NederlandReview

    Ervaringen Beddenreus

    Op zoek naar ervaringen van anderen met woonwinkel Beddenreus? Hier kan je alles vinden wat je moet weten over beddenreus voordat je besteld bij deze woonwinkel gigant.

    Over BeddenREUS

    Beddenreus is een woonwinkel die zich richt op de verkoop van slaapkamer items. De online winkel Beddenreus.nl is ontstaan als toevoeging op de fysieke winkels die ze in meerdere plaatsen in Nederland hebben, maar met name in de randstad. BeddenREUS is overigens bezig om zijn naam te wijzigen naar Beddenreuz. Waarom is niet helemaal duidelijk, maar ondertussen zijn er Beddenreuz winkels in Capelle aan de Ijssel, Duiven, Enschede, Leeuwarden, en Venray.

    BeddenREUS Woonboulevard Heerlen

    Diensten

    BeddenREUS specialiseert zich in bedden. Van ledikanten tot boxsprings. Voor een gedetailleerd advies op maat kan je terecht in de winkels, maar tegenwoordig kan je ook online bestellen. Nadeel van online bestellen is natuurlijk wel dat je niet kan proefliggen. Als je echt op zoek bent naar een matras dat je goed helpt bij de nachtrust is het bezoeken van een fysieke winkel van BeddenREUS aan te raden. Naast bedden en matrassen is BeddenREUS een complete slaapwinkel en biedt het ook andere slaapkamer accessoires, zoals kledingkasten, nachtkastjes, dekbedden en kussens, en overig bedtextiel.
    BeddenREUS heeft regelmatig magazijnuitverkoop. Hier kan je voordelig je slag slaan op producten uit het afgelopen seizoen. Daarnaast heeft de woonwinkel ook een grote, afwisselende selectie producten in de aanbieding. Om de consument goed van dienst te kunnen zijn hanteert BeddenREUS de zogenaamde 5 zekerheden:
    - Aantrekkelijk en voordelig
    - Niet goed, geld terug
    - CBW erkend
    - Eerlijk en vakkundig advies
    - 5 jaar kwaliteitsgarantie

    Klachten

    BeddenREUS heeft een duidelijke procedure voor ruilen en retourneren, welke overzichtelijk is uitgelegd onder klantenservice op de website. Nadeel is wel dat zelfs voor bedden en dergelijke er geen proeftijd lijkt te zijn. Voor aankopen boven de €250 is er een niet goed, geld terug beleid van 30 dagen. Onduidelijk is of ook hiervoor de elders genoemde eis dat het niet gemonteerd mag zijn geldt.

    Meest voorkomende probleem met klanten van BeddenREUS lijkt levertijd en eventuele bezorgkosten. BeddenREUS misleidt klanten om in de winkel te kopen waarna er bijna €30 aan bezorgkosten wordt gerekend, terwijl er geen sprake is van bezorgkosten als er online besteld word. Eerlijk en vakkundig advies als één van de 5 zekerheden kan dus zeker in twijfel worden getrokken. Zoals verscheidene ervaringen aangeven zijn winkelmedewerkers in eerste instantie niet geheel eerlijk. Ook zijn er veel problemen met het op tijd leveren, alsmede het verplaatsen van de leverdatum om klanten tegemoet te komen.

    Op de website zelf heeft BeddenREUS een geïntegreerd beoordelingssysteem. De meeste beoordelingen hier zijn positief. Toch zijn er ook wat negatieve reviews die ook aangeven dat klantenservice en levertijden niet altijd goed zijn. BeddenREUS lijkt dus niet bang te zijn dit toe te geven. Overigens geeft bijna 90% op BeddenREUS.nl zelf een positieve waardering, dit doet dus de negatieve ervaringen teniet. Mocht je zelf een ervaring hebben met woonwinkel BeddenREUS, vergeet deze dan niet hier te delen.

    NederlandReview vertelt u precies hoe Nederland denkt over beddenreus. Lees ervaringen van klanten die u voorgingen. Kunt u rustig slapen na een aankoop? Lees het hier!

