Beter Bed

Alle reviews

Beter Bed

27% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (195)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Elektrische deken

    Op de site staat click en collect, maar er is mij medegedeeld, dat dit een foutje blijkt te zijn op de website. Na goed advies via whatsapp geprobeerd het filliaal Beter bed Nijmegen te bellen, waar ik tot 2 x toe zonder wat te zeggen in de wacht werd gezet. Na een totaal van 11 minuten wachten heb ik het hoofdkantoor gebeld en ben ik via die weg doorverbonden. Ik heb duidelijk aangegeven dat het onbeschoft is om zonder wat te zeggen klanten in de wacht te zetten, ik hoor immers wel en paar minuten gepraat en geroezemoes op de achtergrond. Mevrouw zei het is een storing in de apparatuur of iets dergelijks. Op de site staat alle producten kunnen in de winkel worden bekeken. Dit klopt dus ook niet, want betreffend product kon niet in de winkel worden bekeken. Al met al waardeloos! Er is dus geen aankoopdatum, want ik heb besloten het product niet via beter bed aan te schaffen.

    Ps: deze review is ook via trustpilot geplaatst. Daar is hij offline gezet, omdat ik niet snel genoeg gereageerd heb op de mail die ik heb ontvangen ivm het weerleggen van bewijs. Ik lig met griep op bed namelijk en heb betreffende mail, en alle andere mail, gemist.

    Nee, de winkel hoeft geen contact met mij op te nemen. Ik zal zelf terug bellen om te kijken of ik wel of niet weer in de wacht word gezet. Het resultaat zal ik in mijn review hier bewerken.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    2 matrassen

    We wachten sinds twee weken de tweede matras. Uitkomst : we slapen op de grond en we weten nog steeds niet wanneer het probleem oplgelost zal zijn.

    Meer dans 1800 euros betalen om eindelijk op de grond te slapen is zeker de slechste dienst en produkt geleverd !

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bed met tv lift

    Al 9 maanden bezig om een nieuwe afstandsbediening te krijgen voor onze tv lift! Staat al 9 maanden omhoog! 2x een ab ontvangen. Dezelfde. Welke niet werkt. We sturen u nu de juiste. En wéér dezelfde ontvangen. Bellen, winkel bezoeken, niemand die zich erin verdiept. Het intereseert ze helemaal niks. Nóóit meer een bed van Beter Bed. Wordt wakker en help je klanten!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    matrassen + kussens

    Ongelofelijk, een redelijk duur M-line hoofd kussen aangeschaft in combinatie met 2 M-line matrassen, die ook niet echt goedkoop waren. Wat is het geval het kussen is te laag, dus weer netjes in de bijgeleverde niet vergrendelde tas gedaan. Even een belletje naar beterbed, nee hoor mv deze kunt u niet ruilen. Normaliter bestel ik alles online maar dan ook echt alles! Nu netjes naar de winkel geweest, netjes geholpen door een jongeman. 100 dagen omruilgarantie!!! wat er niet bij verteld is dat dit niet voor het kussen is. Staat natuurlijk in de kleine lettertjes. Nou daar sta ik met mijn kussen, nieuw in de verpakking. Heb je matrassen van meer dan 2000 euro gekocht en krijg je zo'n waardeloze klantenservice aan de lijn!!!! Als ik nou alles online gekocht zou hebben zou ik alles binnen 14 dagen kunnen retourneren, dat is wettelijk bepaald, ook voor kussens mits ze vergrendeld zijn. Het maakt dan niet uit of je er 10 dagen op heb liggen kwijlen etc, als je dat niet ziet is er niets aan de hand. Zo zegt ook de klantenservice!!! Beterbed ik trap er niet meer in bij jullie, voortaan kom ik voor advies naar de winkel en ga ik het voortaan online bestellen en wel bij een ander die ook weer goed koper is. In sept heb ik mijn matrassen besteld bij jullie , eind oktober kwamen ze pas, terwijl elders alles in een keer leverbaar was, en we het veel goedkoper konden kopen. Dit maar niet gedaan want de jongeman in de winkel had ons zo goed van advies gediend. (wel een minpuntje: had vergeten erbij te vermelden dat de omruilgarantie niet voor het kussen geldt) Maar als ik dit van te voren geweten had dan had ik het toch anders aangepakt.
    Dus lieve mensen het is zeker niet goed voor de winkels maar ik adviseer met klem om online te bestellen bij BETERBED want anders snij je jezelf in de vingers.
    PS; ik heb nog een gloednieuw m-line kussen te koop!!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kussens

