NederlandReview

    Ervaringen Beddenreus

    Op zoek naar ervaringen van anderen met woonwinkel Beddenreus? Hier kan je alles vinden wat je moet weten over beddenreus voordat je besteld bij deze woonwinkel gigant.

    Over BeddenREUS
    Beddenreus is een woonwinkel die zich richt op de verkoop van slaapkamer items. De online winkel Beddenreus.nl is ontstaan als toevoeging op de fysieke winkels die ze in meerdere plaatsen in Nederland hebben, maar met name in de randstad. BeddenREUS is overigens bezig om zijn naam te wijzigen naar Beddenreuz. Waarom is niet helemaal duidelijk, maar ondertussen zijn er Beddenreuz winkels in Capelle aan de Ijssel, Duiven, Enschede, Leeuwarden, en Venray.

    Diensten
    BeddenREUS specialiseert zich in bedden. Van ledikanten tot boxsprings. Voor een gedetailleerd advies op maat kan je terecht in de winkels, maar tegenwoordig kan je ook online bestellen. Nadeel van online bestellen is natuurlijk wel dat je niet kan proefliggen. Als je echt op zoek bent naar een matras dat je goed helpt bij de nachtrust is het bezoeken van een fysieke winkel van BeddenREUS aan te raden.  Naast bedden en matrassen is BeddenREUS een complete slaapwinkel en biedt het ook andere slaapkamer accessoires, zoals kledingkasten, nachtkastjes, dekbedden en kussens, en overig bedtextiel.
    BeddenREUS heeft regelmatig magazijnuitverkoop. Hier kan je voordelig je slag slaan op producten uit het afgelopen seizoen. Daarnaast heeft de woonwinkel ook een grote, afwisselende selectie producten in de aanbieding. Om de consument goed van dienst te kunnen zijn hanteert BeddenREUS de zogenaamde 5 zekerheden:
    -    Aantrekkelijk en voordelig
    -    Niet goed, geld terug
    -    CBW erkend
    -    Eerlijk en vakkundig advies
    -    5 jaar kwaliteitsgarantie

    Klachten
    BeddenREUS heeft een duidelijke procedure voor ruilen en retourneren, welke overzichtelijk is uitgelegd onder klantenservice op de website. Nadeel is wel dat zelfs voor bedden en dergelijke er geen proeftijd lijkt te zijn. Voor aankopen boven de €250 is er een niet goed, geld terug beleid van 30 dagen. Onduidelijk is of ook hiervoor de elders genoemde eis dat het niet gemonteerd mag zijn geldt.

    Meest voorkomende probleem met klanten van BeddenREUS lijkt levertijd en eventuele bezorgkosten. BeddenREUS misleidt klanten om in de winkel te kopen waarna er bijna €30 aan bezorgkosten wordt gerekend, terwijl er geen sprake is van bezorgkosten als er online besteld word. Eerlijk en vakkundig advies als één van de 5 zekerheden kan dus zeker in twijfel worden getrokken. Zoals verscheidene ervaringen aangeven zijn winkelmedewerkers in eerste instantie niet geheel eerlijk. Ook zijn er veel problemen met het op tijd leveren, alsmede het verplaatsen van de leverdatum om klanten tegemoet te komen.

    Op de website zelf heeft BeddenREUS een geïntegreerd beoordelingssysteem. De meeste beoordelingen hier zijn positief. Toch zijn er ook wat negatieve reviews die ook aangeven dat klantenservice en levertijden niet altijd goed zijn. BeddenREUS lijkt dus niet bang te zijn dit toe te geven. Overigens geeft bijna 90% op BeddenREUS.nl zelf een positieve waardering, dit doet dus de negatieve ervaringen teniet. Mocht je zelf een ervaring hebben met woonwinkel BeddenREUS, vergeet deze dan niet hier te delen.

     

    NederlandReview vertelt u precies hoe Nederland denkt over beddenreus. Lees ervaringen van klanten die u voorgingen. Kunt u rustig slapen na een aankoop? Lees het hier!