    Beddenreus
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (80)

    4.2
    34% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    4.8
    Service
    rating
    3.2
    Prijs
    rating
    4.8
    Leveren
    rating
    3.8

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Rolmatras pocket comfort X2000

    Voor de mensen die bij beddenreus een bestelling willen doen, NIET doen. Ze naaien je erbij en als je tot een oplossing wil komen, geven ze je helemaal niets.

    28 november 2020 in de winkel een matras besteld. Deze zou 19 januari in de winkel worden geleverd. Toen het bekend werd dat er een lockdown kwam en de winkel dicht moest belde ik vrijwel meteen om te vragen hoe het zat met mijn bestelling. Toen goed geholpen door de medewerker en zij vertelde mij dat ie kosteloos geleverd zou worden maar dat ik op een belletje op de 19de van januari moest wachten. Gisteren op het belletje gewacht, niets... Dus vandaag bellen en waar het op neerkomt is dat ie in de winkel geleverd is, ze niets voor mij willen of kunnen doen. Heb gevraagd om het te annuleren en daarna een nieuwe te versturen, moet ik eerst annuleringskosten betalen. (Wat in totaal uitkomt op 95 euro) voor helemaal niets en daarna een duurdere matras moet kopen terwijl toen ik hem besteld had die flinke korting had. Ik heb wel eens eerder problemen gehad met bedrijven en we kwamen altijd tot een oplossing maar dit is totaal nieuw voor mij. Het is een schande dat je als klant zo behandeld word door een miljoenen bedrijf, je kan er als èèn persoon niets tegen doen. Dus bij deze nogmaals de waarschuwing:

    Koop hier NIET je producten, ga naar de concurrent. Laat je niet door Beddenreus gebruikt worden, ik voel mij namelijk echt bestolen door hen.

    Door: Erwin20-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    2 complete bedden en toebehoren

    We zijn in Hoorn enorm goed geholpen (aanrader) en hebben onze bestelling hier tijdens ons bezoek direct geplaatst.
    Na enkele dagen belde het hoofdkantoor dat ons bed niet meer leverbaar was en of we de complete order of enkel het bed wilden annuleren. Wij wilden dan alleen het bed (1 artikel van de 7 artikelen) annuleren maar het hoofdkantoor had alles geannuleerd. Bij navraag bij filiaal in Hoorn was hun niets bekend van annuleren en deze wijziging van assortiment. Hierna heeft het hoofdkantoor de bestelling (exclusief bed) weer in orde gemaakt, zonder excuus of huidige betere actie toe te passen (als vriendelijk gebaar na het ongemak). Nadat we ergens anders een vervangend bed hadden besteld belde het hoofdkantoor ons op dat hun bed toch leverbaar was. Al met al een hoop gekluns en zeer slechte service bij het hoofdkantoor. Lokaal gaat beter

    Door: Robert-Jan03-08-2020
    Melanie19-10-2020

    Begin dit jaar een matras gekocht wat stevig zou moeten zijn. Eemaal een half jaar later lig ik al in een kuil. Contact opgenomen met de klantenservice om mijn klacht in te dienen en om geld terug te krijgen om een nieuw matras aan te schaffen. Vervolgens plannen zij een 'service afspraak' in en stonden ze ineens voor mijn deur met hetzelfde nieuwe matras. Wat totaal geen nut natuurlijk heeft, al ze eenmaal geluisterd hadden naar mijn klacht. Nu 5 maanden later ben ik nog steeds bezig om mijn geld terug te krijgen, omdat ik deze service ontzéttend slecht vind. Vervolgens weer contact opgenomen en maken ze wéér een serviceafspraak voor omruiling van het matras. (?!!?) Nu zit ik dus weer te wachten, omdat de klantenservice een herrinnering heeft gestuurd naar de desbetreffende afdeling die wij contact op moet nemen met mij. Echt waar wat een onzin, zeker geen aanrader!!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    matrassen, bedden en boxsprings uitproberen!

    Wij waren in een filiaal van de Beddenreus en daar zijn wij heel goed geholpen

    We konden heel veel matrassen en bedden en boxsprings enzo uitproberen en zo kozen wij de fijnste.

