keuze van een nieuw bed? Lees hier de ervaringen van klanten van Beter Bed en laat ook zelf een reactie achter om anderen te informeren!

    Over Beter Bed

    Beter Bed is in 1981 begonnen met het verkopen van bedden, in 1996 ging het bedrijf naar de beurs. Inmiddels is het bedrijf in verschillende landen actief, onder verschillende namen. Zo heet het in België, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland Matrassen/ Matratzen Concord, kun je in Polen terecht bij Concord Polska en luisteren ze in Spanje naar de naam El Gigante del Colchón. Ook Beddenreus en Slaapgenoten maken onderdeel uit van het concern. Beter Bed noemt zich de grootste inkoper in de beddenwereld en kan dan ook bogen op een groot assortiment.

    Waarom zou je kopen bij Beter Bed? Martine, de verkoopadviseur legt het zelf uit in dit filmpje!

    Diensten van Beter Bed

    Ben je op zoek naar een boxspring, inclusief gestoffeerd matras, kies je liever voor een koudschuimmatras, zoek je een volledig ledikant met matras en bedbodem, kan je niet zonder een pocketveermatras, wil je een speciaal soort bedbodem of zoek je een topmatras voor je twijfelaar? Op de website van Beter Bed vind je uitgebreide collecties en uitleg over de verschillende keuzemogelijkheden. Ook voor kinder- of tienerkamers kun je hier volledige beddensets samenstellen. Een kussencollectie en een overzicht van verschillende dekbedden is ook online te vinden, evenals een module om te weten te komen welk soort kussen het meest voor jou geschikt is. Er zijn meer manieren om advies in te winnen op de website, zo kun je er terecht met vragen over rugklachten en welk bed het beste bij bepaalde klachten past. Maar het blijft niet bij beddengoed alleen; ook kasten en bijmeubelen zoals commodes, nachtkastjes en hockers zijn op Beterbed.nl te vinden. Ben je vooral uit op een aanbieding, dan is er ook een outlet.

    Klachten over Beter Bed

    De klantenservice is doordeweeks bereikbaar van 8.30 tot 17.00, daarnaast kun je met klachten en vragen natuurlijk terecht in één van de vele vestigingen van het bedrijf, onder andere te vinden op tal van woonboulevards en wooncentra.

    Hoe slaap jij op jouw bed van Beter Bed? Heb je jouw slaapkamer volledig ingericht met de meubels en het beddengoed van Beter Bed, heb je alleen een matras gekocht of zoek je weleens praktische informatie op bij de adviseurs van Beter Bed? Laat hier je mening achter!

    Meningen van Nederlanders die een ervaring hebben gehad met Beter Bed. Lekkere matrassen? Goedkope outlet? Lees het hier bij NederlandReview!

    Beter Bed
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (73)

    4,4
    25% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    5,2
    Service
    rating
    3,4
    Prijs
    rating
    4,6
    Leveren
    rating
    4,2

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Boxspring en matras

    Communicatie staat niet in het woordenboek van BeterBed en service is er niet.

    Ik heb eind november een boxspring met matras besteld en daarbij een leverdatum in januari afgesproken want dan trek ik in mijn nieuwe woning (was de bedoeling).

    Vervolgens word ik één dag voor levering opgebeld met de mededeling dat het matras niet geleverd kan worden, vanwege productieproblemen bij de producent.

    Ik snap heel goed dat er problemen kunnen zijn in het leverproces, maar de manier waarop dit naar mij gecommuniceerd wordt is opmerkelijk.

    Je kan niet één dag voor levering aankomen met dit verhaal, terwijl ik eind november al besteld heb. Dit probleem moet intern al eerder bekend zijn geweest, dus de schuld afschuiven naar de producent is niet terecht terwijl ze dat wel doen.

    Intern gaat het bij BeterBed niet goed met de planning en klanten tijdig informeren lukt ook niet. Als ik dit bericht eerder had gekregen, had ik meer begrip voor de situatie gehad, maar niet als je 24u voor levering hiermee aankomt.

    Ik heb nu dus een bed zonder matras, en niemand bij BeterBed weet wanneer mijn matras komt. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd: "neem contact op met de klantenservice", "stuur maar een mailtje", niemand neemt de verantwoordelijkheid om je te helpen.

    Als gevolg van deze problemen kan ik nu nog niet in mijn nieuwe woning trekken.

    Wees gewaarschuwd als je hier koopt, je wordt aan je lot overgelaten terwijl je wel flink betaalt!

