Babypark

6.6

Bestellen

4

Service

4.5

Prijs

4.8

Levering

38.5%

Zou hier weer kopen

Babypark

Als je een kindje verwacht dan heb je natuurlijk van alles nodig. Naast een babykamer heb je kleertjes, een maxi cosi, een kinderwagen en nog veel meer nodig voor je babyuitzet. Voor dit alles en nog veel meer kun je terecht bij Babypark. Zij beschikken over een grote voorraad artikelen in een zeer ruim assortiment, waardoor je in 1 keer alles bij elkaar kunt shoppen. Wat anderen van Babypark vinden lees je hier bij NederlandReview.


Over Babypark

 
Babypark is een zeer grote speler op het gebied van baby- en peuterartikelen. Met negen megastores in Nederland die in totaal ruim 50.000 m2 winkeloppervlakte bieden en een uitgebreide webshop kun je bij hen werkelijk alles vinden wat je nodig hebt voor je babyuitzet. Naast complete babykamers kun je er ook terecht voor kinderwagens, speelgoed, kinderstoelen en nog veel meer. Dit alles in vele varianten, modellen en van verschillende vooraanstaande merken. Zo bieden ze o.a. artikelen aan van de merken Bugaboo, Joolz, Kids Factory, Koeka, Maxi-Cosi, Quinny en vele anderen. Wanneer je meer advies nodig hebt kun je dus altijd één van de megastores bezoeken om de artikelen zelf te bekijken, proberen en advies te vragen aan de ervaren medewerkers van Babypark.


Diensten

 
In de online webshop vind je de artikelen die ze verkopen onderverdeeld in een aantal categorieën:

  • Babykamers
  • Tienerkamers
  • Kinderwagens
  • Autostoelen
  • Kinderstoelen
  • Buggy
  • Overig
  • A-Z merken

Verder kun je op de site veel informatie vinden over wat je zoal nodig hebt voor je babyuitzet, en je kunt doorklikken naar de Blog pagina waar je veel artikelen kunt vinden die interessant zijn voor aanstaande ouders. Daarnaast krijg je wanneer je een tweeling verwacht altijd een speciale tweelingkorting op het tweede product van 15% als je twee dezelfde producten koopt.


Laagste prijsgarantie

 
Babypark vergelijkt regelmatig hun prijzen met andere babywinkels om er voor te zorgen dat je altijd kunt profiteren van de laagste prijs. Heb je binnen 14 dagen na aankoop bij Babypark hetzelfde product toch elders goedkoper gezien dan kun je hen dit laten weten. Zij betalen je het verschil terug.


Betalen en bezorgen

 
Je kunt je online bestelling bij Babypark betalen met iDeal, Afterpay, Babypark Giftcard, Bancontact, Creditcard, onder rembours (+ extra kosten), via Paypal of door een vooruitbetaling te doen. Alle artikelen van Babypark (uitgezonderd meubelen) worden bezorgd door PostNL. Je kunt er ook voor kiezen om een artikel zelf af te halen. Voor bestellingen tot € 20,- betaal je € 3,50 verzendkosten, daarboven is bezorging gratis. Voor remboursbestellingen en meubelen gelden andere prijzen, een overzicht vind je op de website.


Klachten

 
Babypark is CBW erkend en ze zijn lid van de Thuiswinkel Waarborgorganisatie. Als je een klacht hebt over één van de producten of de dienstverlening dan kun je contact opnemen met de serviceafdeling. Je ontvangt dan binnen vier werkdagen na ontvangst een inhoudelijke reactie op je klacht. Babypark heeft een eigen serviceafdeling, waardoor schade aan een product meestal snel en direct ter plekke kan worden verholpen. Als het product opgestuurd moet worden naar de fabrikant voor reparatie of beoordeling, kun je in de meeste gevallen een leenproduct krijgen. Wanneer de klacht niet onderling opgelost kan worden dan kun je deze indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, www.sgc.nl of via het ODR Platform.


Vertel hier ook jouw mening over Babypark!