    Personeel was ook erg vriendelijk enzo.

    Weet niet of we echt het allergoedkoopst uit zijn, misschien wel niet (vond het best duur eigenlijk), maar dat maakt ook niet zoveel uit als je een matras koopt toch, want je ligt er elke nacht op (dat is tenminste de bedoeling) en dan moet het goed zijn dus dan is service ook heel belangrijk

    Door: Valderie van Vleuten02-12-2015
    Mex van Sprakelaar25-05-2020

    Erg slechte service dit, nog noooiiit zo een slechte service meegemaakt!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Goede adviezen en niet opdringerig

    Schreeuwerige winkel op het eerste gezicht, maar schijn bedriegt, want ze weten wel degelijk wat ze verkopen.

    In adviezen zijn ze keurig en duidelijk. En komen niet overdreven op winsbelust over. Dat hebben we wel zo ervaren bij andere beddenwinkels.

    BeddenReus is voor ons daarom een betrouwbare winkel gebleken en als we iets nodig hebben, gaan we direct daarheen.

    Door: Anneke Thoolen16-09-2016
    Mex25-05-2020

    Bij beddenreus is het geen 6 weken levertijd maar 6 MAANDEN!!!!! Teleurstellend!!!!!!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Bed

    Wat een goede service bij Beddenreus. Ons bed was kapot, 1 kant ging niet meer omhoog. Garantie was net een paar dagen voorbij. Ik heb een mailtje gestuurd en kreeg een mailtje terug, dat ze langs zouden komen. Meteen een afspraak gemaakt en alles is kosteloos gemaakt. Super goede service! Nogmaals bedankt Beddenreus voor de super goede service!!

    Door: Manon17-12-2019
    JG Peter01-07-2020

    Zeer slechte service... koop hier niets... houden zich niet aan afspraken, zeggen terug te bellen doen dit niet. Al met al zou ik pas na 4 maanden het volledige bed hebben... .

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    matras

    Super waardeloze klanten service. ik heb op 7 december een matras besteld. Mij werd verteld dat deze tussen 23 en 24 januari op te halen is. Uiteindelijk een bevestiging gekregen dat hij 3 februari klaar ligt.
    Nu is er een lockdown en krijg ik doodleuk te horen dat er geen oplossing is en ga maar wachten. dit is onacceptabel en totaal klant onvriendelijk. 2 maanden wachten op je matras is al extreem maar have a heart tot na de lockdown is onnacceptabel en het feit dat ze niet met oplossingen komen en heel nonchalant omgaan met de klacht maakt mij boos zo van jou probleem zoek het lekker zelf uit.
    dit pik ik niet !!!

    Door: Damiano18-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Slechte (klanten) service / laat leveren bedden

    Wij hebben eind november 5 bedden besteld met levering 2e week december. Afgelopen week 8x telefonisch contact gezocht om te zoeken naar een oplossing vanwege sluiting winkels.

    Klanten service heeft zich 1,5 week verschuilt achter niet terugbellen en loze beloftes. Uiteindelijk heeft niemand bij beddenreus meegedacht of geholpen naar het zoeken van een oplossing (kan niet was enige antwoord) met als gevolg dat we met kerst en oud & Nieuw thuis zitten ipv in ons vakantehuisje. Deze organisatie heeft niks begrepen van klanten service

    Door: Wouter21-12-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2.5
    rating

    goed advies

    Ik heb telefonisch geprobeerd om te vragen welke kussen goed zijn. Ik slaap al tijden slecht en dat komt volgens mij door de kussens die ik had. Advies was om de sleeptight 1500 te proberen. Omdat ze niet duur waren heb ik ze besteld en uitgeprobeerd. Sindsdien slaap ik een stuk beter. Dus dat is hier een vermelding waard.

