NederlandReview

    Ervaringen Beter Bed

    Retteketet naar Beter Bed! Mede door die toch wat irritante slogan is Beter Bed uitgegroeid tot één van de bekendste namen in de beddenindustrie. Het kopen van een bed is niet alleen een grote financiële uitgave, maar ook een onderneming die je niet te vaak wilt doen; een bed gaat toch zeker meerdere jaren mee. Daarom is het belangrijk om te weten waar je je bed, matras of ander bed-gerelateerd product koopt. Heeft Beter Bed scherpe aanbiedingen, veel keuze, goede kwaliteit? En hoe is de service: word je goed geholpen bij de keuze van een nieuw bed? Lees hier de ervaringen van klanten van Beter Bed en laat ook zelf een reactie achter om anderen te informeren!

    Over Beter Bed
    Beter Bed is in 1981 begonnen met het verkopen van bedden, in 1996 ging het bedrijf naar de beurs. Inmiddels is het bedrijf in verschillende landen actief, onder verschillende namen. Zo heet het in België, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland Matrassen/ Matratzen Concord, kun je in Polen terecht bij Concord Polska en luisteren ze in Spanje naar de naam El Gigante del Colchón. Ook Beddenreus en Slaapgenoten maken onderdeel uit van het concern.  Beter Bed noemt zich de grootste inkoper in de beddenwereld en kan dan ook bogen op een groot assortiment.

    Waarom zou je kopen bij Beter Bed? Martine, de verkoopadviseur legt het zelf uit in dit filmpje!

    Diensten van Beter Bed
    Ben je op zoek naar een boxspring, inclusief gestoffeerd matras, kies je liever voor een koudschuimmatras, zoek je een volledig ledikant met matras en bedbodem, kan je niet zonder een pocketveermatras, wil je een speciaal soort bedbodem of zoek je een topmatras voor je twijfelaar? Op de website van Beter Bed vind je uitgebreide collecties en uitleg over de verschillende keuzemogelijkheden. Ook voor kinder- of tienerkamers kun je hier volledige beddensets samenstellen. Een kussencollectie en een overzicht van verschillende dekbedden is ook online te vinden, evenals een module om te weten te komen welk soort kussen het meest voor jou geschikt is. Er zijn meer manieren om advies in te winnen op de website, zo kun je er terecht met vragen over rugklachten en welk bed het beste bij bepaalde klachten past. Maar het blijft niet bij beddengoed alleen; ook kasten en bijmeubelen zoals commodes, nachtkastjes en hockers zijn op Beterbed.nl te vinden. Ben je vooral uit op een aanbieding, dan is er ook een outlet.

    Klachten over Beter Bed
    De klantenservice is doordeweeks bereikbaar van 8.30 tot 17.00, daarnaast kun je met klachten en vragen natuurlijk terecht in één van de vele vestigingen van het bedrijf, onder andere te vinden op tal van woonboulevards en wooncentra.

    Hoe slaap jij op jouw bed van Beter Bed? Heb je jouw slaapkamer volledig ingericht met de meubels en het beddengoed van Beter Bed, heb je alleen een matras gekocht of zoek je weleens praktische informatie op bij de adviseurs van Beter Bed? Laat hier je mening achter!

    Meningen van Nederlanders die een ervaring hebben gehad met Beter Bed. Lekkere matrassen? Goedkope outlet? Lees het hier bij NederlandReview!

    Beter Bed
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (40)

    4,8
    30% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    5,8

    Service

    4

    Prijs

    5

    Leveren

    4,4

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Beter bed? Beter van niet!

    R06-04-2019

    Wat een waardeloze zaak!
    Voor de 2e x matrassen besteld, 2x een grote teleurstelling. In de winkel goed geholpen, afspraak gemaakt voor de levering; de matrassen zouden uitgepakt worden en op bedden geplaatst, rommel meegenomen en fatsoenlijk achtergelaten. Uiteindelijk komen er 2 naar rook en zweet stinkende mannen met de matrassen. Deze zijn gewoon in de verpakking gelaten en op de overloop neer gegooid, met achtergelating van smerige bagger vlekken op de vloerbedekking.

    Beter bed een 2e kans gegeven; worden ze weer klakkeloos achtergelaten, montage van lattenbodems was afgesproken maar bleek niet doorgekomen van het hoofdkantoor, pech dus. Op mails wordt niet gereageerd en als je belt met het filiaal wordt je bijna uitgelachen!

    Wat een waardeloos bedrijf! Niet heen gaan als je normaal behandeld wilt worden!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    4,5

    Waardeloos bedrijf

    Mirr29-03-2019

    ontzettend slechte service. 1.5 maand gewacht op bestelling om vervolgens 1 dag van te voren gebeld te worden dat het bestelde matras niet leverbaar is. aangegeven dat we dan wilden wachten tot de bestelling compleet was, dat kon niet. Na veel morrelen 2 leenmatrassen geregeld met moltons. De moltons waren niet meegeleverd en bij het in elkaar zetten van het bed bleek een onderdeel te ontbreken. houtje touwtje opgelost en slapen maar. maar de 2 matrassen schuiven waardoor je in een greppel beland wat niet echt lekker is voor je rug. De belafspraak voor ons eigen matras werd niet nagekomen dus zelf maar weer gebeld. Matras is over 2 maanden!!!! pas leverbaar. Gezegd dat ze dan alles wel weer op mogen halen en we ons geld terug willen. Maar nee, we kunnen het alleen het matras annuleren en verder moeten we het maar uit zoeken.

    schandalige manier van met mensen omgaan!! Wat een waardeloze werkwijze. Wij gaan nooit meer naar beter bed, geeft alleen maar ellende.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Beter bed? Beter niet