Wat vinden de klanten van Babypark, hebben ze alle benodigde spullen voor je babyuitzet en een goede service? Lees hier de reviews van andere klanten!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (13)

M

Miranda

04-10-2023

0

V

vermeer.laura@hotmail.com

11-07-2023

0

Baby artikelen

Zeer teleurgesteld aangaande de service/dienstverlening. Drie maanden geleden hebben wij voor 4000 euro aan middelen bij Babypark gekocht. Hierbij hebben wij afspraken gemaakt over de leveringsdatum, op basis hiervan zijn wij tot consensus (betaling) gekomen. Vervolgens heeft babypark deze datum tot op heden drie keer overschreden/uitgesteld. Dit betekent o.a. dat na de uitgerekende datum pas middelen zoals een box worden bezorgd. De consument betaalt op basis van gemaakte afspraken, waarna het bedrijf besluit de consument in het gewisse te laten en de gemaakte afspraken niet na te komen. Na drie uitstel mailtjes gebeld om tot een oplossing te komen. Tijdens dit gesprek werden wij onvriendelijk te woord gestaan, het probleem werd bij ons neergelegd en er werd verkondigd dat we nog maar een weekje geduld moesten hebben. Toen wij vroegen naar meer duidelijkheid aangaande de leveringsdatum bleek dit weekje ineens een maand te zijn, maar misschien ook langer. De middelen die wél zijn bezorgd, zijn op een zeer onvriendelijke manier afgeleverd. Daarbij wordt er aangaande de middelen die nog bezorgd moeten worden geen alternatief of een oplossing geboden, waardoor de klant de dupe is. Dit alles helpt niet mee aan de beoordeling van dit bedrijf.

D

de Jong

08-09-2022

0

Kinderwagen

Wij hebben online een kinderwagen bij babypark besteld zodat de kinderwagen mooi op tijd een maand voor de geboorte in huis zou zijn. Hier hebben we erg spijt van. Op de dag van de levering kregen we een bericht dat er onderdelen niet beschikbaar zijn en pas een maand later binnenkomen. Toen voor de zekerheid de klantenservice gebeld maar hier heb je ook helemaal niets aan want ze zeiden dat de leverdatum nu wel echt klopt. 1 maand later kwam er weer een bericht dat de onderdelen er nog steeds niet zijn en pas 2 weken later komen. Geen excuses of een andere oplossing dan een gedeeltelijke levering waardoor we nu met een halve Wagen zitten (de zonnekap en het dekentje ontbreken nog). Beloftes van de klantenservice worden niet nagekomen, ze vertellen iedere keer weer een ander verhaal: “de onderdelen zitten in de vrachtwagen en komen zeker op 1 juli binnen“ tot “we hebben even met Italië gebeld en we kunnen een leverdatum VANAF 1 juli aanhouden” of “als u zeker wilt zijn, kunt u het best nog een keer bellen”. Ben benieuwd wat ik dan te horen krijg. Inmiddels geen plezier meer aan de kinderwagen. Hier gaan we zeker nooit meer iets kopen.

K

Katharina

23-06-2022

0

Slecht service!!

Wij verwacht ons eerste kind in december. zijn op tijd gaan kijken voor een baby kamer. wij hebben te horen gekregen dat er ivm corona nog al wat problemen zijn met leveren. en de levering duurde ook even. geen probleem hadden we ons op voorbereid. maar helaas waren er van de 3 meubels 2 beschadigd. gebeld met baby park wij zouden binnen 8 weken gebeld worden om een afspraak te maken dat zij de onderdelen zouden vervangen. helaas naar 8 weken niks van gehoord. zelf maar weer achteraan gegaan zouden binnen 2 weken wat horen. helaas niks gehoord. nu zijn we 12 weken verder en zitten wij nog steeds met beschadigde meubels. wij zijn naar baby park gegaan voor de goede service. maar helaas is hier niets van terecht gekomen. ik zou hier in het vervolg ook zeker niks meer kopen. wel moet ik zeggen dat wij erg goed geholpen zijn in de winkel. ze zijn niet goedkoop maar als de service goed was, was dit ook geen probleem geweest erg jammer!

