Bakker.com

Alle reviews

Bakker.com

33% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (104)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Tuinplanten Bakker bv lisse

    Heb laatst een bestelling gedaan. De drie lavendula Anouk kwamen al slap en in slechte bladstaat binnen. De lavendula Hidcote had bij aankomst allemaal bruine blaadjes en de roze veldsalie ontving ik in uitgebloeide versie. Ik wilde contact opnemen maar Bakker Bv is onbereikbaar.
    Al met al een zware tegenvaller. Een reden om niets meer bij dit bedrijf te bestellen. Weggegooid geld.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vetplantjes

    Nou Pluspunten zijn niet te vinden.
    Levering altijd veel te laat soms 10 dagen wachten en ze hebben altijd een excuus waarom ze vertraging hebben.
    Ik was een goede klant maar nu heb ik er genoeg van en bestel ik niets meer!!!!!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Plant en voeding

    Na een bestelling van een plant en voeding na 5 dagen een bericht gekregen dat de plant niet leverbaar is. Daarna 3 dagen later bericht dat voeding ook vertraagd is en/of niet leverbaar. Krijgt in ieder geval bericht maar dat is dan ook het enige positieve.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    AVOID

    They claimed to have dispatched my plant. The courier has refuted this and claimed never to have received the plant. Bakker.com were entirely unconcerned with their contract with me and instead told me they would not be refunding or replacing the plant and instead expected me to wait for DPD to find it and deliver it. They acknowledged that this would mean I would likely receive a dead or dying plant, but said they would refund or replace ONLY AFTER I took delivery of the damaged plant and told me that, despite acknowledging my plant has been lost, they are not prepared to arrange a replacement.

    Very stressful and upsetting as it is not a small amount of money I have lost and I have now had no option now but to go through my payment provider for a refund. Disgraceful customer service and and utterly appalling business. Best avoided.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Tulpenbollen

    Er zat 1 zakje bollen bij met allemaal beschimmelde bollen. Vervolgens kon ik niets mailen of een foto sturen. Dus het wordt je lastig gemaakt om contact te krijgen. En hoeveel uur ga je besteden aan een zakje bollen van 10 euro. Voor mij nooit meer bollen via internet. Bij de intratuin zijn ze nagenoeg net zo duur en je kunt direct zien hoe ze eruit zien

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    4 kamerplanten

    Ik lees eigenlijk veel negatieve dingen, slechts enkele positief.
    Echter heb ik hier mijn bestelling gedaan. Maandag besteld, donderdag thuis.
    De planten zijn van goede kwaliteit. Wat mij betreft, top bedrijf!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    aardbeiplanten

    Ik bestelde 3 x 10 aardbeiplanten. Zelden zo'n waardeloze kwaliteit gezien. Reclameren gaat niet want BaGGer.com heeft geen telefoonnummers of emailadressen waarop men iets van een klantenservice kan bereiken. Mijn advies; ga naar een echte kweker, dan ziet u wat u koopt. Bij Bakker.com is het BaGGer!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Order 1034527466

    Plant online besteld , duideljjk factuur adres en afleverings adres aangegeven. Bij verzending hebben jullie geen adres toegevoegd. Plant aangekomen bij DPD , niet bezorgd , is nu spoorloos.al 2 dagen aan het bellen met DPD en chatten met u .
    Daar er geen oplossing is ga ik maar klacht indienen .
    Is ook de eerste en laatste keer bij jullie besteld te hebben

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Witte Reigerorchidee

    Er kwam van de 6 zaadjes maar 1 op. De anderen zijn zelfs onvindbaar. Zelfs die opkomt is niet wat het moet zijn. Klacht formulier ingevuld en al snel bericht en netjes het geld teruggestort gekregen. Zeer tevreden over de afhandeling van mijn klacht.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ficus

    Bestelling beschadigd, ik vermoed omdat de doos op zijn kop gestaan heeft. Geen antwoord op klachtenmail. Een Nederlandse webshop onwaardig! Mij zien ze niet meer ... terug

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    2 soorten druivenplanten