    R Bastmeijer22-03-2019

    Wederom een slechte ervaring met deze zaak. Enkele jaren geleden een paar luxe matrassen gekocht, deze zouden geleverd worden en netjes op het bed geplaatst worden. 2 vieze stinkende mannen met baggerschoenen lieten de matrassen op de overloop liggen....veel plezier er mee. Aangezien de matrassen wel prettig liggen, onlangs weer 2 matrassen en lattenbodems voor mijn kinderen besteld, in de hoop dat de vorige ervaring een incident was; de nieuwe lattenbodems zouden worden vastgeschroefd, de matrassen op de bedden.....: Die matrassen gingen nog goed, maar gereedschap en tijd was er niet voor de beloofde montage! Kon ik alles s'avonds nog weer zelf gaan doen. Via de website van beter bed een review geplaatst; zou ik binnen 24u wat horen; inmiddels enkele weken geleden en niets gehoord.
    Conclusie; spullen zijn ok. Service en fatsoenlijke levering; nee.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    Geweldige winkel

    Lisa Zaanen28-02-2019

    + Ontzettend klantvriendelijk
    + veel kennis over de dingen die ze verkopen
    + goede kwaliteit van de producten
    + goede prijs
    + perfecte service

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Geen bed kopen bij Beter Bed

    Appie22-02-2019

    Na anderhalve maand te hebben gewacht op ons nieuwe bed werden we op de dag van levering gebeld door de bezorger. Hij gaf aan dat het bed niet compleet was en dat de levering uitgesteld zou worden, maar hierover zouden we door het hoofdkantoor dezelfde dag nog gebeld worden. Ik werd pas de volgende dag gebeld door het hoofdkantoor met de medeling dat de levering nog 2 maanden zou duren. Fout van de fabrikant(niet mijn probleem, maar goed) In totaal 3,5 maand dus, maar dat moest ik dan maar accepteren...

    Toen was het zover. Het bed werd bezorgd en de bezorger gaf aan dat de fabrikant(weer de schuld van de ander) een verkeerde kleur voetenbord heeft meegeleverd. Wij hebben nu een bruin bed met geel voetenbord, vloekt enorm. Het hoofdkantoor heeft ons hier niet op voorhand over ingelicht, wat volgens de bezorger wel had gemoeten. Nu zeggen ze dat het voetenbord pas over 1.5 maand gelevers kan worden. In totaal dus 5 maanden wachten op een bed zoals wij het besteld hebben.

    Ik heb contact met ze opgenomen om te vragen naar de oorzaak e.d. Ik zou uiterlijk dezelfde week teruggebeld worden met meer informatie. Dit is niet gebeurd. De week erop heb ik contact opgenomen en het hele bed maar geannuleerd. Ze komen het bed op kort termijn (als het goed is) ophalen.

    Beter Bed komt zijn afspraken niet na en ze communiceren er ook niet goed over. Je moet zelf elke keer achter dingen aan bellen.

    Zou iedereen aanraden om deze winkel te mijden en niet dat zogenaamde hele hoge klantcijfer op hun website te geloven. Ga je tijd/geld/energie ergens anders spenderen ????

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    NOOIT VAN JE LEVEN WAT BESTELLEN BIJ BETER BED!!!

    Annemiek13-02-2019

    Deze organisatie heeft geen klachtenafhandeling of mail waar je tereccht kunt hiervooren komen hun afspraak niet na. Keer op keer komen zij niet opdagen!! Je krijgt hier na een lange dag voor niks wachten geen vergoeding voor. Als je de klantenservice belt sta je zeker een half uur in de wacht. MIjn bed is sinds december nog steeds niet compleet. Ik heb 3 dagen voor niks vrij genomen van beter bed. En alleen door urenlang nabellen kom ik er dan achter dat ze weer niet langs komen, zonder vergoeding. Dit is echt de allerslechtste organisatie die ik ken.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Slechste levering ooit

    Quinn12-02-2019

    Eind november een bed besteld en er werd vertelt dat we het bed eind december ongeveer kunnen verwachten. Dat werd 4 januari, niet zo'n groot probleem. Toen zonder het door te communiceren hadden ze het verplaatst naar 7 januari met gevolg dat er niemand thuis is en we weer moesten bellen voor een nieuwe afspraak. Toen werd het 14 januari. Vlak voor 14 januari weer gebeld en werd verteld de bedden komen 24 januari. Op 23 januari naar beter bed gebeld voor tijd van aankomst van de bedden. Bleek het 24 januari niet te kunnen en werd het verplaatst naar 7 februari. En je raad het al, 7 februari gebeurde ook niet en kregen toen 11 maart te horen. Razend weer terug gebeld en bleek het 11 februari te zijn. Ondertussen al 2 maanden op een matras op de grond en ja hoor, 11 februari kwamen de bedden eindelijk, maar zijn ze de poten voor onder het bed nog eens vergeten. Daarbij ook gelijk schade aan het hoofdbord!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Slechte service

    Bart04-02-2019

    Zeer slechte klantenservice en prijzen.
    bol.com levert exact hetzelfde product voor een lagere prijs terwijl dit ook door/via beter bed wordt aangeboden.
    Als je de klantenservice belt wordt er niet mee gedacht als je vraagt wat daar de rede voor is en of ze de prijs gelijk kunnen maken.
    medewerkster zegt zelfs dat ze dit ook raad vindt maar heeft er geen antwoord op.
    Terwijl ze zelf zeggen in de algemene voorwaarden dat de "Klant koning is".
    Vervolgens duurt het tot 2 WEKEN voor je je geld terug krijgt (lekker rente trekken)

    Reteketet nooit naar beter bed!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Werkt personeel op provisie?

