Beter Bed

Alle reviews

Beter Bed

26% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (183)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Beoordeling Gold Pocket de luxe Gel

    Sinds 3 maanden 2 van deze matrassen. In de winkel prima geholpen en dus 2 matrassen besteld. (Duurt overigens erg lang)
    Bij binnenkomst worden ze netjes uitgepakt en op het bed gelegd, afval wordt meegenomen.
    De ervaring na 3 maanden:
    Matrassen stinken enorm na binnenkomst. Duurt paar weken voordat deze lucht weg is. Sloeg mij zelfs op de ogen en kreeg er hoofdpijn van. Na ontvangst dus eigenlijk een paar weken laten luchten.
    Matrassen zitten heel ruim in hun tijk...slaapt er misschien niet minder om maar bijzonder is het wel.
    En dan het grootste probleem! Als je tegen elkaar aan ligt en dit is meestal zo in het midden van het bed dan vervormen de matrassen zo erg dat 1 van de twee tussen de matrassen komt te liggen! We hebben hier met de vorige matrassen nog nooit last van gehad! Matrassen lopen rond af aan de zijkanten...te rond naar mijn idee. Oplossing is een topdek...,maar dat kan toch niet de bedoeling zijn? Dus..kruip je vaak naar elkaar toe..dan zijn deze matrassen absoluut de verkeerde keus.
    Slaap je lekker op je eigen helft/matras...dan liggen ze verder prima.
    Alternatief is een upgrade...kost binnen 3 maanden 60,00 omruilkosten per matras en de meerkosten voor een ander matras. Dat budget moet je er maar net voor over hebben.

    Hoi As,

    Was even benieuwd hoe je het probleem hebt opgelost met het van elkaar gaan van beide matrassen. Ervaar namelijk het zelfde en vindt het zwaar irritant.

    Sinds 4 weken twee van deze matrassen, maar herken me totaal niet in de boven omschreven recensie. Het matras stinkt niet, gapend gat is zwaar overdreven. De gellag die erin verwerkt zit heeft bijna de werking aks memoryfoam maar dan veel koeler. Ik ben erg tevreden.
    Groot voordeel vind ik de vier kanten draai mogelijkheid van dut matras

    ik heb precies dezelfde ervaring met de kuil tussen de matrassen, die is gigantisch. Had dit graag van tevoren geweten. Ben nu een 10 maanden verder en het is echt geen doen meer.

    kamagra 100mg oral jelly usa
    kamagra 100mg oral jelly india
    kamagra oral jelly amazon
    kamagra 100 sildenafil citrate chewable tablets 100 mg

    Was bij Beter Bed in Capelle, wat een onvriendelijk personeel. Ik werd niet eens begroet, de mevrouw bleef gewoon naar haar laptop staren, totaal ongeïnteresseerd. Er liep ook nog een man in de winkel niets te doen. Ik behoorde zeker niet tot de doelgroep. Hier kom ik dus nooit meer!!


    Al 4x de datum van levering gewijzigd! op 20 april as. waarschijnlijk ??? 7 maanden later, de levering. Gelukkig was het bed er na 11 weken wel. Wat is er toch aan de hand?

