NederlandReview

    Ervaringen Beddenreus

    Op zoek naar ervaringen van anderen met woonwinkel Beddenreus? Hier kan je alles vinden wat je moet weten over beddenreus voordat je besteld bij deze woonwinkel gigant.

    Over BeddenREUS

    Beddenreus is een woonwinkel die zich richt op de verkoop van slaapkamer items. De online winkel Beddenreus.nl is ontstaan als toevoeging op de fysieke winkels die ze in meerdere plaatsen in Nederland hebben, maar met name in de randstad. BeddenREUS is overigens bezig om zijn naam te wijzigen naar Beddenreuz. Waarom is niet helemaal duidelijk, maar ondertussen zijn er Beddenreuz winkels in Capelle aan de Ijssel, Duiven, Enschede, Leeuwarden, en Venray.

    Diensten

    BeddenREUS specialiseert zich in bedden. Van ledikanten tot boxsprings. Voor een gedetailleerd advies op maat kan je terecht in de winkels, maar tegenwoordig kan je ook online bestellen. Nadeel van online bestellen is natuurlijk wel dat je niet kan proefliggen. Als je echt op zoek bent naar een matras dat je goed helpt bij de nachtrust is het bezoeken van een fysieke winkel van BeddenREUS aan te raden. Naast bedden en matrassen is BeddenREUS een complete slaapwinkel en biedt het ook andere slaapkamer accessoires, zoals kledingkasten, nachtkastjes, dekbedden en kussens, en overig bedtextiel.
    BeddenREUS heeft regelmatig magazijnuitverkoop. Hier kan je voordelig je slag slaan op producten uit het afgelopen seizoen. Daarnaast heeft de woonwinkel ook een grote, afwisselende selectie producten in de aanbieding. Om de consument goed van dienst te kunnen zijn hanteert BeddenREUS de zogenaamde 5 zekerheden:
    - Aantrekkelijk en voordelig
    - Niet goed, geld terug
    - CBW erkend
    - Eerlijk en vakkundig advies
    - 5 jaar kwaliteitsgarantie

    Klachten

    BeddenREUS heeft een duidelijke procedure voor ruilen en retourneren, welke overzichtelijk is uitgelegd onder klantenservice op de website. Nadeel is wel dat zelfs voor bedden en dergelijke er geen proeftijd lijkt te zijn. Voor aankopen boven de €250 is er een niet goed, geld terug beleid van 30 dagen. Onduidelijk is of ook hiervoor de elders genoemde eis dat het niet gemonteerd mag zijn geldt.

    Meest voorkomende probleem met klanten van BeddenREUS lijkt levertijd en eventuele bezorgkosten. BeddenREUS misleidt klanten om in de winkel te kopen waarna er bijna €30 aan bezorgkosten wordt gerekend, terwijl er geen sprake is van bezorgkosten als er online besteld word. Eerlijk en vakkundig advies als één van de 5 zekerheden kan dus zeker in twijfel worden getrokken. Zoals verscheidene ervaringen aangeven zijn winkelmedewerkers in eerste instantie niet geheel eerlijk. Ook zijn er veel problemen met het op tijd leveren, alsmede het verplaatsen van de leverdatum om klanten tegemoet te komen.

    Op de website zelf heeft BeddenREUS een geïntegreerd beoordelingssysteem. De meeste beoordelingen hier zijn positief. Toch zijn er ook wat negatieve reviews die ook aangeven dat klantenservice en levertijden niet altijd goed zijn. BeddenREUS lijkt dus niet bang te zijn dit toe te geven. Overigens geeft bijna 90% op BeddenREUS.nl zelf een positieve waardering, dit doet dus de negatieve ervaringen teniet. Mocht je zelf een ervaring hebben met woonwinkel BeddenREUS, vergeet deze dan niet hier te delen.

    NederlandReview vertelt u precies hoe Nederland denkt over beddenreus. Lees ervaringen van klanten die u voorgingen. Kunt u rustig slapen na een aankoop? Lees het hier!