    Vonk20-01-2019

    In eerste instantie was ik onder de indruk van onze verkoper.
    Hij nam alle tijd en legde alles goed uit. Ik zei zelfs nog: zo goed zijn we nog nooit geholpen.
    Maar schijn bedriegt,  vakkundig begon hij bij een matras van 300 euro.
    Deze was niet helemaal goed volgens de verkoper, we lagen niet recht en we zouden zeker ontevreden terugkomen als we die kochten.
    Hij zei ik heb precies wat u zoekt en liep naar de Mline 6. 1249,00 euro
    Ja die lag lekker maar nou niet veel beter als de Wave.
    Maar volgens hem was dit het enige goede matras voor ons.
    Wij gaven aan dat dit boven budget was en een matras rond de 800 euro per stuk zochten.
    Maar hij hield vol dat de Mline het enige juiste matras voor ons was.
    Toen wij aangaven dat we dat echt niet gaan uitgeven aan een matras,
    Liet hij ons dan toch nog maar een matras zien van 1049,00 euro die min of meer hetzelfde lag als de wave of de Mline.
    Eigenlijk was ik er al klaar mee door zijn houding dus wilde weg.
    De verkoper werd inmiddels behoorlijk denigrerend.
    Ja dan kan ik u geen matras verkopen zei de verkoper.
    Het enige geschikte matras is de Mline van 1249,00 ( winkel ligt vol met matrassen maar ja........hier wordt bijna zeker gewerkt op PROVISIE!!
    We moesten maar even doorsparen was zijn advies.
    Kijk als je geen Rolls Royce wilt (kunt) kopen wil dat niet zeggen dat een Ford niet lekker rijdt.
    Toen wij aanstalten maakten om weg te gaan dacht hij oeps en zei tot mijn verbazing : dan neemt u de Wave en kijkt hoe die bevalt.......Huhhhh zei deze meneer 10 minuten geleden  niet dat ik zeker ontevreden terug zou komen met de Wave ????!!!!
    Wij zijn uiteindelijk ergens anders goed geslaagd.
    De verkoper van deze zaak zette ons totaal niet onder druk.
    Inmiddels hebben wij de matrassen thuis en ze liggen heerlijk.
    1288,00 voor 2 matrassen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    geen retourrecht internetaankoop

    bert11-01-2019

    via de website twee dekbedden bij Beterbed gekocht. Volgens de nieuwe wettelijke regelgeving heb ik het recht binnen 14 dagen de koop te ontbinden. Ik heb de dekbedden een nacht geprobeerd(netjes in hoeslakens) , maar de dekbedden zijn veel te warm. Beterbed weigert de dekbedden terug te nemen ondanks dat ik het recht heb een aangekocht product te proberen en het recht heb de koop binnen 14 dagen ongedaan te maken. Daarbij staat ook nog eens op de website van BB dat er een 100dagen probeergarantie is. Geen bedrijf dus om goederen te kopen.

    b16-01-2019

    Eerlijk is eerlijk, na, via internet, klachten te hebben ingediend en review te hebben geplaatst, werd er door Beterbed op een positievere wijze gereageerd. Ik mocht de dekbedden retour/ruilen bij een filiaal. Heel goed, jammer dat dit niet direct kon, maar ja....het is opgelost.

    peter25-02-2019

    lekker fris, hoop niet dat ik de volgende ben die jouw dekbed koopt

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    Beterbed = slechterbed

    Mac07-01-2019

    Beterbed zou de naam in slechterbed moeten veranderen. En van service hebben ze helemaal nooit gehoord. Bed besteld, en moet zeggen hij is netjes op beloofde dag bezorgd.
    Dus uitpakken om in elkaar te zetten. Maar nergens het juiste beslag te vinden. Dus bellen. Netjes tewoord gestaan, alleen toen zei ze het kan wel drie dagen duren want postnl heeft het druk. Sorry maar dan huur je een andere koerier in, het kan er zelfs nog dezelfde dag zijn. Maar nee ze doen het alleen met postnl. Toch laten opsturen. Krijg ik volgende dag bericht, expeditie heeft het niet opgepakt, maar morgen wordt het opgestuurd. Nou nu wordt het erg krap om het bed te maken voordat ik weer moet werken, maar moet net lukken.
    Beslag dan roch eindelijk binnen, al zitten we bijna een week zonder bed. Maar wat blijkt, zit de helft er niet bij, dus we kunnen nog steeds niks. Vandaag (maandag)weer telefoontje gekeregen omdat ik had aangegeven dat ik dan dinsdag een monteur wil hebben, omdat ik weer moet werken en dus geen tijd heb om bed in elkaar te zetten. Maar nee eerst volgende monteur kan pas 23 januari. En dan wordt we doodleuk verteld we proberen het ze snel mogelijk op te lossen. Nee dat doen ze niet, ze maken het zichzelf gewoon makkelijk. En de klant krijgt 0.0 aan service.
    We zitten al een week zonder bed, en moeten zo dus nog 2.5 week zonder bed zetten, alleen omdat zij een fout niet zo snel mogelijk voor de klant willen oplossen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    5

    1 STER IS AL TE VEEL

    M28-12-2018

    1 ster is al te veel. Wat een verschrikkelijke slechte winkel. Ik had een bed besteld en aangevinkt dat ze me over de bezorgdatum zouden bellen om te overleggen. Vervolgens krijg ik een mail met: het wordt 5dec gebracht. Ik kon die dag helemaal niet dus gebeld naar klantenservice en 27dec afgesproken. Vervolgens geen mails terug en de 26e keek ik online bij bezorgstatus en stond opeens 9 januari als bezorgdatum. Die dag kwam mij niet goed uit en was ook veelste laat waardoor ik 2,5 week zonder bed zou zitten. Ik weer bellen, waarop ze zeiden dat ze me smiddags zouden bellen over een andere datum. Belden ze me smiddags opeens dat 9jan het bed ook nog niet gebracht kan worden en 18 jan de eerst mogelijke bezorgdatum is. Ik kreeg wel een leenbed die 4 dagen na het bellen bezorgd werd, waardoor ik dus alsnog 4 dagen op een luchtbed moest slapen. Verder vroeg ik om een vergoeding omdat ik nu een luchtbed moest kopen en extra dagen familie moet laten komen (benzinekosten €40) om het bed in elkaar te zetten aangezien ik alles had geregeld voor de 27 dec, maar nee hoor, beter bed, het grote bedrijf, heeft geen cent over voor hun klanten terwijl de fouten overduidelijk bij beter bed liggen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Matras actie

    karel schneider28-12-2018

    Bij deze zeg ik trap niet in de actie van beter bed van 1 matras betalen en 2de gratis actie het 2de matras is niet gratis .u betaald hier evengoed voor daar kom je pas achter als het matrasniet goed is als het 2de matras gratis is waarom krijg je de helft maar terug van je aankoopkosten zeg je hier wat van krijg je te horen is 50% korting wat je kreeg dus dan is het 2de matras niet gratis ik ben daar al de dupe van geworden dit zijn de zogenaamde acties voor klanten te lokken en meer niet nooit meer bij beter bed de oplichters

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    bestelling online 23/11/18 nog altijd niet gekregen !