    Onlangs 2 druivenplanten besteld waarvan een soort bijna dood aankwam in de doos. De andere druivenplant groeit als kool. Na het sturen van een e-mail aan de klantenservice samen met de een foto van de plant, kreeg ik direct een e-mail dat het geld zou worden teruggestort. Zeer correcte klantenservice.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    4 planten met pot

    Prima levering, mooie planten. Ik lees vrel neagtiefs over Bakker. Maar ik kan niet anders dan zeggen dat mijn bestelling prima was. Zeer tevreden.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Grote order

    Op website staat dat binnen 3-4 werkdagen wordt geleverd, niet dus. Klantenservice is geen service, geen enkele reactie op mail of bellen. Order niet te annuleren, geen verandering van bezorgadres mogelijk, ook als er nog niets is gedaan met de order. Ik denk dat je kan spreken van een SCAM.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    appelgroen Solanum

    waarom krijg ik geen email of telefoontje als een product is uitverkocht. De is de zoveelste keer dat dit gebeurt . Ik ben er helemaal klaar mee en wens geen post of email van jullie meer te krijgen.
    G. Brookman klantnummer 434536637

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Fruitstruiken

    Absoluut niet voor herhaling vatbaar!

    Bestelde 2 maand geleden, vandaag geleverd!

    Er was een 100-delige gereedschapskoffer beloofd als geschenk. Een lampje dient blijkbaar als een volwaardige vervanging!

    Driekwart van mijn bestelling is niet meer leverbaar!
    De verzendkost en milieubijdrage staar er weliswaar integraal op verrekend.

    Een uiterst ontevreden klant hier!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Siergrassen

    Planten zijn veel kleiner en in slechtere staat dan geadverteerd!
    Ik had twee maten besteld, hier zat geen verschil in grootte, enkel de prijs.
    Als je dan aanbied om te compenseren doet men dat niet aan, enkel de echt (bijna) dode plant werd na geleverd (duurde ontzettend lang.
    Na de winter kwamen de wintervaste grassen niet tot bloei, geen teken van leven.....
    Bellen 5 x 15-17 minuten dan eindelijk iemand te pakken.
    Er wordt belooft opnieuw geleverd te worden.
    Ik bied een alternatief aan als de planten niet voorradig zijn, een sterker groter soort.
    Uiteraard naar ratio dus minder stuks maar groter.
    Dit is niet nodig het product is voorradig!
    Na tien dagen nog geen mail met orderbevestiging of transport aankondiging.
    Weer 3x bellen, en bij poging drie na 15 minuten wordt er opgenomen en tegelijk tijdig de verbinding verbroken.

    Ik mail over mijn ongenoegen en vraag hoe het met de zending staat.... na een week een antwoord: niet voorradig u krijgt uw geld terug.
    Met mijn klacht wordt verder niets gedaan, nog geen excuus!!!!

    Één deel van mijn mooie tuin is dus kaal en dor dankzij de geweldige service van Bakker.com

    NOOIT MEER BESTELLEN BIJ DEZE ONPERSOONLIJKE WEBWINKEL

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Plantenprut

    Véél te duur voor véél te kleine planten / stekjes, terwijl grote, bloeiende voorjaarsbloemen worden beloofd. Een olijf’boom’ van 10 cm groot. Knollen die verrot zijn. Geen beloofd gratis pakket (100 x gereedschapskoffer!), of iets van vervangende / grotere waarde, maar een DEFECT ieniemienie lampjesprul. Een bestelling annuleren is niet mogelijk. Bakker reageert niet op e-mail (standaard-reply), dus reageren heeft geen zin. Ik koop hier niks meer!