    Beddenreus
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (19)

    5,2
    42% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    6

    Service

    4,4

    Prijs

    5,8

    Leveren

    4,8

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    NOOIT MEER

    KB12-02-2019

    I have not seen a company more irresponsible than yours. I bought the mattress in December. Your store manager informed me that the mattress is in stock and will be delivered in 1 week. Now I am waiting for 3 months to get the mattress delivered. I have been sleeping on a couch for past 2 months because of this!! This is absolutely a fraud and your company has cheated me.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    NOOIT MEER

    patricia de groot05-02-2019

    boxpspring op 10-12 besteld, levering 6-2-2019 maar natuurlijk niet
    1 dag van te voren te horen gekregen na 15 min in wachtstand!!
    Bed komt niet, dit wisten zij al 3 weken!!!
    slechte en schandalige service van de klantenservice

    filiaal in Den haag gaat er achteraan en komt ieder geval nog met een
    compensatie?!


    1e en laatste keer - nooit meer!!!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Boxspring

    Frank Hoogers02-02-2019

    Boxspring gekocht beddereus ekkersrijt super tevreden goed advies door Ingrid en Perry
    Zeer vriendelijk en deskundig
    Eerst bij Beter Bed geweest
    Zaten met 3 personeelsleden te lunchen en namen nog niet te tijd om je te helpen zeer slechte ervaring geen aanrader

    Peer15-02-2019

    Beter bed is dezelfde leveransier

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Gewoon top

    Jolanda27-01-2019

    Ben hartstikke goed geholpen door Ingrid en overige personeel is ook heel vriendelijk.was bij beter bed geweest maar zijn heel onvriendelijk en geen goede service.dankje beddereus raad iedereen aan daar te halen gewoon top

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Vreselijk bedrijf en slechte producten

    Manisa17-01-2019

    Heb hier tot twee keer aan toe een matras gekocht. De eerste was praktisch de goedkoopste en deze beviel dus heel slecht. Het leek net alsof ik sliep op een houten bodem. Toen ik dit zei tegen beddenreus, zeiden ze dat het hun goedkoopste matras was en dat het daarom niet de beste was. Ze raadden mij aan om een pocketveermatras x2000 te nemen, relatief veel duurder en zogenaamd kwalitatief veel beter. Eenmaal geleverd blijkt dit alles behalve waar. Het matras is net zo slecht als de vorige. Ik word s nachts meerdere keren met pijn in mijn schouders, rug en heupen wakker. Het matras heb ik al iets langer dan een maand en het past zich helemaal niet aan naar je lichaam. Onzin. Echt mijn slechtste koop ooit. Ze doen ook niks passends om dit op te lossen. Voel me echt opgelicht. Nooit meer hier een matras.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    Wat slecht: leveringsdatum van 3 december 2018 verschoven naar 8 februari 2019

    Lotte28-12-2018

    In november een bed besteld die 3 december 2018 geleverd zou worden. Vervolgens wordt de leveringsdatum verschoven naar 3 januari... oké kan gebeuren. (Mijn zoon nog een maandje op een matrasje op de grond)... maar nee vandaag weer gebeld en het bed is nu gepland om pas 8 februari 2019 geleverd te worden! Man man man wat is dit voor bedrijf. En zelf bieden ze ook niet iets leuks aan als goedmakertje voor het lange wachten. Dus ik vraag ‘nou bieden jullie me dan nog iets leuks aan. Nou na overleg kon ik een waardebon krijgen voor textiel van 25 euro, is toch niet te geloven....dus daar kan ik een dekbedovertrek bij hen voor kopen waar ik dan ook nog mee bij betalen moet. Ja daar heeft mijn zoontje wat aan... December, januari, februari??? Nog nooit zo slechte service meegemaakt. Heeeeel jammer dit!