    Door: Goossens19-12-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    uitverkoop

    wij hebben bij de beddenreus gekozen voor een goede aanbieding voor ons nieuwe bed in een uitverkoop.
    scheelde heel veel geld. we konden daardoor wel minder kiezen maar dat geeft niet als je veel korting krijgt. vonden wij.

    levering was gelukkig heel snel want het was op voorraad

    Door: Naud Bolhuis30-12-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Boxspring

    Boxspring gekocht beddereus ekkersrijt super tevreden goed advies door Ingrid en Perry
    Zeer vriendelijk en deskundig
    Eerst bij Beter Bed geweest
    Zaten met 3 personeelsleden te lunchen en namen nog niet te tijd om je te helpen zeer slechte ervaring geen aanrader

    Door: Frank Hoogers02-02-2019
    Peer15-02-2019

    Beter bed is dezelfde leveransier

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Gewoon top

    Ben hartstikke goed geholpen door Ingrid en overige personeel is ook heel vriendelijk.was bij beter bed geweest maar zijn heel onvriendelijk en geen goede service.dankje beddereus raad iedereen aan daar te halen gewoon top

    Door: Jolanda27-01-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Matras

    Pas op. Ze hanteren een 'boete' als je een bestelling na korte tijd toch annuleert, wanneer je in winkel hebt gekocht. Wanneer je online koopt heb je 14 dg recht om af te zeggen en terug te sturen. In winkel iets kopen ben je de pineut. Tip. In winkel kijken en beoordelen en online kopen!

    Door: Lien25-11-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    elektrische boxspring

    Geachte Dame, Heer,

     

    Op 18 juni 2020 hebben mijn vrouw en ik een boxspring besteld bij De Beddenreus in Cruquius

    De prijs van deze boxspring is 1815.45 euro. Er is een aanbetaling van 50 euro voldaan.

     

    Op 2 juli 2020 wordt voor 1e keer een boxspring afgeleverd.

    Helaas hebben alleen de matrassen van de boxspring de goede kleur.

    De bezorgers hebben toegegeven dat de klacht terecht was en een rapport opgemaakt.

    In overleg met het hoofdkantoor is besloten dat het bed blijft staan totdat het juiste word geleverd.

    Wij hebben een bedrag betaald van 15.65.45 en is in overleg besloten dat er een bedrag van 200 euro open blijft staan die word voldaan als de levering goed word afgeleverd. Ik heb aangeraden om een totale nieuwe boxspring te bestellen om weer kleurverschil te voorkomen.

     

    Op 15 September word voor de 2e keer een boxspring geleverd. Wederom hebben verschillende onderdelen niet de juiste kleur. De bezorgers delen onze mening en hebben weer een verslag gemaakt.

    Gebleken is dat de firma geen complete set heeft besteld……

    Na overleg met het hoofdkantoor is besloten dat het bed nog steeds blijft staan en dat er

    als coulance 100 euro extra korting word toegezegd.

     

    Op 29 oktober word voor de 3e keer een boxspring geleverd. De bezorgers zijn zo slim om nog voordat zij de boxspring naar de woning gaan brengen de boxspring te controleren op kleurverschil.

    De bezorgers constateren dat er wederom kleurverschillen zijn.

    De bezorgers maken weer een rapport op en geven aan dat wij van het hoofdkantoor bericht krijgen.

     

    Helaas heb ik op 3 november nog niets mogen vernemen van de Beddenreus. Ik heb wederom zelf contact opgenomen met de Beddenreus. Ik heb de dame die mij te woord stond verteld dat ik graag wil weten wat de Beddenreus gaat doen aan deze zaak. De eerste mededeling van de dame die mij te woord stond was dat er weer een levering stond gepland op 30 november. Ik heb haar gemeld dat ik totaal geen vertrouwen meer heb in de Beddenreus en dus niet weet of ik wel een nieuwe levering wil ontvangen. Ik heb 3 keer een vrije dag moeten nemen om een verkeerde levering te ontvangen.

    Op mijn vraag of er nog iets aan coulance kan worden gedaan is het antwoord dat de beddenreus zijn excuses aanbied maar geen ruimte heeft voor een coulanceregeling. Door deze slechte vorm van service

    heb ik besloten dat ik de order wil cancellen en het bedrag van 1615.45 euro met onmiddellijke ingang geretourneerd wil hebben op mijn bankrekening. ( NL 77 ABNA 0843 4166 96 ) Wanneer het bedrag op mijn rekening staat gaan wij zo snel mogelijk een nieuw bed aanschaffen en wanneer de levertijd van het nieuwe bed bekend is kunnen wij een afspraak maken voor het ophalen van het oude bed. Dit is besproken met de dame die mij te woord heeft gestaan. Zij heeft beloofd dit op mail naar mij toe te sturen, maar ook hier heeft men wederom gefaald.

