NederlandReview

    Ervaringen Beddenreus

    Op zoek naar ervaringen van anderen met woonwinkel Beddenreus? Hier kan je alles vinden wat je moet weten over beddenreus voordat je besteld bij deze woonwinkel gigant.

    Over BeddenREUS

    Beddenreus is een woonwinkel die zich richt op de verkoop van slaapkamer items. De online winkel Beddenreus.nl is ontstaan als toevoeging op de fysieke winkels die ze in meerdere plaatsen in Nederland hebben, maar met name in de randstad. BeddenREUS is overigens bezig om zijn naam te wijzigen naar Beddenreuz. Waarom is niet helemaal duidelijk, maar ondertussen zijn er Beddenreuz winkels in Capelle aan de Ijssel, Duiven, Enschede, Leeuwarden, en Venray.

    BeddenREUS Woonboulevard Heerlen

    Diensten

    BeddenREUS specialiseert zich in bedden. Van ledikanten tot boxsprings. Voor een gedetailleerd advies op maat kan je terecht in de winkels, maar tegenwoordig kan je ook online bestellen. Nadeel van online bestellen is natuurlijk wel dat je niet kan proefliggen. Als je echt op zoek bent naar een matras dat je goed helpt bij de nachtrust is het bezoeken van een fysieke winkel van BeddenREUS aan te raden. Naast bedden en matrassen is BeddenREUS een complete slaapwinkel en biedt het ook andere slaapkamer accessoires, zoals kledingkasten, nachtkastjes, dekbedden en kussens, en overig bedtextiel.
    BeddenREUS heeft regelmatig magazijnuitverkoop. Hier kan je voordelig je slag slaan op producten uit het afgelopen seizoen. Daarnaast heeft de woonwinkel ook een grote, afwisselende selectie producten in de aanbieding. Om de consument goed van dienst te kunnen zijn hanteert BeddenREUS de zogenaamde 5 zekerheden:
    - Aantrekkelijk en voordelig
    - Niet goed, geld terug
    - CBW erkend
    - Eerlijk en vakkundig advies
    - 5 jaar kwaliteitsgarantie

    Klachten

    BeddenREUS heeft een duidelijke procedure voor ruilen en retourneren, welke overzichtelijk is uitgelegd onder klantenservice op de website. Nadeel is wel dat zelfs voor bedden en dergelijke er geen proeftijd lijkt te zijn. Voor aankopen boven de €250 is er een niet goed, geld terug beleid van 30 dagen. Onduidelijk is of ook hiervoor de elders genoemde eis dat het niet gemonteerd mag zijn geldt.

    Meest voorkomende probleem met klanten van BeddenREUS lijkt levertijd en eventuele bezorgkosten. BeddenREUS misleidt klanten om in de winkel te kopen waarna er bijna €30 aan bezorgkosten wordt gerekend, terwijl er geen sprake is van bezorgkosten als er online besteld word. Eerlijk en vakkundig advies als één van de 5 zekerheden kan dus zeker in twijfel worden getrokken. Zoals verscheidene ervaringen aangeven zijn winkelmedewerkers in eerste instantie niet geheel eerlijk. Ook zijn er veel problemen met het op tijd leveren, alsmede het verplaatsen van de leverdatum om klanten tegemoet te komen.

    Op de website zelf heeft BeddenREUS een geïntegreerd beoordelingssysteem. De meeste beoordelingen hier zijn positief. Toch zijn er ook wat negatieve reviews die ook aangeven dat klantenservice en levertijden niet altijd goed zijn. BeddenREUS lijkt dus niet bang te zijn dit toe te geven. Overigens geeft bijna 90% op BeddenREUS.nl zelf een positieve waardering, dit doet dus de negatieve ervaringen teniet. Mocht je zelf een ervaring hebben met woonwinkel BeddenREUS, vergeet deze dan niet hier te delen.

    NederlandReview vertelt u precies hoe Nederland denkt over beddenreus. Lees ervaringen van klanten die u voorgingen. Kunt u rustig slapen na een aankoop? Lees het hier!

