5.9

2.7

5.9

2.9

21.4%

Autobandenmarkt.nl

Autobandenmarkt.nl: Ervaringen met online autobanden kopen. Je wilt je autobanden online kopen, maar twijfelt nog. Je wilt eigenlijk eerst ervaringen lezen over autobandenmarkt.nl. Dan ben je hier aan het juiste adres. Lees verder voor de reviews van anderen.

Over Autobandenmarkt.nl

Autobandenmarkt.nl is de grootste online bandenspecialist in Europa. Ben je op zoek naar een van de volgende soorten banden?

• Zomerbanden
  • Winterbanden
  • Vier-seizoenenbanden
  • Speciale banden

Dan ben je hier aan het juiste adres. Je vindt deze banden van heel verschillende merken en modellen nu ook online. Alles om jou veilig naar je bestemming te brengen. Of het een zomerse lentedag is, de regen met bakken uit de hemel valt of de sneeuw de weg bedekt. Bang om de verkeerde keuze te maken uit het enorme assortiment? Dat is nergens voor nodig. Om jou te helpen online autobanden te kopen heeft deze webshop een bandenzoekfunctie geïnstalleerd op de website. Jij kunt filters instellen als grootte, snelheidsindex, prijsklasse en je favoriete merk. Wil je liever de verschillende banden op basis van je type voertuig bekijken? Geen probleem! Ook dat kan bij deze grootste online bandenspecialist van Europa.

Alle informatie bij de hand

Misschien ben je op zoek naar een band van één van de grote merken of ben je op zoek naar een budgetmerk? Je kunt het hier allemaal makkelijk en online vinden. Je zult zien dat een lage prijs niet gelijk een verlies aan kwaliteit betekent. Je kunt van alle banden de specificaties zien en zo zelf de banden vergelijken op deze punten: rolweerstand, grip op nat wegdek, geluidsemissiewaarden van het EU-bandenlabel en de beoordelingen van andere klanten. De productpagina's zijn zo ontworpen dat jij makkelijk en snel de belangrijkste informatie in kan zien en jouw autoband online kunt bestellen. Tip: de banden worden (vanaf 2 banden) gratis geleverd en je hebt 30 dagen om je bestelling te ruilen of retour te sturen.

Service autobandenmarkt.nl

Autobandenmarkt.nl heeft de website ontworpen met de klant in het achterhoofd, waardoor het voor jou makkelijk wordt gemaakt om je nieuwe autobanden online te kopen. Niet alleen door alle producten uitgebreid te testen en het assortiment zo breed mogelijk te houden, maar ook door de banden scherp te prijzen. En als je het niet gelooft, kun je altijd een prijsopgave vragen bij je lokale garage. Je zult zien dat je online goedkoper uit bent als je nieuwe autobanden wilt kopen. Ook voor de minder standaard modellen, kun je slagen bij autobandenmarkt.nl. Dus ook voor een lichte vrachtwagen, een offroad/4x4, een motor of een oldtimer kun je hier terecht.

Tip of klacht voor autobandenmarkt.nl

De grootste online bandenspecialist van Europa word je niet zomaar. Daar zijn heel veel tevreden klanten voor nodig. Maar soms kan daar ook een minder tevreden klant tussen zitten. Als je niet tevreden bent met de diensten of de producten van autobandenmarkt.nl, dan zullen ze er alles aan doen om jouw klacht op te lossen. Alleen moeten ze dan wel weten wat je klacht is. Je kunt zowel telefonisch als per mail contact opnemen om het te bespreken.

Heb jij weleens losse banden of een bandenset besteld? Deel dan jouw ervaring!

Nieuwe autoband nodig? Je wilt natuurlijk een goede en veilige nieuwe band. Vind je die bij Autobandenmarkt.nl? Lees de reviews van hun klanten!

10

Alle reviews (14)

4 19 inch velgen en 4 all season banden

4 velgen en 4 all seasons banden besteld ben alweer een week aan het wachten, nou dit is de eerste x en laatste x wat een waardeloos bedrijf. Bel je ze op krijg je precies het zelfde te horen wat er in de mail staat dus bellen heeft weinig zin, nog paar dagen afwachten en anders cancelen de orde. ik ga hier nooit meer bestellen bij bandenmarkt

jacko van maurik

04-10-2023

2 Pirelli motorbanden

Twee banden besteld voor de motor. Ineens bestelling geannuleerd omdat ik in Nederland woon en het afleveradres in Belgie is. Vervolgens contact opgenomen met de klantenservice en gevraagd om de bestelling dan op mijn huisadres te laten komen. Uiteindelijk maar 1 band gekregen. Weer contact opgenomen met de KS en die vertelde doodleuk dat ik die andere band opnieuw moest bestellen omdat het zogenaamd een dubbele bestelling betreft. Als iemand dit nog snapt?? Nooit meer bij Bandenmarkt iets bestellen....

