Babydrogist.nl

2

Bestellen

2.8

Service

3.6

Prijs

2

Levering

20%

Zou hier weer kopen

Babydrogist.nl

Babydrogist.nl is een online drogist voor baby's. Ga jij na het lezen van de reviews over babydrogist.nl je slag slaan bij dit bedrijf? Is dit ideaal als je luiers of billendoekjes nodig hebt?


Wat is Babydrogist.nl?


Babydrogist.nl begon in 2018 met het inkopen en verkopen van drogisterij artikelen. De artikelen werden verkocht en gekocht voor een scherpe prijs via diverse platforms. Dit gebeurt nog steeds maar nu wel vanaf babydrogist.nl.


Redenen die hieraan ten grondslag liggen zijn onder meer de hoge prijzen van luiers en billendoekjes. Lotte, eigenaresse van Babydrogist.nl stelt dat een kind opvoeden al duur genoeg is en speelt met haar bedrijf nu in op ouders van kleine kinderen. Dat doet babydrogist.nl ook omdat er eigenlijk geen echte babydrogist bestaat.


Babydrogist.nl stelt zich alleen te focussen op de verzorging van baby’s en verdiepen zich elke dag in de verbetering hiervan. Het bedrijf geeft ook aan dat ze altijd op zoek gaan naar de allerlaagste prijzen zodat ouders meer geld overhouden om leuke dingen met de kinderen te gaan doen.


Kantenservice, betaalmethoden en bestellingen


Je kunt contact opnemen met de klantenservice via een contactformulier. Op de website staat ook een telefoonnummer (0320-417611) en e-mail adres (info@babydrogist.nl). Bestellingen worden veelal binnen een werkdag verzonden. Dit houdt in dat je een artikel binnen twee dagen in huis hebt. Er kan betaald worden via IDeal, Creditcard (Visa & Mastercard), Achteraf betalen (Billink), Paypal, Bancontact, Sofort banking, American Express en ING homepay.


Fabrieksgarantie, retour sturen en herroepingsrecht


Op artikelen geldt een fabrieksgarantie van één jaar mits het product ongebruikt is. Klanten hebben 14 dagen het recht op bestelde artikelen tot dagen zonder opgave van reden te annuleren. Vervolgens heeft de klant ook 14 dagen de tijd om de producten retour te sturen. Het volledig bedrag (inclusief verzendkosten) wordt in een dergelijke situatie volledig terug gestort. Let op: kosten voor het terug sturen moeten wel betaald worden.


Er kan eveneens gebruik worden gemaakt van het herroepingsrecht. Dan zal een artikel volledig en op redelijkerwijze in originele staat en verpakking aan het bedrijf terug gestuurd moeten worden. Als je gebruik zou willen maken van het herroepingsrecht dan zul je een mail moeten sturen naar info@babydrogist.nl. Het verschuldigde bedrag wordt dan binnen twee weken na het aanmelden van een retour terug gestuurd.


Er wordt op de website wel aangegeven dat er soms een langere levertijd wordt gehanteerd. Levertijden vind je op de productpagina. Je krijgt er ook een mailbevestiging van.


Klachten


Het bedrijf adviseert klachten eerst bij babydrogist.nl kenbaar te maken. Dit kan door een e-mail te sturen naar info@babydrogist.nl. Er wordt aangegeven dat als er geen oplossing wordt gevonden, dat er dan een geschil aangemeld kan worden via Stichting WebwinkelKeur. Zij zijn gespecialiseerd in bemiddeling. Consument hebben sinds 2016 ook de mogelijkheid om klachten in de EU aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Je kunt dit speciale ODR platform vinden via de volgende link.


Wat zijn de ervaringen van klanten van Babydrogist.nl?