    Beddenreus
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (71)

    4.4
    38% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    5
    Service
    rating
    3.4
    Prijs
    rating
    4.8
    Leveren
    rating
    4

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    2 complete bedden en toebehoren

    We zijn in Hoorn enorm goed geholpen (aanrader) en hebben onze bestelling hier tijdens ons bezoek direct geplaatst.
    Na enkele dagen belde het hoofdkantoor dat ons bed niet meer leverbaar was en of we de complete order of enkel het bed wilden annuleren. Wij wilden dan alleen het bed (1 artikel van de 7 artikelen) annuleren maar het hoofdkantoor had alles geannuleerd. Bij navraag bij filiaal in Hoorn was hun niets bekend van annuleren en deze wijziging van assortiment. Hierna heeft het hoofdkantoor de bestelling (exclusief bed) weer in orde gemaakt, zonder excuus of huidige betere actie toe te passen (als vriendelijk gebaar na het ongemak). Nadat we ergens anders een vervangend bed hadden besteld belde het hoofdkantoor ons op dat hun bed toch leverbaar was. Al met al een hoop gekluns en zeer slechte service bij het hoofdkantoor. Lokaal gaat beter

    Door: Robert-Jan03-08-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    matrassen, bedden en boxsprings uitproberen!

    Wij waren in een filiaal van de Beddenreus en daar zijn wij heel goed geholpen

    We konden heel veel matrassen en bedden en boxsprings enzo uitproberen en zo kozen wij de fijnste.

    Personeel was ook erg vriendelijk enzo.

    Weet niet of we echt het allergoedkoopst uit zijn, misschien wel niet (vond het best duur eigenlijk), maar dat maakt ook niet zoveel uit als je een matras koopt toch, want je ligt er elke nacht op (dat is tenminste de bedoeling) en dan moet het goed zijn dus dan is service ook heel belangrijk

    Door: Valderie van Vleuten02-12-2015
    Mex van Sprakelaar25-05-2020

    Erg slechte service dit, nog noooiiit zo een slechte service meegemaakt!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Goede adviezen en niet opdringerig

    Schreeuwerige winkel op het eerste gezicht, maar schijn bedriegt, want ze weten wel degelijk wat ze verkopen.

    In adviezen zijn ze keurig en duidelijk. En komen niet overdreven op winsbelust over. Dat hebben we wel zo ervaren bij andere beddenwinkels.

    BeddenReus is voor ons daarom een betrouwbare winkel gebleken en als we iets nodig hebben, gaan we direct daarheen.

    Door: Anneke Thoolen16-09-2016
    Mex25-05-2020

    Bij beddenreus is het geen 6 weken levertijd maar 6 MAANDEN!!!!! Teleurstellend!!!!!!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Bed

    Wat een goede service bij Beddenreus. Ons bed was kapot, 1 kant ging niet meer omhoog. Garantie was net een paar dagen voorbij. Ik heb een mailtje gestuurd en kreeg een mailtje terug, dat ze langs zouden komen. Meteen een afspraak gemaakt en alles is kosteloos gemaakt. Super goede service! Nogmaals bedankt Beddenreus voor de super goede service!!

    Door: Manon17-12-2019
    JG Peter01-07-2020

    Zeer slechte service... koop hier niets... houden zich niet aan afspraken, zeggen terug te bellen doen dit niet. Al met al zou ik pas na 4 maanden het volledige bed hebben... .

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Boxspring

    Super goed bed maar garantie nog beter kan me geen betere winkel wensen op bedden gebied super super super bedankt beddenreus

    Door: Jeannette Van gaal04-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Vitalis njord met opberg ruimte

    Mooi bed, goede kleur, makkelijk zelf te monteren en op tijd geleverd. Enige minpunt is veel verpakkingsmateriaal, verder geen minpunten!

    Door: Marloes21-08-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    goed advies

    Ik heb telefonisch geprobeerd om te vragen welke kussen goed zijn. Ik slaap al tijden slecht en dat komt volgens mij door de kussens die ik had. Advies was om de sleeptight 1500 te proberen. Omdat ze niet duur waren heb ik ze besteld en uitgeprobeerd. Sindsdien slaap ik een stuk beter. Dus dat is hier een vermelding waard.

    Door: Goossens19-12-2015
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    uitverkoop

    wij hebben bij de beddenreus gekozen voor een goede aanbieding voor ons nieuwe bed in een uitverkoop.
    scheelde heel veel geld. we konden daardoor wel minder kiezen maar dat geeft niet als je veel korting krijgt. vonden wij.

    levering was gelukkig heel snel want het was op voorraad

    Door: Naud Bolhuis30-12-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Boxspring

    Boxspring gekocht beddereus ekkersrijt super tevreden goed advies door Ingrid en Perry
    Zeer vriendelijk en deskundig
    Eerst bij Beter Bed geweest
    Zaten met 3 personeelsleden te lunchen en namen nog niet te tijd om je te helpen zeer slechte ervaring geen aanrader

    Door: Frank Hoogers02-02-2019
    Peer15-02-2019

    Beter bed is dezelfde leveransier

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Gewoon top

    Ben hartstikke goed geholpen door Ingrid en overige personeel is ook heel vriendelijk.was bij beter bed geweest maar zijn heel onvriendelijk en geen goede service.dankje beddereus raad iedereen aan daar te halen gewoon top

    Door: Jolanda27-01-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Bed met accessoires

    Vestiging Emmeloord supper goed geholpen met het uitzoeken van een bed met accessoires.

