Beddenreus
Alle reviewsBeddenreus
Alle reviews (116)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Complete elektrische boxspring met bijbehorende nachtkastjes
Hallo lieve mensen allemaal
ik zit net diverse revieuws te lezen van mensen die allemaal een, of meerdere artikelen gekocht hebben bij de Beddenreus.
Ook wij hebben bij de Beddenreus een compleet elektrische boxspring met bijbehorende nachtkastjes gekocht.
Toen wij ons bed kochten, werden wij door een zeer vriendelijke mevrouw geholpen, die alle tijd voor ons nam, én een heel goed en fijn advies gaf.
Het valt mij op dat er zoveel boze negatieve reacties geplaatst zijn over de Beddenreus, terwijl
wij echt hele goede ervaringen hebben met zowel
De Beddenreus als het ingehuurde vervoersbedrijf
Asd, die ook naar volle tevredenheid alles gemonteerd hebben !!
Deze monteurs waren erg vriendelijk en meedenkend.
Helaas ontbraken bij levering het beslag en schroeven, om het bed te monteren.
De monteurs hebben hun uiterste best gedaan bovenstaande zo goed en snel mogelijk op te lossen, daar wij al op leeftijd zijn, en ernstige rugklachten hebben.
Vervolgens heeft dan ook een spoedkoerier vanuit
Uden de benodigde spulletjes enkele uren nadien gebracht, en kon ons bed alsnog gemonteerd worden !
Nogmaals wij zijn heel erg blij, en zeer tevreden
over onze aankoop, en zeker ook over hoe de Beddenreus én vervoersbedrijf Asd alles zo goed en snel voor ons opgelost hebben !
Nogmaals heel erg bedankt voor jullie goede zorgen, en de fijne service !
Zo zien we maar weer lieve mensen, dat het heus
altijd geen negatieve reacties hoeven te zijn !!https://nederlandreview.nl/online-shoppen/beddenreus-beoordelingen-ervaring-reviews?page=2#create-review-form
Goed geholpen in Apeldoorn! Zeer behulpzaam en goed en snel geregeld. Leveren aan huis duurdewel lang maar hebben een zeer goede tussenoplossing gezocht wardoor ik binnen 1 week matrassen al kon ophalen. Ik kan alle negatieve berichten hier niet plaatsen.
Maxi-Pocket matras
Enige tijd geleden een Maxi-Pocket matras gekocht, kreeg daarbij een kussen cadeau. Vanaf de eerste nacht prima geslapen.
Ik werd goed geholpen in de winkel in Culemborg en ben uiterst tevreden.Compleete slaapkamer
-20 sterren was passender geweest. Mensen koop hier nooit maar dan ook nooit wat!!
Levering na 7 weken.. volledige slaapkamer.
- kleding kast waterschade.
- geen montage op de andere spullen
- chauffeur komt alleen dus zelf alles moeten tillen
- klantenservice geen service je krijgt niks zeggende voor je maakte antwoorden.
- email je krijgt alleen automatische antwoorden
Je komt er gewoon niet doorheen
- commode kast. Deurtje beschadigt
- poten commode kast zaten er niet bij.
Nalevering na nog een keer 7!!!! Weken.
- roedes + planken passen niet in de kleding kast
- vervanging deurtje commode zat er niet bij.
- omlijstingkleding kast. Gebroken.
3 keer raden... weer niet gehoord niet gezien.
14 weken verder en heb nog geen volledige kamer en kan nog steeds mijn kleding niet kwijt.
Deze toko is nog slechter dan slecht voor hun klanten.!!!Bedden
Wat een slechte kwaliteit! We hebben twee kingsize bedden gekocht. Goedkope stof, zo bleek al snel. Ook liet de stof al vrij snel los.
Bed/ kledingkast/2nachtkastjes/commodekast/2 lattenbodems
- bezorger kwam te laat
- bezorger kwam alleen waardoor wij de spullen boven moesten sjouwen
- de kledingkast had flinke waterschade want er zat een lek in de bus
- montage niet volledig
- zou volgende dag terug komen om montage af te maken maar niet gekomen
- klanten service geven standaard niks zeggende antwoorden
- nergens kan je in gesprek over je klacht alleen via de mail waar je dus automatische berichten terug krijgt meer niet
- poten commodekast niet geleverd.