    Beddenreus
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (34)

    5,2
    41% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    6,2

    Service

    4

    Prijs

    5,8

    Leveren

    4,8

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Dekbedovertrek

    Aanschaf dekbedovertrek met levering 2 werkdagen. Na een week nog geen reactie. Mail is nooit beantwoord. Telefonisch elke keer minimaal 30 min in de wacht. Leverancier wordt benaderd en toch blijft de levertijd op de website op 2 werkdagen staan, wat uiteindelijk na een dikke maand is aangepast na niet leverbaar. Nu ben ik al een maand op mijn geld aan het wachten en elke keer met een ander verhaal en volgende week krijgt u, uw geld teruggestort. Hoe moeilijk is het.... Diep triest dit!

    Door: N27-06-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    3 badmatten

    Zouden binnen 2 werkdagen bezorgd worden maar 5 dagen later nog steeds niks ontvangen. Op de mail reageren ze niet en telefonisch contact is ook moeilijk als je bij elke keuze uit het menu 14 wachtende voor je hebt. Ik hang al een half uur in de wacht nu dus ik denk laat ik ff wat schrijven. Nooit bestellen hier!

    Door: Werink20-06-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    Bed

    Bestellen ging goed , na levering bleek de hoofdsteden fabricatie fout te zitten. Na drie weken van het melden van de fout niks mee gedaan. Order geannuleerd. Tot mijn verbazing kreeg ik als reactie op mijn annulering een monteur ingepland. Ga nooit iets kopen van deze partij!!!

    Door: As18-06-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    4,5

    Opklapbed.

    Ik heb een opklapbed bestelt en kreeg binnen een paar dagen te horen wanneer het geleverd zou worden. De eerste toezegging leek mij prima en heb die afspraak ingepland. Helaas kreeg ik een paar dagen later te horen dat de levering niet door kon gaan en er werd een nieuwe toezegging gedaan. Dit is daarna nog twee keer voorgevallen. Ik was er toen klaar mee en heb de order geannuleerd. Ondertussen snel een ander bed besteld en kreeg dit binnen twee weken geleverd. De annulering is nu bijna 4 weken geleden gedaan, maar kreeg vanochtend pas de bevestiging. Normaal gesproken zou je verwachten dat je snel je geld terug krijgt, maar daar wacht ik nog steeds op. Ik heb geprobeerd te bellen, maar de wachtrij was mij te lang. Dus maar een mail gestuurd waarop een automatisch antwoord kwam dat ze hun best doen om binnen enige werkdagen te reageren. Al met al geeft dit de indruk dat Beddenreus niet op orde heeft. Ik ben blijkbaar niet de enige, want waarom is de wachtrij dan zolang. Nu maar hopen dat het geld terugkomt.

    Door: Marc Vervoort13-06-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    Bed Quincy

    Erg slechte bedden. Na 4 maanden al door mijn bed gezakt. Ik wil mijn geld terug maar Beddenreus wil alleen maar een monteur sturen. Erg slechte service. Koop hier niet!!!

    Door: Mv06-06-2019
    Mv06-06-2019

    Ik bedoel natuurlijk Nee!! Ik zou hier niet weer kopen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    2

    Wil je slechte service, kies dan voor Beddenreus

    Wij hebben een boxspring van 2.10m gekocht bij Beddenreus.
    In de winkel zijn we prima geholpen.
    Maar toen begon het: bed werd geleverd zonder goede beschrijving hoe te poten eronder moesten. Toen de poten eindelijk vastzaten bleek het onderstel 2.00m te zijn en het bovendeel 2.10m
    Voordat dat was omgeruild duurde 2 maanden! En heel veel mails en telefoontjes. Het duurde steeds 20-30 minuten voor we de klantenservice aan de lijn hadden. Veel ondeskundige mensen daar en eindeloos gedoe, je werd er gek van.
    In de winkel kon men niets voor ons doen! De klantenservice werkt landelijk en heeft niets te maken met de winkel!! En daar zit hem nu net het probleem. Toen kregen we ter compensatie ook nog eens een bon van 25 euro, die op een anders naam bleek te staan en niet geïnd kon worden. Wij raden u aan u nog eens goed te bedenken wanneer u overweegt iets bij Beddenreus te kopen, wij doen het in ieder geval nooit meer.

    Door: Strijbis16-05-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Koop hier niet!!

    Eind maart heb ik hier mijn bed besteld. Inmiddels is het 13 mei en is de levering van mijn bestelling al 4 keer uitgesteld. De leverdatum staat nu op 5 juni, wat waarschijnlijk nog wel 3x gaat wijzigen. Inmiddels zit ik al een tijd zonder bed omdat die verkocht is, want mijn bed zou bij mij zijn op 19 april. Als je niet kan leveren, zeg dat dan in plaats van de levering blijven uitstellen. Nooit kopen hier dus.