    Ik ging op een dag een dag 13 ,04.2020 naar beter bed
    Mooie winkel
    En dacht hier wel 2 nieuwe matrassen te kopen
    De verkoper kwam direct naar mij toe met de vraag of hij kon helpen
    Dus helemaal goed
    Ik vertelde dat ik een pullman bed hadden en daar nieuwe matrassen op wilde
    En vertelde ook dat ik ernstige reumatische artrosé had en het heel belangrijk was dat ik een goed matras kocht
    Hij stelde mij ook vragen over gewicht van mij en mijn man
    En zelf of ik het warm in bed hadden dus tot zo ver oké
    Hij liep direct op bedden af 2 voor de prijs van een
    Platium2pvdeluxegel extra stevig en stevig
    In de zaak lagen ze goed, en als je alleen aow heb vond ik het een goede prijs
    Precies mijn vacantie geld de prijs van 1.051,00 koste het mij
    HIER KOMT HET
    IK KREEG DE MATRASSEN THUIS
    Ze lagen van geen kanten Veel te zacht
    Mijn pijnklachten waren erger dan ooit
    Na korte tijd al terug naar de winkel
    Nee werd er gezecht u moet eraan wennen ,ik weer weg
    Na 3 maanden voor de tijd om was om ze te ruilen
    Weer terug
    Ik kon omruilen voor andere die nog goedkoper waren
    Toen wij de omhruil bon onder ogen kregen viel ons op dat de Veel goedkoper matrassen even duur waren
    Wij hebben er nog eens over na gedacht
    De kwaliteit van de matrassen is zoooo slecht
    Dat ik van beterbed helemaal afziet
    En in godsnaam ons verlies maar nemen
    En toch weer voor pullman matrassen gaan
    Waardeloze kwaliteit zwetend gaan wij beiden de nacht Door
    Wij hebben al 3 maanden slecht geslapen op de bedden van slechter bed reteketet
    Mary aleman

    Op 20 december 2020 een simpel kussen besteld. Zou op 24.12 binnenkomen. Ging niet door, werd 31 december, ging ook niet door, werd 2 januari '21, om 10.00 uur. Werd later 12.45 uur, kan. Maar ook dat ging niet door, vandaag melding van post.nl, bezorgtijd onbekend. Ondertussen al wel de factuur gekregen. Met een track en trace code, maar daar zie ik dat het pakket nog niet eens onderweg is ! Pppfff ik weet het niet meer, nu komt het waarschijnlijk volgende week, als ik niet thuis ben. Of helemáál niet meer. Ik geloof er niet meer in, terwijl ik toch heel graag het kussen had willen proberen ivm nekklachten door mijn huidige kussen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bedden

    Inmiddels 4 x een boxspring bij BB in Venray gekocht en ik herken niets van voorgaande verhalen. Alle keren prima geholpen. Service zoals afgesproken, vriendelijke monteurs die de spullen netjes ( ook op een lastig te bereiken studentenkamer) tot op de plaats brachten. Toen er later een probleempje met hoofdbord was keurig te woord gestaan door servicemedewerker en komen repareren volgens afspraak. Het enige minpuntje is dat bij een complete set boxspring-hoofdbord-pootjes ook een topper erbij hoorde. Deze topper is van een erbarmelijke kwaliteit, zeer dun waar geen hoeslaken omheen te doen is zonder dat het ergens dubbel gaat zitten en de hoeken omhoog of omlaag getrokken worden met als gevolg dat je daarna alsnog een andere topper erbij moet kopen. Verkoop er dan geen topper bij!!

    I.d.d topper kan beter

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    probleem geweldig opgelost

    Bijna 2 jaar geleden diverse artikelen gekocht bij Beter Bed in Den Bosch. Na melding van probleem met een van de artikelen kwam een medewerker langs om het te beoordelen en hij bood een oplossing aan die ons tot volle tevredenheid stemde. Toen wij vervolgens daarvoor naar de winkel gingen werden wij ook daar weer uitstekend verder geholpen.

    Ook het (gratis ) bezorgen en plaatsen van de aankopen verdient een compliment. Je krijgt ruim van te voren te horen wanneer iets bezorgd gaat worden en een dag van tevoren de bezorgtijd. Op de bezorgdag zelf ongeveer een half uur voordat de bezorger komt laat hij dat ook even weten.
    Dus van ons alleen maar lof voor de uitstekende service en klantvriendelijkheid van Beter Bed.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Matrassen Twee