- deur commode kast beschadigt.
- nieuwe levertijd WEER 7 weken..
0 reactie 0 overleg 0 klantvriendelijkheid
Ik adviseer nooit maar dan ook nooit hier te kopenMatrassen
2 matrassen gekocht voor de camping bij de beddenreus in Eindhoven, super vriendelijk personeel. Echter werd er maar 1 geleverd de andere waren ze vergeten en stond gewoon(zoals ze zeiden) in onze woonplaats. Na 4 weken niet naar de camping te kunnen gaan omdat we geen tweede matras hadden en heel veel mailtjes verder eindelijk het matras geleverd. Krijg je een goedmaak bon en reageren ze vervolgens niet meer op de mails. Erg veel frustraties ook niet naar behoren te woord gestaan en van het kastje naar de muur gestuurd. Dit is voor ons ECHT DE LAATSTE KEER DAT WE BIJ BEDDENREUS GELD HEBBEN UITGEGEVEN. Wat ons telefonisch beloofd was werd is niks van terecht gekomen.
BOXSPRING Elektrische bediening
Met veel plezier enige jaren geslapen op de BOXSPRING. NU ineens een probleem........
Klap in bed Kunststof deel afgebroken onder bed bij Motorbediening. Gebeld via Klantenservice Beddenreus klacht uiteengezet....... dat we dit graag gerepareerd willen hebben (TEGEN BETALING). Netjes te woord gestaan maar dan: HEEFT U GEEN GARANTIE DAN IS ER GEEN SERVICE MEER!!!!!!!!! Dit betekent dus dat we na 3 tot 5 jaar een compleet nieuw bed moeten kopen. Dit staat natuurlijk nergens omschreven in de bepalingen. DUS ONS ADVIES KOOP DAAR GEEN BED WANT DAN KUN JE NA EEN DEFECT buiten de garantietermijn de PORTEMONEE WEER TREKKEN.
Te treurig voor woorden!!!!!!Boxspring, topper en kussens
Men zou bellen voordat alles geleverd wordt. Ik ben de hele dag thuis geweest
BED NOVEL 160X200
Het bed mist verschillende onderdelen en is ook kapot
Nooit meer!
Net verhuisd van Denemarken naar Nederland, vond een bed op Beddenreus en besloot het eens te proberen in plaats van voor de veilige optie van IKEA te gaan. Wat een nachtmerrie!
1) Bed doet er 17 dagen over om aan te komen, geweldig. Wie heeft er een bed nodig als je verhuist?
2) Bed komt aan zonder doos met poten. Neem contact op met de klantenservice en krijg te horen dat ik gewoon moet wachten, dat het ze spijt en dat de doos met poten per post zal worden opgestuurd. Vriendelijk verzocht om dit af te wachten. Geweldig, nog meer wachten en zonder bed zitten.
3) We proberen in ieder geval het bed in elkaar te zetten zodat als de poten arriveren we eindelijk op een bed kunnen slapen. Maar verrassing, verrassing, het bed mist 8 schroeven dus zelfs dat lukt niet. Ook is een van de metalen schroefgaten kapot en draait de schroef gewoon rond binnenin.
Teleurgesteld en boos. Nooit meer Beddenreus, nooit meer.
Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)2 x topcare matras
In 2020 twee topcare matrassen gekocht. 1 x medium voor mijn vrouw en 1 x stevig voor mij.
Dit was overwogen op ons gewichtsverschil. Ons gewicht viel ruim binnen de range welke prachtig omschreven staat in de winkel. Proefgelegen, en aangeschaft.