    Kussens kun je niet ruilen. Dus kijken en uitproberen in de winkel Dan bij bol.com bestellen niet goed kan hij wel terug. En de prijs is ook nog beter

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Compleet bed met matrassen elektrische bedbodems

    Het bed is van april 2018 en het achterschot van hout is naar beneden gezakt vergeten te lijmen ook de tussen lat die de zaak bij elkaar hout is niet gelijmd.

    Ik mag hopen dat zoiets op zijn minst 5 jaar meegaat voor het in elkaar stort antwoord beter bed ze kunnen een nieuw achterschot leveren 210 euro .

    Wij gaan geen gebruik meer maken van beter bed .

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Matras gekocht

    In juni had ik een matras besteld online, nadat ik hem eerst in de winkel had uitgeprobeerd. Na deze te hebben gekregen bleek dit niet de juiste keuze te zijn. Verkeerd geadviseerd, want het matras was veels te hard voor mij. Personeel had mij de Koud schuim matras geadviseerd, terwijl ik eigenlijk naar mijn wensen een Traag-schuim matras moest hebben. Dit was de 1ste fout. Vervolgens telefonisch contact gehad met een mannelijke medewerker van de Klantenservice. Die vertelde mij in eerste instantie dat ik de matras mocht omruilen, want daar had ik recht op zei hij. Maar hier kwam de medewerker later toch op terug, want het kon toch niet zo maar. Waarop ik zei "maar net zei u van wel en nu kan het ineens niet" 2de foute antwoord. Uit verbazing en frustratie heb ik toen de verbinding verbroken. Toen opnieuw toch maar weer gebeld en kreeg een vrouwelijke medewerker aan de telefoon. Mijn verhaal opnieuw verteld en gezegd dat ik al een paar dagen slecht had geslapen, omdat het matras te hard voor mij was en ook pijn in mijn rug kreeg. Kreeg ik als antwoord omdat u er maar een paar dagen op gelegen heb mag ik deze niet kosteloos omruilen. Minimaal 30 dagen werd mij gezegd. Waarop ik zei; mevrouw u wilt mij niet meemaken als ik 30 dagen niet geslapen hebt. Daar kon mevrouw helemaal niks mee, want als ik de matras zou willen omruilen, dan zou ik 120,- extra moeten betalen (dit worden omruilkosten genoemd). Achteraf als ik 30 dagen zou hebben gewacht, dan ook omruilkosten moeten betalen. Als antwoord "mevrouw we kunnen niks meer met het matras' Uiteindelijk ben ik met alles maar akkoord gegaan, want ja anders stond ik met lege handen. Mijn geld kreeg ik namelijk ook niet terug. Omruilen was de enige optie. Als klant stond ik met de rug tegen de muur.
    Dus opnieuw naar de winkel en ander matras uitgekozen en dit door winkelpersoneel laten doorgeven. Daar komt ie; paar dagen voor levering, deze duurde al 9 weken verder) Dacht ik laat ik het even checken of ik wel het juiste matras binnen zou krijgen. Wat bleek het verkeerde matras was doorgegeven. Gelijk met de medewerker van de klantenservice rechtgetrokken.
    Toen eindelijk de datum gekregen van eind september dat de matras bezorgd zou worden, kreeg ik in dezelfde week het bericht dat het uitgesteld was naar 16 oktober. Vrijdag 16 oktober kreeg ik dan ook eindelijk mijn goede matras bezorgd. Bij elkaar heeft het 4 maanden geduurd voordat ik het juiste matras in huis had na zoveel misverstanden/ verkeerde voorlichting van zowel Klantenservice medewerkers en Winkelpersoneel wat zich Bedrijfsleidster mag noemen. De manier waarop ik ben voorgelicht ben ik totaal niet tevreden mee en zal de volgende keer jullie winkel voorbij gaan en zeker niet adviseren om met jullie zaken te doen.



