NederlandReview

    Ervaringen Beddenreus

    Op zoek naar ervaringen van anderen met woonwinkel Beddenreus? Hier kan je alles vinden wat je moet weten over beddenreus voordat je besteld bij deze woonwinkel gigant.

    Over BeddenREUS

    Beddenreus is een woonwinkel die zich richt op de verkoop van slaapkamer items. De online winkel Beddenreus.nl is ontstaan als toevoeging op de fysieke winkels die ze in meerdere plaatsen in Nederland hebben, maar met name in de randstad. BeddenREUS is overigens bezig om zijn naam te wijzigen naar Beddenreuz. Waarom is niet helemaal duidelijk, maar ondertussen zijn er Beddenreuz winkels in Capelle aan de Ijssel, Duiven, Enschede, Leeuwarden, en Venray.

    BeddenREUS Woonboulevard Heerlen

    Diensten

    BeddenREUS specialiseert zich in bedden. Van ledikanten tot boxsprings. Voor een gedetailleerd advies op maat kan je terecht in de winkels, maar tegenwoordig kan je ook online bestellen. Nadeel van online bestellen is natuurlijk wel dat je niet kan proefliggen. Als je echt op zoek bent naar een matras dat je goed helpt bij de nachtrust is het bezoeken van een fysieke winkel van BeddenREUS aan te raden. Naast bedden en matrassen is BeddenREUS een complete slaapwinkel en biedt het ook andere slaapkamer accessoires, zoals kledingkasten, nachtkastjes, dekbedden en kussens, en overig bedtextiel.
    BeddenREUS heeft regelmatig magazijnuitverkoop. Hier kan je voordelig je slag slaan op producten uit het afgelopen seizoen. Daarnaast heeft de woonwinkel ook een grote, afwisselende selectie producten in de aanbieding. Om de consument goed van dienst te kunnen zijn hanteert BeddenREUS de zogenaamde 5 zekerheden:
    - Aantrekkelijk en voordelig
    - Niet goed, geld terug
    - CBW erkend
    - Eerlijk en vakkundig advies
    - 5 jaar kwaliteitsgarantie

    Klachten

    BeddenREUS heeft een duidelijke procedure voor ruilen en retourneren, welke overzichtelijk is uitgelegd onder klantenservice op de website. Nadeel is wel dat zelfs voor bedden en dergelijke er geen proeftijd lijkt te zijn. Voor aankopen boven de €250 is er een niet goed, geld terug beleid van 30 dagen. Onduidelijk is of ook hiervoor de elders genoemde eis dat het niet gemonteerd mag zijn geldt.

    Meest voorkomende probleem met klanten van BeddenREUS lijkt levertijd en eventuele bezorgkosten. BeddenREUS misleidt klanten om in de winkel te kopen waarna er bijna €30 aan bezorgkosten wordt gerekend, terwijl er geen sprake is van bezorgkosten als er online besteld word. Eerlijk en vakkundig advies als één van de 5 zekerheden kan dus zeker in twijfel worden getrokken. Zoals verscheidene ervaringen aangeven zijn winkelmedewerkers in eerste instantie niet geheel eerlijk. Ook zijn er veel problemen met het op tijd leveren, alsmede het verplaatsen van de leverdatum om klanten tegemoet te komen.

    Op de website zelf heeft BeddenREUS een geïntegreerd beoordelingssysteem. De meeste beoordelingen hier zijn positief. Toch zijn er ook wat negatieve reviews die ook aangeven dat klantenservice en levertijden niet altijd goed zijn. BeddenREUS lijkt dus niet bang te zijn dit toe te geven. Overigens geeft bijna 90% op BeddenREUS.nl zelf een positieve waardering, dit doet dus de negatieve ervaringen teniet. Mocht je zelf een ervaring hebben met woonwinkel BeddenREUS, vergeet deze dan niet hier te delen.

    NederlandReview vertelt u precies hoe Nederland denkt over beddenreus. Lees ervaringen van klanten die u voorgingen. Kunt u rustig slapen na een aankoop? Lees het hier!