    Isabelle Van Riet17-12-2018

    Mijn bestelling van 23/11/2018 online momenteel nog altijd niet gekregen.
    Zeer slechte communicatie via telefoon en mail, geen reactie!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Levering bed

    Nathalie Van Ransbeeck 12-12-2018

    Eerste en laatste keer dat ik hier iets bestel! Ten eerste niet n'a gekomen van datum levering 2weke langer moeten wachten zonder verwittigen! En dan eindelijk bij levering gew afgezet zonder montage terwijl er duidelijk opstaat plus montage

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    2

    Matrassen Twee

    M de ruiter 16-11-2018

    Twee matrassen gekocht merk Gold Pocket delux. AL een keer omgeruild omdat de matrassen zacht werden en vervormde ná een paar maanden. Vandaag iemand van beter bed langs geweest en vertelde ons dat de matrassen technisch in orde waren, tot mijn verbazing. Hij vertelde dat het door de ronde kanten kwam dat wij naar het
    midden rolde.Wij willen zulke bedden niet meer hebben! Wij kregen een aanbod de wíj andere bedden mochten uitkiezen alleen wij krijgen van de 659 euro 70procent terug. Wij hebben deze matrassen een goed jaar! Staat 5jaar garantie op ! Beter Bed de eerste keer zijn de matrassen met omruilen met de zelfde klachten netjes afgehandeld! Ben verontwaardigd dat dit óns een paar honderd euro moet kosten. ! Maarten

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    8

    Bad customer service and delivery

    De Lavarene08-11-2018

    Furniture is of good quality but I would not buy again as it is expensive, customer service does not answer emails, delivery was late and no flexibility in dates for the late delivery

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Dramatische levering

    Marijke26-09-2018

    Bedrijf komt tot 2 keer toe afspraak om te leveren niet na zonder dit te communiceren. Klantenservice heeft altijd meer dan 10 wachtenden en zomaar 3 kwartier wachttijd. Wij hebben onze aankoop geannuleerd. Jammer, al met al heel veel tijd aan verspild en veel ergernis van gehad. ADVIES: NIET NAAR BETER BED GAAN, ZOEK EEN ANDERE WINKEL!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    veel pluspunten en een HEEL GROOT MINPUNT

    Kitty Vromen06-07-2018

    Advies heel goed, altijd telefonisch bereikbaar. En levering van producten ook heel goed en netjes.

    Maar, 1 heel groot MINPunt. En ik hoop dat ik met deze review schrijven iets van mijn frustratie kwijt kan.
    Hoe vaak ik ook bel, of mail. Ik krijg maar geen factuurbon INCLUSIEF BTW van ze. Ze zijn heel aardig aan de telefoon, beloven er werk van te maken, maar ik de praktijk van het leven, GEEN btw factuur in mijn mailbox!
    Wat voor bedrijf is dit! Geen btw op een bon. Hoe kan dat nog in deze tijd. Alsjeblieft beter bed, word hier ook beter in. Dit kan een reden zijn om niet meer bij jullie te kopen. Dan maar de volgende keer naar een andere winkel. Eentje die wel gewoon de btw op de bon heeft staan.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6,5

    Heel erg prettig

    Tevreden klant29-04-2018

    Erg goed geholpen door onze slaapadviseur met het uitzoeken van het bed dat beste bij ons past. En blijkt ook , wij slapen er zeer naar tevredenheid op.

    JefferyOrele11-05-2018

    kamagra oral jelly 100mg uk kamagra soft / chewable 100 mg super kamagra opinie forum kamagra forum 2014

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Veel ervaring met hun producten en service - niet meer

    Paul22-04-2018

    1. Kwaliteit/duurzaamheid matrassen:

    Ik heb inmiddels 2 matrassen bij BeterBed gekocht. Toen ik deze in de winkel testte lagen deze op een van de manier allebei uitzonderlijk lekker ("Pocket Silver Deluxe" en later "Platinum Deluxe Gel"). Mijn idee is echter dat er ene comfort-laag op zit die niet al te lang meegaat en dat geldt vooral voor de Platinum. Hier kon ik op een 1,40-matras twee kanten van het matras op een gegeven moment met elkaar vergelijken. De ene kant waar ik al vaker op had geslapen (enkele maanden) en de andere die nog vrijwel niet gebruikt, dus in nieuwstaat was. Op een gegeven moment merkte ik écht een verschil in de slaapkwaliteit tussen de twee kanten en dat zou je toch echt niet verwachten van een matras van 900€! Deze wordt dan nu ook na 2 jaar vervangen, met de Pocket Silver Deluxe heb ik het op een van de manier 4 jaar volgehouden.

    2. Klantenservice (telefonisch)
    Geen problemen met de Platinum maar de eerste nacht met de Pocket Silver Deluxe was een ramp! Het matras stonk en er zaten nog allerlei chemische stofjes in die nog moesten verdampen en die ervoor zorgden dat ik een soort allergische reactie kreeg (lopende neus, verkoudheidssymptomen). Toen de volgende ochtend maar eens met de klantenservice gebeld en een mevrouw aan de lijn gekregen die durfde te beweren dat het aan mij lag en dat ze dit "nog nooit eerder" had gehoord. Een paar uur later kreeg ik dan wel nog een telefoontje van haar baas die het wel voor datgene aanzag wat het was: Dat het matras nog langer had moeten uitdampen. Een flinke fout dus van BeterBed. Het matras werd toen vervangen maar vind maar voor een paar dagen een plek in je kamertje voor een 1,40 matras. Geen restitutie/tegemoetkoming ontvangen of iets dergelijks.