    Twee matrassen gekocht merk Gold Pocket delux. AL een keer omgeruild omdat de matrassen zacht werden en vervormde ná een paar maanden. Vandaag iemand van beter bed langs geweest en vertelde ons dat de matrassen technisch in orde waren, tot mijn verbazing. Hij vertelde dat het door de ronde kanten kwam dat wij naar het
    midden rolde.Wij willen zulke bedden niet meer hebben! Wij kregen een aanbod de wíj andere bedden mochten uitkiezen alleen wij krijgen van de 659 euro 70procent terug. Wij hebben deze matrassen een goed jaar! Staat 5jaar garantie op ! Beter Bed de eerste keer zijn de matrassen met omruilen met de zelfde klachten netjes afgehandeld! Ben verontwaardigd dat dit óns een paar honderd euro moet kosten. ! Maarten

    Wij hebben ook de gold deluxe gehad, 3 keer al. Iedere keer kuilvorming, toen de platinum genomen voor €300 extra, nu 3 jaar later kuilvorming! We gaan weer bellen, ik schaam me rot, het is niet dat ik dagelijks springfestijnen heb op ons bed of enorm zwaarlijvig ben.... bed zelf en latten zijn trouwens ook van beterbed... ben benieuwd....

    Beste, om welk type matras ging het van de Platinum. Is het nu opgelost?
    mvg Karin

    Wij 2 x de platinum de luxe de eerste x waren de teak en matrassen zo slecht en hebben nw gekregen nu 4 jaar later hetzelfde probleem ze begonnen al eerder maar je wilt niet zeuren dus gaat zelf bezig met een oplossing ( opdek matras bv.) nu ben ik kapot door vermoeidheid en zie er tegenaan om naar bed te gaan ,volgende weer komen ze kijken ,ik hou de moed erin en blijf positief, gezien alle reacties ......is dat moeilijk ?

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Electrisch bed kledingkast

    Waardeloze klantonvriendelijke organisatie die weigert met mij in gesprek te gaan mbt oplossing voor beschadigingen. He Nicky van beterbed. Gewoon standaard antwoord sturen ipv een oplossing

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop Topper

    Wij kochten een Topper in de Beter Bed winkel te Zaandam. Levertijd werd ca, 4 dagen, vermeld op de opdracht. Daarna niets meer gehoord en zelf gebeld, blijkt er een storing te zijn. Na vele dagen later div. malen weer gebeld en levertijd nog niet bekend. Wij wilden daarom annuleren, Maar let op! De Annuleringskosten zijn 50% van de koopsom. Belachelijk.!! Nooit gemeld door de verkopen. Ook werd gezegd dat men mag tot 6 weken afwijken van de vermelde levertijd, Werd ook niet gemeld door de verkoper!! Ons advies is " niets kopen bij BeterBed!"

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    nieuw matras

    Ik heb mij uitgebreid laten adviseren in een winkel van Beter Bed voor een nieuw matras. Heb meerdere matrassen mogen uitproberen.
    Nou, ik kan je zeggen: dat zijn enorme verschillen. Sommige matrassen waren echt verschrikkelijk. Ik kan echt niet tegen zo'n hard matras, begrijp niet hoe mensen daarop kunnen slapen. Uiteindelijk heb ik een hele zachte gekozen, die was wel heel lekker.
    Ik heb ervoor gekozen deze thuis te laten bezorgen, want ik heb zelf geen auto.
    Het is even wachten nu, maar ik ben echt blij met deze service.

    Ik ben echt lang in die winkel geweest en ze gingen mij helemaal niet opjagen of wat dan ook. Daarom ben ik heel tevreden met de service van Beter Bed!