    Door: Marco 18-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    Cisano boxspring

    Ik lees hier bijna alleen maar slechte reviews, werd er doodsbenauwd door. Maar gelukkig heb ik een goede ervaring. Levering keurig op tijd, bezorgers vriendelijk en beleefd, bed geweldig.

    Door: Mevr. de Nobel 15-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    10
    rating

    Een boxspring extra lang

    Slecht bed en slechte service,
    Ik heb helaas een slechte ervaring met Beter Bed. In de winkel in Utrecht was het contact met de verkoopster prettig maar na de koop ging het mis. Bij de levering bleken er 3 dingen niet in orde waar de monteurs mij zelf direct op wezen; schade aan het bed, slecht werkende motor en verkeerde kleur hocker. Dat vond ik vervelend maar ik had er nog alle vertrouwen in dat het allemaal goed zou komen. Al binnen enkele dagen viel een afdekglaasje van een van de bedlampjes maar dat zou ik meteen aankaarten als het bed en de hocker vervangen werden. Na enkele weken kwamen er andere monteurs. Deze hadden echter geen andere hocker bij zich en hebben het afdekglaasje (dat los op de hocker lag) kwijt gemaakt. Verder zat het hoofdeneinde nu erg los maar volgens de monteurs was dat normaal, het bed stond volgens hen nog niet goed genoeg tegen de muur. Dan wordt het dus al vervelender maar goed..... de monteurs zouden doorgeven dat de hocker nog vervangen moest worden en er een nieuw afdekglaasje moest komen en ik heb het bed goed tegen de muur geschoven. Voor de zekerheid ook nog met de klantenservice gebeld en ook daar werd gezegd dat het genoteerd was. Na enkele weken nog altijd niets gehoord en dus maar weer gebeld. Tot mijn verbazing wist men van niets en omdat het zo lang had blijven liggen had ik geen recht meer op herstel???
    Ik heb natuurlijk gezegd dat het niet mijn fout is dat het is blijven liggen. Uiteindelijk heeft de klantenservice toegezegd dat het filiaal wordt ingelicht omdat het daar hersteld moet worden. De telefonist wil zijn naam niet zeggen voor het geval volgende keer weer beweerd wordt dat beter bed van niets weet. Nu heb ik er dus weinig vertrouwen dat het nog goed komt en ben ik zeer ontevreden over het bed en de service. Opvallend ook dat beter bed mij zelf niet om een review vraagt. Die reviews op hun site zijn duidelijk onzin of alleen gevraagd aan mensen bij wie alles meteen soepel verliep.
    Bij prijs maar 1 ster omdat ik veel te veel heb betaald als je kijkt naar de kwaliteit van het bed.

    Door: Sylvie 15-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5
    rating

    Flexibel bed bodem en moter

    Lang levertijd. Bed bodem en motor Zit midden in mijn huiskamer ingepakt. Het had gemonteerd en geplaatst moeten zijn. Monteurs verdwijn zonder word komen
    blijkbaar over twee weken terug. Maar mijn vertrouwen in dit bedrijf is weg



    Door: S.van Vliet-Granleese 10-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5
    rating

    Boxspring Levetijd 15 weken ipv afgesproken 6 weken!!!

    Even klagen over het waardeloze bedrijf wat Beter Bed heet.
    19 Okt 2019 een bed besteld met 6 weken levertijd, daarna 4 keer gebeld dat het later zou worden, uiteindelijke levertijd zou 15 weken worden, maar liefs 9 weken langer dan oorspronkelijk was afgesproken!!!!!.
    Door Beter Bed geen enkele inspanning geleverd om met alternatieven of tijdelijke oplossingen te komen. In eerste instantie alleen een tegoedbon van 25€ te besteden bij Beter bed, later nog verhoogd tot 60€ cash, belachelijk aanbod, geen oplossing, ik moest een bed hebben, lag al 10 weken op de grond.
    Omdat ze zelf niet aan hun leveringsverplichtingen konden voldoen en de oorspronkelijke levertijd met ruim meer dan 4 weken werd verlengd de hele boel kosteloos kunnen annuleren. Wat was ik blij dat ik niets had aanbetaald, dat doe ik trouwens nooit.
    Ergens anders een bed gekocht wat een dag later geleverd werd. Voor mij NOOOOOOOIT geen Beter Bed meer. Ze komen de afspraken niet na!!!!!!
    Marc

    Door: MVA 09-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    rating

    Matrassen

    Veel beloven , weinig geven doet de gekken in vreugde leven. Leugenpraates!

