Beddenleeuw

5.5

Bestellen

3.5

Service

5.6

Prijs

3.8

Levering

32%

Zou hier weer kopen

Beddenleeuw

Zoek je een organisatie die producten ter verbetering van je slaapcomfort verkoopt? Lees via NederlandReview wat de ervaringen zijn bij Beddenleeuw. Dit is het platform voor de objectieve en onafhankelijke bedrijfsreviews.  


Wat is Beddenleeuw?

 


Beddenleeuw is een bedrijf welke producten verkoopt ter behoeve van de slaapcomfort. Je kunt hier denken aan boxsprings, slaapbanken, matrassen en accessoires. De showroom van Beddenleeuw is gevestigd in Zaltbommel.  


Bestellen & leveren

 


Voor bestellingen die in Nederland afgeleverd dienen te worden, worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Na het bestellen krijg je van Beddenleeuw een automatische bevestigingsmail. Daarna zal een medewerker van de klantenservice binnen 3 werkdagen contact met je opnemen. Samen gaan jullie vervolgens in overleg omtrent het leveren van de producten. Er wordt in overleg een dagdeel uitgekozen met als voordeel dat je niet de hele dag thuis hoeft te wachten. Het bedrijf stelt alles in het werk om de producten binnen 10 werkdagen bij je af te leveren. Het bedrijf stelt rekening te houden met je wensen. Je kunt overigens ook de producten ophalen. Dit zul je dan telefonisch moeten doorgeven.  


Retourprocedure

 


Het bedrijf heeft een retourprocedure opgesteld. Je hebt in totaal 14 dagen de tijd om artikelen te retourneren. Let even op dat het bij producten zoals matrassen, toppers en bedtextiel niet mogelijk is om deze terug te sturen als de verzegeling is verbroken. Dit heeft er mee te maken dat dit niet goed is voor de hygiëne. Als je de punten gecontroleerd hebt en je wilt de terugzending in orde maken dien je eerst een e-mail te sturen. Hiervoor kun je het volgende e-mail adres gebruiken: support@beddenleeuw.nl. Je zult dan een retourformulier ontvangen. Op de website van Beddenleeuw is de volledige procedure beschreven.  


Garantie

 


Bij Beddenleeuw is een 100 dagen slaapgarantie van kracht. Het bedrijf stelt dat hiermee jouw tevredenheid en comfort zijn gegarandeerd. Mocht je ontevreden zijn over het slaapcomform dan stelt het bedrijf klaar te staan om een oplossing te bedenken. Mocht dit onverhoopt niet lukken dan halen ze het product gewoon weer bij je op. Je kunt dan een keuze maken tussen ruilen of een terugbetaling. Bij een terugbetaling gaat het om het volledige aankoopbedrag. Je kunt alleen aanspraak maken op de 100 dagen slaapgarantie als je boxspring en/of matras in goede conditie is. Mocht je schade hebben of bevuiling dan zal dit in mindering worden gebracht op het terug te storten bedrag.   


Wetenswaardigheden

 


Alle boxsprings worden in eigen land gemaakt. Deze zijn beschikbaar in 8 verschillende kleuren stof en 4 kleuren skai. Het bedrijf geeft aan dat comfort en luxe bij de producten van Beddenleeuw samenkomen. Beddenleeuw stelt verder haar producten tegen een lage prijs te kunnen aanbieden. Dat komt doordat de producten in Nederland gefabriceerd worden. In de showroom zul je alles vinden dat zorgt voor een lekkere en gezonde nachtrust.  


Welke klantervaringen zijn er bij Beddenleeuw?

 


Ben je klant bij Beddenleeuw? We zijn reuze benieuwd naar jouw klantervaringen bij dit bedrijf. Wat heb jij precies bij Beddenleeuw gekocht? Ben je tevreden over de service bij Beddenleeuw? Ga je in de toekomst vaker iets kopen bij Beddenleeuw? Zou je andere mensen aanbevelen iets bij Beddenleeuwte te kopen? We stellen het zeer op prijs als jij via NederlandReview je mening geeft over dit bedrijf. Jouw mening is goud waard! Mede door jouw inbreng blijft NederlandReview het grootste en meest objectieve en onafhankelijke bedrijf van Nederland.    