  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Karlsson boxspring

    Wat een ongelofelijk slechte service biedt Beterbed.

    We hebben sinds het begin kuilvorming in ons bed en na tweemaal een inspectie te hebben gekregen, is het bed technisch in orde verklaard. Wat houdt dit in voor jou als klant? Dat je geen poot hebt om op te staan, want je bed is technisch in orde. Wat een ongelofelijk slecht bedrijf met een onvriendelijke "costumer service".

    We hebben ruim tweeduizend euro voor ons bed betaald en de conclusie?
    Weg gegooid geld!!! Wij slapen slecht.
    Wegen allebei onder de 70 kilo dus daar ligt het ook niet aan. Maar nee, volgens de monteur moet je "in het midden van je matras blijven liggen" want er zit geen vering aan de zijkant van de boxen en boxmatrassen. Wat een service zeg, ongelofelijk.
    Wij eisen een passende oplossing, maar dit bedrijf valt niet mee te praten lijkt het!!

    Koop hier geen bed!!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    matras

    Gisteren na beterbed geweeest Anthony fokkerweg Amsterdam
    vriendelijk gegroet door beide verkoop medewerkers het is een leuke sfeer binnen
    laten je rustig rond neusen uiteindelijk geholpen door K.Donmez aardig man
    weet je snel wat het beste matras is voor mij waardoor snel over stag was
    heerlijk geslapen op nieuwe matras top persoon zal zeker aanrade

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Boxspring met 2 dure matrassen

    Zeer sle hte service paar keer een mail gestuurd
    Nooit wat gehoord en met onze klacht naar de winkel daar kwamen we er niet uit .ze weten het mooi te vertellen. Maar klopte niks van we zijn behoorlijk bedonderd.en hebben slechte informatie gehad.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Topper

    We hadden afgelopen woensdag onze nieuwe topper willen ontvangen.
    Tenminste daar hadden we een afspraak voor gemaakt voor de levering.
    Inmiddels is de bezorging 5x uitgesteld.
    Eerst blijkt dat het niet is mee gegeven met Postnl.
    Daarna was het pakketje te groot voor post nl
    Inmiddels nog niets mogen ontvangen.
    Bij de klanten serves kunnen ze niets doen. We moeten gewoon afwachten en elkedag netjes thuis blijven.
    Aangezien het geen pakket is wat je bij de buren laat afleveren.
    Waardeloos.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Boxspring met kuilvorming

    Vorig jaar oktober een nieuw bed van 1700 euro gekocht. Vanwege kuilvorming een klacht ingediend omdat dit te snel voorkwam. Klacht loopt al vanaf begin mei . Op 8 juni komt de servicemonteur die het bed ''technische'' goed beoordeeld (dus het is nergens kapot) maar er zit degelijk wel kuilvorming. Daarna met beterbed gebeld. Wordt ik afgewimpeld met we gaan het bespreken. Ik vroeg om een tegemoetkoming om samen met Beterbed een nieuw matras aan te schaffen. Wat kost het hun nou de helft van een nieuw matras, 300 euro misschien? Na één maand nog steeds niks van Beterbed gehoord. Pas nadat ik zelf bel en mijn ontevredenheid uiten wordt er gezegd dat ze slecht nieuws hebben voor me. Ze zijn nergens toe bereid. Ze hebben liever een ontevreden klant die slecht slaapt dan dat ze de helft van een nieuw matras vergoeden. Al met al slecht en het gaat eigenlijk niet eens alleen over de tegemoetkoming die zij niet geven maar de slechte service om klanten zo lang te laten wachten. Alsof het één grote grap is om elke dag in een kuil wakker te worden. Ik zal je zeggen dit is de laatste keer dat ik ook maar iets aangeschaft hebt bij Beterbed.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Electrisch bed kledingkast