    3. Klantenservice (winkel)
    Op zich vind ik het prettig om niet meteen lastig te worden gevallen door een slaapadviseur maar als je dan een vraag hebt en dan het gevoel krijgt dat je de medewerker hiermee een beetje "tot last" bent dan klopt er iets niet in de servicehouding.

    4. Bestelling
    Je staat in de winkel en kiest voor een nieuw matras. Pas als je afrekent kom je te weten dat je nieuwe matras pas over enkele weken wordt geleverd. Misschien is dat normaal maar ik vind het toch een beetje raar.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    BETERBED = BAD BED!

    Yan Zhang20-04-2018

    We've bought a boxspring from Beterbed. The mattress became sagging after only 5 nights. Not saying about the quality, their terrible service drove us crazy. We first called service center. They don't allow return and exchange. They will only send a specialist after 3 weeks. We didn't want to wait this long, so we went to the shop to talk with Beterbed staffs. But the sales there said they only sell, service is another department. OK. We waited 3 weeks, and the specialist came today. He saw the bed and said the bed is all right! But it's obviously not right! After a difficult conversation. He ended up with a report, saying our mattress is broken and we can talk in the shop for solutions. So we immediately visited the shop. You know what, the sales said the same, we only sell, service is another department. So after such a long waiting, nobody is really helping us!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    2

    probleem geweldig opgelost

    helma janssen02-03-2018

    Bijna 2 jaar geleden diverse artikelen gekocht bij Beter Bed in Den Bosch. Na melding van probleem met een van de artikelen kwam een medewerker langs om het te beoordelen en hij bood een oplossing aan die ons tot volle tevredenheid stemde. Toen wij vervolgens daarvoor naar de winkel gingen werden wij ook daar weer uitstekend verder geholpen.

    Ook het (gratis ) bezorgen en plaatsen van de aankopen verdient een compliment. Je krijgt ruim van te voren te horen wanneer iets bezorgd gaat worden en een dag van tevoren de bezorgtijd. Op de bezorgdag zelf ongeveer een half uur voordat de bezorger komt laat hij dat ook even weten.
    Dus van ons alleen maar lof voor de uitstekende service en klantvriendelijkheid van Beter Bed.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Daar gaan je vrije dagen

    L.Boer20-02-2018

    Jammergenoeg bleek het topmatras wat in de winkel goed lag, niet een goede combinatie met ons huidige matras. Het topmatras moest terug. Nog veel meer jammer was dat ik door dit gegeven TWEE HELE DAGEN VRIJ MOEST NEMEN. Een voor de bezorgdag, een voor de retourdag. Want BeterBed rijdt niet vroeg op de dag of eind van de dag/avond, niet in het weekend EN kan geen tijdsframe afgeven tot een dag van tevoren.

    Ik zal nimmer en nooit weer een bed of matras hier bestellen; de servicemedewerksters waren stug en niet meedenkend, het retourbeleid is twijfelachtig ('kunt U het matras anders niet terugbrengen naar een filiaal? Dan kunnen we het daar afhandelen.') en vooraf is niet duidelijk dat de bezorging zo slecht te plannen is dat je de halve dag aan huis gekluisterd moet zitten (voor de aflevering kreeg ik eens tijdsvak tussen 10 uur 's ochtends en 3 uur 's middags...waarop ze een half uur te vroeg waren en slechts 10 minuten van tevoren belden dat ze er bijna waren)

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Bestelling EMMA matras

    A Hesterman28-01-2018

    Eerder deze maand heb ik een matras van EMMA besteld bij Beter Bed. In de orderbevestiging werd duidelijk vermeld dat ik een SMS zouden ontvangen waarin wordt aangegeven wanneer de levering zou plaatsvinden. Ik heb ze daar daar nog een extra mail voor gestuurd om het mobiele nummer door te geven. En ja hoor geen SMS en wel een kaartje van DPD in de bus dat ze aan de deur zijn geweest. Ik heb direct contact opgenomen met de klantenservice die mij wist te vertellen dat ze geen SMS sturen? Waarom staat dat dan in de mail? Ze boden excuses aan en ik zou het de volgende dag bij een Parcelshop in het centrum van Hoorn nu zelf moeten ophalen! Zie je jezelf al gaan met zo een doos door het centrum ook al is het opgerold het blijft toch een flink pakket. Ter compensatie voor het ongemak sturen ze ons een waardebon van €50,- voor linnengoed te besteden in een van de winkels. Pleister op de wonden denk je dan en het is niet anders. De volgende dag wordt het verhaal nog mooier als blijkt dat het niet bij het Parcelshop is afgeleverd. Maar weer een telefoontje met de klantenservice. Na anderhalf uur wordt ik terug gebeld door een dame die mij gaat vertellen dat het afleveradres niet duidelijk zou zijn en er wel drie adressen bekend zouden zijn?? Ze zijn de dag ervoor notabene aan de deur geweest dus hoezo adres niet bekend, broodje aap verhaal waar je als klant niet op zit te wachten. Je zou zeggen dat klantgerichtheid toch moet lijden naar een oplossing! DPD is tenslotte een koerierbedrijf dus in de wagen met dat pakket en afleren zou je zo zeggen. Vergeet het maar, wat je verder ook zegt het maakt allemaal niets uit, ze geven je gelijk en sorry maar in oplossingen denken en enige vorm van klantgerichtheid kon ik niet ontdekken in dit laatste contact. Dit speelde allemaal op vrijdag en maandag zijn we de eerste. "Beter Bed" ik weet niet hoe ze aan de naam komen maar dit is dus de eerste en de laatste keer dat wij op deze manier iets bestellen bij dit bedrijf. Met de hartelijke groeten van een zeer teleurgestelde klant.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Voor de gek houden

    Joop10-01-2018

    Ga ik in de fysieke winkel kijken voor een hoofdkussen en uiteraard kost deze kussen een bepaald bedrag. Vraag ik of er binnenkort acties komen bij Beter Bed. Antwoord: NEE.
    En wat schept de verbazing: op zondag kortingen bij Beter Bed; "Goedbegin" luidt de code.
    Helaas probeer je te bestellen en gaat de site offline. Stuur maar een mail.
    Gedaan en wat denk je....Kortingsactie???