    Door: Geysels 03-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Boxspring

    Na 6 x uitstel nog steeds geen volledige boxspring gekregen.Als verjaardagscadeau willen geven en de levering zou 3 dagen voor verjaardag komen, helaas stellen ze het steeds uit met een smoes.

    Door: Peter G 27-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5
    rating

    Een bed en matrassen

    Ik heb een helaas een grote geschiedenis met beterbed. maar bij het begin beginnen ik heb een bed gekocht van 1500 euro en daar is het begin van een grote geschiedenis dit bed blijkt al heel snel grote gebreken te vertonen hierop komt snel een monteur en de matrassen zijn doorgezakt en het onderstel blijkt defect dit word vervangen in 2015 . Beterbed pakt dit keurig op en word onder garantie vervangen echter het volgende bed het volgende probleem wederom een monteur en de matrassen blijken weer doorgezakt en de monteur meld dat deze matrassen van slechte kwaliteit zijn ... hierop weer keurige garantie maar het probleem is niet over wij besluiten duurdere matrassen te willen en krijgen dus wat bestedingsruimte maar er moet natuurlijk grof geld bij en hierop zijn wij terecht gekomen bij de winkel in alkmaar waar wij super goed geholpen zijn en kunnen hier met onze voorgeschiedenis met wat korting 2 m line matrassen meenemen voor 1100 euro extra en ik vraag naar de garantie hierop zit 10 jaar volledige garantie vannuit de fabriek dus helemaal top en ik weer gelukkig de winkel uit met 2 nieuwe mattrassen ... helaas nu nog net geen 2 jaar laten blijken deze ook doorgezakt en ja hoor daar is de monteur.... het onderstel uit 2015 is doorgezakt onherstelbaar en hierdoor dus ook de matrassen dus wij zijn 2600 euro lichter en krijgen geen nu een bestedingsruimte van 1100 euro omdat er dus geen volledige garantie op de matrassen zit waar ik dus echt speciaal om heb gevraagd in de winkel bij de aanschaf en voel me dus ook echt belogen door de verkoper van de matrassen. dus probleem op probleem met korting en extras ben ik de gebeten hond zoals iedereen begrijpt ben ik nu dus aangewezen om 1100 euro een bed te kopen bij beterbed maar zit hier niet meer zo op te wachten ik had niet de volledige garantie verwacht van het onderstel maar heb dus 2600 euro uitgegeven en hebben onderaan de streep eigelijk niet eens genoeg bestedingsruimte om nog een gelijkwaardig matras te kopen

    Door: Jeff Gillich 24-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6,5
    rating

    Emma mattress order number 9648248

    I've ordered mattress on 4th of December to be delivered on 8th of December. There were no notification of delay, so I called on 9th of December. Then they said, there will be 1 week delay.
    Also at that time, customer service told me, they will apply the updated price which was 25% discount on that day. I've got no refund of the difference. Also 1 week later (16 December) I haven't received any mail about delivery or delay. I called customer service again and they told me that there will be delay again and they don't have anything about discount in their system.
    So, they don't deliver on time, don't notify about delays and promised discount price isn't applied (they won't bother to check phone recordings if they promised or not).

    Door: Yigit 16-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    Een bed

    Een paar maanden geleden een bed gekocht in Beter Bed Zuidoost, uitstekend geholpen. Op dat moment was ik 7 maanden zwanger. Twee weken later door het bed gezakt, terwijl het bed door hun was gemonteerd. Monteur vermeldde dat het bed inderdaad niet goed genoeg in elkaar was gezet. Paar weken later toch weer door het bed gezakt, tweede keer al. Mijn man en ik vonden het al gek dat hij niet er doorheen zakte en ik wel met mijn 60 kilo. Wij hebben toen BeterBed gebeld dat we het bed niet meer vertrouwen en een nieuw bed willen. Vlak erna zijn we er helaas achter gekomen dat ons dochtertje was overleden, met 35 weken. Toen hebben we weer gebeld, om de voorheen gemaakte afspraak te cancelen om die reden, en er werd heel respectloos met ons en de situatie omgegaan. Mijn man en ik slapen nu al weken op een opblaasbed en BeterBed weigert ons een nieuw bed te geven omdat het buiten budget valt. Afschuwelijk.

    Door: Ela 04-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    Kast

    Wij hebben kast op 8 september bestelt. Zij hebben gezegd dat zij de kast op 3 oktober gaan bezorgen. Helaas, zij kwamen met een halve kast op 11 oktober en andere onderdelen komen in januari:( Een vriendin van mij had hefzelfde problem met vetraging van bed.