    Wacht maar tot je hem binnen hebt.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Goede verkoper

    Wij waren alleen maar aan het rondkijken (of eigenlijk dus de beste deal aan het zoeken). Wij kochten uiteindelijk niet bij Beter Bed, maar vonden de service en de vriendelijk daar het beste van al die beddenwinkels die we op die woonboulevard hebben bezocht. Informatief, meedenkend en niks aansmerend. Dus volgende keer kopen wij daar ons matras! Filiaal Apeldoorn.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Top service

    In de winkel samen met verkoopster een bedbank uitgezocht die zou passen tegen mijn muur....helaas samen een misrekening gemaakt. Ik kwam hier pas na paar dagen achter, meteen gebeld en nog kunnen ruilen voor een iets duurdere maar passende bank. Ik krijg hem echter voor de eerder afgesproken prijs. Echt een super service van locatie Veenendaal!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Elektrisch verstelbare lattenbodem

    S'morgens geleverd dezelfde middag geprobeerd zelfs onbelast, hoofdeind was ongeveer op de helft wat zou moeten kunnen en toen klapte hij ineens terug. Beter bed gebeld toen moesten we foto's maken doorgemaild, toen kregen we de dag erop een mailtje terug dat ze over 2 weken iemand langs sturen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Twee matrassen

    Heb twee matrassen gekocht bij Beter Bed voor op de logeerkamer. We zouden een week later logees krijgen. Voor beter bed gekozen i.v.m. de levering binnen 1-2 dagen. Na het plaatsen van de bestelling, bericht gekregen dat de levering iets langer kon duren i.v.m. drukte. Na veel telefoontjes (en beloftes) 3 weken later nog geen matras ontvangen. Na een maand kregen we bericht dat de matrassen verstuurd waren. Toen kwam het pakket en toen zat er maar 1 matras in. Toen opnieuw gebeld om aan te geven dat we 1 matras hebben ontvangen i.p.v. 2 en dat we graag de 2e matras ook willen ontvangen. Toen kregen we excuses en werd de schuld afgeschoven op Postnl. Er werd beloofd er nog een te sturen en ons hiervan op de hoogte te houden. 2 weken later nog niks gehoord. Toen opnieuw gebeld en het verhaal opnieuw moeten uitleggen. Opnieuw beloftes gekregen dat er een matras onze kant op komt. Dit gebeurde niet. Deze situatie herhaalde zich vervolgens nog eens. Toen gezegd: haal de matras maar op en geef ons het geld terug. Dit werd geregeld. Uiteindelijk wou beter bed maar 1 matras terug betalen omdat we er maar een retour hebben gedaan. Hier heel vaak en lang achteraan gebeld en na 1-2 maanden herhaaldelijk klagen/bellen werd uiteindelijk ook het geld van de (niet geleverde) matras terug gestort. Dit heeft ons heel veel frustratie, energie en tijd gekost. En we hebben uiteindelijk de matrassen elders moeten kopen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bed

    Better stay away from that store. I ordered a bed in September, first delivery in November (! 7 weeks), delivered incomplete, the headboard missing. They reordered and delivered again in January (! Another 7 weeks), brought incorrect piece and tried to convince me I ordered incorrectly (order in the store). They sent me to the store, that as the only support, "opened a ticket". Last attempt of delivery (!after another 7 weeks), times given 10-12, I left from home 1216, no delivery. According to them my fault, because they didn't guess I would wait a full day at home. Rescheduling to another working day. Another day that I would have to ditch my work, because even though they messed up, multiple times - no delivery in the evenings and weekends. My problem to allow them to deliver in their working hours something that they failed to do correctly 3 times now. As a compensation of my lost nerves (it's the end of March), lost holiday days, and phone screen (wouldn't fell from the bed if the missing piece would be there) - they offer 50 euro discount. Terrible service! I'm looking for a lawyer now.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    King Size Bed

    Bed is prima, service laat te wensen over, neem je brood mee als je naar Schagen gaat kan je de medewerker voeren. Nooit dat ik hier nog iets koop aanbevelen ook niet.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bed compleet