A.M Smeele

23-03-2023

2x 245-45-18 banden

Bestellen ging makkelijk, prijzen zijn ook prima. Maar de service en de verzending is echt waardeloos. 9 dagen moeten wachten op de banden. Bij het bestellen stond er dat je ze binnen 72 uur in huis zou hebben. Het volgsysteem werkt ook niet

Tommy van ingen

22-03-2022

2 x 225/35/18 Dunlop Sport Maxx RT2

Op 26 januari 2022 besteld en betaald. Inmiddels 2 x een mail ontvangen met betrekking tot een vertraging en inmiddels 2 weken verder. Inmiddels al een werkplaats afspraak verzet vanwege de niet levering zoals afgelopen decennia gewend. Is voor mij helaas de laatste keer geweest dat ik hier bestel.

Marcel

09-02-2022

MAXXIS M6011 F 130/90-16 TL67H white wall

Ik dacht een mooie te hebben gevonden. voor mijn oude harley twee stuks white walls van Maxxis. Als je ooit white walls hebt gekocht weet je dat er bij levering een blauwe coating over het wit heen zit. De reden hiervan is om geen vlekken te krijgen op het wit. Ik had de banden gekocht en pas een tijdje later waren mijn velgen klaar na het coaten hiervan. Dus toen pas de banden erop gelegd. De blauwe coating erop laten zitten omdat een bandenmonteur vaak al zwarte handen heeft. Van verschillende monteurs dit advies gekregen om de coating te verwijderen NA montage. Dus heb ik NA montage de coating eraf gespoeld met een beetje water en dreft. Nu komen er twee white walls te voorschijn met twee VERSCHILLENDE tinten wit... de voorband in OFF-white en de achterband in Clear-white. Dit ziet er niet uit, dus ik een klacht ingediend. Na 7 maanden correspondentie krijg ik te horen dat ze er niets aan willen doen omdat de banden gemonteerd zijn. WAARDELOOS.

GJ Liebrecht

14-10-2021

Goodride sa27 sport

Banden besteld en laten monteren. Hierna is de auto niet meer te balanceren, trilt die als een idioot. En 3 speciaalzaken wisten er geen raad mee. Ondertussen ben ik 4/5maanden aan het tobben en alles aan het laten controleren. Prijzenkosten nu is 300 setjes banden + montage. Hermontage verschillende bedrijven + uitlijnen auto totaal 3x 50 + 2 x 150 euro. Dik 450 euro kwijt voor een fout wat bij autobandenmarkt ligt. Want bij de laatste zaak is geconstateerd dat der op 2 wielen cupvorming/hoogtepunten zitten. Ik krijg niet eens een excuses of iets dergelijks van autobandenmarkt. Ik krijg een idioot lange uitgebreide mail over 1001 voorwaarden waar ik aan moet voldoen om garantie te krijgen op de banden. Of ik de banden dan maar even kon opsturen zodat zij op hun gemakje kunnen kijken. Ze denken dat je zeeen van tijd hebt en begrijpen dat je na 4 keer kutten en je portomonne trekken voor dit, dat je er een beetje klaar mee bent. Vroeger goede service, tegenwoordig moeten ze zich schamen over hun zogenaamde service. Ik bestel hier nooit meer en zal ook zeker zorgen dat kennissen en vrienden dit ook niet meer doen. Wat een ballentent!!!!

Patrick

18-06-2021

Banden

Altijd vertraging

Jeroen

31-05-2021

GEBRUIKTE BANDEN geleverd 2 x Nieuwe Continental ContiEcoCantact besteld

Nieuwe banden besteld GEBRUIKTE BANDEN gekregen. Nieuwprijs betaald Gebruikte banden zijn 20 euro per stuk goedkoper Ik heb dus 40 euro schade. Na uiterst moeizaam bellen en mailen met service afdeling Bieden ze 5 euro korting op een volgende bestelling. Onacceptabele oplossing NOOIT MEER...!!!