    Beddenreus
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (65)

    4.2
    34% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    4.8
    Service
    rating
    3.2
    Prijs
    rating
    4.6
    Leveren
    rating
    3.8

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    matrassen, bedden en boxsprings uitproberen!

    Wij waren in een filiaal van de Beddenreus en daar zijn wij heel goed geholpen

    We konden heel veel matrassen en bedden en boxsprings enzo uitproberen en zo kozen wij de fijnste.

    Personeel was ook erg vriendelijk enzo.

    Weet niet of we echt het allergoedkoopst uit zijn, misschien wel niet (vond het best duur eigenlijk), maar dat maakt ook niet zoveel uit als je een matras koopt toch, want je ligt er elke nacht op (dat is tenminste de bedoeling) en dan moet het goed zijn dus dan is service ook heel belangrijk

    Door: Valderie van Vleuten 02-12-2015
    Mex van Sprakelaar 25-05-2020

    Erg slechte service dit, nog noooiiit zo een slechte service meegemaakt!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Goede adviezen en niet opdringerig

    Schreeuwerige winkel op het eerste gezicht, maar schijn bedriegt, want ze weten wel degelijk wat ze verkopen.

    In adviezen zijn ze keurig en duidelijk. En komen niet overdreven op winsbelust over. Dat hebben we wel zo ervaren bij andere beddenwinkels.

    BeddenReus is voor ons daarom een betrouwbare winkel gebleken en als we iets nodig hebben, gaan we direct daarheen.

    Door: Anneke Thoolen 16-09-2016
    Mex 25-05-2020

    Bij beddenreus is het geen 6 weken levertijd maar 6 MAANDEN!!!!! Teleurstellend!!!!!!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Bed

    Wat een goede service bij Beddenreus. Ons bed was kapot, 1 kant ging niet meer omhoog. Garantie was net een paar dagen voorbij. Ik heb een mailtje gestuurd en kreeg een mailtje terug, dat ze langs zouden komen. Meteen een afspraak gemaakt en alles is kosteloos gemaakt. Super goede service! Nogmaals bedankt Beddenreus voor de super goede service!!

    Door: Manon 17-12-2019
    JG Peter 01-07-2020

    Zeer slechte service... koop hier niets... houden zich niet aan afspraken, zeggen terug te bellen doen dit niet. Al met al zou ik pas na 4 maanden het volledige bed hebben... .

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    goed advies

    Ik heb telefonisch geprobeerd om te vragen welke kussen goed zijn. Ik slaap al tijden slecht en dat komt volgens mij door de kussens die ik had. Advies was om de sleeptight 1500 te proberen. Omdat ze niet duur waren heb ik ze besteld en uitgeprobeerd. Sindsdien slaap ik een stuk beter. Dus dat is hier een vermelding waard.

    Door: Goossens 19-12-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Matrassen

    Waardeloze service. We zijn gelukkig al 2 maanden bezig om ervoor te zorgen dat we het matras krijgen waar we voor betaald hebben althans we gaan er van uit de het matras bestaat. We hebben van het M-concept 2 losse matrassen gekocht. Na, zoals wordt geadviseerd, 3 dagen laten rusten ons oude matras te hebben weggehaald vond ik de "21 cm matras" wel erg dunnetjes. Het matras komt op 17 cm uit. We zijn dus al maanden bezig met de klantenservice om dit op te lossen. Ze zouden gisteren langskomen maar we besloten toch maar even te bellen toen de tijd zeg maar bijna verstrekken was. Nou, er kwam dus niemand langs. Krijgen we vandaag een email dat er 6 juli iemand langs komt. Het is belachelijk. Op de vraag wat ze überhaupt komen doen is dat ze alleen op deze manier klachten kunnen opnemen. We hebben diverse foto's met meetlinten doorgestuurd maar die zijn blijkbaar niet voldoende. Klant is koning hebben ze daar nooit van gehoord. We zullen er nooit meer iets bestellen en raden het ook niemand aan.

