Ervaringen Autobandenmarkt.nl

Autobandenmarkt.nl: Ervaringen met online autobanden kopen. Je wilt je autobanden online kopen, maar twijfelt nog. Je wilt eigenlijk eerst ervaringen lezen over autobandenmarkt.nl. Dan ben je hier aan het juiste adres. Lees verder voor de reviews van anderen.

Over Autobandenmarkt.nl
    Autobandenmarkt.nl is de grootste online bandenspecialist in Europa. Ben je op zoek naar een van de volgende soorten banden?

• Zomerbanden
    • Winterbanden
    • Vier-seizoenenbanden
    • Speciale banden

Dan ben je hier aan het juiste adres. Je vindt deze banden van heel verschillende merken en modellen nu ook online. Alles om jou veilig naar je bestemming te brengen. Of het een zomerse lentedag is, de regen met bakken uit de hemel valt of de sneeuw de weg bedekt. Bang om de verkeerde keuze te maken uit het enorme assortiment? Dat is nergens voor nodig. Om jou te helpen online autobanden te kopen heeft deze webshop een bandenzoekfunctie geïnstalleerd op de website. Jij kunt filters instellen als grootte, snelheidsindex, prijsklasse en je favoriete merk. Wil je liever de verschillende banden op basis van je type voertuig bekijken? Geen probleem! Ook dat kan bij deze grootste online bandenspecialist van Europa.

Hoe vervang je een autoband?

Alle informatie bij de hand
    Misschien ben je op zoek naar een band van één van de grote merken of ben je op zoek naar een budgetmerk? Je kunt het hier allemaal makkelijk en online vinden. Je zult zien dat een lage prijs niet gelijk een verlies aan kwaliteit betekent. Je kunt van alle banden de specificaties zien en zo zelf de banden vergelijken op deze punten: rolweerstand, grip op nat wegdek, geluidsemissiewaarden van het EU-bandenlabel en de beoordelingen van andere klanten. De productpagina's zijn zo ontworpen dat jij makkelijk en snel de belangrijkste informatie in kan zien en jouw autoband online kunt bestellen. Tip: de banden worden (vanaf 2 banden) gratis geleverd en je hebt 30 dagen om je bestelling te ruilen of retour te sturen.

Service autobandenmarkt.nl
    Autobandenmarkt.nl heeft de website ontworpen met de klant in het achterhoofd, waardoor het voor jou makkelijk wordt gemaakt om je nieuwe autobanden online te kopen. Niet alleen door alle producten uitgebreid te testen en het assortiment zo breed mogelijk te houden, maar ook door de banden scherp te prijzen. En als je het niet gelooft, kun je altijd een prijsopgave vragen bij je lokale garage. Je zult zien dat je online goedkoper uit bent als je nieuwe autobanden wilt kopen. Ook voor de minder standaard modellen, kun je slagen bij autobandenmarkt.nl. Dus ook voor een lichte vrachtwagen, een offroad/4x4, een motor of een oldtimer kun je hier terecht.

Tip of klacht voor autobandenmarkt.nl
    De grootste online bandenspecialist van Europa word je niet zomaar. Daar zijn heel veel tevreden klanten voor nodig. Maar soms kan daar ook een minder tevreden klant tussen zitten. Als je niet tevreden bent met de diensten of de producten van autobandenmarkt.nl, dan zullen ze er alles aan doen om jouw klacht op te lossen. Alleen moeten ze dan wel weten wat je klacht is. Je kunt zowel telefonisch als per mail contact opnemen om het te bespreken.

Heb jij weleens losse banden of een bandenset besteld? Deel dan jouw ervaring!

Nieuwe autoband nodig? Je wilt natuurlijk een goede en veilige nieuwe band. Vind je die bij Autobandenmarkt.nl? Lees de reviews van hun klanten!

Autobandenmarkt.nl
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (2)

5,2
    50% Zou hier weer kopen!

4

6

5

6

Niet kopen

EF Mannee24-01-2018

Als je de verkeerde banden en velgen ontvangt dan willen zij zich niet houden aan het herroepingsrecht. Kosten 120 euro voor het terugsturen. En dat voor een set van 480 euro. 25% van de prijs ben je kwijt. En er is aan de hand van hun gegevens besteld maar omdat ze willen weten wiens "schuld" het is, moest er een verklaring worden opgevraagd bij het RDW. Die is gisteren verstuurd en vandaag kregen we te horen dat die verklaring nu opeens niet goed is en dat er weer een andere verklaring á 32 euro aangevraagd moet worden. Dit is een louche bedrijf in Duitsland. Schandalige service..

2

Prima website

De Vries18-12-2017

Voor mij persoonlijk is het kopen van banden geen dagelijkse bezigheid. Daarom ben ik erg tevreden over autobandenmarkt.nl. In de eerste plaats ben ik tevreden over het ruime assortiment aan verschillende banden. Ik vind het belangrijk dat ikzelf, mijn vrouw en mijn dochter veilig de weg op kunnen. Daarom zorg ik voor de banden.

Doordat ik op de site van dit bedrijf aan de hand van de kentekens de bandenmaat kan achterhalen, ben ik een hoop gedoe kwijt van het zoeken naar de juiste maat. Daarnaast is de prijs/kwaliteitsverhouding wat mij betreft uitstekend en worden de banden correct geleverd.

Dit bedrijf heeft gelukkig ook veel montagepartners, zodat je snel een garage hebt gevonden waar de banden om de auto gelegd kunnen worden. Op deze manier kun je zonder gedoe snel en veilig op weg. Wat mij betreft mogen de betaalmogelijkheden wel wat uitgebreid/verbeterd worden. Ik had wat problemen met het betalen via iDeal en dan zou ik graag een goed alternatief hebben.

8,5

Schrijf zelf een review over Autobandenmarkt.nl