Nu anderhalf jaar later is mijn stevige matras ZACHTER dan het mediummatras van mijn vrouw. Winkel pakt klacht niet op, je moet naar de klantenservice bellen, prima. Gebeld, nog een keer gebeld en er komt over 3 weken iemand langs. Service meneer legt matras op de grond na mijn klacht aangehoord te hebben, loop naar z’n bus, heeft een stuk gereedschap zegt hij, haalt lange vierkant aluminium kokerprofiel, legt m op mijn matras . Hij is recht kijk maar geen kuil, keurig. Maar meneer moet u niet even voelen? Ze worden eenmaal zachter, verkoopster niet gemeld? dat had ze wel mogen doen zegt hij. Waar is je gereedschap om de hardheid te testen vroeg ik na m gewezen te heen op z’n amateuristisch gereedschap. De meting kunnen we niet doen , en we hebben dat gereedschap helaas niet.
Kortom, dit is wijzen naar elkaar, ik heb een veel te zacht matras inmiddels.
Mensen denk na voordat u hier koopt.KS ORTHOFLEX II EXTRA FIRM 060X050X014
Ik raad niemand aan om hier iets te bestellen. Maandag 07-02-22 in de winkel een kussen besteld met de vermelding dat het 08-02-22 verzonden zal worden met een track en trace op de mail. Het is inmiddels 11-02-22 en nog steeds is er niks verzonden. Contact opgenomen met de winkel en zij hebben het inmiddels wel op voorraad, maar dat ze het niet kunnen meegeven omdat anders de andere misschien bezorgd zal worden. Advies was om contact op te nemen met de klantenservice. Dat heb ik gedaan en die kunnen ook niks doen en gaven het advies om contact op te nemen met de winkel. Service in de winkel is oke, maar daarna belachelijk.
Electrische boxspring
Zeer slechte klantenservice en kwaliteit,op het moment van aankoop willen ze a.lles voor je doen ,maar als er iets defect is zijn ze niet thuis ,eens maar nooit meer
Seniorenbed
Goed geïnformeerd in de winkel
De levering was correct vriendelijke chauffeurs alles netjes gemonteerd en nog wat advies gegeven ivm onderhoud bed en matrasBoxspring
Heerlijk bed en goed advies en service zeer goed zeer klantvriendelijk
Boxspring
Redelijke verkoop en behulpzaam, maar monteurs waren zéér ondeskundig, denk vakantiegangers.
Eerste dag viel de eerste motor eronderuit, de 2de dag de andere.
Bleek niet goed gemonteerd te zijn, onderdeeltje "vergeten".
De klantenservice, door medewerkers van Beddenreus het paramaribo-team genaamd, zegt van alles toe maar wordt niets gedaan. Na 3 maanden; bed kraakt, is op een matras van 130kg een topper van max. 90kg gelegd. Motor zelf maar geïnstalleerd, (onderdeel zelf opgehaald in Heerlen) anders 8 weken wachten. Bed zou omgeruild worden na 8 weken, monteurs komen dan alleen kijken, géén nieuw bed bij zich, was onbekend. Weer 8 weken later komen andere monteurs, die ook van de problematiek niets afweten, wel met nieuw bed en geven gelijk aan dat het nieuwe bed weer snel dezelfde symptomen zal geven. Advies: Beter geld terug vragen en geen bed bij Beddenreus te kopen, is kwalitatief waardeloos. alleen via monteur kan dat blijkbaar!!
Monteur regelt met hoofdkantoor voor tegoed van "volledig aankoopbedrag" om bij BeterBed een betere kwaliteit (M-Line) te gaan uitzoeken, al dan niet met bijbetaling. Dit werd doorgegeven aan filiaal....na 2 weken , dus niet! Sta je voor aap daar... had het kunnen weten.
Dus wederom contact met hoofdkantoor en via verkoper eindelijk bericht dat bed pas over 3 weken wordt opgehaald, maar geheel geld retour...ho maar, levering en montagekosten houden ze in, volgens verkoopster BeterBed!!!
Een slecht kwalitatief bed, verkeerd gemonteerd, kraakt, doorgezakt, verkeerde topper...etc. Klantenservice van Beddenreus is een aanfluiting... ga zo door!
