Bakker.com
Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Cijfer4,6

U bent nu bij:

Totaal

4,6

Bestellen

4,8

Service

4

Prijs

4,4

Leveren

4,8
8 rating40 %Zou hier weer kopen!

Alle reviews:

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

05-01-2018
  • Bestellen

    2
  • Service

    2
  • Prijs

    2
  • Levering

    2
2
Zou hier weer kopen:NEE
Door: D. Jansen

Bakker.com - Wasrdeloze service

Op 18 december 2017 heb ik een aantal planten besteld.
Op 27 december 2017 nog steeds geen bestelling thuis gebracht, bij mailcontact met Bakker blijkt de bestelling zoek geraakt te zijn.
Direct daarna krijg ik een mail dat de bestelling terecht is.
Ik geef aan dat ik met vakantie ben tot 5 januari en vraag of de bestelling op zaterdag 6 januari 2018 kan worden bezorgd.
Nog geen minuut later krijg ik een mail dat de bestelling is verzonden.
Op 29 december 2017 wordt de bestelling afgeleverd bij een vestiging waarin een Post.nl punt aanwezig is.
De planten hebben daar, in een dichte doos , gewikkeld in plastic gestaan tot 5 januari 2018. Twee planten zijn beschadigd en er niet best aan toe. Zonde van mijn geld.
Waardeloze service, levertijd idioot lang, bestelling die zoek raakt???
Eerst nog moeten mailen om mijn bestelling alsnog te laten verzenden?
Kortom: geen aanrader!!

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht


Bakker.com Dierenwinkel
29-12-2017
  • Bestellen

    8
  • Service

    8
  • Prijs

    8
  • Levering

    10
8,5
Zou hier weer kopen:JA
Door: Jaap

Bakker.com - heel tevreden

Ik ben heel tevreden met mijn bestelling, alles was erg netjes verpakt en met duidelijke informatie wat en hoe. Ik ben geen ervaren tuinder en heb gewoon wat leuke plantjes aangeschaft voor in huis en de tuin.

En ik was erg gecharmeerd van het leuke palmboompje dat ik bij mijn bestelling mocht ontvangen!

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
03-11-2017
  • Bestellen

    6
  • Service

    2
  • Prijs

    2
  • Levering

    2
3
Zou hier weer kopen:NEE
Door: Orsin

Bakker.com - Slecht prijs/kwaliteit

Voor het eerst een bestelling geplaatst bij dit bedrijf. Door het lezen van de slechte revieuws had ik eerst contact opgenomen met de klantenservice en mijn twijfels kenbaar gemaakt. Op de mail kreeg ik antwoord dat mensen alleen maar de slechte revieuws plaatsen en de goede nooit. Ze verzekerde mij ook te kunnen voorzien van goede producten. Helaas heeft mijn bestelling van een flink aantal producten eerst bij een postorderbedrijf gestaan tot na het weekeinde. Toen ik ze eindelijk kreeg lag alles door elkaar in de doos. Overal zand uit en de planten waren totaal uitgedroogd. Aangezien hortensia's veel water vragen is dit ten kosten gegaan van een aantal hortensia's. Daarnaast zijn diegene die nog in leven zijn amper zichtbaar. Sommige planten waren slechts 1 klein steeltje wat heel erg lijkt op een mini stekje waar je dus 18 euro voor betaald. Bij de Intratuin betaalt je voor dezelfde hortensia 15 euro volledig in bloei.
Dus voor mij nooit meer via intranet bij dit bedrijf iets kopen.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
16-06-2017
  • Bestellen

    2
  • Service

    2
  • Prijs

    2
  • Levering

    2
2
Zou hier weer kopen:NEE
Door: john burg

Bakker.com - Eerste en laatste bestelling bij hen!

Het verschil tussen de foto van de citroenboom op hun website en de werkelijke boom is enorm! En het is zeker niet 40 tot 45cm zoals geadverteerd.

Plus, de bestelling werd geplaatst op 25 mei, het werd geleverd op 8 juni! Ik schreef aan de klantenservice, om 6: e om uit te vinden wat er met mijn bestelling was, nog nooit een antwoord van hen, naast de automatische blabla "we zullen zo snel mogelijk naar je terugkomen"

Eindelijk werd het pakje met weinig gehanteerd, zo niet helemaal niets, er was grond in de doos, en elke vrucht viel van de boom af ...

Kortom, slechte service en slecht product.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht

Reactie op deze post:

Door: Liza16-06-2017

Kon je retourneren?

21-04-2017
  • Bestellen

    6
  • Service

    6
  • Prijs

    8
  • Levering

    8
7
Zou hier weer kopen:JA
Door: Minie Buize

Bakker.com - Sinds tijden weer een eigen moestuin

Vroeger hadden mijn man en ik thuis altijd een grote moestuin, maar door zijn overlijden en het verhuizen is dit inmiddels alweer jaren gelden. Het begon toch weer wat te kriebelen, dus ben ik het internet opgegaan. Bij Bakker.com vond ik een aantal goede tips om weer met een eigen moestuintje te beginnen. Ik heb hier eveneens een aantal benodigdheden gekocht, zoals zaadjes voor diverse groenten en vruchten. Inmiddels is alles ingezaaid en is het wachten tot ik kan oogsten. De zaadjes werden snel geleverd en de prijs viel mij ook reuze mee.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht

Reactie op deze post:

Door: john burg16-06-2017

Eerste en laatste bestelling bij hen! Het verschil tussen de foto van de citroenboom op hun website en de werkelijke boom is enorm! En het is zeker niet 40 tot 45cm zoals geadverteerd. Plus, de bestelling werd geplaatst op 25 mei, het werd geleverd op 8 juni! Ik schreef aan de klantenservice, om 6: e om uit te vinden wat er met mijn bestelling was, nog nooit een antwoord van hen, naast de automatische blabla "we zullen zo snel mogelijk naar je terugkomen" Eindelijk werd het pakje met weinig gehanteerd, zo niet helemaal niets, er was grond in de doos, en elke vrucht viel van de boom af ... Kortom, slechte service en slecht product.