    Beste lezers, en Beter Bed.
    Hierbij een review van Beter Bed( waar staat Beter voor eigenlijk)
    Eind vorig jaar hebben wij een bed, lattenbodem, en bij behorende kastjes besteld in Rotterdam Prins Alexandrium. Ivm Coronatijd vroegen wij ons af of de levering vertraging zou opleveren. De verkoopster kon ons vertellen dat dit niet het geval is en dat wij het bed op 1 Maart 2022 geleverd zouden krijgen. Wat waren we blij dat er geen vertraging op zou zijn.......MAAR!!!
    25 Februari 2022( 2 werkdagen van te voren!!!) om 17:05 kregen wij een telefoontje dat het bed pas 29-3-2022 geleverd zou worden!! Pfffff
    Na een klacht op Facebook te hebben geplaatst werden wij meteen terug gebeld door Beter Bed en hun oplossing was om wel de lattenbodem, wel zelf in elkaar zetten met 39 graden koorts, met staanders te leveren zodat we niet meer op de grond hoefden te slapen( al 2 weken). Ik heb in die tijd ook corona gekregen dus dat was fijn om niet meer op de grond te slapen. Dan denk je " oke een oplossing"
    Ook al was het een halve oplossing het is een oplossing.
    Nu zouden wij Maandag 21-3-2022 eindelijk het gehele bed krijgen, maar wat denk je.....vrijdag 18-3-2022 kregen wij een telefoontje dat het bed wel word geleverd MAAR!!!! de schroefjes zitten er niet bij......WAT!!!!!!
    Hoe dan!!! Je loopt het magazijn in en je ziet dan pas dat de schroefjes op zijn???
    Wederom gebeld met B.... BED en constant het zelfde liedje " ja sorry, maar wat wilt u nu van ons?"
    Nou wat dacht je van een comfortabel bed wat in 1 keer geleverd wordt!!!!
    Nu moet ik wederom een dag vrij vragen(3 dagen nu al) om eindelijk te genieten van ons bed, hopen dat de kastjes en de schroeven van de kastjes er ook bij zitten.
    SCHAAM JE B.... BED, nooit meer B....Bed!!!!!!!
    Gr een zeer boze klant Jack.
    Ordernummer 12608203.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bed en matrassen

    Onze bestelling zou geleverd worden op 14 februari
    Ze wilde het bed leveren zonder de matrassen ???
    Is dus uitgesteld tot 4 maart
    Is nu uitgesteld tot 17 maart
    Aangezien wij dan niet thuis zijn kunnen ze het maar leveren op 25 april
    Degoutant noem ik dat
    Servicre voor levering nihil
    En wie zegt dat ze het weer niet gaan uitstellen
    Nooit kopen bij beter bed
    Zou ik aanraden

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    2 matrassen, 2 moltons, 2 kussens

    Na ruim 6 weken wachten Levering niet geleverd op de leveringsdatum. Bij aankoop op 7-1-22 leverdatum dinsdag 22-2-22 doorgekregen voor levering, daarom dag verlof genomen. na van mijn kant 3 x navraag deze datum bevestigd door de klantenservice. Ook nooit een mail ontvangen met de bestelde artikelen/factuur (mailadres was correct). Na 6 telefoontjes niet geholpen en geen idee wanneer mijn gekochte artikelen geleverd worden. ZEER onbeschoft te woord gestaan door voornamelijk Sheromi. Totaal geen klantenservice

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Matrassen

    In de winkel werden we vriendelijk geholpen. Matrassen zouden de volgende dag geleverd worden. We moesten dan wel direct betalen. Matrassen niet geleverd en ook geen antwoord op de vraag wanneer we ze kunnen verwachten. Ze zijn op voorraad zegt men, zou dus snel geregeld moeten zijn zou je denken.
    Nu dus geen Matrassen en geen geld. Ik raad iedereen aan zeker NIET naar deze winkel te gaan.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    2 persoonsbed - Butiken 6 laden

