NederlandReview

    Ervaringen Bakker.com

    Voor Nederlandse consumenten is het heel gewoon dat overal bloembollen te verkrijgen zijn. In andere landen is dit wel anders. Maar ook voor ons is het best handig om bollen via het internet te bestellen. En evt. planten natuurlijk, plus wat accessoires. Gemak dient de mens nietwaar? Bij Bakker.com hebben ze al ruim 70 jaar ervaring in de verkoop hiervan. Wat de klanten van ze vinden kun je hier lezen.


    Tulpen uit Amsterdam, Koos Alberts

    Over Bakker.com
    Bakker is op 8 oktober 1945 opgericht door Piet Bakker. Na de Tweede Wereldoorlog werden bloembollen als bedankje gestuurd naar familie en vrienden in het buitenland. In 1950 wordt Bakker hofleverancier van de Keukenhof. In 1978 nemen zoons Jacques en Pieter Bakker het bedrijf over. In 1996 breidt Bakker het assortiment uit met lelies, en ze besluiten om uitsluitend nog per post te verkopen. In 1997 worden maar liefst 6 miljoen pakketten verkocht. In 1998 introduceert Bakker webshops om de producten te verkopen. In 2007 heeft de firma websites in maar liefst 19 talen. In 2015 bestaan ze 70 jaar en leveren ze planten, bloembollen en tuinaccessoires aan 21 landen. Omdat de firma Bakker zich in het hart van de bollenstreek bevindt, zijn de inkopers nauw betrokken bij het telen van de bloembollen en planten. Doordat het bedrijf naast de Keukenhof ligt, leveren zij daar al vele jaren zo’n 200.000 bloembollen voor een eigen veld. Vanaf 2015 werken zij ook samen met hen aan inspiratietuinen op het park. Je vindt Bakker in:

    • Nederland
    • België
    • Luxemburg
    • Frankrijk
    • Italië
    • Zwitserland
    • Oostenrijk
    • Duitsland
    • Denemarken
    • Zweden
    • Noorwegen
    • Engeland
    • Ierland
    • Tsjechië
    • Slovenië
    • Hongarije
    • Roemenie
    • Polen
    • Bulgarije

    Het assortiment dat ze aanbieden bestaat uit de volgende soorten bloemen en planten: bloembollen, bloemzaden, rozen, bomen en heesters, kamerplanten, tuinplanten en borderpakketten. In de categorie groente en fruit vind je: fruit, groente, kruiden, paddenstoelen, terras tuinieren, uien en knoflook, zaden en moestuin benodigdheden. In de categorie accessoires hebben ze: bloempotten, tuingereedschap, tuinverlichting, woonaccessoires, tuindecoratie, kunstplanten, tuinaccessoires,, tuinmeubelen, tuinonderhoud, dierenwinkel.

    Extra’s
    Verder hebben ze nog een speciaal aanbod op de website. Zo helpen ze je verder met tuinadvies, tuininspiratie en tuinvideo’s. Ook vind je exclusieve planten, producten, planten en tuinaccessoires die Rob Verlinden in zijn televisieprogramma Rob’s Grote Tuinverbouwing gebruikt, speciale aanbiedingen etc.

    Klachten
    Voor vragen, problemen, suggesties en complimenten is Bakker.com bereikbaar via Facebook, Twitter, e-mail en telefonisch via 0252 43 83 33. Ook kunt u ze schrijven via het volgende adres:

    Bakker.com Klantenservice
    Postbus 601
    2180 AP Hillegom
    De klantenservice is geopend op maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 18.00 uur, en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

    Deel jouw mening!
    NederlandReview wil graag van jou weten of je tevreden bent over de klantenservice en producten van Bakker.com. Laat daarom jouw ervaringen en review hier achter op de website. Daar profiteren andere consumenten van. Zo komen zij te weten welke bedrijven echte aanraders zijn, en welke niet. Positief of negatief, dat maakt niet uit, jouw ervaring is belangrijk!

    Wat is de kwaliteit van de planten en bloemen van Bakker.com? Is er garantie, wat is de levertijd? Lees alles uit ervaring van hun eigen klanten!

    Bakker.com
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (8)

    3,6
    25% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    3,8

    Service

    3,2

    Prijs

    3,6

    Leveren

    3,8

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Failliet

    C. Dirks09-04-2018

    Failliet, maar gaat gewoon door zonder gedupeerde cliënten hun geld terug te betalen. Zwijgt in alle talen, reageert niet op telefoontjes, mails, tweets, reacties op Facebook. Website nog steeds in de lucht zonder melding van faillissement. Zie de reacties op FB.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Geboorteboompje nooit geleverd!!

    Therese11-03-2018

    Voor een collega een boompje besteld, wat een geboorteboompje voor moest stellen voor haar kindje! Vond het naast de andere cadeautjes dat het allemaal net afmaakte van het kraamcadeau. Maar bakker geeft niet thuis niet telefonisch en niet via mail! Vind dit zo jammer, zal dit soort dingen nooit meer via internet kopen!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Dit was de laatste bestelling bij Bakker.com

    T.Kalter09-02-2018

    Heb 24 januari een bestelling geplaatst bij dit bedrijf maar nog steeds niets ontvangen......Heb contact gezocht via mail omdat verzendtijd inmiddels al lang verstreken was ; geen antwoord gekregen.......echt niet zo netjes,m.a.w.waardeloos!!!