Anderen bekeken ook:

  • Tommy Teleshopping

    Tommy Teleshopping

    Beoordelingen, ervaringen en klachten

    Cijfer: 7,6Lees ervaringen
  • Home24

    Home24

    Beoordelingen, ervaringen en klachten

    Cijfer: 6,8Lees ervaringen
  • Kunstgras Direct

    Kunstgras Direct

    Beoordelingen, ervaringen en klachten

    Cijfer: 6,6Lees ervaringen

Schrijf zelf een Review

Over Bakker.com

Uw beoordeling:

  • Bestellen
  • Service
  • Prijs
  • Levering

Zou u nogmaals kopen bij Bakker.com?

  • De velden met * zijn verplicht

schrijf zelf een review

Ervaringen Bakker.com

Voor Nederlandse consumenten is het heel gewoon dat overal bloembollen te verkrijgen zijn. In andere landen is dit wel anders. Maar ook voor ons is het best handig om bollen via het internet te bestellen. En evt. planten natuurlijk, plus wat accessoires. Gemak dient de mens nietwaar? Bij Bakker.com hebben ze al ruim 70 jaar ervaring in de verkoop hiervan. Wat de klanten van ze vinden kun je hier lezen.


Tulpen uit Amsterdam, Koos Alberts

Over Bakker.com
Bakker is op 8 oktober 1945 opgericht door Piet Bakker. Na de Tweede Wereldoorlog werden bloembollen als bedankje gestuurd naar familie en vrienden in het buitenland. In 1950 wordt Bakker hofleverancier van de Keukenhof. In 1978 nemen zoons Jacques en Pieter Bakker het bedrijf over. In 1996 breidt Bakker het assortiment uit met lelies, en ze besluiten om uitsluitend nog per post te verkopen. In 1997 worden maar liefst 6 miljoen pakketten verkocht. In 1998 introduceert Bakker webshops om de producten te verkopen. In 2007 heeft de firma websites in maar liefst 19 talen. In 2015 bestaan ze 70 jaar en leveren ze planten, bloembollen en tuinaccessoires aan 21 landen. Omdat de firma Bakker zich in het hart van de bollenstreek bevindt, zijn de inkopers nauw betrokken bij het telen van de bloembollen en planten. Doordat het bedrijf naast de Keukenhof ligt, leveren zij daar al vele jaren zo’n 200.000 bloembollen voor een eigen veld. Vanaf 2015 werken zij ook samen met hen aan inspiratietuinen op het park. Je vindt Bakker in:

  • Nederland
  • België
  • Luxemburg
  • Frankrijk
  • Italië
  • Zwitserland
  • Oostenrijk
  • Duitsland
  • Denemarken
  • Zweden
  • Noorwegen
  • Engeland
  • Ierland
  • Tsjechië
  • Slovenië
  • Hongarije
  • Roemenie
  • Polen
  • Bulgarije

Het assortiment dat ze aanbieden bestaat uit de volgende soorten bloemen en planten: bloembollen, bloemzaden, rozen, bomen en heesters, kamerplanten, tuinplanten en borderpakketten. In de categorie groente en fruit vind je: fruit, groente, kruiden, paddenstoelen, terras tuinieren, uien en knoflook, zaden en moestuin benodigdheden. In de categorie accessoires hebben ze: bloempotten, tuingereedschap, tuinverlichting, woonaccessoires, tuindecoratie, kunstplanten, tuinaccessoires,, tuinmeubelen, tuinonderhoud, dierenwinkel.

Extra’s
Verder hebben ze nog een speciaal aanbod op de website. Zo helpen ze je verder met tuinadvies, tuininspiratie en tuinvideo’s. Ook vind je exclusieve planten, producten, planten en tuinaccessoires die Rob Verlinden in zijn televisieprogramma Rob’s Grote Tuinverbouwing gebruikt, speciale aanbiedingen etc.

Klachten
Voor vragen, problemen, suggesties en complimenten is Bakker.com bereikbaar via Facebook, Twitter, e-mail en telefonisch via 0252 43 83 33. Ook kunt u ze schrijven via het volgende adres:

Bakker.com Klantenservice
Postbus 601
2180 AP Hillegom
De klantenservice is geopend op maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 18.00 uur, en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Deel jouw mening!
NederlandReview wil graag van jou weten of je tevreden bent over de klantenservice en producten van Bakker.com. Laat daarom jouw ervaringen en review hier achter op de website. Daar profiteren andere consumenten van. Zo komen zij te weten welke bedrijven echte aanraders zijn, en welke niet. Positief of negatief, dat maakt niet uit, jouw ervaring is belangrijk!

Als eerste alle nieuwtjes en acties

Schrijf zelf een Review

Schrijf nuEn win een diner voor 2!