    Waardeloze klantonvriendelijke organisatie die weigert met mij in gesprek te gaan mbt oplossing voor beschadigingen. He Nicky van beterbed. Gewoon standaard antwoord sturen ipv een oplossing

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop Topper

    Wij kochten een Topper in de Beter Bed winkel te Zaandam. Levertijd werd ca, 4 dagen, vermeld op de opdracht. Daarna niets meer gehoord en zelf gebeld, blijkt er een storing te zijn. Na vele dagen later div. malen weer gebeld en levertijd nog niet bekend. Wij wilden daarom annuleren, Maar let op! De Annuleringskosten zijn 50% van de koopsom. Belachelijk.!! Nooit gemeld door de verkopen. Ook werd gezegd dat men mag tot 6 weken afwijken van de vermelde levertijd, Werd ook niet gemeld door de verkoper!! Ons advies is " niets kopen bij BeterBed!"

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Twee matrassen

    Heb twee matrassen gekocht bij Beter Bed voor op de logeerkamer. We zouden een week later logees krijgen. Voor beter bed gekozen i.v.m. de levering binnen 1-2 dagen. Na het plaatsen van de bestelling, bericht gekregen dat de levering iets langer kon duren i.v.m. drukte. Na veel telefoontjes (en beloftes) 3 weken later nog geen matras ontvangen. Na een maand kregen we bericht dat de matrassen verstuurd waren. Toen kwam het pakket en toen zat er maar 1 matras in. Toen opnieuw gebeld om aan te geven dat we 1 matras hebben ontvangen i.p.v. 2 en dat we graag de 2e matras ook willen ontvangen. Toen kregen we excuses en werd de schuld afgeschoven op Postnl. Er werd beloofd er nog een te sturen en ons hiervan op de hoogte te houden. 2 weken later nog niks gehoord. Toen opnieuw gebeld en het verhaal opnieuw moeten uitleggen. Opnieuw beloftes gekregen dat er een matras onze kant op komt. Dit gebeurde niet. Deze situatie herhaalde zich vervolgens nog eens. Toen gezegd: haal de matras maar op en geef ons het geld terug. Dit werd geregeld. Uiteindelijk wou beter bed maar 1 matras terug betalen omdat we er maar een retour hebben gedaan. Hier heel vaak en lang achteraan gebeld en na 1-2 maanden herhaaldelijk klagen/bellen werd uiteindelijk ook het geld van de (niet geleverde) matras terug gestort. Dit heeft ons heel veel frustratie, energie en tijd gekost. En we hebben uiteindelijk de matrassen elders moeten kopen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bed

    Better stay away from that store. I ordered a bed in September, first delivery in November (! 7 weeks), delivered incomplete, the headboard missing. They reordered and delivered again in January (! Another 7 weeks), brought incorrect piece and tried to convince me I ordered incorrectly (order in the store). They sent me to the store, that as the only support, "opened a ticket". Last attempt of delivery (!after another 7 weeks), times given 10-12, I left from home 1216, no delivery. According to them my fault, because they didn't guess I would wait a full day at home. Rescheduling to another working day. Another day that I would have to ditch my work, because even though they messed up, multiple times - no delivery in the evenings and weekends. My problem to allow them to deliver in their working hours something that they failed to do correctly 3 times now. As a compensation of my lost nerves (it's the end of March), lost holiday days, and phone screen (wouldn't fell from the bed if the missing piece would be there) - they offer 50 euro discount. Terrible service! I'm looking for a lawyer now.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    King Size Bed