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (25)

Bed Isabella

Ik heb onlangs een “Isabella bed” besteld en ben over het algemeen tevreden met mijn aankoop. Het bed ziet er fantastisch uit, de levering was punctueel en de kwaliteit is wat ik had gehoopt. Ik was wel even bang dat het allemaal niet goed zou verlopen, ik zat thuis wel even te zweten aangezien ik best wel wat minder positieve reviews had gelezen. Ondanks dat geloofde ik nog steeds in beddenleeuw dat alles goed zou gaan. Ondanks de communicatie-uitdagingen, ben ik blij met mijn aankoop

08-12-2023

0

Boxspring

Bedden besteld en na 14 dagen geleverd. Kwamen wel ver na tijdschema, maar dat kwam door personeel tekort, ze doen echt hun best. We hadden een probleempje maar dat is goed opgelost.

L

Leanne

17-11-2023

0

Boxspring

Waardeloze zaak, al 3 x is de levering uitgesteld en ze zijn niet te bereiken via telefoon of mail. Niks kopen hier!

A

Alex Marcus

08-09-2023

0

Boxspring en topper

Mijn eerste bestelling werd heel snel geleverd. Nu wachten op een 2de bestelling die maar niet bezorgd word. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en mails worden niet beantwoord. Maar wel geld incasseren! Ik raad aan hier nooit te bestellen.

R

Rafia

21-08-2023

0

Slaapbank met opbergruimte Rio | Hoekbank

ZEER slecht Ik heb een bank besteld op 5/04/23. Zou na 6 weken geleverd worden, en we zijn nog steeds in afwachting van. Het is nu 2 maanden geleden en ik heb de bank nog steeds niet ontvangen. Alleen maar geld binnenhalen, zonder de afspraken van 3 tot 6 weken na te komen!!! Ik noem dit oplichting. Met andere woorden: bestel hier NIET!

V

Vitali

27-06-2023

0

Bed, incl bezorging en Montage

in november 2022 bestelden we een bed welke dezelfde week bezorgd zou worden. na een week gewacht te hebben op reactie toch maar is gaan bellen. helaas het bedrijf was telefonisch niet bereikbaar. pas in april 2023 werd er weer eens opgenomen, was veel misgegaan bla bla bla vervolgens afspraak gemaakt voor bezorging. komen er 2 jongens met het bed. hoop gesteun want vonden t allemaal hoog etc. eenmaal bed boven zat t met 4 minuten in elkaar en gingen weg. al het verpakkingsmateriaal lag in de hoek van de kamer , hadden geen zin om dit mee te nemen. nadat der weg waren wilde ik t bed opmaken en ontdekte had de schroeven op het achterbord niet bevestigd waren waardoor t bed helmaal los staat. kortom van mn leven niet zo'n kutbedrijf meegemaakt. t was niks , t is niks en zal op deze manier nooit wat worden. overigens een volgend bed diezelfde week besteld bij beter bed, 4 dagen later bezorgd en zin elkaar gezet . verpakkingsmateriaal allemaal meegenomen en bed zat keurig in elkaar. dus ja zo kan t ook. bed was beter bed ook goedkoper trouwens dussss beddenleeuw is helemaal kut

D

Dennis

01-05-2023

0

Boxspring

Naar 3 maanden , nog niks geleverd! Wel betaald en geen producten. Oplichting !! Alexander Jansen

A

Alexander

28-03-2023

0

boxspring electrisch

Levering correct. Na een klacht van de afstandbediening, mails etc gestuurd. Geen reacties meer en bijn opbellen wordt de verbinding verbroken. Wacht al 6 weken op antwoord en oplossing. Zeer slecht bedrijf.

F

Frans

14-02-2023

0

2 kinder boxsprings

We hebben op 25 november 2 boxsprings besteld gehad ze zijn nog niet geleverd. Zei laten niets meer weten. Je kan hun niet bereiken, telefonisch nemen ze nooit op en op mails word niet geantwoord.