Total Joy

21-12-2020

4 halen 6 betalen

4 banden besteld, kwamen er 2 binnen, week later nog eens 2, dat vond ik al erg vervelend. Daarna zijn er nog eens 2 banden geleverd bij het montage adres buiten mijn weten om, heb ook niet voor ontvangst getekend! Één jaar later krijg ik een bericht of ik de overige 2 banden even wil betalen. Als ik vervolgens aanbied om te banden te laten afhalen bij het montageadres dan word dat geweigerd. (daar lagen ze dus nog buiten mijn weten om) Klachtenafdeling is domweg gestopt met reageren op mijn berichten als ik vraag om een passende oplossing. Ze hebben er nu een incassobureau op gezet. Ik moet dus 6 banden betalen in plaats van de door mij bestelde 4 door een verzendfout van hun.

F

Fabian Wijngaarden

21-04-2020

1forum

2 banden

Banden besteld via autobandenmarkt.nl. Op de website staat op voorraad. Toch een levertijd van meer dan 1 week. Als je hier een mail over stuurt krijg je als antwoord dat uw bestelling ons magazijn heeft verlaten.... Voor die paar tientjes voordeel wordt je geduld aardig op de proef gesteld.... Nee, ik bestel er NOOIT MEER. Goedkoop is duurkoop....

Walter van Soest

03-04-2020

autobanden

Achter deze webshop schuilt Delticom uit Duitsland,overigens een betrouwbaar partner.(zeggen ze zelf). Heb jij haast met banden,kan jij toch beter naar gewone garage gaan,want levertijd laat de wensen over. Zij beweren zelf :83% van onze leveringen geschiedt binnen 3 werkdagen, 99% van onze leveringen vond plaats binnen een week””. 83% kan jij vergeten. Ik heb al eerder bij hun banden besteld omdat de prijs is redelijk is,en ik kon wel afwachten. Beide keren zat ik bij 99% klanten,levertijd 6 c.q. 7 dagen! Nu heb ik wel haast,kreeg bericht van Delticom dat de banden 5 dagen na bestelling komen. Als ik met track&trace kijk zie ik dat de banden aangemeld zijn bij GLS in Duitsland,maar eens niet afgeleverd voor distributie...ik gok op Pasen,dan zitten ze hoop ik onder mijn auto. Dat Nou ja,eigen schuld,maar ik bestel in het vervolg via webshop van Nederlandse makelij,zij leveren over algemeen veel sneller.

Micha

23-01-2020

1forum

4 banden

3-10 banden besteld zouden zou binnen 2 dagen geleverd worden zat een weekend tussen dus 07-10. Dinsdag 8-18 gebeld kreeften horen dat ze niet op voorraad waren en uit Spanje moesten komen, donderdag 10-10 2 maal gebeld en bij de 2x kreeg ik te horen dat de banden retour gestuurd waren, dus ik heb een hele slechte ervaring met dit bedrijf en ik zal daar niets meer bestellen en ook niemand aan bevelen omdat te doen.

André Schubman

10-10-2019

Niet kopen

Als je de verkeerde banden en velgen ontvangt dan willen zij zich niet houden aan het herroepingsrecht. Kosten 120 euro voor het terugsturen. En dat voor een set van 480 euro. 25% van de prijs ben je kwijt. En er is aan de hand van hun gegevens besteld maar omdat ze willen weten wiens "schuld" het is, moest er een verklaring worden opgevraagd bij het RDW. Die is gisteren verstuurd en vandaag kregen we te horen dat die verklaring nu opeens niet goed is en dat er weer een andere verklaring á 32 euro aangevraagd moet worden. Dit is een louche bedrijf in Duitsland. Schandalige service..

EF Mannee

24-01-2018

Prima website

Voor mij persoonlijk is het kopen van banden geen dagelijkse bezigheid. Daarom ben ik erg tevreden over autobandenmarkt.nl. In de eerste plaats ben ik tevreden over het ruime assortiment aan verschillende banden. Ik vind het belangrijk dat ikzelf, mijn vrouw en mijn dochter veilig de weg op kunnen. Daarom zorg ik voor de banden. Doordat ik op de site van dit bedrijf aan de hand van de kentekens de bandenmaat kan achterhalen, ben ik een hoop gedoe kwijt van het zoeken naar de juiste maat. Daarnaast is de prijs/kwaliteitsverhouding wat mij betreft uitstekend en worden de banden correct geleverd. Dit bedrijf heeft gelukkig ook veel montagepartners, zodat je snel een garage hebt gevonden waar de banden om de auto gelegd kunnen worden. Op deze manier kun je zonder gedoe snel en veilig op weg. Wat mij betreft mogen de betaalmogelijkheden wel wat uitgebreid/verbeterd worden. Ik had wat problemen met het betalen via iDeal en dan zou ik graag een goed alternatief hebben.

De Vries

18-12-2017