Advies: koop daar niet mensen! Doe je het wel, zorg dan voor een goede rechtsbijstandverzekering. De mijne gaat nu aan de slag ermee.... wordt vervolgd...Commode en nachtkastje
Het bestellen in de winkel ging redelijk. Personeel is erg wisselend in kwaliteit. Van de vier bestelde producten is er maar 1 juist geleverd. Boorgaten zaten verkeerd. Helft van een artikel geleverd. De klantenservice is ver beneden peil. En de afwikkeling duurt mega lang. Langer dan de levertijd van het product zelf.
Matras
In Breda gekocht de verkoopsters durven niks te doen zonder de bick baas Ben die voor mij aan de telefoon onbeschoft en er is geen speld tussen.tekrijgen hij praat masr door.Had een ander Matras uitgezocht maar dat was voor mij geen goeie zei mijnheer Ben uit Breda.Smeerde ons een duurder matras aan waar wij nog geen 5 uur op hebben gelegen.Nu will hij niet een ander matras verkopen.Get gaat wel.om.een matras van.bina 1000 euro.Maar volgens mij komt deze verkoper er goed uit want hij praat net zolang totdat je een duur matras heeft verkocht.wat hij wil dat jij koopt.Hij lijkt wel.een ....... zou het maar niet opschrijven.Maar de verkoopsters hadden mij een ander bed aangeraden wat voor mij en mijn man beter lag.Nu heb ik een heel zwaar matras waar.ik niet op kan liggen.Ik snap niet dat zoiets nog mogelijk is.Moet je langer op liggen zegt deze mijnheer Ben uit Breda nou dan kan ik niet meer lopen en.mijn man ook niet Ik zou zeggen Koop daar nooit
boxspring
Beddenreus zal nooit weer een bed moeten verkopen! 2 jaar en 3 maand geleden een boxspring gekocht bij beddenreus ter waarde van bijna €1500. De matrassen beginnen nu enorm door te hangen in het midden samen met de topper. Na telefonisch contact gehad te hebben met de klantenservice ( wat trouwens een ramp is ) werd er besloten om een monteur langs te sturen. Deze grapjas vertelde mij dat ik verkeerd sliep waardoor ik teveel in het midden lig en daardoor de matrassen slijten, op mijn vraag hoe ik anders moet gaan slapen als er in het midden een grote kuil zit en ik dus hierdoor daar na toe rol, kon de monteur mij geen zinnig antwoord geven. Tevens vertelde de monteur mij dat mijn garantie periode van 2 jaar verlopen was (waarom stuurt beddenreus dan een monteur langs?) Vermeld op hun eigen garantie voorwaarden staat letterlijk "Het geleverde product moet de eigenschappen bezitten die de afnemer op grond van de overeenkomst bij normaal gebruik mag verwachten". In mijn ogen mag ik na 2 jaar nog niet verwachten dat mijn bed versleten is. De enige tegemoetkoming die Beddenreus mij kan doen is €38.72 voor de topper en €64,54 voor de matrassen, uiteraard mag Beddenreus er vanuit gaan dat ik dit wereldbedrag niet ga uitgeven bij zo'n waardeloze zaak! Mooie praatjes bij verkoop maar staan voor hun product doen ze niet bij Beddenreus, dus mensen koop hier a.u.b nooit een bed!!
Boxspring
1 persoons elektrische boxspring besteld.
Box spring gekregen zonder electrische bediening.
Probeer dit maar eens omgeruild te krijgen.
Na het zoveelste telefoontje was het antwoord Neen,
Kasten besteld beschadigd en de verkeerde.
Na weken de goeie gekregen.
Zeer slechte service.
En dan druk ik me nog netjes uit
Anderen bekeken ook

Ben je al een tijdje op zoek naar een nieuwe keuken en ben je zo terecht gekomen bij I-KOOK? Misschien heb je jouw perfecte keuken al gevonden bij ...

Ongekend! Heb jij die review van Witgoedhuis.nl gelezen op onze site?Kijk naar de mogelijkheden en de opties om te genieten van het geven en lezen ...

Superkeukens is een organisatie die verschillende stijlen keukens aanbiedt. Modern, klassiek, industrieel etc. Heeft u een keuken gekocht bij Super...