    Door: KA Mecik 19-11-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    5,5
    rating

    2x M-line matrassen vervangen

    Onze M-Line matrassen waren halverwege de garantietermijn allebei van binnen gescheurd en veroorzaakten enorme rug- en nekklachten. Deze zouden vervangen worden door nieuwe, tegen enige bijbetaling. Na meer dan 2 maanden wachten zonder enige informatie kregen we eindelijk bericht dat de matrassen geleverd zouden worden op een maandag tussen half 8 en half 12. Om 11 uur die dag worden we gebeld dat ze toch maar niet langs komen omdat er maar 1 matras zou zijn. Na aandringen om dat ene matras toch te leveren komen ze met de smoes dat de andere toch ook niet in de vrachtwagen zit. Daar heb ik dan vrij voor genomen en zit ik dan de hele ochtend voor te wachten. Nieuwe levering zou 2 weken later zijn, tussen half 2 en half 5. Ik zit vanaf 13u klaar, weer vrij moeten nemen, krijgen we even later bericht dat de chauffeur al langs is geweest en er niemand was. Klantenservice weigert iets te doen, verhaal van chauffeur klopt van geen kant, nooit een bus gezien en nooit aangebeld.

    Kortom waardeloze service, leugenachtig personeel en totaal geen klantgerichtheid. Beoordeling: geen sterren

    Advies: nooit iets bestellen bij Beter Bed, is een echte nachtmerrie!

    Door: Kristiaan 11-11-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Pocket gel gold deluxe II

    Levering prima. Winkel ook prima geholpen .
    Matras vrijdag gearriveerd en ruikt enorm chemisch.
    Ik durf er niet op te slapen. Tijk eraf geritst en daar zit een keurmerk in en ruikt niet.
    Matras zelf ruikt dus heel erg chemisch. Ik maak mij zorgen na het lezen over allerlei artikelen gas zeecontaners tegen ongedierte matrassen azie. e.d.
    De overheid die slaapt etc terwijl de consument ziek wordt. Ik weet niet waar het matras vandaan komt is ook niet te achterhalen
    De vraag is: kan ik op mijn matras slapen zonder ziek te worden beter bed?

    Groet

    Door: Casper de Heer 27-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6,5
    rating

    Matras order nummer 11640622

    Wat een oplichters! We hadden een verkeerde maat matras besteld (onze fout). Toen we wilden omruilen werden er 350 Euro omruilkosten gevraagd omdat we deze in een "fysieke" winkel van hun hadden gekocht. Was het online besteld, dan was het gratis geweest. Dus doordat wij een "fysieke" winkel na advies wilden belonen, krijgen we nu het mes van Beter Bed in de rug. Voortaan alleen nog maar online en nooit meer Beter Bed!!

    Door: Kusmic 24-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    5
    rating

    Bed 2x80

    Ik geef géén beoordeling op een Engelse site.
    Ik woon in Nederland en Beter Bed staat in Nederland zo nu in het Nederlands

    Door: Ron Wijdeveld 22-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    JA
    6,5
    rating

    Emma Matras

    Koop geen Emma matras bij Beter Bed!

    Ze zeggen dat die wordt thuisbezorgt en je een sms krijgt wanneer die wordt bezorgt maar dat blijkt niet zo te zijn. Je krijgt niks te weten. Vervolgens moet je het matras binnen 3 dagen ophalen bij een ophaalpunt. Hiermee schenden ze hun eigen voorwaarden. Ze willen voor deze slechte service ook geen compensatie bieden. Beter Bed echt heel slecht dit, ik ga nooit meer iets bij jullie kopen. Schandalig.

    Door: jonathan 17-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Bed

    Wij hebben afgelopen juli bij Beter Bed een bed besteld. De gehele bestelling heeft een uiterst negatieve ervaring opgeleverd wat voor mij aanleiding is om deze review te schrijven en ik iedereen zou aanraden een betrouwbaarder alternatief te zoeken. In eerste instantie is er een foutief bed geleverd en bij de 2e herstel levering hebben we het sterke vermoeden dat we thuis zijn bestolen door het Beter Bed personeel. Het hele verhaal staat hieronder.