     

    Ik zie graag een bevestiging tegemoet.

     

    M.H. Hooning.    

     

     

    Verzonden vanuit Mail voor Windows 10

     

    Door: M.H. Hooning18-11-2020
    Rinus Hooning18-11-2020

    Kan mijn review van de beddenreus zmet de hoogst mogelijke spoed worden verwijderd ? Er zit verkeerde informatie in. Bij voorbaat mijn hartelijke dank.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    ledikant + flexible bedbodem

    MISLEIDENDE VERKOOPPRAATJES VAN DE BEDDENREUS
    Mijn man en ik kopen een  2-persoons ledikant, in een winkel van de Beddenreus omdat we graag goed advies willen. De verkoper raadt ons aan er de duurste flexibele lattenbodem (€ 198,=) bij te kopen. In het midden wordt het ledikant gedragen door een kunststof pootje met schroefdraad. De schroefdraad houdt het niet. Met een scherp knarsgeluid zakken wij (normaal postuur) door het bed. We krijgen van de klantenservice een nieuw kunststof pootje en zakken weer door het bed. We concluderen dat de bedbodem te zwaar is voor het kunststof pootje. Met een eenvoudige, lichte rollattenbodem (€ 49,=) en twee zelf aangebrachte stevige houten blokken onder het bed (i.p.v. het kunststof pootje) hebben we  alle problemen opgelost. We slapen goed. De dure flexibele lattenbodem is nergens voor nodig. Wij vragen de Beddenreus of er een of andere vorm van compensatie mogelijk is voor de bedbodem die de verkoper ons ten onrechte in de maag heeft gesplitst. Na een lange wachttijd waarin we vaker op antwoord moeten aandringen, krijgen wij uiteindelijk een ontwijkende reactie. Wij voelen ons bekocht. De verkooppraatjes van de Beddenreus zijn misleidend en de klantenservice is beneden peil. KOOP NOOIT BIJ DE BEDDENREUS!

    Door: Misleide klanten13-11-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Boxspring

    Beddenreus jullie zijn de slechtste beddenspecialist die ik kan.

    Heb een bed gekocht bij de beddenreus in Hoofddorp. Maar nooit meer, wat is deze beddenspecialist slecht zeg.

    Hier een aantal punten.... Klantvriendelijkheid via mail en telefoon zeer slecht
    Kwaliteit ook zeer slecht van de boxspring Service ver te zoeken

    Dus mensen koop hier nooit uwe bed of boxspring, een kussen of dekbed overtrek kan geen kwaad.

    Maar daar een bed kopen nee NOOIT doen hier.

    Door: marc01-11-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Bed, lattenbodem, matras

    Hoi Beddenreus, ik vind het zeer aangenaam dat jullie voor 100euro de montage van een bed aanbieden. Echter, het is niet voordelig - voor ons niet, voor jullie monteurs niet - als jullie dan halve bedden leveren en de monteurs al viermaal moeten langs sturen om steeds tot de constatatie te komen dat ze de verkeerde stukken meehebben. Ook fijn dat jullie de liefste customer service dames hebben aangenomen, die al een half jaar vriendelijk zeggen dat het de volgende keer "zeker goed zal komen" omdat ze "exact neerschrijven wat er mist" en ons dan een waardebon beloven. Helaas voor ons blijkt dat telkens een leugen (en voor jullie callcenter medewerkers moet dat liegen/naïef zijn toch ook gaan wegen). Voor jullie portemonnee, en voor onze nachtrust, zullen we afspreken dat jullie volgende keer (I) het juiste materiaal, (II) voldoende tijd voor de monteurs, en (III) de beloofde vergoeding meesturen? (En liefst niet pas over anderhalve maand?)
    Groetjes van een naïeve klant die 6 maanden geleden dacht "als ik zowel matras, lattenbodem, bed als montage bij beddenreus bestel, komt dat wel in orde"