    Bed is prima, service laat te wensen over, neem je brood mee als je naar Schagen gaat kan je de medewerker voeren. Nooit dat ik hier nog iets koop aanbevelen ook niet.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bed compleet

    Beste lezers, en Beter Bed.
    Hierbij een review van Beter Bed( waar staat Beter voor eigenlijk)
    Eind vorig jaar hebben wij een bed, lattenbodem, en bij behorende kastjes besteld in Rotterdam Prins Alexandrium. Ivm Coronatijd vroegen wij ons af of de levering vertraging zou opleveren. De verkoopster kon ons vertellen dat dit niet het geval is en dat wij het bed op 1 Maart 2022 geleverd zouden krijgen. Wat waren we blij dat er geen vertraging op zou zijn.......MAAR!!!
    25 Februari 2022( 2 werkdagen van te voren!!!) om 17:05 kregen wij een telefoontje dat het bed pas 29-3-2022 geleverd zou worden!! Pfffff
    Na een klacht op Facebook te hebben geplaatst werden wij meteen terug gebeld door Beter Bed en hun oplossing was om wel de lattenbodem, wel zelf in elkaar zetten met 39 graden koorts, met staanders te leveren zodat we niet meer op de grond hoefden te slapen( al 2 weken). Ik heb in die tijd ook corona gekregen dus dat was fijn om niet meer op de grond te slapen. Dan denk je " oke een oplossing"
    Ook al was het een halve oplossing het is een oplossing.
    Nu zouden wij Maandag 21-3-2022 eindelijk het gehele bed krijgen, maar wat denk je.....vrijdag 18-3-2022 kregen wij een telefoontje dat het bed wel word geleverd MAAR!!!! de schroefjes zitten er niet bij......WAT!!!!!!
    Hoe dan!!! Je loopt het magazijn in en je ziet dan pas dat de schroefjes op zijn???
    Wederom gebeld met B.... BED en constant het zelfde liedje " ja sorry, maar wat wilt u nu van ons?"
    Nou wat dacht je van een comfortabel bed wat in 1 keer geleverd wordt!!!!
    Nu moet ik wederom een dag vrij vragen(3 dagen nu al) om eindelijk te genieten van ons bed, hopen dat de kastjes en de schroeven van de kastjes er ook bij zitten.
    SCHAAM JE B.... BED, nooit meer B....Bed!!!!!!!
    Gr een zeer boze klant Jack.
    Ordernummer 12608203.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bed en matrassen

    Onze bestelling zou geleverd worden op 14 februari
    Ze wilde het bed leveren zonder de matrassen ???
    Is dus uitgesteld tot 4 maart
    Is nu uitgesteld tot 17 maart
    Aangezien wij dan niet thuis zijn kunnen ze het maar leveren op 25 april
    Degoutant noem ik dat
    Servicre voor levering nihil
    En wie zegt dat ze het weer niet gaan uitstellen
    Nooit kopen bij beter bed
    Zou ik aanraden

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    2 matrassen, 2 moltons, 2 kussens

    Na ruim 6 weken wachten Levering niet geleverd op de leveringsdatum. Bij aankoop op 7-1-22 leverdatum dinsdag 22-2-22 doorgekregen voor levering, daarom dag verlof genomen. na van mijn kant 3 x navraag deze datum bevestigd door de klantenservice. Ook nooit een mail ontvangen met de bestelde artikelen/factuur (mailadres was correct). Na 6 telefoontjes niet geholpen en geen idee wanneer mijn gekochte artikelen geleverd worden. ZEER onbeschoft te woord gestaan door voornamelijk Sheromi. Totaal geen klantenservice

Anderen bekeken ook

I-KOOK Keukens
51 reviews

Ben je al een tijdje op zoek naar een nieuwe keuken en ben je zo terecht gekomen bij I-KOOK? Misschien heb je jouw perfecte keuken al gevonden bij ...