    Het bed werd afgeleverd en geïnstalleerd door medewerkers van Beter Bed. Bij aflevering bleek echter de hoogte van de poten verkeerd te zijn doorgegeven. Hierdoor stond het bed 15cm te hoog. Dit was niet zoals afgesproken, en na contact met Beter Bed werd afgesproken dat twee werknemers de poten thuis kwamen vervangen door een kortere variant tegen een bijbetaling van €35. Dit leek een goede oplossing alleen kwamen we hier van een koude kermis thuis.

    Op de dag van de reparatie waren mijn ouders aan het werk en deed ik (hun zoon) de deur open. ‘s Ochtends 9 uur kwamen de Beter Bed medewerkers met twee man sterk om de poten te vervangen. Het waren 2 jonge gasten die enigszins gehaast overkwamen en onder andere een kop koffie afsloegen. Het bed stond uiteraard in de slaapkamer en ik heb ze hier te goede trouw alleen hun werk laten doen. Na tien minuten waren ze klaar met de klus en vertrokken nadat de rekening betaald was.

    De volgende ochtend bleek er echter een duur sieraad te zijn verdwenen. Dit lag op een tafel met andere spullen in de slaapkamer en deze zijn we in onze naïviteit vergeten van te voren weg te halen. We zijn er heel zeker van dat deze dan ook is meegenomen door de Beter Bed werknemers. Ze hadden immers tien minuten rustig de tijd en op de plaats van het sieraad lagen de “oude” poten van het bed.

    Uiteraard hebben we direct melding gemaakt bij Beter Bed en ook aangifte gedaan van vermoeden van diefstal bij de politie. Beter Bed is echter verre van behulpzaam en heeft tot op heden geen moment serieus actie ondernomen om dit te onderzoeken. Ook wilde zij de namen van de medewerkers niet geven voor de aangifte. We hebben er weinig vertrouwen in dat er van de zijde van Beter Bed nog iets gebeurd dus dan rest ons deze review om andere te waarschuwen. Ga naar de concurrent en als je hier dan toch besteld laat dan niet werknemers zonder toezicht in je huis werken.

    Door: Paul 12-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5
    rating

    Zo waardeloos

    Bed gekocht. Bedbodem zakt ineen, d.w.z. de lattenbodem is niet stevig genoeg , dit op dag 1.
    Ik zet het inelkaar en vergeet te bellen maar twee weken later, gebeurt het weer. Ik bel.
    Klantenservice medewerker 1 : Belooft monteur of als dat niet goed genoeg is retour, 100% geld terug.
    Klantenservice medewerker 2 : 'U krijgt uw geld niet terug als u er al 3 weken op geslapen hebt.' Afspraak monteur? 2 weken wachten. Tuurlijk Beter Bed. Ik laat mijn kind wel 2 weken op de grond slapen.
    Afspraak inplannen? Vergeet het maar:
    Ik krijg een afspraak tussen 7.30 en 10.30 , dit valt in de mail na twee weken wachten.
    Heel handig met schoolgaande kinderen en een een oudergezin.
    Nu moet ik dus de afspraak verzetten. Betekent dat weer 2 weken wachten?
    Je mag ook geen review plaatsen op Beter Bed. Dat bepaalt hun computerprogramma. Ik koop hier nooit meer.

    Door: Rosa 08-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5
    rating

    lattenbodems

    Wat een enorm slecht bedrijf! In een fysieke winkel voor 200 euro lattenbodems gekocht die niet bleken te voldoen. Mochten (binnen 4 dagen) niet (ongebruikt, ongeopend!) worden geretourneerd. 'Zet ze maar op marktplaats, dan krijg je er nog wat geld voor'. Ook de klantenservice antwoordt met 'kun je niet retourneren'. Het voelt als oplichting. Oudere mensen kunnen hier de dupe van worden, pas op!

    Door: Arwen 04-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2
    rating

    Bed met alles er op en aan niet dus

    Echt zeer waardeloos koop je een bed met alles er op en er aan geef je aan zit alles er bij ja alles zit er bij bij levering zit er iets niet bij en word gezecht ja dat hebt u niet besteld en de nacht kastjes kosten 360 euro en dat moet u nog maar even betalen en bel je er heen ja niet ons probleem en drukken je gewoon weg klant netjes te woord staan is ook al erg moeilijk en dan ga je naar de winkel in Sneek en zecht die vrouw ja maar we hebben al korting gegeven en zij ik maar we hebben duidelijk gezecht bed lattenbodem matrassen nacht kastjes en lampjes zecht die man ja idd Maar u moet toch betalen anders krijgt u niks

    Door: Gerrit Harm 24-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3
    rating

    Schrijf zelf een review over Beter Bed

    Uw beoordeling