NederlandReview

    Ervaringen Beddenreus

    Op zoek naar ervaringen van anderen met woonwinkel Beddenreus? Hier kan je alles vinden wat je moet weten over beddenreus voordat je besteld bij deze woonwinkel gigant.

    Over BeddenREUS
    Beddenreus is een woonwinkel die zich richt op de verkoop van slaapkamer items. De online winkel Beddenreus.nl is ontstaan als toevoeging op de fysieke winkels die ze in meerdere plaatsen in Nederland hebben, maar met name in de randstad. BeddenREUS is overigens bezig om zijn naam te wijzigen naar Beddenreuz. Waarom is niet helemaal duidelijk, maar ondertussen zijn er Beddenreuz winkels in Capelle aan de Ijssel, Duiven, Enschede, Leeuwarden, en Venray.

    Diensten
    BeddenREUS specialiseert zich in bedden. Van ledikanten tot boxsprings. Voor een gedetailleerd advies op maat kan je terecht in de winkels, maar tegenwoordig kan je ook online bestellen. Nadeel van online bestellen is natuurlijk wel dat je niet kan proefliggen. Als je echt op zoek bent naar een matras dat je goed helpt bij de nachtrust is het bezoeken van een fysieke winkel van BeddenREUS aan te raden.  Naast bedden en matrassen is BeddenREUS een complete slaapwinkel en biedt het ook andere slaapkamer accessoires, zoals kledingkasten, nachtkastjes, dekbedden en kussens, en overig bedtextiel.
    BeddenREUS heeft regelmatig magazijnuitverkoop. Hier kan je voordelig je slag slaan op producten uit het afgelopen seizoen. Daarnaast heeft de woonwinkel ook een grote, afwisselende selectie producten in de aanbieding. Om de consument goed van dienst te kunnen zijn hanteert BeddenREUS de zogenaamde 5 zekerheden:
    -    Aantrekkelijk en voordelig
    -    Niet goed, geld terug
    -    CBW erkend
    -    Eerlijk en vakkundig advies
    -    5 jaar kwaliteitsgarantie

    Klachten
    BeddenREUS heeft een duidelijke procedure voor ruilen en retourneren, welke overzichtelijk is uitgelegd onder klantenservice op de website. Nadeel is wel dat zelfs voor bedden en dergelijke er geen proeftijd lijkt te zijn. Voor aankopen boven de €250 is er een niet goed, geld terug beleid van 30 dagen. Onduidelijk is of ook hiervoor de elders genoemde eis dat het niet gemonteerd mag zijn geldt.

    Meest voorkomende probleem met klanten van BeddenREUS lijkt levertijd en eventuele bezorgkosten. BeddenREUS misleidt klanten om in de winkel te kopen waarna er bijna €30 aan bezorgkosten wordt gerekend, terwijl er geen sprake is van bezorgkosten als er online besteld word. Eerlijk en vakkundig advies als één van de 5 zekerheden kan dus zeker in twijfel worden getrokken. Zoals verscheidene ervaringen aangeven zijn winkelmedewerkers in eerste instantie niet geheel eerlijk. Ook zijn er veel problemen met het op tijd leveren, alsmede het verplaatsen van de leverdatum om klanten tegemoet te komen.

    Op de website zelf heeft BeddenREUS een geïntegreerd beoordelingssysteem. De meeste beoordelingen hier zijn positief. Toch zijn er ook wat negatieve reviews die ook aangeven dat klantenservice en levertijden niet altijd goed zijn. BeddenREUS lijkt dus niet bang te zijn dit toe te geven. Overigens geeft bijna 90% op BeddenREUS.nl zelf een positieve waardering, dit doet dus de negatieve ervaringen teniet. Mocht je zelf een ervaring hebben met woonwinkel BeddenREUS, vergeet deze dan niet hier te delen.

     

    NederlandReview vertelt u precies hoe Nederland denkt over beddenreus. Lees ervaringen van klanten die u voorgingen. Kunt u rustig slapen na een aankoop? Lees het hier!

    Beddenreus
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (7)

    7
    57% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    7,8

    Service

    6,2

    Prijs

    7,4

    Leveren

    6,8

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Slechte service

    Gaj Heine31-03-2018

    Bij levering van de nieuwe kast voor mijn dochter bleek dat de handvaten er niet bij zaten.....geen probleem zei de man die hem in elkaar heeft gezet...we sturen ze deze week na. Nu, 3.5 weken later en al 3 keer contact met de klantenservice, nog geen handvaten gekregen!
    Wat een slechte service!!!
    Als je iets niet goed levert moet je het gelijk oplossen....het is hun fout. Maar nee.. van enige service is niks te merken.
    Ik hou hier een hele nare nasmaak aan over.
    De 1e en de laatste keer dat ik daar gekocht heb.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    Service

    Henk va Buuren11-03-2018

    Snel met verkoop - voldoende.
    Service - onvoldoende/ slecht/ zeer slecht.

    Oplossingsgericht- cijfer 2
    We geven momenteel Beddenreus/Beterbed de gelegenheid hier het tegendeel van te bewijzen en zien voor alsnog uit naar reactie.

    Zelf geven ze zich een beoordeling van 9,2.
    Hoopvol dus.