    Levering zou in 2 maanden zijn... Zeel lang als nog. Word het met een maand uit gesteld!!
    Vervolgens word je opgebeld dat een artiekel uit de collectie is.

    Je hebt voor alles betaald en nog proberen ze onder de korting die er op zat uit te komen!

    Een order is een order mensen!!!!

    Wees er blij mee om betaald te worden! En maak niemand blij met een dode kip! (Bedrieg niemand!!)

    Door: S.c14-07-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3.5
    rating

    Matras en bed

    Waardeloos en onbetrouwbaar! Een 'nieuw matras gekocht waar uiteindelijk een grote vlek in leek te zitten.

    Meerdere malen met de winkel en de klanten service gebeld maar ze wilde het niet oplossen en lagen de schuld bij mij neer (wat gewoon niet waar is). Tevens zeiden ze dat ik de tijk maar moest gaan wassen. Toen ik dit wilde doen, zag ik tot mijn verbazing dat het schuim van het matras ook vies en geel was.

    Beddenreus heeft dus gewoon een oud matras uitgeleverd! Heel foute situatie dit.

    Door: T Basten05-07-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2.5
    rating

    boxspring

    deze kraakt,2x bericht per mail gestuurd,geen reactie,gebeld ,na wachttijd 16 minuten opgehangen.De winkel in Breda gebeld, nemen de telefoon niet op . ZEER slecht van deze fa.Deze laat zicg na de levering niet meer horen ,simpel, dus GEEN garantie

    Door: henk05-07-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3.5
    rating

    Matrassen

    Waardeloze service. We zijn gelukkig al 2 maanden bezig om ervoor te zorgen dat we het matras krijgen waar we voor betaald hebben althans we gaan er van uit de het matras bestaat. We hebben van het M-concept 2 losse matrassen gekocht. Na, zoals wordt geadviseerd, 3 dagen laten rusten ons oude matras te hebben weggehaald vond ik de "21 cm matras" wel erg dunnetjes. Het matras komt op 17 cm uit. We zijn dus al maanden bezig met de klantenservice om dit op te lossen. Ze zouden gisteren langskomen maar we besloten toch maar even te bellen toen de tijd zeg maar bijna verstrekken was. Nou, er kwam dus niemand langs. Krijgen we vandaag een email dat er 6 juli iemand langs komt. Het is belachelijk. Op de vraag wat ze überhaupt komen doen is dat ze alleen op deze manier klachten kunnen opnemen. We hebben diverse foto's met meetlinten doorgestuurd maar die zijn blijkbaar niet voldoende. Klant is koning hebben ze daar nooit van gehoord. We zullen er nooit meer iets bestellen en raden het ook niemand aan.

    Door: Larissa de Groot04-06-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    BED XAM 160X200