A

Arnie

13-10-2021

0

Kinderwagen

Goed geïnformeerd

W

Wilbert van Alphen

03-09-2021

0

Kinderwagen

Wij hadden een dubbele afspraak gemaakt ,op advies van medewerkster van babypark zelf Van 14.30 tot 15.00 en 15.00 tot 15.30. Om even na 15.00 kwam er een verkoopster ons vertwllen dat wij per direct de winkel moesten verlaten omdat onze tijd om was. We hadden de dubbele afpraak via de mail bevestigd bij ons! Maar ze bleef hoog bij laag beweren dat we zo niet op de lijst in het systeem stonden. Ook waren hier andere klanten bij aanwezig. Onze bevestging telde blijkbaar niet. Ook mochten we de koffie volgens haar niet hebben. Hadden we vlak daarvoor van haar collega gekregen. Ook waren er meer mensen met koffie ??? Onze kinderwagen stond al beneden bij de kassa,anders zeker zonder aankoop weggegaan. We hebben de gehele babyuitzet nog nodig . Kamer,kinderstoel,baduitrusting,al het textiel,en basisuitzet. Maar we komen hier nooit meer terug. Dit was het filiaal in barendrecht,verkoopster met belgisch accent. Maar we gaan naar geen 1 filiaal meer .

L

Lisanne

27-03-2021

0

Baby kamer

Zo enthousiast over de winkel en de service van babyprk wij waren zo teleurgesteld zijn wij nu. In december hebben wij onze babykamer besteld die binnen twee weken al geleverd kon worden!! Fantastisch, dit was ook een van de redenen waarom wij voor babypark kozen (de snelle levering). Helaas kwam begin januari het kamertje binnen en bleek dat er een hoop onderdelen kapot waren, direct heb ik babypark opgebeld en alles zou netjes geregeld worden. Na wat heen en weer bellen en mailen zou de levering in week 12 plaats vinden en zou er een bezorgafspraak met ons gemaakt worden. Aan het einde van de week (vrijdag) zelf maar weer gebeld aangezien wij niks vernamen van babypark. Tot onze grote teleurstelling werd er medegedeeld dat we nog 4 tot 5 weken moeten wachten, zoals vaker verteld mochten wij alle spullen wel gewoon gebruiken tot dat deze omgeruild zouden worden. Maar leg mij maar even uit hoe je een commode in elkaar zet waar van de onderdelen doormidden zijn gebroken???? Vervolgens word er door de klantenservice medegedeeld dat zij alleen beschadigingen zien en dat wij het best in elkaar kunnen zetten, kortom moet wij maar blijven wachten en word er nog even gezegd dat er enkel beschadigingen zijn terwijl de onderdelen van de commode toch echt door midden gebroken zijn. Tegemoet komen met andere oplossingen is geen enkele optie voor babypark, “je moet maar wachten tot het binnen is en dan komen wij het omruilen, tot die tijd mag je de kapotte spullen gebruiken” Waardeloos babypark!! Echt waardeloos, ik ga mijn pas geboren baby niet op een kapotte commode leggen!! Denk even aan de veiligheid. Tegemoetkomen... hebben jullie ook nog nooit van gehoord!! Schande! Zelf heb ik verschillende opties gegeven zoals: - kijk of er goede onderdelen zijn die van een showmodel afgehaald kunnen worden. - Ruil de kamer om voor een andere kamer die wij ook mooi vinden. - Zorg dat de kapotte onderdelen gemaakt kunnen worden i.p.v. nog langer wachten. Mee denken zat er niet in laat staan zelf als winkel naar een oplossing zoeken. En je geld... nee dat krijg je niet terug want ze nemen geleverde kamertjes ondanks dat deze kapot is niet terug!! Uiteindelijk de afspraak gemaakt dat zij in overleg zouden gaan met een teamleider en mij later de dag terug zouden bellen.. inmiddels een dag verder en nog geen gehoor!