    Door: Lisanne Huitema13-05-2019
    Lisanne Huitema13-05-2019

    Ik bedoel natuurlijk.. zou hier weer kopen: NEE!!!

    Marc Vervoort13-06-2019

    Zeer herkenbaar!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    5

    Kan flink beter

    In de winkel keurig geholpen,...zo leek het.
    Duidelijk aangegeven dat ik geen traagschuim matras wil en zo ook gekocht.
    Met de kussens is het echter anders. Die werden verkocht als 'gelkussens' (koele kant aan 1 zijde, normale kant aan de andere zijde)

    In de winkel verder geen info gezien of gekregen. Eenmaal geleverd bleken het traagschuim kussens te zijn. Veel stijver dan ik in de winkel gezien en in mijn handen gehad heb.
    Het zijn geen goedkope kussens, €50.- per stuk. Dan mag je een duidelijke en goede uitleg verwachten. Kussens van de markt voor € 10.- heb ik al voldoende gehad.
    Nu kan dat nog komen natuurlijk, dat ze wat zachter worden. Mijn vrouw kan er niet mee slapen in ieder geval, dus dat kussens ligt al naast het bed.
    Maar wel vreemd dat als eenmaal duidelijk is dat je géén traagschuim matras wilt er niet wordt ingegaan op het feit dat de betreffende kussens dat wel zijn.
    Als verkoper zou je kunnen verwachten dat dat voor het kussen dan net zo geldt.

    Na levering direct het emailadres een bericht gestuurd met deze melding. Aangegeven dat ik de kussens nog even in de verpakking hou.
    2 dagen later nog geen enkele reactie.

    Heel vervelend dat je naar een 'servicecenter' wordt gestuurd voor opmerkingen en niet direct het filiaal kunt bereiken.
    Nog vervelender is dat ze na 2 dagen niet reageren, zelfs geen ontvangstbevestiging.

    Uiteraard direct na de aankoop een enquete formulier in je mail, nog voordat de levering plaatsvond.
    Maar die ging alléén over de bezorging. ...en daar was niets mis mee en conform zoals in de winkel aangegeven.
    Over het product, de verkoper, het bedrijf ging het verder niet.

    Door: Peter03-05-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7

    Slechte kwaliteit topper

    Topcare topmatras aangeschaft, die totaal niet voldoet aan de omschrijving op internet en informatie van verkoper. Na 1 nacht slapen al diepe putten, die er niet uit gaan,ventileert totaal niet dus erg warm, hoes die er omzit is te ruim dus er ontstaan plooien.
    Op de site staat: niet goed geld terug maar helaas komen ze deze afspraak niet na.Voor ons dus eens maar nooit meer kopen bij de Beddenreus.

    Door: Hetty Marcus22-04-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Afrader ondanks lage prijzen

    De lage prijzen rechtvaardigen de ronduit erbarmelijke kwaliteit niet. Ik koop er nooit meer.

    Door: MARK07-04-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Top service

    Vriendelijk geholpen in de winkel en levering op de afgesproken datum. Al heerlijk geslapen!

    Door: Liza20-03-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Matras

    Goed geholpen in de winkel. Maar het matras (topcare 7250) (geschikt tot 100kg, ik 53)verloor binnen een maand al zijn stevigheid. De specialist kon visueel niets ontdekken en ik zou terug gebeld worden voor een oplossing. De oplossing was 60 euro betalen voor een herbeoordeling. Ik voel me behoorlijk in de maling genomen en adviseer daarom, koop nooit bij de Beddenreus!

    Door: Yvonne19-03-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    7

    Prima service en top levering

    Super fijn geholpen in de winkel. Levering conform afspraak, lekker vroeg in de ochtend. Alles prima in orde.

    Door: Danie14-03-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Slechte matrassen

    Tot 2 keer toe slechte matrassen geleverd gekregen. Na enkele weken ontstaan er flinke kuilen. Vervolgens slechte service geboden.... Slechte zaak.

    Door: Jort01-03-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Slechte kwaliteit

    Snel geleverd maar het product was beschadigd. Klantenservice geeft geen gehoor...