    Heb even verder gegoogeld en gewoon de hoofdkussen bij een echte beddenzaak gekocht. Nu voortaan een beter Bed , maar dan niet van Beter BED

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Wat een flut organisatie!

    Michiel06-12-2017

    2 maal beloven dat mijn bed binnen 7 werkdagen wordt geleverd en vervolgens kunnen ze het pas over 7 weken leveren. Dit is mijn eerste, maar ook laatste keer!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    slechte service

    anoniem30-10-2017

    Wij hebben twee electrisch verstelbare lattenbodems besteld, met synchroonverstelling. Het product doet het. De service van het bedrijf is daarentegen bijzonder klantonvriendelijk, om de volgende redenen.
    De synchroonbestelling was niet via de webshop te bestellen, dus hebben wij het bij een filiaal moeten doen. Daarnaast vroegen ze er 70 euro voor, terwijl het om een kabeltje gaat.
    Toen wij in de winkel onze bestelling regelde, konden wij geen tijdvak aangeven waarop bezorgt zou worden. Hierdoor moesten wij een gehele dag vrij maken om te wachten op de bezorging. We zouden de dag voor de bezorginsdatum een bericht krijgen over de bezorgtijd. Echter, die dag kregen wij in plaats daarvan het bericht dat het product niet leverbaar was, en dat we hem dus die dag niet zouden krijgen. Een paar uur later kregen we het tegenstrijdige bericht dat de levering in de middag zou plaatsvinden. Hierover belden wij voor de 4e keer de klantenservice (voor de bestelling was het al een aantal keer nodig geweest door slechte informatieverstrekking), waar wij nogmaals meer dan een half uur in de wacht stonden (ongeacht van het tijdstip, is er altijd minstens een half uur wachttijd), waar tijdens we de hele tijd naar de meest repetetive, slechte kwaliteit wachtmuziek moesten luisteren zonder de optie om die uit te zetten. Vervolgens zei de klantenservice niets raars te kunnen zien, het eerste bericht stond niet bij hun geregistreerd, en de levering zou inderdaad gewoon in de middag van de volgende dag plaatsvinden. Het lijkt er dus op dat de klantenservice niet goed op de hoogte is van de berichten die verstuurd worden aan de klant.
    De volgende dag kwamen de bezorgers inderdaad in de middag, maar bleek er nog meer miscommunicatie te zijn. De lattenbodems moesten naar 2 hoog getilt worden en wij hebben een tapijt op de trap, waar wij geen modderschoenen op willen. In de winkel was ons verzekerd dat dit geen probleem zou zijn bij de bezorging. Het was wel een probleem. De bezorgers wouden (om goede reden) hun schoenen niet uit doen, en Beter Bed weigert om de bezorgers plastic schoenbescherming mee te geven, ondanks dat zowel klanten als bezorgers erom hebben gevraagd. Dit is dus geheel tegenstrijdig met dat er in de winkel werd gezegd dat het goed zou komen. Uiteindelijk hebben de bezorgers de lattenbodems beneden in de hal gezet, waarna wij ze zelf naar boven hebben getild en geinstalleerd. Het is jammer dat we hebben moeten betalen voor installatie, maar uiteindelijk al het werk zelf hebben moeten doen, omdat Beter Bed weigert om schoenbescherming te regelen voor de bezorgers.
    Er moet wel gezegd worden dat individuele medewerkers vriendelijk en behulpzaam lijken, maar ze kunnen niet daadwerkelijk problemen oplossen, want het bedrijf Beter Bed is als een geheel onvoorstelbaar klantonvriendelijk. De meeste van deze problemen zijn heel makkelijk op te lossen, door een tijdvak aan te laten geven voor de bezorging, de bezorgers plastic voetbescherming mee te geven en de wachtmuziek optioneel te maken. Maar Beter Bed heeft ervoor gezorgd dat elke stap van het process moeizaam en stroef verloopt.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Klantonvriendelijke mensen die je in de kou laten staan

    Arnold Dikstaal11-10-2017

    Beter Bed wat een stelletje oplichters zijn jullie. Vandaag zou mijn nieuwe bed komen met matrassen en jullie melden dan stomweg dat de matrassen er niet bijzijn. Ala, vervolgens bellen om te vragen om leenmatras blijkt dat jullie DE HELE LEVERING hebben geannuleerd. Medewerker navragen en geeft aan dat vandaag alsnog mijn bed zou komen met 2 leenmatrassen. Joepie! Krijg ik om 23:00 een sms dat niets geleverd wordt want er zijn leveringsproblemen met de matrassen. Terwijl ik dit net met de medewerker heb afgestemd. Toch wachten tot afgesproken levertijdstip want zou wel eens een vergissing kunnen zijn, maar nee hoor... komt niet. Weer bellen dus. Blijkt nu dus dat men NIETS meer mag uitleveren door "kwaliteitsproblemen". Ik zit dus nu in de problemen want heb mijn bed afgebroken en op de stort gedumpt in stukken. Ik kan dus nergens op slapen nu. En wat denk je dat men doodleuk aan de telefoon meldt. SORRY, IK KAN NIETS VOOR U DOEN. Wat????? Ik heb een probleem door jullie en jullie doen NIETS?
    Wat het vreemdste nog aan het verhaal is, is dat men dus pas een dag voor levering weet dat er "kwaliteitsproblemen" zijn. Dit ruikt naar een ander probleem. Zijn jullie failliet?
    Ik ben nog nooit zo in de kou gelaten als door Beter Bed. Ze zijn echt gewoon niet bereid om mij ook maar te helpen aan een latten bodem oid met een matras zodat ik weer kan slapen. En nog leuker... men kan ook niet aangeven wanneer er wel geleverd kan worden.
    Een flut bedrijf dat in deze economie geen bestaansrecht meer mag hebben met zo een lage klantenservice.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    Baggerslecht!