Witgoedhuis.nl
6 reviews

Ongekend! Heb jij die review van Witgoedhuis.nl gelezen op onze site?Kijk naar de mogelijkheden en de opties om te genieten van het geven en lezen ...

MiniInTheBox
1 reviews

In de eeuw van het internet bestellen mensen hun producten het liefst online. Er zijn echter zoveel webshops, dat het soms moeilijk is om het produ...

Superkeukens
7 reviews

Superkeukens is een organisatie die verschillende stijlen keukens aanbiedt. Modern, klassiek, industrieel etc. Heeft u een keuken gekocht bij Super...

Beter Bed

Retteketet naar Beter Bed! Mede door die toch wat irritante slogan is Beter Bed uitgegroeid tot één van de bekendste namen in de beddenindustrie. Het kopen van een bed is niet alleen een grote financiële uitgave, maar ook een onderneming die je niet te vaak wilt doen; een bed gaat toch zeker meerdere jaren mee. Daarom is het belangrijk om te weten waar je je bed, matras of ander bed-gerelateerd product koopt. Heeft Beter Bed scherpe aanbiedingen, veel keuze, goede kwaliteit? En hoe is de service: word je goed geholpen bij de keuze van een nieuw bed? Lees hier de ervaringen van klanten van Beter Bed en laat ook zelf een reactie achter om anderen te informeren!

Over Beter Bed
Beter Bed is in 1981 begonnen met het verkopen van bedden, in 1996 ging het bedrijf naar de beurs. Inmiddels is het bedrijf in verschillende landen actief, onder verschillende namen. Zo heet het in België, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland Matrassen/ Matratzen Concord, kun je in Polen terecht bij Concord Polska en luisteren ze in Spanje naar de naam El Gigante del Colchón. Ook Beddenreus en Slaapgenoten maken onderdeel uit van het concern.  Beter Bed noemt zich de grootste inkoper in de beddenwereld en kan dan ook bogen op een groot assortiment.


Diensten van Beter Bed
Ben je op zoek naar een boxspring, inclusief gestoffeerd matras, kies je liever voor een koudschuimmatras, zoek je een volledig ledikant met matras en bedbodem, kan je niet zonder een pocketveermatras, wil je een speciaal soort bedbodem of zoek je een topmatras voor je twijfelaar? Op de website van Beter Bed vind je uitgebreide collecties en uitleg over de verschillende keuzemogelijkheden. Ook voor kinder- of tienerkamers kun je hier volledige beddensets samenstellen. Een kussencollectie en een overzicht van verschillende dekbedden is ook online te vinden, evenals een module om te weten te komen welk soort kussen het meest voor jou geschikt is. Er zijn meer manieren om advies in te winnen op de website, zo kun je er terecht met vragen over rugklachten en welk bed het beste bij bepaalde klachten past. Maar het blijft niet bij beddengoed alleen; ook kasten en bijmeubelen zoals commodes, nachtkastjes en hockers zijn op Beterbed.nl te vinden. Ben je vooral uit op een aanbieding, dan is er ook een outlet.

Klachten over Beter Bed
De klantenservice is doordeweeks bereikbaar van 8.30 tot 17.00, daarnaast kun je met klachten en vragen natuurlijk terecht in één van de vele vestigingen van het bedrijf, onder andere te vinden op tal van woonboulevards en wooncentra.

Hoe slaap jij op jouw bed van Beter Bed? Heb je jouw slaapkamer volledig ingericht met de meubels en het beddengoed van Beter Bed, heb je alleen een matras gekocht of zoek je weleens praktische informatie op bij de adviseurs van Beter Bed? Laat hier je mening achter!

Meningen van Nederlanders die een ervaring hebben gehad met Beter Bed. Lekkere matrassen? Goedkope outlet? Lees het hier bij NederlandReview!

}