    Door: Hans21-02-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5,5

    NOOIT MEER

    I have not seen a company more irresponsible than yours. I bought the mattress in December. Your store manager informed me that the mattress is in stock and will be delivered in 1 week. Now I am waiting for 3 months to get the mattress delivered. I have been sleeping on a couch for past 2 months because of this!! This is absolutely a fraud and your company has cheated me.

    Door: KB12-02-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    NOOIT MEER

    boxpspring op 10-12 besteld, levering 6-2-2019 maar natuurlijk niet
    1 dag van te voren te horen gekregen na 15 min in wachtstand!!
    Bed komt niet, dit wisten zij al 3 weken!!!
    slechte en schandalige service van de klantenservice

    filiaal in Den haag gaat er achteraan en komt ieder geval nog met een
    compensatie?!


    1e en laatste keer - nooit meer!!!!

    Door: patricia de groot05-02-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Boxspring

    Boxspring gekocht beddereus ekkersrijt super tevreden goed advies door Ingrid en Perry
    Zeer vriendelijk en deskundig
    Eerst bij Beter Bed geweest
    Zaten met 3 personeelsleden te lunchen en namen nog niet te tijd om je te helpen zeer slechte ervaring geen aanrader

    Door: Frank Hoogers02-02-2019
    Peer15-02-2019

    Beter bed is dezelfde leveransier

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Gewoon top

    Ben hartstikke goed geholpen door Ingrid en overige personeel is ook heel vriendelijk.was bij beter bed geweest maar zijn heel onvriendelijk en geen goede service.dankje beddereus raad iedereen aan daar te halen gewoon top

    Door: Jolanda27-01-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Vreselijk bedrijf en slechte producten

    Heb hier tot twee keer aan toe een matras gekocht. De eerste was praktisch de goedkoopste en deze beviel dus heel slecht. Het leek net alsof ik sliep op een houten bodem. Toen ik dit zei tegen beddenreus, zeiden ze dat het hun goedkoopste matras was en dat het daarom niet de beste was. Ze raadden mij aan om een pocketveermatras x2000 te nemen, relatief veel duurder en zogenaamd kwalitatief veel beter. Eenmaal geleverd blijkt dit alles behalve waar. Het matras is net zo slecht als de vorige. Ik word s nachts meerdere keren met pijn in mijn schouders, rug en heupen wakker. Het matras heb ik al iets langer dan een maand en het past zich helemaal niet aan naar je lichaam. Onzin. Echt mijn slechtste koop ooit. Ze doen ook niks passends om dit op te lossen. Voel me echt opgelicht. Nooit meer hier een matras.

    Door: Manisa17-01-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    Wat slecht: leveringsdatum van 3 december 2018 verschoven naar 8 februari 2019

    In november een bed besteld die 3 december 2018 geleverd zou worden. Vervolgens wordt de leveringsdatum verschoven naar 3 januari... oké kan gebeuren. (Mijn zoon nog een maandje op een matrasje op de grond)... maar nee vandaag weer gebeld en het bed is nu gepland om pas 8 februari 2019 geleverd te worden! Man man man wat is dit voor bedrijf. En zelf bieden ze ook niet iets leuks aan als goedmakertje voor het lange wachten. Dus ik vraag ‘nou bieden jullie me dan nog iets leuks aan. Nou na overleg kon ik een waardebon krijgen voor textiel van 25 euro, is toch niet te geloven....dus daar kan ik een dekbedovertrek bij hen voor kopen waar ik dan ook nog mee bij betalen moet. Ja daar heeft mijn zoontje wat aan... December, januari, februari??? Nog nooit zo slechte service meegemaakt. Heeeeel jammer dit!

    Door: Lotte28-12-2018
    Ronald12-01-2019

    Ik heb mijn boxspring daar op 13 november besteld. Nog niet binnen. Al drie keer verzet. Steeds ander smoesje en geen gemeend excuus. Vandaag kreeg ik (twee dagen voor de nieuwe leveringsdatum) via de mail te lezen dat ze weer niet kunnen leveren en nog geen nieuwe datum hebben haha. Heb mijn aankoop geannuleerd. Klaar met ze!

    René Pijnen15-03-2019

    Zeer slechte service! Houden zich niet aan de afspraken! 2 maanden wachte voor levering. Verkeerde ondedelen geleverd, anderhalve maand levertijd. Na anderhalve maand spullen niet binnen. Opnieuw 1 maand wachten. We wachten maar af want het is betaald. Noooooooooooooit meer!