    Ronald12-01-2019

    Ik heb mijn boxspring daar op 13 november besteld. Nog niet binnen. Al drie keer verzet. Steeds ander smoesje en geen gemeend excuus. Vandaag kreeg ik (twee dagen voor de nieuwe leveringsdatum) via de mail te lezen dat ze weer niet kunnen leveren en nog geen nieuwe datum hebben haha. Heb mijn aankoop geannuleerd. Klaar met ze!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    slechte service

    S. Vonk17-12-2018

    Op 11 december zag ik bij de beddenreus Rijneke boulevard Zoeterwoude een dekbedovertrek met een soort breipatroon. Ze hadden het niet in de verpakking in de gewenste maat en bestellen ging niet omdat het systeem aangaf dat er nog 1 in het filiaal aanwezig was. Dat klopte, het lag als showmodel op een bed. De verkoopster kon ook niet uit een ander filiaal het overtrek reserveren dus de optie was het dekbedovertrek van het bed afhalen. Voor die optie heb ik gekozen waarna de verkoopster het keurig in de verpakking heeft gedaan. natuurlijk krijg je het overtrek niet meer in de verpakking zoals het er origineel in heeft gezeten maar het zag er netjes uit.
    Eenmaal thuis aangekomen vond ik het dekbedovertrek anders van kleur dan ik in de winkel dacht gezien te hebben. Ik heb het overtrek hiervoor niet uit de verpakking gehaald.
    Op 15 december ben ik terug gegaan naar de winkel op de Rijneke Boulevard en dacht het overtrek te kunnen ruilen of te retourneren. Ik trof daar echter een verkoper aan die er maling aan had dat het overtrek door de verkoopster zelf netjes in de verpakking gedaan was, het was open geweest en kon niet worden terug genomen. Dat het door zijn eigen collega gedaan was had hij maling aan. Ook was er bij aankoop niet gezegd dat het product omdat het een "showmodel" was, niet geruild kon worden. De verkoper was star en was duidelijk niet van plan om mee te werken. het overtrek mocht niet terug op het bed waar het vanaf gekomen was, het kon niet geruild worden er was geen compromis mogelijk. Er waren ook geen andere flanellen dekbedovertrekken want flanel was winter assortiment en dat ging er uit...... "in december, de winter moet nog beginnen". Ik vind 79 euro voor een dekbedovertrek best veel geld en had daar graag één voor gehad die beter bij mijn slaapkamer had gepast en een beetje medewerking of coulance had Beter bed niet misstaan. Nee ik zal niet terug gaan naar Beter bed en zal het ook niet aanbevelen. Ondanks de medewerking van de verkoopster, houdt de onverzettelijkheid en desinteresse van de verkoper mij tegen.
    Gelukkig slaapt het overtrek wel lekker in het donker.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    gebrek aan comminicatie

    Luna10-12-2018

    Hele slechte comminicatie, ontzettende lange wachttijden van ongeveer 25 minuten per keer wanneer men de klantenservice belt en beloftes worden niet nagekomen. Hoge irritatie grens wordt bereikt als er ook nog eens geen enkel excuus komt na klacht over nooit ontvangen product.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Zeer slechte service!

    Ronald 07-12-2018

    Verkoop ging vloeiend. Goed en vriendelijk geholpen. Op 13-11 een boxspring gekocht en betaald bij de Beddenreus. Vandaag (bijna een maand later op 07-12-2018) krijg ik een mail waarin mij verteld wordt dat de levering op de afgesproken datum niet doorgaat en er een nieuwe datum van levering is, bijna een maand later! Verder niks. Geen uitleg, geen compensatie, enkel een excuses voor het ongemak. Als ik reply om mijn beklag hierover te doen hoor ik niks meer terug. Waardeloze service!!! Zal hier nooit meer iets aanschaffen.

    Ronald12-01-2019

    Vandaag (12-01-2019) een mail gekregen waarin werd aangegeven dat de levering weer niet op de afgesproken datum kan plaatsvinden. Dit, twee dagen voor de leverdatum. De levering is dus al drie keer verzet. Ik heb de boxspring op 13 november 2018 gekocht en betaald en heb nog niks. Ook beweerde ze gebeld te hebben wat niet waar is. ik heb geen gemiste oproep en geen voicemail. Helemaal klaar mee. Heb mijn aankoop geannuleerd en mijn geld terug geëist. Kijken hoe lang het duurt voor ik dat terug heb. Zeer onbeschoft en onbetrouwbaar bedrijf. Ik lees online veel meer klachten over ze. Wees gewaarschuwd. Op hun eigen site staan positieve reviews, maar die zijn van mensen die door hun uitgenodigd zijn een review te schrijven. Niet objectief dus. De zaak bij klachtencompas neergelegd en daar werd al vermeld dat Beddenreus en Beter Bed nooit reageren. U bent gewaarschuwd.