J

Jolien

07-02-2023

0

Geen bed en geen geld terug

2 maanden geleden een bed besteld. 4 afzeggingen van hun kant. Telefonisch als op de email reageren ze gewoonweg niet. Klachten via thuiswinkel en klacht.nl worden niet serieus genomen. Een ingebrestellingsbrief gestuurd 1 febr. dat ik geld terug moet hebben of ons bed binnen 2weken of anders juridische stappen, met advocaat en of deurwaarder. Geen reactie en na mijn brief te hebben ontvangen vonden ze het ook nog eens grappig om mijn bed gewoon weer 2 weken later te zetten voor de 5e maal. Heb het idee dat ze hier ook schik van hebben ook nog. Ik heb dit nog nooit meegemaakt en spreek er schande van dat zelfs ouders opgelicht worden die van hun zuurverdiende geld een bed voor hun kinderen hebben gekocht en niet geleverd krijgen. Wat ik mij zo af vraag, waarom word dit bedrijf niet gestopt?? Ze gaan doodleuk door met innen van geld en veel mensen ontvangen niks

S

Simone Henzen

06-02-2023

0

Bed

Erg slechte service tot geen. Geen contact met bedrijf te krijgen. Telefonisch en per mail wordt er niet gereageerd. Komen afspraak niet na. Geen bedlevering tot nu toe. Zeggen afspraak af en zeggen al voldaan. Pure oplichting. Wel geld ontvangen em geen levering.

A

Anoniem

03-02-2023

0

Boxsoring

Komen afspraken niet na, zijn niet te beteiken via mail of telefoon. Gewoon niet kopen!!!!

M

M de jong

02-02-2023

0

Bed

Ik heb 2,5 maand geleden een bed gekocht en al betaald. Er is letterlijk al 4 maal afgezegd voor levering. Ik kan ze niet bereiken via hun emailadressen. Klachten via klacht.nl worden niet in behandeling genomen. Telefonisch nooit contact en verzinnen ze dat ze te druk zijn. We voeien ons opgelicht. Al via mijn rechtsbijstand een zaak aangemeld en ingebrekesrellimgsbrief gestuurd. Vlak na versturen en ontvangst van Beddenleeuw zeggen ze lijkt het wel express: wij verzetten de afspraak van levering weer op 2 weken later. Ik denk dat ze tegen een faillisement aan zitten of pure goedkope oplichting zonder gevoel voor mensen, die hun zuurverdiende geld hieraan hebben uitgegeven. Schandalig dit...teveel gedupeerden en ze blijven geld innen van mensen

S

Simone

02-02-2023

0

Bed

Nog nooit zo’n slecht bedrijf meegemaakt. Zijn niet te bereiken via telefoon en reageren niet op e-mail of berichten via socials. 2x een bezorgdag gekregen. Bezorgmoment van 08:00 tot 22:00, wat al een belachelijke window is. Tot 2 maal toe niet geweest. Voor niets hele dag thuis. Nu weer nieuwe bezorgdag gekregen en weer van 08:00 tot 22:00. Maar ben bang dat ik mijn geld kwijt ben.

S

Sheila

01-02-2023

0

boxspring

Ik heb op 10 januari boxspring besteld. duurt ongeveer 10 dagen. Als het iets langer duurt kan ik e.v.t. wel begrijpen. ja kan bellen totdat je een ons weegt want er wordt niet opgenomen. Al 3 x mail uitgedaan maar wordt niet beantwoord. Op de site staat druk slecht bereikbaar? Neem wat mensen in dienst dan? Ik heb er geen vertrouwen in.

K

Karin Hartog

01-02-2023

0

Een boxspring

Je krijgt een mail met leverdatum en tijdslot ,je neemt vrij,vervolgens komt er niemand en weet je van niks. Bellen heeft geen zin,er wordt nooit opgenomen ,mailen ook niet want er komt geen reactie.

H

Hartog

01-02-2023

0

Bedden

Very bad service . They are totally not reachable by ohone or email They give you a delivery between 8.00 en 22.00 can you emagin! Locked at home whole day to wait them.