    Sylvia05-04-2019

    Al 2 keer nieuwe matrassen omgeruild binnen 3 jaar en dit omdat de matrassen snel inzakken en de verlijming losliet. Nu blijkt bij de omruiling van vandaag dat de binnenkant verkeerd gemaakt was door de fabriek zodat de randen sneller loslieten. Ik ben niet echt tevreden over de matrassen van de beddenreus en ga de volgende keer naar een andere winkel

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    slechte service

    Op 11 december zag ik bij de beddenreus Rijneke boulevard Zoeterwoude een dekbedovertrek met een soort breipatroon. Ze hadden het niet in de verpakking in de gewenste maat en bestellen ging niet omdat het systeem aangaf dat er nog 1 in het filiaal aanwezig was. Dat klopte, het lag als showmodel op een bed. De verkoopster kon ook niet uit een ander filiaal het overtrek reserveren dus de optie was het dekbedovertrek van het bed afhalen. Voor die optie heb ik gekozen waarna de verkoopster het keurig in de verpakking heeft gedaan. natuurlijk krijg je het overtrek niet meer in de verpakking zoals het er origineel in heeft gezeten maar het zag er netjes uit.
    Eenmaal thuis aangekomen vond ik het dekbedovertrek anders van kleur dan ik in de winkel dacht gezien te hebben. Ik heb het overtrek hiervoor niet uit de verpakking gehaald.
    Op 15 december ben ik terug gegaan naar de winkel op de Rijneke Boulevard en dacht het overtrek te kunnen ruilen of te retourneren. Ik trof daar echter een verkoper aan die er maling aan had dat het overtrek door de verkoopster zelf netjes in de verpakking gedaan was, het was open geweest en kon niet worden terug genomen. Dat het door zijn eigen collega gedaan was had hij maling aan. Ook was er bij aankoop niet gezegd dat het product omdat het een "showmodel" was, niet geruild kon worden. De verkoper was star en was duidelijk niet van plan om mee te werken. het overtrek mocht niet terug op het bed waar het vanaf gekomen was, het kon niet geruild worden er was geen compromis mogelijk. Er waren ook geen andere flanellen dekbedovertrekken want flanel was winter assortiment en dat ging er uit...... "in december, de winter moet nog beginnen". Ik vind 79 euro voor een dekbedovertrek best veel geld en had daar graag één voor gehad die beter bij mijn slaapkamer had gepast en een beetje medewerking of coulance had Beter bed niet misstaan. Nee ik zal niet terug gaan naar Beter bed en zal het ook niet aanbevelen. Ondanks de medewerking van de verkoopster, houdt de onverzettelijkheid en desinteresse van de verkoper mij tegen.
    Gelukkig slaapt het overtrek wel lekker in het donker.

    Door: S. Vonk17-12-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    gebrek aan comminicatie

    Hele slechte comminicatie, ontzettende lange wachttijden van ongeveer 25 minuten per keer wanneer men de klantenservice belt en beloftes worden niet nagekomen. Hoge irritatie grens wordt bereikt als er ook nog eens geen enkel excuus komt na klacht over nooit ontvangen product.

    Door: Luna10-12-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Zeer slechte service!

    Verkoop ging vloeiend. Goed en vriendelijk geholpen. Op 13-11 een boxspring gekocht en betaald bij de Beddenreus. Vandaag (bijna een maand later op 07-12-2018) krijg ik een mail waarin mij verteld wordt dat de levering op de afgesproken datum niet doorgaat en er een nieuwe datum van levering is, bijna een maand later! Verder niks. Geen uitleg, geen compensatie, enkel een excuses voor het ongemak. Als ik reply om mijn beklag hierover te doen hoor ik niks meer terug. Waardeloze service!!! Zal hier nooit meer iets aanschaffen.

    Door: Ronald 07-12-2018
    Ronald12-01-2019

    Vandaag (12-01-2019) een mail gekregen waarin werd aangegeven dat de levering weer niet op de afgesproken datum kan plaatsvinden. Dit, twee dagen voor de leverdatum. De levering is dus al drie keer verzet. Ik heb de boxspring op 13 november 2018 gekocht en betaald en heb nog niks. Ook beweerde ze gebeld te hebben wat niet waar is. ik heb geen gemiste oproep en geen voicemail. Helemaal klaar mee. Heb mijn aankoop geannuleerd en mijn geld terug geëist. Kijken hoe lang het duurt voor ik dat terug heb. Zeer onbeschoft en onbetrouwbaar bedrijf. Ik lees online veel meer klachten over ze. Wees gewaarschuwd. Op hun eigen site staan positieve reviews, maar die zijn van mensen die door hun uitgenodigd zijn een review te schrijven. Niet objectief dus. De zaak bij klachtencompas neergelegd en daar werd al vermeld dat Beddenreus en Beter Bed nooit reageren. U bent gewaarschuwd.