    Door: Larissa de Groot 04-06-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    BED XAM 160X200


    De meest slechte winkel en klantenservice ooit

    De meest slechte winkel en klantendienst waar ik ooit mee te maken heb gehad. Wist je trouwens dat Beter Bed en de Beddenreus dezelfde winkel is?
    Ik niet, daar waar het hun uit komt verwijzen ze naar elkaar.Op 29 januari 2020 werd mij een een bed geleverd die al snel ondeugdelijk bleek en waar ik media februari 2020 doorheen zakte. Nare ervaring en toen ik een beroep deed op de garantie werd mij toegezegd dat deze vele maanden later op 16 juni 2020 zou worden vervangen. Ik had geen vertrouwen meer in de constructie van dit bed en vroeg via mail aan de klantenservice om mijn geld terug of eventueel een voucher om in de winkel een bed van betere kwaliteit uit te zoeken tegen meerprijs. Geen enkele reactie. Ben vervolgens naar de woonboulevard in Utrecht gegaan om daar in overleg met de verkoper een ander bed uit te zoeken. Ene meneer Hollander stond mij te woord en stemde in met de aankoop van een beter bed als upgrade vanuit het te vervangen bed. En toen begon de ellende. Het geld van het oorspronkelijke bed zou worden teruggestort. Dat gebeurde niet. Bellen naar deze "meneer" werd niet opgenomen. Emails naar de klantenservice werd niet op gereageerd. Uiteindelijk na lang wachten iemand van de klantenservice aan de lijn, ene "Euridice", duurde even voordat ze alles door had maar ze zou alles regelen en rechttrekken en ze zou het ook bevestigen. Niet dus, wel een bevestiging dat het nieuwe bed tegen de oorspronkelijke prijs zou worden geleverd.. Verrekening of omruil van het kapotte bed werd niet over gesproken. Vandaag weer gebeld en na lang wachten ene "Shania"aan de telefoon. Weer uitgelegd, weer alle begrip maar niks geregeld. Ik heb geëist dat ik voor het eind van de dag zou worden geïnformeerd anders zou levering van het nieuwe bed niet worden geaccepteerd.maar niks van dit alles. Ook vandaag eindelijk kunnen spreken met de verkoper dHr D. Hollander, maardie kon niks voor mij doen zonder de manager (die man is er kennelijk nooit). Kortom een gebed zonder einde, Beddenreus is naar mijn mening een grote oplichters bende overeenkomstig seats en sofa's. Koop daar nooit wat want als er wat niet klopt ben je machteloos, tenzij je net als ik jurist bent en je ze keihard juridisch aan kan pakken wat ik zeker zal doen, bij Corendon liggen ze ook nog steeds van me wakker, wordt vervolgd.

    Door: Kees Vermeulen 02-06-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    uitverkoop

    wij hebben bij de beddenreus gekozen voor een goede aanbieding voor ons nieuwe bed in een uitverkoop.
    scheelde heel veel geld. we konden daardoor wel minder kiezen maar dat geeft niet als je veel korting krijgt. vonden wij.

    levering was gelukkig heel snel want het was op voorraad

    Door: Naud Bolhuis 30-12-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Boxspring

    Boxspring gekocht beddereus ekkersrijt super tevreden goed advies door Ingrid en Perry
    Zeer vriendelijk en deskundig
    Eerst bij Beter Bed geweest
    Zaten met 3 personeelsleden te lunchen en namen nog niet te tijd om je te helpen zeer slechte ervaring geen aanrader

    Door: Frank Hoogers 02-02-2019
    Peer 15-02-2019

    Beter bed is dezelfde leveransier

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Gewoon top

    Ben hartstikke goed geholpen door Ingrid en overige personeel is ook heel vriendelijk.was bij beter bed geweest maar zijn heel onvriendelijk en geen goede service.dankje beddereus raad iedereen aan daar te halen gewoon top

    Door: Jolanda 27-01-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Prima service en top levering

    Super fijn geholpen in de winkel. Levering conform afspraak, lekker vroeg in de ochtend. Alles prima in orde.