    De meest slechte winkel en klantenservice ooit

    De meest slechte winkel en klantendienst waar ik ooit mee te maken heb gehad. Wist je trouwens dat Beter Bed en de Beddenreus dezelfde winkel is?
    Ik niet, daar waar het hun uit komt verwijzen ze naar elkaar.Op 29 januari 2020 werd mij een een bed geleverd die al snel ondeugdelijk bleek en waar ik media februari 2020 doorheen zakte. Nare ervaring en toen ik een beroep deed op de garantie werd mij toegezegd dat deze vele maanden later op 16 juni 2020 zou worden vervangen. Ik had geen vertrouwen meer in de constructie van dit bed en vroeg via mail aan de klantenservice om mijn geld terug of eventueel een voucher om in de winkel een bed van betere kwaliteit uit te zoeken tegen meerprijs. Geen enkele reactie. Ben vervolgens naar de woonboulevard in Utrecht gegaan om daar in overleg met de verkoper een ander bed uit te zoeken. Ene meneer Hollander stond mij te woord en stemde in met de aankoop van een beter bed als upgrade vanuit het te vervangen bed. En toen begon de ellende. Het geld van het oorspronkelijke bed zou worden teruggestort. Dat gebeurde niet. Bellen naar deze "meneer" werd niet opgenomen. Emails naar de klantenservice werd niet op gereageerd. Uiteindelijk na lang wachten iemand van de klantenservice aan de lijn, ene "Euridice", duurde even voordat ze alles door had maar ze zou alles regelen en rechttrekken en ze zou het ook bevestigen. Niet dus, wel een bevestiging dat het nieuwe bed tegen de oorspronkelijke prijs zou worden geleverd.. Verrekening of omruil van het kapotte bed werd niet over gesproken. Vandaag weer gebeld en na lang wachten ene "Shania"aan de telefoon. Weer uitgelegd, weer alle begrip maar niks geregeld. Ik heb geëist dat ik voor het eind van de dag zou worden geïnformeerd anders zou levering van het nieuwe bed niet worden geaccepteerd.maar niks van dit alles. Ook vandaag eindelijk kunnen spreken met de verkoper dHr D. Hollander, maardie kon niks voor mij doen zonder de manager (die man is er kennelijk nooit). Kortom een gebed zonder einde, Beddenreus is naar mijn mening een grote oplichters bende overeenkomstig seats en sofa's. Koop daar nooit wat want als er wat niet klopt ben je machteloos, tenzij je net als ik jurist bent en je ze keihard juridisch aan kan pakken wat ik zeker zal doen, bij Corendon liggen ze ook nog steeds van me wakker, wordt vervolgd.

    Door: Kees Vermeulen02-06-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Boxspring

    In de winkel in Barendrecht goed geholpen door C.Joerawan , maar toen kwam de levering ....een dag voor levering kregen we een belletje dat er 1 boxspring niet was ( men wist ook niet hoe dat kwam ) , maar geen nood , ze zouden er een leenboxspring bijdoen en als de andere dan binnen zou zijn , zouden ze 'm omwisselen ....
    Het bed werd geleverd , maar wat schetst mijn verbazing , de leenboxspring was maar liefst 7 cm LAGER als de andere ......
    Ik gebeld .....oh mevrouw wat vervelend , kunt u er niets onder zetten zodat t hoogteverschil wat minder wordt ?
    Uhhhhh is dat niet jullie taak ?

    De dag erna kregen we een mail met daarop een nieuwe datum , 27 maart zou de nieuwe komen .......
    Twee dagen erna kregen we weer een mail met weer een nieuwe datum , 23 maart , dus 4 dagen eerder zou t nu bezorgd worden ....
    23 maart zou t tussen 12 en 2 bezorgd worden .....om half 3 waren ze er nog niet ....ik gebeld , telefoniste vond t raar en zou even met de chauffeur bellen .......ze belde na 10 minuten terug dat de bezorgers al klaar waren en dat we helemaal niet op de lijst stonden .......
    Maar mevrouw we leveren nog deze week hoor ....

    De volgende dag kregen we een mail dat de bezorgdatum 1 mei zou worden omdat de boxspring niet eerder geleverd kon worden ...
    Het stoom kwam inmiddels uit mm oren en heb meteen gebeld , want hoe kan t dat de boxspring er eerst wel was en nu ineens niet meer ??

    Klantenservice ????
    Die hebben ze hier niet , ze zeggen maar wat om je te proberen tevrede te houden .....
    Voor ons nooit meer !!!

    Door: Nicole Buijs14-04-2020
    Mex25-05-2020

    Als ik U mag aanraden zou ik hier nooit meer bestellen. Ze zeggen dingen die ze niet waar maken

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    4.5
    rating

    Niet

    Vandaag geprobeerd een boxspring te kopen bij de filiaal in Hazerswoude Rijndijk, echter was de klantvriendelijkheid heel ver te zoeken.

    Bij binnenkomst bleek het bed niet aanwezig te zijn die ik online had gezien en waar ik interesse in had. Ik wilde dus gaan proefliggen op een ander bed, dit mocht echter niet van de verkoper ivm Corona. De verkoper zei dat dit op de deur stond, echter heb ik mijn voorbereiding getroffen en de website in de gaten gehouden.

    Op de website staat het volgende ''Wil je graag komen proefliggen? Ook dit kan gewoon veilig in onze winkels. Er liggen speciale, afneembare kussenslopen en matrasmatjes op de kussens en matrassen die na ieder gebruik grondig gereinigd worden. Zo nemen wij ook hierin de benodigde hygiënische maatregelen.''