    Ronald12-01-2019

    PS: Een nieuwe leveringsdatum was ook niet eens bekend haha. Zou begin aankomende week de datum horen. Wat een lachertje dit "bedrijf".

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    K.T Service

    Di 30-10-2018 een bestelling geplaatst wordt aangegeven binnen 2 werkdagen geleverd. Contact opgenomen op vrijdag 02-11-2018 met klantenservice, was een fout van hun kant excuus aan geboden door de medewerkster en verteld maandag 05-11-2018 ontvangt u een email met track en tracecode sta op dit moment al ruim 20 minuten in de wacht met klantenservice. Belde op 16:41 uur op en is nu 17:07 uur en nog niemand pakt op.
    Mensen ik raad jullie aan om hier niks te kopen.

    Door: Harry Leder05-11-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    K.T Service

    Di 30-10-2018 een bestelling geplaatst wordt aangegeven binnen 2 werkdagen geleverd. Contact opgenomen op vrijdag 02-11-2018 met klantenservice, was een fout van hun kant excuus aan geboden door de medewerkster en verteld maandag 05-11-2018 ontvangt u een email met track en tracecode sta op dit moment al ruim 20 minuten in de wacht met klantenservice. Belde op 16:41 uur op en is nu 17:07 uur en nog niemand pakt op.
    Mensen ik raad jullie aan om hier niks te kopen.

    Door: Harry Leder05-11-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    3,5

    Slechte service

    Kledingkast gekocht voor mijn dochter die in elkaar is gezet maar handgrepen ontbreken. Geen probleem zegt meneer, die sturen we deze week nog op....2.5 maand en 4 tot 5 telefoontjes (van mij kant uit want beddereus laat niks van zich horen) later nog steeds geen handgrepen... super slechte service!!!

    Door: Aa Heine-Streef16-05-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    5,5

    Slechte service

    Bij levering van de nieuwe kast voor mijn dochter bleek dat de handvaten er niet bij zaten.....geen probleem zei de man die hem in elkaar heeft gezet...we sturen ze deze week na. Nu, 3.5 weken later en al 3 keer contact met de klantenservice, nog geen handvaten gekregen!
    Wat een slechte service!!!
    Als je iets niet goed levert moet je het gelijk oplossen....het is hun fout. Maar nee.. van enige service is niks te merken.
    Ik hou hier een hele nare nasmaak aan over.
    De 1e en de laatste keer dat ik daar gekocht heb.

    Door: Gaj Heine31-03-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    Service

    Snel met verkoop - voldoende.
    Service - onvoldoende/ slecht/ zeer slecht.

    Oplossingsgericht- cijfer 2
    We geven momenteel Beddenreus/Beterbed de gelegenheid hier het tegendeel van te bewijzen en zien voor alsnog uit naar reactie.

    Zelf geven ze zich een beoordeling van 9,2.
    Hoopvol dus.

    Door: Henk va Buuren11-03-2018
    Henk van Buuren12-03-2018

    Naar verwachting hadden ze niet gereageerd. GEEN - GELD TERUG - zekerheid garantie. Nee zei men. Alleen als het om een productfout gaat. Nu blijkt het product wat ze mij verkocht hebben een fout product te zijn voor de beddebodem. Bij aankoop vermelde we dat het om een matras voor een schoteltjesbodem was. De verkoper verkocht ons een matras met pocketveren. Oeiii?? Dat is totaal verkeerd geadviseerd. Je Ag geen pocketveren op een schoteltjesbodem leggen. Ook nadelig voor de 5 jaar garantie. Nee koudschuim of tragschuim mag je hierop gebruiken. Na terugkomst hadden ze me een extra topper aangesmeerd hopende dat het probleem opgelost zou zijn. Klacht op klacht dus. Zekerheid 1 van de 5. antwoordt: NEE. SLECHT ADVIES .JA. Voor nood een luchtbed op het matras gelegd. Na een maand kwam de topper. Totale adervernauwing door de verkeerde matras met topper en slapeloze nachten. Toch maar weer het luchtmatras op het matras gelegd. Een fout van de verkoper dus. Geld terug? Had je gedacht. We houden jullie op de hoogte hoe dit verder gaat. Tot die tijd wordt er voor de serviceafdeling gratis reclame gemaakt. Ik ben voorlopig nog niet klaar met deze verkooporganisatie. Hoe sneller er een gepaste oplossing komt hoe beter.