    Therese11-03-2018

    Mij is hetzelfde overkomen, had plant besteld op 17 januari. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar maar op email wordt niet gereageerd. Heel jammer , had het ook gelijk betaald. Net geen €15,- . Ik had gedacht dit bedrijf bestaat albheel lang mijn ouders hebben daar ook wel eens besteld , zal dus wel goed zijn. Heel jammer het was een cadeau voor mijn collega! Hoop maar dat hij alsnog komt.( hoop doet leven) tegen beter weten in

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Wasrdeloze service

    D. Jansen05-01-2018

    Op 18 december 2017 heb ik een aantal planten besteld.
    Op 27 december 2017 nog steeds geen bestelling thuis gebracht, bij mailcontact met Bakker blijkt de bestelling zoek geraakt te zijn.
    Direct daarna krijg ik een mail dat de bestelling terecht is.
    Ik geef aan dat ik met vakantie ben tot 5 januari en vraag of de bestelling op zaterdag 6 januari 2018 kan worden bezorgd.
    Nog geen minuut later krijg ik een mail dat de bestelling is verzonden.
    Op 29 december 2017 wordt de bestelling afgeleverd bij een vestiging waarin een Post.nl punt aanwezig is.
    De planten hebben daar, in een dichte doos , gewikkeld in plastic gestaan tot 5 januari 2018. Twee planten zijn beschadigd en er niet best aan toe. Zonde van mijn geld.
    Waardeloze service, levertijd idioot lang, bestelling die zoek raakt???
    Eerst nog moeten mailen om mijn bestelling alsnog te laten verzenden?
    Kortom: geen aanrader!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    heel tevreden

    Jaap29-12-2017

    Ik ben heel tevreden met mijn bestelling, alles was erg netjes verpakt en met duidelijke informatie wat en hoe. Ik ben geen ervaren tuinder en heb gewoon wat leuke plantjes aangeschaft voor in huis en de tuin.

    En ik was erg gecharmeerd van het leuke palmboompje dat ik bij mijn bestelling mocht ontvangen!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Slecht prijs/kwaliteit

    Orsin03-11-2017

    Voor het eerst een bestelling geplaatst bij dit bedrijf. Door het lezen van de slechte revieuws had ik eerst contact opgenomen met de klantenservice en mijn twijfels kenbaar gemaakt. Op de mail kreeg ik antwoord dat mensen alleen maar de slechte revieuws plaatsen en de goede nooit. Ze verzekerde mij ook te kunnen voorzien van goede producten. Helaas heeft mijn bestelling van een flink aantal producten eerst bij een postorderbedrijf gestaan tot na het weekeinde. Toen ik ze eindelijk kreeg lag alles door elkaar in de doos. Overal zand uit en de planten waren totaal uitgedroogd. Aangezien hortensia's veel water vragen is dit ten kosten gegaan van een aantal hortensia's. Daarnaast zijn diegene die nog in leven zijn amper zichtbaar. Sommige planten waren slechts 1 klein steeltje wat heel erg lijkt op een mini stekje waar je dus 18 euro voor betaald. Bij de Intratuin betaalt je voor dezelfde hortensia 15 euro volledig in bloei.
    Dus voor mij nooit meer via intranet bij dit bedrijf iets kopen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Eerste en laatste bestelling bij hen!

    john burg16-06-2017

    Het verschil tussen de foto van de citroenboom op hun website en de werkelijke boom is enorm! En het is zeker niet 40 tot 45cm zoals geadverteerd.

    Plus, de bestelling werd geplaatst op 25 mei, het werd geleverd op 8 juni! Ik schreef aan de klantenservice, om 6: e om uit te vinden wat er met mijn bestelling was, nog nooit een antwoord van hen, naast de automatische blabla "we zullen zo snel mogelijk naar je terugkomen"

    Eindelijk werd het pakje met weinig gehanteerd, zo niet helemaal niets, er was grond in de doos, en elke vrucht viel van de boom af ...

    Kortom, slechte service en slecht product.

    Liza16-06-2017

    Kon je retourneren?

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Sinds tijden weer een eigen moestuin

    Minie Buize21-04-2017

    Vroeger hadden mijn man en ik thuis altijd een grote moestuin, maar door zijn overlijden en het verhuizen is dit inmiddels alweer jaren gelden. Het begon toch weer wat te kriebelen, dus ben ik het internet opgegaan. Bij Bakker.com vond ik een aantal goede tips om weer met een eigen moestuintje te beginnen. Ik heb hier eveneens een aantal benodigdheden gekocht, zoals zaadjes voor diverse groenten en vruchten. Inmiddels is alles ingezaaid en is het wachten tot ik kan oogsten. De zaadjes werden snel geleverd en de prijs viel mij ook reuze mee.

    john burg16-06-2017

    Eerste en laatste bestelling bij hen! Het verschil tussen de foto van de citroenboom op hun website en de werkelijke boom is enorm! En het is zeker niet 40 tot 45cm zoals geadverteerd. Plus, de bestelling werd geplaatst op 25 mei, het werd geleverd op 8 juni! Ik schreef aan de klantenservice, om 6: e om uit te vinden wat er met mijn bestelling was, nog nooit een antwoord van hen, naast de automatische blabla "we zullen zo snel mogelijk naar je terugkomen" Eindelijk werd het pakje met weinig gehanteerd, zo niet helemaal niets, er was grond in de doos, en elke vrucht viel van de boom af ... Kortom, slechte service en slecht product.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7

    Schrijf zelf een review over Bakker.com

    Uw beoordeling