    We hebben een bed gekocht en het werd binnen de voorgestelde termijn geleverd. Levering was prima. Echter..., het bed werd geleverd met verkeerd montage materiaal en onderdelen zoals bodemplaten van de lades die de helft van de grootte waren. Op zich geen probleem want dat zal Beter Bed wel oplossen... Zou je denken. Helaas. Met customer support gesproken en de onderdelen (schroef en platen om bed vast te zetten) kwamen een week later. De bodemplaten van de lades kwamen maar niet. Nogmaals contact opgenomen en bleek dat ze ze nog niet eens hadden besteld. Beloofd dat het opnieuw besteld werd. 3 weken later nog geen reactie en opnieuw contact opgenomen, weer een belofte dat ze contact op zouden nemen maar dat duurde weer een week. Niks dus van ze vernomen. Nu 4 weken en melden ze dat ze geen datum kunnen aangeven. Oftewel, waardeloos. Ben uiteindelijk naar Hornbach gegaan om zelf de bodemplaten te maken.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Deskbed + kussen

    I have lost all confidence that I ever had into a company as "Beter Bed". Trust Pilot does advice to keep your review helpful and constructive. It is very hard to do so with a company and nightmare customer service that threat customers like they do. So i bought a duvet (€259,-) and a pillow (139,-) for my 3 year old son's new bed. I did ordered it on 9 December 2021, with a expected delivery time of 16 December 2021. I received a correction of that delivery date after my order and that was 29 December. Everything was delivered eventually on 6th January. Or at least that was our hope. When opening the package we noticed that the wrong duvet was delivered. So i called their customer service on that day. My line was dropped 3 times automatically because it was too busy. The 4th time I was connected to a lady with a very bad connection, didn't speak well Dutch and it did take 20 minutes to get to that point. She told me that i couldn't ask for a change but i did had to send all back. Once done I would get a refund and i could try to order it again. I told the lady that the shipping information was referencing the duvet i did ordered, but in the box itself was a completely different one (much cheaper). She said that that was no problem as she would make a note of it. I did send all back on the 6th of January 2022, i did got a refund for my pillow on 13th January. I never got a refund for the rest. I did gave them time until the 26th January. I had called their customer service again and asked for my refund. She told me that it was on hold because i did send back a pivot that i didn't ordered. I told her that i did send it back for that reason and that i did send back what was send to me. She would talk with that department. Nothing happened and i did called again on 28th January. The Customer service person did told me that the ticket was closed as she would re-open it again and escalate. Nothing happened. I called 1st February and started the same talk again. She told me that everything would be sorted and she would provide a refund for me on that day. Nothing happened. So i ordered something that i never got on 9th December, we are now in February and i do still have not got my €259,- refund. As "Trustpilot" has asked me to only explain what happened, leave out offensive words, keep the feedback honest, helpful and constructive i need to share my concerns. If a company behaves like this to customers, and this behavior is reported by many people (just google on it) then they do not deserve any busines from us. My advice, if you need something related, do not, i repeat do not shop beterbed. Worst experience ever!!! If they do not respond to this review i will start legal actions and send the costs to them.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Toppermatras M-line

    We hebben een dure topper van M-line gekocht. Na 3 maanden wachten kwam deze eindelijk. Na 3 dagen gemeld dat we beide gebroken uit bed kwamen. Middelburg en hoofdkantoor gebeld. Ze nemen niet eens de moeite je verhaal aan te horen, maar schieten gelijk in de verdediging. Heel lang verhaal kort. Topper van € 900 kan naar de stort.
    We kopen wel bij Jisk. Daar is de service beter en blijkbaar de kwaliteit ook. Beter NIET naar Beterbed. SUPER SLECHTE KLANTENSERVICE

Anderen bekeken ook

I-KOOK Keukens
49 reviews

Ben je al een tijdje op zoek naar een nieuwe keuken en ben je zo terecht gekomen bij I-KOOK? Misschien heb je jouw perfecte keuken al gevonden bij ...