    Ik begrijp de maatregelen ivm Corona, maar dat je niet mag proefliggen vind ik een beetje raar.

    Door: Iris van Dijk11-04-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Boxspring

    Bijzonder slechte ervaring met de Beddenreus. Ongeveer 2 jaar geleden een boxspring met 2 matrassen gekocht bij deze zaak. Al snel vormden zich in het midden een grote kuil. Er is een "slaapspecialist" langsgekomen, die onmiddellijk aangaf dat dit niet kan, en er werden gelijk twee nieuwe matrassen besteld. Echter bleek na korte tijd met deze matrassen weer precies hetzelfde te gebeuren. De slaapspecialist is opnieuw langsgekomen en heeft wederom hetzelfde geconstateerd. Omdat het vertrouwen in dit matras inmiddels verloren is gegaan, hebben we ervoor gekozen om van dezelfde lijn een hardere variant te kiezen (andere opties waren en ook niet...). Echter na enkele weken/maanden blijkt precies hetzelfde te gebeuren. Wederom slaapmannetje langs laten komen... Na een aantal maanden wachten kwam hij langs. Echter geeft de beste man aan dat het matras technisch in orde is, en dat het bij dit matras hoort dat je in een kuil ligt of iets in die geest. Bijzondere werkwijze lijkt mij. Drie maal dezelfde klacht en nu een totaal ander oordeel. Nu moet ik voor een second opinion €60 betalen, zodat ik waarschijnlijk weer hetzelfde riedeltje aan kan horen. Ik koop elders wel nieuwe matrassen, maar ik zou u zeker aanraden elders uw matras aan te schaffen. Bijzonder matige kwaliteit en beroerde service.

    Door: Jort25-03-2020
    Mex25-05-2020

    Ik ben het helemaal met je eens! Ik zou hier ook nooit meer iets willen kopen!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Slechte klantenservice en matrassen

    Erg jammer dat mijn matras na 3 maanden beslapen te hebben, er letterlijk twee veren uit zijn gesprongen.

    Vervolgens contact opgenomen met de klantenservices, zij geven aan dat ik een mail moet sturen. Om een afspraak te maken, dat kon wel via de mail worden geregeld, werd er aangegeven. Vervolgens heb ik gevraagd om een mail, waar ik op kon reageren met mijn foto's, anders moest ik in de mail weer helemaal het verhaal uitleggen (ja je zou denken dat je het de klant zo makkelijk mogelijk maakt maar helaas) In de mail moest ik een foto sturen met daarbij de veren die uit het matras zijn gesprongen.

    De foto opgestuurd, krijg ik vervolgens 4 dagen later antwoord.. met dat ze langs kunnen komen voor een inspectie met een aangegeven datum. Ja want anno 2020 zit iedereen elke dag thuis? Het was fijner geweest dat er een aantal opties werden gegeven. Vervolgens dat aangegeven en kon er iemand komen op de dag die ik vrij had gevraagd.

    Toen de inspecteur langs kwam vroeg hij of ik foto's mee had gestuurd, hij zegt dit is erg duidelijk en was ook te zien op de foto's. Ja hiervoor heb ik een vrije dag opgenomen.. Vervolgens wordt er een nieuw matras besteld en wederom op een random dag weer ingepland.

    Jammer dat er totaal niet geluisterd wordt naar de klant en rekening wordt gehouden dat mensen hiervoor vrij moeten vragen. Kost mij twee vrije dagen en een hoop gedoe met de klantenservice.

    Door: Amanda11-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Slaapbank

    Ontzettend slechte service. Op de website staat vermeld dat het pakket tot in de juiste ruimte geleverd wordt. In plaats daarvan wordt mijn pakket door postNL geleverd en dus alleen over de drempel gezet.

    Daarna contact opgenomen omdat ik wel 30 euro verzendkosten heb betaald en waarom de site anders aangeeft. Medewerker gaf aan dat dit duidelijk bij het product stond. Daarna andere medewerker gesproken die inderdaad aangaf dat dit er helemaal niet bij stond.

    Maar gelukkig waren ze zo aardig om mijn pakket te willen retourneren voor een schrale 75 euro. Dus: als je service verwacht, niet hier.

    Door: Shelly06-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Schrijf zelf een review over Beddenreus

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is Beddenreus een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 71 ervaringen geplaatst over Beddenreus. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4.4 gekregen, waarbij 38% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Beddenreus actief?

    Beddenreus is vooral actief in de categorie Online shop en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Wonen

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Beddenreus gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.