Baby & Tiener

5

Bestellen

4.9

Service

5

Prijs

5

Levering

50%

Zou hier weer kopen

Baby & Tiener

Als je zwanger bent heb je allerlei spulletjes nodig om de babykamer in te richten, maar ook voor de verzorging van je baby. En als je kindje groter wordt, dan wordt de behoefte weer anders, en wordt de voormalige babykamer omgetoverd naar een kamer voor een peuter, kleuter en op latere leeftijd een tienerkamer. Voor al deze fases kun je bij Baby & Tiener alle meubelen en benodigdheden vinden. Van campingbedje en autostoel tot bureau en alles wat daar tussenin zit. Hier lees je wat anderen van deze winkel vinden.


Over Baby & Tiener

In Sliedrecht en Capelle aan den IJssel bestaan de Baby & Tiener Megastores al ruim 60 jaar. Inmiddels kun je bij hen ook online terecht op Baby & Tiener voor alles op het gebied van baby’s, peuters, kleuters en tieners. Je vindt bij hen allerlei stijlen in inrichtingsartikelen en meubelen, zodat je de kamer van je kind van jong tot ouder helemaal af kunt maken. Ook verkopen ze vele artikelen die je nodig hebt voor de verzorging en het vervoer van je kind. Daarbij heb je de keuze uit vele bekende merken zoals Maxi-Cosi, Cybex, Bugaboo, Mutsy, Quinny, Bebe-Jou, Avent, etc.


Diensten

In de webshop kun je alles in duidelijke categorieën verdeeld vinden met de daarbij behorende subcategorieën:

  • Autostoeltjes
  • Babykamer
  • Boxen
  • Buggy's
  • Campingbedden
  • Kinderstoelen
  • Kinderwagens
  • Tienerkamer
  • Meer
  • Merken

Outlet

Er is ook een Outlet in de webshop aanwezig, waar je artikelen tegen de allerlaagste prijzen kunt vinden. Hierbij gaat het om:


  • Aankleding en textiel
  • Autostoelen
  • Babykamers
  • Buggy's
  • Junior en tienerkamers
  • Kinderwagens

Op alle artikelen die in de winkel en webshop worden aangeboden krijg je de laagste prijs garantie. Wanneer je niet precies weet wat je moet kiezen, kun je zeven dagen per week terecht in de winkels in Sliedrecht en Capelle aan den IJssel. Dan kun je alles van dichtbij bekijken en uitproberen, en desgewenst advies vragen. Ook is het mogelijk om de klantenservice te bellen voor advies en uitleg of live gebruik te maken van deze service in de webchat.

Betalen en verzenden

Je kunt je bestelling betalen met iDeal, Creditcard, achteraf betalen of via Bancontact of PayPal. Ze leveren de bestellingen in Nederland, België en Duitsland. Wanneer je van vóór 15:00 uur besteld, heb je de artikelen die door PostNL geleverd kunnen worden morgen in huis. Voor meubelen en andere grote artikelen duurt dit langer, die worden door een koeriersdienst of DPD gebracht. De verzendkosten zijn daarom ook heel verschillend, een uitgebreid overzicht hiervan is te vinden op de website.

Klachten

Als je een klacht hebt kun je een e-mail sturen naar de klantenservice. Wanneer er geen oplossing wordt gevonden, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via de Stichting WebwinkelKeur. Het is ook mogelijk om je klacht aan te melden, als deze nog nergens in behandeling is, bij het ODR platform van de Europese Commissie. 

Laat hier ook jouw review over Baby & Tiener achter!

Heb jij spulletjes gekocht bij deze webshop of in de fysieke winkel? Vertel dan hier alles over jouw mening over deze winkel. Positief of negatief commentaar, alles is welkom, NederlandReview is een onafhankelijk platform voor en door échte consumenten.

Wat zijn de ervaringen met Baby & Tiener, leveren ze snel datgene wat je had verwacht? Of vallen de producten en de service van deze winkel tegen?

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (14)

complete kinderkamer

Wat een top bezorger DONOVAN!!! ***** Ik heb heb mijn bestelling keurig ontvangen en met veel goede tips van de bezorger. Hij is voorzichtig met de bestelling en beleefd. Ben blij dat er nog zulke nette bezorgers zijn. Bedankt Baby &Tiener zal jullie aan iedereen aanbevelen.