Witgoedhuis.nl
6 reviews

Ongekend! Heb jij die review van Witgoedhuis.nl gelezen op onze site?Kijk naar de mogelijkheden en de opties om te genieten van het geven en lezen ...

1op1 Keukenontwerp Aan Huis
6 reviews

Wat anderen zeggen over dit bedrijf? Je zou het ook echt moeten lezen, nog voordat je een aankoopbeslissing gaat doen. Het kopen van een product bi...

Superkeukens
7 reviews

Superkeukens is een organisatie die verschillende stijlen keukens aanbiedt. Modern, klassiek, industrieel etc. Heeft u een keuken gekocht bij Super...

Beter Bed

Retteketet naar Beter Bed! Mede door die toch wat irritante slogan is Beter Bed uitgegroeid tot één van de bekendste namen in de beddenindustrie. Het kopen van een bed is niet alleen een grote financiële uitgave, maar ook een onderneming die je niet te vaak wilt doen; een bed gaat toch zeker meerdere jaren mee. Daarom is het belangrijk om te weten waar je je bed, matras of ander bed-gerelateerd product koopt. Heeft Beter Bed scherpe aanbiedingen, veel keuze, goede kwaliteit? En hoe is de service: word je goed geholpen bij de keuze van een nieuw bed? Lees hier de ervaringen van klanten van Beter Bed en laat ook zelf een reactie achter om anderen te informeren!

Over Beter Bed
Beter Bed is in 1981 begonnen met het verkopen van bedden, in 1996 ging het bedrijf naar de beurs. Inmiddels is het bedrijf in verschillende landen actief, onder verschillende namen. Zo heet het in België, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland Matrassen/ Matratzen Concord, kun je in Polen terecht bij Concord Polska en luisteren ze in Spanje naar de naam El Gigante del Colchón. Ook Beddenreus en Slaapgenoten maken onderdeel uit van het concern.  Beter Bed noemt zich de grootste inkoper in de beddenwereld en kan dan ook bogen op een groot assortiment.


Diensten van Beter Bed
Ben je op zoek naar een boxspring, inclusief gestoffeerd matras, kies je liever voor een koudschuimmatras, zoek je een volledig ledikant met matras en bedbodem, kan je niet zonder een pocketveermatras, wil je een speciaal soort bedbodem of zoek je een topmatras voor je twijfelaar? Op de website van Beter Bed vind je uitgebreide collecties en uitleg over de verschillende keuzemogelijkheden. Ook voor kinder- of tienerkamers kun je hier volledige beddensets samenstellen. Een kussencollectie en een overzicht van verschillende dekbedden is ook online te vinden, evenals een module om te weten te komen welk soort kussen het meest voor jou geschikt is. Er zijn meer manieren om advies in te winnen op de website, zo kun je er terecht met vragen over rugklachten en welk bed het beste bij bepaalde klachten past. Maar het blijft niet bij beddengoed alleen; ook kasten en bijmeubelen zoals commodes, nachtkastjes en hockers zijn op Beterbed.nl te vinden. Ben je vooral uit op een aanbieding, dan is er ook een outlet.

Klachten over Beter Bed
De klantenservice is doordeweeks bereikbaar van 8.30 tot 17.00, daarnaast kun je met klachten en vragen natuurlijk terecht in één van de vele vestigingen van het bedrijf, onder andere te vinden op tal van woonboulevards en wooncentra.

Hoe slaap jij op jouw bed van Beter Bed? Heb je jouw slaapkamer volledig ingericht met de meubels en het beddengoed van Beter Bed, heb je alleen een matras gekocht of zoek je weleens praktische informatie op bij de adviseurs van Beter Bed? Laat hier je mening achter!

Meningen van Nederlanders die een ervaring hebben gehad met Beter Bed. Lekkere matrassen? Goedkope outlet? Lees het hier bij NederlandReview!

}