L

Lobbezoo

27-03-2021

0

Trip trap stoel

Ik ben heel tevreden over de service van jullie zaak. Ten eerste het beantwoorden van mijn vraag van mijn bestelling, ik kreeg ik vrij snel een reactie en een snelle levering van mijn gekochte artikel. Hartelijk dank!!!!

W

Wilmi Friesen

24-02-2021

0

2428559

Dure Kidsmill tienerkamer gekocht, waarbij de kast schots en scheef is. Daarnaast is er een lat op het bed verkeerd gemonteerd waardoor zowel de kast als het bed niet bruikbaar is en we niet verder kunnen met de montage. Onze arme zoon kan nog niet naar zijn nieuwe kamer. Op 28 januari melding gemaakt, vervolgens stuurt men vanuit Babypark pas op 15 februari een monteur langs om te komen kijken, waarna het waarschijnlijk nog weken gaat duren voordat de klacht opgelost is. Eens, maar nooit meer!

W

William

05-02-2021

0

Stokke kinderstoel

Hele slechte service van Babypark. Ik kocht 6 maanden geleden 2 dure stokke kinderstoelen. Nu wilde ik hem 1 half jaar later in elkaar zetten. Blijkt dat er een rugplankje te weinig in de doos zit. Ik heb helaas de doos niet gelijk gecontroleerd omdat een baby pas na een half jaar zelfstandig kan zitten. En ik alle vertrouwen had in stokke en babypark. Had ik beter wel kunnen doen geen enkel bedrijf vertrouwen. Ik kon wel het gemiste onderdeel bestellen en betalen. Ik dacht volgens mij begrijp jij het niet. Ik ga niet voor het gemiste onderdeel betalen als die in de doos hoort te zitten. Ik heb ook gezegd dat ik het een hele slechte service vind van babypark ze nemen geen eens de moeite. Ik koop er nooit meer wat mij zijn ze kwijt als klant wat een slechte service zeg.

P

Pia

05-01-2021

0

Cremekleurige Slabber

Klantenservice van de webshop is ronduit onaardig en onbeschoft. Slechtste klantenservice ervaring in mijn hele leven. Babypark heeft expres een vieze siliconen cremekleurige slabber gestuurd met krassen en zwarte vieze vlekken. Natuurlijk meld ik deze klacht. Ik kan nu niet lopen en dus naar buiten gaan, maar voor enige compensatie moest ik naar een fysieke winkel of het product via een post nl punt retour doen. Ze vonden het genoeg om mij tegemoet te komen door de retourtijd te verlengen met 2 weken. Uiteindelijk heb ik iemand gevonden die het pakket voor mij retour kan sturen. Maar echt ongelofelijk dat ze expres een vieze slabber sturen in de hoop dat ik het houd en voor een nieuwe zelf moeite moet gaan doen. Voor een slabber van 13 euro ben je al snel geneigd te zeggen laat maar zitten dan. Ik bestel nooit meer hier.

T

Thi Truong

03-04-2020

0

Weer super service

Er is weer een kleine op komst. Van onze vorige heb ik nog de nodige spullen, maar het een en ander is weer aan vervanging toe. Tenminste, dat dacht ik. Maar uit de echo blijkt dat we nog wat meer nodig hebben, want we krijgen nu een jongen. Hartstikke leuk, daar niet van, maar we hebben nu weer nieuwe spullen nodig. Om te beginnen wil ik een nieuwe babykamer inrichten. Dat kost allemaal nogal wat, maar gelukkig heb ik in het verleden al het een en ander bij BabyPark gekocht. Ik weet nog dat ik vond dat ze het de vorige keer erg professioneel hadden afgehandeld. Dus vol goede moed ging ik weer het een en ander aanschaffen. Al met al klikte ik nog behoorlijk veel aan. De eindprijs bleek echter mee te vallen en ik heb alles maar gekocht. Inmiddels is alles binnen gekomen en we zijn nu helemaal klaar voor de komst van de kleine. Het is nu nog aftellen.

A

Anoniem

28-12-2017

0