    Henk van Buuren12-03-2018

    Naar verwachting hadden ze niet gereageerd. GEEN - GELD TERUG - zekerheid garantie. Nee zei men. Alleen als het om een productfout gaat. Nu blijkt het product wat ze mij verkocht hebben een fout product te zijn voor de beddebodem. Bij aankoop vermelde we dat het om een matras voor een schoteltjesbodem was. De verkoper verkocht ons een matras met pocketveren. Oeiii?? Dat is totaal verkeerd geadviseerd. Je Ag geen pocketveren op een schoteltjesbodem leggen. Ook nadelig voor de 5 jaar garantie. Nee koudschuim of tragschuim mag je hierop gebruiken. Na terugkomst hadden ze me een extra topper aangesmeerd hopende dat het probleem opgelost zou zijn. Klacht op klacht dus. Zekerheid 1 van de 5. antwoordt: NEE. SLECHT ADVIES .JA. Voor nood een luchtbed op het matras gelegd. Na een maand kwam de topper. Totale adervernauwing door de verkeerde matras met topper en slapeloze nachten. Toch maar weer het luchtmatras op het matras gelegd. Een fout van de verkoper dus. Geld terug? Had je gedacht. We houden jullie op de hoogte hoe dit verder gaat. Tot die tijd wordt er voor de serviceafdeling gratis reclame gemaakt. Ik ben voorlopig nog niet klaar met deze verkooporganisatie. Hoe sneller er een gepaste oplossing komt hoe beter.

    Henk van Buuren17-03-2018

    Zouden ze me al gebeld hebben? NEE DAT ZOU TE SERVECE GERICHY ZIJN. Ze hebben inderdaad een broertje dood aan klanten. Wel zijn ze zeer geïnteresseerd in uw geld. De tijd dat we niet kunnen slapen is niet door beddenreus/Beterbed opgelost. WAARDELOOS BELEID! Uiteraard wordt beleid gevoerd vanuit de directie. EEN KOUDE DOUCHE DUS! Ik ben nu voor mijn probleem naar Living Comfort gegaan. Daar ben ik zeer tevreden over. VOOR MIJ GEEN BEDDENREUS/Beterbed meer. Ik overweeg om me te gaan richten op de geschillencommissie Wonen. BEDDENREUS ZAL DEZE ANTIRECLAME MOETEN GAAN ERVAREN ALS EEN FOUTE KEUZE VAN ZICHZELF. Uiteraard blijf ik bereid deze reclame te stoppen als zij dit zijn van foute verkoopacties ongedaan te maken. Tot die tijd verschijnt hier en op andere sites mijn ervaring over deze op geldbeluste anti service gerichte verkooporganisatie.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6,5

    Niet tevreden met de aftersale

    Carola02-03-2018

    Heb 5 jaar geleden een compleet bed gekocht en met niet de goedkoopste lattenbodems en nu na 5 jaar is het al aan het kraken, zelf geprobeerd om de rubbers met olie in te spuiten maar dat hielp niet. Advies gevraagd aan de klantenservice en ik het advies om nieuwe lattenbodems te kopen. Maar 5 jaar kan toch niet!!!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    uitverkoop

    Naud Bolhuis30-12-2016

    wij hebben bij de beddenreus gekozen voor een goede aanbieding voor ons nieuwe bed in een uitverkoop.
    scheelde heel veel geld. we konden daardoor wel minder kiezen maar dat geeft niet als je veel korting krijgt. vonden wij.

    levering was gelukkig heel snel want het was op voorraad

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Goede adviezen en niet opdringerig

    Anneke Thoolen16-09-2016

    Schreeuwerige winkel op het eerste gezicht, maar schijn bedriegt, want ze weten wel degelijk wat ze verkopen.

    In adviezen zijn ze keurig en duidelijk. En komen niet overdreven op winsbelust over. Dat hebben we wel zo ervaren bij andere beddenwinkels.

    BeddenReus is voor ons daarom een betrouwbare winkel gebleken en als we iets nodig hebben, gaan we direct daarheen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    goed advies

    Goossens19-12-2015

    Ik heb telefonisch geprobeerd om te vragen welke kussen goed zijn. Ik slaap al tijden slecht en dat komt volgens mij door de kussens die ik had. Advies was om de sleeptight 1500 te proberen. Omdat ze niet duur waren heb ik ze besteld en uitgeprobeerd. Sindsdien slaap ik een stuk beter. Dus dat is hier een vermelding waard.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    matrassen, bedden en boxsprings uitproberen!

    Valderie van Vleuten02-12-2015

    Wij waren in een filiaal van de Beddenreus en daar zijn wij heel goed geholpen

    We konden heel veel matrassen en bedden en boxsprings enzo uitproberen en zo kozen wij de fijnste.

    Personeel was ook erg vriendelijk enzo.

    Weet niet of we echt het allergoedkoopst uit zijn, misschien wel niet (vond het best duur eigenlijk), maar dat maakt ook niet zoveel uit als je een matras koopt toch, want je ligt er elke nacht op (dat is tenminste de bedoeling) en dan moet het goed zijn dus dan is service ook heel belangrijk

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Schrijf zelf een review over Beddenreus

    Uw beoordeling