    O ja, de 2 buitenlampen die ik wél had besteld zijn niet geleverd, alsook heb ik zo’n 2 maanden geleden mijn bestelling gedaan. De late levering is dus óók niet proportioneel.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kruipende klokjesbloem planten

    Ik heb bij bakker 10 kruipende klokjesbloem planten besteld. Deze werd als mooie volle plant geadverteerd; met een foto van een mooie volle pot. De afmetingen zouden als volgende zijn: 15cm breed en 25-35cm hoog. Deze afmetingen zouden inclusief pot zijn en zoals het er op de foto uitzag was dit prima. Echter kreeg ik (zeer laat en slecht geleverd) 10 potten binnen van 15cm breed en 25-35cm hoog, met belachelijk kleine stekjes van slechte kwaliteit. Ik denk dat de plantjes die in de pot zaten ongeveer 2-3cm breed waren en misschien een 0,5cm hoog. Waar ik voor betaald heb was dus vooral een pot met aarde. Op hoop van zegen heb ik de stekjes in de tuin gezet, maar in tegenstelling tot mijn andere planten, lijken deze het niet te overleven. Voor twee heb ik nog hoop, de rest gaat het waarschijnlijk niet redden. Echter: zelfs als ze het gered hadden zijn het niet de planten waar je voor hebt betaald, dus ik zou echt iedereen op het hart willen drukken om je planten elders te kopen dan bij bakker (anders kun je net zo goed je geld in de prullenbak gooien).
    P.S. Ik heb contact gehad met de klantenservice, maar die konden mij verder niet helpen en namen geen verantwoordelijkheid voor het grote verschil in de belofte die gemaakt werd op de site en de uiteindelijk geleverde producten.
    P.P.S. Bakker heeft zoveel mensen opgelicht dat er zelfs een facebook bestaat voor mensen die zich opgelicht voelen door bakker....

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Nog te ontvangen, zucht...

    Net als velen voor mij had ik beter eerst de reviews moeten lezen.
    Wat een baggerbedrijf. Ik sta zelfs nog op mijn order te wachten sinds enige tijd.
    Ze hebben zich op de website mooi ingedekt tegen van alles waarvan ze op voorhand al weten dat het misgaat.
    Order is niet te annuleren, order is niet aan te passen, order afleveradres is niet te wijzigen terwijl ze nog geeneens de boel verwerkt hebben.
    Man die de mails beantwoord blijft correct. Maar ook steeds zo van "tja, zo werkt ons systeem nu eenmaal".
    Wel wellicht word het tijd dat ze hun systeem en service naar de 21e eeuw tillen?
    Dus ik wacht nu gelaten maar op mijn levering. Maar Bakker? Nooit meer....

    U schrijft er ontevreden te zijn, begrijp ik.
    Ik en tientallen anderen ook.
    Toch klikt u “ik zou hier weer bestellen “ aan.
    Misschien wijzigen in: “ ik koop hier nooit meer”

    Schuifje onder uw commentaar.
    Groet Frank

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Planten en potgrond

    Erbarmelijk slechte kwaliteit planten. Ik kreeg 3 miniatuurplantjes, totaal niet volgens beschrijving en foto. Zak met potgrond was al voor mij opengemaakt. Dat kon ik uit de doos scheppen. Bladeren van 1 plant zat vol met gaten. DPD bezorger smeet het pakket voor mijn voeten neer toen ik de deur opende. Bezorging duurde ruim een week. Ze berekenen voor het gemak ook nog een euro portokosten/milieukosten. En alles vrolijk verpakken in zoveel mogelijk plastic. Wat een sneue toko. Eens maar nooit weer.

Anderen bekeken ook

I-KOOK Keukens
51 reviews

Ben je al een tijdje op zoek naar een nieuwe keuken en ben je zo terecht gekomen bij I-KOOK? Misschien heb je jouw perfecte keuken al gevonden bij ...

Witgoedhuis.nl
6 reviews

Ongekend! Heb jij die review van Witgoedhuis.nl gelezen op onze site?Kijk naar de mogelijkheden en de opties om te genieten van het geven en lezen ...

1op1 Keukenontwerp Aan Huis
6 reviews

Wat anderen zeggen over dit bedrijf? Je zou het ook echt moeten lezen, nog voordat je een aankoopbeslissing gaat doen. Het kopen van een product bi...

Superkeukens
7 reviews

Superkeukens is een organisatie die verschillende stijlen keukens aanbiedt. Modern, klassiek, industrieel etc. Heeft u een keuken gekocht bij Super...