    Ronald12-01-2019

    PS: Een nieuwe leveringsdatum was ook niet eens bekend haha. Zou begin aankomende week de datum horen. Wat een lachertje dit "bedrijf".

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    K.T Service

    Harry Leder05-11-2018

    Di 30-10-2018 een bestelling geplaatst wordt aangegeven binnen 2 werkdagen geleverd. Contact opgenomen op vrijdag 02-11-2018 met klantenservice, was een fout van hun kant excuus aan geboden door de medewerkster en verteld maandag 05-11-2018 ontvangt u een email met track en tracecode sta op dit moment al ruim 20 minuten in de wacht met klantenservice. Belde op 16:41 uur op en is nu 17:07 uur en nog niemand pakt op.
    Mensen ik raad jullie aan om hier niks te kopen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    K.T Service

    Harry Leder05-11-2018

    Di 30-10-2018 een bestelling geplaatst wordt aangegeven binnen 2 werkdagen geleverd. Contact opgenomen op vrijdag 02-11-2018 met klantenservice, was een fout van hun kant excuus aan geboden door de medewerkster en verteld maandag 05-11-2018 ontvangt u een email met track en tracecode sta op dit moment al ruim 20 minuten in de wacht met klantenservice. Belde op 16:41 uur op en is nu 17:07 uur en nog niemand pakt op.
    Mensen ik raad jullie aan om hier niks te kopen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    3,5

    Slechte service

    Aa Heine-Streef16-05-2018

    Kledingkast gekocht voor mijn dochter die in elkaar is gezet maar handgrepen ontbreken. Geen probleem zegt meneer, die sturen we deze week nog op....2.5 maand en 4 tot 5 telefoontjes (van mij kant uit want beddereus laat niks van zich horen) later nog steeds geen handgrepen... super slechte service!!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    5,5

    Slechte service

    Gaj Heine31-03-2018

    Bij levering van de nieuwe kast voor mijn dochter bleek dat de handvaten er niet bij zaten.....geen probleem zei de man die hem in elkaar heeft gezet...we sturen ze deze week na. Nu, 3.5 weken later en al 3 keer contact met de klantenservice, nog geen handvaten gekregen!
    Wat een slechte service!!!
    Als je iets niet goed levert moet je het gelijk oplossen....het is hun fout. Maar nee.. van enige service is niks te merken.
    Ik hou hier een hele nare nasmaak aan over.
    De 1e en de laatste keer dat ik daar gekocht heb.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    Service

    Henk va Buuren11-03-2018

    Snel met verkoop - voldoende.
    Service - onvoldoende/ slecht/ zeer slecht.

    Oplossingsgericht- cijfer 2
    We geven momenteel Beddenreus/Beterbed de gelegenheid hier het tegendeel van te bewijzen en zien voor alsnog uit naar reactie.

    Zelf geven ze zich een beoordeling van 9,2.
    Hoopvol dus.

    Henk van Buuren12-03-2018

    Naar verwachting hadden ze niet gereageerd. GEEN - GELD TERUG - zekerheid garantie. Nee zei men. Alleen als het om een productfout gaat. Nu blijkt het product wat ze mij verkocht hebben een fout product te zijn voor de beddebodem. Bij aankoop vermelde we dat het om een matras voor een schoteltjesbodem was. De verkoper verkocht ons een matras met pocketveren. Oeiii?? Dat is totaal verkeerd geadviseerd. Je Ag geen pocketveren op een schoteltjesbodem leggen. Ook nadelig voor de 5 jaar garantie. Nee koudschuim of tragschuim mag je hierop gebruiken. Na terugkomst hadden ze me een extra topper aangesmeerd hopende dat het probleem opgelost zou zijn. Klacht op klacht dus. Zekerheid 1 van de 5. antwoordt: NEE. SLECHT ADVIES .JA. Voor nood een luchtbed op het matras gelegd. Na een maand kwam de topper. Totale adervernauwing door de verkeerde matras met topper en slapeloze nachten. Toch maar weer het luchtmatras op het matras gelegd. Een fout van de verkoper dus. Geld terug? Had je gedacht. We houden jullie op de hoogte hoe dit verder gaat. Tot die tijd wordt er voor de serviceafdeling gratis reclame gemaakt. Ik ben voorlopig nog niet klaar met deze verkooporganisatie. Hoe sneller er een gepaste oplossing komt hoe beter.