    Henk van Buuren17-03-2018

    Zouden ze me al gebeld hebben? NEE DAT ZOU TE SERVECE GERICHY ZIJN. Ze hebben inderdaad een broertje dood aan klanten. Wel zijn ze zeer geïnteresseerd in uw geld. De tijd dat we niet kunnen slapen is niet door beddenreus/Beterbed opgelost. WAARDELOOS BELEID! Uiteraard wordt beleid gevoerd vanuit de directie. EEN KOUDE DOUCHE DUS! Ik ben nu voor mijn probleem naar Living Comfort gegaan. Daar ben ik zeer tevreden over. VOOR MIJ GEEN BEDDENREUS/Beterbed meer. Ik overweeg om me te gaan richten op de geschillencommissie Wonen. BEDDENREUS ZAL DEZE ANTIRECLAME MOETEN GAAN ERVAREN ALS EEN FOUTE KEUZE VAN ZICHZELF. Uiteraard blijf ik bereid deze reclame te stoppen als zij dit zijn van foute verkoopacties ongedaan te maken. Tot die tijd verschijnt hier en op andere sites mijn ervaring over deze op geldbeluste anti service gerichte verkooporganisatie.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6,5

    Niet tevreden met de aftersale

    Heb 5 jaar geleden een compleet bed gekocht en met niet de goedkoopste lattenbodems en nu na 5 jaar is het al aan het kraken, zelf geprobeerd om de rubbers met olie in te spuiten maar dat hielp niet. Advies gevraagd aan de klantenservice en ik het advies om nieuwe lattenbodems te kopen. Maar 5 jaar kan toch niet!!!!

    Door: Carola02-03-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    uitverkoop

    wij hebben bij de beddenreus gekozen voor een goede aanbieding voor ons nieuwe bed in een uitverkoop.
    scheelde heel veel geld. we konden daardoor wel minder kiezen maar dat geeft niet als je veel korting krijgt. vonden wij.

    levering was gelukkig heel snel want het was op voorraad

    Door: Naud Bolhuis30-12-2016
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Goede adviezen en niet opdringerig

    Schreeuwerige winkel op het eerste gezicht, maar schijn bedriegt, want ze weten wel degelijk wat ze verkopen.

    In adviezen zijn ze keurig en duidelijk. En komen niet overdreven op winsbelust over. Dat hebben we wel zo ervaren bij andere beddenwinkels.

    BeddenReus is voor ons daarom een betrouwbare winkel gebleken en als we iets nodig hebben, gaan we direct daarheen.

    Door: Anneke Thoolen16-09-2016
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    goed advies

    Ik heb telefonisch geprobeerd om te vragen welke kussen goed zijn. Ik slaap al tijden slecht en dat komt volgens mij door de kussens die ik had. Advies was om de sleeptight 1500 te proberen. Omdat ze niet duur waren heb ik ze besteld en uitgeprobeerd. Sindsdien slaap ik een stuk beter. Dus dat is hier een vermelding waard.

    Door: Goossens19-12-2015
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    matrassen, bedden en boxsprings uitproberen!

    Wij waren in een filiaal van de Beddenreus en daar zijn wij heel goed geholpen

    We konden heel veel matrassen en bedden en boxsprings enzo uitproberen en zo kozen wij de fijnste.

    Personeel was ook erg vriendelijk enzo.

    Weet niet of we echt het allergoedkoopst uit zijn, misschien wel niet (vond het best duur eigenlijk), maar dat maakt ook niet zoveel uit als je een matras koopt toch, want je ligt er elke nacht op (dat is tenminste de bedoeling) en dan moet het goed zijn dus dan is service ook heel belangrijk

    Door: Valderie van Vleuten02-12-2015
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Schrijf zelf een review over Beddenreus

    Uw beoordeling