Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Ben je op zoek naar een organisatie welke high-end audioproducten, videoproducten en telefoons verkoopt? Wellicht is Bang & Olufsen een geschikt bedrijf voor jou. Bekijk welke klantervaringen er bij dit bedrijf bekend zijn.
Bang & Olufsen is een Deens beursgenoteerd bedrijf. Deze organisatie is opgericht in 1925 in Struer door Peter Bang en Svend Olufsen. Het bedrijf verkoopt high-end audioproducten, videoproducten en telefoons voor de consumentenmarkt, ontwerpt en produceert. Op de website zijn de producten onderverdeeld in de volgende categorieën: speakers, koptelefoons, televisies, accessoires, apps en overige.
Je kunt je producten instellen en aanpassen met de Bang & Olufsen-app. Naast het instellen en aanpassen van je producten, kun je met de Bang & Olufsen-app persoonlijke geluidsinstellingen maken, de software bijwerken, je product registreren en nog veel meer dingen.
Je kunt met Bang & Olufsen chatten. Via de chat kun je bijvoorbeeld hulp krijgen met je product, garantieverzoek of bestelling. Je kunt een vraag versturen via het contactformulier. Dit formulier is online benaderbaar via de website van Bang & Olufsen. Het bedrijf stelt je zo snel als mogelijk een reactie te sturen. Mocht je liever telefonisch contact willen opnemen dan is dat eveneens mogelijk.
Op de website is te lezen dat de garantieservice van Bang & Olufsen volledige dekking biedt op gespecialiseerde reparaties en vervangingen.
Reparaties kunnen in orde gemaakt worden in de volgende landen: Oostenrijk, België, Bulgarije, Canada, Kroatië, Cyprus, Tsjechië, Denemarken, Estland, Finland, Frankrijk, Duitsland, Griekenland, Hong Kong, Hongarije, IJsland, Ierland, Italië, Letland, Libanon, Litouwen, Luxemburg, Malta, Mexico, Monaco, Montenegro, Nederland, Noorwegen, Polen, Portugal, Roemenië, Servië, Slowakije, Slovenië, Spanje, Zweden, Zwitserland, Verenigd Koninkrijk en Verenigde Staten.
Mocht het zo zijn dat jouw land hier niet tussen staat, kun je contact opnemen met de winkel waar je het product hebt gekocht. Je kunt ook rechtstreeks contact opnemen met een geautoriseerde Bang & Olufsen dealer.
Als je jouw product online hebt gekocht via de Bang & Olufsen-website, kun je het binnen 30 dagen na ontvangst van je product retourneren voor terugbetaling. Je dient online het bestelretourformulier met alle benodigde informatie in te vullen. Er zal vervolgens zo snel mogelijk contact met je worden opgenomen.
Je dient er als klant rekening mee te houden dat als je in bepaalde gebieden woont het niet mogelijk is om je pakket via UPS te verzenden. Het pakketje wordt in dergelijke situaties afgegeven bij de dichtstbijzijnde locatie. Als je jouw Bang & Olufsen-product bij een van de verkopers of een website van een derde hebt gekocht, verwijst Bang & Olufsen je naar het retourbeleid van de individuele winkel, indien dit van toepassing is. Er wordt dan vriendelijk verzocht om contact op te nemen met de locatie waar je de bestelling hebt gedaan.
Ben je bekend met Bang & Olufsen? Welke apparatuur heb je bij hen gekocht? Heb je audioapparatuur gekocht? Wat zijn jouw algehele belevenissen bij Bang & Olufseny? Ga je hier vaker iets kopen? Zou je dit bedrijf positief aanbevelen bij andere personen? Heb je de videoproducten besteld? Heb je jouw pakket op tijd ontvangen? Hoe heb jij de service eigenlijk ervaren? We zijn ontzettend benieuwd naar jouw belevenissen bij Bang & Olufsen. We stellen het zeer op prijs als jij je visie over deze organisatie deelt via NederlandReview. Mede dankzij jouw inbreng kan Bang & Olufsen het grootste objectieve en onafhankelijke platform op het gebied van bedrijfsreviews blijven.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!