    Luc Beljon05-09-2017

    De bezorgers waren de eerste keer te laat en waren de poten vergeten. De tweede keer, om het op te lossen, waren ze weer te laat en geen enkel excuus werd aangeboden. Toen ik er zelf over begon kreeg ik een 'textielbon' van €50,- aangeboden maar ik heb al genoeg textiel, dus daar kan ik helemaal niks mee. BAGGERSLECHT! Absoluut de laatste keer dat ik daar wat bestel.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Goldline gel matras

    Bertie Natrop06-07-2017

    Wij hebben deze matrassen nu ongeveer 7 maanden en ik heb zoveel klachten van het doorzakken van deze matrassen dat ik eerst bij het Beterbed filiaal zelf vroeg om een omruiling maar dit kon niet ivm de verstreken omruilgarantie en ik moest maar een nieuwe kopen!
    Ik heb toen de klantenservice een aantal keren gebeld en die waren de eerste keer nog zogenaamd behulpzaam maar dat bleek al snel valse schijn. ik vertelde dat ik werd geadviseerd destijds met de mededeling deze matrassen zijn uitstekend tot 100 kilo.
    Nou ik kan u vertellen de matrassen zakken helemaal in en ik heb nog nooit zo veel en erge heup en rugklachten gehad met welk ander matras dan ook!
    Het bied totaal geen ondersteuning en je zakt naar het midden toe bijna door het matras de naad bied totaal geen weerstand .
    Het team van de klantenservice is na verschillende telefoontjes liever undercover en ik ben er klaar mee!
    Ze sturen nog wel een expert maar ik ben klaar met deze matrassen zoveel klachten dat ik er zelfs niet meer op durf te slapen bedankt Beterbed!
    Dus mensen blijf van de Matras Goldline gel van Beterbed af!!!
    Dit voelt in de winkel super maar oooh wee kijk uit als je er een nachtje op slaapt merk je op den duur wel annders.
    Koop gewoon een wat steviger matras dit is beter voor je body.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Slechte service

    Piepstra22-05-2017

    Zeer slechte service en draaien alles om, zodat het aan u ligt en niet aan hun.
    Service tot aan de deur aan toe, heb je een klacht? Hun motto, zoek het uit, niet hun probleem
    Heb daar een loeidure topper gekocht en na 1 week lag ik in een kuil. Contact opgenomen, service monteur geweest en kreeg het advies, moest maar een nieuwe boxspring kopen, want die van mij was versleten? Een boxspring van 2 jaar oud, nou leek mij sterk. Maar goed, toch voor de zekerheid maar nieuwe goede pocket matrassen gekocht en het probleem was niet opgelost. Lig nog steeds in een kuil en heb elke ochtend rug en heupklachten en last van de nek omdat ik in een kuil lig. Het hangmat effect, had beter een hangmat van de xenos kunnen kopen, hetzelfde beroerde slapen. Weer contact opgenomen, word gebeld en natuurlijk ligt het aan mij, ik heb spijt van mijn aankoop en de hele bla bla erom heen. Uitleggen lukt niet, mevrouw is doof voor klachten. Het enige wat ik hoor, u verwacht toch niet dat wij iets terug nemen, nee natuurlijk niet. Ik kan haar niet aan het verstand brengen dat deze topper niet geschikt is voor rug klachten omdat deze geen drukpunten heeft, zoals een latex topper. Ik hoef namelijk geen topper waar je met alleen je achterste in wegzakt en nee ik ben niet te zwaar, weeg 65 kilo, dus daar ligt het niet aan. Leuk dat ik het geld heb weggesmeten, oplossing komt er niet. Ik koop hier nooit weer iets en niks geen retteketet naar beter bed, maar zo ver mogelijk weg van beter bed. Oh en hun advies bij een klacht, bij nieuwe matrassen moet er eerst een expert langskomen om te oordelen!! Ja lekker er omheen draaien en het probleem steeds vermijden, want toen ik de expert vroeg, gaat u er maar eens opliggen, kunt u het voelen, wilde meneer niet. Kan nog wel meer schrijven, maar eindig dit verhaal.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    Top service

    Geertje 08-04-2017

    In de winkel samen met verkoopster een bedbank uitgezocht die zou passen tegen mijn muur....helaas samen een misrekening gemaakt. Ik kwam hier pas na paar dagen achter, meteen gebeld en nog kunnen ruilen voor een iets duurdere maar passende bank. Ik krijg hem echter voor de eerder afgesproken prijs. Echt een super service van locatie Veenendaal!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Hele slechte service - Beter Bed Apeldoorn

    Isabella25-03-2017

    Ik had gister twee aankopen gedaan bij Beter Bed in Apeldoorn, maar het bleek dat één van deze artikelen, een dekbed, te groot was voor mijn bed. Het andere artikel heb ik verder niet geopend.
    Ik ging vandaag terug naar de winkel, en sprak daar met een man. De man zei eerst dat ik mijn dekbed gewoon weer terug kon brengen, mits de verpakking geopend is, en het textiel gebruikt is. Hij vermeldde ook dat dit op de bon stond. Dat wist ik niet, en dat accepteerde dat ook. Ik had dus naast het geopende artikel nog één ongeopende artikel die ik graag wilde terugbrengen. Toen begon de man opeens te zeggen dat ik dit artikel ook niet terug kon brengen, omdat het artikel net als het andere artikel zogenaamd al geopend en gebruikt was, wat duidelijk niet zo was. Dat was ook te zien. De man had me net nog verteld, dat ik artikelen kon terug brengen als ze ongeopend en ongebruikt waren. Het leek net alsof de man mij niet meer vertrouwde, terwijl ik echt de waarheid sprak. Daarna begon de man alleen te zeggen dat ik nog andere artikelen kon halen voor 30% korting! Waar sloeg dat op? Ik was duidelijk niet op zoek naar andere artikelen, dat was ook te verwachten en best begrijpelijk, denk ik.
    Ik heb hierna gewoon mijn twee aankopen weer naar huis moeten nemen, in totaal €166,90 absoluut verspild, waarvan ik eigenlijk nog €100,00 terug zou moeten krijgen, omdat het artikel gewoon ongeopend en ongebruikt was.