J

jessica

06-04-2023

0forum

Stapelbed

Via Wehkamp hebben wij een bed van baby&tiener.nl gekocht. Na het bed in elkaar gezet te hebben bleken de schroeven voor de latjes waar de lattenbodem op komt veel te dun en te klein voor de gaten die er in de fabriek ingemaakt zijn. Als we dit niet hadden gezien was onze dochter na 2 keer omdraaien zo met lattenbodem en al naar beneden gevallen. Daarnaast zitten er in het bed aan de voorzijde en zijkanten totaal 33 zichtbare schroefgaten! Dit ziet er echt niet uit!! Op de site van baby&tiener.nl en op de website is bij dit bed niet 1 schroefgat zichtbaar! Wehkamp vindt dat ze met een goede oplossing moeten komen aangezien de foto’s van ons bed en die op de site totaal niet met elkaar overeenkomen. Baby&tiener.nl geven aan een bed dat in elkaar gezet is niet terug te nemen en dat hij in hun showroom ook met de schroefgaten staat. Ik koop online een bed en dan verwacht ik dat de gepresenteerde fotos overeenkomen met het werkelijke bed. Als de foto er zo op stond met de schroefgaten hadden wij dit bed nooit gekocht!!! Ben hier inmiddels al 2 weken mee bezig en hun enige antwoord blijft we leveren normaal geen afdekdopjes i.v.m. verstikking gevaar maar we zullen deze nu leveren (lekker handig met een kind van 2 jaar in huis. De schroeven die we zelf gebruikt hebben voor de lattenbodem die willen ze vergoeden. Hier zijn wij absoluut niet mee akkoord!!! Dit is geen juiste afhandeling van een klacht! Als je op hun Facebook pagina kijkt bij de reviews staan daar alleen maar klachten over dat klachten niet opgepakt worden, slechte communicatie en totaal geen oplossingen. Ik koop nooit weer iets bij dit bedrijf en geef iedereen om mij heen het advies dit ook niet te doen!

L

Leonie

15-03-2023

0forum

Kinderwagen

Wat een mooie spullen en goed geprijst. Zeer goed geholpen en goede uitleg. Wij zijn meer dan tevreden over deze winkel.

W

Wim

30-10-2022

0forum

Complete babykamer

!! 41% annuleringskosten bij retour !! Eigenaar Edwin Burgerhout houdt €1.075,25 in bij een annulering van een niet-ontvangen babykamer. Ik heb geannuleerd omdat de montagepartner van Baby &Park onbereikbaar was, en omdat de baby snel ter wereld zou komen.

B

B. G.

17-07-2022

0forum

Kinderwagen

Zeer slecht geholpen. Ik ben geen klager maar wat een onbeschofte manager werkt daar. Ze liet mij niet uitpraten en toen ik hulp nodig had wees ze me af vervolgens 5 minuten later zag ik dat ze dit ook bij een andere klant deed. Toen ik haar hiervoor aansprak zei ze dan donder je toch op. Nooit meer naar deze winkel en mijn familie en buren ook niet. Ik heb gelukkig nog wel haar haar naam gevraagd. Ze heet Chantal. Wees opgepast!!!

B

Bianca de Wit

06-03-2022

0forum

Babykamer

Leuke winkel met onwijs veel keus uit kinderwagens en babykamers! Onze kamer hier gekocht die binnen 8 weken geleverd werd. (Was niet op voorraad en werd van te voren netjes verteld) Vriendelijk personeel ook!

H

Hoogwind

25-02-2022

0forum

Peuter hoogslaper

Slecht! Ik heb nog nooit zo een slechte ervaring gehad. We hebben in januari een hoogslaper met tent besteld voor mijn kind maar tot heden wachten wij nog steeds op de tent. Meerdere malen contact gehad en zouden terug bellen als ze meer wisten maar ook dit gebeurt niet. Net weer gebeld en de tent kan pas in week 13 geleverd worden dat betekent 13 weken later !!!

D

De haan

21-02-2022

0forum

Kinderwagen en hobbeldier

In de winkel super fijn geholpen, aardige mensen. Nadat ik daar mijn bestelling had gedaan had ik nog wat vragen en heb ik gebeld met de klantenservice. Hier heb ik ook geen aanmerkingen over. Ik stond niet lang in de wacht en de dame die opnam was erg vriendelijk en deed erg haar best mij te helpen.

L

Linda

02-02-2022

0forum

Commode, aankleedkussen en hoes en knuffel

Bestelling geplaatst en na 3 dagen gebeld voor het maken van een bezorgafspraak, waren erg vriendelijk aan de telefoon en de bezorging was 1 week later dus ook netjes! Ik heb gelukkig een positieve ervaring!