S

Sanaa

23-01-2023

0

boxspring van bij beddenleeuw

wij hadden op 26 November 2022 boxspring yara deluxe besteld bij beddenleeuw in zaltbomel in de showroom zelf (wat trouwens geen showroom voorstelt het is er vuil vies en vochtig ) personeel is er nauwlijks of niet bekwaam wij kregen en jongeman jobstudent van 20j (zeer beleefde jongen )maar had geen enkele ervaring over de bedden stond daar helemaal alleen en der stonden zeker 30 klanten in de showroom (ook een hoop boze klanten die hun geld terug wilden omdat wij toch de prijs aantrekkelijk vonden en de (snelle levertijd) hadden we toch beslist om een te bestellen eens begonnen met onze opties te noteren waren er al snel zaken die niet konden aangepast worden , we hebben er niet moeilijk over gedaan en besteld 4 afleveringsdatums later nog steeds geen bed gezien of iemand kunnen bereiken bij beddenleeuw ,bellen niemand neemt op , mailen , geen antw , na aantal weken wachten toch de auto in gesprongen naar beddenleeeuw gereden uitgelegd dat we ons bed wilden annuleren mochten we in eens meer naar boven om het in de burelen te bespreken daar zaten werkelijk 3 mensen aan een pc meer is daar niet te zien telefoons gaan continu af en er wordt zelfs geen moeite meer gedaan om op te nemen we zeiden dat we al veel gebelt en mails gestuurd hadden maar geen reactie kregen ze zeiden direct ja we konden er niks aan doen , maar kijk mnr en mvr we gaan jullie nu direct inplannen voor volgende dinsdag met de woorden ik CITEER ik beloof jullie dat jullie om 14 u dinsdagnamiddag jullie bed geleverd en gemonteerd hebben ik doe namelijk zelf de ronde die dag !! bevestigingsmail daar direct gekregen , maandagmiddag en mail met in dat we zeker thuis moesten zijn want ze anders kosten aanrekenen van 75€ DIEVEN zijn het ! maandagavond krijg je dan een mail om te zeggen dat ze morgen niet kunnen leveren wegens de juiste onderdelen er niet zijn terwijl de boxspring al lang geleverd had moeten zijn dit klopt dus ook niet ik raad ook iedereen aan om beddenleeuw FB pagina te gaan tekijken en eens kijken hoeveel kwaaie reacties er op staan van mensen die hun opgelicht voelen . kortom beddenleeuw is totaal NIET bekwaam om een bedrijf te runnen!!

M

Mathieu

20-01-2023

1

1 boxspring

1 boxpring bij beddeleeuw besteld. De aflevering van de boxspring vond in 3x keer plaats. Iedere keer vergaten zij 1 onderdeel..om gek van te worden. Dan bel je de klantenservice om te weten waarom en dan krijg je als antwoord " ja mevrouw, ik kan er niets aan doen"...Daarnaast klopt de tijdslot van de aflevering helemaal niet. 1 dag van tevoren krijg je een email met daarin de tijdslot van de aflevering ( meestal een tijdslot van 2 uur..). De chauffeur kwam bij iedere aflevering 6! uurtjes later...nogmaals...om gek van te worden. Dan bel je weer de klantenservice om te vragen waarom....en dan worden te telefoontjes niet eens meer beantwoordt. Als jij van plan bent om een bed bij de beddenleeuw te kopen zou ik je adviseren om het niet te doen. De bedden zijn mooi, de prijs is redelijk maar de hoofdpijn die hiermee gepaard gaat....is gewoon " not worth it" . Dit bedrijf heeft totaal schijt aan de klanten. Had ik maar voordat ik bestelde de reviews gelezen...

T

tania

31-08-2021

0

Elektrische boxspring Sophia

Mooie bedden, helaas niet klantgericht als het gaat om service. Al een poos een bed op het oog bij beddenleeuw, ook in de showroom geweest om het bed te bezichtigen en aldaar een goed aanbod gekregen. Nu is het zover dat we gaan verhuizen en het nieuwe bed willen bestellen, maar geldt de aanbieding niet meer. Nogmaals, dit aanbod kregen wij in de winkel, wat los staat van eventuele online acties. Ontzettend jammer gezien we supergraag een bed hadden willen bestellen, maar daar wordt vanuit de klantenservice helaas niet in meegedacht.

D

Daniel du Bois

16-07-2021

0