    Door: marthe22-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    tweepersoonsbed

    Nadat onze dochter een week in haar bed had geslapen was er een dermate kuil in de matrassen dat je vanzelf naar het midden rolt . na ruim een uur in de wacht te hebben gezeten is er een afspraak gemaakt en na 1,5 mnd kwam er uiteindelijk een persoon langs om eea te beoordelen. deze constateerden dat de matrassen in derdaad niet goed waren waarna de matrassen zijn omgeruild. na 7 mnd hebben we helaas wederom hetzelfde probleem. ik heb hier met de klantenservice contact gehad. volgens afspraak heb ik een mail verzonden met foto's waarop duidelijk de "kuil"waarneembaar is en gevraagd om restitutie. Ik heb een antwoord ontvangen dat ze ruim een maand later een monteur langssturen. hierop heb ik wederom gebeld met de klantenservice ( service is hier erg misplaatst) Luisteren heeft de dame in kwestie nog nooit geleerd , telkens wanneer ik iets trachten te zeggen werd ik onderbroken . op de vraag naar nieuwwaarde van de matrassen kreeg ik het antwoord dat weet ik niet, dit was ook het antwoord op de restitutiewaarde. uiteindelijk kreeg ik te horen dat de matras inclusief boxspring samen € 69,- kosten. wanneer ik dit door reken betekend dit dat boxspring incl. matras samen € 138. topper hoofdbord kosten dan ruim € 700,-. uiteindelijk wordt hier dus de spreekwoordelijke sigaar uit eigen doos verkocht, wel op een zeer slechte manier
    wanneer ik dan een optelsom maak kom ik tot de volgende conclusie,
    klantenservice ZEER SLECHT EN ONBESCHOFT
    bereikbaarheid ZEER SLECHT
    kwaliteit ZEER SLECHT
    oplossing ZEER SLECHT

    Beste mensen , ik ben niet zo van de reviews plaatsen maar in deze wil ik jullie allen behoeden en het advies geven KOOP HIER NIETS

    Door: Gert01-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Boxspring

    Super goed bed maar garantie nog beter kan me geen betere winkel wensen op bedden gebied super super super bedankt beddenreus

    Door: Jeannette Van gaal04-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Vitalis njord met opberg ruimte

    Mooi bed, goede kleur, makkelijk zelf te monteren en op tijd geleverd. Enige minpunt is veel verpakkingsmateriaal, verder geen minpunten!

    Door: Marloes21-08-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Bed met accessoires

    Vestiging Emmeloord supper goed geholpen met het uitzoeken van een bed met accessoires.

    Levering zou in 2 maanden zijn... Zeel lang als nog. Word het met een maand uit gesteld!!
    Vervolgens word je opgebeld dat een artiekel uit de collectie is.

    Je hebt voor alles betaald en nog proberen ze onder de korting die er op zat uit te komen!

    Een order is een order mensen!!!!

    Wees er blij mee om betaald te worden! En maak niemand blij met een dode kip! (Bedrieg niemand!!)

    Door: S.c14-07-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3.5
    rating

    Matras en bed

    Waardeloos en onbetrouwbaar! Een 'nieuw matras gekocht waar uiteindelijk een grote vlek in leek te zitten.

    Meerdere malen met de winkel en de klanten service gebeld maar ze wilde het niet oplossen en lagen de schuld bij mij neer (wat gewoon niet waar is). Tevens zeiden ze dat ik de tijk maar moest gaan wassen. Toen ik dit wilde doen, zag ik tot mijn verbazing dat het schuim van het matras ook vies en geel was.

    Beddenreus heeft dus gewoon een oud matras uitgeleverd! Heel foute situatie dit.

    Door: T Basten05-07-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2.5
    rating

    Schrijf zelf een review over Beddenreus

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is Beddenreus een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 80 ervaringen geplaatst over Beddenreus. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4.2 gekregen, waarbij 34% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Beddenreus actief?

    Beddenreus is vooral actief in de categorie Online shop en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Wonen

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Beddenreus gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.