    Henk van Buuren17-03-2018

    Zouden ze me al gebeld hebben? NEE DAT ZOU TE SERVECE GERICHY ZIJN. Ze hebben inderdaad een broertje dood aan klanten. Wel zijn ze zeer geïnteresseerd in uw geld. De tijd dat we niet kunnen slapen is niet door beddenreus/Beterbed opgelost. WAARDELOOS BELEID! Uiteraard wordt beleid gevoerd vanuit de directie. EEN KOUDE DOUCHE DUS! Ik ben nu voor mijn probleem naar Living Comfort gegaan. Daar ben ik zeer tevreden over. VOOR MIJ GEEN BEDDENREUS/Beterbed meer. Ik overweeg om me te gaan richten op de geschillencommissie Wonen. BEDDENREUS ZAL DEZE ANTIRECLAME MOETEN GAAN ERVAREN ALS EEN FOUTE KEUZE VAN ZICHZELF. Uiteraard blijf ik bereid deze reclame te stoppen als zij dit zijn van foute verkoopacties ongedaan te maken. Tot die tijd verschijnt hier en op andere sites mijn ervaring over deze op geldbeluste anti service gerichte verkooporganisatie.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6,5

    Niet tevreden met de aftersale

    Carola02-03-2018

    Heb 5 jaar geleden een compleet bed gekocht en met niet de goedkoopste lattenbodems en nu na 5 jaar is het al aan het kraken, zelf geprobeerd om de rubbers met olie in te spuiten maar dat hielp niet. Advies gevraagd aan de klantenservice en ik het advies om nieuwe lattenbodems te kopen. Maar 5 jaar kan toch niet!!!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    uitverkoop

    Naud Bolhuis30-12-2016

    wij hebben bij de beddenreus gekozen voor een goede aanbieding voor ons nieuwe bed in een uitverkoop.
    scheelde heel veel geld. we konden daardoor wel minder kiezen maar dat geeft niet als je veel korting krijgt. vonden wij.

    levering was gelukkig heel snel want het was op voorraad

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Goede adviezen en niet opdringerig

    Anneke Thoolen16-09-2016

    Schreeuwerige winkel op het eerste gezicht, maar schijn bedriegt, want ze weten wel degelijk wat ze verkopen.

    In adviezen zijn ze keurig en duidelijk. En komen niet overdreven op winsbelust over. Dat hebben we wel zo ervaren bij andere beddenwinkels.

    BeddenReus is voor ons daarom een betrouwbare winkel gebleken en als we iets nodig hebben, gaan we direct daarheen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    goed advies

    Goossens19-12-2015

    Ik heb telefonisch geprobeerd om te vragen welke kussen goed zijn. Ik slaap al tijden slecht en dat komt volgens mij door de kussens die ik had. Advies was om de sleeptight 1500 te proberen. Omdat ze niet duur waren heb ik ze besteld en uitgeprobeerd. Sindsdien slaap ik een stuk beter. Dus dat is hier een vermelding waard.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    matrassen, bedden en boxsprings uitproberen!

    Valderie van Vleuten02-12-2015

    Wij waren in een filiaal van de Beddenreus en daar zijn wij heel goed geholpen

    We konden heel veel matrassen en bedden en boxsprings enzo uitproberen en zo kozen wij de fijnste.

    Personeel was ook erg vriendelijk enzo.

    Weet niet of we echt het allergoedkoopst uit zijn, misschien wel niet (vond het best duur eigenlijk), maar dat maakt ook niet zoveel uit als je een matras koopt toch, want je ligt er elke nacht op (dat is tenminste de bedoeling) en dan moet het goed zijn dus dan is service ook heel belangrijk

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Schrijf zelf een review over Beddenreus

    Uw beoordeling