Bakker.com

Voor Nederlandse consumenten is het heel gewoon dat overal bloembollen te verkrijgen zijn. In andere landen is dit wel anders. Maar ook voor ons is het best handig om bollen via het internet te bestellen. En evt. planten natuurlijk, plus wat accessoires. Gemak dient de mens nietwaar? Bij Bakker.com hebben ze al ruim 70 jaar ervaring in de verkoop hiervan. Wat de klanten van ze vinden kun je hier lezen.


Over Bakker.com
Bakker is op 8 oktober 1945 opgericht door Piet Bakker. Na de Tweede Wereldoorlog werden bloembollen als bedankje gestuurd naar familie en vrienden in het buitenland. In 1950 wordt Bakker hofleverancier van de Keukenhof. In 1978 nemen zoons Jacques en Pieter Bakker het bedrijf over. In 1996 breidt Bakker het assortiment uit met lelies, en ze besluiten om uitsluitend nog per post te verkopen. In 1997 worden maar liefst 6 miljoen pakketten verkocht. In 1998 introduceert Bakker webshops om de producten te verkopen. In 2007 heeft de firma websites in maar liefst 19 talen. In 2015 bestaan ze 70 jaar en leveren ze planten, bloembollen en tuinaccessoires aan 21 landen. Omdat de firma Bakker zich in het hart van de bollenstreek bevindt, zijn de inkopers nauw betrokken bij het telen van de bloembollen en planten. Doordat het bedrijf naast de Keukenhof ligt, leveren zij daar al vele jaren zo’n 200.000 bloembollen voor een eigen veld. Vanaf 2015 werken zij ook samen met hen aan inspiratietuinen op het park. Je vindt Bakker in:

  • Nederland
  • België
  • Luxemburg
  • Frankrijk
  • Italië
  • Zwitserland
  • Oostenrijk
  • Duitsland
  • Denemarken
  • Zweden
  • Noorwegen
  • Engeland
  • Ierland
  • Tsjechië
  • Slovenië
  • Hongarije
  • Roemenie
  • Polen
  • Bulgarije

Het assortiment dat ze aanbieden bestaat uit de volgende soorten bloemen en planten: bloembollen, bloemzaden, rozen, bomen en heesters, kamerplanten, tuinplanten en borderpakketten. In de categorie groente en fruit vind je: fruit, groente, kruiden, paddenstoelen, terras tuinieren, uien en knoflook, zaden en moestuin benodigdheden. In de categorie accessoires hebben ze: bloempotten, tuingereedschap, tuinverlichting, woonaccessoires, tuindecoratie, kunstplanten, tuinaccessoires,, tuinmeubelen, tuinonderhoud, dierenwinkel.

Extra’s
Verder hebben ze nog een speciaal aanbod op de website. Zo helpen ze je verder met tuinadvies, tuininspiratie en tuinvideo’s. Ook vind je exclusieve planten, producten, planten en tuinaccessoires die Rob Verlinden in zijn televisieprogramma Rob’s Grote Tuinverbouwing gebruikt, speciale aanbiedingen etc.

Klachten
Voor vragen, problemen, suggesties en complimenten is Bakker.com bereikbaar via Facebook, Twitter, e-mail en telefonisch via 0252 43 83 33. Ook kunt u ze schrijven via het volgende adres:

Bakker.com Klantenservice
Postbus 601
2180 AP Hillegom
De klantenservice is geopend op maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 18.00 uur, en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Deel jouw mening!
NederlandReview wil graag van jou weten of je tevreden bent over de klantenservice en producten van Bakker.com. Laat daarom jouw ervaringen en review hier achter op de website. Daar profiteren andere consumenten van. Zo komen zij te weten welke bedrijven echte aanraders zijn, en welke niet. Positief of negatief, dat maakt niet uit, jouw ervaring is belangrijk!

Wat is de kwaliteit van de planten en bloemen van Bakker.com? Is er garantie, wat is de levertijd? Lees alles uit ervaring van hun eigen klanten!

}