    Door: Danie 14-03-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Boxspring

    In de winkel in Barendrecht goed geholpen door C.Joerawan , maar toen kwam de levering ....een dag voor levering kregen we een belletje dat er 1 boxspring niet was ( men wist ook niet hoe dat kwam ) , maar geen nood , ze zouden er een leenboxspring bijdoen en als de andere dan binnen zou zijn , zouden ze 'm omwisselen ....
    Het bed werd geleverd , maar wat schetst mijn verbazing , de leenboxspring was maar liefst 7 cm LAGER als de andere ......
    Ik gebeld .....oh mevrouw wat vervelend , kunt u er niets onder zetten zodat t hoogteverschil wat minder wordt ?
    Uhhhhh is dat niet jullie taak ?

    De dag erna kregen we een mail met daarop een nieuwe datum , 27 maart zou de nieuwe komen .......
    Twee dagen erna kregen we weer een mail met weer een nieuwe datum , 23 maart , dus 4 dagen eerder zou t nu bezorgd worden ....
    23 maart zou t tussen 12 en 2 bezorgd worden .....om half 3 waren ze er nog niet ....ik gebeld , telefoniste vond t raar en zou even met de chauffeur bellen .......ze belde na 10 minuten terug dat de bezorgers al klaar waren en dat we helemaal niet op de lijst stonden .......
    Maar mevrouw we leveren nog deze week hoor ....

    De volgende dag kregen we een mail dat de bezorgdatum 1 mei zou worden omdat de boxspring niet eerder geleverd kon worden ...
    Het stoom kwam inmiddels uit mm oren en heb meteen gebeld , want hoe kan t dat de boxspring er eerst wel was en nu ineens niet meer ??

    Klantenservice ????
    Die hebben ze hier niet , ze zeggen maar wat om je te proberen tevrede te houden .....
    Voor ons nooit meer !!!

    Door: Nicole Buijs 14-04-2020
    Mex 25-05-2020

    Als ik U mag aanraden zou ik hier nooit meer bestellen. Ze zeggen dingen die ze niet waar maken

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    4.5
    rating

    Niet

    Vandaag geprobeerd een boxspring te kopen bij de filiaal in Hazerswoude Rijndijk, echter was de klantvriendelijkheid heel ver te zoeken.

    Bij binnenkomst bleek het bed niet aanwezig te zijn die ik online had gezien en waar ik interesse in had. Ik wilde dus gaan proefliggen op een ander bed, dit mocht echter niet van de verkoper ivm Corona. De verkoper zei dat dit op de deur stond, echter heb ik mijn voorbereiding getroffen en de website in de gaten gehouden.

    Op de website staat het volgende ''Wil je graag komen proefliggen? Ook dit kan gewoon veilig in onze winkels. Er liggen speciale, afneembare kussenslopen en matrasmatjes op de kussens en matrassen die na ieder gebruik grondig gereinigd worden. Zo nemen wij ook hierin de benodigde hygiënische maatregelen.''

    Ik begrijp de maatregelen ivm Corona, maar dat je niet mag proefliggen vind ik een beetje raar.

    Door: Iris van Dijk 11-04-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Boxspring

    Bijzonder slechte ervaring met de Beddenreus. Ongeveer 2 jaar geleden een boxspring met 2 matrassen gekocht bij deze zaak. Al snel vormden zich in het midden een grote kuil. Er is een "slaapspecialist" langsgekomen, die onmiddellijk aangaf dat dit niet kan, en er werden gelijk twee nieuwe matrassen besteld. Echter bleek na korte tijd met deze matrassen weer precies hetzelfde te gebeuren. De slaapspecialist is opnieuw langsgekomen en heeft wederom hetzelfde geconstateerd. Omdat het vertrouwen in dit matras inmiddels verloren is gegaan, hebben we ervoor gekozen om van dezelfde lijn een hardere variant te kiezen (andere opties waren en ook niet...). Echter na enkele weken/maanden blijkt precies hetzelfde te gebeuren. Wederom slaapmannetje langs laten komen... Na een aantal maanden wachten kwam hij langs. Echter geeft de beste man aan dat het matras technisch in orde is, en dat het bij dit matras hoort dat je in een kuil ligt of iets in die geest. Bijzondere werkwijze lijkt mij. Drie maal dezelfde klacht en nu een totaal ander oordeel. Nu moet ik voor een second opinion €60 betalen, zodat ik waarschijnlijk weer hetzelfde riedeltje aan kan horen. Ik koop elders wel nieuwe matrassen, maar ik zou u zeker aanraden elders uw matras aan te schaffen. Bijzonder matige kwaliteit en beroerde service.