C

Chantal

12-11-2021

0forum

Verschillende artikelen

Zelfs één ster is één ster te veel! En nee ik ben niet iemand die reviews geeft omdat ik graag samen tot oplossingen wil komen, ondertussen is voor mij simpelweg de maat vol. Op 25-4-2021 een bestelling geplaatst voor net iets minder dan 115,- .. In Mei toch maar eens gaan vragen waar de bestelling bleef omdat dit maar bleef duren en er ook geen informatie kwam.. Simpel antwoord ze wisten niet wanneer, want Koeka kon ze niet vertellen wanneer ze spullen uit konden leveren, aangegeven dat ik toch niet nog heel lang wil wachten aangezien de baby zich toch ook aan begint te dienen. Op 20-5-2021 kwam er eindelijk een pakketje, precies niets van wat ik had besteld. Aangegeven met foto´s via de facebook chat, want telefonisch contact lijkt erg onmogelijk. Zo besproken zo retour gestuurd komt 2 dagen later een volgend pakketje met weer iets waarvan ik had aangegeven nadat het al fout was gegaan niets meer te willen ontvangen en de gehele bestelling te annuleren dit is niet gebeurd, dit pakketje is bij de buren afgeleverd.. Maar had volgens hun geweigerd moeten worden. Nou zo ook dit pakketje een paar dagen erna retour gestuurd en jawel jawel.. 2 pakketjes afkomstig allebei van mij zijn spoorloos? komen niet aan? al mijn 10 andere pakketjes zijn netjes aangekomen precies alleen die bij jullie niet.. Gekke verdachte situatie. Na heel veel heen en weer gechat, want bellen is nog steeds erg onmogelijk, leek het te zijn opgelost.. Maar je kunt wel raden dat dit uiteraard niet zo was, en ik nu alsnog die 115,- mag aftikken terwijl ik precies niets heb en ook precies nooit iets heb ontvangen van wat ik besteld had. Oplossingen? zijn er niet? je willen helpen? nee. Ik hoor me bezig te houden met de bevalling ondertussen, helaas maken jullie dit ondertussen erg onmogelijk! Want waarom kan een ander bedrijf het wel zo snel leveren ? en ook nog eens goed! met goede service? Fouten maken is menselijk en normaal en daar leer je van.. maar dit mijn klomp breekt echt!

D

Dominique Pleijte

08-06-2021

0forum

Ledikant lakens

2 lakentjes gekocht. 1 nooit ontvangen omdat die niet meer leverbaar is maar staat nog wel op de website. Nu nog steeds. Ze zijn lastig te bereiken en reageren niet tot dat je ze meerdere emails stuurt. Geen service. Denken alleen aan hun eigen geld en niet aan de klant. Echt de meeste verschrikkelijk klantenservice ik ooit heb meegemaakt.

J

Jody

03-05-2021

0forum

Autostoel

Heb mijn bestelling terug gestuurd via postnl, die heeft het pakket kwijtgeraakt. Ik heb een verzendbewijs dat ik het heb terug gestuurd, maar alsnog moet ik toch betalen ( afterpay) omdat ik meerdere malen heb gebeld, en maanden bezig ben is dat bedrag ook nog eens verhoogd met aanmaningskosten dit komt omdat baby & tiener mij al maanden aan het lijntje houd en mij zogenaamd gaan terugbellen omdat ze gaan kijken hoe ze dit kunnen oplossen! Nu moet ik gewoon betalen ondanks ik kan aantonen dat ik het product heb terug gestuurd. ZE DOEN NIKS VOOR JE , ZE BELLEN OF MAILEN JE NIET TERUG TERWIJL ZE HET JE BELOVEN! OHJA OM HET ARTIKEL TERUG TE STUREN HEB IK OOK NOG MOETEN BETALEN, ZO EEN PROFESSIONELE BEDRIJF DAT AL MEER DAN 60 JAAR BESTAAT HEEFT GEEN EENS EEN ANTWOORDNUMMER! DIT BLIJFT NIET ALLEEN BIJ REVIEWS, HIER GA IK WERK VAN MAKEN!

E

Emel

17-08-2020

0forum

Kruikzakken enz

Bestelling gedaan maar 5 weken later nog niks gehad zonder enige respons , ik heb ze toen 2 mails gestuurd waar der maten laat op gereageerd werd dat de producten over een paar dagen binnen zouden komen uiteindelijk 8 weken verder en niks gekregen , ik heb een klacht ingedient en mijn geld terug geeist !! Zelfs daar kreeg ik geen reactie op,wel heb ik mijn geld terug!!

S

Samantha

04-08-2020

0forum

Quickfix autostoeltje

Ik ga deze winkel zeker niet aanbevelen. Wat een slechte service zeg. Ze verkopen het autostoeltje quickfix als 360 graden draaibaar, maar in de auto draait hij helemaal niet. Hierover al maanden bezig met de klantenservice, die van alles beloofd maar niets waarmaakt. Je moet ze elke keer weer zelf bellen/mailen in de hoop dat ze reageren. Echt, zo'n slechte babywinkel heb ik nog niet meegemaakt.

L

Lilian

30-07-2020

0forum