    Ik ben hier totaal niet tevreden mee, en ik kom ook niet meer terug. Wat een service!

    Angel07-04-2017

    Mevrouw neemt u aub even contact op met het hoofdkantoor in Uden.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    goed

    Dhr Schachten07-02-2017

    Nieuw beddengoed via beterbed gekocht en was goed. tevreden met mijn aankoop.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    nieuw matras

    H. Visser12-01-2017

    Ik heb mij uitgebreid laten adviseren in een winkel van Beter Bed voor een nieuw matras. Heb meerdere matrassen mogen uitproberen.
    Nou, ik kan je zeggen: dat zijn enorme verschillen. Sommige matrassen waren echt verschrikkelijk. Ik kan echt niet tegen zo'n hard matras, begrijp niet hoe mensen daarop kunnen slapen. Uiteindelijk heb ik een hele zachte gekozen, die was wel heel lekker.
    Ik heb ervoor gekozen deze thuis te laten bezorgen, want ik heb zelf geen auto.
    Het is even wachten nu, maar ik ben echt blij met deze service.

    Ik ben echt lang in die winkel geweest en ze gingen mij helemaal niet opjagen of wat dan ook. Daarom ben ik heel tevreden met de service van Beter Bed!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Beoordeling Gold Pocket de luxe Gel

    As09-07-2016

    Sinds 3 maanden 2 van deze matrassen. In de winkel prima geholpen en dus 2 matrassen besteld. (Duurt overigens erg lang)
    Bij binnenkomst worden ze netjes uitgepakt en op het bed gelegd, afval wordt meegenomen.
    De ervaring na 3 maanden:
    Matrassen stinken enorm na binnenkomst. Duurt paar weken voordat deze lucht weg is. Sloeg mij zelfs op de ogen en kreeg er hoofdpijn van. Na ontvangst dus eigenlijk een paar weken laten luchten.
    Matrassen zitten heel ruim in hun tijk...slaapt er misschien niet minder om maar bijzonder is het wel.
    En dan het grootste probleem! Als je tegen elkaar aan ligt en dit is meestal zo in het midden van het bed dan vervormen de matrassen zo erg dat 1 van de twee tussen de matrassen komt te liggen! We hebben hier met de vorige matrassen nog nooit last van gehad! Matrassen lopen rond af aan de zijkanten...te rond naar mijn idee. Oplossing is een topdek...,maar dat kan toch niet de bedoeling zijn? Dus..kruip je vaak naar elkaar toe..dan zijn deze matrassen absoluut de verkeerde keus.
    Slaap je lekker op je eigen helft/matras...dan liggen ze verder prima.
    Alternatief is een upgrade...kost binnen 3 maanden 60,00 omruilkosten per matras en de meerkosten voor een ander matras. Dat budget moet je er maar net voor over hebben.

    Renate20-01-2017

    Hoi As, Was even benieuwd hoe je het probleem hebt opgelost met het van elkaar gaan van beide matrassen. Ervaar namelijk het zelfde en vindt het zwaar irritant.

    Erwin24-08-2017

    Sinds 4 weken twee van deze matrassen, maar herken me totaal niet in de boven omschreven recensie. Het matras stinkt niet, gapend gat is zwaar overdreven. De gellag die erin verwerkt zit heeft bijna de werking aks memoryfoam maar dan veel koeler. Ik ben erg tevreden. Groot voordeel vind ik de vier kanten draai mogelijkheid van dut matras

    grif14-11-2017

    ik heb precies dezelfde ervaring met de kuil tussen de matrassen, die is gigantisch. Had dit graag van tevoren geweten. Ben nu een 10 maanden verder en het is echt geen doen meer.

    JefferyOrele11-05-2018

    kamagra 100mg oral jelly usa kamagra 100mg oral jelly india kamagra oral jelly amazon kamagra 100 sildenafil citrate chewable tablets 100 mg

    Syb16-11-2018

    Was bij Beter Bed in Capelle, wat een onvriendelijk personeel. Ik werd niet eens begroet, de mevrouw bleef gewoon naar haar laptop staren, totaal ongeïnteresseerd. Er liep ook nog een man in de winkel niets te doen. Ik behoorde zeker niet tot de doelgroep. Hier kom ik dus nooit meer!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    8

    Fijne winkel maar te duur

    Chris01-10-2015

    Veel keus, goed personeel en mooie, ruime winkels. Maar dan ga je naar Ikea en daar zijn ze gewoon veel goedkoper. Vind het jammer, maar ik ga niet veel meer betalen dan.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    7

    Goede verkoper

    Mo29-09-2015

    Wij waren alleen maar aan het rondkijken (of eigenlijk dus de beste deal aan het zoeken). Wij kochten uiteindelijk niet bij Beter Bed, maar vonden de service en de vriendelijk daar het beste van al die beddenwinkels die we op die woonboulevard hebben bezocht. Informatief, meedenkend en niks aansmerend. Dus volgende keer kopen wij daar ons matras! Filiaal Apeldoorn.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Goed bed

    Jannie22-09-2015

    Niks te klagen, ik slaap prima!! Dankjewel Beter bed!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Schrijf zelf een review over Beter Bed

    Uw beoordeling