    Door: Jort 25-03-2020
    Mex 25-05-2020

    Ik ben het helemaal met je eens! Ik zou hier ook nooit meer iets willen kopen!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Slechte klantenservice en matrassen

    Erg jammer dat mijn matras na 3 maanden beslapen te hebben, er letterlijk twee veren uit zijn gesprongen.

    Vervolgens contact opgenomen met de klantenservices, zij geven aan dat ik een mail moet sturen. Om een afspraak te maken, dat kon wel via de mail worden geregeld, werd er aangegeven. Vervolgens heb ik gevraagd om een mail, waar ik op kon reageren met mijn foto's, anders moest ik in de mail weer helemaal het verhaal uitleggen (ja je zou denken dat je het de klant zo makkelijk mogelijk maakt maar helaas) In de mail moest ik een foto sturen met daarbij de veren die uit het matras zijn gesprongen.

    De foto opgestuurd, krijg ik vervolgens 4 dagen later antwoord.. met dat ze langs kunnen komen voor een inspectie met een aangegeven datum. Ja want anno 2020 zit iedereen elke dag thuis? Het was fijner geweest dat er een aantal opties werden gegeven. Vervolgens dat aangegeven en kon er iemand komen op de dag die ik vrij had gevraagd.

    Toen de inspecteur langs kwam vroeg hij of ik foto's mee had gestuurd, hij zegt dit is erg duidelijk en was ook te zien op de foto's. Ja hiervoor heb ik een vrije dag opgenomen.. Vervolgens wordt er een nieuw matras besteld en wederom op een random dag weer ingepland.

    Jammer dat er totaal niet geluisterd wordt naar de klant en rekening wordt gehouden dat mensen hiervoor vrij moeten vragen. Kost mij twee vrije dagen en een hoop gedoe met de klantenservice.

    Door: Amanda 11-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Slaapbank

    Ontzettend slechte service. Op de website staat vermeld dat het pakket tot in de juiste ruimte geleverd wordt. In plaats daarvan wordt mijn pakket door postNL geleverd en dus alleen over de drempel gezet.

    Daarna contact opgenomen omdat ik wel 30 euro verzendkosten heb betaald en waarom de site anders aangeeft. Medewerker gaf aan dat dit duidelijk bij het product stond. Daarna andere medewerker gesproken die inderdaad aangaf dat dit er helemaal niet bij stond.

    Maar gelukkig waren ze zo aardig om mijn pakket te willen retourneren voor een schrale 75 euro. Dus: als je service verwacht, niet hier.

    Door: Shelly 06-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Slechtste service ooit!

    Ik schrijf nooit een review maar dit bedrijf is echt heel slecht.. Ik wacht inmiddels al langer dan 12 weken op mijn bed, support is heel slecht, zelfs het verzetten van een bezorging duurt +2 weken. Ik snap dat niet elk bedrijf bol.com kan zijn, maar dit kan gewoon niet meer in 2020. Ik zou zeker lekker even ergens anders bestellen!

    Door: Suzanne Jongert 04-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    matras

    Ik had een matras besteld bij beddenreus en met hen afgesproken dat het matras 3 februari, twee dagen na mijn verhuizing zou worden geleverd. Op die dag het ik de hele ochtend gewacht en heeft niemand mij gebeld. Ik nam contact op met de klantenservice maar die beweerden bij hoog en laag dat de bezorgers wel langs waren geweest en dat zij mij wel gebeld hadden. Het feit dat ik kan bewijzen dat ik niet gebeld ben door de bezorgers werd weggewuifd en zonder overleg met mij werd een maand later pas een nieuwe bezorgdatum gepland. Omdat ik mijn oude matras al had weggegeven moest ik daarom alsnog een ander matras aanschaffen omdat ik anders nergens op kon slapen. Ik heb meerdere malen naar de klantenservice gebeld om mijn probleem voor te leggen maar elke keer kreeg ik het zelfde te horen. Het was mijn schuld, ik krijg geen compensatie voor het noodmatras dat ik heb moeten aanschaffen en als ik wilde annuleren kost het me de helft van het originele bedrag. Ik voel me zwaar belazerd en kan in principe geen kant op. Of ik verlies 270 euro aan beddenreus voor niks of ik neem alsnog het matras zonder enige vorm van compensatie.