Ben jij al klant bij Babydrogist.nl? Wat vind jij van de diensten van Babydrogist.nl? Ben je tevreden over de producten van deze baby drogist? Is dit bedrijf echt veel goedkoper in vergelijking met andere bedrijven? Zou je andere mensen aanbevelen om hier baby producten te kopen? Jouw mening is goud waard. Door je visie hier te delen help je andere mensen een bewuste aankoop te doen. Onafhankelijke bedrijfsbeoordelingen lees je via NederlandReview.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (5)

Dr brown magnetron sterilisator

Super slechte site. Kreeg mijn bestellingen in een doos van pampers. Waardoor de pickup point het niet kon vinden. Ik kreeg mijn bestelling te laat. Weer terug gestuurd, inmiddels 3 wkn verder en mijn geld nog steeds niet ontvangen!!!!! Als je ze belt nemen ze niet op! Zeer slecht!! Ik zou daar nooit meer bestellen

E

Evanthia

03-07-2023

0

Pampers baby dry

these INCOMPETENTS were not even able to pack my package properly. when I got my hands on it, the bag came off, they probably haven't heard of cardboard boxes!! I had a problem with the delivery, which took about 5 days... and what to see????? that idiot who answered the phone hung up on me saying she doesn't understand/speak english!!!! what ????? i speak english!!! was the money good????? disgusting racists!!!!!

A

Alina Chelboiu

02-05-2023

0

Baby producten

Babydrogist is de slechtste winkel ooit!! Het gaat om de bestelling van april 2022, 2 maanden geleden dus. Ik moest een maand wachten voordat ik een retourformulier/retourlabel kreeg en ik moest meer dan 3x een email naar hun sturen om dat te vragen en geen reacties tot ik een email van hun promotie kreeg van hun manager daar heb ik op gereageerd en toen kreeg ik pas aandacht wanneer ik haar email beantwoorden en nog erger het is nu al een maand geleden dat ze mijn retourzending hebben ontvangen en tot nu toe krijg ik nog steeds geen terugbetaling (op de email stond dat ik binnen 14 dagen de terugbetaling zou krijgen maar blijkbaar dat is gewoon onzin), en niemand van hen zeg iets. Email heb ik ook al gestuurd maar nog steeds geen reactie. Ik heb nog nooit zo'n slechte winkel meegemaakt en deze behandeling is echt erg slechtste. Ze zijn bezig met promotie en nieuwsbrieven maar over retour en terugbetaling zeggen ze niks, misschien wachten ze tot de klanten hun retourzending vergeten en dat het geld dan voor hunzelf is erg oneerlijk om niet terug te betalen. Wat een winkel!! Het is m'n eerste bestelling bij hen en ik bestel nooit meer iets bij hen, heel slecht!!!

J

Joan

10-06-2022

0

Misleidende reclame

Ik heb 380 luiers besteld met het merk Pampers Premium Protection maat 4. Vervolgens krijg ik een andere type luier uit Polen met Active erop en totaal niet het plaatje en de type Pampers die ik heb aangekocht. Heel het pakketje retour gestuurd met heel veel moeite vanwege de hoeveelheid. Vervolgens liegt de klantenservice dat ik luiers heb gestolen met een pakje van 19 luiers. Een absolute leugen. Ze hebben geen respect voor hun klanten, ze liegen om geld te kunnen stelen zonder enige onderbouwing, je moet erachteraan rennen. Dit is een website die ik mijn ergste vijand nog niet eens zou aanraden. Bespaar jezelf het verdriet, de moeite en de misleiding en bestel bij een betrouwbare webshop die respect hebben voor hun klanten en je niet probeert te ontfratsen van je geld. Voor mij een absolute nachtmerrie en een laatste keer. Inmiddels heb ik al twee weken terug de mededeling dat mijn pakket retour is, maar geld staat nog altijd niet op mijn rekening.

J

JaJa

28-02-2020

0

Luiers

Zij adverteren wat anders dan zij je toezenden. Vervolgens doen zij er een eeuwigheid over om je geld te retourneren na ontvangst goederen. En dan krijg je een creditnota die niet eens klopt. Zeer ontevreden over dit bedrijf. Komt gewoon onbetrouwbaar en onprofessioneel over. Hopelijk storten zij mij geld spoedig terug anders zal ik heel NL waarschuwen via social media.

A

Anoniem

28-02-2020

0