    Door: Leonie Dronkert 28-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Matras top care bij beddenreus nijmegen

    Beddenreus Nijmegen een matras gekocht was normaal € 700 nu € 399.
    Mijn vraag: er heeft toch niet jan en alleman opgelegen? Nee zei de verkoopster Sylvia, deze matras hebben we over, is niets mee gebeurt!!
    Matras zat netjes verpakt in het plastic. Na thuiskomst haalden wij de matras uit het plastic en tot onze grote verbazing bleek de tijk ontzettend vuil en er zat een gat in. Gelijk naar de winkel gebeld want wij wilde van deze matras af. Volgens Sylvia moesten we de tijk maar wassen dan was het probleem opgelost en het gat???? Mochten per god gratis een 2e hands tijk komen ophalen, NIET NIEUW!! Hoofdkantoor benaderd maar tot nu toe niets gehoord ( vanaf 20.november 1019) zitten nu met een matras die gebruikt is en ook niet geschikt voor mijn elektrische verstelbaar bed, matras te dik, terwijl Sylvia aangaf dat het voor elk bed geschikt is. Zodra je hier in de winkel.iets hebt gekocht en betaald.dan besta je niet meer en zijn ze héél onvriendelijk!!!

    Door: Ellen 12-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    2 matrassen beddereus Duiven

    4 jaar geleden 2 matrassen gekocht voor samen 500 euro. Na1.5 jaar was het matras van mijn man aan het inzakken, bleek er een 1.5 meter lange ijzerdraad in te zitten ook wel een spanveer genoemd. Klantenservice gemaild en we konden toen terug naar het filaal, daar kregen we een nieuw matras. De NIEUWE BON IS UW GARANTIE BEWIJS! Wij vroegen toen of dat er nu weer 3 jaar garantie op de martas zat, ja hoor !! Gewoon 3 jaar.
    Nu net binnen 2 jaar weer klachten over het matras is Beddenreus niet thuis.
    Eerst werden wij beschuldigd door mevr de filaalmanager dat wij erop uit waren om voor mijn vrouw een nieuw matras te scoren?? Echt klantenservice! En ze konden niets doen, de garantie was voorbij.
    Daarna de klantenservice gebeld, duurde zeker 1 week voordat we antwoord kregen. Ze hadden het filiaal gebeld om het uit te zoeken hoe en wat. Conclusie wij hadden geen garantie meer op de matras!
    Echt schandalig hoe Beddereus met klachten omgaat, niet eens naar de matras wil kijken.
    We zijn 20 meter verder de IKEA ingelopen en hebben voordat het antwoord kwam van de Firma Beddereus nieuwe matrassen gekocht!
    Never, nooit meer dat wij nog een stap binnen zetten bij Beddereus Duiven.
    Nog een mail gestuurd naar de klantenservice over de gang van zaken, daarop was hun telefonische reactie SORRY!

    Door: Stap 05-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Boxspring

    Boxspring in de winkel gekocht. Vriendelijk behandeld, levering ook goed. Boxspring na 2 weken kapot, er bleek een ijzeren stang verbogen. Monteur komt, maar moet van mij horen wat er vervangen moet worden. Hij constateerde dat 1 matras erg slecht was (1 maand oud). Komt weer iemand anders om matras te vervangen. Toevallig zag ik gisteren dat de poten onder de rechterkant van het bed verkeerd om zijn geplaatst. Hoe simpel kan het zijn.. ik heb geen goede ervaring.

    Door: Moulin 06-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    7
    rating

    Schrijf zelf een review over Beddenreus

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is Beddenreus een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 65 ervaringen geplaatst over Beddenreus. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4.2 gekregen, waarbij 34% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Beddenreus actief?

    Beddenreus is vooral actief in de categorie Online shop en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Wonen

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Beddenreus gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.